PDA

Volledige versie bekijken : Denise



erik1965
6 mei 2008, 09:54
Hierbij een recentie over Denise.

Ben enkele weken geleden voor het eerst in YY geweest en daar heb ik contact gehad met Denise


Haarkleur/-lengte : Zwart haar en die avond in 2 kleine staartjes

Lengte dame : ongeveer 1,65

Postuur/Cupmaat : Slank lichaam. Borsten geen idee meer, maar volgens mij ongeveer B

Nationaliteit/Taal : Nederlands

Leeftijd : ongeveer 20 jaar

Tatoeages/Piercings : Volgens mij geen tatoeages maar wel 2 tongpiercings.

Service: PMC, NMC, massage geven en nemen. Tedere sex maar ook wel harder volgens mij

Voordelen: Ze spreekt Nederlands en is heel bescheiden.

Nadelen: Misschien dat ze niet pijpt zonder, maar ik vind dat anders erg belangrijk maar zag het nu niet als nadeel. Ze gaf het heel keurig aan en vroeg of ik het goed vond.

Tijdsduur : 1 uur

Prijs : 75 euro

Extra’s bij het bezoek:

Denise is echt een heel bescheiden persoon die als je contact met haar hebt heel leuk met je praat. We hebben wel een half uurtje samen op de bank zitten praten over van alles. gewoon gezellig.
Op de kamer gaat ze van een bescheiden meisje naar een dame die weet wat ze lekker vind. Ze houdt van zelf genieten. Ze durft ook te genieten.
volgens mij moet je bij haar de tijd nemen om haar even te leren kennen. Dan is ze zelf ook zekerder. Dat hebben wij in ieder geval gedaan.

Als je een keertje met haar bent geweest is het herhallingsgevaar wel heel groot dus jullie zijn gewaarschuwd.

Ze is er samen met een vriendin. Die is blond en heeft het heel druk, de hele avond. Denise geeft ook aan dat het komt door haar blonde haren. Maar Jaloers was ze er niet om.

Al met al een aanrader, maar als ik er ben krijg je daar weinig gelegenheid voor hoor.

Erik

Hollandmale
6 mei 2008, 21:23
....., met compleet paspoort en goeie extra informatie :smile:.
Ze is er samen met een vriendin. Die is blond en heeft het heel druk, de hele avond.Die blonde drukbezette vriendin, weet je daar meer over ?
Indien geen naam, dan iets over leeftijd en uiterlijk of zo ?
Omdat ze zo drukbezet is, wellicht iets over haar service ?

erik1965
6 mei 2008, 21:40
Hoi Hollandmale,

Bedankt voor het compliment.

Volgens mij is het Katja, erg leuke meid om te zien, slank en blond lang haar. Ik ben niet met haar naar de kamer geweest. Ze was druk, maar dat niet alleen. Denise was, na een korte kennismaking voldoende gezellig en opwinden.

Omdat ze het druk had zijn er toch ijsberen die een recentie kunnen schrijven.

Erik.

Hollandmale
6 mei 2008, 22:04
Volgens mij is het Katja, erg leuke meid om te zien, slank en blond lang haar.....
.....Omdat ze het druk had zijn er toch ijsberen die een recentie kunnen schrijven......deze Katja zijn: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10706&highlight=katja
Dus zijn er inderdaad enkele beertjes die al over haar geschreven hebben :smile2:.

Giuseppe
5 januari 2009, 00:12
Tegen de avond liep ik Katja weer het (mooie) lijf. Ik wou nog een sessie met haar, ze stelde me een triootje voor met haar vriendin Denise. Hou niet zo van trioos normaal maar Katja beloofde me dat het heel leuk zou worden. Dus met z'n drieen naar de kamer vertrokken. Katja en Denise begonnen elkaar te strelen en te zoenen man wat een geil gezicht. Eerst heb ik Denise geneukt, wat een lekkertje deze blonde meid. Mooi lichaam en super neuken, ze was enorm geil :fuck:
Daarna was Katja aan de beurt, verschillende standjes geneukt en tot slot lekker in d'r mondje klaargekomen.
Katja heeft woord gehouden want het was inderdaad een heel leuk en geil uurtje met deze toppertjes. Absoluut voor herhaling vatbaar!

Giuseppe
5 januari 2009, 08:36
Ik ben trouwens nog niet met Denise alleen naar de kamer geweest. Toen ik weer opgeladen ;) was was zij steeds bezet, maar volgende keer sleur ik dit schatje mee de kamer in zodra ik de kans krijg :fuck:

Ke_vin
9 januari 2009, 19:23
Denise, tja ik vind haar gewoon gweldig, zo zouden de meiden moeten zijn, gewoon geen gezeur over wanne fuck wanne sex...maar gewoon een lekkere Hollandse meid die ver boven de rest uit steekt daar...op de kamer doet ze ( gelukkig) alles veilig ze kan lekker zoenen, is fris en fruitig en eerlijk en volgens mij is ze zelf ook lekker geil, die indruk had ik wel...voor mij...alleen Denise...dus als de rest nou voor de poolse dame's gaat graag, have fun!

frankkinky
23 juni 2009, 21:35
is Denise nog werkzaam bij YY?

Chicky
29 juli 2009, 00:37
morgen zijn we weer aanwezig

domi
2 augustus 2009, 13:37
En denise, lekkere chicky, volgende week woensdag terug vd partij, mmm, en katja ook, zo ja vanaf welk uur mogen we jullie verwachten, mmm, lekker triootje zie ik nog wel eens zitten, mmm