PDA

Volledige versie bekijken : Top 4 vrouwen Palace 2008

bergm550
30 april 2008, 14:53
Hier is mijn top 4 van vrouwen in Palace in 2008:

1. Indira (Roemeens)
2. Sandra (Duits)
3. Roemeense (helaas weet ik haar naam niet meer)
4. Diana (Roemeens)

Voor Goldentime heb ik een top 5, maar met Palace had ik een top 5, maar helaas werkt Cassandra niet meer in Palace. Ze werkt nu in Paradise (Stuttgart).

bergm550
2 juli 2008, 21:23
Ik moet mijn lijst aanpassen:

1. Indira (Roemeens)
2. Sandra (Duits)
3. Agnieszka (Pools)

Ik laat het bij een Top 3. Ik ben buitengewoon tevreden met deze dames. Zeker Indira is de reis naar Palace waard.

Snoepveter
2 juli 2008, 22:58
Ik moet mijn lijst aanpassen:

1. Indira (Roemeens)
2. Sandra (Duits)
3. Agnieszka (Pools)

Ik laat het bij een Top 3. Ik ben buitengewoon tevreden met deze dames. Zeker Indira is de reis naar Palace waard.

Ik sprak gisteren met wat duitsers in Finca Erotica. En op mijn vraag waar ze liever naartoe gaan: the Palace of Oase. Unaniem vertelden ze me Oase. Mooiere (jonge) vrouwen en schoner? Maar goed dat ben je dus niet eens?

bergm550
2 juli 2008, 23:07
Ik sprak gisteren met wat duitsers in Finca Erotica. En op mijn vraag waar ze liever naartoe gaan: the Palace of Oase. Unaniem vertelden ze me Oase. Mooiere (jonge) vrouwen en schoner? Maar goed dat ben je dus niet eens?

Hallo Snoepveter,

Ik ben in Oase geweest, en Oase is zeer de moeite waard. Inderdaad mooie vrouwen. Maar ook in Palace kun je het goed treffen qua vrouwen. Ik kan het je zeker aanraden.

Bergm550

Snoepveter
3 juli 2008, 22:29
Hallo Snoepveter,

Ik ben in Oase geweest, en Oase is zeer de moeite waard. Inderdaad mooie vrouwen. Maar ook in Palace kun je het goed treffen qua vrouwen. Ik kan het je zeker aanraden.

Bergm550

check. Gaan we nog eens bezoeken dan....:D