PDA

Volledige versie bekijken : Weigeren van een dame

ilovethaigirls
19 april 2008, 08:14
Deze meid stond al lang op mijn to-do-lijstje. Ik had er vroeger al een paar keer een kort praatje mee gemaakt maar het leek telkens dat ze me niet erg zag zitten. Misschien was het omdat ik eens geweigerd had om haar mee te nemen voor een trio samen met mijn favorietje.
Gisteren kwam ze er weer knap voor. Liep topless rond met een grote kraal rond haar nek en een minuscuul jeansrokje. Haar haren waren veel korter nu, maar wel mooi. Die indringende ogen en leuke uitstraling trokken me toch weer aan.
Nou ga ik toch maar eens met die meid naar de kamer zei ik tegen mijn vrienden en ging met haar een praatje maken. Nou dat werd dan wel een erg kort praatje. Ik citeer het volledige gesprek......

Je ziet er mooi uit met je korte haren
danke
Heb je tijd voor mij
neeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiin
Je wil met mij niet naar de kamer
Ok respecteer ik, ik ga ook niet met elke meid naar de kamer
danke

Was meteen mijn eerste blauwtje in GT en ik vond het eigenlijk een zeer bitter pilletje.....
En het was niet dat ze een gast verwachtte of zo want ze zat nadien nog uren in de bar zonder klant, het was louter een persoonlijke kwestie.
Ik vertelde het voorval aan mijn vrienden en die waren al even verbaasd als ik. Moet je melden aan de theke zeiden ze me. Ligt echter niet in mijn aard om dit te doen.
Moesten er nog mensen zijn die met deze meid hetzelfde meemaken, meld het dan toch maar want dan ben je niet de enige.....
Jasmine, je gaat van mijn to-do-lijstje naar mijn no-go-lijstje :thefinger:thefinger:thefinger

Saruman
19 april 2008, 11:01
@ilovethaigirls : je hebt niks gemist

Ik heb ze ook eens meegemaakt in een hutje tijdens de zomer van 2007. Leuke meid, ziet er goed uit.

Eens op de kamer verloopt alles wat op automatische piloot, en kan het niet snel genoeg vooruit gaan. Zeer standaard sessie.

Bovendien vond ik het op een bepaald ogenblik stinken in het hutje. Ik voeg me af wat het was. Bleek het condoom te zijn, dat een vreemde rubbergeur verspreidde. Snel even doorrammen, en dan zo snel mogelijk weer de frisse buitenlucht opsnuiven.

Hopelijk heeft ze later een ander soort condooms gebruikt.

S.

Picasso 1
19 april 2008, 12:14
danke
Heb je tijd voor mij
danke

Was meteen mijn eerste blauwtje in GT en ik vond het eigenlijk een zeer bitter pilletje.....

Maak wel eens mee dat sommige dames een afwijzende gedrag vertonen (je blik erg duidelijk ontwijken, etc.). Mijn vermoeden is dan dat het gesprek zou gaan zoals hierboven en spreek ze dan ook niet snel aan.
Je hoeft er dan ook geen minuut over in te zitten want het is haar kutprobleem en niet die van jou.

Tja, feit blijft wel dat het in je hoofd blijft spelen haar een keer te :fuck:. :D

En dan komt zomaar een keer de gelegenheid voor dat ze interesse in me hebben en kan ik mijn ei kwijt door flink over heen te :fuck:....en ze daarna volledig links te laten liggen :thefinger

seksenfun
19 april 2008, 18:17
Beter een blauwtje oplopen, denk ik dan zo, dan dat de dame jou toch meeneemt naar de kamer, dit tegen haar zin en je dan opzadelt met een rotsessie ;).

Ik kan hiervan niet meespreken, tenzij dan dat Christina in YY precies niet met mij naar de kamer wil gaan. Voor de weinige minuutjes dat ik al met haar sprak heb ik eens gevraagd (voor de swans :smile: want ze is niet goed) of ze goed isn bed, naar aanleiding van haar vraag: "was Naomi goed, volgens jou"?, naar mij toe. Niet op geantwoord: discretie. Ik kreeg van haar als antwoord dat ze niet goed is op de kamer :nee:.

Waarschijnlijk ligt het eraan dat een dame jou al wat beter kent, via via. Zo weet Christina van YY al heel goed wat ik verlang en dat geeft ze niet. En als je beide aanvoelt/weet dat het toch niks gaat worden om over naar huis te schrijven is het toch net goed dat je niet met mekaar gaat kameren.

