PDA

Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, Februari 2008



seksenfun
1 februari 2008, 20:42
Marina (Russische) is vorige zondag weer gesignaleerd in YY, voor de liefhebbers :rolleyes:.

quitje
2 februari 2008, 07:59
Weet er iemand wie de mooie blonde schoonheid zou zijn ? Blond lang haar licht krullend, mooie lipjes, bikini, heel slank, heel jong. Ze vertoeft veel in de bar in zetel pal voor bar... Eerder rustig type... Ik spotte haar ook veertien dagen geleden, dus werkt daar al een tijdje...

Stiffmaster
2 februari 2008, 10:18
Weet er iemand wie de mooie blonde schoonheid zou zijn ? Blond lang haar licht krullend, mooie lipjes, bikini, heel slank, heel jong. Ze vertoeft veel in de bar in zetel pal voor bar... Eerder rustig type... Ik spotte haar ook veertien dagen geleden, dus werkt daar al een tijdje...

Het zou miss ijsberenforum 2007 kunnen zijn, de Poolse Claudia :baby2:

mr rocky
2 februari 2008, 13:35
Weet er iemand wie de mooie blonde schoonheid zou zijn ? Blond lang haar licht krullend, mooie lipjes, bikini, heel slank, heel jong. Ze vertoeft veel in de bar in zetel pal voor bar... Eerder rustig type... Ik spotte haar ook veertien dagen geleden, dus werkt daar al een tijdje...

of Samantha ( heb ik zelf al een tijdje niet gezien), te herkennen aan tattoo van een panter op haar borst.
:freu: Je zou het ook zelf kunnen vragen, maar misschien kan ik wel uitsluitsel geven als ze er vanavond ook is, dat is nl wel het type waar ik voor ga!!

The Joker
2 februari 2008, 14:16
Claudia zit idd vaak op die bank en was er gisteren ook, blijft nog tot dinsdag voor de liefhebbers.

Het werd gisteravond behoorlijk druk in de YY op de carnavalsparty, mensen moesten op een begeven moment zelfs langs het fietspad parkeren en er werd een avondklok ingesteld waardoor je maar 30 min op de kamer mocht blijven.
Wel was er een enorme keuze aan vrouwen, ik had er nog nooit zoveel tegelijk in de YY gezien.
Zelf weggeweest met de Hongaarse Sissy, helaas sprak ze slechts een paar woorden Engels, dus het was nogal behelpen met de communicatie.

zeppos58
2 februari 2008, 17:50
Het zou miss ijsberenforum 2007 kunnen zijn, de Poolse Claudia :baby2:

Waarschijnlijk niet want bij het eerste bezoek van quitje was ik er ook maar Claudia niet :o

mr rocky
2 februari 2008, 23:33
Waarschijnlijk niet want bij het eerste bezoek van quitje was ik er ook maar Claudia niet :o



vandaag was miss Claudia aanwezig, ik heb geen andere dames gezien die aan het signalement voldeden, dus ga er maar van uit dat zij het was, maar je kans is dus weer voorbij want ze is weer naar huis toe vandaag of morgen.:teuflisch ik heb nog geluk gehad (of zij) .:teuflisch

Hollandmale
3 februari 2008, 11:55
Gisteren de 3 vaste medebeertjes in YY ontmoet. Om 13.15 binnen, meteen al 30 dames aanwezig, veel mooie en nieuwe.
Zag meteen dat het plan om slechts 1 kamer te doen naar de prullenbak kon :D. 's-Middags 40, 's-avonds bijna 50 dames:

- 18x Duits: Lucy, Laura, Geraldine (bril), Joline, Adrianna + Gisela (beide D/?, kleiner en donker, ex-GT), Jacqueline + Aliya (beide D/?, topless, groot en donker, ex-GT) Jen + Melissa, Jenny, Natasa (D/Joe, bijna naakt in wit visnet) + vriendin Mel (Pamela Anderson- lookalike met D-sili's), Sandra, Jacky, Tanja (= Alex, topless) Marie (klein, lang blond haar, natuur-D's), Angela (D/Tur, ex-LR)

- 12x Pools: Ewa (weer terug), Claudia (weer terug !), Luana (topless, ex-GT) Veronika, Kaya (bril), Maya, Magda (ex-Klaudia-2),
Beate (ex-Nicole-Relax), Gosha + Aisha (de laatste topless, beide ex-LR), Alexandra (groter, blond, 2 staartjes, sinds kort in YY),
Sonja (weer terug, ex-PHG/GT/LR, lichtgevende glassheels)

- 9x Hongaars: Nicole (blond, groot en slank, topless aan danspaal, sinds kort in YY) + Amanda (nieuw, brunette), Christina,
Celina, Suzy, Sara (ex-Ramona), Cindy (lang rood haar, superlijfje en kontje, 's-avonds aan danspaal), Sandy (kleiner, lang blond haar, kort wit-roze rokje), Tia (kleiner, blond, af en toe topless)

- 2x Lithouws Angelika (weer terug !), Wicka

- 1x NL Jasmine (zwart meisje)

- 1x Tjechisch: Simona

- 1x Slowaaks: Camilla

- 1x Italiaans: Myriam

Plus nog 3 onbekende damesnamen:
- 1x Pools: groot, lang blond krulhaar, bril
- 1x Hongaars: vriendin Nicole + Amanda
- 1x Noordafrikaanse/Arabische dame

Hoe zag HM's dag er gisteren uit ?

Natuurlijk veel ervaringen uitgewisseld en waardevolle info opgedaan over nieuw(er)e aanwezige dames. Conclusie: prinsesje Claudia moet haar koninkrijk inmiddels delen met 'n aantal andere toppertjes. Dat resulteerde aan het eind van de middag in 'n stomend whirlpoolbezoek en prima kamersessie met Italiaanse Myriam. In de loop van de avond nog 2 onverwacht aanwezige oude bekende beertjes ontmoet ;).

's-Avonds laat in de natte ruimte tegen lekkere Poolse MILF Beate aangelopen, bekend uit ex-Relax. Kijkend in haar geile blauwgroene ogen alsnog besloten tot 'n 2e en goeie pijpsessie. Enkele nieuwe namen om te onthouden voor de volgende keer, vanwege de looks en/of service: Poolse Alexandra (weinig in de bar gezien), Hongaarse Nicole (lijkt op Hongaarse Sylvia ex-PHG/nu GT, maar dan groter, jonger en slanker), Hongaarse Sandy (had ook genoeg te doen) en Slowaakse Camilla (zeer sympathiek in de bar, moet super-GFE zijn).

Kortom: wordt vervolgd :D.

yep3
3 februari 2008, 13:45
welke dagen is claudia aanwezig? Kan niet wachten daar een recensie over te schrijven....

mr rocky
3 februari 2008, 13:58
welke dagen is claudia aanwezig? Kan niet wachten daar een recensie over te schrijven....


ze vertelde gisteren dat ze 3 weken rust neemt.

Stiffmaster
4 februari 2008, 10:03
Ben dus gisteren met mijn onder de buik gevoel naar YY gegaan na met Ivonne even contakt zaterdag te hebben gehad of ook zij aldaar zou zijn, en ze zou rond 16.00 uur er zijn, wel ik was er al eerder zo rond 13.00 uur :lostit:
Binnen gekomen en wederom door Sylvia vriendelijk onthaald en me omgekleed en even de druk van de blaas eraf halen, jammer dat die toiletbril nog steeds niet is gemaakt.

Naar het bargedeelte toe en geconstateerd dat het erg rustig nog was, dacht dat veranderd wel, maar achteraf is het geen topdrukte geworden met voor Stiffler geen bekende ijsbeertjes, maar wel bekende hertjes, even wat gaan eten boven en toen maar eens gekeken of ik van dat onder de buik gevoel kon afkomen, wie kan je daar beter mee helpen dan Lana, dus daar even mee weggeweest, maar ja moest de tijd in de gaten houden voor Ivonne, dus wederom naar de bar en even bijkomen in de sauna.

Telefoon gaat en een dompertje op deze dag, Ivonne meldde zich ziek af :huch:, afijn om mijn verdriet te verzachten loop ik miss ijsbeer 2007 tegen het ranke lijfje en aangezien deze nog op mijn lijstje stond daar ook maar even mee weggeweest, erg lekker :D . Na Claudia even gebubbeld en me klaargemaakt om wat te gaan eten, er dachten er blijkbaar meer zo over en dus boven maar even plaats genomen in een van de twee stoelen die daar staan en geluk dat er een zeer mooie dame te weten Miriam bij kwam zitten even een tijdje zitten babbelen en afgesproken om na het eten met haar eens lekker te gaan :fuck:, wat een lekker ding bleek dit te zijn.

Het was inmiddels al wat later op de avond dat ik Claudia/Magda tegen het bevallige lijf liep en ze moest me er nog even aan herinneren hoe fijn wij het de vorige keer wel niet hadden gehad, ik vertelde haar dat de energie in Stiffler er nu wel zo`n beetje uit was en dat het waarschijnlijk niets meer zou worden, maar zij verzekerde mij dat het wel goed zou komen :cool: en inderdaad ook zij kreeg gelijk. Toen nog even me opgefrist en nog wat gedronken en met een niet meer aanwezig gevoel onder de buik de reis naar huis ondernomen en lekker en voldaan mijn mandje ingekropen, lekker relax dagje geweest :teuflisch:teuflisch

seksenfun
4 februari 2008, 19:26
eerder zo rond 13.00 uur :lostit:
Binnen gekomen... me omgekleed en even de druk van de blaas eraf halen, jammer dat die toiletbril nog steeds niet is gemaakt.



