PDA

Volledige versie bekijken : Ushi



Carpe Momentum
9 april 2008, 14:25
Haarkleur/-lengte : blond/lang
Lengte dame : 1.60 -1.65
Postuur/Cupmaat :normaal/B
Nationaliteit/Taal :?/duits
Leeftijd : 30+
Tatoeages/Piercings :
Service: TZ/PZC/NMC/BEFFEN
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :

Deze dame bij mijn bezoek ook gezien in de kelder beneden. Redelijk gebruind. Hoewel ze vrij veel op de kamer was, heb ik geen paspoort van haar kunnen vinden. Ik zal anders binnenkort wat onderzoek verrichten. (Misschien vergis ik me wel in naam, wie weet).

Sphinx
9 april 2008, 15:00
:teuflisch Grinnik Je bent me verdikkeme net te vlug af Carpe. Ushi is een nickname die Stella en bardame Jessie voor Debbie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7670) hebben bedacht. Vrij naar Ushi's Wettburo. Waar dat over gaat lees je zo direkt.

Willem2
9 april 2008, 15:25
:teuflisch Grinnik Je bent me verdikkeme net te vlug af Carpe. Ushi is een nickname die Stella en bardame Jessie voor Debbie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7670) hebben bedacht. Vrij naar Ushi's Wettburo. Waar dat over gaat lees je zo direkt.


Mooi, dan weet ik nu wie Debbie is :D.

Wendy van Dijk ? :rolleyes:

Wagons-Lits
16 april 2008, 19:02
'k weet trouwens niet of Debbie er nou echt blij mee is, met die bijnaam...
Volgens mij kan je haar maar beter in goed humeur houden - dan is ze veeeeeeel leuker :teuflisch .

W-L

Wagons-Lits
18 april 2008, 18:16
Ik wed dat ze wel enig gevoel voor humor heeft :teuflisch .

W-L

De Cock
24 april 2008, 17:43
Ik wed dat ze wel enig gevoel voor humor heeft :teuflisch .

W-L

Ha, Ha,

Gevoel voor HUMOR Debby :teuflisch Neuuuuuuuuuuu.......

Ik ken haar een klein beetje maar, ze is oh zo lief en heeft een mooie GOUDEN vriend IKKE :baeh:

Groet,

Der GOLDENER Cock.

ps. Ik prefereer Debby boven Ushi !!!!!!!

Carpe Momentum
24 april 2008, 19:19
ze is oh zo lief en heeft een mooie GOUDEN vriend IKKE :baeh:

Groet,

Der GOLDENER Cock.



Dan wordt het tijd dat je haar, met veel liefde, een pakje pleisters opstuurt. Ze kon namelijk maandag bijna niet lopen van de blaren onder haar voeten. trouwens niet het gevolg van kamerbezoeken. Of loopt ze graag blootsvoets over je rug? :lostit:

quitje
25 april 2008, 11:24
Dankzij dit forum wordt namelijk alles verklaard ;). Een mede-ijsbeer en ik hadden dus de verkeerde veronderstelling gemaakt van Debbie's gangpatroon... :smile2::smile2::smile2::smile2:

De Cock
29 april 2008, 16:25
Dan wordt het tijd dat je haar, met veel liefde, een pakje pleisters opstuurt. Ze kon namelijk maandag bijna niet lopen van de blaren onder haar voeten. trouwens niet het gevolg van kamerbezoeken. Of loopt ze graag blootsvoets over je rug? :lostit:

Okay,

Weet ik wat me te doen staat in mei en juni natuurlijk :bowlol:

Heb iets beter dan een pleister :teuflisch hummm hmmmmm laat ik d'r voor straf :hammer: op mijn rug een dansje doen reken maar dat ze dat leuk vind :lostit:.

De Cock
14 mei 2008, 22:55
Heb Gister goed gepraat (meer andere zaken eigenlijk) met Debby ( Ushi ken ik niet :ranting2: ) en heb haar verteld dat zij ook als Ushi op Forum bekend is.

idd Ushi is een naam die ze van haar Collega Keizerinnetje Celine ( als mijn geheugen mij niet in de steek heeft gelaten ) heeft gekregen en diverse dames spreken haar ook zo aan :eek: :angryfire, idd vnl Stella roept dat vaak ................... ben ik NIET content mee !

Voor mij is en blijft het DEBBY !!!! Ik mocht dit van haar zo schrijven en zij staat er dus ook achter :D :fuck:.

USHI is voorbij :thefinger

TOPIC mag dus OPSLOT en weg die sleutel...................

USHI bestaat NIET en is een ' HIRNGESPINNSTEL '

Groet,

De Cock.