Gustomass
19 april 2008, 18:38
Deze meid stond al lang op mijn to-do-lijstje. Ik had er vroeger al een paar keer een kort praatje mee gemaakt maar het leek telkens dat ze me niet erg zag zitten. Misschien was het omdat ik eens geweigerd had om haar mee te nemen voor een trio samen met mijn favorietje.
Gisteren kwam ze er weer knap voor. Liep topless rond met een grote kraal rond haar nek en een minuscuul jeansrokje. Haar haren waren veel korter nu, maar wel mooi. Die indringende ogen en leuke uitstraling trokken me toch weer aan.
Nou ga ik toch maar eens met die meid naar de kamer zei ik tegen mijn vrienden en ging met haar een praatje maken. Nou dat werd dan wel een erg kort praatje. Ik citeer het volledige gesprek......

danke
Heb je tijd voor mij
danke

En het was niet dat ze een gast verwachtte of zo want ze zat nadien nog uren in de bar zonder klant, het was louter een persoonlijke kwestie.
Ik vertelde het voorval aan mijn vrienden en die waren al even verbaasd als ik. Moet je melden aan de theke zeiden ze me. Ligt echter niet in mijn aard om dit te doen.
Moesten er nog mensen zijn die met deze meid hetzelfde meemaken, meld het dan toch maar want dan ben je niet de enige.....
Jasmine, je gaat van mijn to-do-lijstje naar mijn no-go-lijstje :thefinger:thefinger:thefinger

Het is natuurlijk niet leuk om door een dame op deze manier te worden afgewezen.
Dat het nog enige tijd bij je blijft "hangen" pleit eigenlijk alleen voor jezelf. Je had oprechte zin om met haar te gaan. je zag haar zitten..
Even los van de manier waarop..hoewel, afgewezen worden is nooit leuk en als je het niet verwacht of als je het niet zou willen, ik vraag me af of er wel leukere manieren zijn. Het blijft een nee en daar moet je het op dat moment even mee doen..

Wij ijsbeertjes lopen door de club, kijken wat rond en zijn in feite continu bezig met een keuzeproces. Dat is een leuke meid, nee die is te jong, nee die ziet er wat arrogant uit, maar uuhh misschien toch, ja dat kon ze wel eens worden, maar eerst nog even opwarmen, en die dan , nee sorry hoor, maar die doet me nou totaal niets, nog in geen honderd jaar..

Onze ijsberinnetjes zijn ook aanwezig in dezelfde club. Ook op zoek naar gewillige ijsbeertjes, om hen een plezierige tijd mee te geven en om er een plezierige vergoeding voor te ontvangen.
Smaken verschillen, zie ons keuzeproces, waarom zouden ook de dames niet een bepaalde voorkeur hebben of mogen hebben. Wij hebben van sommigen een beetje een afkeer, om welke rede dan ook.. Nou, is het zo vreemd als onze dames naast echte voorkeuren ook met bepaalde ijsberen liever niet of zelfs helemaal niet mee willen gaan. om welke reden dan ook..

Wij informeren elkaar over de dames, geloof me de dames onderling doen dat ook over ons, en je zou ervan staan te kijken in welke mate ze dat doen.
Zij moeten zich verkopen, zij doen wat acquisitie en zij moeten erop uit..
De beste reclame is nog altijd het leveren van een plezierige tijd op de kamer, met alles erop en eraan wat de ijsbeer maar belieft. Hij zal het rond spreken en de machine draait...
De slechtste reclame is kan ik me zo voorstellen, om als dame tegen je zin( om welke rede dan ook) met een ijsbeer mee te gaan, er dan weinig van te bakken en je 50 euro welliswaar incasseren maar te moeten constateren dat er weinig vervolg op zit... tegenvallende sessies vliegen sneller rond dan de goede , en die gaan soms al zo snel. Sneller misschien niet ,maar wij ijsberen waarschuwen elkaar toch vrij intensief als iemand met een TMM de kamer op dreigt te gaan, cq te worden gesleept.

In feite zouden dames er goed aan doen om ijsberen te weigeren als deze hen niet aanstaan. In beider belang, want mijn gouden ervaring is even simpel als duidelijk, pas als je elkaar lekker ligt kan er op de kamer iets moois, iets extra's ontstaan... en laten we eerlijk zijn, ieder is toch op zoek om net even iets mooiers met een bepaalde dame mee te mogen maken dan wat ze standaard bij anderen levert.
We zijn immers behoorlijke verwende ijsbeertjes geworden. Althans zo voel ik mezelf zeker wel.
Ben je om welke rede dan ook wel eens in een groepje dames verzeild geraakt, laat een dame wel eens wat meer los over ons ijsbeertjes in het algemeen en over bepaalde excessen in het bijzonder, dan moet je toch tot de conclusie komen dat het een van de fijnste voorwaarden is oa in Saunaclubs dat dames ijsberen mogen weigeren. Af en toe gaat het erom dat de persoon zelf niet ligt bij de dame( dat kennen wij andersom toch ook) , heel vaak gaat het om zeer brutaal, wild en onmenselijk gedrag ( altijd moet / mag je dan als Nederlandse ijsbeer een pluim ontvangen, omdat wij nederlanders en Belgen met dikke vette stip boven aan staan en uitsteken boven andere nationaliteiten).
Vaak en meestal gaat het om hygiene, om ijsberen die nog te vies zijn om aan te raken... verhalen gehoord van dames die na kamerbezoek met bepaalde heren meer dan een half uur onder de douche verdwijnen...
Natuurlijk, wij kunnen het ons niet voorstellen, maar ik geloof de dames op hun woord.
Ook wij beklagen ons er wel eens over dat bepaalde dames minder fris ruiken, weer opvallend en onmogelijk snel in de bar zijn na het afrekenritueel?? mogelijk heeft ze op de kamer gedouched?? Niet te snel conclusies trekken...
Maar eentje die niet echt fris rook of smaakte, je gaat er toch minder snel mee de kamer op...
Kortom, ik vind het een goed recht dat dames heren mogen weigeren, evenals dat heren dames mogen weigeren..wat leven we toch in een eerlijke wereld nietwaar?? Ook of misschien juist in de clubs.
Dat niet iedere dame over de communicatieve vaardigheid beschikt om dat op een nette , zo min mogelijk schadelijke manier te doen, dat is meer jammer voor de dame in kwestie dan voor ons als ijsbeer.
Hoewel, je loopt toch met 'n (geen)kutgevoel rond en dat is ook niet fijn.

Clubs waar dames niet de keuzevrijheid hebben met wie ze wel en met wie ze niet de kamer op gaan, die clubs zal ik persoonlijk zeker mijden en eenmaal erin verzeild geraakt zal het geen lang bezoek worden...
Ik kan zo maar besluiten als het me tegen zit en kan zo maar weggaan...die dames zijn gedwongen daar achter te blijven...

Nee, het is zo gek nog niet geregeld in onze Saunaclubs.. Toch??

Tot zo ver deze zaterdag avond overweging van Padre Gusto Mass .

seksenfun
19 april 2008, 19:32
mijn gouden ervaring is even simpel als duidelijk, pas als je elkaar lekker ligt kan er op de kamer iets moois, iets extra's ontstaan... en laten we eerlijk zijn, ieder is toch op zoek om net even iets mooiers met een bepaalde dame mee te mogen maken dan wat ze standaard bij anderen levert.

In heel je zaterdagavondredenering ga ik met dit stukje niet helemaal akkoord. Ik spreek me even niet uit over de klik die meer weg heeft van een romance bij sommige dames en beren, dat is immers mogelijk. Maar buiten deze uitzonderingen zijn de beste dames de dames die iedere ijsbeer een goeie service geven, die iedere ijsbeer minutenlang na de kamer nog kan laten voortzweven in gedachten met haar. Ook al zegt die man hen niet veel. Part of the job. En meteen ook in hun voordeel qua publiciteit, maar daar ging het hier eerder al over. Zie je als dame iemand écht niet zitten zeg je inderdaad beter nee.

ilovethaigirls
19 april 2008, 20:56
Beter een blauwtje oplopen, denk ik dan zo, dan dat de dame jou toch meeneemt naar de kamer, dit tegen haar zin en je dan opzadelt met een rotsessie ;).

Geef ik je 100 % gelijk in. Achteraf gezien moet ik nog blij zijn want ik zag die steeds na 20-25 minuten terugkeren van een sessie. En ik heb daarna een heerlijke tijd gehad met een andere dame.......

Waarschijnlijk ligt het eraan dat een dame jou al wat beter kent, via via. Zo weet Christina van YY al heel goed wat ik verlang en dat geeft ze niet. En als je beide aanvoelt/weet dat het toch niks gaat worden om over naar huis te schrijven is het toch net goed dat je niet met mekaar gaat kameren.