Die bril is ondertussen al tweemaal gemaakt. Maar blijkbaar lopen er behalve beren ook verscheurende panters rond in YY. Een schande!! Zaterdag was de wc-rand helemaal ingesmeerd met diaree. Om 14.00 uur, dus door nen nuchtere debiel. Vandalisme weelt en tiert blijkbaar óveral.

seksenfun
4 februari 2008, 19:46
Bij aankomst viel al meteen op dat het weer een schitterende dag zou worden. Mijn eerste blik in YY was prachtig. Vele mooie en jonge dames :eek:. Vele nieuwe dames ook, wat trouwens een trend is sinds einde vorig jaar/begin dit jaar. De mannen hebben redenen genoeg om met hun ogen weidopen rond de lopen in YY. De meeste nieuwe dames leveren grosso modo ook mooie prestaties op de kamer.

Eerst maar eens traditioneel mijn verkwikkende douche en dan tafelen met de vrienden-ijsberen.

Aan de toog nog een heerlijke babbel gehad met mede-ijsberen en Myriam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9591). Die overigens superverzot is op Belgische chocolade :smile2: Er viel dan ook wat te vieren in YY. Er zou die dag nog veel bijgepraat (ingelicht over…) worden.

Na een eerste saunaronde (inclusief de sprong in het koude dompelbad :roll3:) terug naar de bar geteend. Daar waren intussen 2 nichtjes heerlijk met mekaar aan het stoeien in de sofa. Maar na een tijdje hielden ze het voor bekeken en kwam Gizelle (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63245&postcount=1) schuin tegenover me zitten aan de bar. Wat een verschijning !! Met een ;) wenkte ik ze en kwam ze bij me zitten. Een verkennend gesprekje (optifuckvrees) leidde toch tot … je weet wel. Dus… hop naar de kamer.

Inmiddels werd het tijd om een stukje te eten in het restaurant. Daar nog wat gegrapt met Gizelle en haar nichtje Adriana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63244&postcount=1).

Weer beneden gearriveerd aan de bar, de dorst nog wat gelest en van de brubbels in de sauna. Beiden héérlijk warm.

Om tot rust te komen en het verloren zweet weer op te halen zette ik mij naast Laurent74 in een sofa aan de bar met een drankje. Wat later zag ik Sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=156) binnenwandelen. Een ‘hey’-gebaar was genoeg om Sonja luttele seconden later pardoes op mijn schoot te krijgen. Al haar vriendelijkheid, charmes en verleidingstruujes haalde ze weer boven. Misschien was ik wel haar volgende bedpartner, voor eventjes? Hmmm… vandaag even niet. Het toeval wou echter dat ik al snel weer naar de HWP trok en daar kon kiezen tussen naast een andere beer gaan zitten :nee: of bij Sonja :rolleyes:. Dan maar bij Sonja wat relaxen. Hoewel… Hup hup hup, barbatruc… als twee magneten plakten we weer tegen mekaar aan:love:. “Maar nee, Sonja, wat 5’ geleden niet ging…’. Toch moest ik me ‘goed zetten’ zodat zij in het hete water haar ding goed kon doen bij mijn ding :smile:. Maar… een nee, blijft soms nee :roll: Nog een pak later trachtte ze me toch nog een derde keer te overhalen. Derde keer beste keer, hm, toch iets mis met dat spreekwoord :smile2:.

Op een gegeven moment, bij een babbeltje aan de bar beloofd aan HM om seffens samen nog even wat te gaan eten. Maar even wou ik nog een kijkje gaan nemen in de kino. Daar overviel lieve Maya (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=55489&postcount=2) mij en was HM maar alvast gaan eten. Ik kwam niet meer terug ;). Weer een goeie sessie mee gehad. Echter kan ik niet meer veel toevoegen aan dit (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=56301&postcount=3) en dat (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=57375&postcount=5).

Nu het ondertussen meer dan behoorlijk druk geworden was qua damesaantal werd het tijd om samen met Dupke de dames te trakteren op Belgische overheerlijke pralines. De ene dame is er al wat wilder van (Maya :smile:) dan de andere. Maar alle dames die even hun ‘plattebuik-houden’ konden vergeten smaakten het heel erg.

Ook nog genoten van 2 paaldansacts en twee dames die ook nog hun showtje gavan op 'the floor'.

Ongeveer rond middernacht nog een sessie gehad met Sara (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9761) en een uurtje later gingen de deuren van het paradijs dicht. Het was weer een hele toffe dag.

salvator
5 februari 2008, 19:08
Is of zijn er mss ijsberen welke op zaterdag 16 februari ook naar yy gaan voor mij is dit de eerste keer dat ik daar kom.
Jullie tips zullen me zeker die dag helpen.
Ik zal er in de middag vanaf 13:00 uur zijn.
Vooral de reacties op miryam spreken me enorm aan.
En alleen is maar alleen met enkele ijsberen bij elkaar lijkt me best gezellig.

beginnende ijsbeer Salvator

seksenfun
7 februari 2008, 22:38
Enkele opvallende nieuwkomers deze carnavalsweek uit Nederland afkomstig: Suzanne, Daisy en Jessy.

Enkele opvallende terugkomerkes: Marjan, Sam, Bettina, en de look a like van het donker konijntje (naam?) én Nipa.

Nipa's draadje kan weer verplaatst worden. Ze blijft in YY. Ze werd hartelijk welkom geheten door meerdere meiden en beren, waaronder ik :smile:.

zeppos58
8 februari 2008, 09:33
Om 5 voor 1 de parking van het paradijs opgereden donderdag.
Met seksenfun even in de wagen wat bijgekletst omdat we toch iets te vroeg waren. En dan maar binnen gegaan.
De meeste meiden zaten in het restaurant, of waren zich aan het optutten, een 7 tal had de bar al opgezocht waar wij van onze drankje genoten. We waren nog de enige ijsberen, maar daar zou snel verandering in komen.
Een ontbijtmiddagmaal verder en een whirlpool gedaan in de bar kennis gemakt met de zwarte, Nederlandse en in de bar zeer sympathieke Jasmine. Op kamer een echter de grootste afknapper ooit.
Maar dat werd later op de dag ruimschoots goedgemaakt met Mirjam, Steffie (Staphanie) en als kers op de taart Nadine.
Het was een drukke YY dag om 14u waren alle kamers al bezet, en het bleef zo gans de dag. Wat opviel was dat het niet drukker werd ’s avonds, wat op vrij- of zaterdag wel anders is.
Sonja en Simona schitterden in het afwezig zijn, maar dat werd ruimschots goed gemaakt met ander vrouwelijk schoon.
Opvallend veel Nederlandse of Nederlands pratende dames aanwezig, waaronder 2 vriendinnen (Suzane & Daisy) die nog maar hun 2de keer in YY waren en maar af en toe aanwezig zullen zijn. Als ze samen vrij zijn zeiden ze zelf.
Later op de dag wou ik met één van hen op kamer, maar een mede ijsbeer pikte ze net voor mijn neus alle 2 in voor en trio, en langer blijven zat er niet meer in dus….. wie weet ooit ??
Ik had voorzien om tussen 18 en 19 u richting België te vertrekken maar door de afsluitsessie met Nadine werd dat 20 uur.
Hierdoor het blijde intreden van Nipa mee gemaakt, die meteen iedereen die ze kende in de armen viel. Ze kwam mij ook op een knuffel voorzien, en toen ik zei dat ook Seksenfun in huis was draaide haar ogen helemaal paraplu. Die 2 hebben blijkbaar iets met elkaar. Want toen ik Seksenfun zei dat Nipa er was kreeg hij ook al een smile van hier tot Thailand. Wat is het toch leuk om gelukkige mensen te zien . :teuflisch:rofl::D:green_smi

zeppos58
10 februari 2008, 06:30
Op zo een zonnige dag, waarop het al lente lijkt, kon ik moeilijk anders dan mijn 2 wielig monster van stal halen. Waar de rit naartoe zou gaan wist ik nog niet. Mijn onderbewustzijn blijkbaar wel. Als je dan plots het bordje Roermond 12 zit, ja dan weet je het wel. De teller wees 168 km aan toen ik omstreeks 13u30 ik de parking van dit paradijs op draaide. Het was pas van donderdag geleden dus ik zou het kalm, en vooral kort houden. Om 17 uur nog snel iets eten en dan terug, dacht ik.
Net na mij stapte ook nog 4 ijsberen (landgenoten) uit de wagen, binnen maakten we kennis, 2 van hen waren al eerder in YY, de 2 anderen waren nieuw. Beetje extra meideninfo uitgewisseld en later op de dag ook nog wat zitten kletsen.
In het restaurant nog bekenden tegen gekomen, vooreerst seksenfun (die was er donderdag ook) en Holandmale (dat was lang geleden) Dupke, Jhonny99….. nu een ganse boel bekenden en een reeks ongekende beren leren kennne.
Wat me opvalt (aan mezelf dus) is dat ik vroeger binnen het half uur op kamer was, de laatste tijd ga ik het eerste uur gewoon niet op kamer. Meestal is het zelfs na 1u30 tot 2 uur aanwezigheid dat het zover is.
En ondanks dat ik niet zoveel tijd had, en ik toch 2 sessie had voorzien, was het nu niet anders.
Samen met oa HM aan de bar iets gaan drinken en HM zijn damensteller stond reeds op 20. Ik voegde daar nog Mirjam, Nipa en Lana aan toe zodat we op 23 kwamen. Tegen het drankje genuttigd was zat hij al aan 26. het zou dus een goed bezette dag worden zoveel was duidelijk.
Later samen met andere beren in het zonnetje op het terras wat zitten bijkletsen, stel je voor het is pas begin februari en we zitten in een berenvel, in de zon op het terras. De opwarming van de aarde, of is het de schuld van Milquet ??
Naar de kino getrokken want het was tijd om aan de opwarming van de mens te beginnen. Raar zicht de Kino lag vol met dames geen beren.
Het leek een eeuwigheid geleden dat ik nog eens met de Hongaarse Suzy was, en aangezien ik daar goede herinneringen aan had, ben ik naast haar gekropen. Geen 5 min. Later lagen we in elkaar armen. En nog even later was ze me reeds aan het pijpen. Naar 69 gerold en uiteindelijk ook in de Kino tot de daad over gegaan.
Het was mijn eerste neukpartij in de YY kino. In GT gebeurd dat wel vaak, maar in YY zie je niet zo vaak neuken in de kino toch. Geil idee, terwijl al die meiden zitten te gluren toch hevig van jetje geven .
Samen gaan douchen en na de afrekening nog wat in het zonnetje gaan zitten.
Seer whirlpool, en een sauna verder zat ik aan de bar. En wie zat er “toevallig” naast mij, Juist Mirjam. Dit keer wel in de bar dus, meestal vertoefd ze samen met Steffie in het natte gedeelte. Maar Steffie was er niet, ze was niet goed, volgens ik begreep haar maandelijkse moeilijke dagen, maar met zoveel woorden heeft Mirjam dat niet gezegd.
Nu was het bijna 5 dus in fgeite tijd om te gaan eten en af te bollen, maar Mirjam en ik waren zo lekker gek en geil aan het doen dat we wel op kamer moesten belanden. Zo geschide dus en ent voor 17 uur doken we de kamer binnen. Trouwens de eerste keer dat ik met haar op een “echte” kamer ben, en dat heb ik geweten.
Een stomend half uur mee gemaakt, nog beter dan de 2 vorige keren. Na het douchen samen gaan eten en omstreeks 18uur (40 min later dan voorzien) YY verlaten.
Er stond mij een donkere motorrit van 168km te wachten. Maar het was goed geweest, en motorrijden doe je met plezier. De pret werd pas thuis bedorven, ik was pas 5 min thuis toen de telefoon rinkelde. Om 3u30 deze nacht gaan werken, dat vriesweer weet je. Het zou wel eens kunne glad worden, en dan moeten we paraat zijn.

Johnny99
10 februari 2008, 11:31
Zaterdag wederom een leuk bezoek aan YY gebracht. Veel bekende beertjes aanwezig en ook enkele die ik nog niet kon, leuk om deze ontmoet te hebben.

Omdat ik wist dat er veel bekenden waren alleen voor de gezellig naar YY gereden.

Maarja, Mirjam kon ik niet laten glippen na al wat ik over haar had gehoord. Dus een prima uur met haar op de kamer verbracht.

Na een goed avondmaal weer op tijd naar huis.
Met een grote smile in de auto, wetende HM in goed handen achter gelaten te hebben: Tanja. Jaja ze was het echt. Ben benieuwd of ze blijft.

De groeten.

Hollandmale
10 februari 2008, 13:19
In het restaurant nog bekenden tegen gekomen, vooreerst seksenfun (die was er donderdag ook) en Hollandmale (dat was lang geleden) Dupke, Johnny99…., nu een ganse boel bekenden en een reeks ongekende beren leren kennen. Samen met oa HM aan de bar iets gaan drinken en zijn damensteller stond reeds op 20. Ik voegde daar nog Mirjam, Nipa en Lana aan toe zodat we op 23 kwamen. Tegen het drankje genuttigd was zat hij al aan 26. Het zou dus een goed bezette dag worden zoveel was duidelijk.Damesaantallen zeggen veel over 'n saunaclub, maar niet alles. Belangrijker is, dat er genoeg mooie en goeie dames tussen liepen. Dat terzijde, waren er kort na opening 20 dames, halverwege de middag 30 en halverwege de avond ruim 40. Kan even geen gebruikmaken
van het best geinformeerde medebeertje kwa damesnamen ;), moet het dus uit m'n hoofd doen, ken niet alle namen dus mis er 'n paar:

- Tanja (nieuw, P, ex-GT, zie draadje), Magdalena (nieuw, P, lang bruin haar, 27, slank/B, 1.70, goede service), Cindy (H, roodbruin haar, zie draadje), Eva (P, grote blonde met bril), Sandy (H, blond), Karina (H), Nadine (D), Myriam (I), Jasmine (NL), Nipa (T), Melissa (D, Larissa-Freude), Suzy (H), Lana (R), Kamilla (S), Emma (L), Kaya (P, bril), Marie (D), Marina (R, ex-Malvina-PHG) + Yula (R), Natascha (D, blonde MILF), Geraldine (D, bril), Sonja (P, ex-GT/PHG/LR), Donna (E), Jen (D, nu bruin haar), Anita (H), Tia (H), Angela, (D/Tur, ex-LR), Nicole + Amanda (beide H), Laura (D), Kathy (ex-Kelly-PHG, topless-A, donker), Nicky (D), Christina (H), Nancy + vriendin (beide H) en Jessie (Cz). Plus 5 dames wier namen HM niet kan achterhalen, ook niet na enkele inmiddels te hulp geschoten medebeertjes :green_smi.

Zoals Z58 al aangaf rond 13.30 met 7 man ontbeten met lekkere zelfgebakken uitsmijters. Vervolgens het spreekwoordelijke sneeuwhol uitgegraven in 'n lenteachtig zonnetje op het terras. Koffie in de bar, waarbij 'n groepje Duitsen luidkeels "IJsberenforum !" riepen, ten teken dat men wist wie wij waren. Het ontbrak er nog maar net aan, dat men onze forumnamen scandeerde :eek:. Daarna naar de whirlpool en gezelschap gekregen van 'n nieuwe grote slanke brunette en 'n nieuwe flinkere brunette met lekkere grote borsten. Ben hun namen kwijt, maar wellicht kan broebelpartner S&F ze nog herinneren. Tongzoenen doen ze in elk geval wel, zo bleek al snel in de whirlpool :rolleyes:.

Halverwege de middag aan Marie 'n drankje aangeboden en lekker zitten knutschen op de bank. Wist niet dat ze daarvoor in was, maar het vooruitzicht van 'n 4e uitgebreide kamergang op 3 zaterdagen had kennelijk 'n positieve uitwerking op haar pre-sales in de bar :D.
Marie belichaamt veel van wat HM graag in en aan 'n dame ziet. Lang blond haar, knap snoetje, mooie blauwe ogen, heerlijk lijfje, prachtige D-natuurborsten en 'n goeie service, zeker voor 'n jong meisje. Marie weet dat inmiddels en bond HM lekker op het spek :p.
Met een grote smile in de auto, wetende HM in goed handen achter gelaten te hebben: Tanja. Jaja ze was het echt.In de vooravond verrassend tegen Poolse Tanja ex-GT aangelopen die haar YY-debuut maakte. Al ruim 3 jaar niet meer gezien, lekker heftig staan tongzoenen aan de bar en het weerzien gevierd met 'n goeie kamersessie. Elders 'n separate recensie van Tanja :smkiss:.

De rest van de avond het schouwspel geobserveerd, 17 kamers bezet, 'n kwartier wachttijd.
Geregeld 20 dames in de bar, redelijke m/v-verhouding, druk maar niet te vol met beertjes.

Tegen enen vertrokken na 'n beste dag in YY :wink:.

seksenfun
11 februari 2008, 18:55
HM laat, maar beter laat dan nooit :rolleyes:, ter hulp schieten. De twee nieuwe broebelmeiden heten Nancy en Carla.

Zondag waren zij nog aanwezig, wat helaas niet het geval was met Tanja :mad:.

seksenfun
11 februari 2008, 19:38
Hoe zag het donderdagdagje eruit bij YY?

Allereerst was het een stralende dag. Wel nog wat frisjes. Maar voor Marie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9274) het ideale moment om in het natte gedeelte, achter het raam, te genieten van het zonnetje. Voorts waren er weeral veel mooie dames bij het binnenkomen. In het allereerste begin voor enkele ijsberen. Maar al snel liep YY lekker vol met dames ;) en beren.

Buiten de gebruikelijke bezigheden als sauna, HWP… al snel aangesproken door Gizelle (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63245&postcount=1) :eek:. Toen ze merkte dat kameren met haar nu niet echt mijn bedoeling was ebde de interesse in mij al snel weg, ten voordel van andere toogzittende ijsberen.

Opvallend was wel dat tijdens de carnavalsweek veel Nederlandse dames aanwezig waren. Ik kwam aan de toog in contact met Jessy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63645&postcount=1). Leuk mee gepraat en mee naar de kamer gewest. Jessy werkte ook al in BB. Toch was het een meer dan behoorlijke sessie.

Tijdens een babbeltje met een mede-ijsbeer vernam ik dat er nog twee mooie blondjes uit Nederland rondliepen :smile::smile:, waarmee hij al contact gelegd had. Toen Suzanne (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63650&postcount=1) bij ons aan de toog kwam zitten bleek dat één van die twee blonde Nederlandse vriendinnetjes te zijn. Ook met haar even kennis gemaakt.
Maar nog wat later trof ik haar vriendin (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63649&postcount=1). Dat klikte mooi en mondde uit in een prachtsessie :freu::freu:.

Vandaag niet eens een kijkje genomen in de kino. Een des te hartelijkere "welkomstheting" gekregen van Nipa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7192) . Het was een intens innig weerzien :love:. Naar de kamer ben ik niet met haar geweest vanwege het tijd-om-naar-huis-te-gaan-uur.

"Sonja en Simona schitterden in het afwezig zijn"
Wel Sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=56627&postcount=48) (jawel Zeppos, zoiets ziet mijn oog altijd direct :rolleyes:) zien binnenkomen.

Zoals steeds vloog de dag weer om.

seksenfun
11 februari 2008, 20:25
Om 13.00 uur YY binnengetreden :smile:. Meteen weeral in het paradijs :freu:. Mooie meiden om je heen :eek:, lekker eten, drinken, genieten in de sauna en HWP.

Tot ongeveer half drie blijven plakken in het restaurant. Een babbeltje hier met enkele meiden en een babbeltje daar en daar met mede-ijsberen.

Later genoten van het prille lenteweertje op het mooie terras van YY op 9 februari nog wel. Een drankje, de pure natuur voor je, een stralende zon, mooie meiden en Nipa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7192) op de schoot :rolleyes:. Wat kan je nog meer wensen?

Samen in de HWP verzeild geraakt met HM. Ineens kwamen er 2 nieuwe meiden in onze richting. Met Nancy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63954&postcount=1) belandde ik op de kamer.

Rond een uur of acht ’s avonds kwam Sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=156) YY binnen. HM wees haar op de aanwezigheid van Tanja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63766&postcount=34) *. Het was een blij weerzien. Plots keken beiden onze richting uit. Tanja op HM af, Sonja op mij. Sonja kon me op dat moment niet écht heet krijgen. Tanja dacht te weten hoe het wel moest. En ja hoor :smile:…. Toch niet meer gekamerd.

Om iets voor één uur de tent verlaten. Net voor de massale-één-uur-uitloop. Wist ik veel dat ik er morgen om 14.15 uur al terug zou staan.

* hopelijk nam ze zondag enkel maar 1 dagje vrijaf, ze was er niet :mad:.

seksenfun
11 februari 2008, 21:17
Kwart over twee, ik kan er precies niet genoeg van krijgen :baby2:, hier stond ik weer. Samen met twee mede-ijsberen, die dik tegen hun zin ook weer aan het YY-hek stonden. (en als je dat niet gelooft…:smile2:)

Na mijn inmiddels grollende maag gevuld te hebben en even opgefrist te hebben onder de douche meteen maar eens de stand van zaken gaan waarnemen in de bar. Het was een heel stuk rustiger dan gisteren. Maar half zoveel (weinig) dames, als het al niet minder was. Gelukkig evolueerde dat naar de late namiddag en avond naar wat meer dames én belangrijk, zeker niet de minste :freu:.
Tijdens het eten kwamen Carla en Nancy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63954&postcount=1) bij me aan tafel schuiven.

Net als gisteren maakte ik een ruwe planning. Somde ik op met wie ik die dag op kamer zou belanden. Mirjam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9591), Nipa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=48279&postcount=4), Nadine (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9316) of Kamilla (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9600). Ook net als gisteren nog maar eens moeten vaststellen dat plannen maken niet mogelijk is en je je moet overgeven aan spontane ontwikkelingen. Nadine vroeg of ik de Belgische klik weer bij had :rofl:. Minus enkele, jawel hoor.

Maar toch eerst met een drankje naar het terras getrokken. Het was heerlijk in de zon. Nadien vernomen dat het bijna 16° was. Bijna te warm in dat dikke berenvel. Echter té fris om als dame met een stringetje er bij te komen zitten. Dus buiten na een tijd maar weer ingeruild voor binnen.

Het verder verloop in de namiddag was gevarieerd en prettig. Een drankje, saunaatje, broebelbaddeke, wat tetteren met de girls, mede-beren (roddelen over de girls :smile:)….
In het hete bad kwam al gauw hete Sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=56627&postcount=48) erbij zitten. Je helemaal met rust laten lukt haar maar moeilijk. Toch hebben we voornamelijk leuk gekletst.

Op het moment dat ik stilletjes aan mijn avondeten wou gaan verorberen vielen 4 niet-zomaar-de-eerste-de-beste meiden binnen. Bettina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5945), Mariane (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6050), Janet (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2583) en de vierde (?), met een smal brilletje. Dupke, Mariane, Bettina en ik maakten een praatje, beetje lol maar beide dames wisten hetzelfde bij ons los te weken :rolleyes:. Dus ik stelde mijn eten nog maar even uit en had blijkbaar toch nog genoeg kracht om de sessie met Bettina door te komen. En vermits ze een beeteke speels graag een beeteke de lakens uitdeelt op de kamer moest ik toch één en ander naar binnen werken na de sessie om weer wat kracht op te doen. Aan mij vorige recensie met haar (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=56636&postcount=14) kan ik maar weinig toevoegen. Enkel dat ik deze keer haar maar heb laten doen wat ze zo graag wilde, ondanks ik er normaal niet zo voor ga, maar ik kon het niet helpen, het deed zo goed, er was geen terugweg, ik had niet de moed om haar te laten stoppen: FT.

Maar mijn avondeten werd toch weer een tijd uitgesteld. Ik kon niet weerstaan aan de wenkjes van Mirjam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9591) :rolleyes::rolleyes:, die nog even aan het nagenieten was met mijn mede-reizende mede-beer, waarmee ze net op kamer was geweest. Afgaande op het gesprek, de mooie verhalen van de beren, haar schoonheid en zogezegde braafheid gaat dat een zeer behoorlijk sessie worden aankomende zaterdag. Tenzij (want ik plan weer :o) mijn plannen weer overhoop worden gehaald. Hè, en ze is zo lief, die Mirjam… ze beweert zelfs dat ik goed Duits spreek. Bwa… als zij het zegt….:smile::smile:

Dan toch maar flink gaan eten met een mede-beer en in het restaurant nam Sonja nog even de tijd om wat herinneringen van vroeger op te halen.
Later nog wat genoten van de avondsfeer bij YY. Een eerder rustigere bedoening maar toch nog even de draak gestoken met de vrolijke bende van vier (Bettina…)

Rond kwart voor negen YY al verlaten, het is maandag immers werkendag. Einde superweekend!

facial
12 februari 2008, 09:28
ik hoorde in phg vertellen dat er in yy verschillende nederlandse dames werken ik ben hier nog nooit geweest, maar wil er wel een keer heen gaan om een keer met meisjes die nederland spreken naar kamer te gaan, weet iemand welke dagen je het beste kunt gaan voor nederlandse dames en doen deze ook ft. :blow:

Willem2
12 februari 2008, 09:44
ik hoorde in phg vertellen dat er in yy verschillende nederlandse dames werken .......

Er werken bijna geen nederlandse dames zie ook de lijst van Hollandmale :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63207&postcount=247

zeppos58
12 februari 2008, 09:50
Er zijn wel enkele dames die het Nederlands machtig zijn.;)
De Poolse Yvonne en de Poolse Sylvia spreken vloeiend NL. De Poolse Sonja verstaat wel veel Nederlands, en tot mijn schade en schande ondervonden dat er heel wat meiden zijn die de Nederlandse taal verstaan :o maar niet spreken.:rolleyes:
De Duitse Nadine heeft bv graag dat je NL praat, zo kan ze het leren zegt ze zelf :freu:

facial
12 februari 2008, 10:48
bedankt voor jullie snelle reaktie, jammer dat we niet vaker nederlandse dames tegenkomen was toch wel leuk geweest

Willem2
12 februari 2008, 10:54
bedankt voor jullie snelle reaktie, jammer dat we niet vaker nederlandse dames tegenkomen was toch wel leuk geweest

Bedankt,
Maar het aantal nederlandse dames neemt overal af :o en eigenlijk al enkele jaren ......

thesickboy
12 februari 2008, 13:47
bedankt voor jullie snelle reaktie, jammer dat we niet vaker nederlandse dames tegenkomen was toch wel leuk geweest

Het voordeel is dan weer dat ze allemaal vloeiend Frans spreken.:D:D:D

:wink:

quitje
12 februari 2008, 17:05
Nog een paar : onze lieve Kathy (ex phg) en Erika (weliswaar mindere service) ... Zal er misschien vrijdag nog een paar ontdekken :teuflisch

Picasso 1
12 februari 2008, 19:06
Bedankt,
Maar het aantal nederlandse dames neemt overal af :o en eigenlijk al enkele jaren ......

en daarmee gepaard neemt de gemiddelde kwaliteit van de dames toe :rofl:

Willem2
12 februari 2008, 19:57
en daarmee gepaard neemt de gemiddelde kwaliteit van de dames toe :rofl:

Nou dat wil ik niet zeggen.
Ik heb in nederland in privéhuizen genoeg goede nederlandse dames gehad. Maar ook daar neemt het aantal nederlandse dames af .....

seksenfun
12 februari 2008, 20:15
Ook Mirjam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9591) verstaat goed Nederlands. En nooit alle meiden over dezelfde kam scheren: zie deze recensie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63649&postcount=1):smile:.

Picasso 1
12 februari 2008, 20:56
Ook Mirjam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9591) verstaat goed Nederlands. En nooit alle meiden over dezelfde kam scheren: zie deze recensie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63649&postcount=1):smile:.

Heb zelf een prima sessie met nederlandse Veronica in GT gehad en heb daar ook positief over geschreven. Ze worden niet allemaal over een kam gescheerd. Daarom staat weldoordacht het woord 'gemiddeld' in mijn berichtje..:rolleyes:

smp
12 februari 2008, 21:13
dan ook nog niet vergeten de duitse Kyra
http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7180&highlight=kyra
ook zij spreek goed nederlands en doet erg goed haar best om dat te doen .

Stiffmaster
13 februari 2008, 12:05
Het voordeel is dan weer dat ze allemaal vloeiend Frans spreken.:D:D:D

:wink:
TSB wanneer leer je het nu eens ze praten geen frans ze doen FRANS :blow2::blow2: :green_smi:green_smi

seksenfun
13 februari 2008, 21:14
HM laat, maar beter laat dan nooit :rolleyes:, ter hulp schieten. De twee nieuwe broebelmeiden heten Nancy en Carla.

Zondag waren zij nog aanwezig, wat helaas niet het geval was met Tanja :mad:.

Vernomen dat Tanja vandaag weer aanwezig was in YY :rolleyes:.

smp
14 februari 2008, 11:00
Maar goed dat deze 2 nieuwe broebelmeiden Nancy en Carla heten .
Zolang het maar niet :hah: Debie en Nancy zijn .:rofl:

HVDB
14 februari 2008, 19:53
Zou het niet mogelijk zijn dat de club, elke avond, een lijst van de aanwezige dames op het web zou plaatsen, zoals Hollandmale het regelmatig doet. Dit zou, denk ik, vele leden helpen hun agenda organiseren en eventueel een noodverplaatsing in te lassen

NikXXX
14 februari 2008, 22:14
Is Marie de laatste tijd nog gezien in YY?

Willem2
14 februari 2008, 22:27
Is Marie de laatste tijd nog gezien in YY?

Even terugbladeren en naar de aanwezigheidslijstjes van Hollandmale kijken ;)
:eek: Ze was er iedere keer :eek:

Maar hoe zeggen we dat in de financiële wereld : Gegevens uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst ( ofzoiets ) ;):D

:wink:

Hollandmale
15 februari 2008, 01:08
Een aanwezig medebeertje stuurde onderstaande presentielijst:

- 15x Hongaars: Suzy, Anita, Tia, Janet (terug !) Marianne, Bettina + Kitty (beide terug, ex-GT) Kristina, Cindy (rood haar),
Nicole, Nancy, Vivian (terug), plus nog 3 onbekenden (kwa naam en/of gezicht)

- 12x Duits: Alex (= Tanja), Lucy, Jenny, Geraldine (bril), Alifia (terug !), Sofie, Amira + Sunny (beide terug, ex-GT),
Nancy (ex-Nadine, vriendin Amira), Steffi (of Stefanie), Peggy, Angela (D/Tur, ex-LR)

- 4x Pools: Martina (terug, ex-PHG), Veronika, Maya, Beate (ex-Nicole-Relax)

- 2x Russisch: Marina (ex-Malvina-PHG), Larissa

- 2x Roemeens: Mercedes + Gina (tweeling)

- 2x Lithouws: Yula + vriendin (mooie blonde !)

- 2x Lets: Donna, Rosa

- 1x Slowaaks: Kamilla

- 1x Tjechisch: Jessie

- 1x Italiaans: Myriam

- 1x Braziliaans: Naam ? (spreekt NL)

- 1x NL: Diane (Surinaams)

mr williams
15 februari 2008, 09:57
Grrrrrrrrr carmen staat nog steeds niet bij de ijsberen newsflashes ze is foetsie:angryfire:angryfire:angryfire

zeppos58
15 februari 2008, 10:05
Ging die niet voor een borstvergroting???

rplover
15 februari 2008, 11:11
Haar tweelingzus Sandra heeft in december er 350 cc laten bijsteken (nieuwe techniek, via de navel, dus geen extra littekens), niet Carmen ;) (die haar borsten waren van nature uit iets steviger :smile2:

Ze duiken een dezer dagen wel terug op in YY, als hun info en planning klopt.
Niet getreurd dus MrWilliams, je mag binnenkort weer in Carmens lekkere kont knijpen :D

:wink:

Willem2
15 februari 2008, 12:05
.. je mag binnenkort weer in Carmens lekkere kont knijpen :D

:wink:

Dan mag je wel oppassen met die nieuwe technieken. Knijp je in haar kont zie je haar :tietjes: groeien :D;)

quitje
16 februari 2008, 15:07
vandaag was miss Claudia aanwezig, ik heb geen andere dames gezien die aan het signalement voldeden, dus ga er maar van uit dat zij het was, maar je kans is dus weer voorbij want ze is weer naar huis toe vandaag of morgen.:teuflisch ik heb nog geluk gehad (of zij) .:teuflisch

Gaat inderdaad miss claudia zijn, want die was er gisteren niet... Wat een kans laten liggen ...:rolleyes:

salvator
16 februari 2008, 17:47
Miriam

--------------------------------------------------------------------------------

Zaterdag vandaag dus naar Yin Yang,volgens mij was ik er als eerste die de auto op de parking zetten.
Om 13:00 uur binnen en na enig uitleg vlug mijn ijsberenvel aangetrokken en mijn burgerkleren in het bestemde kastje opgeborgen.
Na een frisse douche gaat het allemaal beter.
Hoewel het voor mij de eerste keer was dat ik hier was had ik toch een goed gevoel van het geheel.
Eerst maar eens op ontdekkingstocht, terwijl de ene na de andere dames binnen kwamen en zich omkleden om de ijsberen te kunnen bedienen.
Nadien eerst aan de bar iets gaan drinken, toen het wijze besluit genomen om maar eerst in de jacuzzi te beginnen.
Al snel kreeg ik bezoek van 2 dames waarvan eentje zich snel uitkleden en bij me kwam zitten in de jacuzzi.
Ze wenkt enkele xx naar mij maar helaas ze was niet mijn keuze, na 10 minuten vertrok ze alweer zodat ik weer alleen was.
Mijn ijsberenvel weer aangedaan en nog maar eens rond richting bar en ook de bioscoop.
In de bar waren ondertussen al een 15 tal dames aanwezig maar ik wachte op die ene en hoopte dat ze nog kwam.
Toen maar eerst naar boven getrokken en in het restaurant een eitje met spek gebakken samen met een kopje koffie.
Na de maaltijd weer terug naar de bar en nog ff gepraat met enkele andere ijsberen.
Daarna maar weer naar het natte gedeelte getrokken en zag 2 dames in jacuzzi terwijl niemand er bij zat.
Toen ik dichterbij kwam dacht ik het zal toch zeker Miriam niet zijn en trok snel mijn ijsberenvel uit en hing het aan de kapstok.
Na enkele wenken en lachtjes naar haar toe kwam ze iets dichter bij me zitten.
Ik vroeg hoe ze heten en waar ze vandaan kwam, en idd het kon niet anders het moest die Miriam zijn waar ik al het goede over gelezen had hier op het ijsberenforum.
Ondertussen had het andere meisje de jacuzzi verlaten en zat ik alleen met Miriam in het water te bubbelen.
Ik ging iets dichter bij haar zitten en wenkte met mijn benen naar haar benen.
Al snel had ze in de gaten dat er iets groeide tussen ons en begon met mijn pik te spelen in het water.
Ze trok zich weinig aan van het bord geen sex in jacuzzi, maar mij maakte mij helemaal geil, ik vroeg haar al gauw om mee te gaan naar de kamer.
Ik trok mijn ijsbeervel aan en ging met haar naar kamer 15 op de benedenverdieping.
Al snel waren we beide spiernaakt en begon ze met een pijpsessie zoals ik het nog nooit gevoeld en meegemaakt had.
Na een 10 minuten bood ze me aan om lekker te neuken in allerlei varianten en standjes terwijl ze kreunde van genot.
Ook heb ik haar gebeft en zichtbaar genoot ze daar van, nadien ging ze weer over tot het pijpen van mijn geile pik zonder condoom.
Wederom genoot ik hier van en ze vroeg hoe ik klaar wou komen in haar mondje of over haar geil strak lichaam.
Ik koos voor het laatste en terwijl ze ondertussen weer bezig was voelde ik het naderen waarbij ze snel ging liggen en mijn pik aftrok tot er geen druppel meer uit kwam.
Hierna samen ff wassen en het haf uur vol genot was om.
Tjonge jonge wat is dat een genot met dit klein meisje, het zal voor mij een aderlating zijn indien ik volgende keer terug moest komen en zij er niet zou zijn.
Dus mensen voor mij mag maar moet Miriam blijven ze is absoluut klasse en moet voor deze club behouden worden.
Na deze sessie had ik verder geen behoefte meer voor andere dames en ging ik om 17:00 uur voldaan richting huiswaarts.
Onderweg heb ik er nog vaak aan gedacht en heb maar meteen de computer opgestart om samen mijn ervaringen met Miriam met andere ijsberen te delen.

Salvator

Hollandmale
17 februari 2008, 09:37
Gisteren met de vaste forumbeertjes weer 'n zaterdag in YY doorgebracht. Rond 13.30 met z'n allen aan het ontbijt met zelfgebakken
omeletten en uitsmijters-kaas. Een kleine 25 dames bij het ontbijt, zo'n 35 dames halverwege de middag en 45 dames in de avond.
Een stuk drukker met beertjes dan vorige week, daardoor leken er minder dames aanwezig, maar het waren er feitelijk iets meer.

Presentielijst en aantal lijkt veel op afgelopen donderdag:

- 14x Duits: Alex (= Tanja), Lucy, Jenny, Geraldine (bril), Sofie, Steffi (of Stefanie), Peggy, Angela (D/Tur, ex-LR),
Melissa (Larissa-Freude), Jen, Natascha (blonde MILF), Nicky, Sam (D/Cub), Joline (bril)

- 12x Hongaars: Suzy, Anita, Tia, Janet (ex-GT), Marianne, Kristina, Cindy (roodbruin haar), Nicole,
Nancy + Carla (S&F's broebeldames), Vivian, Alina

- 6x Pools: Martina (ex-PHG), Veronika, Maya, Beate (ex-Nicole-Relax), Sonja (ex-GT/PHG/LR),
nieuwe blonde MILF (midden-30, opgestoken haar, 1.70, zwart leder rokje)

- 3x Lets: Daina* (terug, t/m 17/02 !) Donna, Rosa

- 2x Lithouws: Yula + vriendin (blond)

- 2x Tjechisch: Simona (terug), Jessie

- 1x Russisch: Marina (ex-Malvina-PHG)

- 1x Slowaaks: Kamilla*

- 1x Italiaans: Myriam*

- 1x Braziliaans: Debby (spreekt NL)

- 1x NL: Zwarte dame (rood rokje)

Plus 'n enkele vergeten dame.

*De forumbeertjes vonden Daina, Kamilla en Myriam de toppers, zowel kwa looks als kwa service. Daarom namen deze 3 dames
het leeuwendeel van onze kamerbezoeken voor hun rekening. Had zelf 'n errug lange sessie met Daina, elders 'n korte recensie :smkiss:.

De rest van de dag veel gebuurt en breaking news vernomen over de verhuizing van bepaalde dames naar elders. Om redenen van discretie brengt HM dat nieuws niet nu, maar later deze week. Maar het komt erop neer dat de Randstad er 'n toppertje bij heeft ;).

Aan het eind van de avond kwamen Kamilla en Myriam bij enkelen van ons nog lekker doorzakken in de bar.
Dat leverde die beertjes twee uur leuk gezelschap op, de dames 'n aantal drankjes en vandaag 'n kater :green_smi.

Daarna 'n nachtzoen van de gezelschapsdames gehad en vertrokken.
Prettige thuisreis, de heerlijke GFE met Daina nog op het netvlies :rolleyes:.

seksenfun
17 februari 2008, 18:44
Tegen het middaguur aangekomen dus na een verfrissende douche (restaurant was óvervol bij aankomst) een lekkere brunch genoten in het bijzijn van het klikje Belgen + HM :smile:. Eerst even goeiedag gezegd tegen de vele bekende meiden in het restaurant. Maar omdat een tafeltje achter mij vond dat ik hen vergat maar een algemene goeiedag geroepen :cool:. En zo was iedereen tevree.
Een beetje later kwam Nancy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9926) binnengelopen en kreeg ik een spontane :love:.

Tussen het genieten van de faciliteiten en het bijpraten der nieuwtjes onder de beren gebeurde ondermeer het volgende:
- Maya trachtte mij kort te verleiden tot een kamer bij het natte gedeelte maar ik hield de boot deze keer af. Ik vermoed dat ze haar pleziertje dubbel en dik gehad heeft met Dupke.
- Het leukste moment vandaag was toch weer het samenzijn met Nancy.
- Voorts voor het eerst een écht babbeltje geslagen met Donna (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6250). Hoewel, de vraag om te gaan kameren valt bij haar, voor mij, veel te vroeg :o.
- Een aangenaam en grappig gesprekje gehad met Marianne en halvelings beloofd om later met haar op de kamer te gaan. Wat ook gebeurde. Voordien trof ik ze al aan de douches met een andere ijsbeer, waarbij ze het niet kon laten om mij nat te sproeien met warm water. Waarop bij mij het idee spontaan opkwam en wraak te nemen met water van die koude douche :smile::smile:.
- Onze Braziliaanse Debbie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8413)stond voor de dansvloer vrolijk en geweldig te dansen :lostit:. Maar op een moment beklom ze toch het podium. Niet lang alleen. Mirjam kwam erbij. Dit heb ik Mirjam nog niet eerder zien doen. Mirjam had zelfs zin in een lesbische act. Het is er niet van gekomen, dat moet je met twee willen natuurlijk :smile:.
- Deze show moedigde Donna blijkbaar aan om ook nog eens een showke ten beste te geven. En je moet ze het nageven, dat kan ze! Mooie geografie, mooie benen, strak kontje, sierlijke en uitdagende bewegingen....:freu::freu:
- Het laatste uur nog gezellig gezeten in de sofa met Stephanie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62901&postcount=5) :rolleyes:.

Nog anderhalf uur rit voor de boeg met mijn chauffeurende mede-beer om dan te kunnen gaan slapen.

seksenfun
17 februari 2008, 20:31
Op 8 februari zou een zekere Poolse Magdalena gespot zijn in YY. Midden dertig, type échte buurvrouw. GFE van de bovenste plank en geile seks erbij. Iemand meer info hieromtrent? Ze zou ook een beetje onwennig rondlopen omdat het haar eerste stappen zijn in deze clubwereld.

Johnny99
18 februari 2008, 20:51
Dat zal Magda (Klaudia 2) zijn. Zie haar recensies.

Hollandmale
18 februari 2008, 21:51
Op 8 februari zou een zekere Poolse Magdalena gespot zijn in YY. Midden dertig, type échte buurvrouw. GFE van de bovenste plank en geile seks erbij. Iemand meer info hieromtrent? Ze zou ook een beetje onwennig rondlopen omdat het haar eerste stappen zijn in deze clubwereld.Heb Magdalena 9/2 nieuw gespot, is 'n ander als Magda.
Ze staat niet op de presentielijsten van 14/2 en 16/2.
We zullen zien of Magdalena nog opduikt in YY :cool:.

Ace2
18 februari 2008, 22:31
Op 8 februari zou een zekere Poolse Magdalena gespot zijn in YY. Midden dertig, type échte buurvrouw. GFE van de bovenste plank en geile seks erbij. Iemand meer info hieromtrent? Ze zou ook een beetje onwennig rondlopen omdat het haar eerste stappen zijn in deze clubwereld.

Magdalena (Polen) uit GT voldoet wel aan dit signalement. Alleen heeft zij al wel wat stappen in deze clubwereld achter haar rug. Wat volgens mij opvallend is aan Magdalena (uit GT) is dat zij voornamelijk engels spreekt in plaats van Duits.

Hollandmale
19 februari 2008, 05:58
Magdalena (Polen) uit GT voldoet wel aan dit signalement. Alleen heeft zij al wel wat stappen in deze clubwereld achter haar rug. Wat volgens mij opvallend is aan Magdalena (uit GT) is dat zij voornamelijk engels spreekt in plaats van Duits.De leeftijd is 'n schatting, kan ook best 30 zijn:
Magdalena (nieuw, P, lang bruin haar, 27, slank/B, 1.70, goede service),.....Kan een van de medebeertjes zich herinneren dat ze Engels spreekt ?

Willem2
19 februari 2008, 06:01
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=301&highlight=Magdalena

Die van GT is ouder. Kijk naar een bericht waar wordt aangegeven dat ze 35 is. Ze spreekt wel wat engels.

:wink:

Stiffmaster
19 februari 2008, 11:16
Ja zondag werdt ik aangenaam verrast door een SMSje van Dupke die mij vroeg of de Stiffmobiel nog richting Roermond zou gaan, Stiffmobiel? je moet er maar opkomen, heb hem geantwoord dat ik inderdaad die kant op zou gaan en dat ik het leuk vondt om hem ook weer eens te zien.

Bij aankomst wederom liefdevol ontvangen en wat handjes geschud, ja echt waar Stiffie die daar zo langzamerhand al een VIP begint te worden ;) Me gevechtskleding werdt aangetrokken en de strijd kon los barsten, eerst even wat gedronken en toen van de sauna en HWP gebruik gemaakt, lekker gedoucht en fris en monter weer aan de bar plaats genomen, waar Wendy mij van mijn drankje voorzag. toen even lekker op een rustbank plaats genomen en gekeken wie of wat er al was, zat er amper of Johnny99 kwam binnen, samen even bijkletsen en toen afgesproken even wederom naar het natte gedeelte te gaan. Handdoeken gepakt en op weg naar de sauna, daar zat ze de badnimf Miriam :D. Dus J99 alleen in de sauna en stiffler in de HWP, zeer discreet eerst alleen in zo`n tube gaan zitten, en even nlater na een half woord van Miriam was Stiffler al op weg naar kamer 12.

Oei, wat was dat weer lekker, wederom gedoucht en toe liep ik Dupke tegen het lijf, bijgeklets en intussen was J99 er ook weer bijgekomen, met zijn drieen wat gedronken en even wat wezen eten, ja de tijd moest goed worden besteed want Stiffler had natuurlijk nog wat afgesproken met een van zijn favoriete meisjes aldaar, en die zou om 18.00 uur acte de precence geven en dan moest het buikje van Stiffler al weer gevuld zijn. Nog even meegekregen dat er enkele ijsberen op 2 mei naar Bernds zouden gaan en me eigenlijk ook maar als vrijwilliger opgegeven om mijn geest eens wat te verruimen, heb gelezen dat het daar erg prettig is vertoeven dus dat moet Stiffler zelf dan maar eens ondervinden en nu er een aantal gaan kan het wederom erg gezellig daar worden, Bernds here we come.
Na het eten met elkaar weer plaats genomen op de bank naast het dansgedeelte in afwachting van Ivonne, die natuurlijk zoals een dame van haar catagorie wederom op tijd arriveerde om voor een tijdje samen met Stiffler te worden opgesloten in kamer 15, brrrrr wat is ze lekker, later op de avond na een meer dan heerlijk samen zijn met Ivonne weer terug naar de bar waar J99 inmiddels was vertrokken en Dupke de liefde van deze dag had gevonden.

Nog samen wat nagepraat, en toen vondt Stiffler het weer tijd om thuis te zien te geraken, weer terug naar de omkleedruimte en wie kwam ik alweer tegen voor dat ik de deur uitging, inderdaad Dupke die nog even met een lieftallige dame, haar naam ben ik kwijt de kamer wilde inspecteren, afscheid genomen en de Stiffmobiel weer richting huis gereden, het was toch al met al weer een hele heftige dag geweest daar in YinYang, maar het vooruitzicht dat ik zo lekker kon slapen gaf me toch weer een heerlijk gevoel en vol goede zin reed ik naar huis, waar me wel een hele bijzondere verrassing stond te wachten :eek::eek: . Jongedame Stiffmaster had het idee bedacht dat als Stiffmaster echt een Stiffmeister is dat hij na een dag plezier te hebben gehad in YY hij er maar voor moest zorgen dat zij er ook nog even haar voordeel van kon hebben, dus Stiffie heeft thuis nog even door mogen gaan met :fuck: , om uiteindelijk rond de klok van 04.00 zijn ogen te mogen sluiten en deze dag af te sluiten in stijl te weten :sleep::sleep::sleep:, Wat een dagje YY voor een mens kan doen :green_smi

The Joker
21 februari 2008, 13:02
Rond 13:00 kwam ik aan in YY war het nog redelijk rustig was.
Tegen 15:00 was het inmiddels een stuk drukker geworden en het is duidelijk dat veel bezoekers nog steeds dankbaar gebruik maken van de 35 euro inkom tot 15:00.
Vreemd eigenlijk dat YY dat zelf niet meer op de website heeft staan.
Na het ontbijt met Yvonne naar de kamer geweest en hoewel ik na het avondeten op zoek was naar een 2e ronde waren de dames die ik op mijn shortlist had staan weg.
Of ze op de kamer zaten of al eerder naar huis waren gaan weet ik niet, maar feit is dat er gedurende de hele dag meer dames aanwezig waren dan mannen.

Hollandmale
24 februari 2008, 03:42
Gisteren weer met de vaste medebeertjes in YY; op tijd binnen voor het kortingstarief en ontbijtbuffet.
's-Middags waren er 30 dames, 's-avonds 35. Totaal waren er over de hele dag 38 verschillende dames:

- 12x Duits: Lina (nieuw, rode bikini), Geraldine (lange blonde krullen, bril), Sofie, Alifia (terug, D/Por, zwart jurkje),
Nadine (terug, blond buurmeisjes-typje), Jacqueline + Aliah (beide terug, D/Arab, topless-B, ex-GT), Angela (D/Tur, ex-LR),
Kathy (terug, topless-A, ex-Kelly-PHG), Steffi (of Stefanie), Alex (= Tanja, topless-C) Sam (D/Cub, topless-C)

- 8x Hongaars: Suzy, Anita, Tia, Vivian (rode netkousen, rood setje), Marianne, Nicole, Cindy (roodbruin haar), Sara (ex-Ramona)

- 5x Pools: Martina (ex-PHG), Isabella, Veronika, Claudia (terug, blauw setje/kniekousen), Lila* (terug, blond, 21, C, oranje BH, bril)

- 3x NL: Ilona (nieuw, mooie blonde MILF !) Eva (nieuw, blond, wit setje/kousen, midden-20), Jasmine (donkere huidskleur)

- 2x Roemeens: Carmen (terug) + Sandra (terug, topless, nu C-siliconen)

- 2x Tjechisch: Simona (zwarte visnet-body, CD-siliconen, brunette), Jessie

- 1x Slowaaks: Kamilla*

- 1x Italiaans: Myriam

- 1x Jamaicaans: Kelly (donkere huidskleur)

- 1x Braziliaans: Debby (topless-B)

- 1x Thais: Nipa (ex-GT)

- 1x onbekend: Flinke dame die vaak lacht (rode babydoll)

*HM's keuzes waren Kamilla en Lila: beide goed TZ/PZC, Lila zelfs zeer goed :luvlove:.
Personal TA's, looks & service: Martina, Claudia, Lila, Ilona, Kamilla, Myriam :).
Post later nieuwe paspoorten van Lila, Ilona en Eva maar ga eerst slapen :sleep:.

mr williams
24 februari 2008, 16:41
Hollandmale mooie newsflash er zit wat roemeens bij kom ik weer spelen.:freu::fuck::fuck:

zeppos58
25 februari 2008, 10:29
Zaterdagavond naar der CD-release van een plaatselijke rock groep geweest en er een vriend motar tegen gekomen. Hoewel ik met anderen al had afgesproken om er zondag een tourrit dag van te maken, sprak hij me aan of we nu zondag eindelijk, samen, met de motor eens zouden yin yangen. Ik had zijn hoof gek gemaakt over YY, maar we waren er nog niet geraakt. Het klonk als muziek in mijn oren JA DUS.
We zouden naar ginder cruisen, op het gemak dus, langs de kleine wegen, geen A-wegen. Daar YY op 13 u open gaat, en we er op die manier 3 uur zouden op rijden spraken we af om 9u30 zondag bij mij thuis.
Enkele nummers en heel wat pinten verder werd alles nog even in detail besproken, mijn vriend zijn tong sloeg al dubbel van het teveel aan lekker bier, en eerlijk ik voelde de alcohol ook al goed aan.
Zondag ochtend, 9u30, niemand te zien of te horen. Enkele SMS jes en telefoons later nam zijn vrouw eindelijk op, neen hij kon niet komen “hij lag in zijn bed met een houten kop, zijn ogen waren moeilijk te gebruiken, en in zijn hersenpan hoorde hij vogels fluiten van hopsafalderie hij voelde zich HOL”.
Hop daar ging mijn dag YY.
Dus maar naar die andere afspraak om samen de Ardennen onveilig te maken, enkelen stonden al op het gemeenteplein en ik sloot aan. Om 10 uur waren we met zijn 12ven tijd om te vertrekken; er was nog wat discussie of we nu gingen kiezen voor de putten en bochten uit Wallonië of de rechte vooral biljart vlakke banen in Zeeland. Uiteindelijk werd het Nederland Limburg. Zo reden we via Mechelen, st Katelijne, Lier (welke beer woonde hier weer?), Mol, Leopoldsburg, Peer en Bree richting Nederland.
Enkel km over de grens ontstond wat onenigheid over welke richting we nu uit gingen, daar ze er niet uitkwamen en ik al een bordje ROERMOND-16 had gezien besloot ik om alleen verder te rijden richting paradijs. En zo gebeurde dat ik om 12u30 Roermond centrum binnen reed voor wat een namiddag YY zou worden.
Iets te vroeg dus even afgestapt om iets te gaan drinken . Ik had ondertussen een SMS gekregen van seksenfun, dat hij onderweg was naar YY. Meteen terug gestuurd dat we elkaar dan wel zouden zien.
Toen ik om 5 voor 1 de parking op draaide stond hij me op te wachten. Hij had mijn motor horen afkomen.
Het bijna 300kg wegende monster voor de deur geploft en het paradijs binnen gestapt, hopende dat Mirjam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9591) er zou zijn.
Met een lege maag, na het omkleden meteen een aanval gedaan op het spek met ei, en een douche verder stond ik aan de bar voor een eerste cola, het bier in YY is jammer genoeg niet te pruimen, en bovendien had ik er zaterdag al genoeg binnen.
Caudia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5724&page=2) viel me op, in blauw setje, mmmmm lekker maar nog wat te vroeg, een blunder van jewelste want de rest van de dag heb ik ze nog nauwelijks opgemerkt. Dat is niet de eerste keer dat me dat overkomt. Volgens mede ijsberen zou er een en ander zelfs niet kloppen met Claudia. (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5724&page=2) Het ging over heen en terug reizen naar Polen, moe zijn van de reis, en eigenlijk gewoon op een ander gaan werken. Ik verwacht vroeg of laat daar meer over, hier op het forum.
Opmerkelijk minder dames dan op een andere dag toch, het is mijn derde zondag en telkens hetzelfde gevoel, wat is het hier verdomd rustig.
Nu genoeg vrouwelijk om een namiddag te vullen dat wel. Dorothy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6562) opgemerkt maar vooral veel dames die er niet waren, tot mijn grote spijt was ook Mirjam niet aanwezig.
Tussen de “onbekenden” vond ik niet meteen mijn gading, misschien wel doorat de tijd vrij kort was, en ik vandaag geen risico wilde nemen.
Dus maar voor de altijd sympathieke Simona (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7276) gekozen en niet beklaagd.
Een sauna, dompelbad en whirlpool later terug zin gekregen. Claudia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5724&page=2) niet meer gevonden (te druk bezet). Dorothy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6562) was in gesprek met Seksenfun, en Mirjam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9591) nog steeds niet aanwezig dus maar even naar de Kino geweest waar Suzy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2393) lag geil te doen. Nadat een ijsbeer haar had afgewezen kwam ze bij mij gekropen, lap het was van patat, weerom in de kino.
Na een douche 2de saunabeurt en 2de dompelbad was het 5 uur, tijd om nog iets te eten en huiswaarts te trekken. Al bij al een leuke YY dag met vooral bekende beren en minder dames.
Ook de "duraceel konijntjes" zijn terug, inderdaad het "blonde konijn" met een C-*cup, maar mooi vind ik het niet te is te (mijn mening)
Ik denk dat ik het in het vervolg toch nietmeer op zondag hou, maar ja, als de gelegenheid zich voordoet weet je nooit.

seksenfun
25 februari 2008, 12:42
Zo zo, nu weet ik tenminste wat die Zeppos allemaal uitgestoken heeft in YY. Ik kwam er samen mee binnen, nog even mee in de brubbels gezeten met nog 2 bekende beren en nadien was hij foetsie, niet meer gezien :rolleyes::smile:.

Het valt me overigens op dat vele (vrijwel) dagelijkse dames op zondag afwezig zijn. Ik denk bijvoorbeeld aan Nipa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7192&page=2), Steffie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=62901&postcount=5), Mirjam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9591)... Maar we kunnen weer 2 weken genieten van ons toppertje Dorothy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=58435&postcount=20).

Zoveel dames waren er gisteren niet, 's avonds wel heel veel beren, maar het waren dan wel grosso modo the toppertjes die present waren, kiezen was uiterst moeilijk, hoewel één en ander dan toch weer vergemakkelijkt werd voor mij.

Zeker nog een speciale aanwezigheidsvermelding waardig: Joy!, maar ook: Bettina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=56636&postcount=14) (langer haar) en Janet (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2583).

Een leuke YY-dag gehad!

seksenfun
25 februari 2008, 21:50
:smile:Ik moest er weer eens persé effe tussenuit. Er werd een stralende lentedag voorspeld maar het was zwaar bewolkt. Dus leek het me geen slecht idee om het zonnetje dan maar elders op te zoeken, in Nederland bij de noorderburen in het zuiden nogwel :rolleyes:.

Ik was bijna bij het hek van YY en wat hoorde mijn oor (uiteraard ;)): het geluid van de moto van Zeppos, waarvan ik inmiddels via sms vernam dat hij om halfeen al in Roermond stond. Maar ik was hem dus toch nog voor :smile:.

Na het aantrekken van het berenvel schoot Zeppos als een razende wind naar boven, naar het restaurant. Alsof moto rijden zó vermoeiend is :smile2:. Ik nam eerst een verfrissende douche beneden bij de kino, ik had wel al gegeten 's morgens. En wie was daar al lekker bezig met een beer: Suzy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2393), ja ja :smile:. Ik bleef even kijken en hoewel het me zin in Turks fruit deed krijgen toch maar wat sandwiches gegeten, beetje spek gebakken met een appeltje erbij en een fruitkaasje om de eiwitproductie extra te bevorderen. Klaar om me in de strijd te werpen. Dus hup hup hup, barbatruc en in een mum van tijd stond ik beneden bij de bar ;). Een beetje kletsen met de medebeertjes.
Plots verscheen er een dame. Niet zomaar een dame, nee, nee, in levende lijve en in al haar prachtig vrouwelijk schoon stond daar ineens Dorothy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=58435&postcount=20). Terug van een tijdje (veel te lang :smile:) weggeweest. Een knipoog, wat later een kusje, een kort praatje... waarna ze zei dat ze seffens weer bij me zal komen. Ze moest haar nog wat opmaken. Wel, wij mannen, vrouwen kennende... dat bleef en bleef duren. Ik ging dan maar wat broebelen. (vandaag zonder mijn broebeldames, die niet aanwezig waren :smile:).
Over de aanwezigheden viel het ondermeer op dat een aantal vaste toppertjes forfait gaven vandaag op deze eens te meer zeer rustige YY-dag. Maar de vrouwen die aanwezig waren behoorden grotendeels ook allemaal tot de top. Qua schoonheid wil ik speciaal Joy (nog geen formulierte van??) vernoemen. Qua gfe denk ik dan bijvoorbeeld aan Dorothy, Claudia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=40556&postcount=17) en Kamilla (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9600). En wie pronkte er letterlijk (en ook figuurlijk natuurlijk :smile:) met haar nieuwe valse borsten: het blonde duracell konijntje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3004). Helaas voor haar verandert de persoon en haar service hiermee natuurlijk niet en stond ze vaak meteen ook na te zien hoe andere dames veel meer kamerde dan zij. Vandaag ook vernomen dat alvast het bruine konijntje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3005)enkel halfuurtjes doet.

Maar eigenlijk was ik op weg naar de HWP. Na korte tijd werd het daar een onderonsje onder 4 bevriende ijsberen. Lekker wat bijpraten en info uitwisselen. Opeens verscheen daar Dorothy weer. Even later stond ik recht uit het broebelbad om naar de sauna te gaan. De mede-beertjes moesten eens goed lachen. Maar ik meende het en na een lekker kusje en een kort gesprekje zei ik ook tegen Dorothy dat ik in feite richting sauna aan het wandelen was. En dan doen we dat ook gewoon hè :smile:.

In de sauna maakte ik me wel een bedenking. Kwestie van daar te weten wat te doen in dat kwartier. Het is er zo stil en zo wárm immers. Laatste keer in LR liet ik een dame door mijn vingers glippen, omdat ik zo traag op ritme kom, een beetje zo'n oude stoomlocomotief uit 1933 of zo. Laatste keer in VV bijna van hetzelfde. Op den duur is nen mens zelf verplicht om in een saunaclub ritme te houden in zijn leven :motz:. Maar in elk geval, Dorothy zou ik vandaag niet laten ontsnappen.
In de sauna hoorde ik haar praten met een mede-ijsbeer, die haar nog niet zo goed kende. Na het koude dompelbad zag ik nog een andere mede-ijsbeer met haar een praatje maken op een bankje in het natte gedeelte. Hmmm, dacht ik toen, Dorothy zijn we weeral kwijt voor een uurtje of twee. Want hij kent haar drommels goed.
Ondertussen wat buiten gaan zitten met Dupke, in het stralende hemelse zonnetje. Hij vertelde me meteen waarom hij niet op kamer was met Dorothy, wat hij later op de dag toch weer wel heeft gedaan hoor :smile:. En ook John was niet weg met Dorothy.

Terug in de bar, bij het binnenkomen uit het natte gedeelte, zat daar rechts in de sofa Dorothy. Alleen met een appelsiensapje. Dat kon ik toch onmogelijk zó laten, zeg nu zelf :smile:. Ik ging erbij zitten en kreeg meteen een colaatje geserveerd van Dupke. Hoe kon hij het weten dat ik niet meer van haar weg te slagen zou zijn, sinds dat moment :smile: :smile:.

Ze was eigenlijk best tevreden dat ik naast haar kwam zitten. Een beetje praten, lachen, friemelen.... Ze merkte bovendien op (ik hou dat niet allemaal bij hoor) dat ik half januari haar laatste klant was en nu haar eerste zou worden. Zou worden? Hoe kon zij zo zeker zijn dat wij hoegenaamd zouden gaan kameren :rofl:. Ach seksenfun, doe je zo sterk niet voor, je bent te zwak om haar niet om een sleutel te vragen. Het was dan ook weeral even geleden en ze komt niet zo vaak en lang.... Dus... hop naar kamer 18. De kamer met grote douchekabine, spiegels aan het plafond... wat wil je nog meer?

Zoals altijd met haar weeral een sessie boordevol gfe en geile seks. Ze weet als geen ander hoe een man heet te maken, hoe een man dol te krijgen. Evenals ze kan genieten als je haar prikkelt. Je kan er ook zo zalig mee wegdromen, gewoon heel lief dicht tegen mekaar liggen, zacht lieve strelingen, lekkere tonzoentjes.... Ja, je begint echt wel te denken dat je daar samen met je vriendin aan het genieten bent. Wat dat betreft nam ze touwens de woorden uit mijn mond. Voor het eerst in mijn 1-jarig clubbezoek droomde ik werkelijk al van een heel nachtje met haar samen :luvlove: (foei, foei, foeiiiiii) Nee, gewoon maar om aan te geven wat een gevoel zij kan creëren. Misschien wel nog net iets beter dan een doorsnee Taïse dame, die daar bekend om staan.
Maar toch deze bedenking. Het gaat niet altijd zomaar van een leien dakje bij de dames, hoewel dat wel zo lijkt. Ze vertelde dat ze vanmorgen nog gewoon gekleed rondliep en hier nu zo ineens in haar ondergoed. Ze had het er best een beetje raar mee. Het leek alsof het haar dik meeviel dat ze haar eeste sessie kon delen met een beer waar ze eerder al mooie sessies mee maakte. Als extraatje kreeg ik voor het eerste een massage van haar. En ook dat kan ze. Op een hele aparte manier, maar zo goed. Haar knedende massages wisselden af met rakelingse vingertopstrelinkjes over mijn binnendelen van mijn lichaam, zo net op het kietelen af.
Nog samen onder de doche, na innig nagenieten en na een tweede maal het rubbertje gevuld te hebben, de finaciën geregeld en dringend nood om op adem te komen. Ik had een duidelijk gevoel dat ik absoluut geen behoefte meer had om vandaag nog te kameren. En mijn gevoel bleek juist.

Inmiddels was het al flink vijf uur voorbij en had ik best wel trek gekregen in een goeie maaltijd. Nog een drankje besteld en met Dupke naar het restaurant. Genoten van de mooie vrouwen, genoten van mijn eten en wederom voldaan (op een andere manier dan) weer naar beneden, naar de bar. Nog steeds weinig vrouwen, wel veel toppertjes, het leek wel een homobar. Daar voel ik me zo niet in thuis dus ging ik nog maar eens naar de HWP, hélemaal voor mij alleen :smile: en de sauna in nadien. Na 7' hield ik de sauna voor bekeken. Veel te volle maag, ik hield het niet meer. En dorst dat ik had.

De rest van de avond de rustige sfeer in YY nog wat opgesnoven met veel, véél niet-alcoholische drank. De sofa strategisch uitgekozen om de vele mooie vrouwen te kunnen bewonderen :eek:. Zeker al die dames die verleidelijke danspasjes aan het opvoeren waren. Een showtje op zich. Ik liet aan Dupke al vallen dat ik Joy nog een optreden 'on the floor' zag geven vandaag. En dat gebeurde ook. Twee na mekaar nog wel. Bij de tweede gaf ze nog een privé-soort-lapdancje een aan beer. Wat zag ze er weer prachtig uit. Zowel met haar zwarte hoed als topless :freu:. Ook roodharige Cindy gaf nog een paaldansje weg. En toen, toen was het tijd om ook maar eens weg te gaan.

Weeral een dagje om niet snel te vergeten.

quitje
27 februari 2008, 15:22
Zou Miss Ijsberenforum deze week aanwezig zijn?:luvlove: Graag info, gezien ik vrijdag op bezoek ga en haar de vorige keer gemist heb :huch:

mr rocky
27 februari 2008, 15:35
Zou Miss Ijsberenforum deze week aanwezig zijn?:luvlove: Graag info, gezien ik vrijdag op bezoek ga en haar de vorige keer gemist heb :huch:


nog tot zaterdag :bowlol:

quitje
27 februari 2008, 16:13
De kans zal met 2 handen gegrepen worden :freu: wees daar maar zeker van...:rubbel:

seksenfun
27 februari 2008, 20:51
De kans zal met 2 handen gegrepen worden :freu: wees daar maar zeker van...:rubbel:

Tenzij ze jou nog nét ontglipt, regelmatig durft ze enkele dagen vroeger vertrekken dan ze plant.

mr rocky
27 februari 2008, 21:00
Tenzij ze jou nog nét ontglipt, regelmatig durft ze enkele dagen vroeger vertrekken dan ze plant.

is mij enkele keren al overkomen:angryfire, dat ik haar nog net alleen maar kon uitzwaaien:wink: gelukkig hoef ik maar 5 en geen 265 km te rijden en ze komt toch altijd weer terug. :rofl:

zeppos58
27 februari 2008, 21:17
De kans zal met 2 handen gegrepen worden :freu: wees daar maar zeker van...:rubbel:

Pas maar op zondag dag ik dat ook, eerst een drankje halen en..... ondertussen was ze bezet:mad:
Ga tegen opening en spreek ze meteen aan, meeste kans;)

Stiffmaster
28 februari 2008, 10:55
:smile:Ik moest er weer eens persé effe tussenuit. Er werd een stralende lentedag voorspeld maar het was zwaar bewolkt.

Weeral een dagje om niet snel te vergeten.

Die seksenfun, zo in de war van weer een dagje YY dat hij al in toekomst bezig is om te schrijven 24 MAART 2008??? :green_smi, geef niks hoor weet ik wat ik die kan gaan verwachten :teuflisch

seksenfun
28 februari 2008, 20:02
allemaal Dorothy haar brave schuld :rolleyes: