PDA

Volledige versie bekijken : Levensverhaal Zeppos58



zeppos58
20 april 2008, 21:58
Op een Vlaams forum startte een DVP met de vraag om ons levensverhaal in stukken neer te pennen. Daar ik er zelf ook al aan dacht ben ik meteen op de vraag in gegaan. Ik wil het jullie niet onthouden
Hier is

DEEL - 1


Het prille begin.
We schrijven jaren 70 zo een goeie 30 jaar geleden, het pre AIDS tijdperk, van seks kon je ziektes krijgen maar die waren met antibiotica wel te genezen. En als je niet naar "de hoeren” ging was de kans zeer miniem, dus we deden maar op. Als het meisje aan de pil was geen nood, en anders was er nog het condoom, in die tijd moest je wel bij de apotheek langs, maar in de buurgemeente kende ze je niet dus….
Thuis had ik van mijn pa en ma 3 dingen mee gekregen,

1- bij de hoeren krijg je een vieze ziektes ondanks alle contoles, want je weet nooit wie er voor u was. (mijn pa)
2- Neuken met een condoom is als je voeten wassen met rubber laarzen aan (of met plastic sokken) (mijn pa)
3- De pil is onnatuurlijk dus die neem ik niet (mijn ma)

Ik zou dit al snel naast me neer leggen als dikke Bullshit, en dat was het ook.
Prostitutie zat voor mij als jonge snaak nog in het wereldje van viezeriken hoeren respectloze seks geld oplichterij en nog van die zaken die deels soms waar zijn maar meestal uit de duim gezogen.
De meisjes zaten achter het raam of hingen aan een gevel rond het Brusselse noordstation. Verder wist ik verdomme niet waar er nog zouden zijn. Antwerpen het schipperskwartier waar je makkelijker een mes in je rug kreeg dan dat je uw zaad kwijt raakte (ja de sterke verhalen van toen)
Het was er dus van gekomen, ik met de wagen naar de hoofdstad (10 min in die tijd) en even straatje in straatje uit. De wagen aan de kant en aan de oude gebouwen van Het Laatste Nieuws stond een blondine tegen de gevel. Ze sprak mij aan, in het Frans wat dacht je. In die tijd was mijn Frans nog zeer gebrekkig ik stotterde iets van je tu il enfin al la Urbanus en ik had geluk, deze kende ook Vlaams, met een Brussels accent vroeg ‘Godde Meej” Ik was niet van gisteren maar van eergisteren en wist wel dat ik eerst de prijs moest afspreken. “Duzend (25€)“ zei ze en “dreihoenderd (7,5€) veu de komer”. Ik heb dat steeds een rare zaak gevonden waarom zij ze niet gewoon 1300 (32,5€) want daar kwam het toch op neer. Ik had me laten wijs maken dat naar “de hoeren” gaan zeer duur was. Nu was 1300 Fr (32,5€) in die tijd wel redelijk veel geld, maar gezien mijn bijverdiensten toch zeer goed haalbaar. Dus staken we arm in arm de straat over en ik dacht 300 (32,5€) te moeten betalen aan één of andere louche hoteluitbater (teveel films gezien zeker) maar niets was minder waar. 1300 ballen (32,5€ dus) aan haar ja en of ik iets meer wou geven, want ze zou “deres goe oag zuige oek” Eu neen niets meer bij. Was geen bezwaar en enkele tellen later lagen we op een overjaars bed zij met haar lange blonde haren over mij gebogen aan mijn zwabber aan het zuigen alsof haar leven ervan af hing. “En oe gojje maa pakke” vroeg ze op zijn plat Brussels. Opgewonden als ik was, langs achter, want daar droomde ik al langer van. Ik gleed naar binnen stootte enkele keren voelde me komen, hield mijn adem effe in spoot en bleef stijf reed verder maar deze beroepsvrouw had door dat ik was gekomen, ik beweerde van niet en enkele stoten later kwam ik een tweede keer. Raar dat was me nog nooit gebeurd.
Op zich was die ervaring niet zo slecht, ik zou later zelfs bij haar terug gaan, maar nu rum 30 jaar later zou ik ze als pover beschrijven. Dagen heb ik dagelijks mijn lul gecontroleerd, of er geen druppel aan hing, of er geen zweren op stonden, want de schrik om “iets” op te lopen zat er dik in. Ik voelde me vies en waarom.
Later zou ik door hebben dat ik daar alles met condoom had gedaan. De professional was zo handig in het aanbrengen en verwijderen van condooms dat ik het zelfs niet merkte dat ik er een aan had. Dat van die laarzen was dus flauwe kul. Zeker als je jong en wild bent, je eikel nog overgevoelig, dan voel je niet dat je er eentje aan hebt.
Ik zou nog een tijdje ronddolen in de straten van Brussel, maar er nooit een goed gevoel aan over houden. Het beste dat ik er in die tijd tegen kwam was deze blonde del............................

Volgende keer in DEEL-2
Van Brussel naar den Antwerp..... en terug:rolleyes:

zeppos58
22 april 2008, 11:51
Deel 2 van Brussel naar den Antwerp…..en terug

We zijn nog steeds jaren 70 het zalige pre aids tijdperk

Na mijn eerste ervaring met die blonde vroeg ze of ik wel 21 was, neen dus, 19 denk ik of iets in die trend. Een klein vloekje later wist ik dat je in die tijd 21 moest zijn voor je bij die dames mocht. Volgens de arm der wet. Dat wisten we ook weer maar trok me der niets van aan, het maakte het enkel spannender. De volgende ervaringen waren niet om naar huis over te schrijven, enkele miskleunen met straathoertjes aan het Noord waren meestal van broek uit snelle wip broek aan, de ene keer met de andere keer zonder rubber, maar een pijpje was er NOOIT bij. Dus keerde ik steeds terug naar de blonde (nooit haar naam gevraagd trouwens) waar pijpen er wel bij hoorde. In de Aarschotstraat kwam ik nooit, wel de ramen aan de andere kant en bleek daar dat de dames achter het glas meestal niet neukten. Afrukken ja voor de prijs waar een staathoertje haar benen wel open deed. Toch mij een paar keer laten vangen door zo een “schoonheid” van achter het glas.
Ik vond eindelijk werk maar moest daarvoor wel dagelijks richting Antwerpen, ploegenwerk in dag avond en nachtshift.
Gezien het toen toch al drukke verkeer zocht ik al snel een alternatieve route die langs de Antwerpse Atheneumbuurt passeerde, net de plek waar de meisjes op straat stonden, geen ramen, maar praktisch in elk huisportaal stond er wel eentje.
Wat me opviel was dat ze veel vriendelijker waren dan die in Brussel, en wat natuurlijk ook een meevaller was ze sprake Vlaams. Dus mijnwagen op de kant en zo eentje aangesproken.
“Schatje edde goesting in ewa plezier” vroeg ze ik meteen naar prijs vragen en wat kwam er uit dat sappig “Antwerps” mondje “Duuzend veu pijpe en neuke en ge meugt maa lekke oek en nog es twiefeufteg veu de koamer” Dus wij naar een louch hotel verderop waar we een paar handdoeken washandjes zeep en een condoom kregen.
Het was de eerste keer dat er een wasbeurt aan te pas kwam, nu fris ik mij steeds op voor ik ga wandelen maar ik kan me best voorstellen dat er anderen zijn.
Ik friste me op aan de lavabo, zij op een bidet. Ze was voor mij klaar en ging met open benen op bed liggen, ik hapte naar dat behaarde poesje, ja toen waren de poesjes nog in volle “naturel” scheren was er meestal nog niet bij. Zoog aan haar of het haar iets deed weet ik niet meer, ik was toen nog niet zo bedreven als nu in het orale avontuur, in ieder geval zij wel hij pijkunsten waren van het gehalte van hoe heter hij is hoe sneller hij buiten is. Ik moest haar doen stoppen of de 10cc vloog al in het rond, zij weer op de rug, zonder hitteschild de daad gedaan maar een korte tijd later was het al over. Een wasje verder de kleren aan en weer de straat op.
Ik dacht dit is het wel, al ging het vlug vooruit, ik had in ieder geval een veel betere service dan ik in Brussel ooit had. Maar het was een toevalstreffer hoor, ik ben in die periode vaker naar de atheneum buurt geweest, maar meestal was de service even pover als in het Brusselse. Het meisje van mijn eerste date heb ik er nooit meer gezien (jammer), ik heb er nog wel een aantal van hetzelfde niveau gehad maar de kans op een degelijke date was ongeveer 20%. Bijna nooit zag ik dezelfde meisjes, dus trok ik af en toe, terug, naar de Brusselse blondine, die zo zou ik merken helemaal geen lang blond haar had, maar een dure pruik droeg.

En nog steeds is er van AIDS geen spraak

zeppos58
23 april 2008, 11:12
DEEL-3
Een BAR-slechte zaak

Daar dat gewandel op de Brusselse en Antwerpse boulevards me geen voldoening schonk, moest ik elders op zoek, misschien wel zo een bar, die je wel eens tegen komt op drukke wegen, ja waarom niet, maar niet te kort bij huis.
De eerste die ik binnenstapte was in de Circusstraat in Brussel (neen het plaatje van de Waterlanders was nog niet uit). Ik liep door de straat het vrouwelijk “schoon” te bewonderen, toe een vriendelijke portier me aansprak met de vraag of ik niet wou binnen gaan in dit oord me vooral “zeer mooie dames”. Men noemde deze zaak een “Cabaret” nu ja waarom niet, ik dacht daar een striptease mee te nemen maar….. toen ik binnen was werd ik meteen ontnuchterd.
Een grote bar, met enkele donkere hoeken met een zitbank, een salontafeltje, een toog waar enkele schoonheden hingen, een dansvloer zonder volk en van “Cabaret” niets te merken.
Een man in maatpak was wal lol aan het trappen met 2 dames, die fles champagne kon niet snel genoeg leeg (voor de dames) er volgde nog één en nog één.
Een andere blonde vamp kwam naast me zitten, of ze iets mocht mee drinken schatje. Ach ja als het maar niet te duur is. 250 Bef (6,25€) voor een coupke of 500 Bef (12,5€) voor en piccolo. Nu ja waarom ook niet, het werd een coupke. Beetje bla bla, maar toen ik haar wou aanraken wees ze dat kordaat af, we moesten dan maar in een donker hoekje gaan, met een fles champagne erbij 1200 Bef (30€) wat toch wel een hele som was in de jaren 70.
Nu ja ze was zo mooi en lief dus, wij naar zo een donkere hoek met die fles.
Beetje strelen zachtjes haar borsten beroeren maar verder ook niets. Bijbetalen als ik seks wou, nu was mijn geld al bijna op en ik moest nog dokken. Voor 1500 (37,5€) wou ze het wel doen, ja mens zoveel had ik niet allee 1000 (25€) voor een pijp even rekenen leerde me dat ik nog enkel 600 bef op zak had; dit zou dus niets worden. Maar ze begon over mijn gevoelige plek te wrijven en daar kwam meteen reactie. Je gaat zo toch niet naar huis, en wat het probleem was. Ja dat ik bijna blut was. Een check kon ook, maar had ik niet bij, ze zuchtte 500 Bef (12,5€) voor een handmassage. Wel ja op die zetel trok ze zeeeeeer handig aan mijn ding, binnen de minuut was ik klaar, ze dronk haar glas leeg en verdween achter de toog.
Van een afknapper gesproken, veel geld kwijt voor iets dat ik evengoed zelf had kunnen doen.
Mijn broek opgetrokken tijdens het naar buiten gaan de portier nog 20Bef (0,50€) in zijn pollen gestopt en op de vraag of het goed was kortaf NEEN geantwoord. Nooit nog binnen geweest.
Achteraf nog in diverse bars binnen geweest, maar nooit nog zover laten komen, nooit nog champagne zitten betalen maar met de woorden ik kom voor seks niet om te zuipen, meestal van een koude reis terug gekeerd.
Eén keer liep het anders, een bar (eigenlijk een privé zijn tijd voorruit) met roze en paarse lampen op de oude baan Leuven Mechelen binnen gestapt. Een drankje besteld en de dame in kwestie dronk een watertje toen wel 2000Bef (50€) moeten neertellen voor een toch behoorlijke sessie met pijpen, beffen en zoentjes geven (geen TZ). Een van de betere jaren 70 sessies.
Gefrustreerd doordat duurder meestal niet beter (en vaak nog slechter ) was dan goedkoop terug naar de Antwerpse en Brusselse straten getrokken. Zeer zelden goede seks gehad, resultaat steeds minder gaan wandelen.
En toen….. werden de homo’s ziek, een ziekte waardoor hun afweersysteem naar den duvel ging. De eerste AIDS gevallen. En het zou niet enkel bij homo’s blijven……..
Volgende keer, wandelen in het begin van de AIDS periode “GEVAARLIJK !!??? “

MiniME
23 april 2008, 20:54
wie ziet hier op te wachten? :sleep:

foots
23 april 2008, 21:34
Agh, een beetje nostalgie is best leuk om te lezen. En bij algemeen ge-ijsbeer staat het niemand in de weg.;)

Ik lees dit liever dan recessies in een "droomtaal" waar ik geen enkel normale zin staat. De schrijver bevindt zich op een "roze wolk" en het zijn recessies waar ook weinig tot geen enkele bruikbare informatie instaat.

Ik noem geen namen uit respect voor iedereen, maar deze recessies louter om prijzen te winnen of zelfverheerlijking achteraf vormen mi. alleen voor "vervuilde" bloemlezingen over superlatieven van dames of nog erger over zichzelf :kotz:.

Deze droomrecessies zonder toegevoegde waarde staan echter wel (hinderlijk) tussen de vele "gewone/goede" recessies van vele andere beren. Dat vind ik jammer:huch:.

