PDA

Volledige versie bekijken : Alini

Extince
13 april 2008, 21:30
Worstelende prooi

Deze ravissante Braziliaanse van begin dertig met donkere teint en zwart steil schouderlang haar, viel op vanwege haar weelderige boezem die zachtjes deinst als zij door de club flaneert. Toen ik met een bevriende ijsbeer in de open restaurantruimte zat, kwam zij naast ons zitten en maakte subtiel oogcontact. Ik dronk mijn bakje koffie verder uit maar de mental note was gemaakt ;). Later die dag zag ik haar bezig met een gezette Duitse ijsbeer op de bank. De beste reclame die een dame in een club als Freude 39 voor zichzelf kan maken, is het weggeven van een pikante show op de bank. En dat deed ze. Vol zoenend, zijn corpulente berenlijf opvrijend, haar borsten in zijn gezicht drukkend. Ze kroop op zijn schoot en zette zich aan een lapdance. Hij kreeg het er zichtbaar warm van. Toen ging ze op haar knieën zitten en begon hem kwiek oraal te verwennen. Na een paar minuten keek ze deze ijsbeer vragend aan, waarop hij moeizaam opstond en achter haar aan waggelde richting een kamer. Na deze overtuigende performance stond zij bovenaan mijn to-do lijst: deze gesoigneerde dame had duidelijk arbeidstrots (:p) getoond. Toen ze even later vrij was, kwam ik naast haar zitten. Aangezien mijn Portugees minimaal is, waren wij aangewezen op het Spaans. Ze stelde zich voor als Alini en bleek meer van daden dan van woorden want na wat kort geflirt over en weer begon ze me al te zoenen... Ze droeg een onopvallende, doorzichtige beugel, maar daar merkte ik niets van als wij een tongkus deelden. Haar handen streelden mij zacht.

Na een tijdje vroeg ze of ze mijn mannelijkheid even in haar mond mocht nemen. Ik knikte, waarop deze kanjer een zwoele, diepe fellatio inzette. Ik kneedde haar warme billen en genoot. Even later liepen we naar het achterste gedeelte van de club en vonden een fraaie kamer, waar we het zoenen voortzetten. Ze deed mijn ijsberenvacht uit, likte mijn tepels en duwde mij op bed. Daar viel ze aan, naakt tegen naakt en ik had geen verdediging tegen haar overweldigende latin passion :o. Als een worstelende prooi in de klauwen van een donkere panter, onderging ik een stormloop van knuffels, zoenen en lichaamsstrelingen. Mijn tegencharge bestond uit het beminnen van haar boezem. Haar donkere tepels verdwenen daarbij één voor één in mijn mond. De blikken doe ze mij daarbij toewierp waren onbetaalbaar. Haar D-cup is een handje geholpen met siliconen, maar Alini heeft van zichzelf al een aardige voorgevel en haar borsten voelden heerlijk aan. Ik kroop omlaag en begon het heiligste der heiligen te zoenen en te likken. Haar lustknopje kwam hierbij lekker naar voren zetten. Onderwijl streelde ik haar dijen die, gezien haar lengte, schier oneindig leken. Ook haar mooie voeten kregen een behandeling. Ze draaide mij op mijn rug en begon me weer diep te pijpen. Haar volle lippen om mijn speelgoed: het bood een zeer geil uitzicht. Ineens legde ze een condoom om en besteeg mij. Ik vertelde haar dat zoveel haast van mij niet hoefde, maar ze zei me alleen even te willen voelen :rolleyes:.

Een minuut of drie bereed ze me intens toen ze na deze bevlieging weer van me afkroop, het condoom afrolde en zich weer aan het blasen zette. Daarbij schrok ze niet terug van mijn voorgeil. Haar warme handen gaven een perfecte ondersteuning en streelden het gebied rond mijn anus. Toen ze zag dat ik al bijna kwam, stopte ze en legde weer een condoom om. Ze draaide ons naar de spiegel waarbij ik haar op mijn zij liggend van achteren nam. Onze communicatie verliep verder via de reflectie van ons spiegelbeeld op de wand :cool:. Ze verrijkte mij met haar lichaam, zoog op mijn vingers -wat mij altijd heel geil maakt- en hield haar vrije been in verschillende posities. We draaiden naar een lage variant van de doggy positie om te eindigen in de missionaris. Driftig zoenend, zwevend en zwetend, zwelden mijn stooten aan tot mijn lichaam ineens blokkeerde. Ik had mijn orgasme helemaal niet aan voelen komen... Elke vezel in mijn lijf was gespannen en je kon een naald horen vallen. Alini lachte charmant en vroeg of ik nog een half uurtje wilde blijven, maar er zat nog meer moois in de club en ik gaf aan wat moe te zijn en even te moeten bijkomen. Na een lekkere knuffel liepen we weer richting de receptie. Later die dag heb ik haar op de bank nog een weldadige nekmassage gegeven, op haar eigen verzoek. Mijn beloning was een heerlijke zoen :D. Al met al een prima ervaring met een latina pur sang! Misschien niet mijn allerbeste ervaring in deze bijzondere club, maar zonder meer uitstekend te noemen. Ze vrijt heerlijk, zoent lekker, is toegewijd en bij vlagen ongeremd op de kamer. Take charge kinda girl.

hitman
2 juli 2011, 00:29
Alini heeft in 2009 en 2010 in Acapulco, Velbert gewerkt, is in principe in September vorig jaar gestopt met werken en terug gegaan naar Brazilië. Afgelopen woensdag is ze echter weer in Duitsland gearriveerd, en de komende 5 weken in Acapulco te bewonderen. Ik had haar 2 1/2 jaar niet gezien, maar zij had mij al gespot en de eropvolgende sessie op de kamer was supertop. Extince kan het allemaal iets beter omschrijven, maar zoiets dus.

Big30
2 juli 2011, 00:40
Bedankt voor de info hitman (en knap dat je haar topic hebt terug gevonden!). Klopt als een bus, deze Alini is weer terug in ACA. Voor de duidelijkheid dit is dus niet de Alini die vele beren nog uit PHG en Gt kennen. Dat was ook een Braziliaanse maar met wat bescheidenere formaten meer in het bijzonder was daar van een weelderige boezem geen sprake!

Jünther
31 juli 2011, 23:55
Confirmative; Alini, de potige Braziliaanse met alle nodige toeters en bellen, is weer terug in Velbert (sinds 4 weken).
Ze was voor lange tijd (een jaar) in Brasil om daar Krankenschwester te worden.
Eénmaal had ik een zeer passievolle sessie met deze warmbloedige vrouw.
Vrijdag was ze helaas al vrij vroeg in de avond pleitos, maar een herzien op de kamer zal spoedig plaatsvinden, als het aan mij ligt.

hitman
12 augustus 2011, 00:35
Volgende week vrijdag is ze weer weg, want de school begint weer, dus beren grijp je kans, anders moet je weer een jaar wachten.

Boobies
5 december 2011, 16:39
Volgens vriendin Lana (freude) in december weer kort aanwezig te Acapulco hoop haar spoedig weer te treffen aldaar

hitman
14 december 2011, 13:26
Afgelopen maandag gesproken in Freude, blijft tot half januari, afwisselend Freude en ACA.

hitman
22 juni 2012, 23:33
Is weer in Freude sinds donderdag