PDA

Volledige versie bekijken : Sofie / Sophia (chinese)



Mauriceyep
30 april 2008, 20:18
Haarkleur/-lengte : zwart

Lengte dame : 1m70

Postuur/Cupmaat : Slank, B

Nationaliteit/Taal : Chinees, Duits prima

Leeftijd : 28?

Tatoeages/Piercings : nee

Service: Goed!

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs :50 euri

Bijzonderheden: draagt vaak een jurkje - haar buik is niet super strak - en ze heeft - voorzover ik heb gezien - altijd rode pumps aan


Een bijzonder lieve en leuke vrouw. Ze heeft iets stijlvols over zich, dit heeft te maken met de kleding, maar vooral haar manier van lopen, bewegen en haar uitstraling. Op de kamer blijkt ze echt meer dan goed te pijpen, langdurig en precies aanvoelend welk plekjes aangeraakt moeten worden en steeds zoekend naar het "randje". Neuken en zoenen is goed te noemen. Leuke vrouw, wellicht in de toekomst nog eens op herhaling. 8,5!

blijemotorrijder
8 mei 2008, 09:53
Haarkleur/-lengte : zwart, tot aan haar schouders
Lengte dame : ong 1.65m
Postuur/Cupmaat : iets mollig / natuurlijke A
Nationaliteit/Taal : China / Duits + Mandarijns
Leeftijd : ongeveer 26
Tatoeages/Piercings : niet op gelet / geen piercing geloof ik
Service: Prima! TZ, PZC, NMC. FT. volgens mij mag alles
Voordelen: tederheid, servicebewustheid, heerlijk pijpen.
Nadelen: niet zo erg mooi
Tijdsduur : half uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: FT

Afgelopen Dinsdag met Sophia het bed gedeeld.
Ik had haar al een paar keer eerder gezien en mij was opgevallen dat zij er helemaal niet vies van is om in het openbaar haar kunsten te vertonen en dat is volgens mij hele goede reclame. Alleen veel dames snappen dat nog niet.
Sophia is niet heel erg mooi, maar dat compenseert ze door haar hele goede service. Ze kan heel langzaam en zacht strelen en haar pijpkwaliteiten zijn van buitengewoon hoog niveau. Ik kwam net bij de chinese masseuse vandaan en Sophia liep daar achterin ook een beetje rond op zoek naar een prooi. Heerlijk voorwerk in een donker hoekje achterin, daarna de kamer opgegaan waar ze een voortreffelijke FT heeft gedaan. Daarna nog 10 minuutjes zachtjes na-strelen.
Al met al een heel geslaagde sessie.

Ik zit eigenlijk nog te wachten op een vrouw met het lichaam van Olympia en de service van Sophia. Dat zou in mijn ogen de ideale CDL zijn.

Extince
8 mei 2008, 10:03
Ik weet haast zeker dat dit dezelfde dame is als hier beschreven. Mod, even samenvoegen? Zij staat ook op mijn to do list. Inderdaad niet super knap, wel erg spontaan in de omgang en een geweldige presales op de bank! Een paar maal gefascineerd naar zitten kijken... :smile2:

blijemotorrijder
8 mei 2008, 19:05
Extince,
Ik heb nog gezocht want ik wilde geen dubbele entry veroorzaken.
Helaas toch gebeurd.
Maar de alomtegenwoordige mod heeft het weer keurig samengevoegd.