Het is best mogelijk dat die dame mij beter kent via via. Maar die via via staat dan wel binnen de minuut na binnenkomst bij mij en binnen de 10 minuten liggen we ergens te kroelen en hebben we steeds een goede tijd. En die vertelt dat dan inderdaad tegen andere dames en die vertellen dan aan mij dat het wel erg goed klikt tussen mij en die via via......
Ik heb eigenlijk nooit speciale wensen naar de dames toe, ik houd het altijd heel gewoon en laat de dames zelf bepalen wat ze willen geven en wat niet.
En elke dame waarmee ik al geweest ben, komt mij spontaan begroeten en gaat met mij op herhaling. Ik ga trouwens 90 % van de tijd met dezelfde dames maar dat was dit keer niet mogelijk wegens iedereen afwezig.

Af en toe gaat het erom dat de persoon zelf niet ligt bij de dame( dat kennen wij andersom toch ook) , heel vaak gaat het om zeer brutaal, wild en onmenselijk gedrag ( altijd moet / mag je dan als Nederlandse ijsbeer een pluim ontvangen, omdat wij nederlanders en Belgen met dikke vette stip boven aan staan en uitsteken boven andere nationaliteiten).

Wel Gusto, als ik aan iets een hekel heb dan is het aan buitensporig gedrag. Ik gedraag mij steeds low profile. Ik heb wel vele en goede contacten met ijsberen en dames maar dan wel steeds volgens de regels van een modelijsbeer. Wij zijn ook graag geziene gasten bij bar- en thekepersoneel (we brengen er soms Belgische pralines voor mee....) Trouwens met 2 van mijn vrienden wou ze achteraf wel op de kamer maar ze was voor hen ook een absolute-no-go na aanhoren van mijn ervaring met haar.

Vaak en meestal gaat het om hygiene, om ijsberen die nog te vies zijn om aan te raken... verhalen gehoord van dames die na kamerbezoek met bepaalde heren meer dan een half uur onder de douche verdwijnen...
Natuurlijk, wij kunnen het ons niet voorstellen, maar ik geloof de dames op hun woord.

Ik geloof wel dat dit voorvalt maar ik denk dat het volstaat als je voor je vertrek een uur vertoeft in een ligbad en je voor en na elke sessie gaat douchen. Ik denk dat weinig ijsberen dit doen..... En voor ik met een dame de kamer opga, poets ik ALTIJD mijn tanden, ook al is het dan soms al de zesde keer die dag. Ik probeer er altijd zo goed mogelijk voor te komen. Het enige dat ik niet weg kan steken is 20 kg overgewicht maar zo zijn er wel meer ijsberen denk ik en qua leeftijd zit ik met mijn 45 zoal op het gemiddelde

Ik lig er niet wakker van hoor dat die niet met mij is gegaan, al had ik er op dat moment wel zin in. Als ik de reacties van andere ijsberen lees is het misschien maar goed ook. Maar op het moment dat het je overkomt is het toch wel even slikken.

Misschien heeft het wel te maken met die ene keer toen ze vroeg of ze niet mee mocht voor een trio met mij en mijn favorietje. Ik heb toen gezegd dat ik geen trio's deed, dat ik al moeite had om er zo een aan te kunnen. Vrouwen onthouden zoiets meer dan een man en heeft ze me dat nu gewoon cash terugbetaald. Of misschien houdt ze wel meer van te jagen dan van bejaagd te worden..... Best niet te veel vragen over stellen. Het brein van een vrouw is voor ons ijsberen ondoorgrondelijk......

En ik ben het er helemaal mee eens dat als een dame me niet ziet zitten, om welke reden dan ook, dat ze dan beter weigert om met me te gaan. Ik heb haar trouwens zelf ook gezegd dat ik haar mening respecteer, ik ga ook niet met elke vrouw op de kamer. Ik ga me ook niet beklagen bij de theke, het kan zijn dat dit een alleenstaand geval is. Ik meld het hier maar voor het geval ze dit ook nog bij anderen zou doen.

Het is gelukkig de eerste maal in 27 jaar wandelen dat dit me overkomt.

Clan
20 april 2008, 08:49
Je kunt je dan wel gaan beklagen bij te theke, maar een dame heeft ook haar recht om keuzes te maken.
Ze wijzen weleens vaker klanten af in clubs. Als ze geen zin hebben of als de heer ze niet aanstaat. Ze moeten toch niet verplicht met iedere kerel de kamer op:confused:

Lullig, maar aan de andere kant gelukkig, want het zou nooit een gfe ervaring zijn geworden:D;)

Hollandmale
20 april 2008, 09:05
Je kunt je dan wel gaan beklagen bij te theke, maar een dame heeft ook haar recht om keuzes te maken. Ze wijzen weleens vaker klanten af in clubs. Als ze geen zin hebben of als de heer ze niet aanstaat. Ze moeten toch niet verplicht met iedere kerel de kamer op :confused:.....het hele eieren eten in veel Duitse clubs. Dames krijgen bij binnenkomst te horen dat ze niet hun eigen klanten mogen uitzoeken
en geen klanten mogen weigeren. Overigens krijgen ze nog veel meer te horen, maar dat is off-topic en valt buiten dit onderwerp :green_smi.

rplover
20 april 2008, 09:27
.....het hele eieren eten in veel Duitse clubs. Dames krijgen bij binnenkomst te horen dat ze niet hun eigen klanten mogen uitzoeken
en geen klanten mogen weigeren. Overigens krijgen ze nog veel meer te horen, maar dat is off-topic en valt buiten dit onderwerp :green_smi.
Hoezo niet mogen weigeren? Nu weet ik wel dat er een zekere druk hangt, maar echt niet mogen weigeren? Vertel op in welke clubs Meiden geen beertjes mogen weigeren, want dat staat mij totaal niet aan, en daar kom ik dus niet meer (heb er al eentje op mijn lijstje staan, een club dan) :green_smi
Verder onthou ik uit dit verhaal het belangrijkste, voor mij dan, en dat is dat "ilovethaigirls" gelukkig niet naar de thekefrau is gelopen.
Stel dat hij hiervoor gaat klagen, en zijn gelijk krijgt, en dan een bereslechte sessie krijgt, kan hij twee keer naar de thekefrau (met pralines liefst, heeft zij er tenminste ook iets aan) :hammer:
Heb dit spektakel al eens een keertje mogen aanschouwen, Meid weigert een beertje, de thekefrau verplicht de Meid, en daarna gaat beertje klagen dat het toch zo slecht was, en krijgt hij weer gelijk. Gewoon om te janken, en in die club zet rplover geen stap (en dus ook geen voet) meer binnen :heul:

:wink:

Ace2
20 april 2008, 09:30
De meeste ijsberen zullen vinden dat de dames een soort van vrijheid mogen hebben, zolang ze zelf maar niet worden geweigerd. Ik heb het zelf ook wel eens gezien dat dames ijsberen weigeren om wat voor reden dan ook. Soms gaat dat subtiel (ontwijken van oogcontact) en soms minder subtiel ("nein, ich habe keine lust.")

Zelf heb ik het ook een keer meegemaakt met Gulcan. Een jaar geleden hadden wij er een sessie op zitten, die niet super de super was, maar eigenlijk best wel leuk. Geen GFE, maar gewoon goede sex. De maanden erna kwam het er niet meer van, ondanks dat ik Gulcan echt wel een lekker dingetje vind. Ik denk dat het eind vorig jaar was toen ik weer eens op haar af stapte. Ze wilde niet de kamer op, want ze wachtte op een vriendin waarmee ze even wilde bijkletsen. "Vielleicht spater" zei ze nog. Ik wist echter genoeg. Die zin had ik zelf meer dan eens gebruikt om een dame vriendelijk af te wimpelen. Dat Gulcan met haar vriendin wilde kletsen zou goed kunnen kloppen, want 10 minuten later kwam een meisje de barruimte binnen die gelijk op Gulcan afliep en daar een geanimeerd gesprek mee ging voeren.

Enkele weken geleden had ik wederom mijn zinnen op Gulcan gezet en ik zocht oogcontact. Dat ontweek ze de hele tijd. Ik merkte ook dat als ik in de buurt kwam, ze iets afstandelijks over haar had. Toch benaderde ze open andere ijsberen. Mij benaderde ze niet, ondanks dat een ervaren dame als zij toch in de gaten moet hebben gehad dat ik wel openstond voor klantencontact. Dit keer werd ik meer subtiel geweigerd.

Vond ik het erg? Op dat moment vond ik het niet zo leuk, maar toen ik GT verliet was ik het al vergeten (toch wel gemakkelijk als je een slecht geheugen hebt). Ik herinnerde het allemaal weer toen ILoveThaiGirls over zijn weigeringservaring begon.

Ik weet dat ik niet de enige ben (net als ILoveThaiGirls niet de enige is) en ik weet ook wat sommige dames over andere ijsberen vinden. Soms is dat positief, maar vaker dan soms is dat minder positief (ook al ervaren wij het anders, of althans wij willen het anders ervaren). Ook dat bedenk ik mij altijd na een goede sessie. Relativeren is in clubs als GT een goede eigenschap.;)

Als je vindt dat de dames een soort van vrijheid mogen hebben (en dat vind ik), dan hoort dit er helaas ook bij. Het is misschien niet goed voor je ego, maar je staat dan weer met beide beentjes op de grond. En dat is weer wel goed.:o

Randy
20 april 2008, 09:48
...
Vertel op in welke clubs Meiden geen beertjes mogen weigeren, want dat staat mij totaal niet aan, en daar kom ik dus niet meer (heb er al eentje op mijn lijstje staan, een club dan) :green_smi
...

