PDA

Volledige versie bekijken : Soloseks tegen prostaatkanker



Willem2
24 april 2008, 12:36
AMSTERDAM - Veel zelfbevrediging kan wel eens een middel zijn tegen prostaatkanker... .................... http://www.telegraaf.nl/buitenland/3865351/_Soloseks_tegen_prostaatkanker__.html?p=3,1

Spermie
25 april 2008, 10:46
..ik ff geluk ;-)
Als mn vriendinnetje er niet is moet je toch wat.

bergm550
25 april 2008, 10:56
AMSTERDAM - Veel zelfbevrediging kan wel eens een middel zijn tegen prostaatkanker... .................... http://www.telegraaf.nl/buitenland/3865351/_Soloseks_tegen_prostaatkanker__.html?p=3,1

Ik heb het altijd al gezegd. Wat er in zit, moet er ook uit. Net als winden.

Bergm550

foots
25 april 2008, 12:45
Zo mag ik het horen Bergmm550

En wat in het vat zit verzuurd niet.
Beter 1 poesje in de hand dan de lucht van 10.

Dat zou de NL overheid nou moeten stimuleren, een beetje sport, een beetje bewegen, witte werksters zoals in België verslaafde SKW en FKK bezoekers voorzien van vrijkaartjes !

Ik geloof dat ik weer volledig doorsla !

Groeten, Foots :wink:

bergm550
25 april 2008, 13:15
Zo mag ik het horen Bergmm550

En wat in het vat zit verzuurd niet.
Beter 1 poesje in de hand dan de lucht van 10.

Dat zou de NL overheid nou moeten stimuleren, een beetje sport, een beetje bewegen, witte werksters zoals in België verslaafde SKW en FKK bezoekers voorzien van vrijkaartjes !

Ik geloof dat ik weer volledig doorsla !

Groeten, Foots :wink:

Nee serieus, ik denk dat je gelijk hebt. Het is gezond om als man in sauna clubs vrouwen te bezoeken.

Daarnaast zou een belastingverlaging wenselijk zijn, want dan kan ik nog meer naar Duitsland.

Jansen
27 april 2008, 17:42
ja zo zijn we toch weer gezond bezig niet :eek:

En van PZC gaan je vullingen vaster zitten :rofl: en je teen nagels groeien minder snel.

Picasso 1
27 april 2008, 18:06
En ik altijd maar denken dat je er doof van wordt :D.

rplover
27 april 2008, 18:27
ja zo zijn we toch weer gezond bezig niet :eek:

En van PZC gaan je vullingen vaster zitten :rofl: en je teen nagels groeien minder snel.
PZC is veel lekkerder als ze hun vals gebit uitdoen hoor :smile2:
En alleen van slikken groeien hun haren en teennagels veel sneller, dus lekker gezond, en Willem maar kwakjes drinken :D;)

rplover - volledig het noorden kwijt, is echt wel de schuld van Wico, na 3 Duvels ben ik mezelf niet meer :teuflisch

Allee, nog een rondje trekken? Oops, het lijkt hier wel op een trekkerscafé :smkiss:
Wablief Picasso? Zeg het nog eens...

Josef
20 november 2008, 21:16
PZC is veel lekkerder als ze hun vals gebit uitdoen hoor :smile2:
En alleen van slikken groeien hun haren en teennagels veel sneller, dus lekker gezond, en Willem maar kwakjes drinken :D;)

rplover - volledig het noorden kwijt, is echt wel de schuld van Wico, na 3 Duvels ben ik mezelf niet meer :teuflisch

Allee, nog een rondje trekken? Oops, het lijkt hier wel op een trekkerscafé :smkiss:
Wablief Picasso? Zeg het nog eens...

Trekkerscafe is dat een kroeg waar de Boeren met hun Trekkers komen.Zo hebben de boeren nog een sport Trekker Trek [TracktorPulding].:lol::rubbel:

lustman
22 november 2008, 14:00
AMSTERDAM - Veel zelfbevrediging kan wel eens een middel zijn tegen prostaatkanker... ....................

Regelmatig een prostaatmassage helpt ook tegen prostaatkanker. Dus Willem wij hoeven ons geen zorgen te maken. :green_smi Af en toe een bezoekje brengen aan dokter Lin. ;)

RAUL7
14 maart 2009, 00:29
Mannen die twee of meer glazen alcohol per dag drinken hebben 20 procent meer kans op prostaatkanker. Dat blijkt uit recent onderzoek.

Relatie alcohol en kanker
Een internationaal team van wetenschappers bestudeerde 35 studies over de relatie tussen alcohol en het risico op prostaatkanker. Daaruit blijkt dat mannen die meer dan 14 alcoholische drankjes per week drinken 20 procent meer kans hebben op prostaatkanker dan mannen die minder drinken.

Drinken met mate
"Er is meer onderzoek nodig om te balans tussen de gezondheidsrisico's en -voordelen van alcohol te onderzoeken. Deze studie benadrukt wel het belang van matig drinken voor mannen. Degenen die meer risico lopen op prostaatkanker moeten ernstig over hun alcoholgebruik nadenken", aldus de onderzoekers.

Dalton
16 juni 2009, 02:27
Dat lijkt me klinkare onzin want een oom van me had op zijn 102e verjaardag een liter jonge klare en 12 pullen bier leeggemaakt en daarna met zijn 3e vrouw van 26 jaar die eruit zag als een engel een leuk kindje gemaakt en de prostaat was prima in orde bij de jaarlijkse controle door doktor HO=LIN.
En op zijn 113e verjaardag hebben we met ons allen de polonaise nog gemaakt op de wallen in Amsterdam.