zeppos58
15 augustus 2008, 16:13
Het was medebeer Julio die me aanraadde om haar een kans te geven. Hij was er een uur of twee mee naar de hemelpoort geweest, en dat was niet zijn eerste keer. Mar Sofie is zeer druk bezet, en meestal voor langere tijd. We zaten even te kletsen, en ik stond bijna op het punt om een tweede sessie met de Russische Alex te plannen toen ze de “grote zaal” binnen wandelde. Ze verdween in het hoekje met enkele handdoeken onder de arm, dus ik dacht dat ze naar een kamer trok, maar ik besloot toch even een kijkje te gaan nemen, in mijn gedacht dat het toch niets zo worden. Gelukkig had ik ongelijk, ze zat helemaal achteraan waar de doorgang is naar de plek waar het nieuwe natte gedeelte komt, op een sofa. Ik ging naast haar zitten, maakte kennis en enkele tellen later zat haar tong reeds tussen mijn lippen, en de mijne tussen de hare!
Plots veerde ze recht, lag een opgevouwen handboek op de grond, tussen mijn voeten, knielde, en hapte toe. Het wouw gevoel was er een van wouououououw. Zalig dus. Na een tijdje klom ze weer hoger, en onze tongen raakten elkaar weer. Of we niet beter verder deden op de kamer, en of…. Er stond een deur open recht over de sofa waar we onze actie waren begonnen dus ver moesten we niet lopen.
Ze ontpopte zich als een ware “vriendin” van een GFE gesproken. Lief teder gewillig maar toch ook initiatief nemend. Het eerste deel met PZC Beffen en vingeren eindigde in een fantastische FT. Mijn hele voorraad tegen haar verhemelte gespoten. Na dit derde schot van de dag dacht ik aan het einde van mijn Latijn te zijn, zeker omdat het al de derde goede sessie was. Maar dat was buiten Sofie gerekend.
Een zeer tedere zachte lieve massage later stond kleine Zeppos weer paraat, ’t was haar schuld, ze kon er niet afblijven. Weer zijn we elkaar beginnen verwennen, weer genoot ze duidelijk van mijn handelingen, weer schoot ik bijna in haar mondje, maar ik wou dit keer haar poesje binnen dringen. En dat heeft ze geweten.
Kronkelend van genot zijn we samen gekomen en gegaan en na ruim 1u30 zijn we samen van de kamer gekomen. Te laat maar met Sofie vergeet je meteen hoe laat het is.
Julio was bijna klaar om te vertrekken, dus snel nog even gedoucht en richting Vlaanderen geracet met in gedachte………………. Wanneer kom ik weer????

Mauriceyep
17 augustus 2008, 17:27
Vandaag op herhaling bij Sophie. Ze was mijn eerste sessie van de dag en het was waanzinnig. Maanden geleden dat ik zo'n goede sessie heb gehad. Absoluut 100% GFE, alle ingredienten waren aanwezig. Met name haar timing en gevoel zijn erg goed, waardoor de opwinding sterk toeneemt gedurende een sessie: 9,9:D! Een tweede sessie direct na de eerste was goed mogelijk geweest, maar het aanbod was te groot in Freude :)

Gustomass
18 augustus 2008, 00:24
Maar de wellness ruimte kon nog niet aan een inspectie worden blootgesteld. Pal naast de ingang zaten namelijk 2 dames op één bankje... De Chinese lachte me vriendelijk toe, terwijl de andere vol begrip me vroeg of ze plaats voor me moest maken, danwel of ik tussen hen in kwam zitten... Nu is Gusto inmiddels niet meer zo verlegen als in zijn saunaclubgroene eerste maanden, maar om nu 10 minuten na binnekomst al gelijk met 2 dames in de strijd te gaan...nee, tis hier geen partytreff, dus de blonde dame gaf ruimte aan Gusto die zich naast deze Chinese Sophie mocht nestelen. Sophie was gekleed( jawel gekleed, hoewel het een FKK club zou zijn) in een soort feeën gewaad, een soort princesjes pakje. Heel mooi en heel licht, gelukkig maar anders was ik haar in het donker wellicht voorbijgelopen, en dat zou jammer geweest zijn..
Er is voor alles een eerste keer, dus ook voor het binnen een half uur na binnenkomst met een dame op kamer te gaan.
Zo geschiedde nu. Op de bank al wat heerlijk mogen zoenen, gewoon geweldig, en deze fee kon haar handjes niet thuis houden. Gusto maakte geen bezwaar en kleine Gusto leek zich deze vrijpostigheid welgevallen...
We kwamen maar niet van ons bankje af en dat deed ons goed. althans mij zeker maar ook Sophie deed lekker mee. Nu bleek dat alle kamers bezet waren. Gusto wilde zijn goed fatsoen tonen en stelde voor haar een sleutel te gaan halen... Dat gaat hier niet zo...je wacht op een kamer die leeg komt en je pikt hem snel in...wie het eerst komt wie het eerst maalt..
Niks vrij dus,laten we maar gaan wandelen... misschien vinden we wel iets...
Op het bankje vrijen was wel heel leuk, maar je wil al die passerende jongemannnen toch niet al te veel de ogen uitsteken, nietwaar.....
In de nieuwe wellness ruimte zijn naast een 3 tal massage kamers ook een 4-tal nieuwe kamers gebouwd waar paartjes het aangenaam verpozen kunnen voortzetten.. één kamer bleek vrij en die maar gauw genomen. Deze kamers zijn wat beter verlicht dan in het oude gedeelte, een mooi groot bed, bestaande uit een dubbel matras. Sophie spreidde de 2 handdoekjes daarom uit op één matras, héél dicht bij de spiegel...niet zo maar een spiegel, nee een joekel( excusez moi le mot..) van een spiegel.
Over de volle lengte van het bed, tegen de muur bevestigd , bijna anderhalve meter hoog..en ook niet geheel onbelangrijk, de spiegel begint al op de hoogte van het matras, dus je hoeft niks te missen van beide in bedrijf zijnde lijven...
werkelijk heel erg goed uitgekiend. Overigens de hele club is voorzien van veel spiegels, die een mooi ruimtelijk effect sorteren... best mooi en overal hele grote spiegels...het lijkt wel of ze ergens een grote partij in één keer op de kop getikt hebben..niet te hard natuurlijk, want ze zijn wél breekbaar...

