Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, Februari 2008
The Joker
31 januari 2008, 14:19
At your service (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=63017)
Jansen
1 februari 2008, 21:27
Is Franceska al weer terug van VV ?
Heeft iemand haar al weer in PHG gezien.
Willem2
2 februari 2008, 00:40
Is Franceska al weer terug van VV ?
Heeft iemand haar al weer in PHG gezien.
Wij gaan dat vandaag eens rustig uitzoeken ;)
r0y
2 februari 2008, 00:47
Jansen komt Carmen ooit nog terug op het oude nest ??
Willem2
2 februari 2008, 00:49
Sssstttt Jansen heeft nachtrust nodig ;)
Ook daarover is het laatste woord nog niet gezegd en geschreven. Zeg nooit, nooit .....
:wink:
Willem2
2 februari 2008, 03:49
Eindelijk mijn carnavalspak gevonden :lostit:
Nu de feestneus voor JackD nog zoeken en we kunnen gaan :D
Flipper
3 februari 2008, 13:27
Zooo het Feest is weer voorbij...Tja... Eerst het minpunt... het ontbrak er aan vrouwen.. Nou dat was het minpunt.. voor de rest was het een geweldig feest.. Tenminste ikzelf en nog vele forumberen waren er en het was top!.. De stripakt was voor de verandering eens top! Deze dame mag bij de retouren! Graag zien we haar weer terug denk ik, haar keus in het slachtoffer was "MASTERFULL" beide keren! Super! :rofl: :D
De gratis cocktails zorgden ervoor dat er voor de barman weer eens gewerkt moest worden. De disco en karaoke waren al spreek ik waarschijnlijk voor mezelf eerst een beetje vreemd eerst maar daarna wel lekker. Al moet je met de senioren ook een beetje rekening houden... (vroeg naar bed jongens :D )
Natuurlijk waren er nog een aantal Medelanders uit de achterhoek die meenden zich vol te moeten zuipen... nou leuke avond heb je dan... Dat had je ook thuis kunnen doen zeg ik, dan hadden wij er geen last van gehad. Volgende keer moeten ze die maar meteen met de traktor terug naar huis sturen wat mij betreft... Neem een schaap zou ik zeggen met die hoeveelheid acohol op merk je het verschil toch niet. :thefinger
Tja en met Karaoke hebben we onze tijd goed omgekregen.. Hahaha.. New York...New York ... A number one... zo zou je de dag samen kunnen vatten. Wel grappig was dat de karaoke gast lichtelijk geintimideert was door de grote concentratie testosteron in de zaal :-) Wie die twee mannen waren die daar de hele tijd "Boy George", en "It`s raining men" en iets van Gloria Esteban aan het zingen waren weet ik niet maar ik kreeg het idee dat ze in de verkeerde tent waren.. The "eye of the tiger" in "Sopraan" was zeker "anders" te noemen.. :confused: :freu:
Voor Willem en Rex... Super.. mensen vooral jullie Nikita van Elton John... echt.. een indruk die ik nooit meer zal vergeten.. De tranen sprongen me in de ogen... Maar het kan ook die scheet van willem geweest zijn... :mad: Wat was dat nachtcafee snel leeg zeg,... :eek: (dommerwijs liep iedereen achter willem aan).. :-) :moon: :nee:
Het was wat mij betreft een 'Happy' feest zoals we dat kennen.. veel dansen veel lol en helaas weinig vrouwen.. :o :D :rolleyes:
Jansen
3 februari 2008, 14:02
Ze zegt van niet,maar zeg nooit nooit als het geld op of te weing is dan maken vrouwen weer hele andere beslissingen.
Big30
3 februari 2008, 17:22
Zooo het Feest is weer voorbij...Tja... Eerst het minpunt... het ontbrak er aan vrouwen.. Nou dat was het minpunt.. voor de rest was het een geweldig feest.. Tenminste ikzelf en nog vele forumberen waren er en het was top
Daar valt weinig aan toe te voegen! Het feest was gewoon top :freu:, de line-up van de dames was dat integendeel niet :o.
Zowel het aantal als de optickwaardigheid van de dames vond ik zaterdag toch een beetje tegenvallen.
Maar het was errug gezellig, ook een beetje jammer dat er net wat te veel "foute gouden kettingen types" in Happy rondliepen.
:wink::wink:
Willi69
3 februari 2008, 17:38
Deine höflichen Umgangsformen entbinden dich aber nicht von der Bericht-Pflicht :green_smi
Oder gehört es zu deinen schlechten Vorsätzen fürs neue Jahr, dass auch 26 Stunden nach deinem letzten PHG-Besuch noch kein Bericht online ist (abgesehen vom Francesca-Comeback)? :mad:
Sei froh, dass ich nicht erst 26 Tage nach meinem Besuch poste - oder wie die meisten: gar nicht! :green_smi Außerdem kann ich diesmal nicht viel schreiben, sonst will demnächst jeder an seinem Geburtstag einen Freifick mit allen anwesenden Thekenfrauen und eine halbe Stunde Telefon-Sex mit Maggie haben... :D
Diese Woche war es recht ruhig im PHG, wie auch hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63007&postcount=222) von Sir Wankalot berichtet - viele Mädels sollen nach Hause gefahren sein, warum auch immer. :confused:
Anwesende Mädels am Dienstag, dem 29.1.2008 (circa 30, D=Deutschland):
Aga/Agnieszka (Polen), Angelina (Spanien), Anna (Rumänien), Asha/Asia (Polen), Bella (Rumänien/Libanon), Bianca (D), Carina (Rumänien), Cheyenne (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D/Ägypten), Delia (Rumänien), Dilara (Türkei), Emmy (Thailand), Eve (Polen), Franceska (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg und wieder weg, Polen), Georgia (Rumänien), Ginger (Polen), Helen (Dominikanische Republik), Ina (Rumänien), Jana (Slowakei), Josie (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D), Kathrin (Rumänien), Kiara (Rumänien), Kinga oder Paulina (Polen), Lisa (Polen), Loredana (Rumänien), Maria (Rumänien), Samantha (Tschechien) sowie ca. 4 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Willi69
3 februari 2008, 17:48
Am Vorabend der großen Karnevals-Party trafen sich der Golf-, der Sauna- und der Hausmeister, um die Vorbereitungen zu überprüfen und das Fernsehprogramm für den Nachmittag festzulegen. :D Leider fehlten sämtliche Neuzugänge der Vorwoche, wie auch am gestrigen Samstag. :o
Anwesende Mädels am Freitag, dem 1.2.2008 (circa 44, D=Deutschland):
Aga/Agnieszka (Polen), Aische (Bulgarien/Rumänien?), Aleko (Polen), Angelina (Spanien), Anja (D), Anna (Rumänien), Asha/Asia (Polen), Bella (Rumänien/Libanon), Carina (Rumänien), Carolina (Rumänien), Cheyenne (D/Ägypten), Delia (Rumänien), Dilara (Türkei), Ebru (Kurdistan), Editha (Polen), Emmy (Thailand), Eva (Rumänien), Eve (Polen), Georgia (Rumänien), Gina (Marokko), Ginger (Polen), Hannah (Russland), Isabell (Polen), Jagoda (Polen), Jana (Slowakei), Josie (D), Kathrin (Rumänien), Kiara (Rumänien), Liba (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg und wieder weg, Tschechien), Loredana (Rumänien), Marciana (Polen), Maria (Rumänien), Monique (Rumänien), Sabrina (D), Samantha (Tschechien), Sevka (Bulgarien), Sina (D), Tina (D), Zoë (Rumänien) sowie ca. 5 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Willi69
3 februari 2008, 18:14
Eine echte Karnevals-Party! :festeer: Das Personal und viele Mädels waren originell kostümiert :ledy-in-r, das PHG entsprechend geschmückt, die Musik passte und etwas Alkohol gab es auch. Besonders gefallen hat die Strip-Show zu James Bond-Musik, auch wenn die Shows immer nach dem gleichen Schema ablaufen: angezogenes Mädel sucht sich einen Doofen aus dem Publikum, den es verarschen kann :green_smi, und ist am Ende nackt. :eek:
Anwesende Mädels am Samstag, dem 2.2.2008 (circa 41, D=Deutschland):
Aga/Agnieszka (Polen), Aische (Bulgarien/Rumänien?), Aleko (Polen), Angelina (Spanien), Anja (D), Anna (Rumänien), Asha/Asia (Polen), Bella (Rumänien/Libanon), Carina (Rumänien), Carolina (Rumänien), Celinia (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Rumänien), Cheyenne (D/Ägypten), Delia (Rumänien), Dilara (Türkei), Editha (Polen), Eva (Rumänien), Georgia (Rumänien), Gina (Marokko), Ginger (Polen), Ina (Rumänien), Isabell (Polen), Jagoda (Polen), Jana (Slowakei), Josie (D), Kathrin (Rumänien), Kiara (Rumänien), Kira (D), Loredana (Rumänien), Maria (Rumänien), Patrizia (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg Nigeria), Samantha (Tschechien), Sevka (Bulgarien), Sina (D), Tina (D), Zoë (Rumänien) sowie ca. 6 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
r0y
3 februari 2008, 20:22
Wili69 you're the king!
toch een vast clubje van dames wat je nu in PHG ziet, kan me er nog prima mee vermaken altijd
Jansen
3 februari 2008, 23:38
Sei froh, dass ich nicht erst 26 Tage nach meinem Besuch poste - oder wie die meisten: gar nicht! :, , Franceska (http://www.beepworld.de/memberdateien/members23/willi69/wiederda.jpg und wieder weg, Polen),
Franceska wieder da ? und wieder weg ? :confused:
Big30
3 februari 2008, 23:41
Franceska wieder da ? und wieder weg ? :confused:
Ja Dinsdag was ze er dus maar Zaterdag was ze niet aanwezig. n.b. Woensdag was ze ook niet in VV :cool:.
Picasso 1
4 februari 2008, 01:23
"Franceska, wieder da....und wieder weg" :D
Nicht nur keine zeit für die freunde, sondern auch keine zeit fur die lieblingskunde :tatsch:
Jansen
4 februari 2008, 20:48
"Franceska, wieder da....und wieder weg" :D
Nicht nur keine zeit für die freunde, sondern auch keine zeit fur die lieblingskunde :tatsch:
:moon::moon::moon: mooi wel als ik bel :fuck::fuck::fuck: :teuflisch
Jansen
6 februari 2008, 00:27
Ja Franceska is wieder da und wir habe :fuck::fuck:
Morgen ga ik terug voor larissa .:fuck:
Het was gezellig druk mooie en voldoende dames 30 aanwezig en dat voor een dinsdag.
Ijsberen waren in de minderheid,maar dat komt omdat we die hebben weggelokt naar Fun Garden :rofl:
Ik ben niet gegaan omdat ik op het laatst een telefoontje kreeg dat Franceska in PHG was.
Sonny en Bart. zijn toen ook gekomen en hebben zich dan ook goed vermaakt.
Op mijn advies hebben ze dan ook toe gehapt naar Kira Roemeens voor mij een echte dame met hersenen en een lekker lichaam.:green_smi
Goed he Bart.
En Franceska voor mijn maatje Sonny :rofl:
Er waren veel toppertjes aanwezig zoals Jena/Jane,Kira,Franceska,Sandra,Lasissa en nog veel meer Poolse en Roemeense dames.
Ook een aantal nieuwe die er ook goed uitzagen.:o
Willi69
6 februari 2008, 10:55
Morgen ga ik terug voor larissa .:fuck:
Rex ist bestimmt schneller... :D
Op mijn advies hebben ze dan ook toe gehapt naar Kira Roemeens voor mij een echte dame met hersenen en een lekker lichaam.:green_smi
Kira => Kiara :confused:
Willem2
6 februari 2008, 11:43
Eine echte Karnevals-Party! :festeer: Das Personal und viele Mädels waren originell kostümiert :ledy-in-r, das PHG entsprechend geschmückt, die Musik passte und etwas Alkohol gab es auch. .....
:hia[1]:
Ik was er zaterdag ook om Carnaval te vieren :lostit::freu: en na die Carnavalsdagen heb ik nu pas tijd om er iets over te schrijven.
Ondanks dat feestbeest JackD er wegens ziekte niet bij was;was de opkomst van bekende ijsberen redelijk groot te noemen oa H1, W69, Flipper, Rex, oblix, Knabbel, Babbel, Manni1a, Caligula, Snelle Henkie, Boeddha14,Ftotal........ ( rest even vergeten :cheers: :o )
Het was niet overvol, ook niet kwa dames, maar het was wel beregezellig. Paar keer naar de sauna geweest, weer goed gegeten :essen2: en toch wel enige biertjes gedronken :prost:.
Ik schijn nog een duet te hebben gezongen met Rex maar daarna werd het allemaal een beetje vaag :rolleyes::D:muahaha:
Babbel
6 februari 2008, 23:49
Zaterdag heb ik alleen maar gebabbeld :o Maar het was wel heel gezellig. Ik denk dat ik binnenkort toch even ergens moet :fuck:
Tot babbels ;)
Jansen
7 februari 2008, 00:51
Ik ben net weer terug van twee dagen PHG.
Er waren vandaag rond de 50 dames aanwezig geweest.
En dan te weten dat er maar ongeveer 25 ijsberen rond liepen ;)
Ik heb me dan ook weer vermaakt met o.a. Franceska omdat Larissa er niet was heb ik maar wat extra pizza gegeten.:rofl:
Onze Duitse ijsberen zaten naar voetbal te kijken W.Duitsland -Oostenrijk dus daar baalde de dames ook van.
Rond 21.00 u zat ik zelfs alleen met 30 dames in de barruimte alleen de cocktailman was hier,nou wordt ik daar niet verlegen van hoor (heb wel meer meegemaakt). maar Franceska zat boven op me met nog een dame die mijn jas had geopend en met een lichte massage bezig was terwijl zo,n 15 dames mee keken. na 10 minuten heb ik maar een sleutel laten halen.
Willem2
7 februari 2008, 14:00
Ik had nog maar wat namen toegevoegd die na een paar dagen kwamen opborrelen :D
Hoe kan ik het vergeten hoe Ftotal en Caligula elkaar vonden ,dat is nog eens een keer verbroedering :D;)
Daarnaast was het leuk om Boeddha14 en Snelle Henkie weer een keer te zien. Het ging weer goed met de beren. En omdat ik het zaterdag wel gezellig vond ben ik maandag weer teruggegaan :eek:
Het was maandag veel rustiger met zowel dames als beren. Maar het was eigenlijk geiler voor me. Er liepen namelijk een beetje te veel dames (ongeveer 25-30) vrij rond en die leken allemaal erg geil :rolleyes: Over het algemeen vind ik dat niet zo plezierig maar maandagavond kon ik het goed hebben :roll:.
Ik heb eerst nog een uitstekende maaltijd genuttigd : Gamba's. ( Bedankt Johnny :freu:)
Ik wist al wel dat het iedere maandag wordt geserveerd maar het was echt uitstekend. Ze waren goed gebakken met verschillende sausjes en brood. Daarnaast was ook de wijn uitmuntend.
Na deze uitstekende avondmaaltijd heb ik even rustig gezeten ( ook met Tanja ) om uiteindelijk een hele goede sessie te hebben met één van de dames ( nee niet met Tanja ;) )
PS Kleine lijst van vrouwen : Aishe, Asia, Aleko, Angelina, Carina, Carolina, Editha, Eva, Georgia, Ginger, Ina, Isabell, Jagoda, Jana, Kathrin, Larissa, Loredana, Patricia, ..............
facial
8 februari 2008, 16:49
afgelopen week weer eens wezen kijken in phg was er een maand niet meer geweest en na enige twijfel of ik nu naar vv of phg zou gaan toch maar doorgereden.
Was verrast dat het er weer lekker goed bezet was met mooie en ook nieuwe dames uiteindelijk met Franceska naar de kamer geweest en heb hier geen spijt van gehad lekker een uurtje met deze mooie blonde meid me eerst lekker laten pijpen :blow:en daarna een condoom erom en lekker geneukt met haar :fuck::fuck::fuck: op het einde condoom eraf en alles lekker in haar bekkie gespoten:blow: daarna nog even nagepraat en weer naar de bar gegaan ik wilde later nog een keer met haar naar de kamer maar dat lukte niet meer ze was steeds bezet.
Manni1A
9 februari 2008, 13:03
Während aus dem Living Room schon jede Menge paspoorts online sind (Lindberg war diese Woche nicht zu bremsen), hat der Hausmeister noch nicht mal einen Kurzbericht über den Freitagabend im PHG verfasst :ranting2:
Sauna- und Golfmeister wollen eigentlich gleich los und warten auf ein profundes Urteil, aber offenbar schläft der Hausmeister noch :sleep:
Willem2
9 februari 2008, 13:13
.... hat der Hausmeister noch nicht mal einen Kurzbericht über den Freitagabend im PHG verfasst :ranting2:
...., aber offenbar schläft der Hausmeister noch :sleep:
Kwaliteit kost tijd :snoopysle
Willi69
9 februari 2008, 14:23
Kaum ist Karneval http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/smil5/festeer.gif vorbei, da strömen die Mädels wieder ins PHG! :freu: Besonders stark vertreten war Polen, alleine 16 Mädels aus diesem Land, darunter fast alle Top Acts.
Anwesende Mädels am Freitag, dem 8.2.2008 (circa 58, D=Deutschland):
Aische (Bulgarien/Rumänien?), Aleko (Polen), Alison/Alicia (Polen), Angela (Rumänien), Angelina (Spanien), Anna (Rumänien), Bella (Rumänien/Libanon), Bianca (D), Brenda (Dominikanische Republik), Carolina (Rumänien), Celinia (Rumänien), Chris (Ungarn), Delia (Rumänien), Denise (Libanon), Dilara (Türkei), Dominica (Polen), Emmy (Thailand), Eva (Rumänien), Eve (Polen), Franceska (Polen), Georgia (Rumänien), Gina (Marokko), Ginger (Polen), Grace (Ungarn), Helen (Dominikanische Republik), Ina (Rumänien), Isa (Polen), Isabell (Polen), Jagoda (Polen), Jana (Slowakei), Jill (D), Josie (D), Kathrin (Rumänien), Kati (D), Kiara (Rumänien), Liliana (Brasilien), Lisa (Polen), Loredana (Rumänien), Maria (Rumänien), Patrizia (Nigeria), Paulina (Polen), Roxanna (Polen), Sabrina (D), Sandra (Polen, jetzt blond), Sevka (Bulgarien), Sonja (Polen), Sylvia (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen), Tina (D), Veronika (Polen), Zoë (Rumänien) sowie ca. 9 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Willi69
9 februari 2008, 14:29
Lindberg war diese Woche nicht zu bremsen
Stimmt, der hat mir jeden Tag mindestens 5 PNs geschickt. :green_smi
aber offenbar schläft der Hausmeister noch :sleep:
Der Hausmeister arbeitet nicht gerne unter Zeitdruck :mad: und erwartet entsprechende paspoorts von Golf- und Saunameister bis spätestens morgen Nachmittag. :spammer:
Willi69
9 februari 2008, 15:40
So, jetzt ist es passiert :eek: - unter Zeitdruck habe ich doch glatt die kleine Jill (D) vergessen! :nee:
Manni1A
10 februari 2008, 01:48
Nach dem offenbar guten Freitag auch ein sehr guter Samstag im PHG. Auffällig einige äußerst attraktive Neuzugänge wie Indira (angeblich ganz neu im Job), Mira (war angeblich vor acht Monaten schon mal kurz da) und Marina (Ukraine), die der Hausmeister nach einem eintägigen Gastspiel im Herbst in Richtung Living Room verscheucht hatte :green_smi Nach gutem Zureden ist sie nun wieder im PHG :fuck: (zumindest so lange, bis willi69 wieder kommt) :lostit:
Anwesend dürften etwa 50 bis 60 Mädchen gewesen sein. U.a.: Aleko (Polen), Alison/Alicia (Polen), Angelina (Spanien), Anja (D), Bianca (D), Brooke/Sandy (Schottland), Celinia (Rumänien), Chris (Ungarn), Dilara (Türkei), Denise (Libanon), Eva (Rumänien, Ex-GT-Cheyenne), Franceska (Polen), Georgia (Rumänien), Gina (Marokko), Ginger (Polen), Grace (Ungarn), Helen (Dominikanische Republik), Indira (D, gaaaaaaaaaaaanz neu), Isa (Polen), Ina (Rumänien), Jana (Slowakei), Josie (D), Julia (Rumänien), Kasia (Polen), Kati (D), Kiara (Rumänien), Kira (D), Lisa (Polen), Loredana (Rumänien), Marina (Ukraine, wieder da - mit Freundin), Mira (D, neu), Patrizia (Nigeria), Paulina (Polen), Roxanna (Polen), Sabrina (D), Sonja (Polen), Sylvia (Polen), Veronika (mit Brille, Polen), Zoë (Rumänien) sowie ca. 17 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (ich will mir einfach nicht die Namen von einigen Bulgarinnen und Rumäninnen merken - wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Big30
10 februari 2008, 04:36
(ich will mir einfach nicht die Namen von einigen Bulgarinnen und Rumäninnen merken - wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
OK, dan nenne ich Sie wie Z.B. Anna und Maria beide aus Rumänien ;)! Melissa (D) war auch da heute abend.
Willi69
10 februari 2008, 11:39
Auffällig einige äußerst attraktive Neuzugänge wie Indira (angeblich ganz neu im Job)
Ist das die Kleine mit den auffälligen Tattoos?
OK, dan nenne ich Sie wie Z.B. Anna und Maria beide aus Rumänien ;)! Melissa (D) war auch da heute abend.
Dann fehlen nur noch 14... :wink:
Manni1A
11 februari 2008, 00:01
Ist das die Kleine mit den auffälligen Tattoos?
Nein, die Kleine ist auf den ersten Blick ziemlich makellos (hab beim flüchtigen Vorbeigehen nur ein kleines Tatoo gesehen - werde aber sicherlich demnächst mal genauer nachgucken :D )
Indira hat am Samstag Abend völlig neu angefangen (laut Janine) - also kannst du sie am Freitag noch nicht gesehen habe. Sie wirkte auch noch ziemlich schüchtern - aber seeeeeeeeeehhhhr süüüüüüüüüüs :smkiss:
r0y
11 februari 2008, 09:58
Gisteren avond rond 20:15 in de PHG neergestreken , bij binnenkomst was het erg rustig, de verhoudingen waren dan ook dat er meer mannen als vrouwen waren , wat ik persoonlijk altijd jammer vind.
Verder vond ik het er erg warm gisteren in de PHG, en vanwege de kromme verhoudingen ben ik ook maar eenmaal naar de kamer geweest, maar ik zal dit morgen even moeten goed maken ben ik bang
Willem2
11 februari 2008, 12:45
.... eenmaal naar de kamer geweest, maar ik zal dit morgen even moeten goed maken ben ik bang
...maar met 1 beurt de deur uit liep. ......
:eek::eek::eek:
Ik durf het bijna niet te vragen maar....................... :D;)
Op herhaling morgen dus :lostit:
De beste verhouding is altijd meer ijsberen dan vrouwen anders ben je aangeschoten wild :cool:
PS Gelukkig hebben jullie elkaar gevonden in deze hitte :roll3:
11cc
11 februari 2008, 16:45
Het was een heerlijke zondagmiddag/avond in PHG.Ja de sfeer was relaxed,maar dat is nou net waarom PHG mijn 2e woonkamer is.
Big 30 was er ook weer tegen zijn zin,en ook Flipper was behoorlijk nachtaktief.
Zelf had ik 2 keer het genoegen om mijn leuke verhouding met Kyra aan te halen.Zij is nou eenmaal helemaal mijn type.Ze heeft er de afgelopen weken een paar kilootjes bijgekregen door haar chokoladeverslaving.Ze zit hierdoor wat strakker in haar velletje, en dat ervaar ik als een goede zaak.
Toen ik thuiskwam en mijn pc na een weekje sneeuwpret aanzette bleek ook nog eens dat ik een (V)rijkaartje voor PHG had gewonnen in de tombola.
Mijn dank is groot naar de organisatie en naar het meewerkende bedrijf...
Willi69
11 februari 2008, 17:05
Extra für r0y und horneymike: http://www.greensmilies.com/smile/smiley_emoticons_ventilator.gif
Jansen
11 februari 2008, 22:48
Ik hoorde dat er woensdag weer twee nieuwe Poolse komen werken.;)
Dus denk ik daar even te gaan kijken,omdat ze er goed uit zien.:green_smi
En Franceska,Jenna/jane,Kira Roemeens zijn er ook dus ijspret genoeg.:freu:
agaath
12 februari 2008, 00:35
Hallo mannen,
zijn er bij PHG ook wat vollere dames aanwezig?
Willi69
12 februari 2008, 09:58
Hallo mannen,
zijn er bij PHG ook wat vollere dames aanwezig?
Ja, W2 und Robin! ;)
Im Ernst: Aleko (Polen), Delia (Rumänien), Sylvia (Polen)
Tendenz zu voller: Anja (D), Jill (D)
Manni1A
13 februari 2008, 01:07
Ja, W2 und Robin! ;)
Tendenz zu voller: Anja (D), Jill (D)
Bei Jill sage ich mittlerweile: voll !
Manni1A
13 februari 2008, 01:26
Eigentlich war nach längerer Zeit mal wieder ein GT-Besuch eingeplant, aber auf dringendes Bitten des Theo-Logen sind wir dann doch wieder im PHG gelandet.
Am Nachmittag war es erschreckend leer: Neben einer Handvoll TA's (u.a. Sonja und Lisa) eigentlich nur die rumänische Straßen-Kinder-Fraktion anwesend (und so eine kleine Rothaarige nervte durch lästige Anbaggerei). Erst gegen 18 Uhr stellte sich der gewohnte PHG-Standard ein, so dass es dann doch noch ein ordentlicher Tag wurde. Neuzugänge waren eine Russin aus dem GT und zwei etwas Fülligere (Tendenz zu wat voller) :D
Anwesende Mädels am Dienstag, dem 12.2.2008 (circa 40 - 45, D=Deutschland):
Alison/Alicia (Polen), Angelina (Spanien), Anja (D), Bianca (D), Brooke/Sandy (Schottland), Celinia (Rumänien), Cheyenne (Ägypten), Chris (Ungarn), Dilara (Türkei), Emmy (Thailand), Eva (Rumänien), Eve (Polen), Franceska (Polen), Georgia (Rumänien), Gina (Marokko), Grace (Ungarn), Indira (D), Ina (Rumänien), Jill (D), Josie (D), Kati (D), Lisa (Polen), Loredana (Rumänien), Mimi (D), Roxanna (Polen), Samantha (Tschechien), Simona (Rumänien), Sina (D), Sonja (Polen), Veronika (mit Brille, Polen), Zoë (Rumänien) sowie ca. 10 bis 14 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
PS: Gibt es eigentlich irgendwelche aussagekräftigen Urteile über Kati (D)? Body und Blick haben ja was :fuck:
r0y
13 februari 2008, 09:24
Nadat ik met mijn maat zondag al even was wezen buurten in de PHG, waren we nog niet voldaan zoals we graag gewild hadden.
Dus met deze gedachtte in ons achterhoofd reisden we gisteren weer naar Duitsland voor een dagje plezier, Met Thin Lizzy - The boys are back in town galmend uit de speakers waren we aangekomen, Al bij binnenkomst zag ik veel gezichtten die ik zondag ook al zag, afgelopen zondag ben ik eenmaal naar de kamer geweest met Chris, deze kwam me nog hartelijk begroeten zoals wel vaker, maar nadat we even in de bar zaten en ik aan het acclimatiseren was, en dus nog niet meer haar weg wilde, wou ik het naar een later plan verschuiven.
Maar aangezien ze nogal lang weg was op de kamer besloot ik niet meer te wachtten, uiteindelijk met Franceska naar de kamer geweest, erg mooie dame is dat, alleen geen aanrader als ze je 1e van de dag is! (nogal wild wat alleen maar positief is natuurlijk :D)
Eenmaal terug van de kamer nog een hapje gegeten, wat er weer goed uitzag met Kip en spareribs, rijst, groente en pasta.
Nadat kleine Chris door kreeg dat ik met een andere vrouw ben gegaan kreeg ik een middelvinger naar me hoofd geslingerd in het nachtcafe om welke ik alleen maar kon lachen en ze vertelde me dat ik niet boos moest worden en moest begrijpen dat het haar werk was, waarna ik haar een andwoordde met dat het mijn hobby is om ook andere vrouwen te neuken, en dat ze dat ook moest begrijpen, En je raad het al dat kunnen ze weer niet begrijpen :D Na die middelvinger had ik nog meer aanleiding om die geile Brooke te nemen welke ik al zondag voorbij zag huppelen, over haar heb ik ook wat geschreven in haar topic. Nadat ik met deze schotse zuigmachine op de kamer was geweest was ik goed voldaan, en toen mijn compagnon ook voldaan was hebben we ons maar omgekleed en wouden we richting huis gaan, maar niet zonder dat Chris het even uitgebreid kwam goed maken met haar mond in de kleedkamer, en mijn maat vertelde "ich liebe deine freund" waarna ik zei "what a fool believes" :thefinger de thekenfrau nog bedankt en met een big smile zijn we richting huis gegaan.
Willi69
13 februari 2008, 09:54
PS: Gibt es eigentlich irgendwelche aussagekräftigen Urteile über Kati (D)? Body und Blick haben ja was :fuck:
Keine persönliche Erfahrung, aber ich kann mich noch an ihr erstes Erscheinen im PHG im Dezember erinnern: diejenigen Eisbären, die sie noch als Anna aus dem GT kannten, haben abgeraten (ähnlich wie bei Tina). :o :frust[1]:
The Joker
13 februari 2008, 16:38
Dinsdag de 12e rond 14:15 aangekomen in PHG.
Vond de damesbezetting nog al magertjes, vooral in looks.
Pas na het avondeten ontstond er meer sfeer en kwamen er ook meer mooie dames binnen.
Bij gebrek aan nieuwe meiden in mijn straatje weer een uur met Josie naar de kamer geweest.
Later op de avond viel mijn oog nog op een nieuwe dame met halflang bruin haar en lange benen, maar zij was ineens verdwenen.
Na een halve pizza naar binnen te hebben gewerkt besloot ik dat het mooi was geweest en hou ik mijn kruit ff droog tot donderdag.
Jansen
14 februari 2008, 01:08
Het was vanavond een GT avond.
niet dat de ijsberen van GT hier liepen,maar wel de dames.
Dunja met haar vriendinnen waren er maar ook nog een drietal andere.
Melissa vond het dus echt niet leuk maar niet getreurd Dunja en vriendinnen zijn rond 23.00 u weer vertrokken.
Cat Duits/Libanees en Chanell pools zijn ook twee nieuwe dames en zij door mij dan op de kamer weer even ingewijd.
Ze hebben wel ervaring in Zuid Duitsland en blijven nu even hier om een vaste plek te vinden.
Ze vroegen naar de ervaringen van Jansen en die zij probeer ook maar eens V.V.
Verder kunnen ze een keer gaan kijken binnenkort in GT of YY.
Er waren ongeveer 50 dames aanwezig en weinig ijsberen.
Van die ijsberen zaten er nog een aantal de hele avond voetbal te kijken en shummy sliep de hele avond (hij had de hele middag in de tuin gevoetbalt)
Ik heb me vermaakt met Franceska en de twwe nieuwe voor een trio.
De theke vrouw moest natuurlijk weer weten wat de service was van deze twee dames (zij had het weer gezien) voor ik weg ging en mijn antwoord was dat het een goed ervaring is geweest.
Willi69
14 februari 2008, 21:38
Cat Duits/Libanees en Chanell pools zijn ook twee nieuwe dames en zij door mij dan op de kamer weer even ingewijd.
Einweisung für neue Mädels ist wichtig, aber eigentlich Sache des Hausmeisters! :rolleyes:
Willem2
15 februari 2008, 00:44
http://www.planet-happy-garden.info/assets/images/00004655.gif
Die had ik dus in dat bericht moeten zetten ;)
Nogmaals : Bedankt Johnny :freu:
blowjob
15 februari 2008, 00:47
zeg moderator,weet gij waar de roemeense miky zich schuil houdt??
Willem2
15 februari 2008, 00:48
Waar is het roemeense Miky,zwart krullend haar.Heb haar al 7 maanden niet gezien.
Wie weet waar ze is,of wie weet in welke club ze werkt.???????????
Ga maar zoeken waar jou bericht is gebleven :rolleyes:
En dan vind jij ook het antwoord.
Flipper
15 februari 2008, 18:13
zeg moderator,weet gij waar de roemeense miky zich schuil houdt??
Miky is gestopt.
:rolleyes:
boeddha14
18 februari 2008, 12:44
Weet iemand of en wanneer Maya/Luana terugkomt.
GT-junky
18 februari 2008, 12:47
Ik heb haar de laatste weken toen ik een paar keer in PHG was niet gezien, ik zal eens voor je informeren of bekend is wanneer ze terugkomt.
boeddha14
18 februari 2008, 12:55
Hmmmmmmmmmmmmmm, bedankt !!!!!!!!!!!!!!!
Willem2
18 februari 2008, 13:06
Ik heb haar de laatste weken toen ik een paar keer in PHG was niet gezien, ik zal eens voor je informeren of bekend is wanneer ze terugkomt.
Willi69 zal toch wel met een lijstje komen ;) En anders zullen Bitchhunter en JackD wel even verslag uitbrengen van afgelopen zaterdag wie er allemaal aanwezig waren ( +/- 35-40 dames)
bitchhunter
18 februari 2008, 13:51
En anders zullen Bitchhunter en JackD wel even verslag uitbrengen van afgelopen zaterdag wie er allemaal aanwezig waren ( +/- 35-40 dames)Zu Befehl Willem!!!
Ich war Samstag da. Für einen PHG-Samstag wenig Frauen und wenig Gäste.
Eine Anwesenheitsliste nach Hausmeisterart kann ich nicht. Wie viele Frauen es waren, weiss ich auch nicht. Ich schätze über 40.
Ich war mit der kleinen Chris aus Ungarn auf der Kammer. Halbe Stunde die auch tatsächlich fast eine halbe Stunde dauerte. War ok.
Insgesamt kein guter PHG-Tag.
Gruß
bitchhunter
Willem2
18 februari 2008, 14:15
Zu Befehl Willem!!!
Sehr gut Herr Bitchhunter ;)
Ich war mit der kleinen Chris aus Ungarn auf der Kammer. Halbe Stunde die auch tatsächlich fast eine halbe Stunde dauerte. War ok.
Gruß
bitchhunter
Und wie sehen die Brüste aus ?
r0y
18 februari 2008, 15:53
die gaan volgende week in renovatie als ze niet naar ons luisterd Willem :)
Willi69
18 februari 2008, 17:17
Willi69 zal toch wel met een lijstje komen ;)
Ich habe brav alle lijstjes gepostet! :wink:
bitchhunter
18 februari 2008, 17:26
Und wie sehen die Brüste aus ?Weiß ich nicht mehr so genau....waren jedenfalls zwei Brüste... glaube ich. Hab sie ja - wie Du weißt lieber Willem - wie immer nur von hinten gesehen.
Willem2
18 februari 2008, 17:44
-wie immer nur von hinten gesehen.
Und Villa Vertigo auch nur von hinten gesehen :D
Euh Chris heeft wel een lekker kontje dus dat uitzich was wel goed ;)
Big30
18 februari 2008, 18:37
Begin November voor het laatst gespot in PHG.
Zou volgens eigen zeggen geen terugkeerplannen hebben, maar daar is wel eens vaker op teruggekomen ;)!
Manni1A
18 februari 2008, 23:46
Ich habe brav alle lijstjes gepostet! :wink:
... und ich poste vom vergangenen Samstag mal lieber keine Liste :green_smi
Dem ist wenig hinzuzufügen :ranting2:
Außer, dass das Rundum-Paket (ohne Poppen) wie immer vorzüglich war (insbesondere das Essen - wenn auch erst deutlich nach 20 Uhr geliefert)
facial
19 februari 2008, 22:02
hallo, weet er iemand of het vrijdag druk met dames is in phg, ik wil er dan graag heen gaan. Zijn er nog meer leden die er dan ook zijn om ter plekken ervaringen uit te wissen.
Groeten Facial:wink:
Jansen
19 februari 2008, 23:18
Morgen wel daar dus kijk maar.
Vrijdag naar GT.
facial
20 februari 2008, 11:57
jansen doe je dan wel een beetje rustig aan met franceska zodat ze vrijdag ook nog zin heeft om te komen
groet facial
JackD
20 februari 2008, 21:15
PHG of VV?:
Veel bekende beertjes zouden zaterdag hun opwachting maken in VV, maar dit beertje koos voor "bekend en vertrouwd", dus voor PHG. Achteraf gezien niet de beste keuze denk ik, want (bijna) zonder bekenden is alleen toch ook maar alleen; zelfs in een, uiteindelijk toch, redelijk gevuld PHG ...
Gevuld?:
Aangekomen rond 13.00 uur, de parkeerplaats was nog zo goed als leeg en dat vertaalde zich binnen in een wel zeer overzichtelijk geheel ... De bar werd bevolkt door welgeteld twee ijsberen en vier vrouwen, een uur later was de tussenstand vier/acht, in de loop van de middag trok het allemaal toch nog wel redelijk aan, maar over het geheel gezien was en bleef het een matige dag met naar schatting zo rond de dertig/vijfendertig meisjes/vrouwen.
Gekamerd?:
Een, zoals gebruikelijk leuk, uurtje doorgebracht met Grace (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4494) en later ook een, helaas minder, uurtje met de roemeense Alina (20 jaar, zeer slank, A-cup, blond haar tot halverwege de rug, geen tatoeages, geen piercings, niet zoenen, pzc, nmc).
Genoten?:
Vooral van het winterzonnetje ... JackD totaal alleen op het terras :cool:; het zonnetje was aangenaam, de muziek was lekkere funk / disco (Earth, Wind & Fire, Sister Sledge enz.), het biertje smaakte goed ... Een aparte ervaring!
Gedanst?:
Ik niet ... Zoals de laatste tijd bijna gebruikelijk werd ik halverwege de avond weer van mijn favoriete hangplek verjaagd door een DJ. Had m.i. weinig toegevoegde waarde; de stemming was en bleef enigszins mat; misschien een verkeerde muziekkeuze (geen Manele)?
Toch nog wel even kunnen genieten van wat roemeense voetjes van de vloer (Chris, Grace e.a.).
Jansen
21 februari 2008, 00:28
Franceska was er niet en Jansen had zin in een geil avontuur.
Er waren weer een aantal nieuwe gezichten ( onder de dames)
maar na een uurtje me heerlijk terug getrokken met Jenna/Jane wat een spektakel is geworden met veel vuurwerk.
Naderhand samen met Rex,Picasso,en Wankelot pizza gegeten en vermoeid naar huis gegaan.
Jenna/Jane is meteen naar onze heftige sessie naar huis gegaan.( zie Jenna )
Onder fietsemakers termen ( gewoon de hele binnenband er uit getrokken)
Ja gewoon een gezellige avond met hele goede en nieuwe pizza,s
The Joker
21 februari 2008, 13:35
Na een lange rit via de N273 omdat de A73 blijkbaar nog steeds niet open is kwamen we om 16:00 aan in PHG.
Helaas een stuk te lat voor het ontbijt, gelukkig kwam er gebak en aangezien een biertje ook voor 2 sneetjes brood telt was de ergste honger wel gestild.
Om 18:00 een uur de kamer iop gegan met de Duitse Josie en na terugkomst een portie gyros vlees naar binnen gewerkt, veel meer van het eten was er trouwens vandaag niet.
Ondertussen waren Jansen, Picasso en de geile hond Rex ook gearriveerd.
21:45 kwamen er 4 dozen pizza aan die snel werden weggewerkt door het ijsberenleger, alleen jammer dat er geen sambalsaus was, hopelijk staat die er in het vervolg weer.
Na nog een sessie met de Nederlandstalige Tara om 00:30 de lange rit huiswaarts aangevangen.
Al met al weer een gezellige woensdag in Oedt.
Picasso 1
21 februari 2008, 19:27
Hoe zit het met de prijs van het mooiste verhaal :o ik heb me kapot gewerkt en de muren staan krom.
Die gaan Rex en ik overtreffen :D.
Jansen
22 februari 2008, 00:54
Echt niet :green_smi alleen al niet door de heftige sex van mij met deze vrouw die met mij diverse hoogtepunten beleefde.
Ik wil het met haar ook wel een keer in het nachtcafe doen dan weet ik zeker dat jij niets meer overtreft.:freu:
Is voor mij niet de eerste keer daar.
Ik heb het daar eens een showtje gedaan met Manell met camera er bij en vijftig mannen en vrouwen publiek.
Dus daag me niet uit :teuflisch
Picasso 1
22 februari 2008, 07:26
Echt niet :green_smi alleen al niet door de heftige sex van mij met deze vrouw die met mij diverse hoogtepunten beleefde.
Ik wil het met haar ook wel een keer in het nachtcafe doen dan weet ik zeker dat jij niets meer overtreft.:freu:
Ik heb het daar eens een showtje gedaan met Manell met camera er bij en vijftig mannen en vrouwen publiek.
Datzelfde kan ik ook met 100 toekijkende vrouwen. Maar met 50 mannelijke toeschouwers lukt me dat inderdaad niet. Je hebt gewonnen :D.
Willem2
22 februari 2008, 08:40
De opmerking van Picasso1 gaat toch over het verhaal en de te winnen prijs. Het ging toch niet over hoe ver je kan plassen :D;):wink:
Randy
22 februari 2008, 12:11
...
Bluffer! Manell deed de show, met jou als willig slachtoffer :teuflisch
Een jaloerse Randy, die ook best Manells slachtoffer had willen zijn.
Jansen
23 februari 2008, 00:53
Bluffer! Manell deed de show, met jou als willig slachtoffer :teuflisch
Een jaloerse Randy, die ook best Manells slachtoffer had willen zijn.
Jij houdt dus ook van kersen en slagroom het plakte wel na de show.:green_smi
Jansen
23 februari 2008, 18:10
Ik heb gisteren in GT het verhaal van Rex en Picasso gehoord waar mee ze willen winnen.
Nou ik moet zeggen dat het wel een prijsje waard is het is ook een echte s(ke)let deze dame
Knabbel
24 februari 2008, 15:57
Gisteren getwijfeld naar PHG of Villa Vertigo af te reizen. Na een sms'je van een niet forumlid besloten dat de eerste het zou worden. Pas later in de middag aangekomen, waar het relatief rustig met dames en ijsberen was. Maar eens begonnen met een verkenningsronde, ronde koffie een goede saunasessie en in de middag beetje voetbal kijken op het grote scherm. ('s avonds boxen) Nog in gesprek geraakt met een zweed die samen met een paar vrienden extra uit Stockholm was komen overvliegen voor PHG. Al doende vloog de tijd voorbij en voor ik het in de gaten had was begin van de avond de club alweer behoorlijk gevuld met dames en beren, maar nog steeds in de juiste verhouding. Durf het niet met zekerheid te zeggen maar ik schat rond de 40 dames aanwezig, waarvan een belangrijk deel Roemeens. Mijn clubafspraak verdween met Poolse Paulina (zusje van Kinga) op de kamer en was ondanks enkele beperkingen behoorlijk tevreden.
Speciaal voor JackD: Vergeet Alina en neem mijn advies: Moni (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=10112)
Speciaal voor SirWankalot: Het eten was weer uitstekend, met 2 soorten vlees aangevuld met kip, rijst, bami, aardappelen en verschillende schalen met salade, en natuurlijk 's avonds pizza! (scheelde weer een ritje Duisburg)
Het was weer een mooie dag die werd afgesloten door Putzman Janusch die voor de gelegenheid was omgedoopt tot DJ. Dat hier een vaste set van de harde schijf speelde en dan ook nog 2 keer achter elkaar mocht de pret niet drukken. In ieder geval een lekkere set (met de stevige donkerbruine baselines in de Timo Maas' stijl) Gelukkig werd dit langdurig luister bijgezet door 4 Roemeense dames die keurig synchroon allerleid danspasjes opvoerden. Dit kon ik als stand-in voor JackD eens mooi van dichtbij meemaken. Tevens gadegeslagen dat sommige dames (wat oudere garde en geenszins mijn doelgroep) dit meewarig met een lang gezicht aankeken. Kinderverjaardag (Grace was jarig) of niet, het brengt in ieder geval stemming in de brouwerij, want ik heb zelfs Janine zien lachen, en dat zegt wat...
11cc
25 februari 2008, 12:44
Ik heb gisterenavond mijn Tombola vrijkaartje verzilverd.Ik was na een zware nacht bekaf, en had minstens 2 saunagangen en 2 maal zwemmen nodig om weer een beetje mannelijke krachten in mij te bespeuren.Na een dutje ,een mooie voetbalwedstrijd ( Madrid-Getaffe 0-1)en een Hamburger op zoek gegaan naar Kyra....Na een half uurtje zag ik haar op haar vaste plekje aan de kop van de bar.Opnieuw werd ik geraakt door haar blik,haar stijl, en haar aardigheid. Ik schreef in mijn vorige bericht al dat zij wat kilootjes erbij heeft gekregen.Gelukkig maar,het staat haar erg goed.Het kamerbezoek was natuurlijk ook weer een zalige ervaring.
Kortom een fijne avond gehad met wat mij opviel een erg hoog allochtoongehalte,maar dan wel van de elegantere soort.De Modedagen in Duesseldorf bleken debet te zijn aan dit hoge opkomstpercentage .
Nogmaals dank aan de organisatie en het medewerkende bedrijf.....
Willi69
25 februari 2008, 15:10
Na een half uurtje zag ik haar op haar vaste plekje aan de kop van de bar.
= Südkurve :D
facial
25 februari 2008, 22:15
Afgelopen vrijdag naar phg geweest was er gezellig met mooie (voor mij veel nieuwe) dames en niet te veel collega beren twee kamer bezoeken gehad met Perla en Victoria zoals ik beschreven heb bij de dames was vooral Victoria helemaal super daar wil ik zeker nog een keer voor terug naar PHG en dan heel de avond met haar een kamer op minimaal 4 uur of zo echt een topper.
Willi69
26 februari 2008, 10:22
Wili wo sind Sie?
Hier! :wink:
oder mindestens, wissen Sie ist brooke noch im Da House ?
Ja, Brooke ist noch da, aber unregelmäßig.
GT-junky
26 februari 2008, 17:41
Afgelopen zondag gebruik gemaakt van mijn gewonnen 'vrijkaartje'. Heb me uitstekend geamuseerd in Happy Garden. Lekker ontbijtje genomen, helaas geen gebakken eieren dit keer. Super-sessie gehad met Selena. Ik kan alleen maar beamen wat al in de recensie over haar is geschreven. Nog even gezellig met Picasso1 gebabbeld en weer bijtijds huiswaarts gekeerd.
't Was leuk en nog bedankt voor de gratis entree!
Manni1A
27 februari 2008, 11:36
Hier! :wink:
Ja, Brooke ist noch da, aber unregelmäßig.
Im Moment ist Brooke sogar sehr regelmäßig da - teilweise schon am späten Nachmittag. Nach eigener Aussage hat sie im Moment viel Zeit fürs :fuck: