PDA

Volledige versie bekijken : Grote borsten zijn ouderwets

Willem2
16 april 2008, 13:57
AMSTERDAM - Paris Hilton gruwelt van de grote borstpartij van Jessica Simpson en glamourmodel Jordan heeft geen spijt van haar borstverkleining... "Kleine borsten zijn hip", vinden de twee sterren.
................... http://www.telegraaf.nl/prive/3806092/__Grote_borsten_zijn_ouderwets___.html?p=1,1

foots
16 april 2008, 14:08
Niet elke nieuwe rage is meer aan mij besteed. Zie je nou wel dat ik oud en ouderwets begin te worden. En volgens mijn puber begin ik ook al lastig en sjagrijnig te worden.

Afijn geef mijn portie kleine borsten maar aan Fikkie. Ik heb er na 12 jaar vast genoeg van gehad.

Groet, Foots :wink:

Nami
16 april 2008, 18:11
Ach Paris weet dat ze ook geil is met haar kleine tietjes, maar om Jessica en Jordan nou buiten te sluiten vanwege de grote cupsize, dat hoeft voor mij niet. :teuflisch
Zou trouwens een mooi trio voor Villa Vertigo zijn!!! :rofl:
Effe denken, ik zou eerst Paris keihard :fuck:, vervolgens zou Jessica mij lekker diep en nat mogen :blow: om na het eten af te sluiten met Jordan's dikke :tietjes:, zij mag mijn laatste druppel :blow2:.

Pffff als dat zo was zat ik binnen 10 seconden in mijn auto :green_smi

Anyway voor elk wat wils, de hele slanke hebben doorgaans ook weinig op de plank. Af en toe vlees vloelen dat door je vingers glipt is ook heerlijk!