Dat was mijn 2 centen.

Groeten, Foots (Ja ik ben recht voor zijn raap type).

rplover
23 april 2008, 23:39
wie ziet hier op te wachten? :sleep:
Wie niet? Vind ik nogal een gemene opmerking. Je moet toch niet lezen wat je niet zint. Wie zat er op het verhaal van CUUP te wachten? :baby2:


Agh, een beetje nostalgie is best leuk om te lezen. En bij algemeen ge-ijsbeer staat het niemand in de weg.;)

Ik lees dit liever dan recessies in een "droomtaal" waar ik geen enkel normale zin staat. De schrijver bevindt zich op een "roze wolk" en het zijn recessies waar ook weinig tot geen enkele bruikbare informatie instaat.

Ik noem geen namen uit respect voor iedereen, maar deze recessies louter om prijzen te winnen of zelfverheerlijking achteraf vormen mi. alleen voor "vervuilde" bloemlezingen over superlatieven van dames of nog erger over zichzelf :kotz:.

Deze droomrecessies zonder toegevoegde waarde staan echter wel (hinderlijk) tussen de vele "gewone/goede" recessies van vele andere beren. Dat vind ik jammer:huch:.

Euh, draait dit forum daar niet om, het verbloemen van verhaaltjes, ieder zijn eigen schrijftaal, lekker op een wolkje subjectief je verhaaltje neerpennen, je gevoel volgend, met zelfs zelfverheerlijking of bloemlezingen over Meiden.
Euh, is dat net niet het mooie aan dit forum? Steekt nogal schril af tegen andere media, die objectieve en droge recensies willen. Waar je gevoel niet mag overheersen. En daar draait het op dit forum toch om.
Om verhaaltjes, de meiden en de beertjes, en alles wat er ook maar komt bij kijken.
Geef mij dus maar mensen die hun best doen met hun schrijven een vrijkaartje te verdienen, "droomrecensies zonder toegevoegde waarde" schrijven, maar ons wel leesplezier verschaffen. Ik geniet veel meer van een verhaaltje, dan van enig welk cijfer, zelfs 69 kan niet op tegen de mooie recensies hier neergepoot.

:wink:

Randy
24 april 2008, 09:30
@Zeppos58: blijf lekker schrijven, ik lees het graag!

@MiniME: just skip it. Of schrijf zelf wat mooiers! :D

@Foots: verschillende types, verschillende smaken. Geef mij maar de romantische versies, de harde werkelijkheid kan ik niet aan. :D Tip: nomineer de recensieschrijvers die JIJ goed vindt, hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9285)!

zeppos58
24 april 2008, 15:29
DEEL-4 Wandelen in het begin van het AIDS tijdperk Gevaarlijk en rustig…


Ondertussen zijn we begin jaren 80 gekomen. Duidelijk dat AIDS niet alleen homo’s treft ook hetero’s zijn vatbaar. Er komen campagnes en ik kan mij inbeelden dat veel wandelaars en DVP’s toen zijn gestopt, sommige tijdelijk, anderen definitief.
Meteen was men er wel zeker van dat een condoom afdoende bescherming bood tegen deze plaag, en dat een besmetting bij seksueel contact kon, maar niet altijd gebeurde.
Via bloedcontact is besmetting wel zeker. Zoveel wist men.
Het was ook de periode dat ik serieus begon te vrijen, je weet vaste vriendin, een huwelijk…. Seks genoeg…. Dan is de wandeldrang beperkt, zeer beperkt. Een keer of twee per jaar ging ik nog op stap. Meestal de eerste werkdag van het jaar, na de nieuwjaarsreceptie, richting Hulst, om in de seksbioscoop wat verse “kennis” en “inspiratie” op te doen.
Zeer geil buiten stappen, en dan richting Brussel of Antwerpen om afkoeling te zoeken. Meestal teleurstellende ervaring, maar ja, de druk was soms hoog, zeer hoog. Thuis komen om een uur of 10 ’s avonds, vrouwtje tevree want nog bloednuchter, en nadien met haar een nieuwe afkoeling. Het was allemaal geen probleem in die tijd.
Meestal deed ik dat in het midden van het jaar eens over, zo kwam ik op 2 soms 3 wandeldagen per jaar. Het was ook de tijd dat alles met condoom gebeurde, de onzekerheid over IDS besmetting was zo groot, dat niemand zich waagde ook maar iets zonder te doen.
Vergeleken met nu, ook een zeer kalme wandel periode.

Maar tijden veranderen, dat zou later blijken.

Volgende keer, orale seks in de wagen….. of the return to Antwerp.

quitje
24 april 2008, 16:15
@zeppos :freu: : toffe verhalen - maar van mijn saunaclub"peter":D had ik eigenlijk niet beter verwacht...

Extince
24 april 2008, 19:14
Ik lees dit liever dan recessies in een "droomtaal" waar ik geen enkel normale zin staat. De schrijver bevindt zich op een "roze wolk" en het zijn recessies waar ook weinig tot geen enkele bruikbare informatie instaat.

Ik noem geen namen uit respect voor iedereen, maar deze recessies louter om prijzen te winnen of zelfverheerlijking achteraf vormen mi. alleen voor "vervuilde" bloemlezingen over superlatieven van dames of nog erger over zichzelf :kotz:.

Deze droomrecessies zonder toegevoegde waarde staan echter wel (hinderlijk) tussen de vele "gewone/goede" recessies van vele andere beren. Dat vind ik jammer:huch:.Och, maak je niet druk, zoveel mensen zoveel smaken :smile2:. De een houdt van een bloemrijke, romantische schrijfstijl, de ander weer van korte, zakelijke opsommingen, weer een ander houdt van expliciete verhandelingen en weer een ander leest graag humorvolle stukjes. Smaken verschillen dus. What else is new? Het leuke van een forum als dit, is dat dat allemaal bij elkaar komt :freu:. Zo krijgen we geen eenheidworst. Maar dan moet je elkaar wel wat ruimte gunnen. En je hoeft natuurlijk niet te lezen wat je niet leuk vindt...

En wie bepaalt eigenlijk of informatie bruikbaar is of niet? Een droge opsomming van de geleverde diensten is niet het enige dat ik zou willen weten van een dame. Minstens zo interessant vind ik het om te lezen hoe de omgang van de DVP is met de gast, of ze een bepaalde spanning weet op te bouwen, hoe de sfeer is. Is ze creatief, geniet ze lekker mee of draait ze een profi routine af? Leuk om te lezen en erg informatief :D. Dat is overigens een persoonlijke voorkeur van mij en zeker geen maat, daarom zal ik ook nooit iemands schrijfstijl aanvallen, zoals jij dat wel doet beste Foots. Kennelijk ligt jouw voorkeur gewoon ergens anders. Prima toch? Live and let live :wink:.

foots
24 april 2008, 20:39
@ iedereen,

Eigenlijk kopen we emotie, dus die kan een ieder zo opvatten zoals die wil en erover schrijven zoals die wil.

Met respect voor ieders stijl, lees ik liever niet te dromerige verhalen in de recessie van een dame, want dan heb ik geen idee meer wat ik kan verwachten, kortom als recessie heeft die voor mij geen waarde, wel voor anderen.

Ja wel is het fijn dat het ijsberenforum wat liberaler is dan die "andere", zodat je echt wel wat meer mag toevoegen dan alleen de cijfers en de handelingen, dat is inderdaad fijn en ik surf ook elke dag meteen naar het forum, dat is pas verslavend.

Zeppos ik kijk al uit naar de volgende "90s" want de vorige waren best herkenbaar voor mij. Ik hoop op midlifecrisis, scheidingen, wilde vriendinnen, sexvakanties en goede hoerenverhalen, niet te dromerig, wel sappig en smeuiig.
Heerlijk, ik geniet nu alvast voorruit in mijn eigen droom/fantasie.

Groet, Foots

zeppos58
25 april 2008, 22:17
DEEL-5 orale seks in de wagen….. of the return to Antwerp

Begin jaren 80 deed ik het dus rustig aan, dat heeft en tijdje zo geweest, op den duur waren de bezoekjes aan de seksbios in Hulst ook al uit den boze. Soms eens een straathoertje opscharrelen, vooral als ze pijpte maar het was eerder uitzondering dan regel.
De seks was thuis altijd zeer gewoon, van orale seks kwam het meestal niet, gewoon lekker neuken maar steeds hetzelfde. Een man wil wel eens iets anders. Het AIDS tijdperk had ook in mijn koppie ervoor gezorgd dat ik niet meer neuken ging bij de meisjes of zeer zelden.
Maar dat gebrek aan Orale seks daar moest iets aan gedaan.
Ik had sinds enige tijd mijn oude DJ op feesten hobby terug opgestart, zodat ik weer aan wandelgeld geraakte. Om echt te renderen besloot ik dan ook mijn materiaal te verhuren aan derden. Na een installatie te hebben geplaatst in Deurne, kon ik het mij niet laten om nog eens langs de beruchte Atheneumbuurt te passeren. In de portalen en langs de straten stonden de meestal jonge grietjes op een klant te wachten, ik had geen zin mijn wagen te parkeren dus reed ik wat rond. Ik had een vrij knap ding gezien (donker lang haar bruine ogen is waar ik op val) ik stopte deed mijn raam naar beneden en vroeg de prijs 1000 Bef (25€) in de wagen of op hotel maar dan moest ik de kamer betalen. In de wagen ???? Ja zei ze pijpen en/of neuken op een stil plekje. Ik kick op “nieuwe” dingen zaken die ik nog niet deed dus…. Enkel tellen later zat ze naast me, links rechts straatje in straatje uit….. links rechts rechtdoor zet u daar maar. En wat ik wou. Een lekkere pijpbeurt, ja neuken kon ik thuis ook. Ze trok haar trui omhoog, er sprongen 2 joekels onderuit, ik liet mijn broek zakken en hop, hij verdween recht tussen haar lippen, zonder condoom, zonder opfrissen, mondje in mondje uit tot ik spoot, recht in haar mondje. Ze opende het portier spuwde het kwakje uit, veegde haar mondje proper en vroeg of het lekker was. Ja dus, maar iets te vlug naar mijn zin.
’s Anderdags met een bang hartje naar de AIDS telefoon gebeld, of je seropositief kan worden van Orale seks. Het antwoord toen “van pijpen niet, op voorwaarde dat je geen wondjes aan de penis hebt, want als dat wel zo is, en je partner heeft wondjes in de mond, dan bestaat de kans op besmetting”. Mijn lul was gaaf en ongeschonden, in die tijd scheerde ik me nog niet, dus waar zou ik wondjes hebben gehaald. Gerustgesteld reed ik 2 dagen later terug voor een pijp, en nog en nog, ik kreeg van het pijpen niet genoeg. Soms betaalde ik maar 500Bef (12,5€) of 800 (20€), afhankelijk van het meisje dat ik koos.
Ik ben ermee opgehouden op een moment dat we bijna betrapt werden. Ik had net mijn broek terug aan, startte de motor en vertok toen de politie op die plaats aankwam. Ze keken even, ik reed netjes door, zette het meisje af, en moest even bekomen van de emotie.
Hoe vaak ik mij heb laten pijpen, weet ik niet meer, wel dat ik soms tot 4 keer per week naar Antwerpen reed, en dat ik het verdomd leuk vond ook. De ene al beter dan de andere, maar een echt slechte pijp heb ik nooit gehad.
En de jaren 90 kwamen in zicht….. en we waren weer zeer actief.
Volgend keer, een éénmalig bezoek aan een FKK, en seks in de cinema

zeppos58
29 april 2008, 22:34
Deel 6 een éénmalig bezoek aan een FKK, en seks in de cinema

We schrijven september, ik werkte al een tijdje voor een baas die niet alles volgens het boekje deed en wel wat “steekpenningen” in zijn zakken schoof. Terwijl mijn voorgangers, zonder succes, daar probeerden een graantje van mee te pikken heb ik steeds mijn mond gehouden met de idee dat hij vroeg of laat wel tegen de lamp zo lopen. Plots besliste men dat het personeel van 87 en ouder zeer gunstig kon uitstappen en mijn baas twijfelde geen minuut.
Hij wist dat ik van vrouwelijk schoon hield, en beloofde mij op iets uniek te trakteren omdat “ik zo braaf mijn job deed”.
Hij nam me mee, een rit van ongeveer 300km richting Duitsland, rond Keulen reden we een dorpje binnen en stopte voor een huis. Naakte vrouw kwam openen, hij betaalde onze inkom en ik kreeg als uitleg dat alles nu gratis was behalve de vrouwen. Maar geen nood, ik betaal er je 3.
Insiders zullen wel snappen dat we in één van de Duitse FKK (saunaclub’s) waren beland. Wat ik daar op mijn boterham kreeg daar had ik in het verleden enkel van gedroomd. 3 meiden en 3 keer top seks, zoals het hoort maar zoals ik ze nog nooit had tegen gekomen. Gewoon af (eindelijk dacht ik bij mezelf). Ik heb daar echt de dag van mijn leven gehad. Wist niet meer waar ik het had. Mijn ex-baas heeft daar een hoop Duitse marken moeten neertellen maar ik mocht niet weten hoeveel. Ik heb steeds gedacht er eens terug te gaan, maar gezien de situatie toen had ik tijd nog middelen (dacht ik) om dit te herhalen. Ik had beter moeten weten.
Dus ging ik na een lange onderbreken nog eens een kijkje nemen in mijn ooit zo populaire cinema op de hoek bij het binnenkomen van Hulst. Tot mijn verbazing zat er ook een vrouw binnen, ik had haar al enkel keren bekeken, tamelijk stevig, een boezem om u tegen te zeggen en een ruime krullenbol.
Na een tijdje sprak ze me aan, of ik zin had om met haar naar een kamer te gaan, en of ik zin had. Het kost je 1500 Bef (37.5€) plus de huur van het kamertje (denk 10€ 400Bef) Ik akkoord en samen met Gerda (want zo hete ze) naar the room. Een behoorlijke vrijpartij gehad pijpen met beffen neuken terug pijpen en beffen weer neukie doen. Niet te vergelijken met wat ik eerder in Duitsland had mee gemaakt maar toch voor herhaling vatbaar. Ik ben dus inderdaad gedurende een tijd verschillende keren met haar tussen de lakens gedoken. De prijs werd ondertussen opgetrokken naar 2000 Bef (50€) maar dat vond ik geen bezwaar.
Ik kende de dagen dat ze er meestal was, tot op een dag, ze was er niet, en weer niet, en weer niet. Verdwenen of gestopt weet ik veel, mar ik was een (voor die tijd) goede DVP kwijt. Jammer maar………………..

Volgende keer, Meer cinemaseks, en bevriend geraken met een DVP

De Cock
1 mei 2008, 01:47
Ik mag dit wel :lostit: idd gewoon doorgaan in nl. Mooi :teuflisch

Ohhh Hulst is voor mij bekende nostalgie en duitse FKK's wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

Groetjes,

De Cock.

NikXXX
1 mei 2008, 11:15
Leuk om te lezen! Gr., Nik

zeppos58
2 mei 2008, 22:12
Deel 7: Meer cinemaseks, en bevriend geraken met een DVP

Eind der jaren 90 ging ik regelmatig naar EDC op de hoek in Hulst. Soms was er al iets te scharrelen, het gebeurde met tussenpozen, en na Gerda zijn er nog anderen gevolgd. Een roodharige herinner ik me nog ik denk dat ze Moniek heet, een Vlaamse in ieder geval, de meeste meisjes daar waren Vlaams. Ik weet nog de eerste keer met haar, we hadden ons uitgekleed en ik zat op mijn knieën voor haar, begon haar te beffen en gans haar lichaam begon te trillen, ik smaakte haar. Later een lekkere pijp met condoom en verder geneukt. Ze was nogal smalletjes en gezien mijn diameter kon ik niet echt diep in haar dringen. Maar ik hield er toch een vrij goed gevoel aan over, dat was al veel.
Ik heb er nog anderen genomen, soms dames die er met hun man kwamen rondhangen en waar je vrij kon mee neuken (lekker) maar meestal betalend. In die tijd liep er ook een Blonde del rond, die het overal deed. Ze beweerde een heet beest te zijn, maar ik ben met haar ooit gaan neuken in het toilet, was maar een flauwe bedoening. Men was er ook wekelijks Gang Bangs beginnen organiseren, maar van een gang bang was er niet veel sprake. Je mocht gewoon overal in en uit, en er werd meer in de cinema gevreeën maar 99% van de vrouwen waren DVP’s die je telkens afzonderlijk moest betalen. Dit was niet het soort gang bang waarover ik had gelezen. Dus ging ik zelden op die gang bang dagen.
Op een gewone dag zag ik een Marokkaanse schone ronddartelen, dus waagde ik daar eens mijn Kans. Suet Heette ze, vriendelijke dame die ik denk toen 2000 bef (50€) of was het nu 2500 (62.5€) vroeg, ik met haar naar een kamer. Ze kleedde mij uit, spuugde in haar hand en wreef over mijn eikel, ik stond op springen weet je. Ik kleedde haar uit, en befte haar. Ze pijpte zonder condoom, het was lang geleden dat ik een meisje had die PZC deed. Ik befte haar echt nat, we hadden een zeer goede sekspartij en ik was in die tijd nog steeds de idee toegedaan dat die meiden gewoon hun job deden, en niet zelf genoten van wat wij, mannen deden. Maar bij Suet had ik soms de indruk dat er toch wat genot bij was. Kortweg ik was verkocht. Ze was lekker pijpte goed, liet zich gewillig doen, en ik kon haar in alle standjes nemen. Bovendien was het niet van zo vlug mogelijk klaar komen en buiten. Neen er werd wat na geknuffeld. Suet was mijn toppertje, ik kende haar werkdagen en kwam enkel dan, en als ze er niet was, dan werd er niet gesekst. Ik denk dat ik op het laatste al 3000 (75€) moest neertellen voor een sekspartijtje Suet maar het kan 2500 (62.5€) zijn ook. In ieder geval is de prijs ooit gestegen. En toe werd het 2000, ik zag een aankondiging van een Night Of The Gang-Bang met seksmarathon onbeperkt neuken met 4 dames enz…. Het was denk ik in mei 2000 dus ik er naartoe. De inkom lag hoger, maar dat was geen bezwaar. Je moest uit de kleren (enkel slipje aan) in dat gedeelte waar de fameuze marathon bezig was. Ik daar naartoe maar de ontnuchtering kwam vrij snel. Enkele overjaarse DVP’s lagen op een reuzenmatras en iedereen die wou mocht. Mijn goesting was meteen over. In het labyrint was het beter, en heter, een jong ding werd door enkele mannen gelijk genomen, ik waagde mijn kans en enkele minuten later pijpte ze me klaar terwijl een ander haar stevig aan het neuken was. Ze slikte zelfs door, en na mij een ander en nog een en nog en nog…. Aan neuken kwam ik niet toe het was te druk. Ik friste me op in het toilet en ging op zoek naar Suet, maar ze blonk uit in afwezig zijn. Een slank rood langharig beestje liep met haar kont te schudden, ik sprak haar aan, ze rammelde de mogelijkheden met het bijhorende tarief af, en ik koos voor het maximum. 300 Bef (75€) voor pijpen neuken beffen…… en wij naar een kamer zonder bed.
Sarah was haar naam. Mooie vrouw met alles op de juiste plek. Ik begon me uit te kleden maar ze zei dat ze dat liever zelf deed. Ze waste me en wat toen volgde is steeds in mijn gedachte gebleven. Ik zie het nog zo voor me. Ze ging gehurkt voor me zitten, nem een knalgele handdoek, hield die onder min stijve lul en ballen droogde me zachtjes af, en hapte toe, ik was nog nooit zo lekker gepijpt als die avond. Ik herinner me het nog alsof het gisteren was. Ik trok haar recht om niet meteen klaar te komen, knuffelde wat, kreeg een zoen op mijn mond (geen TZ) en nog één en nog. Ik duwde haar op de zetel en begon haar te beffen. Voor het eerst proefde ik dat dit niet fake was, hier werd iemand echt geil, en ik nog geiler. Ze kronkelde en kreunde en vroeg hoe ik haar wou nemen. Op zijn hondjes dan maar. Zeer vakkundig pijpte ze een condoom aan draaide haar kont naar me boog voorover met haar handen op de sofa, en hij verdween in die natte grot. Een heerlijk moment. Lekkere geile liefdevolle seks. Suet was vergeten, dit was het. Na het komen moest ik nog even in haar blijven, ze verwijderde het condoom en waste me oordeelkundig. Ze vond het lekker zei ze, en ook de woorden bij jou kom ik ooit klaar volgden.
Ik vroeg haar werkdagen maan- dins- en donderdag zei ze. De volgende dag dat ze er was, was ik er ook. Een mooie tijd brak aan.
Bij onze tweede ontmoeting was ik 100% zeker dat ze echt genoot en bij de derde, toen ik haar op zijn hondjes nam, speelde met haar clitoris en kwam net voor mij klaar. Het was mijn eerste echte klik moment, de eerste DVP die klaar kwam en zo zou blijken, die dezelfde interesses had als ik.
Uiteindelijk leerden we elkaar beter kennen. Ik herstelde haar PC, bracht onderdelen mee, depanneerde haar wagen, we werden lid van dezelfde fanclub, en gingen samen op stap.
We werden vrienden. Echte vrienden,veel meer ga ik er niet over schrijven, maar het was een zeer mooie tijd. De dag dat mijn moeder begraven werd was ze daar, met haar gezin. Ja want ik werd er vriend aan huis, kende haar gezin, haar man was ook een vriend en haar dochtertje leerde ik ook kennen. Ik was zowaar een huisvriend. Van betalen was geen spraak meer. We vonden het leuk bij elkaar, maar door omstandigheden kwam er een eind aan dat verhaal.
Ze stapte uit het vak, en om beroepsredenen verliet ze het land (2009 komt ze terug) de voorlaatste dag dat ze in België was hebben we, als afscheid, nog eens de lakens gedeeld. Het was ook de eerste DVP waar ik mee tongzoende. Maar toen waren we al echte vrienden geworden. Verder deed ze het met niemand buiten haar man.
Ik dacht dat ik in een zwart gat zou vallen toen ze besloot het niet meer te doen. Maar niets was minder waar, de sekswereld gin pas echt open.

Volgende keer: Freya erotheek, Parenclubs en privé bezoekjes.

zeppos58
4 mei 2008, 22:03
Deel 8: Freya erotheek, Parenclubs en privé bezoekjes

Deel acht loopt ergens door deel 7 dus even de draad terug oppikken. Ik ging vaak bij Sarah dus (Hulst EDC op de hoek) We waren bevriend geraakt en door onze gezamenlijke interesse al bij elkaar thuis geweest. Op een dag hadden we afgesproken in Hulst, het was rond mijn verjaardag ik zorgde voor champagne, zij voor de glazen. Maar toen ik een SMS stuurde om te zien of alles OK was antwoordde ze dat ze er niet meer werkte, dat ze ontslagen was, en dat ze me even later zou laten weten waar we elkaar zouden zien. Dat werd, met medeweten van manlief, bij haar thuis, op het waterbed. Dat heeft zo een tijdje geduurd, Sarah begon een één mans escorte en dat moet 2002 zijn geweest, From Sarah With Lovewas toen een dikke hit. Dat eenmansbedrijfje heeft een tijd stand gehouden en uiteindelijk is ze ermee gestopt. De reden laat ik in het midden omdat het haar privé is en dat doet hier niet ter zaken.
Ondertussen was ik, nieuwsgierig als ik ben, ook naar anderen op zoek gegaan. Er was Freya Erotheek in Hulst aan de kerk. Elke dag Gang-Bang voor 50€. Ik betaalde netjes en ging boven, ik moest maar 25 geven want het meisje was al weg maar een koppel kwam even later naar boven, het was trouwens het koppel dat me net daarvoor aanspoorde om even naar boven te gaan, we hebben goede seks gehad. Ik vond het zo leuk dat ik een week nadien er terug stond, het was niet echt een gang-bang in de juiste zin van het woord maar bleek dat je er voor 50€ kon seks hebben van een aanvaardbare kwaliteit. Die dag was er 1 koppel en een meisje van de zaak. Het meisje van de zaak was wel top. Pijpen zonder condoom lekker heet en neuken met. De vrouw van het koppel deed ook gewillig mee. Lekkere geile seks voor 50€ was een meevaller. Toen was het vooral op vrijdag leuk, omdat er dan steeds hetzelfde meisje was en die deed zeer haar best. Ik ben met har eens alleen naar boven geweest (privé) aan 80€ voor 1/2u, dat was echt het. Ze draaide mij een tong om U tegen te zeggen, en ik was TZ bij DVP’s toen echt niet gewoon. Lekker wijfje, mar een korte tijd later was ze er niet meer. Nog eentje herinner ik me, blonde Greetje die er op maandag was, TZ Beffen PMC en NMC gewoon goed. Ik weet niet of ze er nog is. Heb er ook enkele geile sletten dagen mee gemaakt en enkele echte gang bangs met enkele van de meiden die er door de week werkten. Ondertussen is het weer een tijd geleden dat ik er nog was.
Uiteindelijk begon ik ook dates te zoeken via het internet. Internet was voor mij toen enkel een bron van mail en muziek downloaden. Voor de rest gebruikte ik het nauwelijks (napster tijd).
Ik kwam tot de vaststelling dat er een privé was niet ver uit mijn buurt, dat is wat anders dan bijna een uur bollen naar Hulst. Ik reed er naartoe,een gesloten huis, belde aan en werd door de gastvrouw binnen gelaten. Ze stelde de meisjes voor en ik weet nog goed dat ik voor de jonge Bo koos 115 voor 45 min was de prijs. Ik had over haar een recensie gelezen en dat beloofde iets goed te worden. Uitkleden meteen TZ samen de douche onder elkaar afdrogen; Gewoon zalig. Kleine Zepppos was al in topvorm toen het rubbertje erover ging, ze pijpte me zo lekker dat ik haar wou doen stoppen. Ze vroeg waarom en ik antwoordde dat het niet te snel mocht gaan. Ik stond perplex van har antwoord, “je mag gerust 2 keer klaar komen hoor” Het was de eerste keer dat een DVP me dat voor stelde. Dus zakje vol gespoten, liggen knuffelen en giechelen en na eventjes stond kleintje weer stijf, condoompje er over, haar liggen beffen en nog eens lekker genomen. Moet ik vertellen dat ik daar nog ben terug gegaan. Op een dag was Bo er niet meer, maar ik ging er nog steeds af en toe, ook toen de zaak verhuisde naar een buurgemeente. Top die ik daar had was Ina een top wijfje die ook PZC deed. Eén keer eentje anaal mogen nemen voor dezelfde prijs, één keertje van een meid voorstel gekregen om NZC te doen, toen de bazin dat hoorde vloog ze direct buiten. In diezelfde tijd ook een paar keer in een Sauna (erotische Sauna) geweest, ook enkele goede maar te dure ervaringen gehad.
Op internet dus ook andere privé’s leren kennen, vaak één mans zaken, vrouwen die thuis ontvangen, of op een studio. Meestal goede ervaringen, af en toe ook een tegenvaller, ook een trio gedaan. Het strafte was wel toen ik aan een privé aanbelde, dat een vriendin van mijn vrouw kwam open doen. Raar gevoel was dat, we hebben wat zitten kletsen over vroeger, en hebben het strikt discreet gehouden, geen seks gehad die dag.
Sommigen weten het misschien, ik heb van mijn hobby een gedeeltelijk bijberoep gemaakt. Ik was als twen al DJ en toen ik trouwde ben ik ermee gestopt, kreeg zoveel aanbiedingen dat ik opnieuw begon, maar dit keer in bijberoep, eerst samen met autoradio CD en alarm verkoop later met PC verkoop. Als je eenmaal echt beroeps DJ bent, dan krijg al eens aanbiedingen van collega’s die het te druk hebben op 1 WE, valt bij mij ook voor dus we geven al eens een zaak door. Ook die bewuste week kreeg ik telefoon of ik vrijdag een party kon gaan draaien in Lichtaert, ik voor de grap in Bobiaanland zeker, neen daar niet maar goed betaald maar de vaste DJ is ziek en ze zoeken dringend een vervanger. Nu ja iemand uit de nood helpen en er voor betaald worden waarom niet.
Die avond met mijn CD en MAXI koffers richting ginder. Het adres netjes in mijn van GPS software voorziene PDA geduwd (ja ik was er vlug bij, ja wat wil je ik verkoop die spullen) wan een gewone TOM TOM was nog niet. Vlekkeloos voor de deur gestopt en even moeten slikken. Ik stond voor de parking van parenclub Maxfolies. Nu ja werk is werk. Ik heb daar de tent op zijn kop helpen zetten het was een fantastische avond met al dat bloot volk. Zo fijn dat ik er 2 weken later als klant stond. Verschillende keren geweest als klant en als DJ maar uiteindelijk tot het besef gekomen dat het als klant gaan niet echt mijn ding is. En als DJ heb ik er ook voor bedankt, was leuk om doen maar ik doe liever andere feesten, en het is al druk genoeg. Uiteindelijk heb ik als klant de Maxfolies zien bergaf gaan, heb daar veel over horen zeggen maar weet niet wat er van aan is. In ieder geval is er nu een nieuwe eigenaar (een Nederlander).
Ik had dus ak wat mee gemaakt, maar het beste moest nog komen….. dat lees je volgende keer in.

