PDA

Volledige versie bekijken : Eindhoven, Eindhoven Privé, Mecklenburgstraat 19, Eindhoven, Maxime

herej1
30 april 2008, 20:38
Hallo

Wat ik me in deze discussies afvraag is of er nog nooit iemand een leuke ervaring met Maxime heeft gehad. Immers het vebaast me dat er op deze site geen recencies over haar geschreven zijn. Voor mij is Maxime binnen Eindhoven Privé het allermooiste en liefste meisje wat ik in deze branche ooit heb mogen ontmoeten. Ik kom sinds ongeveer een jaar regelmatig bij haar, en had hier toch wel wat meer recensies over haar verwacht. Zoals ik al aangaf is Maxime een heel aardige en zeer mooie vrouw van ongeveer 36 jaar. Ze ziet er netjes en verzorgd uit, heeft een mooi figuur en is altijd lekker geil en ze doet haar werk vol overgave en met plezier. Ik heb haar immers nog nooit anders gekend dan een erg positieve en sensuele vrouw en kan het uitstekend met haar vinden. Ik zou haar het liefste elke dag aan mijn zijde hebben. Maxime heeft wat mij betreft absoluut geen concurentie. Wat een prachtvrouw, zowel uiterlijk als innerlijk.

Groetjes,

Het bekend vriendje van Maxime

Willem2
4 mei 2008, 04:39
Het bekend vriendje van Maxime

Beste herej1,

:welcome2: op deze site.....

Maar de laatste zin zou wel eens heel anders uitgelegd kunnen worden

Jansen
4 mei 2008, 08:38
Klopt ik ken deze vrouw ook en moet zeggen dat ze altijd er speciaal uit ziet en even lief is.

Foots kan hier meer over schrijven omdat hij haar vanuit deze club nog beter kent als ik.
Ik alleen van buiten de club.

Maar schrijf zelf eens over haar met beschrijving van haar figuur en service zoals bij de andere dames staan op dit forum.

p.s. ik vraag aan Foots om ook over haar te schrijven. :green_smi

foots
4 mei 2008, 18:16
Eh sorrie, ik kom wel eens in Eindhoven Prive, maar ik heb geen ervaring met Maximé. En ik kan er dan ook geen recensie over schrijven.

Wel ken ik Romy en Jessica en Tamara daar en vroeger Sandra en Amanda.

Groet, Foots:wink: