PDA

Volledige versie bekijken : Nadja (Duits) ex-Laura ACA



Tiga
4 mei 2008, 13:22
Haarkleur/-lengte : Lang blond
Lengte dame : ca 170 cm
Postuur/Cupmaat : slank, C (siliconen)
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
Leeftijd : 27?
Tatoeages/Piercings : eindelijk een keer een onaangeroerd lichaam
Service: goed, geen tz, pzc, nmc
Voordelen: Stijlvolle mooie meid
Nadelen: toch het zoenen dan maar?
Tijdsduur : 30 min
Prijs : normaal 50,-
Historie: Finca Erotica, VV

Er volgen nog wel ervaringen met deze meid ;)

Carpe diem
4 mei 2008, 15:41
Ik denk dat ik een liedje over deze vrouw ga schrijven. :D:D

Tjonge, tjonge wat een mooie vrouw is deze Laura uit Acapulco.
Maar de rest zullen jullie wel van Tiga horen want die heeft haar uitgebreid en uitvoerig bestudeerd.

Greetz

Traumtänzer
31 mei 2008, 08:24
So wie Tiga die Laura beschrieben hat, könnte es die sein, mit der ich gestern im ACC (meine Abrürzung für fkkk Club Acapulco) das Vergnügen hatte.

Meine Alterseinchätzung: ca 35 Jahre
Service: Geschacksache

meine Erfahrung:

small Talk: vorher nicht besonders bei der Sache
nachher ein wenig talkfreudiger

Service: hat zunächst das Badezimmer aufgesucht, ich enke wegen Gleitcreme und nicht dafür sich den Schweiß abzuwischen und ist dann, als ich mich legte, über mich hergefallen mit einem Kuss auf den Hals, dann ausgiebig beide Brustwarzen und anschließend blowjob. Ihre Brustwarze durfte ich lecken, schmeckte aber bitter!

Fubgern: Muschi durfte ich befühlen, aber nicht einlochen.

Der Akt war lustloses reiten. Ich denke sie war froh als es vorbei war.

Für den, der das mag, mit Sicherheit eine Empfehlung.

Preis: 40 Euro, kein Trinkgeld gegeben.

Gruß

Euer Traumtänzer
der eigentlich im LR verabredet war, das Auto jedoch zum ACC fuhr

flens
8 juni 2008, 09:55
ich bin mir relativ sicher, dass diese "Laura" nun im World in Pohlheim als "Nadja" arbeitet.

Kann aber sein, dass sie zwischendurch auch mal einen anderen Club aufsucht.

Knabbel
2 augustus 2008, 09:00
Volgens mij is Laura de dame rechts op de foto.

De foto's zijn gemaakt op 27.07 j.l., dus dan moet ze haar silliconen op het nachtkastje hebben laten liggen. Haar gezicht herken ik ook niet. Zag wel een andere dame uit GT: Bianca (v/h PHG/World) Die linken we maar ff niet omdat er nog zo'n "argeloze" koekebakker bij op staat.

Wat een rukfeest trouwens. Allemaal cool motherfuckers met een zo groot mogelijk zonnebril, zo ongeinteresseerd mogelijk kijkend. Laat me raden wie draaide: DJ Wannabee a Star?

MiniME
2 augustus 2008, 09:51
De foto's zijn gemaakt op 27.07 j.l., dus dan moet ze haar silliconen op het nachtkastje hebben laten liggen. Haar gezicht herken ik ook niet. Zag wel een andere dame uit GT: Bianca (v/h PHG/World) Die linken we maar ff niet omdat er nog zo'n "argeloze" koekebakker bij op staat.

Wat een rukfeest trouwens. Allemaal cool motherfuckers met een zo groot mogelijk zonnebril, zo ongeinteresseerd mogelijk kijkend. Laat me raden wie draaide: DJ Wannabee a Star?

Tsjonge, wat een hoop foute vrouwen (heerlijk!) en foute kerels (minder heerlijk) daar in Kiesgrube op die party zeg! Was dit een schoenenverkopersconferentie of zo? Of gewoon een ordinaire recruterings party? :eek: En........waarom was ik niet uitgenodigd!? :D

timjava
7 juni 2009, 16:27
Tot mijn verbazing kwam Laura weer terug in de bar gelopen. Waar ze de hele avond direct werd aangevallen door een beertje, ging ze nu rustig op een bankje zitten. Onder aanmoediging van Rex zag ik mijn kans om alsnog mijn dagje perfect te maken. Met een snoekduik, dook op het bankje naast Laura, zodat ik zeker wist dat er niet een ander ijsbeer mij plekje zou innemen. Laura is een zeer vriendelijke dame die rustig de tijd voor je neemt. Na even gesproken te hebben op de bank, al snel richting de kamer gelopen. Een sessie die het beste van de avond is geworden. Deze dame kan echt heerlijke pijpen. Hier ging ze lekker lang meer door, totdat ze vroeg “bis ende?”. Dat was niet mijn bedoeling, want als ik toch met zo’n prachtige dame ben, wil ik ook wel even neuken. Uiteindelijk heerlijk in doggy-style klaar gekomen. Tiga bedankt voor de tip!

