PDA

Volledige versie bekijken : Nina, blonde Polin

bitchhunter
4 mei 2008, 14:25
Haarkleur/-lengte : Lichtblond, lang
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : Slank, B
Nationaliteit/Taal : Polen
Leeftijd : Sieht aus wie 25
Tatoeages/Piercings : Arschgeweih
Service: Goed, sehr gut pzc, nmc, zoenen
Voordelen: Sehr hübsch, guter Service
Nadelen: keine
Tijdsduur : 30 min
Prijs : normaal 50,-
Historie: irgendwo in holland

Knabbel
11 mei 2008, 11:30
Ik denk dat ze hooguit de 1.55 mtr. nadert, echter heerlijk slank figuurtje met romig rond kontje. Mooie stijlvolle verschijning. Op het eerste gezicht leek ze me niet pools. Beetje rond gezicht met beetje geknepen oogopslag. Vergelijk het met v/h/ Rada uit PHG. Op de onderrug voorzien van brommerstuur inclusief benaming model vespa en ze heeft een piercing tussen voortanden en binnenkant lip.

Alleraardigst smalltalk op de bank waarbij bleek dat onder meer haar historie lag in Utrecht bij de bootjes (5 mnd). Toch al flink wat jaartjes actief en inmiddels al 32 jaar, al zou je haar dat niet direct geven.

Zoenen niet tot gematigd. Pijpen stevig maar ook goed, zij het dat ze niet veel verder komt dan de eikel en af en toe een likje langs de ballen. Neuken helaas beetje plichtmatig. Redelijke sessie waarbij haar mooie verschijning en monotone, maar toch aangename pijpwerk de doorslag voor een voldoende geven.

BTW. Sinds de komst van een andere Nina, die inmiddels weer weg is, is ze zoekende naar een nieuwe naam. Mia leek haar wel wat, maar vooralsnog noemt ze zich nu Eve.

blauwebeer
21 mei 2010, 15:54
Ondertussen loopt er in Aca een andere Poolse rond, lange blonde haren, stijvol brilletje, lekker figuur en zij luistert naar de naam, jawel Nina.

Big30
21 mei 2010, 15:55
Ondertussen loopt er in Aca een andere Poolse rond, lange blonde haren, stijvol brilletje, lekker figuur en zij luistert naar de naam, jawel Nina.

Als je haar nog op het vizier hebt maak je een paspoortje aan ;)? Deze zal er wel niet meer werkzaam zijn neem ik aan.

Big30

blauwebeer
21 mei 2010, 16:00
Wordt vervolgd, Blauwebeer vertrouwt hiervoor op zijn ijzersterk geheugen.