PDA

Volledige versie bekijken : Stella (Duits)



Tiga
4 mei 2008, 13:36
Haarkleur/-lengte : Lichtblond, lang
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : Slank, B
Nationaliteit/Taal : Duits, Duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : knopje boven lip
Service: Goed, pzc, nmc, zoenen
Voordelen: Mooie meid, goede service!
Nadelen: Blijvertje?
Tijdsduur : 30 min
Prijs : normaal 50,-
Historie: ex Wallen Maasbracht

Brr, schrijven maar :lostit:

Knabbel
5 mei 2008, 22:35
Platina blond haar, mooi gebruind lichaam en een mooi rond koppie. Een blik in haar richting was voldoende om er zeker van te zijn met haar de lakens te willen delen. Ze was voortdurend geboekt en mijn verwachtingspatroon had ik niet al te hoog staan, te meer er nu een tarief van € 35.- voor een half uur van toepassing was, en me zojuist iemand meedeelde dat niet alles dames zoenden. Dit zou alleszins meevallen.

Toen ze vrij was maar eens ernaast gaan zitten en ongedwongen 10 minuutjes over koetjes en kalfjes gebabbeld. Na haar zachte been maar weer eens gestreeld te hebben de verlossende sleutelvraag gesteld. Ik werd meegenomen naar boven, naar een klein maar knus kamertje. Ons beiden ontdaan van alle kledij en gelijk begon ze met flink (tong)zoenen. Een prima begin. Daarna werd er nog een beetje gefriemeld en al gauw begon ze met pijpen. Gelukkkig op de voor mij prettigste wijze. Langzaam en nat, waarbij ze niet schuwde regelmatig flinke klodders spuug langzaam te laten afdalen op mijn eikel, ondertussen mij geil in de ogen kijkende. Tussendoor nam ze nog even kort stam en ballen mee, waarna het mijn beurt was. Haar op de buik gelegd om de achterkant eens te inspecteren. Een heerlijk rond satijnzacht kontje smeekte erom om eens flink afglebberd te worden. Hoe natter ik het maakte, hoe hoger het kontje kwam. Daarna zoog ze me weer op oorlogssterkte op een dusdanige wijze dat het neukwerk beperkt bleef tot 2 in elkaar overvloeiende standjes.

Uieindelijk was ik zeer tevreden met haar service, zeker gezien het huidige prijsniveau. Ook voor € 50.- zou dit zeer de moeite waard geweest zijn, echter dan had ik het half uur wel vol willen maken. Nu stond ik met een goede 20 minuten weer buiten, maar nog steeds een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Als ik dan toch naar een nadeel moet zoeken, dan is het haar zachte maar te veel gespeelde gekreun. Dit werkt bij mij averechts.

Echter al met al geen GFE maar desondanks zeker een aanrader.

Knabbel
6 september 2008, 14:43
Na haar lange tijd niet meer gezien te hebben, haar gisteren weer gespot.