Volledige versie bekijken : Mina
Willem2
4 mei 2008, 23:10
Naam : Mina
Nationaliteit / taal : Perzische (Iran/Irak) / duits
Leeftijd : 21j,
Haarkleur/lengte : lange zwarte haren
Lengte : 1.60m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage /Piercing :
Service : PZC, NMC
Extra : Nieuw in het vak
MichelJ
26 september 2010, 10:08
=> LR
Grote tattoo op haar bovenrug, ze komt van oorsprong uit Irak.
SFL
10 november 2010, 11:41
Zo af en toe kom je al eens een perzische kat tegen. Je vraagt van waar ze is en zij zegt Irak. Dan denk je meteen aan een bomaanslag of het feit dat ze struikeldraad in haar kut gespannen heeft. Niets is minder waar, want kameraad Saruman ging haar eens testrijden en de oude wijze man wist me te vertellen dat het wel veilig was.
Met haar zwarte krullen en haar unieke gekleurde ogen zag ze er adembenemend uit. Alleen spijtig dat het haar ontbrak aan een mooie ronde kont. Ze was vrij plat aan de achterkant. Ergens in de avond toch even gaan kennismaken... Dat zat snor en dus vroeg ik voor de sleutel.
Blijkt dat deze jongedame zeer geliefd is, want nog 2 viespeuken hadden haar voor mij gereserveerd. Geen probleem misschien zagen we elkaar later op de avond of op een andere keer terug.
Wat later op de avond kom ik haar toch weer opnieuw tegen, maar weeral weinig tijd. Een sessie van een halfuur zat er niet in, wegen een bepaald uur waarop ze een afspraak had. Het kon me allemaal geen reet verdommen en dus stelde ik een try-out in de kino voor. Normaal ben ik niet de man van dat soort zaken en al zeker niet met een meute ijsberen erbij. Maar gelukkig zochten we het donkerste hoekje van de kino op en liet ik me een kwartiertje oraal bedienen.
Tot een orgasme kwam het niet, daarvoor heb ik meer tijd nodig. Maar het was wel lekker. Ze deed het naar behoren. Lief en mooi meisje... Wie weet tref ik haar nog wel eens om wat meer uit te proberen.
Sphinx
20 maart 2011, 22:55
Naam : Sheila
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank, kleine b-cup
Nationaliteit/Taal : Iraaks/Turks / Duits
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : tattoo over de schouderbladen, piercing in navel
Service : PSE-niveau, Zoenen, Beffen, vingeren, NMC, PZC, DT
Prijs/duur: €50 voor een half uur
"I can't sleep, cause it's burning deep inside. Like gasoline, a fire running wild
No more fear, cause I'm getting closer now. So unreal, but I like it anyhow
I go faster and faster and faster and faster and faster and faster and faster."
...Geknipt uit mijn bericht...
Als ik weer terug bij de bar kom en even wat met een gast en de bardame klets, valt me rechts een knap Arabisch koppel op: de een is op een jarretelletje na naakt, de ander draagt een klein hemdje. Ik pak mn koffie aan van de bardame en spreek de knapste van de twee schoonheden aan. Het blijkt om Sheila te gaan, Duits met een duidelijk Iraaks/Turkse achtergrond. Ik kijk net iets te lang in die prachtige ogen en vraag na wat gestamelde zinnetjes en een vraag naar de prijsstelling of ze meegaat. "Gerne!" en dus lopen we de kuode slius door naar de andere kant. (noot: sinds deze racebeer voor een dyslectische kennis iets over het lied "De Sliuzen van JiMiuden" moest opzoeken, schrijft ie het zlef ook voortdurend fuot :tongue:)
Sleutels tref je niet aan in Planet. Gewoon een toiletslotje dat op bezet gaat en dat is dat. Ik was al via FC gewaarschuwd dat Sheila een wilde zou zijn, maar het begin was eigenlijk verrassend kalm. We knuffelen wat, ze zoent vrij voorzichtig (alleen tongpuntje) en laat me wat aan haar borsten sabbelen. Ze komt echter los als ik haar ga beffen, maar houdt zelf in en begint aan heel goede bloasmeziek. Als ik wat tussen haar benen ga strelen steekt ze haar kont wat verder in de lucht en doet haar benen heel wijd. Een betere invitatie krijg je niet, dus stelt deze racebeer proefondervindelijk vast dat ze 1-2-3 vingers makkelijk kan hebben. Op een gegeven stopt ze helemaal met pijpen, begint haar kont hard achteruit te duwen en wordt voelbaar nauwer. Ze houdt zich opnieuw in, schroeft een nieuwe Conti op Kleine Sphinx en begint aan een pittige cowgirlrit, die hoe langer hoe furieuzer wordt. Ze zoent inmiddels wat dieper en haar ogen lachen als ik over een doggystandje begin. Had ik nooit moeten doen, want nu wordt het echt gevaarlijk. Within Temptation komt er tussendoor fietsen met Faster (http://www.youtube.com/watch?v=jDJpf2mQ0w4) en dat gebeurt dus ook: "I go faster and faster and faster and faster." Sheila ligt inmiddels plat op haar buik en haar kont in de lucht te steunen dat het nóg harder moet. Ze voelt zo nauw aan inmiddels dat de wrijvingswarmte me teveel wordt. BAM! Daar ging Turbo 1 van vandaag :fuck:
Rheinschwimmer
23 april 2011, 15:55
ist seit letzten donnerstag wieder im livingroom. ob sie ihren namen aus dem planet behalten hat oder unter ihrem alten living-namen (mina) arbeitet ist mir nicht bekannt.
Rheinschwimmer
24 april 2011, 19:24
bei dieser mina handelt es sich um sheila (ex fkk planet) die jetzt wieder im livingroom ist.... vielleicht sollte man beide beiträge zusammenlegen...
MichelJ
24 april 2011, 19:30
Klopt Mina/Sheila is weer terug in LR. Dit (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25035-Sheila-%28Iraaks%29) is dezelfde. Mooie meid.
Rheinschwimmer
6 juni 2011, 17:49
hallo zusammen,
war jetzt mehrfach im living hatte mich auf mina/sheila gefreut, aber leider ist sie wohl nicht mehr im living tätig. kann mir einer von euch sagen, wo ich sie jetzt finde??