Tiga
12 augustus 2009, 10:24
Zoals vermeld in het algemeen bericht, gisteren weer een leuke sessie met deze schone gehad. Ik verwacht dat ze de komende weken wel in Aca blijft op doordeweekse dagen en zal haar zeker nog een keer bezoeken.

mokota
23 november 2010, 17:03
De laatste post is weliswaar 1 jaar oud. Is deze schoonheid recentelijk ergens nog gesignaleerd?

Knabbel
31 december 2010, 14:47
De laatste post is weliswaar 1 jaar oud. Is deze schoonheid recentelijk ergens nog gesignaleerd?

>> FKK Planet te Merzenich

Tiga
1 januari 2011, 13:28
>> FKK Planet te Merzenich

Waarschijnlijk op woensdag en donderdag. Vrijdag en zaterdag werkt ze in World.

mokota
4 januari 2011, 22:29
Thanks, thanks.

dbd67
10 april 2015, 14:00
Heb haar 2 jaar geleden voor het eerst ontmoet in Mainhattan en na de tijd verschillende keren geboekt, meestal werkt ze in Finca maar gaat soms ook naar andere clubs toe.
1 van de aardigste en intelligentste dvps die ik ontmoet heb top meid!

Big30
10 april 2015, 14:11
Nadia is een vrouw die ik ken van Yin Yang, uit Mainhatten, uit de Finca Erotica en uit de Planet Eden kenne. Vaak is ze met een donker blonde dame uit Kroatië. Ze is blond, + -35 jaar oud, uit Keulen. Het heeft dikke Titten (help van de Doktor).
Ze kust tip top.
Sex met haar is een genot (ein Genuss). Perfekt.


Hallo pipette ik denk dat jij Nadja bedoelt, weet het wel zeker.


Zou haar inderdaad wel kunnen zijn Big alleen heeft ze nu een kleine tattoo aan de binnenkant van haar pols.
Werkt meestal in Finca maar gaat soms ook naar andere clubs, leuke vrouw met zeer goede service heb vaak contact met haar via whatsapp.
Van dbd67 begrijp dat het inderdaad om deze dame gaat!

dbd67
11 april 2015, 10:25
Ik denk dat je haar het beste onder Finca kan zetten Big omdat ze daar het meeste werkt.

zorro86
24 mei 2015, 15:34
Und weiß jemand jetzt wo nadja aktuell anzutreffen ist?

zorro86
4 juni 2015, 22:22
Gibt es Neuigkeiten zu nadja??

habe gehört sie hat wohl auch im Planet eden gearbeitet. ...

pipette
22 juli 2015, 17:10
Nadja is nu actif in het Planet Eden. Perfekt service...

dbd67
13 november 2015, 12:43
Ze werkt nu in saunaclub Babylon.
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/499.php

bettman
18 november 2015, 17:17
Ze werkt nu in saunaclub Babylon.
http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/499.php

Da habe ich sie zum ersten Mal am 23./24. Oktober gesehen. Im Schlepptau hatte sie ihre kroatische Freundin Sarah aus der Finca!
Letzten Samstag war sie solo im Babylon!

dbd67
24 november 2015, 17:21
Afgelopen zaterdag was ze in Planet Eden en heerlijke uurtjes met haar verbracht.

Big30
24 november 2015, 18:35
Afgelopen zaterdag was ze in Planet Eden en heerlijke uurtjes met haar verbracht.


Ik heb haar verplaatst en als check keek ik op de awl van babylon waar ze voor deze week vermeld wordt. Dus ... .

satanic surfer
24 november 2015, 22:11
Laat ´dr maar staan in Bab...ze was onlangs ook een tijdje in AcaGold, behoorlijk aan het clubhoppen derzeit...geen pijl op te trekken

Bubbelbader
27 november 2015, 09:16
Stond van de week op de AWL, was echter niet aanwezig volgens mij. Is nu ook geheel verdwenen van de lijst.

dbd67
9 februari 2016, 18:58
Nadja staat nu achter de bar in Planet Eden