Volledige versie bekijken : Nikki
Snoepveter
30 april 2008, 10:12
Naam : Nikki
Nationaliteit/Taal : Duits/Duits
Leeftijd : 31?
Haarkleur/-lengte : donker met blonde strepen
Lengte dame : 1.72
Postuur/Cupmaat : slank, B
Tatoeages/Piercings : Niet gezien
Service: NMC, PZC, Zoenen, Beffen
Voordelen: Lief en aandachtig
Nadelen: -
Tijdsduur : 30 min
Prijs : € 50,00
Extra’s bij het bezoek:
Snoepveter
30 april 2008, 10:18
Op 28 april binnengekomen in LR. Het was nog erg rustig om 15:00 uur en na gesettled te zijn even rondgekeken heb ik Nikki gespot. Ze kwam bij me zitten. Ze heeft een girl next door gezicht. Niet opvallend mooi of zo maar wel vriendelijk en redelijk doorsnee. Ze heeft een mooi lichaam. Ze heeft een lekkere kont. Ze droeg een soort bodystocking waarvan de hele achterkant in grove netvorm :p. Dus dat liet niets te wensen over. Ik dacht van hoppa, die laten we niet lopen. Op de kamer gegaan en haar met mijn tong verwend om te beginnen. Ze kwam lekker klaar (werd ineens kletsnat dus het zal wel). Daarna was ik aan de beurt met een lekkere pijpbeurt (zonder jasje ja):o. Daarna na een pauze (het ging bij mij helaas niet zo) met mondje en handje afgemaakt. Herhalingsgevaar: waarschijnlijk niet, maar ik wil ook opgegeild worden door het uiterijk van een dame, mn haar gezicht en dat was redelijk maar niet super.Dus het ligt echt aan mij, niet aan haar! O ja, ze werkt 2 dagen in GT en 1 dag in LR.