PDA

Volledige versie bekijken : Kroatië

henkspermatank
7 april 2008, 19:50
Ik voor mijn werk regelmatig in Kroatie en omstreken, vooral Zagreb en Split zit ik regelmatig. Heeft iemand nog goede tips daar? Alleen in split een keer in een strip tent geweest maar dat was meer een tourist-trap waar het alleen topless was, je kon wel wat afspreken met de dames maar ik voelde me al genaaid dus had niet zo'n zin.
In Zagreb moeten toch wel een paar leuke tenten zitten denk ik want er lopen zo veel lekkere vrouwen daar!

hansh
9 april 2008, 18:56
Ik was tijdens hun laatste onzinnege oorlog veel in Split.
Er werd toen op een pleintje getippeld maar het merendeel van wat daar liep,
nee voor geen geld en die er nog een beetje uitzagen na ja vergeet het alleeen maar nep en geen service maar prijzen ongelooflijk.
Veel beter was het in de verschillende Disco daar om wat te krijgen maar daar was de gevaar weer groot dat je s'morgens wakker werd en je blij was dat je nog een laken over je heen had.
Nee, Kroatie is een mooi land maar de rest vergeet het, ze willen alleen je geld maar geen snars ervoor doen.

Wees voorzichtig daar.
Hansh

bergm550
2 oktober 2008, 17:40
Nee, Kroatie is een mooi land maar de rest vergeet het, ze willen alleen je geld maar geen snars ervoor doen.

Wees voorzichtig daar.
Hansh

Ik kan het bericht van Hansh zeker bevestigen. Voor prostitutie moet je niet naar Kroatie gaan. Mooie vrouwen, maar inderdaad ze zijn op je geld uit, en willen er inderdaad niets voor doen. Daarnaast moet je ook goed opletten, want ze doen alles om je op te lichten.

Geniet gewoon van het land, de cultuur en laat het daarbij.