Volledige versie bekijken : Lena ( Slowaakse)
Willem2
13 april 2008, 15:43
Naam : Lena
Nationaliteit / taal : Slowaakse / wat Duits en weinig engels
Leeftijd : 20-24jaar
Haarkleur/lengte : Zwart lang haar
Lengte : 1.67m
Postuur / Cupmaat : Slank / A/B-cup
Tatoeage /Piercing :
Service : PZC, NMC, zoenen, ...
Extra :
JackD
16 april 2008, 19:30
Dit "paspoort" past helemaal bij het meisje dat ik zaterdag heb leren kennen als de Slowaakse Lena.
Ik had haar in de loop van de dag al een aantal keren gespot en dacht er zo rond een uur of tien maar eens werk van te maken. Had in eerste instantie enige moeite haar aandacht te vangen; het spel op de spelautomaat (b)leek boeiender :o. Daar stond ik dan een tijdje naast haar te denken over een "terugtrekkende beweging", maar de juiste woorden kwamen niet. Het einde van het spel kwam gelukkig wel en toen werd het toch nog gezellig. Na een kort gesprekje op een van de bankjes in het Nachtcafé viel al snel het woord "Zimmer".
Leuk anderhalf uur met haar doorgebracht in hutje 30. Hier en daar was een beetje sturing nodig ( niet echt mijn sterkste kant ), maar massage, pzc, nmc was allemaal van een zeer redelijk niveau.
Aanvullingen op paspoort:
Cupmaat: mooie borstjes met kleine/fijne tepeltjes.
Extra: naar eigen zeggen is Lena nog maar pas in Duitsland.
Piercing: neusknopje dat ze net kwijtgeraakt was (gelukkig al voordat ze met mij hutje en bed deelde ... :ignore:)
Talen: paar woordjes Engels en Nederlands (GVD, dankuwel, alstublieft)