Er zijn in NL wel (enkele) privéhuizen die zo te werk gaan. In Duitsland heb ik dat niet gehoord.

Eigenlijk hoeft zo'n club dat helemaal niet te zeggen. De dames komen daar om geld te verdienen, niet om klanten te weigeren, en dat zullen ze ook niet vaak doen. Zeker niet de dames die een bepaalde omzet moeten halen...

Er kunnen talrijke redenen zijn waarom een dame nee zegt. Te moe, geen zin, afspraak met andere gast, ze wil naar huis, of beerspecifieke redenen zoals te jong,te oud, te dik, te dun, te lelijk, te mooi (!), hygiene, doen haar denken aan iemand (pooier?) etc etc.

Nee het is niet leuk geweigerd te worden, maar maak er geen halszaak van (ILTG doet dat ook niet). Er zijn zoveel mooie dames... :luvlove:

Hollandmale
20 april 2008, 10:08
Hoezo niet mogen weigeren?.....Vertel op in welke clubs..........verstandig is om clubs met name te noemen. De clubs waarvan HM het zeker weet, zijn veelbezochte clubs in het grensgebied.
Heb dat destijds zelf van dames vernomen. Was in 'n voorgaand kalenderjaar, maar heb geen aanwijzingen dat dat veranderd is :nee:.

MiniME
20 april 2008, 11:50
Hoezo niet mogen weigeren? Nu weet ik wel dat er een zekere druk hangt, maar echt niet mogen weigeren? Vertel op in welke clubs Meiden geen beertjes mogen weigeren, want dat staat mij totaal niet aan, en daar kom ik dus niet meer (heb er al eentje op mijn lijstje staan, een club dan) :green_smi

Nou, mooi is dat, rplover kan dus niet meer naar de saunaclubs in NRW toe :D

Maar zonder dollen, zo zwart/wit is het dus niet. Maar (nogmaals): een goede club heeft een keihard selectiebeleid, dwz: goede dames worden volledig gesupport, dames die de kantjes er vanaf lopen, worden geweigerd/aangesproken op hun gedrag. Dat is heel normaal, gebeurt in allerlei andere (dienstverlenende) beroepsgroepen ook.

Alleen in NL (of ook in B?) maak je het mee, dat je als klant niet meer serieus genomen wordt, en afgesnauwd wordt als je ergens gaat eten, een reisje boekt, etc. Kom daar maar eens om in Duitsland: hier staat de klant nog bovenaan (en ja, dus ook in andere sectoren zoals hotels, etc.) en is de medewerker nog enigszins gewend zijn best te doen voor de klant (=degene die zijn/haar salaris betaald). Of dit nu van harte gaat of niet (soms wel, soms niet, net als in andere landen) als klant heb je in ieder geval het gevoel dat je goed geholpen wordt. In NL staat echter vaak de medewerker hoger in rang dan de klant (CAO, arbeidstijden, etc, etc) wat een lausi arbeidsmoraal tot gevolg heeft ("ik maak zelf wel uit of ik die klant vriendelijk te woord sta").

Zo, dit moest er even uit (en nee, ik stem niet op Rita of Geert :D)

Picasso 1
20 april 2008, 12:40
Wat betreft onze trots en ego´s, die hebben we al voor een gedeelte opzij gezet op het moment dat we betalen voor sex. De meeste dames waar we sex mee hebben tegen betaling zouden ons onder andere omstandigheden niet willen, of mogelijk pas nadat we tijd en aandacht in ze investeren.

Dus de eerste fase van trots en ego vermindering heb je al bereikt op het moment dat je betaalt voor sex. Ik vindt dat al erg genoeg. Als er nog een verdere fase komt waarbij ze zelfs tegen betaling, jou niet moet, dan lijkt het me beter dat je het stukje trots wat je nog hebt in stand houdt en je aandacht verlegt naar andere dames.

Ik heb bij enkele dames de ervaring gehad dat ze een afwijzende houding hadden (wegkijken op het moment dat er oogcontact is etc.). Als je ze gewoon vriendelijk groet en geen verdere contact maakt, dan komt vaak wel een moment waarop het ijs smelt en ze geinteresseerd in je raken.

In elk geval is voor mij een ding duidelijk: hoe grondig ik ook haat dat een dame me afwijst, ik zal nooit accepteren dat ze als een slaaf gedwongen wordt om alsnog sex met me te hebben. Ik kan haar wel schieten maar ze blijft een mens.

timd
20 april 2008, 12:54
Het wordt een erg diepgravende discussie hier. Naar mijn smaak is het vrijheid blijheid. Natuurlijk is het vervelend als je als ijsbeer wordt teruggewezen, maar ik ben het met de meerderheid hier eens dat vrijheid uiteindelijk verreweg de beste oplossing is. Niets is vervelender dan met een dame naar de kamer te gaan die hier helemaal geen zin in heeft. (Jaja, ook ik ken het verhaal van de pooiers en dames die indirekt niets te kiezen hebben..)

Kortom, vrijheid leidt tot een verbetering van de kwaliteit: de club trekt de betere dames aan die bovendien meer gemotiveerd zijn. Ik denk dat het GT concept waar vrijheid relatief hoog in het vaandel staat wel bewezen heeft dat dit op lange termijn het winnende concept is.

bergm550
20 april 2008, 13:17
Het wordt een erg diepgravende discussie hier. Naar mijn smaak is het vrijheid blijheid. Natuurlijk is het vervelend als je als ijsbeer wordt teruggewezen, maar ik ben het met de meerderheid hier eens dat vrijheid uiteindelijk verreweg de beste oplossing is. Niets is vervelender dan met een dame naar de kamer te gaan die hier helemaal geen zin in heeft. (Jaja, ook ik ken het verhaal van de pooiers en dames die indirekt niets te kiezen hebben..)

Kortom, vrijheid leidt tot een verbetering van de kwaliteit: de club trekt de betere dames aan die bovendien meer gemotiveerd zijn. Ik denk dat het GT concept waar vrijheid relatief hoog in het vaandel staat wel bewezen heeft dat dit op lange termijn het winnende concept is.

Hallo timd,

Ik sluit me bij je standpunt aan. De keuzevrijheid van de dames moet gewaarborgd blijven, zolang de vrouwen zich aangenaam voelen, blijven ze terugkomen en trekt het ook nog andere vrouwen aan. Wat heeft het inderdaad voor zin om met een vrouw te gaan die je niet mag. Dat komt de kamersessie ook niet ten goede.

Ik ben een keer in Goldentime afgewezen. De vrouw zei dat ze bezet was. Maar ik was deze afwijzing al snel weer vergeten.

Veel erger vond ik het toen Elisa in Palace niet meer met me naar de kamer wilde, terwijl ik al minstens 20 keer in het verleden met haar op de kamer was geweest. Ze zei tegen me: "Komm nicht zu mir, ich komme zu dir."

Ik had het er een keer met Lara over. En Lara zei eenvoudig: "Du bist nicht verheiratet mit dieser Frau. Wenn es nicht mehr klappt, dann klappt es einfach nicht. Dann gibt es noch viele andere Frauen. Die Erfahrung muss man in einem Tag vergessen sein."

En ze heeft gelijk. Ik heb geleerd het niet zo zwaar te nemen. Ook ik weiger dames, en dus mogen zij mij ook weigeren. Nogmaals, het zou de sfeer niet ten goede komen als ik verplicht met dames op de kamer moet en vice versa.

Bergm550

MiniME
20 april 2008, 14:05
Om aanvulling op wat ik eerder schreef hiervoor, ben ik het helemaal eens met picasso1: het betalen op zich is al erg genoeg, het is dan ook een niet te onderschatten voordeel (voor het nog een klein beetje in stand houden van je trots) dat dit achteraf gebeurd, en niet vooraf (zoals in NL en B gewoon is). Dit is precies de reden dat de echte GFEs zo geliefd zijn: je denkt dat je met een meisje aan het sexen bent die jou ook leuk vindt. Oops, het woord GFE mag ik niet meer gebruiken, anders gaat Willem2 overgeven........... :D

Als de dame echt niet met jou wil, dan wordt het nooit een goede sessie, maar als ze WEL met jou wil, maar om de verkeerde reden, is het ook niet goed! (letterlijk gebeurd in GT: Roemeense dame zegt: kommst du mit auf zimmer bitte, mein Zuhalter braucht viel Geld diese Woche! :eek:). Toen was de zin bij mij goed over, ondanks dat dit 1 van de mooiste meiden in GT is.

Jansen
20 april 2008, 14:39
Weigeren moet kunnen maar doe het dan met toch een vriendelijk gezicht.

De dame moet gewoon kunnen zeggen dat ze geen lust heeft om met je naar de kamer te gaan.
De dame kan ook zeggen dat ze even geen zin heeft en een tijdje rust wil hebben,dit kan in clubs voorkomen waar ze zich niet direct terug kunnen trekken.

In de zomer maanden doen ze dit dan vaak door zich in de tuin verdekt op te stellen in (GT ) of zich in een tentje terug te trekken.
Ook gaan ze dan wel eens even de club ( onder het mom van ) uit voor boodschappen

Geef deze dames de pauze die ze verdienen want stel je zelf eens voor in hun plaats;

A; weer na een uurtje voor de vierde maal op de middag te moeten PZC en
genomen te worden door een ijsbeer die niet aan hun uitstraling voldoet.

B; Een ijsbeer die er niet hygienisch uit ziet,en ook haar type niet is.

C; Misschien een hele voorstelling moeten geven door een ijsbeer met een
andere voorkeur. ( ook de meiden praten met elkaar over ons )

D; Ze wil niet met je omdat jij op ijsberenforum schrijft of bij Hookers.
Deze zijn er ook en dat weten vele onder ons.

E. of ze heeft al een tijdje in de gaten wat voor type je bent en hoeveel
drank je al op hebt (vooral de beren die nog niet vaak in deze club
geweest zijn en een beetje stoer over willen komen.)

Een theke vrouw spreek je daar niet voor aan,alleen bij slechte service of betalingsproblemen.

Maar ik vind persoonlijk dat je een theke vrouw of bedrijfsleider ook mag aan spreken als je een hele goede ervaring achter de rug hebt.

Ik doe dit bij PHG en ook bij Vila Vertigo hier wordt ook altijd naar mijn mening gevraagt wanner ik een nieuw meisje mee heb gehad.

Ook is mij meerdere malen gevraagt eens mee te gaan met een meisje die net nieuw is in bovenstaande clubs, dit had meerdere redenen zoals het meisje een beetje wegwijs maken op de kamer of voor hun een bevestiging te geven.
Wanneer de sessie dan niet goed was dan werd het met me verrekend door de leiding.

Ook ik weiger dames; In GT in of bij de kino hangen deze dames constant aan mijn lijf maar ik blijf toch ook vriendelijk.

Psv kampioen dus feestje vanavond in PHG

Toppie
20 april 2008, 18:08
tja daarom zou ik zelf ook niet zomaar op een dame afstappen. Alleen als er oogcontact is zal ik naast een dame gaan zitten eerder niet. Ik ben dan ook eerder het afwachtende type.

Clan
21 april 2008, 13:41
Ik zal binnenkort ook wel geweigerd worden. Kreeg net een niet al te vriendelijk smsje nadat ik gezegd had haar niet meer te willen zien om mezelf te beschermen.
Dus zal de kans groot zijn dat ze nee zegt als ik haar de volgende keer wil zien.

seksenfun
21 april 2008, 19:43
Ik zal binnenkort ook wel geweigerd worden. Kreeg net een niet al te vriendelijk smsje nadat ik gezegd had haar niet meer te willen zien om mezelf te beschermen.
Dus zal de kans groot zijn dat ze nee zegt als ik haar de volgende keer wil zien.

Of de kans klein dat ze ja zegt als je ze niet meer wil zien :D.

Babbel
21 april 2008, 20:56
Wees blij dat je geweigerd bent dat scheelde weer minimaal 50 euro en een hoop gezeur en ellende. Als zij nu de enige dame was die rondliep in die club dan pas had je een probleem.( alhoewel is ook 50 euro besparing, leg die maar op je nachtkastje ;) )

ilovethaigirls
22 april 2008, 08:12
tja daarom zou ik zelf ook niet zomaar op een dame afstappen. Alleen als er oogcontact is zal ik naast een dame gaan zitten eerder niet. Ik ben dan ook eerder het afwachtende type.

Nou ben ik net het tegenovergestelde. Ik ben nog nooit met een of andere jaagster meegegaan.
Ik ga eigenlijk alleen mee met dames waarvan ik denk: die moet ik hebben. En ik ga er dan ook gelijk op af om even kennis te maken. Als er dan oogcontact is en ze nemen je bij je badjas is dat mooi meegenomen. Of als die de kino betreden, ben ik er toevallig ook ;).

Wees blij dat je geweigerd bent dat scheelde weer minimaal 50 euro en een hoop gezeur en ellende. Als zij nu de enige dame was die rondliep in die club dan pas had je een probleem.( alhoewel is ook 50 euro besparing, leg die maar op je nachtkastje ;) )

Ik vrees dat die 50 euro besparing er niet van gekomen is :rolleyes:. In plaats van de gebruikelijke 50 euro bij een afwerkster werd het een ietsje meer bij een topper :freu:.