PDA

Volledige versie bekijken : Mell



phoenix
27 april 2008, 13:36
Naam : Mel

Nationaliteit / taal : Zuidamerikaanse / Spaans ?engels

Leeftijd : 26-29 jaar

Haarkleur/lengte : Lange bruine haren

Lengte : 1.72m

Postuur / Cupmaat : Normaal Slank / B-cup

Tatoeage / Piercing : nee

Service : PZC, NMC, zoenen, massage

Extra :



Deze dame heeft een a/b cupje, is volgens insiders heet en die wil ik graag de volgende keer op pik zien dansen, zoals alleen braziliaansen dat kunnen.............................en die billen , lekkerrrrr:rubbel:

Willem2
28 april 2008, 04:51
Ik heb een paspoortje aangemaakt van deze dame die ikzelf ook gezien heb vorige week maandag. Vul maar aan of verbeter maar ....

Ripple
28 april 2008, 14:25
I went to a room with this woman on a quiet Sunday after a disppointing session with an eastern Europe. She was lively and vivacious and turned in both a PSE and a GFE performance. Afterwarsd we spent fifteen minutes hugging and kissing (not charged for -but tipped for). She certainly flaoted my boat. Best WG I think i have ever had been with. High repeat factor.

Flowerdragon
11 mei 2008, 19:59
zoals ze zelf aangaf.

Mell is zeker een toppertje... Voor mij (en 3 vrienden) de eerste keer in FunGarden (zat. 10 mei)

Vrij direct na binnenkomst is deze nieuw Ijsbeer met Mell voor een half uurtje naar de kamer gegaan en zeker geen spijt! Het meisje moest wel op bed staan om met mij (staand) te zoenen gezien ons lengte verschil...

Dit meisje kijkt niet op de klok en alles is mogelijk... tongen, beffen, pijpen (zc),:rubbel:

Echt een geweldige wip met haar... Erg tof dat de meiden ook relaxt blijven doen nadat je op de kamer geweest bent!

bobdeloper
19 mei 2008, 21:51
Ik heb ook onlangs van dit pareltje mogen genieten! Toppertje. Ze komt uit Brazilie en praat een beetje Nederlands omdat ze hier tijdelijk woont.

Ronald35
29 mei 2008, 00:54
deze heeft mij vanavond ook heeeeeeeeeeeerlijk geblasen brrrrrrrrrrr wat lekker

phoenix
2 juni 2008, 16:16
:)Deze dame zorgt voor een spetterend uur, draaien, wippen, links, recht, vanachter, zelfs voor 100 euro een half uur kontje neuken als je wil, ze weet haar prijzen , is zeer professioneel, van te voren af spreken of half uur of uur anders is de prijs twee maal 50 en dus 100 en geen 80 zoals een uur normaal kost. Deze dame pijpt goddelijk, is niet zo strak maar door haar zeer actieve opsteling in bed zijn zowel je ballen, pik en haar neukprestaties echt formidabel. Ik ho zelf van grote borsten, maar deze dame maakt dat ruimschoots goed met al ahar andere kwaliteiten. Mijn orgasme kwam uit mijn tenen, amar dat deed ze dan ook gerafineerd, draaiend, wippend, langzaam snel met haar billen, en ook het pijpen ging van boven tot onder. Het sid at ik graag van vrouw verwisel , verliefd worden is in deze tak van sport gevaarlijk las ik elders, dus dan is een tijdje wel leuk met een dame maar te verslavend. Want voor je weet zit je dan ook voor 100 euro weer in haar kontje en ze is GOED.

Flowerdragon
16 juni 2008, 17:33
Onlangs weer met Mell op kamer geweest...
Wederom top...

Echter valt mij haar lichaamsbeharing op.... Tijd om bij te houden... Bovenlip, benen, neus...

Verder lekkere sex!!:lostit:

Willem2
18 juni 2008, 12:24
Mel spreekt soms beter nederlands dan ze zelf wil toegeven. Je kan je wel vermaken met deze dame ;).

Willem2
22 juli 2008, 20:20
Mel spreekt soms beter nederlands dan ze zelf wil toegeven. Je kan je wel vermaken met deze dame ;).

Ja en je schrijft haar naam met dubbel ll :rolleyes:

harry
23 juli 2008, 16:19
Ik heb een paspoortje aangemaakt van deze dame die ikzelf ook gezien heb vorige week maandag. Vul maar aan of verbeter maar ....

Willem, na wat ik vorige week van jou en Mell heb gezien denk ik dat je de aanvulling beter zelf kan maken :D !!!!

GGRREEEETTZZZZ HARRY

Flowerdragon
11 september 2008, 08:06
Ik heb een aantal weken geleden van Mell begrepen dat ze half augustus een tijdje (3 maanden) weg is. Of ze terug komt is onbekend...

Flowerdragon
30 oktober 2008, 14:15
En ja hoor!! Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat Mell weer terug is in FunGarden. Echter de prijzen voor een uur zijn € 100,- geworden....

phoenix
30 oktober 2008, 23:44
bij mell 100 euro of bij alle dames 100 uro per uur?, tja mell is ook echt GOED

Willem2
31 oktober 2008, 02:19
bij mell 100 euro of bij alle dames 100 uro per uur?, tja mell is ook echt GOED

Mell vraagt 100euro voor een uur en dat was voorhen ook al zo. Ze zegt dat keurig vooraf.

Flowerdragon
31 oktober 2008, 06:52
Sorry Willem, maar in het verleden ben ik voor €80,- een uur bij haar geweest. En een vriend voor € 90,-... Blijkbaar bepaald ze zelf de prijzen en bij wie.... Een kennis van mij heeft welens € 20 moeten betalen voor pzc terwijlik bij dezelfde meid dat nieft hoefde.

hobie
25 november 2008, 19:14
:freu:De club mag dan wat minder in de belanstelling staan, Mell is echt eenzame klasse. En ik ervaar haar als zeer correct. Wat de sport betreft. Als het Olympisch was zou Mell zeker kandidaat zijn voor goud. In mijn top drie staat ze zeker, samen met een andere Braziliaanse Fernada (nee niet haar vriendin uit Fungarden maar een kanjer die vroeger in Casa Rosa werkte en daarna overal is gaan snabelen) Maar Mell biedt echt klasse voor haar prijs. Ik begreep later dat de prijzen gezakt zijn naar 80 voor een uur (vergeleken met 9 maanden geleden) maar voor Mell heb ik altijd 100 betaald en dat was ze altijd ruimschoots waar. Meer dan de 80 van anderen. En wat heeft ze me geboden deze keer. Lekker tongen, pijpen en likken zonder, twee posities en toen kwam ik al maar dat lag aan mij. Geen nood ze zorgde met haar perfecte pijp en lik techniek er voor dat ik binnen het uur nog eens kwam. En hoe Spoot alle kanten uit. GFE en nog steeds herhalingsgevaar. (eerste keer dat ik schrijf maar al geruime tijd lezer, ik schrijf toch niet zo pakkend als enkele anderen. Hopenlijk leer ik dat nog.) Voor Mell maak ik graag een uitzondering

ElPais
10 september 2009, 23:03
:):) Een zalig weerzien .... :engel:

Allereerst met dank aan Hobie !!
Ik ben de laatste tijd niet meer zo veel op stap, maar toen ik jouw bericht las, aarzelde ik geen minuut om weer eens een bezoek aan Fun Garden te plannen. Dus bijna twee weken terug op zaterdag Mell weer opgezocht, en ook Fernanda natuurlijk.
Dat ik pas nu schrijf, is geen aarzeling, maar heeft helaas andere redenen. Maar goed, jouw bericht is ook een goede aanmoediging om weer meer verslag te doen van mijn aktiviteiten en ervaringen.

Met Mell heb ik een soort klik, maar wie eigenlijk niet, leuk figuur, vrolijk, stralende ogen, en ook iets van naturel. Fernanda ook een heerlijke vrouw, is meer zakelijk.
Beiden weten je een fantastische tijd in bed te bezorgen, beiden kunnen zalig pijpen en zoenen en er is weinig wat niet kan.
Na lange tijd pakten we de draad weer snel op en na van alles uitgewisseld te hebben gauw naar boven en opnieuw een heerlijke tijd gedeeld.

Er is al veel gezegd over Fun Garden, ik moet eerlijk zeggen dat ik het eten duidelijk verbeterd vind, er is zelfs een zithoek bij de keuken met een kok ! Ook de doucheruimte is enigszins opgeknapt, maar ik vind het gedoe in de marge. Ik had geen enkele behoefte andere aanwezige dames uit te proberen, dus daar kan ik niets over zeggen

Ik kwam en kom duidelijk voor Mell, en ook Fernanda dus.
Je zult hen treffen op vrijdag, zaterdag en zondag, dus .....
Misschien wordt het in het weekend toch weer gezellig in Fun Garden ??!!??
Aan alle ijsberen een zalig weekend !!

Josef
25 november 2009, 19:45
:welcome:Zaterdag 21-11-09 Brasiliaanze Mell gesproken in Villa Marisol .
Mell zit op Duitse les en spreekt al een aardig woordje Duits. Maar ook verstaat zij een klein beetje Nederlands.
En zij vertelde mij dat ze een paar dagen in Villa Marisol werkt.
Welke dagen dat zijn weet ik niet maar in iedergeval heb ik haar op zaterdag gesproken in Villa Marisol.
Mell is niet meer in Fun Garden ! Gaat niet meer terug !!
Ze is verhuist naar Villa Marisol .:freu:

blijemotorrijder
11 december 2009, 17:06
:welcome:Zaterdag 21-11-09 Brasiliaanze Mell gesproken in Villa Marisol .
En zij vertelde mij dat ze een paar dagen in Villa Marisol werkt.
Welke dagen dat zijn weet ik niet maar in iedergeval heb ik haar op zaterdag gesproken in Villa Marisol.
l .:freu:

Mell werkt op Vrijdag en Zaterdag vertelde ze mij.
En idd. topklasse qua zoenen, pijpen, neuken.

hobbywillem
3 januari 2010, 15:56
wat een toppertje, ze werkt vrijdag, zaterdag, en zondag.ze kan wel 7 talen zei ze, ze wil voorgoed in duitsland wonen, geweldig.

blijemotorrijder
5 februari 2010, 22:16
Mell,
Zij was er vanmiddag ook nog en ik heb dankzij mijn VM vrijkaartje van haar genoten.
Over VM. wil ik nog wel kwijt, dat ik 9 van de 10 meiden (eufemistisch) niet te pruimen vind. Vandaag liep er een zwanger typje (liefhebbers grijp je kans) van minstens 6 mnd rond.
Anyway, Mell is mi. de beste die er daar rondloopt en verder vind ik het qua dames een waardeloze club (veel 10-tonners lopen daar rond)

wing
7 februari 2010, 10:32
Mell,
Zij was er vanmiddag ook nog en ik heb dankzij mijn VM vrijkaartje van haar genoten.
Over VM. wil ik nog wel kwijt, dat ik 9 van de 10 meiden (eufemistisch) niet te pruimen vind. Vandaag liep er een zwanger typje (liefhebbers grijp je kans) van minstens 6 mnd rond.
Anyway, Mell is mi. de beste die er daar rondloopt en verder vind ik het qua dames een waardeloze club (veel 10-tonners lopen daar rond)


Zelf ben je natuurlijk jong, slank en woest aantrekkelijk...

Arnold16
17 maart 2010, 12:02
De afgelopen maanden heb ik enkele malen tot volle tevredenheid in VM een bezoek gebracht aan Mell, die onlangs 29 jaar is geworden. Het is een lieve, slanke Braziliaanse van gemengd Portugees en Indiaans bloed, met een licht koffiekleurige huid.
Mell spreekt heel redelijk Duits, al zijn er soms nog wel misverstanden (te meer daar Duits ook niet mijn moedertaal is). Zij heeft geen piercings, tattoos, overdreven make up o.i.d.: een knap, beschaafd en zorgzaam meisje.
Zowel in de lounge als op de kamer doet ze haar uiterste best om het een man naar de zin te maken, wat mij betreft met succes. Zij geeft je (mij in elk geval) het gevoel een bijzonder plaatsje in haar hart in te nemen, en afgaande op de reacties van anderen in dit forum ben ik niet de enige die dat zo ervaart.
Mell is over het algemeen alleen in het weekend (vrijdag en zaterdag) in VM.

Kortom: een toppertje! Reden om VM vaker op te zoeken.

Bonkieman 69
27 april 2010, 17:00
Mell was na een korte pauze weer aanwezig.
Zij is niet de knapste in VM, maar de service is absoluut van bovengemiddeld niveau.
Zo ook vandaag weer heerlijk genoten van een uurtje met Mell. :betrunken:

Herhalingsgevaar is zeker aanwezig. :)

:smileysex5:

noglangnietuitgewandeld
1 september 2010, 09:52
Gisteravond een spetterende sessie gehad met Mell in.........Freude 39. Ze blijft daar ook. Werkt nog tot a.s. vrijdag, dan voor drie weken naar haar vaderland. Begin oktober weer present. Topic kan verplaatst worden.

Josef
1 januari 2011, 18:27
Vandaag Mell één Gelukkig en Gezond Nieuwjaar gewenst via SMS.
Ze werkt nog steeds in FKK-Freudenberg in Bochum.
Maar ik lees niet zoveel meer over deze Topper,hoe kan dat???
Josef is nog nooit met Mell op de kamer geweest!
Maar toch kan ik dit schatje al jaren.

hitman
1 januari 2011, 23:20
Als ik dit zo eens lees is het waarschijnlijk de zelfde dame die ik op 11 juni in Freude39 heb leren kennen als Mary. Heeft inmiddels wel een korter kapsel en ook bijzonder schoenmaat 34.

noglangnietuitgewandeld
18 januari 2011, 20:28
Mell zat vanmiddag gezellig met een paar andere latina meisjes te kleppen toen onze blikken elkaar kruisten. Spontaan staken we de hand naar elkaar op en namen we samen een onbezet bankje in beslag. Ze was lang in Brazilie geweest, paar kilootjes aangekomen, maar wel goed verdeeld over de plaatsen die ons bij een vrouw het meest interreseren. De borsten wat steviger geworden en die billen nog lekkerder dan ze al waren. Het praatje ging als vanzelf over in van die lange diepe vraatzuchtige tongzoenen, waardoor ik noodgedwongen het voorpijpen op de bank moest afwimpelen, ik stond echt op het punt om de badjas ter plaatse open te spuiten. Terwijl ze de sleutel haalde kon ik even tot mezelf komen.
Voor het bed stonden we lang ineengestrengeld, haar zoentechniek zou voor astmapatienten levensgevaarlijk zijn, maar persoonlijk kan ik er niet gauw genoeg van krijgen. Om er extra lang van te genieten haar eerst maar eens goed gebeft, tot ze me aan mijn weinige haren omhoogtrok om meteen weer door te zoenen. Haar pijpwerk was als vanouds, zeldzaam lekker, de gevoelige plekjes zachtjes likkend, het orgasme lag de hele tijd op de loer, alleen door af en toe aan Neelie Kroes te denken kon ik de boel nog binnen houden. Is dat nare mens toch nog ergens goed voor.
Mell trok een condoom over mijn erectie, zette zich op me en begon eerst langzaam, maar daarna steeds sneller te rijden. Ik pakte haar stevig beet en we maakten een draai van 180 graden. Lang lag ik op haar te stoten, zo'n prachtige ronde bil in de hand, die onverzadigbare tong de hele tijd in m'n mond. En telkens weer in de spiegel kijken naar dat neu, eh copulerende stel dat daar bezig was. We spraken tussen de zoenen door af om het feest oraal te completeren. De gummi ging eraf, ze ging er zo bijliggen dat ik alles goed kon zien en begon weer zacht te zuigen en te likken, het tempo gestaag opvoerend tot er geen houden meer aan was en ik mezelf diep in haar mond leegschoot. Ze zoog gewoon door of er niets gebeurd was, liet uiteindelijk de kwak over mijn edele delen uitlopen, kwam overeind en begon meteen weer te tongen, de geile deugniet. We lagen lekker lui nog wat na te kletsen, wat was het weer fijn met haar.

hitman
27 mei 2011, 23:39
Niet meer in Bochum volgens Victoria, maar waar dan wel??

robglover
30 mei 2015, 23:26
Ik heb gekamerd Laura/Bea in Villa Marisol en er kwam toen ter sprake dat ze in Fun Garden heeft gewerkt en ik vertelde haar dat ik daar ook wel eens ben geweest en daar met een Braziliaans toppertje heb gekamerd. Ze was zeer gëintresseerd want ze dacht dat ik met haar Braziliaanse hartsvriendin Fernanda had gekamerd. Maar ik vertelde haar dat ik met Mell (ook een vriendin van Fernanda) had gekamerd. En Laura/Bea vertelde mij dat Mell ziek is geweest (iets met een tumor in haar hoofd) maar volgens zeggen sussesvol is behandeld. Maar ze vertelde dat Mell nog wel hier (in Duitsland) woont maar niet meer dit werk gaat doen.