Een echte gang-bang en een fkk-saunaclub in België of de herontdekking.

zeppos58
10 mei 2008, 19:11
Deel 9: Een echte gang-bang en een fkk-saunaclub in België of de herontdekking.

Het bezoek aan parenclubs vond ik toch niet dat, teveel erop en eraf, en de privé huizen weet je vaak niet wat voor moois er gaat komen open doen. De echte afknapper kreeg ik echter toen de beste vriendin van mijn vrouw open kwam doen. Wat nu volgt is niet allemaal zo lang geleden, toch kan ik het niet zo goed chronologisch plaatsen, er is in die laatste jaren zoveel gebeurd dat het wt doorheen is gaan lopen.
Ik had Jessy Dream (toen nog in Londerzeel) leren kennen. Daar een paar bezoekjes gebracht en een paar donderdagen naar de gang bang geweest. Veel meer een echte gang bang dan die anderen. Vooral de jonge Ines droeg die gang bangs. Ik heb me er een aantal keren vermaakt en besloot dan maar een Gb te doen met Slet Babbet, ook al leren kennen via www. Afspraak in Hulst in EDC, bleek dat ze daar een deel van de zaak kon afhuren. Drankje, hapjes alles was OK. En Babbet en haar vriendin Candy waren dat ook. Fijne ervaring maar achteraf toch moeten vaststellen dat het niet echt “mijn ding” was. Van een andere klant gehoord dat er in Roermond iets was open gegaan, vroeger een gewone club maar nu helemaal anders. Inkom betalen, en alles was dan gratis, behalve de seks. Niets verplicht en een 1/2u seks kost daar 50€. Mijn oren flapperde want daar zat muziek in, die gast zitten uithoren en bleek dat hij er zelf nog nooit was, hij kende het van horen zeggen. Maar nieuwsgierig als ik ben stond ik de volgende vrijdag avond paraat. Mijn PDA GPS ingesteld en deze richting Roermond. Wel 10 keer voorbij gereden, het was donker en als je Ying Yang in het donker moet zoeken dan kan dat problemen geven, het lijkt wel dat je een fietspad moet oprijden, en fietsers zijn heilig in Nederland.
Mijn eerste bezoek in YY was niet zo denderend, niets in vergelijking met de YY van heden. De zaak was nog niet lang open en het grootste pluspunt was mijn inziens toch wel de accommodatie. Mooie zaak waar inderdaad niets moet, maar in die tijd zeer rustig. Er waren een 5 tal meisjes en dito mannen. Toen nog voornamelijk Nederlandse meiden. Een mede ijsbeer (zo noemen ze bezoekers van saunaclubs en FKK’s) vertelde me dat de club niet wou draaien, dat hij datcht dat het niet lang zo duren, en dat er dagen waren dat ere meer personeel dan klanten waren. Hij legde me wel haarfijn het systeem uit. Dat in je inkom eten en drank en gebruik van alles behalve de dames incluis was. Dat de seks meestal dik in orde was TZ PZC NMC en Beffen voor 50 Euro en 1/2u en 75 voor een vol uur. Het feit dat KIM 25 extra kost enz enz enz…….. Ik heb die dag met 2 meisjes naar de kamer geweest en ben achteraf nog een keer of 2 gaan zien maar inderdaad echt druk was het in die tijd niet, nooit.
Op het net uiteindelijk gelezen dat België ook zijn FKK-saunaclub had, in Mol-Wezel. Dus wou ik deze ook leren kenen. We waren al een tijdje verder en YY had ik achter mij gelaten wegens te ver volgens te ver voor de beperkte bezetting.
Dus ik die vrijdag richting Mol, de club hete toen Ritz en mijn GPS zette me voor de deur af. Na een rondleiding meteen gemerkt dat het ook hier niet extra druk was, maar minimum even druk als in die begin periode van YY, zelf drukker. Dit paradijs was al even open, maar moest zijn plaats nog vinden. Opvallend was toch het grote aantal Nederlanders onder het personeel, en het grote aantal Duitssprekende meiden, en dat in Vlaanderen. Later bleek dat ze voornamelijk uit Oost-Europa kwamen, en zeer lief waren. Mijn eerste ervaring toen had ik met de Poolse Paulina, ze zoende me tegen de muur omhoog en de seks was van hetzelfde kaliber. Ze heeft een tijdje in de Ritz gewerkt, en is dan met de noorderzon verdwenen. Nooit nog iets over gelezen op het forum.
Blijkbaar had ik de smaak goed te pakken, want een paar dagen stond ik er weer, en terug en nog eens. Ook eens op zondag, maar toen bleek het zeer kalm te zijn. Enkele Duits sprekende en enkele lokale heldinnen. Bleek snel dat je het van die lokale vriendinnen niet hebben moest. Meestal rekende ze 50 tot 100% meer en was de geboden service eerder pover.
Toch enkele meiden leren kennen die de moeite waren. Eerst de 2 duracell konijntjes die beweerde Spaans te zijn maar uiteindelijk Roemeens waren (nu YY). De zwarte parels Cindy en eueueu (naam kwijt). De Russische maar Vlaams sprekende Iris, die ik eerder in een parenclub al tegen kwam. De Oostenrijkse ook Vlaamstalige Hilke (Vrijdag in Rio en soms in YY) en de Vlaamse Ellen zijn buiten Paulina de enigen die ik me nog herinner. Mooie tijd in die club, die na een tijd noodgedwongen zijn naam zag veranderen in Saunaclub Relax. Vaak geweest, eens gesloten na de politie controle en die zouden er vaker zijn geweest, maar heb ik nooit mee gemaakt. Er werd een mooie tuin aangelegd en begonnen met de verbouwingen, nieuwe prachtige douches en toen het 1 jarig bestaan, in september 2006. Een drukte van jewelste, het leek de invasie der Nederlanders wel. Mieke gaf een prachtige life show samen met het blonde konijntje, er was zeer uitgebreide BBQ en de rtoch wel zeer grote bar barstte uit zijn voegen. Dit kon wel eens de definitieve grote start zijn dachten meerdere ijsberen. Maar niets was minder waar, een paar dagen later ging het dicht, na een zoveelste politie inval. Definitief dicht, kan je geloven dat ik toen een geweldige vloek heb geslagen.
Maar ik had het concept herontdekt, dus zouden we verder en verder gaan, en beter en beter ontdekken. Uiteindelijk bleek de relax dicht te zijn gegaan omdat de uitbaters een drugplantage bezaten.

Volgende keer.

Opnieuw naar Yin Yang, Golden Time, Bernds en een tweede sanaclub in België

foots
11 mei 2008, 10:32
Ik vind het heel leuk om te lezen, alleen nu gaat het van mooi motorweer en de BBQ van VV af.

Volgende keer lees ik meer, bedankt Zeppo !

Groet, Foots :wink:

De Cock
11 mei 2008, 17:32
Pfffffffff ik lees een aantal keren Hulst en dan EDC :teuflisch

dat roept bij mij vele geile herinneringen op dit dan van mijn begin periode 2004 :smile2: en dan met name Babbette en friends GangBang, mijn favo daar was vnl :smile2: Sofie :p die kon pijpen zeggie.

Ik ging daar toen, regelmatig heen de woensdagen weet ik nog, met mijn eaga zij de stad in en ik de GangBang in.
Na afloop samen lekker terassie pikken wat eten en dan weer naar huis, lekkere gezellige dag maakten we er dan altijd van.

Helaas hield het idd op een gegeven moment op en ging Babbette naar Erpe-Mere dat lag voor mij/ons ff te ongunstig en Hulst was gewoon een leuk uitstappie samen.

Zo ben ik plots ook in Duitsland beland eerst PHG diverse keren, daarna GT en Nu vrijwel alleen BSC en af en toe Samya.

Maar zeker iets om nooit te vergeten :lostit:.

Groet,

De Cock.

zeppos58
11 mei 2008, 22:00
Deel 10: Opnieuw naar Yin Yang, Golden Time, Bernds en een tweede saunaclub in België.

We zijn dicht bij het heden, in deze periode gebeurde er zoveel dat het soms wel eens door elkaar kan lopen nu.
Ritz werd Relax en ging uiteindelijk voor de bijl. Ondertussen had ik zoveel goeds gelezen over Yin Yang dat ik daar mijn geluk eens ging uitproberen. Een andere IJsbeer en jaargenoot (Stijveke (elders Julio)) was me reeds voor gegaan en tot het besluit gekomen dat YY wel eens zijn vaste stek kon worden. Nu hadden Stijveke (elders Julio) en ik al afgesproken om gelijk eens een “babbel” te slaan, maar op de party van 1 jaar Relax hadden we tussen al dat volk elkaar gemist. Ik was wel te weten gekomen wie Hollandmale was, maar hij kende mij niet.
Dus ik die vrijdag richting YY, ik kreeg een rondleiding door een zwarte Nederlands talige en liep er even later de Indische Sonja tegen het lijf (nu Sandra in GT), ik kende haar nog uit de Relax tijd, het was druk die avond, nergens een plekje vrij maar Sonja was in goed gezelschap en loodste me naar de zeteltjes. Ze had een zwarte, jonge vriendin bij zich ze vroeg of we in het Engels konden verder doen en zo geschiede. Een half uur later lagen we met zen drieën op een YY kamer, het was én van de beste trio’s uit mijn wandel carrière. Een douche en een maaltijd verder kwam ik in het natte gedeelte de Oostenrijkse Hilke tegen, ze was mijn volgende slachtoffer, weer een uitstekende date met haar, als vanouds. Tijdens mijn weer ontdekking van YY was dit voldoende, YY had duidelijk aan kwaliteit gewonnen en het was duidelijk dat ik hier nog zou terug komen. Een korte tijd later leerde ik in YY eerst Obelix en later Stijveke (elders Julio) kennen, met Stijveke (elders Julio) zou ik nog andere oorden verkennen, hij werd mijn saunaclub maatje.
Voor ik hem kende had ik al er al enkel bezoekjes Golden Time op zitten. Golden Time is kwa bezetting een reuze YY veel volk op een kleine plek. Mijn eerste date was met Olga, één van de super toppers in GT toen die tijd. Verder een pijpdate met een Aziatische, en enkele zeer goede dates met ja wiet weet dat nog. De Hollandse Kim mocht ook van mijn stok proeven en de grootste tegenvaller had ik met een meisje uit Venezuela.
Ondertussen op het forum druk zitten volgen of onze Vlaamse Club nog niet open was. Las Vegas bleek maar niet open te gaan maar enkel km verder zou de vroegere parenclub Queenies als Saunaclub worden omgedoopt. En zo geschiede, Op de opening moet ik om een uur of 5 a 6 zijn aangekomen in Queenies. De parking was vol dus parkeerde ik me op de parkeerstrook aan de rand van de weg.
Binnen liep ik meteen enkele bekenden tegen het lijf. Obelix en Stijveke (elders Julio) en ik maakte kennis met Hollandmale. Verder van het mooiere geslacht Hilke, Iris, Vera, Ellen,… kortom enkele Relax lady’s. De kamer gedeeld met Vera en Hilke en toen een oproep gekregen van mijn werknemer. Mijn eerste Queenies bezoek eindigde in mineur. Maar ik ging terug, zeer vaak zelfs. Queenies was voor mij 40min rijden dus daar ben je snel. De geile spuitkunsten van Mieke leren kennen en verder toch wel verschillende goede dates gehad met bekende en minder bekende “girls”. Over Mieke schrijf ik nog wel o.a. bij de later te publiceren missing links, en volgende maal bij Rio.
Op een dag gelezen dat de 2 konijntjes geland waren in Q maar dat ze na een Politie inval al meteen terug weg waren. De politie had toegegeven dat ze geen “buitenlandse” meiden zouden dulden, dat ze de boel constant zouden controleren als ze er toch waren, en zo geschiede het, het zou de doodsteek van Q betekenen en veel later ook van Las Vegas. Q was zo wat mijn “stamcafé” in die tijd ik ging er soms 2 tot 3 keer per week, soms zonder te seksen, maar meestal kwam ik wel voldaan terug.
Maar ik bleef naar YY en Gt gaan ook, de YY bezoekjes vaak samen met Stijveke (elders Julio), dat spaarde brandstof dus meer over voor “fun”, het was tijdens zo een YY bezoek dat ik aan de babbel geraakte met Hollandmale. En welke clubs ik al had gedaan YY-GT -Q en Relax en lang geleden een club rond Keulen (remember met mijn ouwe baas). OOOOO dat moet Bernds zijn. Meteen een hele uitleg hoe goed Bernds wel was en hoe top de meiden er zijn etc etc.
Thuis via Google opgezocht maar Bernds was niet de club die mijn baas me leerde kennen, maar er werd zoveel goed over geschreven dat ik het wel de afstand waard vond om het eens te bezoeken. Stijveke (elders Julio) was ook die idee toe gedaan dus reden we op een dag richting Hennef-Lichtenberg. Gelukkig had ik mijn GPS bei of we waren nog aan het zoeken. Een god vergeten boerengat met een woonwijk waar in één van de huizen één van de oudste clubs van Duitsland is gevestigd. We waren veel te vroeg, Bernds opent maar om 13, dus gingen we een potje gerstenat nuttigen in een plaatselijke kroeg. Even over één belden we aan. Een naakte schone deed open, en of het de eerste keer was. Bernds is een echte FKK daar lopen de meiden naakt, en de ijsberen hebben enkel een handdoek rond. Tor mijn verbazing werd er zelf Nederland gesproken, door één van de topdames zou later blijken (Mara is Nederlandse). Bernds verschilt wel van de andere clubs, het is piepklein, de inkom is 70€ maar ook de sterke drank is gratis, er is geen whirlpool, maar wel een sauna. De tuin en het restaurant zijn piepklein; en het constant geserveerde Duitse warm eten is lekker maar vet en zout.
Maar je gaat voor de seks en die is in dit kleine oord gewoon fenomenaal. De meisjes zijn strikt verboden om te jagen of zelf contact te zoeken. Dus als je zin hebt moet je zelf in de aanval. Ik zette me naast een jong zwartharig ding, ze had donkerbruine ogen en heette Tanja en kwam uit Oekraïne, zei ze. Enkele minuten later zaten we te TZ en nog wat later verween kleine zeppos in haar lief mondje, en of we naar de kamer gingen. En of het lekker was, het was gewoon af punt uit. Typisch aan Bernds is deze manier van werken eerst TZ en Pijpen op de bank en dan tezamen voor een half uur naar de kamer voor een potje lekkere seks. Duur van het totaal meestal 45 min kostprijs 50€ die je betaald als je de club verlaat, zo neem je afscheid van de deernes waarmee je die dag de lakens deelde. Nog zeer belangrijk is dat je voor Klaarkomen In de Mond 5KIM of FT) niets extra moet betalen, enkel voor Anaal betaal je meer. Ik heb die dag ook Mara “leren kennen” en nog een derde, maar die ben ik kwijt. Allen super top maar Mara stak er nog een stuk boven uit. Het lijkt wel of de meiden daar eerst een examen moeten afleggen voor ze “aan de slag” kunnen, want ik heb in Bernds nog NOOIT een tegenvaller gehad. De slechtste ervaring in Bernds staat gelijk aan een goede ervaring in YY of GT. Zoveel is zeker. Moet ik zeggen dat Stijveke (elders Julio) en Ik nog regelmatig terug zijn gegaan, en nog gaan. Steeds neem ik pralines mee, daar zijn er enkel dol op ook de half Vlaamse Babsy.
Op het Forum liep toen een topic over het duur zijn van DVP’s in Vlaanderen, over oa afzuipbars maar ook andere vormen van prostitutie. Het was Seksenfun die het voortouw trok. Ik nodigde hem uit om eens mee te gaan naar een saunaclub, toen ik hem het concept uitlegde dacht hij dat het een parenclub was, maar ik wist hem te overtuigen. Daar hij niet in staat was om op eigen kracht naar YY te gaan nodigde ik hem ui. Het was maart 2007 toen we samen naar Roermond trokken, en Seksenfun was meteen verkocht voor deze vorm van wandelen. Later zouden Stijveke (elders Julio) en ik hem nog introduceren in Bernds en in Villa Vertigo. Seksenfun is ondertussen een echte saunaclub wandelaar, gaat vaker dan ikzelf, heeft veel andere ijsberen leren kennen en slaagt er zelfs in om met de trein naar YY te trekken, al kost hem dat een treinreis van 3 uur. Hij was zelfs in clubs waar ik nog niet ben geraakt. Het ga hem goed. Ergens ongeveer een jaar terug werd Queenies plots een parenclub. De uitbater zag het niet meer zitten en wou op die manier aan geld geraken. Queenies is ondertussen dicht, en Las Vegas was nooit echt open, werd dan ook maar een parenclub. Maar ik heb er op de eerste dag toch een date gehad met Hilke, de politie controle ten spijt.
We zijn nu ruim een jaar later en ondertussen heb ik ook de binnenkant van Freude in Bochum leren kennen. Leuke enorm grote club zonder Whirlpool met lekker eten en lekkere meiden top service bijna op Bernds niveau maar geen druppel alcohol in gans die tent. Planet Happy garden staat kortelings ook op het menu en verder leerde ik ook living Room kennen. Maar we gaan door met het verkennen van de Duitse clubs.

Volgende keer:

Queenies terug parenclub en de gevolgen Rio Saturnus een nieuwe vriendin onder DVP’s en de Pitami we naderen het einde eueueu heden

zeppos58
14 mei 2008, 21:00
Deel 11: Queenies terug parenclub en de gevolgen Rio Saturnus een nieuwe vriendin onder DVP’s en de Pitami

Ondertussen was ik dus vaste klant daar in de Queenies. Maar ergens een jaar geleden werd Queenies plots een parenclub. Ik heb niet dezelfde vloek geslagen als toe de Relax dicht ging, maar ik vond het wel jammer.
Doordat ik de streek wat beter had leren kennen heb ik ook kennis gemaakt met “Het Rozenhof” en vooral met café RIO. Voor hen die het niet kennen het zijn 2 cafés war een pintje gewoon 1€20 a 1€50 kost, waar vrouwen komen zitten en waar kamers zijn.
De vrouwen zijn van alle slag, maar zelden heel jong. In het rozenhof zijn er weinig oude kamers, in de Rio zijn er meerdere nieuwe of vernieuwde kamers. De Rio vond ik maar een vuil café maar de kamers, net een andere wereld. De Oostenrijkse Hilke blijkt er elke vrijdag te zitten en verder zie je er meestal steeds dezelfde vrouwen. In Rio een paar goede ervaringen gehad maar één ding is mij echt bijgebleven.
Ik stapte er op een avond binnen (het was de 2de of 3de keer dat ik er kwam. En wie hing er aan de bar, juist Mieke. Toen ze me zag binnenkomen, riep ze mijn naam, vloog rond mijn nek, en begon me te tongzoenen alsof haar leven er van af hing. Blijkbaar mag dat niet daar en kregen we meteen een uitbrander van de baas. Nu Mieke was duidelijk wat in de wint, teveel wijntjes op korte tijd denk ik. Maar één ding is zeker, enkele minuten later lagen we te rollebollen op één van de nette Rio kamers. Mieke had wel het besluit genomen niet meer in de rio te komen, omdat ze het net wat te min vond. Ik ben er nog een paar keer binnen geweest en heb haar nog 1 keertje gezien daar, samen met enkele vriendinnen, en haar zus. Steeds aan gedacht om haar eens te bellen als escorte maar nooit van gekomen. Jammer eigenlijk want het was (en is denk ik) een lekker wijfje.
Nu had ik gelezen dat er in Wetteren een soortgelijke zaak was, de “Saturnus”, nu is Wetteren niet zo echt ver dus in de zomer van 2007 ik met de Motor naar daar, eerst op een zondag de weg gaan verkennen en later in de week er binnen gestapt. Deze zaak is niet te vergelijken met Rio of Rozenhof. Het is eerder een taverne, of toch die stijl. Er zitten veel minder meisjes, en ook veel minder mannen. Het is eerder een rustige zaak, niet zo druk als de Rio of Rozenhof. Maar het principe is hetzelfde, enkel betaal je de meisjes eerst een drankje (tussen 5 en 9€) dan komen ze bij u zitten en kan je een babbeltje doen. Klikt het betaal je de kamer en aan het meisje de afgesproken prijs. Je betaald de kamer voor 1u, het meisje ook. Raar als je een trio doet betaal je de kamer dubbel. En als het uitloopt staan ze snel op de deur te bonken. Mijn eerste ervaring was met de knappe Laayla, maar ze bleef er niet lang. Achteraf heb ik er Lientje leren kennen, helemaal mijn type niet, maar nooit beklaagt dat ik met haar naar de kamer ben gegaan. Het was de beste seks ooit met haar, van de eerste keer al was het vonken en vuur, en ik ben er veel geweest in die tijd 2 tot 3 keer per week. En hoewel de zaak in het weekend dicht was, kon je er wel afspreken, de kamerverhuur ging gewoon door. Heb met Lientje dus ook enkele keren op zondag afgesp^roken toen. We hebben daar een echte band gesmeed, zo echt dat op het moment dat ze er stopte, ik met haar in contact bleef. Het was toen november 2007. e spraken vanaf dan af in het rendez-vous hotel Pitami in Gent. Door onze band en dat we op seksgebied elkaar beter leerde kennen is dit uitgegroeid tot de beste seksuele relatie uit mijn leven. En dat is nog zo. Wat we elkaar toefluisterde tijdens onze vrijpartijen was en is ongewoon. Maar we hebben een afspraak, het blijft puur seks, wel willen en kunnen er niets meer van maken. Maar zij en ik zien bevriend geraakt, niet enkel seksueel, maar gewoon vrienden. Dat is de tweede DVP waar ik echt een vriendschapsband mee heb, nog niet zo echt als destijds met Sarah, maar we kennen elkaar ook nog niet zo lang. Net na nieuwjaar besloot ze om er mee te kappen, om uit het vak te stappen, maar wij bleven wel contact hoeden. Ondertussen zit ze wel weer in het vak, en wij zien elkaar nog regelmatig, met bijna altijd een stomende vrijpartij tot gevolg.
Tijdens Lientjes rustige periode heb ik nog een paar andere toppertjes leren kennen. Beiden ontvangen ze in Pitami het zijn Koko en Katje. Niet te vergelijken maar echt beiden top girls. Lekker geil en zelf genietend, meer moet dat niet zijn. Recensies over beiden zijn te lezen op provla Oost-Vlaanderen. En verder, er zijn de Saunaclubs in Nederland en Duitsland, die ik blijf bezoeken, dan weer eens druk, dan weer minder. Afhankelijk van het aantal keer dat ik Lientje zie. En dat was de afgelopen maan veel Lietje en weinig saunaclub.
Dit zou het einde kunnen zijn, maar ik heb hier en daar een stukje vergeten, dat lees je volgende keer in

The missing links

ambroos
26 februari 2009, 19:28
Prachtig Zeppos en heel herkenbaar. Als ik zo je verhalen lees en de plaatsen zie waar je ooit kwam (ook voor mij zijn GT, Bernds, Saturnus, Freya, EDC en anderen geen onbekende plaatsen) dan moeten we elkaar ooit tegen het lijf gelopen zijn.
Ik w8 met ongeduld op de missing links.

zeppos58
26 februari 2009, 23:31
Deel 12, bijna 1 jaar later

Ondertussen zijn we een jaar later, en weer wijzer geworden. Zelf ben ik 50 maar het wandelen ben ik nog niet verleerd, gelukkig maar. Pitami heb ik achter mij gelaten, waarom weet ik niet, maar onlangs zag ik in mijn adresboek de nummer van Katje en Koko staan, beiden gebeld maar geen antwoord gekregen, waarschijnlijk te druk.
Over Lientje ga ik kort zijn, het is over, heel soms krijg ik een SMSje van haar, maar de duts zit in de penarie, jammer maar helaas.
Samen met Stijveke, Quitje en tot voor kort Seksenfun (leeft die nog?) doen we regelmatig aan carpooling, of samen naar een saunaclub, om de kosten te delen. Ondertussen weer enkele adressen bij op het lijstje, Acapulco, Babylon, Living Room, Villa Vertigo en PHG zijn de revue al gepasseerd, en steeds moet ik vaststellen dat je voor die prijs in Vlaanderen niets kan vinden. Het is gewoon een zalige mannier van wandelen? Binnenkort gaan we Arena verkennen en de rest volgt nog.
En Vlaanderen blijft Vlaanderen, hoewel je er ook goed kan seksen. In Grobbendonk toch een paar leuke contacten gehad in Café Rio, maar je moet er toch uit je doppen kijken, echt jonge popjes vind je er niet, wel veel lelijke vrouwen, maar af en toe zit er wel iets binnen dat best te pruimen is een echte Milf, of net iets jonger. Zo heb ik het afgelopen jaar wel enkele seksuele belevenissen gehad in de RIO. Ook met de Oostenrijkse Hilke, die destijds in de Relax (Mol) en ook wel in YY kwam. Maar Hilke vind dat te ver, ze woont in Vlaanderen en blijft liever dichter bij huis. Ook de zus van Mike (bom) zit vaak in de RIO, maar ik krijg ze niet te pakken, jammer, want die ziet er echt goed uit. In de Rio zijn de kamers tenminste netjes, de café is een ander paar mouwen, maar de dranken zijn wel in orde. Op dezelfde baan maar in Herentals stapte ik dan maar het Rozenhof binnen. Vergelijkbare zaak dus café met kamers, waar meiden rondhangen waarmee je best even onderhandeld om zo de prijs van 100 naar 75 te krijgen, let op, ze doen het allemaal als je aandringt. Maar het Rozenhof is een vuil kot, 1 keer op kamer geweest maar nooit meer, bha. :kotz:
Op een dag vertelde Hilke me dat er een nieuwe zaak was, daar waar men ooit probeerde een saunaclub te maken, maar de politie wou niet mee. Las Vegas heette de zaak als saunaclub, achteraf ook al parenclub. Maar ondertussen was de boel dicht geweest, en een slimme Nederlander had er niet beter op gevonden dan de concurrentie aan te gaan met de Rio en het Rozenhof. Dus café met kamers en meiden aanwezig.
En aanvankelijk leek dat nog te lukken ook, Henk, zo heet de baas, deed er zowat alles alleen, maar het lukte hem toch. Mooie zaak met een mengelmoes aan vrouwen, jong, minderjong en ouder, mooi en minder mooi. Enkelen kwamen kijken uit de Rio en het Rozenhof, maar ook jong geweld. In de beginperiode enkele leuke dates gehad, dit had wat kunnen worden. Ik kwam er wegens beroepsredenen een periode vaak in de buurt, en dan wipte ik vaak binnen, soms bleef ik wippen, soms ook niet. En stilaan veranderde de sfeer, Henk had iemand anders in de zaak gezet, en die kerel was niet altijd even eerlijk bij het afrekenen. Ook bleven de echt knappe jonge popjes weg, en werd er meer en vaker champagne gedronken, op vraag van de meiden. De zaak leek meer en meer op een Bar, en die laat ik zoveel mogelijk links liggen.
Maar er is plots hoop, zeer kort geleden stopte ik nog eens, Henk was terug, de sfeer was weer opperbest, en er zaten weer knappe jonge meiden. Misschien wordt het toch nog wat, en misschien wip ik er nog wel eens. Ook in de Saturnus in Wetteren kwam ik onlangs een paar keer, maar dat is nu echt een dooie boel.
Ik zal het dus maar bij saunaclubs en FKK’s houden, gewoon het beste wat mij in 32 jaar wandelen is overkomen :rofl:

zeppos58
28 februari 2009, 13:02
DEEL 13 Gekweddel in een zak, of de grote tegenvallers. En afknappers

In mijn 32 jarige wandel carrière zijn er ook een aantal tegenvallers geweest, enkele waar het nooit tot seks kwam, enkele waar de seks die nam niet waard was. Ik beschrijf hier enkel de allergrootste afknappers.
De eerste was op de trein naar Oostende ergens eind jaren 70, het was een rustige doordeweekse zomerdag, rechtover mij was een vrouw komen zitten, neen geen gewone vrouw, een del, een echte zweefteef zoals we die wel eens noemde. Midden tot eind twintig en ze zag er verdomd goed uit, mooi lijf, koppel tieten om u tegen te zeggen een echte beauty bovendien lang donker haar en bruine ogen, ik was verkocht.
Ik kon mijn ogen niet van haar af houden, en dat was haar ook opgevallen. Op een onbewaakt moment zette ze zich recht boog voorover en fluisterde zachtjes in mijn oor dat ze me voor 100 Bef (25€) wel wou pijpen op het toilet, neen ik schoot niet rood aan, ze was wat ik dacht dat ze was, dacht ik. Nog enkele geile blikken later zette ze zich terug recht, wou weer wat fluisteren, maar ik was haar te snel af. Graaide onder haar rokje…… schrok. Zij was een hij. Dit keer schoot ik wel rood aan, zette me recht en heb de rest van de reis in een andere coupé, alleen verder gezet.

Een andere afknapper was in dezelfde periode. Ik wandelde door de Circusstraat in Brussel. Een vriendelijke portier van een “cabaret” sprak me aan, en dat eer zeer mooie vrouwen binnen zaten en dat een drankje amper 40 bef kostte (1€) en nog van die praat.
Ik liet me overhalen en ging binnen, aan de bar bestelde ik een pintje, betaalde 40 Bef (1€) met de idee dat ik daar elders 4 à 5 pintjes kon drinken, maar ja daar zaten geen DVP’s.
Op een kleine dansvloer stond een blode “schone” te strippen, hier en daar zat een heer in maatpak met een meid champagne te drinken en wat verderop zaten 2 meiden bij elkaar. De stipact liep af, een applausje volgde en een ouwe kerel in smoking kondigde aan dat er een 10 minuten later nog eentje zou volgen.
Een van de meiden had me zien zitten, kwam bij me zitten en vroeg of ze iets drinken mocht, een coupke of een piccolo.
Naïef als ik was zei ik ja, het werd een piccolo, die kostte me denk ik 400 Bef (10€) en de meid begon naar mijn interesses te vragen, die bleken dezelfde te zijn als de mijne, waar een jonge gast al niet intrapt. Ik wou wat beginnen foeffelen maar dat kon niet. Enkel als ik een fles champagne bestelde en met haar in de sofa daar achter het gordijn ging. Ze had mijn kop, zo zot gemaakt dat ik ja zei. Ik denk dat die fles me 1000 a 1500 Bef heeft gekost (25 a 37,5 €) wat toen toch wel heel veel geld was, om kort te zijn net zoveel als dat ik bij had, op wat kleingeld na. In de sofa mocht ik haar betasten, bepotelen en zelfs enkel kusjes konden eraf. Gelukkig had ik dit keer geen vent vast. En ik werd zo geil dat ik meer wou, jaja maar dan moest er geld komen 2000 bef voor seks (50€) maar ik was blut, na lang palaveren en toen ze door had dat ik toch niet zou betalen wou ze voor de helft me wel afrukken. Ik herinner me nog dat ik mijn glas leegdronk en naar buiten ben gestapt, nadat ik de portier nog een fooi in handen stopte. Hij vroeg of ik tevreden was, ik mompelde iets van oplichters en hij maakte me uit voor rotte vis. Ik ben nooit nog in zo een zaak binnen gestapt.

Blijkbaar zijn mijn afknappers te lang om in 1 keer neer te pennen.
Wordt Vervolgd…………. :eek:

zeppos58
1 maart 2009, 09:14
Deel 14: Nog meer tegenvallers of afknappers part II

Ik liep in de Brusselse hoerenbuurt, een dame die ik wel zag zitten wenkte me, haar naam doet er niet toe, die ben ik al lang vergeten, haar blik vergeet ik niet, lief zuiders, ik ging binnen en ze stelde zich voor als Italiaans. Ja mijn gat, ze sprak veel te goed Brussels Frans, en haar Vlaams kon er ook door. Maar de del zag er goed uit en was poeslief. 1000 Bef (25€) zou het me kosten in de sofa, een bed was niet aanwezig.
Een oudere dame bracht de del nog op de hoogte van haar volgende dokters controle en dan zou het gebeuren.
Eerst twee briefjes van 500 in haar pollen gestopt en een 20 Bef (1/2€) voor de madam.
Ik mocht me zelfs niet uitkleden, deed ze ook niet, voor de politie zo zei ze. Deden we iets illegaals misschien.
Nu ja ik zat daar met mijn broek op mijn knieën en ze begon aan mijn lul te trekken alsof haar leven er van afhing. Toen ze merkte dat ik niet opgewonden raakte trok ze haar bh naar beneden en liet haar mooie borsten (want dat had ze) uit haar T-shirt glippen. Ik wou met die mooie dingen wel spelen, maar dat mocht ook al niet.
Ze begon zo hard te rukken dat het pijn deed. Toen ik haar tot kalmte aanspoorde werd ze boos, ik moest maar snel komen want mijn tijd raakte op.
Ik heb toen mijn broek aangetrokken en ben al vloekend buiten gestapt. Enkele minuten later wou een andere wandelaar er binnengaan, ik vertelde hem mijn ervaring, die kerel heeft zich gedraaid, en de del heeft me uitgemaakt, maar daar kon ik al tegen.

Op een koude winteravond, in mijn pijpperiode, Ik bedoel de periode dat ik thuis genoeg te neuken had maar aan orale seks een vreselijk tekort had. Zocht ik DVP’s enkel voor een goede pijpbeurt, en soms vond ik die, een echte super pijp heb ik echter nooit gevonden (dat zou later anders worden)
Ik reed naar de Antwerpse Atheneum buurt. In die tijd was dat een bloeiende straathoeren buurt. In elk portaal stond er wel een meisje die voor wat centen het wou doen, in de wagen of op kamer. Daar het budget eerder beperkt was koos ik voor de wagen. Meestal kostte dat 1000 bef (25€) of soms voor pijpen alleen 800 Bef (20€). Dus die koude winteravond ergens in de jaren 90 zag ik een zwartharige staan die ik wel aan mijn ding wou laten sabbelen. Net zoals de meeste vroeg ze hiervoor 1000 bef (25€ dus) en wij naar een donkere buurt. Broek af en ze begon er meteen aan, andere meiden hadden een potje water met een doekje of natte doekjes bij, maar deze hapte dus puur toe. Begon met haar hoofd zo wild op en neer te bewegen dat het pijn deed. Ik voelde constant haar tanden over mijn penis schuren terwijl ze steeds heviger op en neer bewoog. Kleine zeppos was daar niet blij mee en ging van geef acht naar ter plaats rust. Dat had ze blijkbaar niet verwacht, ze wou er iets aan doen en begon zo onhandig in mijn balzak te knijpen dat kleine zeppos volledig in zijn schulp kroop. Ik heb haar bedankt voor bewezen diensten, mijn “goesting” was over. Ze vroeg nog wat ze fout deed, ik antwoordde ALLES, ze bleek het niet te snappen, of wou het niet snappen.
Ik heb haar dan maar terug afgezet waar ik haar had opgepikt, het arme kind snapte er niets van, ze had nochtans gedaan wat haar vriendin haar had uitgelegd. Blijkbaar zat ze nog maar pas in het vak, en wist ze nog niet hoe je nu echt moet pijpen, maar eerlijk, weinig meiden hebben de kunst van goede fellatio echt “in de mond”.

Tijdens de Hulst periode, in de cinema EDC, op de hoek als je Hulst binnen komt. Op een zwoele lentedag ergens ik weet het echt niet meer stapte ik de zaak binnen, betaalde inkom en ging de trap naar de kino op.
In dat donkere hol zag ik een paar mannen zitten die gretig genoten van de pornofilm die op dat moment liep. Ik plofte neer in één van de overjaarse stoelen, en enkele tellen later stond een blonde “schone” naast me en stelde zich voor, en of ik plezier wou. Grapjes die ik ben zei ik dat ik wel een goede mop kon smaken. De blonde kon er mee lachen en zei dat ze het niet over dat plezier had, maar over neuken of pijpen. Ik zei dat ik geen zin had om nog eens een kamer te betalen, maar dat bleek geen bezwaar voor deze del. In het toilet kon het ook. We spraken een prijs af voor een snelle wip in de WC en trokken dus richting kleinste kamertje.
Ze begon wat aan mijn ding te friemelen en kleine zeppos stond al meteen paraat. Een condoompje erover, wat spuug over erop, en hij moest erin. Nu ja erin enkel de eikel ging even binnen, de rest deed teveel pijn en ze had geen glijmiddel bij (te duur zeker). Als zo echt niet binnen kan is er ook niets aan, dus kleine zeppos lag meteen terug op zijn zakje. Oei al klaar mompelde ze, ze verwijderde het rubbertje en verdween. Raar einde van een zeer slechte date was dat wel. Ik kwam toen vaak in die zaak, maar heb die blonde er nooit terug gezien. Het kan verkeren, want het was in diezelfde zaak dat ik enkele jaren later mijn eerste super date met een DVP zou beleven.

Deze dateert van niet zolang geleden. Een doordeweekse dag in de Villa (Vertigo) de zaak was al enkele maanden open, en ik had er al enkele prachtmeiden ontmoet, en dan ga je terug. Een medebeer had me wel verteld dat er geen sfeer meer hing, en dat er bijna geen meiden over bleven die we al hadden genomen. Allen nieuwe, maar ja vers vlees….
Het was in de periode dat er nog een Kino was in de villa. Uit verveling had ik daar plaats genomen en als zo vaak zat ik daar helemaal alleen. Bij het verlaten van de kino botste ik op een klein jong diertje. Even kennis gemaakt, ze leek me wel sympathiek dus een sleutel later lagen we boven op het bed. De ramp van mijn leven in een saunaclub. Niets kon, niets mocht, niet PZC niet PMC niet TZ niet Beffen, ze wou me enkel afrukken. Ik zei haar dat ik dat zelf ook kan en ze antwoordde boos dat ik dat dan maar moest doen. Tien minuten later waren we beneden, ik vond dat ik niet moest betalen, maar daar had deze duivelin geen oren naar. We zijn toen aan de balie gaan uitpraten, heb haar uiteindelijk 25€ gegeven voor de moeite, echt blij was ze niet en ik ook niet. Maar het voorstel kwam van de zaak en om geen scène te maken ben ik er maar op ingegaan. Ik heb de zaak verlaten en ben naar Living Room gereden, daar hebben een paar toppers mijn dag nog goed gemaakt. Het heeft toen een hele tijd geduurd eer ik nog in de villa kwam.

Een iets oudere uit Yin Yang. Een zwarte Nederlandse meid met haar in alle kleuren van de regenboog, sprak me aan in de bar. Ze kwam zeer vrolijk over en enkele ogenblikken later stonden we reeds te TZ aan de bar. Nu TZ in de bar is een goed voorteken wist ik uit ondervinding. Dus trokken we na het afhalen van een sleutel (toen had men nog sleutels in YY) naar een kamer. Eerst wou ze weten hoe lang ik wou blijven, ik maakte haar duidelijk dat ik dat nooit vooraf beslis en dat het vooral van haar zou afhangen, maar er was iets stuk, dat voelde ik.
Vanaf dat moment kon er niets meer. TZ was plots uit den boze en pijpen kon enkel met. Toen kleintje groot was moest er geneukt worden en koop ze op me. Wat volgde trok nergens op. Ze zat boven me had mijn ding vast en het kopje zat net tussen haar schaamlipjes. Ze wipte op en neer en liet niet los.
Ja zo zou ik over 20 jaar nog niet klaar komen. Dus ik maande aan om naar Missionaris te gaan, dus zo gezegd zo gezegd, maar dat handje bleef rond mijn penis geklemd.
Ik eben er maar mee gestopt, dit trok nergens op 50€ weggegooid geld, deze meid heeft het ook niet lang volgehouden in YY, want ja ijsberen praten met elkaar.

Maar deze was de ergste denk ik.
Helemaal in het begin van mijn wandel carrière op een Brusselse boulevard had ik een meid aangesproken. Ze beloofde de hemel, en ik kreeg de hel.
Ze wou alles doen, ik mocht zelfs twee keer komen en kiezen met of zonder condoom, wel vroeg ze 1500 Bef (37.5€) terwijl 1000 Bef (25€) zowat de standaard prijs was. Dat was in die tijd toch een behoorlijke soms geld, zeker voor een jonge kerel die toen nog was.
Ik betrouwde de zaak niet en zei haar dat ze wel veel kon beloven maar dat ik geen enkel garantie had. Ze stelde voor om 1000 Bef vooraf te betalen en de 500 Bef achteraf. Naïef als ik was hapte ik toe. We gingen een steegje in waar een hotelletje was gelegen. Ik telde 300Bef (7,5€) neer voor de kamer, we gingen de trap op, kwamen op een kamer waar ik reeds 1000 Bef (25€) neer telde. Ik moest me uitkleden, zij zou even handdoeken en zeep halen om ons op te frissen. Daar stopte de date, want de del kwam nooit terug. Ik had het pas na een kwartier door dat ze met mijn centen weg was. Ik heb me aangekleed en de sleutel netjes aan de balie ingeleverd. Ik ben nog een paar keer naar haar gaan zoeken, maar ze nooit nog terug gezien. Van oplichting gesproken.

Ik denk dat ik de belangrijkste afknappers wel heb gehad, er waren nog slechte ervaringen, maar daar kwam ik wel klaar; en dat zijn er echt teveel om op te noemen.

Maar wees gerust, er komen nog stukken levensverhaal.

zeppos58
10 maart 2009, 22:29
DEEL 15 - Mijn eerste goede ervaringen PART-I:

Wandelen was begonnen als kommer en kwel. Wandelen om eens de seks van mijnleven te hebben, maar het viel dik tegen. Wandelen was tot dan toe afgewerkt worden, en er achteraf spijt van hebben. Zonde van het geld.. Maar door ouder te worden en de DVP’s steeds meer met respect te behandelen kwam het er uiteindelijk toch van.
In deze reeks krijg je mijn wandelbelevenissen die me echt zijn bij gebleven.

De eerste fatsoenlijke (maar toen vond ik het een zeer goede) sekservaring herinner ik me nog alsof het gisteren was.
Ze dateert uit de tijd dat de sekscinema bij EDC in Hulst op de hoek nog op het gelijkvloers was. Voor die weinige keren per jaar dat ik weg geraakte ging ik maar eens naar de seksbios. Ik had er nog nooit seks gehad. Wel eens zitten friemelen maar betaalde seks, neen. Die dag zat er een vrij struise krullenbol in de zaak, ik had haar al een tijdje in het oog, maar daar er een kerel naast haar zat wou ik niet meteen contact zoeken. DVP’s in de seksbios waren in die tijd niet evident, en als ze er waren kwamen ze snel even enkele mannen tegen betaling PMC, op zich stelde dat niet veel voor. Die DVP’s zagen er altijd zeer hoerig uit. Deze krullenbol echter niet.
Waarschijnlijk had ze gezien dat ik haar al een tijdje in het oog hield, ze sprak me uiteindelijk zelf aan. Ik denk dat ze zich Gerda noemde, we knuffelde een beetje en toen zei ze dat ze wel een vergoeding vroeg. Ik vroeg de prijs ik denk dat het een 2000 Bef (50€) was, maar het kan ook minder zijn geweest. De kamer moest ik ook betalen dus wij een beetje later op zo een geïmproviseerd kamertje met matras op de grond.
Toen we beiden uitgekleed waren en ons wat hadden gewassen nam ze me stevig vast, knuffelde wat en begon te TZ, ik had nog NOOIT een DVP ontmoet die aan TZ deed. Ik, was meteen verkocht. Kleine Zeppos was meteen stijve Zeppos dus deed ze vakkundig het rubbertje aan en begon me te pijpen, lekker toch. Even later was ik haar aan het likken en werd ze kleddernat, ook nog niet mee gemaakt dat een DVP nat werd.
Nadien wou ze me terug pijpen en toen we uiteindelijk aan het neuken gingen was ik zo opgewonden dat het rubbertje te snel werd gevuld. Te vlug zei ze, ze nam mijn hoofd vast en duwde het tussen haar benen, ik befte haar verder en of ze klaar kwam weet ik niet, maar ik had toen de indruk van wel.
Voor mij was ze geen echte DVP maar een amateur hoertje, of een meid die graag veel sekst en er nog wat wil aan verdienen ook. Dat dacht ik toen, nu denk ik er heel anders over.
Ik ben met haar nog een aantal keren op kamer geweest en steeds had ik er een vrij goed gevoel bij, nu zou ik die sessies als gewoon beschouwen, maar toen waren ze voor mij super. Uiteindelijk zou het stoppen, doordat ze niet meer in de zaak kwam. Jammer maar helaas, en de andere meiden die ik toen tegen kwam waren niet om naar huis over te schrijven tot…..

Op een dag zag ik een rosse slanke dame, Moniek noemde ze zich. Ook al Vlaamse net als Gerda? En Moniek was ook wel te pruimen, lekker vriendelijk, werd graag gebeft, genoot er van (of deed alsof) Pijpte met condoom, maar deed dat toch lekker. Ik was toen nog veel jonger en PZC was toen geen must. Nu heb ik van PMC meestal te weinig gevoel. Er zijn wel enkele uitzonderingen die wel zeer lekker PMC, maar die zijn zeer zeldzaam. Moniek was echter heel smal, mijn zware kleine Zeppos kon amper bij haar binnen, vandaar dat latere sessies zich beperkte tot pijpsessies, wel steeds een goed gevoel bij gehad. Moniek was als de meeste DVP’s die ik toen ontmoette en deed niet aan TZ.
Daar ik met haar niet echt goed kon neuken, ben ik steeds minder op kamer geweest met Moniek.

Op een dag liep daar een Marokkaanse rond, Suet bleek ze te heten. Ik heb mijn sessies met Suet hier al eerder beschreven. En of ze aan TZ deed weet ik niet meer. Maar ik herinner mij ze als zeer lekker, en onvergelijkbaar met Gerda of Moniek. Suet was lief, gewillig en gaf me een goed gevoel. PZC zat er niet in dacht ik, maar ze liet zich gewillig beffen, likken strelen en een sessie was niet afgelopen als je klaar kwam, er werd nog na geknuffeld. Ik herinner me Suet als een lieve meid, die me tot dan toe de beste DVP seks gaf die ik al had gehad. En als ik in Hulst kwam was het Suet of niemand tot……............................................. .

Ja dat lezen jullie in de volgende aflevering van mijn levensverhaal.;)

zeppos58
11 maart 2009, 17:21
DEEL 16 (Echt) - Mijn eerste goede ervaringen PART-II:

Na mijn verkeerde nummering vorige keer, nu dus echt deel 16.

Het was die avond Gang Bang daar in Hulst, nu veel stelde dat niet voor. Gewoon alle zalen waren open en je kon vrij rond lopen. De entree lag hoger en er waren wat extra vrouwen aanwezig.
Aan de ingang van de cinema op het gelijkvloers liep ik een dame tegen het lijf (echt letterlijk), ik verontschuldigde me, en we raakten aan de babbel. Ze sprak gebroken Vlaams, je hoorde zo dat ze Franstalig was ze moest vaak achter haar woorden zoeken. Daar mijn Frans van een goed niveau is stelde ik voor om in het Frans verder te gaan, dat vond ze leuk.
Het was een DVP, zoveel was duidelijk, maar het werd ook meteen duidelijk dat ze geen prof was, haar prijs was 1500 Bef (37,5€), wat aanzienlijk minder was dan de doorsnee DVP in deze tent rekende.
Ze stelde voor om naar boven naar het sekslabyrint te gaan en ons in een donker hoekje te nestelen, dat bespaarde ons de prijs van een kamer en ze werd graag bekeken als ze het deed. Daar ik daar geen probleem mee heb, stemde ik toe.
We kleden ons uit lagen onze eigendommen netjes in een hoekje waar er niemand bij kon, maar ze hield wel haar netkousen aan. Na strelen en plagen ben ik haar beginnen beffen, dat vond ze duidelijk lekker. Toen ik naar boven toe kwam, en mijn piek tussen haar kanjers van borsten wou steken om een eindje Russisch te neuken begreep ze het verkeerd, ze opende haar mond en hapte toe. Na lang nog eens een meid die PZC deed, ik was blij verrast en liet haar een tijdje begaan. Ze grabbelde naar haar netkousen waar ze handig een rubbertje had tussen verstopt ze had het allemaal zo mooi voorzien, de verpakking was reeds gedeeltelijk open, zo moest ze niet prutsen om het rubbertje er uit te krijgen. Regenjasje werd toen zeer vakkundig aangetrokken en wat volgde was mijn beste neukpartij bij een DVP tot dan toe. Rollebollen en van standje wisselen zoveel ik wou. Uiteindelijk netjes het jasje gevuld en nog wat liggen nagenieten onder een aantal geile blikken.
Ik ben nog vaak naar Hulst gereden, ook op gangbang dagen, maar heb deze Franstalige meid niet meer gezien.

Op een dag in mei was het Night of the gang bang daar in Hulst, dat had ik nog niet mee gemaakt dus …. Juist ik richting Hulst. De inkom lag nog hoger en er was een neukmarathon die niets voor stelde, ik was al eens aan mijn trekken gekomen bij een koppel maar de zin was nog zeer hoog. Suet heb ik niet gezien maar ik kwam een “nieuwe” tegen. Weer een Vlaamse die zich Sara liet noemen. Na wat bla bla vond ik het tijd om deze freule eens te testen, en dat heb ik geweten. 3000 Bef (75€ dus) was de prijs om eens goed “geswanjeerd” te worden. Ik dacht al dat ik in een val was getrapt toen ze zo begon, maar ik had reeds ja gezegd dus……. Wat wil je dan. En gelukkig had ik ja gezegd, Sara liet me proven van een sekservaring waarvan ik dacht dat je ze bij een DVP nooit kon beleven.
Sara was dan ook een “geil beest” zij die mijn levensverhaal volledig hebben door genomen weten ook dat Sara uiteindelijk een vriendin is geworden, mijn eerste ervaring met haar staat hier elders beschreven. Maar ik doe het nog eens dunnetjes over.
Het TZ met Sara was soms enkel buitensmonds maar als sara een tijdje “ambras” had met haar vriend dan ging ze wel voluit (bij mij toch). Ik val in herhaling maar die eerste sessie met haar zal ik nooit vergeten. Hoe ze me zelf wou uitkleden, me waste en nadien op haar knieën voor me zat, mijn stijve op een knalgele handdoek legde en me zo begon te pijpen zonder condoom, hoe ik haar befte en hoe aangenaam ze hierdoor verast werd, hoe ze vroeg hoe ik haar wou nemen, en we het op zijn hondjes deden, al rechtstaand zij voorover gebogen met 1 hand steunend op de leuning van de sofa, met haar ander spelend met haar clitoris. Hoe ik die stimulatie van haar over nam en zij terug overnam van mij. Hoe we intens genoten die dag en alle andere keren dat we het samen deden.
Hoe we uiteindelijk vrienden werden en ze voor minstens 3 jaar naar het buitenland vertrok. Je kan het hier allemaal lezen in één van de andere delen van mijn verhaal.
Sara was lekker, en misschien wel door haar ben ik na een tijdje verder gaan zoeken, naar andere lekkere “beestjes” en ik heb ze nog gevonden ook.
Maar bij sara was er iets meer, iets dat je niet kan beschrijven, hoe lekker sommige van die andere meiden ook waren, het gevoel dat ik bij Sara had heb ik elders niet meer gevoeld, of toch wel, maar dat is voor de volgende keer.

zeppos58
11 maart 2009, 21:38
DEEL 17: Nog meer goede ervaringen die in mijn geheugen zijn gegrift.

Ik kan het niet langer mijn eerste goede ervaringen noemen, het was van wat ik nu gewoon goed naar super goed gegaan, ik dacht dat wat ik met Sara op seksgebied had ervaren wel het einde was. Deze ervaring, zo dacht ik zou niemand ooit evenaren, maar dat was volledig verkeerd gedacht zo zou blijken.
Op een bepaald moment werd Sara ontslagen bij EDC, we hadden elkaar zo goed leren kennen dat ze me gewoon bij haar thuis uitnodigde. Ze begon met haar eigen escorte bureau en werd er vriend aan huis, daar stopt het Sara gedeelte want we waren niet langer DVP en klant.
Dus ging ik terug elders wandelen, op een maandag ging ik de seksschop aan de kerk in Hulst binnen, Freya heet die, ik had geen zin in de zogenaamde gang bang dus vroeg ik het aanwezige meisje Privé te ontmoeten, ik betaalde aan de kassa en Greetje, zo noemde ze zich, nam me mee naar het hoogste verdiep.
Greetjes service was van zeer hoog niveau zou blijken. Heerlijk tongzoenen lekker pijpen met condoom, maar daar had ik in die tijd nog geen gevoelsproblemen mee, ze liet zich gewillig beffen en gaf me de indruk dat ze het leuk vond. Ook de neukkwaliteiten van Greetje waren van hoog niveau. Enig probleem ze was er enkel op Maandag, en dat was de avond in de week dat ik zeer moeilijk tot in Hulst geraakte. Ik vond er wat op, gezien mijn steeds vele overuren nam ik gewoon op maandag vaak ½ dag vrij, reed naar hulst voor ½ of een vol uur Greetje, en kwam op mijn normale uur terug thuis “van het werk”

Op een bepaald moment had ik ergens gelezen (op het net) over een privé niet te ver uit mijn buurt. Er stonden veel belovende recensies over verschillende meisjes, eentje bleef ik me herinneren een zekere BO. Dus op een dag stond ik er voor de deur en belde aan. De dame des huizes deed open en gaf me de uitleg hoe alles in zijn werk ging. 90€ voor ½ u 115 voor 45 min en 140 voor 1 uur. Ik denk dat 1/2uur zonder neuken was, maar zeker ben ik niet. In ieder geval nam ik 45 min met Bo. Een jonge blonde stoot die zeer sympathiek over kwam.
Op de kamer eerst samen onder de douche en meteen Tongzoenen, dat bleek meer en meer voor te komen dat DVP’s ook TZ, in mijn eerdere wandelcarrière was ik dat niet tegen gekomen, nu werd het stilaan een must. Op het bed na haar te hebben gebeft waskleine Zeppos al paraat, Bo bracht meteen het jasje aan en pijpte me zo lekker dat ik ze deed ophouden. Ze vroeg wat er scheelde en ik zei haar dat het niet te snel mocht gaan. Ze antwoordde dat ik best 2 keer mocht klaar komen. Dit had ik dus nog nooit mee gemaakt. Twee keer in 1 sessie. Ik liet Bo doen en kwam een 2de keer al neukend. Zoiets blijf je onthouden. Ik ben nog vaak naar dat huis gereden (staat hier al beschreven) maar de sessies met Bo blijven me bij, gewoon omdat zij de eerste was waar ik 2 keer mocht komen na elkaar.

En toen kwamen de saunaclubs, teveel om op te noemen en zeer vaak heerlijke sessies gehad, maar maar enkelen die ik blijf onthouden. Kort even de uitschieters.
Mara en Brandy in Bernds totaal verschillend maar in het geheugen gegrift.
Mieke in Queenies gewoon geil spuitend.
Simone brunette haar super pijpkunsten in Yin Yang.
Een Libanese in Living Room, ik denk Jasmina.
Michelle in Babylon (misschien omdat het nog recent is).
En het tongzoenen van Paulina in de Relax-Ritz

Verder nog wel zeer leuke sessies gedaan, maar deze hierboven zitten gewoon nog direct in mijn hoofd, ze zullen dus wel wat “speciaals” hebben zeker.

Nog 3 te gaan, en ik hou het hier vrij kort.

Het geval Lientje alias Nanou en Anja. Onbeschrijfelijk geil heet super met niets te vergelijken, maar hier was ook een vriendschapsband gegroeid. Ik heb steeds gedacht dat het van haar kant zelfs om liefde ging, zo gaat dat als je niet meer mag betalen.

Koko in de Pitami in gent. Geil wijf waar ik nog wel zal mee gaan, haar nummer staat nog steeds in mijn GSM, wees gerust wij spreken nog af.

Idem dito voor Katje, zelfde hotelletje zelfde stad. Ik heb morgen trouwens een afspraak met Katje. Zal weer leuk zijn denk ik. Een verslag kan je hier dan wel onder Oost-Vlanderen vinden.

Koko en Katje zijn niet te vergelijken, en misschien is het allemaal fake, ik maak me geen illusies. Maar ze geven je dan wel de indruk dat het voor hen echt om de seks gaat. Ze spelen het spel zo geraffineerd, dat elke normale er met zijn twee voeten intrap.
Het zijn lekkere wijven, die buiten hun DVP zijn ook een normale job doen. En dus niet de ganse dag hoeven te seksen. En dat voel je.

zeppos58
22 april 2010, 23:18
DEEL 18 Weer een jaar later

Wat heb ik het laatste jaar allemaal “uitgestoken” of is het “ingestoken” dat het moet zijn.

Als er tijd vrij is, dan blijf ik naar Duitsland rijden, de FKK Saunaclub wereld is toch wel een hele belevenis. Ik ga hier niet verder op in, dat deed ik al genoeg.
Toch wil ik één ding aanhalen. Park Sauna Residenz in Lohmar is nog unieker dan de rest.
Waarom hoor ik je zeggen, wel de club heeft een minimum service, en ze afficheren die ook in de club zelf.
Toen ik in de zomer van 2009 de eerste keer een locker open deed in PSR kon ik mijn ogen niet geloven.
De meisjes TZ, PZC laten zich Beffen en NMC. Als deze service niet gegeven wordt, vraagt men om dit te melden, en zal het meisje hierop gewezen worden. Bij herhaling wordt de dame in kwestie verzocht niet langer naar de club te komen.
Dit is de enige plek waar ik dit tegen kwam. De prijssetting is iets afwijkend. De 50€ inkom niet te na gesproken betaal je 50€ per 30min. Zo beperk ik mijn kamersessie hier ook tot maximum 1uur. Verder identiek aan de andere clubs, behalve het eten, dat is naar Duitse normen van een super kwaliteit, je eet er op de kaar.
Dat ik deze club meermaals bezocht met steeds grotere tevredenheid mag gezegd worden.
Maar het is bijna 300km rijden, dus regelmatig bezocht ik ook de clubs dichter bij huis, die van net wel of net geen 200 km. Maar ook de vernieuwde YinYang in Roermond (160km).

Maar een mens heeft niet altijd tijd om zo ver te rijden, ik bezocht dus ook café Saturnus in Wetteren, maar ging er het afgelopen jaar niet op kamer, omdat er nooit wat te kameren viel.
Er waren nooit vrouwen, tenzij die ene keer, maar ze was al over tijd vond ik.

Herentals en Grobbendonk mogen dan iets verder van huis zijn (10 à 15 min verder) als de zin er was reed ik toch die richting uit.
In café Rio heb ik een paar maal op Hilke gebotst, met grote tevredenheid. Voor de fans, Hilke is ondertussen uit het vak gestapt, en zo zijn er nog een paar die ik nooit nog zie in de RIO.

Het was Hilke trouwens die me vertelde dat de vroegere Las-Vegas terug open was onder een andere naam. Dus reed ik er naartoe, ja het is maar 1 km verder, en stelde vast dat het nu een café met kamers was, net als de RIO en het Rozenhof, het heet nu 2-Love.
Ik heb de zaak een kans gegeven maar veel viel er niet te beleven, wel ben ik er Vera (ex Relax-Ritz-Queenies) tegen gekomen. Vera is wat afgevallen, net als haar service. Als het vroeger allemaal zo echt leek, was het nu allemaal een beetje te professioneel naar mijn zin. Ik ben dus maar 1 keer met Vera gegaan, ik vond dat al meer dan genoeg.
-Love is pas echt beginnen draaien toen het Rozenhof dicht ging. Veel meiden van het Rozenhof kwamen naar de 2-Love, net als een deel van de klanten. Ze pasten zich wel enigszins aan, het was wel van moeten denk ik, deze zaak straalt nu eenmaal meer klasse uit dan het Rozenhof en/of de Rio.

In 2-Love heb ik toch een paar goede ervaringen gehad, met een paar Rozenhof meijes zoals Nicky (ondertussen gestopt) en nog eentje wiens naam ik kwijt ben, deze laatste zit terug in het Rozenhof, dat ondertussen werd vernieuwd.
Vooral de kamers zijn er 200% op vooruit gegaan. En als ik in het Rozenhof binnen stap, en die ene meid is er, ga ik meestal met haar naar de kamer.
Dat is ondertussen toch een keer of 5 gebeurd. Dus ja het was goed, lekker tongzoen, PZC NMC beffen. 75€ vraagt ze en daar betaal je de kamer bij, afhankelijk van de zaak waar je bent is dat 20 à 30€.

In 2 Love liep ik even zot van twee jonge Marokkaanse meisjes, 2 vriendinnetjes, de oudste hete Nadia, de jongste weet ik niet. 100€ is hun prijs. Nadia heb ik een paar keer mogen proeven met grote tevredenheid, de jongste viel me echter erg tegen.

Ook Turkse Marie was lekker tot zeer lekker, maar ik had maar 1 keer de kans om met haar de lakens te delen, ondertussen is zowel Marie als Nadia en haar vriendin niet meer gezien in 2-Love.

Tussendoor had ik nog eens afgesproken met Katje in de Pitami in Gent, Katje is onbeschrijfelijk en twee uur Katje vliegen voorbij. Ook Katje is ietsjes meer Professioneel geworden, maar toch blijft ze lekker.

Nu ik het toch over de Pitami heb, denk ik aan Koko, ik heb een paar keer proberen afspreken met haar, maar het lukte niet, misschien lukt het me wel binnenkort.

De ontdekking van 2009 in Vlaanderen zal wel Olga zijn. Deze Russin is elke dag vanaf 11uur (opening) in de Rio zegt ze. Nu ben ik er afgelopen jaar meermaals geweest, maar slecht 1 op 2 ker was ze daar. Ze kan natuurlijk ook een paar keer op kamer zijn geweest. En ik ben niet de kerel die uren in het café blijft hangen om op die ene vrouw te wachten.

De keren dat ik Olga wel mocht ontmoeten zijn we ook gaan kameren. Ik denk echt dat ze iets in dat Russische water doen hoor, de pijpkwaliteiten van Olga zijn van een uitzonderlijk hoog niveau, net als van alle andere Russinnen die ik tot nog toe had.
Bovendien tongzoen ze als een kampioene. Lang nat diep speels lekker geil, te veel om op te noemen.
Een date met Olga is steeds een regelrechte GFE. De vrouw waarvoor ik naar de Rio rij.

Een paar keer heb ik me laten vangen in de Rio, omdat ik zin had, en Olga niet te bespeuren was, koos ik een ander meisje uit. Het resultaat was een slechte tot gemiddelde sessie. Nooit voor herhaling vatbaar.
Daarom het besluit genomen om enkel nog met Olga te gaan, en als ze er niet is naar het Rozenhof te rijden, om daar die andere lekkere meid (naam???) te gaan zoeken.

Elk jaar wil wel eens wat anders, en een advertentie op afspraakjes viel me wel erg op. Heavenly, een dame waar alles in is in de prijs. Dus tijdens de koude winter, ergens eind december denk ik, had ik met haar een afspraak in Chadim in Wetteren.
Door de sneeuw naar ginder. We hadden afgesproken op de parking.
Ik had haar website bestudeerd, wist dat ze (bijna) alles deed, en ik had de mooiste foto’s van haar in mijn koppie zitten. Dat laatste had ik beter niet gedaan.
Ik had een geweldige seks date met Heavenly, het was vrij duur, maar als de seks goed is trek ik mij dat niet aan, tenminste als de kassa het toelaat.
Maar toch bleef ik met een ongemakkelijk gevoel achter.
De Heavenly van de foto’s op de site was niet helemaal de dame die ik had ontmoet.
Ietsjes voller (niet veel) en meerdere foto’s oogde ze jonger. Of het oudere foto’s waren, of het door de trucjes van de fotograaf was, of de foto’s zijn bijgewerkt laat ik in het midden. Maar ongeveer de helft van de foto’s op haar site waren volgens mij niet waarheidsgetrouw.
Nu wil ik wel zeggen dat de mooiste foto’s in mijn hoofd zaten en je gaat beter af op de minder mooie, die zijn meestel echter.

Gezien haar ouderdom stelde ik me ook vragen over haar borsten. Ik vond ze abnormaal mooi, vooral ook rekening houdend met de cup.
Ik stelde me op het forum, openlijk de vraag of zie niet wat werden gelift, neen geen opvulling, gewoon wat gelift.
Heavenly reageerde daar zo heftig op en dreigde zelfs met een proces. Sorry ik had enkel mijn mening gegeven, geschreven dat de seks buitengewoon goed was, maar me bij enkel zaken vragen gesteld.
Ik was inderdaad wat ontgoocheld over haar uiterlijk en wou andere wandelaars verwittigen dat ze zich niet mochten blindstaren op de mooiste foto’s.
Nu de zaak is gesloten en Heavenly heeft er een klant minder op, maar een boterham minder zal ze er waarschijnlijk niet voor eten.

Verder was er nog een pijpdate met slikken in de wagen, ik heb die meid haar nummer nog in mijn GSM, dus bestaat de kans dat ik die nog eens terug bel.

Sinds 1 april ben ik niet meer op stap geweest, dat komt voornamelijk wegens tijdsgebrek. En het zal te vroegste 3 mei zijn voor ik nog wandelen ga, tenzij er plots een gat in mijnagenda valt.

Twee belangrijke zaken dus het afgelopen jaar.

- Het blijven “reizen” naar de buitenlandse clubs
- Het bezoeken van de drie cafés in Herentals en Grobbendonk.

Het was weer lekker, met af en toe een afknapper, maar die zijn in de minderheid.

Tot volgende keer