PDA

Volledige versie bekijken : Bilge (Turkse)

Chukar
22 april 2008, 14:44
Naam : Bilge

Nationaliteit / taal : turkse /duits en engels

Leeftijd : 22-25j

Haarkleur/lengte : blond halflange haren (site bruine haren)

Lengte : 1.63m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC, aftrekken, massage

Extra :

I arrived about 2pm and I would guess there were about 20 beauties in attendance. Then about an hour after I had arrived we all got a big surprise! The police started pouring into the club. One of them told me it was reported a girl was being forced to work there. There must have been close to 15 officers which I thought was a little excessive.

After the police left and the club settled down in floated a lovely tiny blonde exotic blonde I had not seen before. Found out she is a turk and spoke english well. It is funny how after only a few words I knew she would be perfect for me and she was. Her name is Bilge. Wonderful sweet, girl who gave loving service. Just perfect for me.

Dennis
6 juli 2008, 09:47
Het was even wachten op deze jonge, slanke goedlachse Duits/ Turkse dame, want ze was lang op de kamer. Daarom gelijk maar toegeslagen toen ze na het halen van een drankje mij een lach toewierp. Na wat smalltalk naar de kamer gegaan.

Haar huid was ingesmeerd met een bodylotion, waardoor ze een heerlijk ruikende en zachte huid had. Deze dame is 25 jaar en een pro in de goede zin van het woord (in andere woorden ze weet wat ze moet doen). Na wat tongzoenen en strelen daalde ze af naar onder om eens lekker aan mijn lul te zuigen. Standaard kwaliteit, maar wel lekker :p Daarna haar lekker gebefd. Lekker kutje heeft ze :p Tot slot er nog even vol tegenaan en in 2 standjes (cowgirl en tot slot de missionaris) het feestje beeindigd.

Al met al een hele leuke, mooie meid. Je kunt er leuk mee praten, dus sfeerverhogend zeg maar. Op de kamer prima werk. Geen top 10-ervaring, maar wel een degelijk goede prestatie. Zeker kans op een herhaling (hoewel dat nog even op zich laat wachten, want het aanbod van schoonheden in Samya was weer op een ouderwets hoog nivo en dan geldt weer het gezegde 'so many girls and only so little time"

MichelJ
8 juli 2012, 09:24
Naam : Bilge

Nationaliteit/taal : Turkse / Engels, Duits

Leeftijd : 26

Haarkleur/lengte : lange bruine haren

Lengte : 1.64m

Postuur / Cupmaat : romig+ / B-cup

Tatoeage/piercing : Ja / Dacht het niet

Service : PZC, NMC, TZ, vingeren

Extra : Mooi gezicht, maar toch wel wat kg's teveel

Champollion
8 juli 2012, 10:10
Ik denk dat het om de zelfde dame (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11084)gaat. In 2008 was ze slank...