Mooi licht op deze kamer, een beetje roodsig..
Een heel groot nadeel had deze kamer wel.. en ook zo bleek later, de massagekamer...ook in het nieuwe gedeelte. Ongeveer 5 minuten na binnenkomst begint er een luid ventilatorgeluid te ruisen die de hele ruimte vult. Het was de afzuiging, niet de airco...
Sophie wist niet of en hoe die uitkon.. Dat is gewoon jammer, door het geluid kon je elkaar amper horen, iets wat je toch mist als je je handelingen op elkaars behoeften wilt afstemmen... Een bepaald geluid geeft vaak snel aan of je op de goede lijn zit, óf dat je het beter over een andere boeg kan gooien...
Ondanks deze storingen hebben we ons niet uit het veld, bzw van het matras laten slaan... Een werkelijk heerlijk uur plezier gehad.. Heerlijke sex, met een leuke zachte dame, die vrolijk is en blijft,niet enkel op het bankje bij het vooroverleg maar ook op de kamer bij de plenaire zitting... Dat kun je niet van alle dames zeggen helaas.
Gusto had inderdaad het gevoel dat ie de Opening van de olympische Spelen, vorige week aan de buis gekluisterd nog gadegeslagen, hier met deze chinese Sophie nog eens dunnetjes had mogen overdoen...
Gusto wil dan ook bij deze dit Ijsberenforum danken, en met name de recencenten die Sophie al eerder hadden beschreven. Dat hing Gusto nog goed bij en bij het elkaar voorstellen en toen de naam Sophie uit dat vrolijke mondje kwam, viel bij Gusto alle verlegenheid en onzekerheid dan ook direkt van hem af en gaf ie zich volledig over aan deze dame... geweldige sessie, heerlijke tijd, en dat zo meteen na binnekomst...
Dit was dan mijn eerste samenzijn bij Freude 39 en sjonge jonge, die mag in de analen worden bijgeschreven..bij deze dan..

De rest van de dag Sophie nog best vaak gezien...maar niet meer zittend op een bankje...nee, deze dame zag je enkel komend en gaand richting kamers met wéér een beertje, waarmee ze alweer het Olympisch vuur zou gaan ontsteken... jawel Willem alexander, al deze keren geheel zonder protesten, naar ik aanneem...
Sophie is een hele vrolijke meid, en dat straalt ze ook uit. Tussen alle wat drogere typen, animeren mag nu eenmaal niet, sprong deze chinese er wel zeer positief uit.
Deze dame moet toch wel uitgeput het Olympisch veld verlaten hebben vanavond. Mogelijk dat ze nog even een drankje is gaan nuttigen in het Holland house, maar ik denk dat deze dame snel haar bedje is gaan opzoeken, maar nu om er ...gewoon in te gaan slapen...
Een leuke meid, jong, wat is er toch met Gusto loos??, en goed verzorgd.
Al na enkele minuten op de bank werd met een stuk tissue de make-up van haar lippen vakkundig verwijderd, die had haar dienst intussen gedaan, nu was het tijd voor Stufe Zwei, het echte zoenen en kussen...
Kga niet in detail treden, zo houden mijn collegarecensenten het altijd even spannend, maar dat doe ik dan ook maar een keer, met moeite trouwens..
Het was heerlijk aangenaam verpozen...


kortom, deze chinese was eigenlijk gewoon om op te eten.... Sambal bij????


Gustomass gaat ook maar naar bedje.,..juist lekker slapen....

noglangnietuitgewandeld
13 september 2008, 10:31
Ik trof deze dame achterin de club op een van de bankjes. Inderdaad geen vrouw die direct opvalt door schoonheid, als ik het forum niet had gelezen, was ik er waarschijnlijk zo voorbijgelopen, maar haar uiterlijk deed bij mij een belletje rinkelen. Kennismaking verliep uiterst aangenaam, na een passievolle zoenpartij legde ze een handdoek op de grond en pijpte me heerlijk zacht, warm en vol gevoel. Op de kamer aangekomen, ons neergevleid en het spel voortgezet. Ze voelde precies aan hoe ik het graag heb, herinneringen aan een meisje van lang geleden kwamen terug. Ze lag zo zalig onder me te kreunen, haar onvermoeibare tongetje drong telkens weer in mijn mond.
Zelden hield ik het zo lang vol, van het uur minstens een half uur op haar liggen stoten. Nog dagenlang spierpijn in het heupgewricht gehad:o.
Na de finish nog een tijdlang in elkaars armen liggen uitrusten en napraten.
De beste ervaring van 2008 tot nu toe.

Stijveke
10 december 2008, 14:18
Naam : Sofia (Chineeske)

Nationaliteit/Taal : Chinese/Duits (en Kantonees vermoed ik)

Leeftijd : Héél moeilijk te schatten bij die Chineeskes, maar ik denk eind 20

Haarkleur/-lengte : zwart tot nekhoogte

Lengte dame : 1.60 m. (misschien iets minder)

Postuur/Cupmaat : A cup

Tatoeages/Piercings :geen gezien

Service: perfecte TZ,PZC,NMC

Voordelen: héél lief, geil, lekker PZC en, voor mij althans, een harig poesje

Nadelen:absollut geen

Tijdsduur :2 uren

Prijs :200 €

Extra’s bij het bezoek:Geen

Het verwonder mij dat er hier blijkbaar nog geen profiel en ervaringen met Sofia staan. Dus zal ik maar de spits afbijten zeker.

Sofia was geen onbekende voor mij. Als illustratie daarvan volgt hier mijn sessie met haar in mei 2008 zoals ik het geschreven heb voor een ander forum (toen nog onde de naam Julio)

"Op het bijna einde van de dag en een heerlijk "gewone" massage nog maar eens op "rooftocht" gegaan en mijn oog laten vallen op een Chinees meisje met de typische Chinese naam Sofie of Sofia. Haar spontane glimlach een naturelle uitstraling hadden een weldoende invloed op mijn innerlijke gevoelswereld Na het voorspel op de bank naar de kamer getogen en daar alweer een prachtig moment beleefd. Maar ditmaal van een andere orde,t.t.z. veel zachter, gevoeliger en intiemer,( maar let wel op daarom niet minder geil en bevredigend). Haar manier van pijpen bvb was zo zacht maar oooooo zoooooo intens en speciaal dat ze uren mocht en kon doorgaan en dat was dan nog nadat ze heel mijn lichaam onder zachte kusjes had bedolven met haar betoverende lippen. Aangezien ik een gentleman ben en dat een gedeeld plezier een dubbel plezier is, heb ik geprobeerd om haar op hetzelfde driesterren niveau te verwennen. Ik kan u verzekeren dat een Chinees poesje goddelijk smaakt en zeker als ze lekker nat wordt. Na een tijdje voelde ik aan dat ze zich echt helemaal liet gaan. Wat het geheel ook een extraatje meegaf was dat haar poesje ongeschoren was, na al die naakte muisjes is dit wel eens heerlijk. Enfin om een lang verhaal kort te maken; we zijn uiteindelijk een uur op kamer gegaan en een uur genoten."

Nog eentje van Begin augustus 2008 :


"Effectief om 11uur Freude binnengetreden en er was al heel wat schoon vrouwvolk op de vloer . Bij het binnenkomen had ik direckt de Chinese Sofie gespot(zie één van vorige recensie) en gezien ze de laatste 2 of 3 keren dat ik er was zij er niet was, zo rap mogelijk bij haar gaan zitten (na een douchke off course). Na een paar minuten gezellig babbelen zaten we al heerlijk te TZ. Naar de kamer getogen voor anderhalfuur tedere, wilde super, intieme seks. Het was een niet eindigende roetsjbaan. Ze kan zo heerlijk PZC terwijl ze met haar handen en nagels hééél lichtjes over je lichaam vrijft. Op geen enkel moment heb je de indruk dat ze aan het "werken" is. Maar dat zal wel aan mij liggen zekers En weet je wat o.a. leuk is aan die Sofie? Ze heeft een lekker naturel harig (niet teveel) poesje. Das ne keer iets anders dan een kaal poesje.
Beter en "persoonlijker" dan met je vriendin . In deze sessie heeft ze mij 2 maal laten komen en heb ik haar eveneens lekker geil gebeft en nog meer.
Na deze sessie was ik op, dus.... een beetje eten, een beetje drinken, een beetje saunaën, een beetje wandelen."

en tot slot nog eentje van eind augustus 2008 :

"Na de obligate saunabeurt, wasje en inwendige versterking terug een ronde gedaan en "mijn" Chinese Sofie gespot. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en aldus bij haar gaan zitten en na een minuutje was het meer dan zitten alleen Naaar de kamer gegaan voor een ,sorry voor de herhaling , een supertop, sensuele, innige,ogelooflijke,enz,enz..., sessie van 2 uren. Ik zou kunnen zeggen het is alsof je met je vriendin vrijt, maar een het was nog beter, nog intenser. Alle mogelijke standjes, variaties zijn de rij gespasseerd. Het plezante aan haar is, is dat ze er zelf echt van geniet en een gedeeld plezier is een dubbel plezier, nietwaar? Deze sessie afgesloten met een heerlijke massage.
Als ik terug bij Zeppos kwam, zei hij al lachend dat hij al naar een spoorboekje moest gaan zoeken .
(Op mijn aanraden was de laatste sessie van onze Kapitein met haar en op een bepaald moment dacht ik ook dat hij van de aardbol verdwenen was .)"

Meer moet ik niet toevoegen de sessie van vrijdag 5/12 was van dezelfde orde.

jaccoone
3 maart 2009, 00:29
Na een tijdje niet in Freude geweest te zijn, was het afgelopen zaterdag eindelijk weer eens zover! :freu:
Een hele dag in Freude is niets zonder een (eigenlijk meerdere :rolleyes: ) kamerbezoekje. In de middag had ik al een uitmuntende, maar uitputtende sessie met Noy achter de rug, maar s'avonds zag ik zowaar deze dame helemaal alleen op een bankje zitten... ;)
Aangezien ik nu eenmaal een voorliefde voor aziatische dames heb, maar met deze dame nog geen ervaring had, besloot ik het maar eens te wagen en ging naast haar op de bank zitten. Daar heb ik geen spijt van gekregen! :bowlol:

Meteen kreeg ik een heftige tong:love:, waar de spetters bijna letterlijk vanaf vlogen! Wow, dat was nogeens een kennismaking! We hadden nog geen woord gewisseld! :D
Toen ik even op adem moest komen, bleek dat dit Sophie (zo spel je dat volgens haar) was en dat ze 23 jaar is. (leeftijd in haar paspoort kan dus aangepast worden) Ze spreekt Duits met een leuk accent en engels met een nog leuker accent.... :teuflisch

Na deze formaliteiten, was het volgens haar hoog tijd voor wat actie. Ze was al begonnen te friemelen aan het ceintuur van mijn badjas en toen dat los was, ging ze op haar knieen tussen mijn benen zitten.... Er volgde een een heerlijke, teasende opwarmpijpbeurt, die mijn kleine vriend in een mum van tijd op oorlogssterkte bracht! :smkiss:
Ze keek me een beetje vragend aan en ja, ze had me overtuigd! Naar de kamer dus! ;)

Op de kamer volgde eerst een langdurige zoensessie, waar ze helemaal in opging en overduidelijk alles gaf wat ze in huis had. Een heerlijke zoenpartij dus! Ze liet me op mijn rug liggen en ging toen zachtjes zoenend en strelend, mijn hele lichaam af. Extra aandacht besteedde ze daarbij aan mijn tepels, eerst de linkerzijde, helemaal naar beneden, tot aan mijn voeten en langs de andere kant weer terug naar boven, Waar ik nog een heleboel :kuss: kreeg.

Toen was het tijd voor de hoofdact! :rolleyes: Ze begon aan een dusdanig lekkere pijpbeurt, dat ik niet wilde dat ze daar mee stopte. Deze dame heeft fellatio tot kunst verheven! :bowlol: Geweldig, zoals ze hem diep in haar mond neemt, om vervolgens met haar tong je eikel te stimuleren. Ze maakte me helemaal gek ermee. Fantastisch tempowisselingen, waardoor je steeds net niet klaarkomt. Één van de beste pijpbeurten die ik heb ondergaan.
Heb uiteindelijk mijn nageslacht in haar mond gespoten en ze ving alles keurig netjes op, terwijl ze gewoon doorpijpt.
Toen er echt niks meer kwam, stopte ze en spuugde het discreet in een tissue. Ze kwam in mijn armen liggen en liet mij nog even lekker nagenieten. :kuss:

Een volgende keer zal ik zeker kijken hoe haar :fuck: kwaliteiten zijn, maar voor haar zoen en pijpkwaliteiten krijgt ze van mij een tien met een griffel! :bowlol:

:wink: Jaccoone

Mauriceyep
3 maart 2009, 19:11
Nou, Jaccoone, ik ben blij dat je haar getroffen hebt, want ik was al bang dat ze ergens anders gestationeerd was! Grappig dat ze jou ervan heeft weten te overtuigen dat ze 23 is, want deze vrouw is eerder 33 dan 23 (de 28 jaar in mijn paspoortje is erg vriendelijk van mij geweest). Gezien je beschrijving hebben we het absoluut over dezelfde:D

Mauriceyep
7 maart 2009, 17:34
Gisteren Sofie dan eindelijk tegengekomen, nadat ik haar maanden niet had gezien. Ze wist zich mij nog goed te herinneren en na enig inleidend gebabbel, ben ik eerst nog met Olga naar de kamer geweest:eek:

Bij terugkomst kwam ze meteen naast mij zitten en ging ze me uitgebreid zoenen en pijpen op de bank, jammie:D
In de kamer heb ik een half uur op mijn rug gelegen (wie is hier nou de hoer:D), ze heeft me gezoend van mijn oorlel tot aan mijn grote teen, zoekend naar ieder gevoelig plekje: zij heeft ze allemaal gevonden:D Doordat ik gesloopt was door Olga, werd het niet echt een wilde sessie, maar dit was ook heerlijk genieten. Uiteindelijk in missionaris afgemaakt. Wat een heerlijk vrouw. Sessie: 9,5!

Stijveke
12 maart 2009, 14:34
Wat kan er nog toegevoegd worden aan al deze recensie's? Niet veel, tenzij deze allemaal beamen. Sofie bezorgt je een trip in de zevende hemel.
Nadat ik haar lekker verwend had (My goth wat smaakt een harig Chinees poesje toch lekker:teuflisch), was het aan haar beurt om mij te verwennen, wat ze met veel verve, enthoesiasme en kunde deed. Alles is zo zacht aan haar en pijpen dat ze kan:freu:. Heb haar moeten doen stoppen want het intieme gedeelte wou ik toch niet overslaan. Uiteindelijk op haar buikje mijn kostbare zaadcellen verschoten.

Sofie is een heerlijk pre-sale, effectieve sales en aftesale.

PS Nog vergeten te melden voor eventuele gegadigden, Sofie werkt nog tot zaterdag (ik ben niet zeker of het zaterdag incluis is) en dan neemt ze een 10-tal dagen verlof

Greetz

HalJam
30 april 2009, 17:14
Letzte Woche hatte ich das Vergnügen mit der chinesischen Göttin. :love:
Wir hatten uns schon mal einmal ein wenig unterhalten, aber dieses mal wurde ein Zimmer gebucht. Erstaunlicherweise konnte sie sich an unser Gespräch, welches Wochen zurücklag erinnern. Ich glaube, diese Frau ist hochintelligent oder hat zumindest ein geniales Gedächtnis. Wäre wohl auch eine Perle an der Rezeption eines Firstclass Hotels... Welch ein Glück, daß sie sich für eine wesentlich direktere Kundenbetreuung entschieden hat.:D:D:D

Nach minutenlangem Kuscheln und Anblasen auf der Couch ging es endlich ins Zimmer. Die folgende Blas-Nummer hat mir auch Stunden später noch alle Sinne geraubt. Es fängt an mit den Fingernägeln, die an den Hüften entlang, dann zwischen die Beine, dann am Sack entlang. Das eigentlich Blasen an der Eichel ist da nur ein Crescendo in einer ansonsten viel gewaltigeren Sinfonie. Da wird man so alt und meint man kennt alle Spielarten, da stimuliert die Kleine plötzlich mit einem gleichzeitigen Unschuldsblick aus den dunklen Augen mit einem nassen Finger meine Sacknaht (und nur die), so dass mein Schwanz ohne jede Berührung in wilden Zuckungen tanzte. FT war da natürlich Pflicht, Sch.eiss-wat-auf-den-Aufpreis.
Die 80 € Inkl. Tip habe ich gerne gezahlt, zumal Sofie wirklich nicht auf die Uhr guckt. War auch fast ne Stunde.

Ich fürchte, es wird bald tagelange Wartelisten für diese Dame geben.

Stijveke
8 juni 2009, 15:04
Na een vrij lange rustperiode doorspekt met een massage van één uur, diverse sauna's, hamams en versterkingen van de inwendige mens zag ik Sofia/Sofie zitten. Ik ging naast haar zitten om haar dag te zeggen en de eerlijkheid gebied mij om te zeggen dat ik niet van plan was om te kameren met haar. Ik had immers een andere schone op het oog.
Maar ja,......éénmaal naast haar gezeten is het moeilijk, zoniet onmogelijk, te weerstaan aan haar Aziatische charme. Effe de zachtheid van haar huid voelen en ik was verkocht. ze leek oprecht blij mij te zien.
Na een babbeltje over koetjes en kalfjes versmolten onze lippen tot een waterval van hoogst delicate liefkozingen. Onze handen dansten op elkaars lichaam zoals deze van Mozart de piano beroerden. Als Sofie zich op haar knieën zet om over te gaan tot de orale verwenning, vergeet ik elk besef van tijd en ruimte en is het geniet in het kwadraat geblazen (wat een woordspeling). Met veel moeite de sofa verlaten om een kamer te vinden. Gelukkig was er een kamer vrij in het saunagedeelte. Onze lichamen en geesten werden één. Waarlijk dit oversteeg het GFE-gehalte. Dit was pure liefde:luvlove:. Het genot was wederzijds en hééél intens. Alle twee lieten we ons volledig gaan en dit ballet van liefde leek niet op te houden. Ik haar beffen, zij genieten. Zij mij Pijpen en ik genieten. Kussen op elk mogelijk en onmogelijk lichaamsdeel. Wat smaakt haar kutje toch zooo lekker.
Tweemaal is ze klaargekomen in amazone en ik ben er 100% zeker van dat dit niet gespeeld was. Uiteindelijk was het de bedoeling dat ik in haar mondje zou klaarkomen (op haar vraag) maar de gedachte alleen deed me te vroeg klaarkomen:huch:.
Daarna nog een massage gekregen.

Nu had ik de klook wel in het oog gehouden en anderhalfuur waren we weg van de wereld. 100€ vroeg ze. Deze heb ik dan ook gegeven en een doos echte Belgische chocolade.

Mijn oorspronkelijke bedoeling was om af te zakken naar PHG, maar na 3 zo'n geweldige sessie's was ik fysisch en psychisch niet meer in staat om mij terug op te laden. Trouwens het kon toch alleen maar tegenvallen.

Tot zover de avonturen van Stijveke in Freude.

Ik weet het de passage over het klaarkomen van de diverse dames zullen bij velen de wenkbrauwen doen fronsen, maar het is zeker niet mijn stijl om onwaarheden of overdrijvingen te verkopen (hopelijk kunnen Zeppos, S§F en Quitje, of anderen, dat beamen ). Met mijn ervaringen denk ik toch het onderscheid te kunnen maken tussen "echt" en "fake".

Als alles goed zit is er oneindig veel kans dat ik vrijdag 19 juni nog eens richting Bochum tuf:hammer:.

Mauriceyep
8 juni 2009, 16:43
ze leek oprecht blij mij te zien..... Het genot was wederzijds en hééél intens. Alle twee lieten we ons volledig gaan en dit ballet van liefde leek niet op te houden........Tweemaal is ze klaargekomen in amazone en ik ben er 100% zeker van dat dit niet gespeeld was........

Een en al herkenning: wat is het toch een vreselijke (lekkere) hoer:D;)!

noglangnietuitgewandeld
15 januari 2010, 06:31
Sophie is zo'n soort van vaste waarde voor me als ik in Freude kom. Ook nu weer was ze het eerste bekende gezicht dat ik zag. Meteen bij haar aangeschoven, even wat bijgekletst. Het praatje ging over in zachtjes zoenen en ineens realiseerde ik me dat haar friemelende vingertjes me alweer de eerste stijve van de dag hadden bezorgd. Ze legde haar handdoek op de grond en begon me heerlijk zacht te zuigen, af en toe ondeugend oogcontact zoekend. Een knipoogje richting kamer, even om de sleutel, dat moet tegenwoordig, en een heftig uur van haar genoten, ze zoent en pijpt zo lekker zacht, daar krijg je nooit genoeg van. Ze werkte hem voorzichtig dat nauwe doosje in en begon zichzelf in te rijden. Effe wat oprekken.
Daarna omgedraaid en een wilde rit gemaakt. Het verbaast me wel eens dat zo'n tenger vrouwtje tegen zoveel geweld bestand is. Dat tongetje bleef onvermoeibaar doorlikken. De buren konden ongegeneerd meegenieten van haar genotsgeluiden.
Bezweet liet ik me van haar afrollen, ze trok dat rubber eraf en begon weer geraffineerd te pijpen, tot ver na het einde :tongue:. Prima begin van de clubdag.

Mauriceyep
31 januari 2010, 08:56
Vrijdag op herhaling geweest bij Sophie.
Uitstekende, rustige inleiding op de bank, die langzaam overging in pijpen. Ze was aanhankelijker dan ik me haar kon herinneren, maar wat was ze praatziek vrijdag, pffffff ....
Het zoenen was weer uitstekend, het pijpen subliem!
Groot herhalingsgevaar.

MiniME
31 januari 2010, 12:56
.... maar wat was ze praatziek vrijdag, pffffff ....
Het zoenen was weer uitstekend, het pijpen subliem!
Groot herhalingsgevaar.

Vreselijk he, als ze tegen je praten, daar kom je toch niet voor!? :biggrin:

Op te lossen door haar oraal flink bezig te houden :rolleyes:

Giraf
7 februari 2010, 14:38
Toppertje woensdag !