PDA

Volledige versie bekijken : Carina (Roemeens)

mr rocky
30 maart 2008, 23:54
. Tegen half 11 had ik nog steeds niets gedaan en de spoeling was behoorlijk dun geworden. Ik had nog wel leuke gezien, maar die waren slapen denk ik. Toen liep er een mooie langharige "Karina" rond in de bar, zij was ook bij het groepje Roemeense, maar zij wilde nog wel ondanks de tegenwerpingen van een andere.

Nou naar de kamer, maar ze was erg voorzichtig en weinig spannend, maar vooruit ik was het kwijt en dat telde toch, want een dag niet geneukt is een dag niet geleefd.

Ik ben eerder tegen 18.00 uur met Karina op mijn favoriete kamer 15 beland en had er een uitstekende sessie van 2 uur mee. Enig nadeel was dat ze bij het afrekenen met de mededeling kwam, dat ze 100 euro per uur telt. :angryfire . Bij mijn sessie met haar was ze niet zo voorzichtig en ik vond het wel spannend , het was met haar in cowgirl positie erg heftig en het uitzicht op haar heerlijke kontje in doggy positie was gewoonweg geweldig met hierbij ook veel actie van haar kant. Misschien heb ik haar dan toch wel enigzins uitgeput. Ik moet zeggen, dat ik zelf eigenlijk vrij lui was en haar het meeste werk heb laten doen:teuflisch
Vrij drukbezette (jonge)dame trouwens (later nog maar weinig en kort tegengekomen in de bar). :freu:

Voor mij bestaat er best herhalingsgevaar, maar ze was geloof ik ook een beetje boos op me omdat ik haar wat zuigplekken had bezorgd:smile2:

Big30
16 april 2008, 00:29
Naam : Carina
Haarkleur/-lengte : lang-zwart
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : "Fijn" slank, A-cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens, Goed Engels en redelijk Duits
Leeftijd : 23j
Tatoeages/Piercings : -/-
Service : Standaard Service = PZC, NMC

Dame was me bij wat eerdere bezoekjes al eens opgevallen, is ook optisch een zeer fraaie verschijning ;)! Slank, geen schilderwerk, bijna geen sierraden en ze zag er ook niet zeer Roemeens uit. Dat bleek ze dus wel te zijn :D.

Zat na een Saunagang nog wat na te dampen toen ik met haar aan de praat raakte. Was een wel een aardige wat plagerige conversatie.
Na een kwartiertje toch maar om een sleutel gevraagd. Onder begeleiding van wat verbaasde blikken van 2 Roemeense dames die ik in PHG al wat langer ken de kamer opgegaan.

Was een degelijke sessie, niet top, niet slecht. Pijpen deed ze niet slecht en dat duurde zo'n 5m. Daarna om een rubbertje gevraagd. Toen eerst met de klassieke stand begonnen en daarna nog 2 andere bekende standjes.
Hoogtepunt bereikt in wat men meen ik de cowgirl positie noemt en dat was wel lekker.
Nog wat kort nagekletst en na 25m de kamer verlaten en in de omkleedruimte de dame een biljet van 50 Euro overhandigd voor bewezen diensten :p.

Geen topper, maar wel OK. Ook geen TZ maar dat wou ik zelf niet. Ut was me sex maar puur voor de sex te doen en niet meer :p.

:wink::wink:
Big30

Randy
21 april 2008, 14:04
Wat een superfraaie dame! Helaas voor de beertjes vertelde ze me dat ze in ieder geval een maand naar huis gaat en het zeer de vraag is of ze nog terug komt. We shall see...

mr rocky
21 april 2008, 22:57
volgens mij is die A-cup toch minimaal een grote B, die door de push-up-bra zelfs nog groter lijkt.:wink: