PDA

Volledige versie bekijken : Partytreff tegen Belgische grens



latexje
30 april 2008, 05:26
Hoi,
Welke partytreff kan je vinden niet te ver van de Belgische grens ? Liefst ééntje dat aan te raden is...;)

Goedemorgenallemaal
30 april 2008, 11:14
Volgens mij is Krefeld het dichtst bij. Villa Emanualle is geen Partytreff als ik het zo mag geloven.

Of Krefeld aan te raden is? Er zijn wat mindere geluiden.
Ik ben geen PT expert dus kan er niet over oordelen.
Mij trok het niet zo, je hebt wat kamers die gewoon open zijn enw aar je met meerdere koppels tegelijk kan zijn, en je betaalt alleen maar entree maar afgezien daarvan vond ik het een beetje gewoontjes. Ik had van Partytreff meer het idee van Mettmann, lekker van alles in een gezamenlijke ruimte.
Wat dat betreft zijn bijvoorbeeld Tabulos en Bernd meer Partytreff (denk ik), al moet je daar ook per keer betalen.

uurtje
30 april 2008, 11:22
Helaas, bovenstaande informatie is niet helemaal juist. In het algemeen verstaat men onder "Partytreff" een gelegenheid waar je na eenmalige betaling volledig en (vrijwel) onbeperkt je gang kunt gaan. Het zogenaamde "flat rate" gebeuren.

Zowel Tabulos als Bernds Schieferhof behoren hier niet toe. Tabulos heeft 1x per maand een gang-bang dag (laatste vrijdag van de maand) en dan kun je wel voor 1 prijs vaker terecht. Ik verzoek de experts op dit gebied om eea aan te vullen.

BSH is een gewone FKK. De dames zijn er naakt (daarom FKK) en ze worden per sessie betaald. Niks geen party treff dus.

Partytreff is in het algemeen iets goedkoper maar wordt niet door iedereen als kwalitatief gelijkwaardig met andere FKK's ervaren. Echter, ook hier verschillen de meningen een beetje.

jan j
30 april 2008, 15:13
voor belgie zijn partytref Mönchengladbach http://www.partytreff-mg.deen Partytreff Krefeld het dichtste bij.

Krefeld kan ik aanraden ,maar je moet niet te veel van de pt zelf verwachten ( slechte douches ,sauna ) het is daar een beetje oud en versleten.

Mönchengladbach ben ik nog nooit geweest ,maar ik heb er goede maar meer minder goede dingen over gelezen.

Josef
3 september 2008, 14:28
Zijn er nog ijsberen in Partytreff MG geweest? Want de laatste recencie is al van 30 April,er is toch wel iemand daarna nog een keer geweest?Ik heb de site bekeken maar voor 90 Euro kan je er 8 uur vertoefen.En de dames zien er ook niet verkeerd uit,maarja werken die dames er ook wel die op de foto staan.En zien ze er ook zo uit als op de foto,s.Mijn oog viel op de Poolse Vicki kort donker haar en een paar lekkeren borsten 23 jaar.Maar is zij ook lief?Ik wil er zeker een keer naar toe maar? Ik vind het vreemd dat je er niets meer over leest.En is het eten ook lekker,is het warm/of een koud bufet.En nog een vraag er is een bubbelbad maar zo als ik gelezen heb is hij niet in bedrijf.Zo iets kan toch in een paar dagen gemaakt zijn.Of heeft het temaken met legionelle/bacterie.Ik hoor graag wat van jullie alvast heel erg bedankt . Groetjes Josef.:help:

jan j
3 september 2008, 23:24
in de duitse fora bijna alleen slechte berichten over Partytreff MG .

Krefeld is intusse dicht.

partytreff bar Zur Linde in Nettetal is de voortzetting van Krefeld en lekker dicht bij ,ongeveer 10 minuten van de grens bij venlo.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11939

matrenou
5 september 2008, 22:23
Partytreff Pole Position in Kerpen is ook dicht bij de Belgische grens. Kan ik zeker aanraden.