Volledige versie bekijken : Villa Vertigo, Algemeen Geleuter, Januari 2008
Helmut
15 januari 2008, 15:32
Ik ben de tweede klant van VV, om 10:50 was ik binnen, nog chaotisch en nog niet helemaal klaar.
Eerst verkennen, alles is nieuw en netjes. Buiten er is nog veel te doen, zwembad nog niet klaar en geen tuin aangelegd.
Beetje gebabbeld met Willem 2 over prijzen: half uur 50€, een 1 uur 100€, een beetje aan de dure kant.
Bezorging niet helemaal in orde, waren een paar boterhammen die snel opgingen , daarna een lekkere soep in aanbieding.
Samen met sleutel van kastje, komt een card met chip voor bestelingen: eerste coctail krijg je gratis en de rest gewoon moet je betalen als je naar huis gaat
Mijn eerste impressie is dat het een beetje smal en krap is. Douche-ruimte bij de ingang is te donker. De douches bij de sauna zijn beter.
Groeten,
Helmut
Gustomass
15 januari 2008, 18:29
15-01-2008 19.26 hr 109 ingelogd, 11 lezers op dit draadje...;);)
allemaal benieuwd naar , juist niet zo een bericht als dit van mij , maar naar het eerste nieuws wat vanuit Villa Vertigo Grefrath de wijde wereld wordt ingemaild.......
Tot nu toe blijft het bij wachten, blijkbaar houden de aanwezige dames onze collegaberen goed vast ...ach ook dat heeft weer zo zijn charmes...
straks nog maar es proberen...
Gustomass...
seksenfun
15 januari 2008, 19:26
Het opzet oogt wel wat luxueuzer dan de meeste clubs. Luxe betaal je. Nu nog effe afwachten welke luxe de meiden te bieden hebben, want daar draait het uiteindelijk om.
En ik had het wel gedacht... het is nog veel te vroeg om al veel reacties te vinden, nu :smile:.
Allicht een goed teken :rolleyes:!
Rob10
15 januari 2008, 20:37
Zo, vanmiddag eens wezen kijken daar:D Veel auto's gelijk en moest mn auto parkeren bij een tennisbaan ergens achter de villa en door de modder naar Vertigo. Normale paarkeerterrein is wel redelijk groot. Was al lekker druk in het halletje, entree afgetikt van E 50, halfuurtje extra kost E25 en extra ook 25, nou das mooi. Toen de kleedkamer in, beetje klein als je het vergelijkt met GT maar iets groter dan PHG. Sleutel zit aan een chipkaart. Deze kaart is voor champagne en massage. Hup naar de douches, beetje klein die ruimte en weinig ruimte om de badjas weg te hangen. Toiletten zijn ook erg klein daar. Toen naar de barruimten:p. Ziet er erg gelikt uit, 2 grote ruimtes, 1 is gelieerd aan de sauna,kamer masseur en 2 bubbelbadjes( 38 graden watertemperatuur) voor 2 max.personen:eek:Vanuit deze ruimtes mooi uitzicht op nog aan te leggen tuin. Zwembad is ook in aanbouw. Andere barruimte is ook fors maar als hier ook het eten geserveerd wordt zal het snel te klein worden denk ik maar zo. Barpersoneel is erg attent met leuk vrouwelijk barperoneel. Deze middag erg veel personeel gezien, daar is ook zeker niet op bezuinigd. Nu de dames: redelijk wat dames gezien uit GT, wat nieuwe dames ook uit Roemenie en wat dames die al lange tijd uit beeld waren, o.a. kleine Jill:D Totaal rond de 40 vrouwen vlgs de Thekefrau.Met kleine Jill naar de kamer vertrokken op 1e etage, kamer 6 is echt GROOT, met 2 banken, tafel, 2 stoelen en een groot bed. Ook een badkamer,balcon en vluchttrap:thefinger bij deze kamer, andere kamers op 1e etage ook vrij groot maar zonder badkamer. Er schijnt ook nog een 2e etage te zijn met wat kamers. In de kelders zijn de meeste kamers, die zijn naar het schijnt eenvoudiger en kleiner. Totaal rond de 24 kamers. In de barruimte met natte ruimte werd de temperatuur snel wat benauwd. Ik had het wel weer gezien en vertrokken naar PHG waar het erg rustig was met de ijsberen(10) en dames(20)
richardgaatstappen
15 januari 2008, 21:18
:cool:
Ben zo nieuwsgierig naar welke dames aanwezig zijn ........
Misschien kan iemand wat namen noemen:freu:
Cupido
15 januari 2008, 22:29
Waar ik ook benieuwd naar ben is of de villa ook geschikt gemaakt is voor de mindervaliden onder de ijsberen. M.a.w. hoe is de entree, veel trappen? kamers op begane grond, aparte toiletten en douches voor de gehandicapten, drempels in de binnenruimte. Is het zwembad te bereiken zonder trappen, liggen er betegelde paden in de tuin, is er bij de ingang gezorgd voor een mindervalidenplaats, etc. Als ik bijvoorbeeld lees dat je door de modder binnen moet komen, valt voor mij de tent voorlopig al af, want dat is niet te doen met een rolstoel.
Ik hoop dat jullie daar ook iets over kunnen berichten.
mr rocky
16 januari 2008, 00:52
The villa was makkelijk te vinden vanuit Venlo. Rond 17.00 uur gearriveerd en nog de laatste parkeerplaats weten te bemachtigen. Wel een beetje bang of ik er ook nog weer uit zou komen , maar dat is wel meegevallen. Het was vond ik vrij druk en hoe later het werd, hoe drukker ook. Qua dames was er niet echt veel nieuws te beleven, zelfs de thekefrau was een bekende. De club is zeker de moeite waard, alleen vind ik, dat ze het wirlpoolgedeellte best wat meer van de bar mogen afscheiden. De kino heb ik nog niet ontdekt (moet er wel zijn)/
Er kunnen zeker geen 40 nieuwe paspoorten aangemaakt worden, en de bus met dames uit Warschau is misschien ook wat verlaat. Volgens mijn telling maximaal 10 dames die niet uit GT of PHG afkomstig waren.
De cocktails zijn a 7 euro best prijzig ( geef mij maar het pHG systeem, waarbij je direkt moet afrekenen) , zo merkte ik bij het naar huis gaan. enkele rondjes kwamen mij op 113 euro te staan, wat in oude hollandse guldens dan toch op 250 uitkomt en waarvoor je misschien ook ander lekkers had kunnen proeven. De enige kamer, die ik uitgeprobeerd heb was kamer 13 (samen met Amalia/nu Denisa) wat volgens mij zeker niet de beste kamer was (in de kelder). Boven heb ik wel leukere kamers gezien (met spiegel(s) ).
Al met al toch wel goede ervaring en redelijk gezellig.
:freu:
Bij het naar huis gaan aan de Thekefrau nog gemeld, wat niet zo goed bevallen is.
:mad:
@luckyp, ik vrees dat voor de rolstoelers het echt moeilijk wordt, omdat kamers beneden en boven zijn, en ik heb geen liften gezien.
mr rocky
16 januari 2008, 00:57
NAMEN : 80 % Happy garten, 10% GT, 10% nieuw/onbekend.
:teuflisch
mr rocky
16 januari 2008, 01:05
ik weet niet hoe het prijsbeleid is, maar ik heb voor een uur gewoon 75 euro betaald en de dame klaagde niet. En ik ook niet:smile2:
Tiga
16 januari 2008, 01:16
Als ik bijvoorbeeld lees dat je door de modder binnen moet komen, valt voor mij de tent voorlopig al af, want dat is niet te doen met een rolstoel.
@luckyp, ik vrees dat voor de rolstoelers het echt moeilijk wordt, omdat kamers beneden en boven zijn, en ik heb geen liften gezien.
Lucky, Als het niet te druk is kun je op de kiezelparkeerplaats parkeren of buiten de poort. Je moet dan wel twee treden nemen bij de ingang. Verder zijn dan de douches, toiletten, kino, welness/bar, sauna, tuin en jawel de kamers achter de masseur bereikbaar zonder verdere treden te hoeven nemen. De andere bar is bereikbaar via een trap met drie treden.
Prijzen: 50 + 25 per uur, elk uur 75 dus, en dat blijft zo, extra's weet ik niet.
Willem2
16 januari 2008, 01:20
ik weet niet hoe het prijsbeleid is, maar ik heb voor een uur gewoon 75 euro betaald en de dame klaagde niet. En ik ook niet:smile2:
De prijzen zijn precies hetzelfde als in de PHG en GT. Maar een ieder die vaker gaat weet dat er aan de prijzen gerommeld wordt. Steeds meer vrouwen gaan alleen nog een halfuurtje (zeker indien het drukke tijden zijn) Daarnaast trachten veel dames in alle clubs op 100euro voor een uur uit te komen.
Willem2
16 januari 2008, 01:25
Willi69 komt wel met een namenlijst :o (indien hij verlost is van zijn ochtendhumeur) en ik zal enkele dames reeds verplaatsen ;)
Hollandmale
16 januari 2008, 05:56
.....over de VV-opening de voorlopige conclusies*:
- De 40 dames komen voornamelijk uit PHG
- Kamerprijzen zijn hetzelfde als in PHG
- Tuin en zwembad nog niet klaar
- Mooie club met 24 kamers
Dank researchteam :freu:
*Ga er zaterdag de mijne aan toevoegen :rolleyes:
Tiga
16 januari 2008, 08:05
- Kamerprijzen zijn hetzelfde als in PHG
Let op, elk uur 75! En niet zoals in PHG elk extra half uur 25 euro. T'is maar om misverstanden bij het afrekenen te voorkomen...
seqoya
16 januari 2008, 08:10
lees ik het nou goed dat je voor drank gewoon moet betalen ondanks je entreegeld of is dat alleen voor coctails en duurdere dranken ??
deskjet
16 januari 2008, 08:22
Gisteren ook maar eens gaan kijken, mooie zaak vriendelijk personeel, jammer dat de dames bij allemaal uit PHG en GT komen maar dat mag de pret niet drukken en denk dan ook dat het hier goed vertoeven is als het tuin met het zwembad geheel klaar is.
Willem2
16 januari 2008, 08:56
lees ik het nou goed dat je voor drank gewoon moet betalen ondanks je entreegeld
Dat lees je niet goed......
......of is dat alleen voor coctails en duurdere dranken ??
Dat is dus inderdaad het geval. Wil je een cocktail of sterke drank dan dien je daarvoor extra te betalen. Ik betaalde voor een grote cocktail 7 euro. Vraag de prijzen maar na.
:wink:
dupke
16 januari 2008, 08:59
Zoals blijkbaar vele medebeertjes voor me had ik besloten om deze nieuwe club de eerste dag te bezoeken met als resultaat dat ik door een vriendelijke parkeerwachter van de ene naar de andere parkeerplaats gestuurd werd op zoek naar een parkeerplaatsje zonder resultaat. :eek:
De arme jongen liep zich het hart uit zijn lijf en na op de 3e parkeerplaats vruchteloos rondjes gedraaid te hebben haalde hij me in met goed nieuws. Hij had nog een plaatsje kunnen vinden vlak aan de ingang. Enig probleem, weer een kilometer terug rijden. Hem dan maar een lift gegeven en uit pure dankbaarheid kreeg ik een van de best parkeerplaatsen op het terrein.:lostit:
Binnen gekomen mijn 50 euro afgegeven aan een lieftallige dame die me echter bekend voorkwam... PHG personeel in VV ? en daar zou het niet bij blijven, ook een stevige vertegenwoordiging van PHG dames zou zich later op de avond manifesteren.
Omkleden ... best wel klein die kastjes.. even naar het toilet ( waar zijn de haakjes voor m'n badjas en deze wel erg kleine toiletten ?) en douchen.. toch wel wennen om je haren droog te houden.
Vervolgens naar de beneden bar, de boel verkennen . Ziet er leuk uit, met warmhouders onder het bartablet voor je cola :huch:.
Leuke 2 persoons pools, maar naar mijn mening iets te prominent aanwezig in het bar gedeelte. Ik vrees dat ze daar veel onderhoud en poetswerk aan gaan hebben willen ze dat water niet over heel de houten vloer van de bar hebben tegen het einde van de dag.
2e bar de trapjes op verkennen. Leuk, maar het ontbijt was blijkbaar al geplunderd en enkel met wat soep kon ik mijn honger stillen. Gelukkig kwam iets later de taart door ons eigen forum geschonken beschikbaar...
In het begin VEEEL Beren en weinig Berinnen, later op de dag veranderde dat gelukkig. Na Zessen, goed eten, aansluiten zoals in de andere clubs, alleen jammer dat de cateraar iets te weinig eten meegebracht had voor deze massa volk. Dit werd echter goedgemaakt met een 2e lading een uurtje later en een 3e lading rond tienen ipv pizza.
Leuke inrichting en door het hogere plafond en de betere afzuiging deze keer eens niet zo veel last gehad van de rook in het lokaal. Al stond de verwarming hier wel erg hoog :rolleyes:
Enig echt minpunt : de toiletten : klein aan de douches, reiniging mocht wel wat vaker gebeuren :rolleyes:, en de toiletten aan het buffet waren vaak een hindernissen parkours want geblokkerd met de afwas en de boxen van de cateraar.
Al bij al een Goede eerste ervaring en zoals geweten letten we enkel op de minpuntjes bij een opening. Chapeau en doe zo voort zou ik zeggen.
2horny4u
16 januari 2008, 10:22
He He He Gusto,
Dan moeten we het nog even over de auteursrechtelijke zaken hebben
Grapje hoor !!!!
Jij mag dat
De geluiden die Gusto onlangs uit monden van ijsberen maar ook van meerdere dames heeft gehoord kwamen eigenlijk goed overeen. Jee, wat zijn we het weer eens.
Ze en we gaan het gewoon eens proberen. kww hoor ik een goede ijsbeer vriend al als commentaar geven. Kieke wa ut wort.
Gustomass die de poesjes nog even uit de boom kijkt.
Drie keer raden waar deze boom staat....
Papi Chulo
16 januari 2008, 11:32
Niet voor het een of ander, maar VV spreekt op de site van grote discretie bij binnenkomst. Echter is het gewoon mogelijk om vanaf de openbare weg het terrein van VV op te kijken en ook IN de Villa als ik mij niet vergis en wat mijn eigen ogen aanschouwt hebben.
Nu wil ik niet geheel paranoia overkomen, maar er zijn beren onder ons (Waar ik overgins geen deel van uitmaak) die het niet echt kunnen hebben als het uitlekt dat ze dergelijke activiteiten ontplooien zoals deze in VV ontplooit worden.
Kleine kwestie van telelensje, verrekijkertje, Nikon D200/D3X en we hebben binnenkort high-res foto's van de ijsbeertjes hier...
neukie
16 januari 2008, 11:44
Niet voor het een of ander, maar VV spreekt op de site van grote discretie bij binnenkomst. Echter is het gewoon mogelijk om vanaf de openbare weg het terrein van VV op te kijken en ook IN de Villa als ik mij niet vergis en wat mijn eigen ogen aanschouwt hebben.
Kleine kwestie van telelensje, verrekijkertje, Nikon D200/D3X en we hebben binnenkort high-res foto's van de ijsbeertjes hier...
Für mich ein totales KO-Kriterium. :madgo::madgo::madgo: :ntc[1]: :argh1[1]:
Rob10
16 januari 2008, 11:51
Nou doe je best, als jij mij weet te fotograferen met je lens krijg je een vrijkaart voor VV:paranoid[
Nu wil ik niet geheel paranoia overkomen, maar er zijn beren onder ons (Waar ik overgins geen deel van uitmaak) die het niet echt kunnen hebben als het uitlekt dat ze dergelijke activiteiten ontplooien zoals deze in VV ontplooit worden.
thesickboy
16 januari 2008, 12:18
Nou doe je best, als jij mij weet te fotograferen met je lens krijg je een vrijkaart voor VV:paranoid[
Maken we daar dan gelijk een nieuwe tombola van?:cool:
;):wink:
naughtyboy
16 januari 2008, 12:56
Gisteren zoals vele mede beren naar VV getogen om toch maar eens met eigen ogen te gaan kijken naar deze "New place on Heaven". Bij aankomst zag ik al in de verte een statig pand met ruime parkeergelegenheid. Bij binnenkomst een zeer vriendelijk onthaal door een aantal bekende dames. Ik weet niet wat anderen lopen te zeuren over de kluisjes en omkleedruimte maar in mijn ogen was alles super verzorgd. En tja dan rondlopen in de ruimtes; zeer mooie inrichting waar men kan zien dat men koste noch moeite gespaard heeft om er echt iets van te maken " Wenn schon Dann schon" moet men gedacht hebben. Nee hier valt echt niks op af te keuren, natuurlijk waren er een paar kinderziektes maar ook daar werd gelijk door het managment op ingespeeld om zodoende toch alles vlot en simpel te laten verlopen. Al met al een zeer prettige ervaring en ik weet zeker dat ik binnenkort weer terug ga. Denk dat iedereen zelf ook maar eens moet gaan kijken en dan zelf moet beoordelen. VV ga zo door!:freu:
Willi69
16 januari 2008, 19:48
Willi69 komt wel met een namenlijst :o
Was tut man nicht alles für eine Freikarte! ;)
Die Namen (insgesamt waren circa 50 - 55 Mädels anwesend) gebe ich so an, wie ich sie aus dem letzten Club kenne, Franceska (Polen) nennt sich jetzt zum Beispiel Veronica. :rolleyes:
Aus dem PHG bekannt:
A(i)sha (Polen), Alena (Albanien/Montenegro?), Alexandra (Polen), Amalia (Rumänien), Beate (Polen), Cami (Rumänien), Christina (Ungarn), Cora (Polen), Daniela (D), Daria (Polen, ab heute wieder Freude39), Denisa (Rumänien), Elly/Emmy (Polen), Franceska (Polen), Jeanette (D), kleine Jill (D), Katharina (Ungarn), Kinga (Polen), Laura (Lettland), Louisa (Rumänien), Marciana (Polen), Marnel (Kroatien), Michelle (D/Türkei), Natascha (Litauen), Nancy (D/Libanon), Paulina (Polen), Sabrina (Weißrussland), Samira/Michelle (D), Samira (D/Sri Lanka), Sherin (Albanien/Kroatien), Susi (Jugoslawien), Tanja/TaTa (D), Yulja (Polen) sowie eine Blondine, die im Dezember kurz mit Lilly im PHG war (gestern überwiegend mit Natasa und Yvonne zusammen, auffällig tätowierte Füße).
Anders bekannt:
Bianca (Rumänien), Carolina (Rumänien), Doro (Polen), Monique (D), Natasa (Jugoslawien), Sissy (Polen, mit blauen Stiefeln, Manni1a wird nach seinem Urlaub sicher einen ausführlichen paspoort erstellen, er erwähnte flüchtig :green_smi, dass sie "ganz gut" blasen kann), Yvonne (D, auffällig tätowiert).
Nur kurz gesehen (ging gleich wieder):
Michelle (D, Ex-GT/Wildenrath).
Gar nicht gesehen:
Den Bus mit den 30 - 40 polnischen Mädels. :wand:
Nicht bekannt:
Circa 10 - 15 Mädels.
Bekannte Thekenfrauen:
Elena (Russland, Ex-PHG, gehört irgendwie zum Service-Personal), Jeannette, Maggie, Nadine.
Bekannte deutsche Forumler:
Alexandro, Beron/oelprinz/M., Frankie, hara1d, laursone, Manni1a, Robin, Theo-Loge, Sirgreg, Willi69 und ein Forumler, der nicht genannt werden möchte, weil er gar nicht mehr aktiv ist. :green_smi
Wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit.
Das gilt diesmal ganz besonders!
Der eigentliche Bericht folgt später... :wink:
Big30
16 januari 2008, 19:59
Die Namen (insgesamt waren circa 50 - 55 Mädels anwesend) gebe ich so an, wie ich sie aus dem letzten Club kenne, Franceska (Polen) nennt sich jetzt zum Beispiel Veronica. :rolleyes:
Und Cami heisst in VV jetzt Francesca ;) und Amalia heisst jetzt Denisa. Diana (RO, auch ex-PHG) war glaube ich auch da.
Ich dachte Louisa heisst jetzt Bianca wie sie im FKK-Haus auch hiess aber kann auch sein das eine Dame sie mit dieser Nahme angesprochen hat und Sie doch wieder Louisa heisst. Glaube nicht es wird 2 Bianca's in VV geben.
Wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit.
:wink::wink:
Big30
(Danke wie immer Willi69 :freu::lostit::freu:)
Willi69
16 januari 2008, 20:18
Noch vergessen: eine Soft-Domina! :eek: (Name und Service unbekannt :rolleyes:)
Willem2
16 januari 2008, 21:03
Christina (Ungarn)
Heisst jetzt Vivian(e)
Daria (Polen, ab heute wieder Freude39)
Habe ich schon oft gesehen im Freude aber da steht noch kein Paspoort und ich glaube es ist ja nicht die gleiche wie im PHG.
Sabrina (Weißrussland)
War am gleichen Tag auch im Happy.
Susi (Jugoslawien)
Geht ja wieder zurück nach GT
Sissy (Polen, mit blauen Stiefeln, Manni1a wird nach seinem Urlaub sicher einen ausführlichen paspoort erstellen, er erwähnte flüchtig :green_smi, dass sie "ganz gut" blasen kann)
Darf ich ja wirklich kein Paspoort machen :o
Yvonne (D, auffällig tätowiert).
ab heute wieder Freude39..... denke ich
15-20 Frauen aus Polen müssen noch kommen. Abwarten .....
Bekannte holländische Forumler:
Babbel, IJsbeer, Mr Rocky, Liefhebber, Hotshot, Dupke, Big30, Tiga, Pim, Samstagabendgast, Bredero, Carpe diem, naughtyboy, Sonny, Helmut, Rob10, .....................
flens
16 januari 2008, 22:03
Alexandro, Beron/oelprinz/M., Frankie, hara1d, laursone, Manni1a, Robin, Theo-Loge, Sirgreg, Willi69 und ein Forumler, der nicht genannt werden möchte, weil er gar nicht mehr aktiv ist. :green_smi
Wat Beron is ölprinz ? Ich lach mich wech.
Im Rheinforum hat man das Gefühl, der kann nicht mal bis drei zählen.....
Also haben wir es mit einer besonders gewieften Persönlichkeit zu tun :-)))
Dafür gibt es Beifall von mir (klatsch, klatsch, klatsch).
Big30
16 januari 2008, 22:07
Aus dem PHG bekannt:
Ich dachte doch gestern auch Larissa gesehen zu haben? Oder habe ich doch eine cocktail zu viel getrunken ;)? (:D, trink im club nur Cola!)
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7374&highlight=larissa
Big30
Willi69
16 januari 2008, 22:16
Noch vergessen: eine Soft-Domina! :eek: (Name und Service unbekannt :rolleyes:)
Jetzt nicht mehr: :D => http://www.domina-hera.de
Ich dachte doch gestern auch Larissa gesehen zu haben? Oder habe ich doch eine cocktail zu viel getrunken ;)? (:D, trink im club nur Cola!)
Larissa war ganz bestimmt nicht da! :nee:
Willi69
16 januari 2008, 22:40
15-20 Frauen aus Polen müssen noch kommen. Abwarten .....
Hier hast Du falsch zitiert... :green_smi
Willem2
16 januari 2008, 22:51
Hier hast Du falsch zitiert... :green_smi
Broembroem....... weg bus :wink:
uurtje
16 januari 2008, 23:15
Alhoewel ik gisteren de primeur aan mij voorbij moest gaan had ik vandaag wel een andere primeur: de eerste gast ooit die op een woensdag naar binnen kwam. Tijd is geld en zodoende stond ik om 11.00 aan de deur te rammelen.
Eenmaal binnen gelaten zag ik dat de voorbereidingen nog in volle gang waren. Ik denk dat het gewoon even tijd nodig heeft voor het management om hun draai te vinden.
Over de lokatie zelf is genoeg geschreven en vele zaken (opstelling bubbelbad, wc's bij de douches) kan ik beamen. Het management is hier ook van op de hoogte en men was vandaag al bezig links en rechts kleine verbeteringen aan te brengen. Ook had men te kampen met panne. 1 bubbelbad hielt het gaandeweg de avond voor gezien en de spanning viel voor korte tijd uit. Volgens mij alleen in de verblijfsruimte waar ook de bubbelbaden zijn. Ofdat het een met het ander te doen had weet ik echter niet.
Volgens de aanwezigen die er gisteren ook waren was het vandaag rustig. Ik vond het niet erg. Alhoewel het altijd moeilijk is om te schatten denk ik dat er uiteindelijk zo een 20-25 dames aanwezig waren. In de ochtend iets minder.
Eten was redelijk: worst met een soort wortelstamppot en als alternatief pasta. Broodjes waren er in de ochtend en volgens mij werd er ook nog gebak aangeboden.
Ik heb eigenlijk een prima dag gehad en was eigenlijk best wel onder de indruk van het pand. Ben benieuwd hoe het er van de zomer uit gaat zien. Bij deze de complimenten aan het management van een tevreden gast (roodborstje i.v.m de kleur van de badjas).
Mijn mede ijsbeertje had wel een ontzettend slechte ervaring. Het Duitse meisje gaf hem een service waar de gemiddelde bejaarde engelse raamprostituee nog van zou blozen: geen zoenen, pmc, niet beffen. En ook nog 50 treuro aftroggelen. De dame in kwestie zoals ik het begrepen heb:
Naam :Dudu, Doedoe o.i.d
Nationaliteit / taal : Duits / Duits
Leeftijd : 25-30 jaar
Haarkleur/lengte : donker halflang haar
Lengte : 1.60-170 cm
Postuur / Cupmaat : Normaal A cup verborgen en een B cup BH
Tatoeage /Piercing : onbekend
Service : Krukzitten, Euro's incasseren, sleutel halen (in willekeurige volgorde)
Bijzonderheden: naar eigen zeggen pas 2 dagen werkzaam in het vak.
Cupido
17 januari 2008, 00:16
Lucky, Als het niet te druk is kun je op de kiezelparkeerplaats parkeren of buiten de poort. Je moet dan wel twee treden nemen bij de ingang. Verder zijn dan de douches, toiletten, kino, welness/bar, sauna, tuin en jawel de kamers achter de masseur bereikbaar zonder verdere treden te hoeven nemen. De andere bar is bereikbaar via een trap met drie treden.
Prijzen: 50 + 25 per uur, elk uur 75 dus, en dat blijft zo, extra's weet ik niet.
Mede ijsberen,
Alvast bedankt voor jullie indrukken van VV voor de mindervaliden. Ik verneem graag nog meer. Maar als ik alle berichten zo lees denk ik er goed aan te doen voorlopig bij mijn vertrouwde stekkie te blijven. Ik ga dus vrijdag maar weer een kijkje nemen in GT. Hoop dat er nog enkele medeijsberen er zo over denken. Dan kan het naast een heerlijke dag met de dvp ook nog een gezellige dag worden.
Hollandmale
17 januari 2008, 05:06
Let op, elk uur 75! En niet zoals in PHG elk extra half uur 25 euro......hetzelfde als in YY:
030 min => 50,-
060 min => 75,-
090 min => 125,-
120 min => 150,-
Etcetera, etcetera :cool:.
uurtje
17 januari 2008, 06:15
Mede ijsberen,
Alvast bedankt voor jullie indrukken van VV voor de mindervaliden. Ik verneem graag nog meer. Maar als ik alle berichten zo lees denk ik er goed aan te doen voorlopig bij mijn vertrouwde stekkie te blijven. Ik ga dus vrijdag maar weer een kijkje nemen in GT. Hoop dat er nog enkele medeijsberen er zo over denken. Dan kan het naast een heerlijke dag met de dvp ook nog een gezellige dag worden.
Er was gisteren een ander minder valide ijsbeertje binnnen. Hij had hulp gekregen van enkele ijsbeertjes (roodborstjes) die met hem gekomen waren.
Flipper
17 januari 2008, 07:38
Na al dat gejubel was ik toch wel nieuwsgierig en heb ik gisteren dan ook maar de stoute schoenen aangetrokken en ben met Papi Chullo naar VV gestoomt vol verwachting en enthousiastme.
Inrichting:
De club maakt een moord indruk, het design en de aandacht die men aan de details gegeven heeft zijn echt top. De kamers zijn mooi en sommige zijn voorzien van bad en toilet. De bar en relax area zijn uniek en in twee zeer aparte stijlen ingericht. De Bar en het eetgedeelte wat rustieker, en klassieker.Beoogd als pickup area zeg maar. Het relax gedeelte weer wat moderner met twee twee persoons whirlpools, massage ruimte, sauna en aparte douche. In de zomer kan dit gedeelte een open geheel vormen met het terras.
indruk:
De club maakt een schone moderne indruk. Veel tijd is gegaan in detail met name wat de inrichting betreft.
Dames:
Het aanbod komt vooral uit HG. Ik zie dit als een kans voor HG om eindelijk iets aan zijn ingekakte personeels beleid te doen. De dames die tot de inboedel behoorden ziten allemaal in VV nu. Voor VV betekend dat toch nog even werven in Polen.. want met dit aanbod gaan ze het niet redden. De dames proberen je te tillen. Kleine Jill vroeg maar liefst 80 euro voor een half uur en nog een dame genaamd dodo vroeg maar liefst 100 euro per uur..
Puntje van aandacht voor VV om even de neuzen dezelfde richting uit te krijgen.
Gasten:
Er waren enkele nieuwsgierigen uit hg, en veelal mensen uit gt. De klanten uit GT, waren enthousiast, de klanten uit HG iets minder. Iedereen zegt dat het top is maar velen alleen uit beleefdheid, en uit respekt voor de enorme hoeveelheid werk die erin zit. Het viel me echt op hoeveel mensen er vroeg naar huis gingen.
Eten:
Dat deze mensen gingen kan aan de catering gelegen hebben. Deze was all time slecht.. ik heb alleen de wortelstampot met worst gegeten.. om 22:00 uur omdat dat was wat er nog over was.... geen pizza... ook niet na aandringen...
Badjas:
Je kent je klanten of niet natuurlijk. De badjassen waren veel te klein..
Conclusie:
Mooie tent, met veel potentieel. Ik moet er nog even aan wennen. Maar de sfeer is er nog niet. De dames leuk maar laten geen indruk achter bij me. Het eten is slecht. De prijs voor de cocktails te duur gezien de entree. Het wellness gedeelte iets te gestressed voor mijn smaak.
Ik denk dat ik er gewoon meer van verwacht had. En dat het op termijn een leuke club zal worden. Ik hoop alleen dat het niet een 'GT' kloon wordt.
:D
Laursone
17 januari 2008, 17:49
De dames proberen je te tillen. Kleine Jill vroeg maar liefst 80 euro voor een half uur en nog een dame genaamd dodo vroeg maar liefst 100 euro per uur..
Puntje van aandacht voor VV om even de neuzen dezelfde richting uit te krijgen.
Oh davon habe ich nichts mitbekommen. Können andere Gäste das bestätigen?
Wäre ja ein eklatantes Versagen der Clubleitung. Obwohl (theoretisch) arbeiten die Frauen ja selbständig und sind nicht an Absprachen gebunden. Dann aber wäre zumindest eine vorherige Ansage erforderlich.
Big30
17 januari 2008, 18:01
Oh davon habe ich nichts mitbekommen. Können andere Gäste das bestätigen?
Wäre ja ein eklatantes Versagen der Clubleitung. Obwohl (theoretisch) arbeiten die Frauen ja selbständig und sind nicht an Absprachen gebunden. Dann aber wäre zumindest eine vorherige Ansage erforderlich.
Nein kan ich nicht bestätigen! Aber dazu muss gesagt werden dass am Mittwoch nicht alle Damen wussten das eine Stunde 75 Euro ist ;):eek:;).
Grundlegend ist es auch so was Laursome sagt: die Frauen arbeiten ja selbständig und sind nicht an Absprachen gebunden.
Das trifft zu vor jeder Club.
Big30
Laursone
17 januari 2008, 18:14
Gibt es denn Informationen was die dritte HalbeStunde kostet?
Wie ich gehört habe fängt die wieder bei 50 € an
das heisst
30=50
60=75
90=125
120=150 ???
Und gibt es Informationen zu den Extras?
Mir wurde gesagt, ALLE Extras würden mit je 50 Euro berechnet.
Was ich für FT eigentlich zu teuer halte.
Flipper
17 januari 2008, 18:22
Maar sidenote:
Het eten zei eigelijk alles,....
Een mooie club maar het blijft 'wortelstampot met worst' wat op het menu staat! En dat smaakt ook van een gouden bord naar 'wortelstampot met worst...'
Maar ik denk dat dat wel goed komt. :D Ik hoorde dat er toch nog hoge verwachtingen waren omtrend het bezoek van enkele, 'PUBLIEKSTREKKERS'.. sterker nog dat was mijn eerste vraag.. nog voor de koffie... en er werd een indruk gewekt dat dit inderdaad wel eens een feit kon worden.
En ze hebben een kanjer van een thekefrau rondlopen die wel weet wat ijsbeertjes willen... :rubbel: :fuck::smile2::happy::inlove::hop::prost:
:rofl:
Tiga
17 januari 2008, 18:49
Gibt es denn Informationen was die dritte HalbeStunde kostet?
Wie ich gehört habe fängt die wieder bei 50 € an
das heisst
30=50
60=75
90=125
120=150 ???
Stimmt!
Und gibt es Informationen zu den Extras?
Mir wurde gesagt, ALLE Extras würden mit je 50 Euro berechnet.
Was ich für FT eigentlich zu teuer halte.
Leider keine informationen...
dupke
17 januari 2008, 19:42
De dames proberen je te tillen. Kleine Jill vroeg maar liefst 80 euro voor een half uur en nog een dame genaamd dodo vroeg maar liefst 100 euro per uur..
Tillen wil ik het niet noemen maar 80 euro heeft Jill me ook gevraagd : maar voor een halfuurtje met FT.
Ze telde blijkbaar haar fooi er al standaard bij :teuflisch
Jorah Mormont
18 januari 2008, 07:50
Nadat ik op de openingsdag was geweest, gisteren (de derde dag) ook in VV geweest. Ik had een legitieme reden ;) om er voor de tweede keer naar toe te gaan.
Over de opening en de club is genoeg geschreven. Ook mijn conclusie is dat deze club er wel komt en heel veel potentieel heeft!
Ik ben wel van mening dat menig ijsbeertje, wanneer deze zich een beetje galant richting de dames opstelt, meer zal uitgeven dan alleen een kamer bezoek. VV onderscheidt zich o.a. door de mogelijkheid dat je buiten de vrije dranken ook allerlei sterke dranken en cocktails kan verkrijgen tegen bijbetaling. Tja, wanneer je dan met een dame in gesprek raakt, dan blijft het meestal niet alleen bij cola drinken... You know what I'm saying:rolleyes:
Op de openingsdag was het vrij druk en was er een goede stemming. Gisteren op de derde dag waren er zo'n 30 dames en ongeveer gelijk aantal beertjes. Opvallend was dat er zowat geen muziek werd gedraaid. Vaak dode stille momenten. Ach ja, ik was druk in de weer met Kasia, dus e.e.a. is me ook een beetje aan me voorbij gegaan. De club zal moeten groeien en ik hoop dat de line-up zich zal uitbreiden met ook nieuwe gezichten. Ik denk dat het wel goed komt daar in VV.
In ieder geval is VV een mooie aanvulling op de bestaande clubs in onze regio.
We zullen de aandacht gewoon wat meer moeten verdelen. Aangezien Sonny reislustig is, zal dit geen probleem vormen.
Sonny:wink::wink:
black22
18 januari 2008, 08:04
wie weet wie de thekenfrau is? Ginger van PHG? of Mirjam van LR? Who knows?
seqoya
18 januari 2008, 09:18
ik vind het jammer van die extra betaling voor die dranken.. het zal waarschijnlijk zo worden dat dames zich op gaan dringen dat je een drankje voor ze moet gaan bestellen... om zo ook nog evt commissie op te strijken... dan krijg je weer hetzelfde als in die luxe sexclubs... dat de dames zich gaan opdringen om drank cq commissie te scoren..
denk dat ze hier toch nog maar eens naar moeten kijken... of dit wel de oplossing is..
seqoya
18 januari 2008, 09:19
ps begrijp goed .. ik drink geen alcohol dus voor mij maakt het wat geld betreft geen donder uit of we moeten betalen voor sterke dranken of niet .. t gaat mij om de andere kant van de medaille
mr rocky
18 januari 2008, 13:33
ik vind het jammer van die extra betaling voor die dranken.. het zal waarschijnlijk zo worden dat dames zich op gaan dringen dat je een drankje voor ze moet gaan bestellen... om zo ook nog evt commissie op te strijken... dan krijg je weer hetzelfde als in die luxe sexclubs... dat de dames zich gaan opdringen om drank cq commissie te scoren..
denk dat ze hier toch nog maar eens naar moeten kijken... of dit wel de oplossing is..
dit systeem van extra betalen bestaat in yy ook, (prijsverhoging van 50% per 1 januari 2008, van 5 naar 7,5 eur voor mixdrankjes en van 2 naar 3 euro voor wijn) en in PHG ook (cocktails a 3 euro). Ik ben zelf ook afkerig van clubs en meisjes die om "dure" drankjes of zgn piccolo's bedelen, maar ik heb er absoluut geen bezwaar tegen om een dame een " normaal " drankje aan te bieden. (Komt ook maar zelden voor, dat een dame er zelf om vraagt). Ben daar op de openingsdag in vv misschien iets te scheutig mee geweest, gelet op mijn dranknota van 113 euro, waarvoor ik zelfs nog moest gaan pinnen.
:freu::rofl:
Willi69
18 januari 2008, 14:03
wie weet wie de thekenfrau is? Ginger van PHG? of Mirjam van LR? Who knows?
=> Anwesenheitsliste vom Eröffnungstag (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=61571&postcount=138) ;)
Willem2
18 januari 2008, 17:05
Over de opening en de club is genoeg geschreven. Ook mijn conclusie is dat deze club er wel komt en heel veel potentieel heeft!
Daarom zal ik er nog eens wat over schrijven ;)
De verwachtingen waren hooggespannen misschien wel wat te hoog.
Zoals uit de foto's (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9351) al was gebleken was ik er al geweest en had ikal wel een beeld kunnen vormen van het geheel. Maar hoe zou het worden met 50/60 dames en zo'n 200 ijsberen. Dat is natuurlijk altijd even afwachten.
Samen met een bekende ijsbeer reed ik dus afgelopen dinsdag naar Villa Vertigo om de opening mee te maken. In de kofferbak zaten de taarten en een cadeau voor de opening. De ijsbeer waarmee ik samen naar de Villa reed;had de afgelopen maanden alle andere clubs een beetje lopen afkraken. De PHG was niet meer goed, GT had al afgedaan, YY kon je alleen eten en ga zo maar door. Nee, de Villa zou het helemaal worden voor hem.........
Zoals al opgemerkt had ik zoiets van laten we maar afwachten .......
Toen wij iets voor 2 uur de parkeerplaats opreden zagen we al dat het helemaal vol was. De uiterst vriendelijke parkeerboy trachtte voor ons nog een plaatsje te vinden. De bolide werd echter eerst voor de deur gezet om de cadeau's uit te pakken en te overhandigen aan de leiding van Villa Vertigo die al naar buitenkwam. Eigenlijk hadden we daarna geluk dat er al een ijsbeer weer wegging zodat wij konden parkeren op de parkeerplaats.
Daarna stonden we een paar minuten te wachten voor Villa Vertigo omdat het binnen toch al wel erg druk was. Uiteindelijk werd de deur open gedaan door Maggie. Dat was toch een warme binnenkomst. Na betaling kregen wij onze rode badjas, grijze teenslippers en sleutel aan een koord met betaalkaart. Met deze drie voorwerpen kwamen er al een paar punten van kritiek. Allereerst de badjas die is rood. Ik kan daar wel mee leven :D Deze badjas is er in vele maten alleen de grootste en kleinste maten moeten nog extra besteld worden voor de babbeltjes en flippertjes ;):D.
De grijze teenslippers hebben een prima voetbed om er de hele dag op te lopen alleen moet je wel erg wennen aan zo'n string tussen je tenen. Ik draag normaal gesproken ook geen string omdat het onaangenaam dragen is :roll:. De gevorderde ijsbeer neemt vaak zijn eigen badslippers mee.
De sleutel en de bijbehorende kaart met koord zijn wel een beetje aan de grote kant. Het voordeel is dat je ze niet snel zal verliezen maar er wel de hele dag mee rondzeult. Alhoewel de zak van je badjas is groot genoeg.
Daarna naar de veelbesproken kleedkamer. Deze kleedkamer is inderdaad wat klein maar wel mooi afgewerkt. Kastjes zijn ook wat klein maar ik vind zo'n plankje met daaronder je schoenen wel makkelijk. Alle spullen zoals winterjas, vest,broek, schoenen en tas pasten wel in het kastje.(Na de eerste dagen is men al van plan om de kleedkamer meteen te verbouwen en daarvoor de kino op te geven). Het was met het verkleden tot rode ijsbeer al redelijk druk in de kleedkamer dus het was wachten op je beurt voordat je omgetoverd kon worden tot ijsbeer.
Daarna verdere inspectie van het gebouw en ondertussen de nodige handen schudden van bekende ijsberen en dames. Naast de kleedkamer zijn twee wc's en een doucheruimte. Deze wc's zien er wel gestileerd uit maar zijn wat klein en door de plaats waar ze staan worden ze wel erg snel vies. De douche is mooi afgewerkt met keurige douchekoppen,zeepdispensers en een des-infectieapparaat voor je voeten. Haakjes bij de douche zijn er wel maar die zijn wat ongeschikt voor de handdoek,daar mag best nog wat extra komen.
Daarna de barruimte in waar zich ook het wellnessgedeelte bevindt. Misschien zegt de vorige zin voor sommige al genoeg. Ik vind die ruimte wel aardig gelukt. Ondanks dat er redelijk veel ijsberen en dames rondliepen is er genoeg ruimte om ergens te gaan zitten, staan of liggen. Er zijn trouwens toch in het hele gebouw heel veel plekken waar je even kan gaan zitten.
Zoals bekend heeft de barruimte een verwarmde bar :D. Klein foutje in de constructie. Wel een voordeel is dat er veel dranken uit het vat komen. Achter de bar is een schuifdeur die toegang geeft tot de Kino. De Kino is volgens kenners een beetje te veel verlicht. Daarnaast vinden ze het tv-scherm wat aan de kleine kant. Er staan in ieder geval een paar banken en je hebt bovenin een heel groot speelbed.
Terug in de bar liepen we naar het wellnessgedeelte. De twee whirlpools heb ik getest met Bredero. Ze staan wat plompverloren in de ruimte maar ik vind het wel aardig dat je van daaruit nog naar de barruimte kan kijken. De houten vloer is echt prachtig maar voor een nat gedeelte eigenlijk ongeschikt. Die whirlpools vereisen wel redelijk wat technische kennis want het is niet even simpel op een knopje drukken :cool:
Achter de whirlpools bevindt zich de sauna (rechts) en de douches (links). De sauna is goed maar heeft een wat rare afmeting tussen de onderbank en de bovenbank. Haakjes om je badjas op te hangen zijn ook hier wat klein. Jammergenoeg staat er hier geen kast met badhanddoeken. Dat zou makkelijker zijn. Nu dien je weer terug te lopen naar de receptie ( geen straf als Maggie er staat)
De douches zijn echt prachtig met een gekleurde glazenmozaïk, daarnaast weer zeepdispensers. Het is alleen zo dat de vloer spek en spek glad wordt. Daarnaast dien jij je af te drogen op de houtenvloer en die zal het op deze wijze niet lang uithouden.
Naast de whirlpool bevinden zich achter een glazen wand twee ruimtes. Eén voor een solarium en de andere voor een schoonheidsbehandeling / massageruimte. De twee poolse dames van de schoonheidsbehandeling zagen er wel leuk uit maar het was verrekte lastig communiceren met deze twee dames.
Achter deze twee ruimtes liggen een paar nette kamers.
De tuin ligt er nog wat desolaat bij maar die is wel groot. Het zwembad in aanbouw is dezelfde grootte als bij de PHG. Er bevindt zich ook nog een klein gebouwtje waar eventueel nog kamers gerealiseerd kunnen worden. In de zomer moet er ook een buitensauna klaar zijn. Plaats om te BBQ'en is er genoeg.
Na inspectie van het bijgebouw bereik je het bijgebouw door een wat nauwe doorgang terug naar de receptie en via een drietal treden betreed je het hoofdgebouw. De hele ruimte ziet er enorm luxe uit, heeft een mooie houten vloer, veel banken en een mooie bar. (Zie hiervoor ook de website van VV) Het is wat lastig te beschrijven maar het geheel is groter dan je denkt.
Indien je naar de trappen loopt die naar de kamers boven en beneden leiden kom je ook nog een tweetal wc's tegen.
De kamers op de eerste en tweede verdieping zijn enorm luxe uitgerust. Ze hebben allemaal prima bedden, vele met een badkamer (douche/bad) of wasgelegenheid. Meeste kamers hebben ook een raam. Helemaal in de nok heb je een soort dubbele kamer waarin je allerlei spelletjes kunt gaan spelen met verschillende koppeltjes.
In de kelder bevinden zich ook nog wat kamers. Deze zijn redelijk klein en hebben jammergenoeg geen raam. In de kelder bevindt zich ook de ruimte waar de dames zich verkleden en waar ze hun kasten hebben.
Je kan ook van binnenuit nog naar een paar kamers lopen die zichals het ware aan de buitenkant van het gebouw bevinden. Deze kamers zijn misschien niet heel erg groot maar ruim genoeg voor een groot kingsize bed en twee stoelen.
Het gehele gebouw straalt wel een bepaalde grandeur en luxe uit. De fouten die er gemaakt zijn, zijn deels het gevolg van de Bau-Amt ( regels en regelgeving).
Dames
Zoals Willi69 al had aangegeven in zijn lijst : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=61571&postcount=138 waren er tussen de 50 en 60 dames. Het tellen en waarnemen is op zo'n eerste dag nog wat lastig. Alle dames en heren liepen kriskras door elkaar heen en iedereen trachtte zijn weg en plek te zoeken in deze nieuwe club. De dames komen dus uit verschillende clubs en dat geeft een andere dynamiek. Dames nemen hun werkwijze mee uit verschillende clubs alsmede soms hun betalingsvoorwaarden. Er is gekozen voor dezelfde prijsstructuur als de PHG en GT met dien verstande dat na ieder uur het tellen weer opnieuw begint.
Ik was dolgelukkig dat er niet een hele bus nieuwe dames aanwezig waren dat had het geheel alleen maar onoverzichtelijker gemaakt. Nog meer dames die de prijzen en gewoontes van de ijsberen niet kennen :o. Komende dagen schijnen er echt nog meer dames te komen. Enkele dames waren er alleen met de opening. ( Net als dames met feesten is dat niet bevorderlijk voor het algehele serviceniveau)
Liefde gaat door de maag.....
Toen wij binnenkwamen was er alleen nog maar soep met wat brood. De dames hadden 's ochtends een redelijke aanval op het ontbijt gedaan. Normaal gesproken is dit wat anders. Gelukkig hadden wij taart meegenomen en konden wij daar een stukje van eten.
Het avondeten was gewoon goed. Rijst ,aardappels of noedels met verschillende vleessauzen en groenten . Ondanks de drukte was er voor iedereen wel genoeg want er werd twee keer geleverd. Daarnaast kwam er 's avonds nog een keer warm eten.
Personeel
Het personeel verdiende op deze dag een dikke pluim. Ze bleven ondanks alles ( +/- 300 ijsberen,50/60dames, alles nieuw) gewoon vriendelijk en normaal. In de lijst van Willi69 kan je de namen wel zien welke dames achter de bar werken.
IJsberen
Ik denk dat ik ongeveer 60/70% van de ijsberen wel een keer eerder had gezien in verschillende clubs. Het was dus een redelijk druk dagje :plapper:.
Ik heb me uiteindelijk wel vermaakt.
Dat weet ik eigenlijk niet van mijn mede-ijsbeer, die klaagde maar voort, maar daar wordt aan gewerkt net als aan de te kleine kleedkamers......
Conclusie : We hebben er weer een speelplaats bij en ik herhaal Sonny : er zit nog heel wat potentie in :D ( of bedoelde hij dat niet ;) ).
Laursone
18 januari 2008, 17:14
Es waren auf keinen Fall mehr als 50 Frauen dort, zumindest nicht gleichzeitig.
Zu der Zeit, gegen 20 Uhr, als willi69 auf der Couch links auf dem Weg zur Bar im alten Teil der Villa saß, neben ihm ein etwas schwergewichtiger FK, der mit Mandy (D) auf einen Zimmerschlüssel wartete, waren insgesamt in beiden Teilen maximal 10 Frauen anwesend.
Und ich denke nicht, daß die VV mehr als 30 Zimmer hat. Ich habe als höchste Zimmernummer die 22 gesehen.
Oder weiß da jemand Genaueres?
Willem2
18 januari 2008, 17:29
Zu der Zeit, gegen 20 Uhr, als willi69 auf der Couch links auf dem Weg zur Bar im alten Teil der Villa saß, neben ihm ein etwas schwergewichtiger FK, der mit Mandy (D) auf einen Zimmerschlüssel wartete, waren insgesamt in beiden Teilen maximal 10 Frauen anwesend.
Und ich denke nicht, daß die VV mehr als 30 Zimmer hat. Ich habe als höchste Zimmernummer die 22 gesehen.
Oder weiß da jemand Genaueres?
Villa Vertigo hat gesagt 65 Frauen. Ich, Big30 und Willi69 denken so etwas 50/55. Die sind nicht alle gleichzeitig da.
Da sind 24 Zimmer (+3 frage mich nicht wo kommen noch dazu) und noch ein Kino.
PS Big30 hat leider nur eine Frau wirlkich gut gesehen ;)
Willi69
18 januari 2008, 18:39
Daarom zal ik er nog eens wat over schrijven ;)
Prima, dann fehlen ja jetzt nur noch die Berichte von Big30, Manni1a und Tiga. :D
Meine Zählungen sind schon recht zuverlässig, einen Großteil der Mädels habe ich ja namentlich genannt, davon alleine 34 Ex-PHG. Und diese Mädels waren alle nach 18 Uhr da, dann sind möglicherweise aber auch schon die ersten gegangen.
Samstagabendgast
18 januari 2008, 19:33
Ik kreeg dinsdag een sms dat de opening van Villa Vertigo die dag zou plaatsvinden. Ondanks dat ik toch redelijk veel werk had wilde ik dit tussendoortje niet missen.
Dus om een uur of 4 was ik wel in Villa Vertigo. Ik vond het wel grappig om al die bekende ijsberen weer een keer te zien. Daarnaast heb ik ook nog wel goede seks gehad dus mijn dinsdagmiddag was wel goed besteed.
Babbel
18 januari 2008, 19:42
Badjas:
Je kent je klanten of niet natuurlijk. De badjassen waren veel te klein..
Nee de badjas was te lang voor mij.
En ik denk dat veel rode ijsberen last hadden van haaruitval want er lagen toch een hoop rode stofvlokken :D
Babbel
18 januari 2008, 19:53
Ik zal nog wel wat extra zeggen :D
Ik heb me lopen ergeren aan de mensen die zich liepen te ergeren om zich maar te kunnen ergeren :o
Ja de kleedkamer is veel te klein en het was behoorlijk storend om je aan te kleden en dan iedere keer als je gebukt staat weer op te moeten komen.
Er was twee keer warm eten en dat was maar goed ook want er waren veel hongerige ijsberen. Het eten was ook helemaal niet zo slecht maar ik miste weer extra groente en sla.
Veel dames had ik wel eens gezien maar dat gold ook voor de ijsberen.
Voor de rest ben ik er zeker van dat ik over een paar maandjes heerlijk in de tuin kan zitten zonder gefotografeerd te worden terwijl ik een duik neem in het zwembad.
Hollandmale
18 januari 2008, 20:50
Villa Vertigo hat gesagt 65 Frauen. Ich, Big30 und Willi69 denken so etwas 50/55......, is hoeveel dames er morgen (zaterdag 19/01) zijn.
Dat geeft 'n objectiever beeld van het damesaantal.
HM gaat hen morgen hoogstpersoonlijk tellen :green_smi.
seksenfun
18 januari 2008, 21:45
Nog interessanter zou zijn om dat nu al te weten :roll3:
Big30
19 januari 2008, 03:00
Ik heb dinsdagavond een heerlijke avond gehad in VV! Mijn verwachtingen waren niet hooggespannen of opgeklopt. Waarom ook??
Natuurlijk als het gaat om inrichting, ambiente, exclusiviteit dan verslaat VV alle mij bekende clubs. Dat is een feit.
Het is een nieuwe club die deze dag opende. Dan kun je verwachten dat een aantal zaken nog niet draaiden als een geoliede machine ;).
Wat mij opviel was dat het personeel er alles aan deed om het de gasten naar de zin te maken, maar ja door onervarenheid lieten ze soms ook wel eens wat steekjes vallen :eek:.
In tegenstelling tot PHG/Gt was het zuurstof percentage in de beide barruimtes hoog te noemen. In concreto, je kon er goed ademen en mijn lenzen hadden ook een goede avond :freu:! Oordopjes die had je gelukkig in de bar ook niet nodig :cool:.
Het opbouwen van een goede vaste damesbezetting daar gaat tijd inzitten, dus aantallen zullen de eerste weken zeker aan fluctuatie onderhevig zijn.
Dat we veel bekende PHG/GT/Nanu dames terugzagen is denk ik niet zo vreemd.
Het avondeten vond ik goed maar de tweede ronde liet iets te lang op zich wachten.
Ik verheug me nu al op de eerste mooi zonnige voorjaarsdag als de tuin helemaal klaar is en het zwembad gebruikt kan worden :lostit::freu::lostit:!
Overigens de aantallen als genoemd door Willi69 kloppen natuurlijk! Maar of het er op de openingsdag 55 of 65 waren vind ik ook weer niet van zo'n groot belang.
Fazit: ik ken geen club die een zo exclusieve uitstraling heeft als VV, er zijn nog veel puntjes waar ze aandacht voor moeten en ook zullen hebben, enuhm VV is echt niet de hemel op aarde dat heeft men ook nooit gepretendeerd te zijn, het is een nieuwe club die hard vecht om op de clublandkaart te komen en die er alles aan zal doen zo snel mogelijk op die clublandkaart een mooie plaats te verwerven!
Oja, ook nog even in VV een hele mooie kamer bezocht, voor de verandering eens een keer met een Roemeense dame ;).
Beviel zeer goed, de kamer bedoel ik dus :D.
Willi69
19 januari 2008, 13:01
Michelle (D, Ex-GT/Wildenrath).
= Sonja (http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=14&idcat=2&lang=1&client=1), Babylon
Flipper
19 januari 2008, 13:42
:D welke club waren jullie misschien moet ik daar ook een heen gaan! :-)
VV heeft potentieel, dat is een ieder duidelijk. En babbel, je hebt zicht op de tuin en inkijk van voor door de ramen. Dat is wel degelijk een punt voor sommige beren maar gelukkig niet voor mijzelf.
Dat niet alle mensen hetzelfde zoeken in een club weet iedereen. Je hebt mensen die GT top vinden en je hebt mensen die er weinig aan vinden. Zo is het hier dus ook.. Smaken verschillen en daar is NIETS mis mee.
Ik weet dat er velen vroeg naar huis gingen, dat was vooral te wijten aan de bezetting.. en niet de club denk ik. Kijk je komt er toch om te neuken..:fuck: Als er geen aanbod is wat je weet te charmeren dan boeit de mooiste club hebben ook niet...:freu: Maar ik ben me zeker dat dat verandert!! En dat ook de kleine puntjes als eten snel aangepakt zullen worden.:rolleyes::rolleyes:
Jansen
19 januari 2008, 21:23
dit systeem van extra betalen bestaat in yy ook, (prijsverhoging van 50% per 1 januari 2008, van 5 naar 7,5 eur voor mixdrankjes en van 2 naar 3 euro voor wijn) en in PHG ook (cocktails a 3 euro). Ik ben zelf ook afkerig van clubs en meisjes die om "dure" drankjes of zgn piccolo's bedelen, maar ik heb er absoluut geen bezwaar tegen om een dame een " normaal " drankje aan te bieden. (Komt ook maar zelden voor, dat een dame er zelf om vraagt). Ben daar op de openingsdag in vv misschien iets te scheutig mee geweest, gelet op mijn dranknota van 113 euro, waarvoor ik zelfs nog moest gaan pinnen.
:freu::rofl:
Ik vind dat een all inn prijs ook het beste is.
Je betaalt al entree en dan ook nog een drankrekening erbij dat ligt mij ook niet zo.
Misschien houdt het wel een aantal mensen die de hele dag alleen voor de drank en eten komen en niet voor de dames misschien wel eerder weg.
Maar als ik naar de gehele omzet kijk aan entree gelden en verminder dat met de Poolse lonen van de schoonmakers dan vind ik extra drankgeld voor een wijntje of een biertje niet nodig.
Andere sterke drank en speciale coctails mogen wel in rekening gebracht worden.
Boven staat dat er in PHG ook betaalt moet worden voor de coctails,maar vertel er dan ook bij dat er iedere week 2 coctails wel gratis zijn.
Als ik een half uur naar de kamer ga dan betaal ik zonder FT E.50,-
Nog even en dan wordt het nog gekker bijvoorbeeld:
E.50,- voor de sleutel
E,25,- PZC
E,25,- Beffen
E,25,- zoenen en handmassage
E,25,- voor het uiteindelijke nummertje met standje nog eens E.10,-
Snap je dat kom je buiten de kamer en krijg je een kassabon van E.164,- Ja want ze vraagt ook nog 2 euro voor het condoom en 2 euro schoon beddegoed !!!
Ga je dan nog een keer de kamer op deze avond ? en moet je weer bij pinnen als de darnkbon er ook nog uitkomt.
Nee laat het maar zo blijven als in PHG; goed eten eventuele coctails gratis Pizza en drank en bier naar keuze.
Ik hoop dan ook dat Tanja gewoon verder gaat en niet naar andere gaat kijken.
Vila V. is een goede zet en een beetje concurentie kan zeker geen kwaad.
Zo krijg je weer meer dames in deze regio die ook net als ons eens in de concurerende club gaan kijken of werken.
Dus groter aanbod en elkaar scherp houden is goed voor de klanten.:green_smi
Picasso 1
20 januari 2008, 03:18
Ik ben er vandaag (zaterdag) geweest en ik heb er een positieve indruk aan overgehouden.
Mooie club qua inrichting en design maar daar is al voldoende over gezegd.
Bubbelbaden in de grote zaal vond ik perfect. Tijdens het bubbelen midden in de gezelligheid zitten en met mooie dames kunnen praten...:p.
Het is een grote club met meerdere zalen, prettig voor de wandelaars onder ons. De sfeer is aangenaam en gelukkig met een andere uitstraling dan de andere bekende clubs. Ik denk dat deze club in een hele korte termijn qua aantrekkingskracht de andere bekende clubs zal evenaren. Wordt lastig kiezen straks over naar welke club je gaat...vandaag bijvoorbeeld maakte ik pas een definitieve keuze nadat ik de duitse grens over was :o. Oh gut wat een luxe probleem :rofl:.
Het eten is duidelijk minder goed dan PHG of YY maar wel beter dan GT (hoewel dat niet zo'n moeilijke prestatie is :rofl:). Oh ja, er was om 24.00 uur pizza (dit is het vermelden waard voor degenen onder ons die niet goed in de VV toiletten passen :D). Verder werden laat op de avond gratis cocktails aangeboden (dit leidt vast tot een toename van nederlandse ijsberen :smile2:)
Mijn inschatting is dat er vandaag ongeveer 40 dames aanwezig waren. Volgens mede ijsberen Big30 en Hollandmale waren er zeker 50 of meer. Er was een mooie mix van dames van GT en PHG en enkele teruggekeerde dames zoals Kasia, Louisa, Natasja (catch her if you can ;))...Voldoende kwaliteitskeus om uitgebreid te :fuck:.
Met de dames waarmee ik de kamer op ben gegaan was er geen enkel probleem met de betaling. Dat dames je proberen te tillen heb ik niet gemerkt.
Later op de avond zijn nog dames bijgekomen. Het bleef gezellig druk tot sluitingstijd.
Mocht ik niet voldoende positief zijn geweest dan stel ik voor dat je de berichten van Forza mbt OASE opnieuw leest en daarin "OASE" vervangt door "Villa Vertigo" :rolleyes:.
Big30
20 januari 2008, 04:08
Mijn inschatting is dat er vandaag ongeveer 40 dames aanwezig waren. Volgens mede ijsberen Big30 en Hollandmale waren er zeker 50 of meer.
Heb de hele avond braaf op een bankje gezeten :nee:, met een turfstokje en kwam uit op 50-55 dames ;).
Parkeerplaats was helemaal vol toen ik rond 18u arriveerde en ik moest aan de overkant parkeren!
Goede sfeer en wat mij betreft een dames bezetting die van goed nivo was. De sfeer werd zeker postitief beinvloed door de gratis cocktails die later op de avond werden aangeboden :freu:.
Ik had het voorrecht op kamer 4 een sessie te mogen hebben, een kamer met een groot bad, douche en verder zeer groot bed.
Heb me zeer goed vermaakt hedenavond en verliet even na 01u het pand.
Oja aan de genoemde verbeterpunten o.a. locker, toilet, haakjes, gladde vloer wordt hard gewerkt of ze zijn al opgelost zoals de genoemde gladde vloer!
Big30
woods25
20 januari 2008, 09:28
Am Mittwoch um 22 Uhr waren ca 50 Frauen vor ort.
Ich schreibe nochmal 10 Tage nach eröffnung im Gt waren abends 8 bis 10 Frauen anwesend!! Abwarten und Tee Trinken.
Greetings
woods25:wink:
MiniME
20 januari 2008, 10:24
Klinkt goed allemaal. De club (als entourage) lijkt aan de verhalen te zien top nivo te zijn, maar nu de belangrijkste vraag: hebben de dames het service nivo (is aanbod, plus passie, plus GFE, plus plus plus) van YY (jammer), PHG (uhm), GT (ok) of Paradiso/Bernds (jammie!!) ?
Graag een serieus antwoord van ijsberen (uh, rode duivels :teuflisch) die ervaring hebben in bovengenoemde clubs.
Maar waarom vraag ik dit eigenlijk, ik ben nog in winterslaap..........:eek:
intergames
20 januari 2008, 10:38
Klinkt goed allemaal. De club (als entourage) lijkt aan de verhalen te zien top nivo te zijn, maar nu de belangrijkste vraag: hebben de dames het service nivo (is aanbod, plus passie, plus GFE, plus plus plus) van YY (jammer), PHG (uhm), GT (ok) of Paradiso/Bernds (jammie!!) ?
Graag een serieus antwoord van ijsberen (uh, rode duivels :teuflisch) die ervaring hebben in bovengenoemde clubs.
Alweer langzaam aan het ontwaken?
uurtje
20 januari 2008, 11:33
IK weet dat deze vraag zeer moeilijk te beantwoorden is maar ik ga toch een poging wagen. Uiteindelijk ben ik ook al 1x in VV geweest....
Ik denk dat elke zaak zo zijn eigenschapppen en sterke+zwakke kanten heeft, hier is reeds eerder over geschreven. VV zal op culinair gebied YY niet naar de kroon gaan steken. Daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht was want ik vond het er netjes verzorgd uit zien.
De dames in BSH zijn beslist geen klokkijkers en de kans op een TMM in BSH is zeer klein. Andere FKK clubs hebben wel hun valkuilen voor zoekende ijsbeertjes. Aangezien veel dames die nu in VV werken uit het "circuit" komen maak je denk ik dezelfde kans op een misser dan elders. Maar......het lijkt wel alsof de clubleiding van VV hier op reageert want de eerste TMM heeft dit etablissement reeds mogen verlaten. Daarmee komen we denk ik ook op het sterke punt van VV voor zover ik dat kan inschatten: ik denk (zeker om dat alles nieuw is en men niet kan/kon proef draaien) dat er hier naar de ijsbeer geluisterd word. Bovendien straalt de tent klasse uit, moeten (heb ik van horen zeggen, verbeteren indien niet waar!!!) de dames door de medische/technische keuring. Allemaal dus iets meer niveau.
Tja, en de prijs? Volgens mij is het op dit moment overal een puinhoop. De ene dam vraagt 25 voor het 2e halfuur en de volgende 50. Het is mij en vele anderen in GT en PHG overkomen en zo is het ook bij VV.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Zo niet dan schrijf maar een IM.
Hollandmale
20 januari 2008, 12:19
Gisteren m'n Tombola-kaartje verzilverd :freu:.
Tegen 13.00 binnen, had de kleedkamer nog grotendeels voor mezelf. Geen ontbijtbuffet, maar genoeg schalen met belegde broodjes en vruchtenyoghurt, dus toch goed ontbeten. Bij binnenkomst waren er al 'n kleine 20 dames, oplopend naar 30 's-middags en 50 's-avonds. Het beertjesaantal was eveneens aanzienlijk, getuige de overvolle parkeerplaatsen die B30 en P1 rond etenstijd aantroffen. Het dames- en berenbezoek was dus niet veel minder dan op de openingsdag. Toch heb je niet de indruk dat het met de benen buiten hangt, vanwege de vele ruimtes en zithoeken door de hele club. Was onder de indruk van de enorme aandacht die is besteed aan renovatie, inrichting en decoratie. Een mix van modern design en Art-Deco, VV's oorspronkelijke bouwstijl, wat je terugziet in het stucwerk van de hoge plafonds.
Eerst wat kritiekpunten van enkele forumbeertjes weerleggen.
Te beginnen de beide jacuzzi's, die te klein werden bevonden en onvoldoende afgeschermd. Wie dat zegt, heeft 3 dingen niet in de gaten. Op de eerste plaats bieden de jacuzzi's 'n onbelemmerd uitzicht op de bar en de dames, wat de interactie merkbaar bevordert. In andere saunaclubs is dat onmogelijk omdat de jacuzzi's gescheiden liggen van de bar. Op de tweede plaats is het 'n bewuste keuze om er geen grote 8 tot 10-mans bubbelbak in te zetten. Gezien VV's layout zou die er ook niet in thuishoren, bovendien komt er buiten 'n zwembad met glazen overkapping. Op de derde plaats zijn het mooie high-tech design-jacuzzi's, passend in het interieur. Heb die nog nooit in 'n saunaclub gezien, laat staan erin gelegen. Gisteren met P1 wel, terwijl B30 vanaf 'n nabijgelegen bankje zag dat alles goed werkte :D.
Vervolgens de Kino, die op het forum te klein en te donker werd bevonden. Tja, eveneens weinig zorgvuldig opgemerkt. Ten eerste is-ie meer dan groot genoeg, met afdoende verhoogde ligbedden en banken die 'n niveau lager staan. Ten tweede is-ie helemaal niet zo donker, zeker niet als er 'n film draait, wat doorlopend het geval is. Ten derde zijn er wel meer Kino's in saunaclubs die weinig verlicht zijn, dus is VV bepaald geen uitzondering. Dat VV's grondplan anders is dan andere clubs, betekent nog niet dat het niet goed is, integendeel.
Zijn er dan helemaal geen tekortkomingen ? Jawel, maar die leggen geen gewicht in de schaal.
De toiletten zijn aan de kleine kant, maar de meeste beertjes hebben niet zo'n fors postuur en hebben daar geen last van. De kleedkamer is ook niet zo groot, maar in PHG is-ie ongeveer net zo groot en daar hoor je niemand over. De fraaie douches hebben inderdaad 'n gladde vloer, maar als je je slippers uitdoet, is dat al 'n stuk minder. En het wordt met simpele hulpmiddelen verholpen. De banken in de sauna staan ver uit elkaar. Maar laten we wel wezen, er zijn massa's beertjes die nooit in de sauna komen. Terras, tuin en zwembad zijn nog niet klaar, maar daar is nog 'n paar maanden tijd voor, totdat het voorjaar begint. Klachten over het eten ? Als je in de 1e ronde gesneden kipfile in roomsaus, broccoli met saus en pasta krijgt, en in de 2e ronde bolognese met gehakt, rijst en salade, mag je niet mopperen :nee:.
Alles bij elkaar is VV 'n prachtige saunaclub met veel licht, lucht en ruimte.
Zaken die in andere saunaclubs wel 'ns ontbreken, vooral als het druk is :eek:.
Tot zover de hardware in VV, en dan nu de software.
Hopelijk wordt daarmee ook MM's vraag beantwoord.
Alhoewel Uurtje er al 'n objectief oordeel over gaf :cool:.
Bij aankomst meteen 'n vertrouwd gevoel toen Meggie me binnenliet. Verder enkele Thekefrauen uit PHG herkend, ook Russische Elena die voortaan ACHTER de bar werkt. Wat de dames betreft, viel het ons op dat er gisteren aanzienlijk meer GT-dames waren dan op de openingsdag. Dat betekende dus veel ultrakorte jurkjes zonder stringetje en blote poesjes. Herinner me verder grote blonde Duitsen Lucy en Cindy (beide ex-GT), B30's Roemeense vriendinnetjes Denisa en Diana (ex-PHG), daarnaast Roemeense Bianca (Louisa ex-PHG). Ook Natasa was er weer, Hongaarse Katharina (ex-PHG), Veronika (ex-Franceska-PHG) en Kasia (ex-PHG/Oase). Klein Duits servicewonder Tanja (ex-GT), goedbezet zoals altijd. Tevens enkele YY-dames die het bij 'n dagje rondkijken hielden, zal daarom hun namen niet noemen. Verder nog 'n strak GT-trio, o.a. Thaise Summer met wie HM na middernacht z'n korte maar krachtige FT-ding deed, alvorens de auto in te stappen ;).
Halverwege de avond nog met de receptiedame gesproken. Zij sprak over 'n buslading geheel nieuwe en frisse dames uit Oost-Europa
die binnenkort zouden arriveren. Maar voorlopig is W69's citaat van toepassing: Den Bus mit 50 polnischen Mädels ? Nicht gesehen :green_smi.
Al met al 'n geslaagd debuut in VV, ga zeker terugkomen :smile:.
Picasso 1
20 januari 2008, 13:00
Is misschien nog te vroeg om hierover goed te kunnen oordelen. Heb zelf een tweetal goede kammersessies gehad waarvan de eerste zeker volledig in jouw plusplusplus categorie valt (Kasia).
De aanwezige nationaliteiten waren overwegend pools/roemeens/duits (voor jou lijkt me dit geen plus want volgens mij ga jij meer voor de rusinnen)
Er waren verschillende toppers uit andere clubs die een zekerheid zijn voor een goede sessie (Natasja, Cindy, Kasia...). Heb echter ook een aantal GT en PHG dames gesignaleerd die normaal gesproken minder goed zijn op de kamer.
Hopelijk kan je met deze informatie tot een betere:rubbel:-prestatie komen........
Carpe diem
20 januari 2008, 13:28
De kleedkamer is ook niet zo groot, maar in PHG is-ie ongeveer net zo groot en daar hoor je niemand over. :smile:.
Beste HM,
Wat betreft de kleedruimte klagen voornamelijk de meeste "Erdberen" over de grote van de locker. Die is nou niet bepaald groot integenstelling tot die van PHG.
Als je de club komt bezoeken met een winterjas of een pak (kostuum) aan, kun je dit niet fatsoenlijk ophangen in je locker. Je moet dan je spullen erin proppen. Je colbert kan niet eens vrij hangen in de locker. Er komen toch ook wel wat zaken mensen langs en als je kleding uit de locker komt dat volledig is gekreukeld is dit niet handig. :mad:
Greetz CP
janm
20 januari 2008, 13:45
Er komen toch ook wel wat zaken mensen langs en als je kleding uit de locker komt dat volledig is gekreukeld is niet dit handig. :mad:
Greetz CP
Dan kleed je je toch uit voordat je de VV binnenkomt, of breng je het strijkijzer mee :thefinger.
Ik kijk nog een weekje de kat uit de boom. Daarna zal ook Janm een gokje wagen. Met een beetje geluk is het busje dan wel aangekomen. Niks zo lekker als een verse poolse met een vers wodka sausje en een lekkere Hongaarse goulash erbij.
Picasso 1
20 januari 2008, 14:02
Beste HM,
Wat betreft de kleedruimte klagen voornamelijk de meeste "Erdberen" over de grote van de locker. Die is nou niet bepaald groot integenstelling tot die van PHG.
Als je de club komt bezoeken met een winterjas of een pak (kostuum) aan, kun je dit niet fatsoenlijk ophangen in je locker. Je moet dan je spullen erin proppen. Je colbert kan niet eens vrij hangen in de locker. Er komen toch ook wel wat zaken mensen langs en als je kleding uit de locker komt dat volledig is gekreukeld is niet dit handig. :mad:
Greetz CP
Een winterjas is in bijna alle clubs een te groot kledingstuk om in de locker te hangen. Ik laat een winterjas dan ook altijd in de auto.
Een pak/kostuum meenemen naar clubs is ook niet handig, in de meeste clubs liggen je schoenen/sokken net daaronder te 'walmen'. In de locker van VV heb je in elk geval een aparte schoenruimte waar je ook portemenee, sleutels, etc. kwijt kan; zonder deze extra voorziening zou je meer hangruimte voor je colbert hebben.
Alleen het onderste gedeelte van je colbert 'ligt', maar een door jezelf gemaakte nette knikje, zal ertoe leiden dat de colbert er niet verkreukeld uit komt.
Ik zou zeggen 'pluk de dag' en geniet van de voordelen :green_smi.
Carpe diem
20 januari 2008, 14:16
Dan kleed je je toch uit voordat je de VV binnenkomt, of breng je het strijkijzer mee :thefinger.
Ik kijk nog een weekje de kat uit de boom. Daarna zal ook Janm een gokje wagen. Met een beetje geluk is het busje dan wel aangekomen. Niks zo lekker als een verse poolse met een vers wodka sausje en een lekkere Hongaarse goulash erbij.
Probleem opgelost voor de kleine kleedruimte. Gewoon op de parkeerplaats omkleden.:D
Alleen nu maar hopen dat je op de parkeerplaats kunt parkeren want anders sta je langs de weg je om te kleden.:moon:
Bedankt voor deze goude tip Janm. :thefinger
En wat betreft het bussie vol met Poolse dames, geen idee wanneer ze aankomen. Ze beloven het al 5 dagen maar ik ben bang dat de buschauffeur geen TOM TOM navigatie heeft.
Greetz CP
Picasso 1
20 januari 2008, 14:35
Probleem opgelost voor de kleine kleedruimte. Gewoon op de parkeerplaats omkleden.:D
Alleen nu maar hopen dat je op de parkeerplaats kunt parkeren want anders sta je langs de weg je om te kleden.:moon:
Bedankt voor deze goude tip Janm. :thefinger
Greetz CP
Volgens Papi chulo kun je de ijsberen 'zien' vanuit de openbare weg. Hij schreef: "Kleine kwestie van telelensje, verrekijkertje, Nikon D200/D3X en we hebben binnenkort high-res foto's van de ijsbeertjes hier..."
Nu pas begrijp ik wat hij bedoelde. Ben alvast benieuwd op welke website de foto's van janm en Carpe Diem komen.... :thefinger:D
Big30
20 januari 2008, 14:46
Ik stel voor dat we weer over VV ervaringen en feiten gaan praten!
Het begint nu erg op een naaikransje te lijken waar IJsberen elkaar tips geven over het kreukvrij ophangen van Colberts. P1 heeft natuurlijk gelijk, Colbertje kun je echt wel zonder kreuken ophangen.
Dit is natuurlijk wel een heel zwaar wegend punt :nee::nee:, gisteravond kwam mijn italiaanse design maatblouse ook met wat kreukels uit de locker (zo had ik de blouse er ook ingepleurd), ik heb nu nog tranen in mijn ogen zeg :D:rofl::D!
Big30
20 januari 2008, 21:23
Op de derde plaats zijn het mooie high-tech design-jacuzzi's, passend in het interieur. Heb die nog nooit in 'n saunaclub gezien, laat staan erin gelegen. Gisteren met P1 wel, terwijl B30 vanaf 'n nabijgelegen bankje zag dat alles goed werkte :D.
Dit was waarachtig een komisch nummer door 2 IJsbeertjes uitgevoerd :D!
Het was de heren volstrekt onduidelijk hoe dat ding werkte. Op de rand van het bad bevinden zich vele knoppen ze werden allemaal aangeraakt en uitgeprobeerd. Enig effect had het niet :p, ja de Temperatuur van het water liep nog meer op.
Uiteindelijk werden ze door een bardame gered die tekst en uitleg bij al die knopjes gaf :roll3::D:roll3:.
Big30
uurtje
20 januari 2008, 21:29
Dit was waarachtig een komisch nummer door 2 IJsbeertjes uitgevoerd :D!
Het was de heren volstrekt onduidelijk hoe dat ding werkte. Op de rand van het bad bevinden zich vele knoppen ze werden allemaal aangeraakt en uitgeprobeerd. Enig effect had het niet :p, ja de Temperatuur van het water liep nog meer op.
Uiteindelijk werden ze door een bardame gered die tekst en uitleg bij al die knopjes gaf :roll3::D:roll3:.
Big30
De nummer "8" zet de bellen weer aan. Dat is de meest belangrijke toets....
tinus
21 januari 2008, 13:32
Kleine Tip:
Het plankje in de locker zit los. Het is heel eenvoudig het tegen de achterkant of zijkant te plaatsen of naar onderen te drukken en dan heb je geen kreukels meer in je colbert/blouse.
Ik stel voor dat we weer over VV ervaringen en feiten gaan praten!
Het begint nu erg op een naaikransje te lijken waar IJsberen elkaar tips geven over het kreukvrij ophangen van Colberts. P1 heeft natuurlijk gelijk, Colbertje kun je echt wel zonder kreuken ophangen.
Dit is natuurlijk wel een heel zwaar wegend punt :nee::nee:, gisteravond kwam mijn italiaanse design maatblouse ook met wat kreukels uit de locker (zo had ik de blouse er ook ingepleurd), ik heb nu nog tranen in mijn ogen zeg :D:rofl::D!
Willem2
21 januari 2008, 13:37
Hup VVV (http://www.telesport.nl/voetbal/3079841/_VVV_ontpopt_zich_tot__angstgegner___.html?p=28,1)
Oeps foutje :D;)
seqoya
21 januari 2008, 14:04
lekker belangrijk een haakje of niet ..een plankje of wel... mijn pak komt in alle lockers er verneukt uit.... komt dat nou door die klote lockers of ben ik gewoon niet meer te houden als ik in een club kom.... en flikker ik mijn pak er te snel in ??? Denk het laatste...zelfde probleem als big30
Maar goed vind de discussie over de lockers het minst belangrijk hoor graag meer over de ervaringen in deze nieuwe club !!!
Willi69
21 januari 2008, 19:11
Zur Villa Vertigo möchte ich auch noch etwas schreiben, nicht die gleichen Details wie meine Vorgänger, sondern mehr aus Marketing/PR-Sicht. Da gibt es nämlich auch noch erhebliches Verbesserungspotenzial:
- Werbung habe ich nur im Express gesehen, nicht in der Lokalpresse, und die war auch noch recht kurzfristig geschaltet.
- Vergünstigungen für potenzielle Stammgäste gab es nicht, weder beim Kommen noch beim Gehen.
- Kein besonderes Show-Programm am Eröffnungstag.
- Kein Sektempfang. Soll es zwar doch gegeben haben, ist aber spurlos an mir vorbei gegangen, obwohl ich nicht poppen war.
- Die Geschäftsführer waren für das normale Volk nicht ansprechbar und wohl auch gar nicht an Volkes Stimme interessiert.
- Die versprochenen, aber nicht anwesenden neuen Mädels.
Ich habe den Eindruck, dass sich die Geschäftsleitung zu sehr darauf verlässt, mit der Millioneninvestition genug getan zu haben und erwartet, dass die Villa ein Selbstläufer wird, in den die Gäste und Mädels nur so strömen. Das wird sie aber ganz sicher nicht, die hoch gesteckten Erwartungen wurden vielfach enttäuscht und viele Gäste werden die weitere Entwicklung erst mal in ihren Stammclubs abwarten. Von dem selbst gewählten Motto "Spa for Men" ist die Villa derzeit jedenfalls so weit entfernt wie das GT von einem 5-Sterne-Restaurant :green_smi. Sollte auch noch an der Preisschraube gedreht werden, wird die Villa die gleiche Pleite erleben wie seinerzeit das Hotel Hindenburg. Exklusivität mit entsprechend hohen Preisen funktioniert vielleicht in einer Großstadt wie Düsseldorf oder Köln, aber nicht in der Provinz :nee:.
Mangels Angebot blieb ich den ganzen Abend über ungeküsst (stimmt natürlich nicht, habe von W2 einen Schmatz :smkiss: bekommen). Ich kann mich noch gut an die Eröffnung des GT vor fast 4 Jahren erinnern (die meisten von euch vermutlich nicht, da nicht anwesend), da war vieles besser:
- der Umbau war komplett abgeschlossen,
- Freikarten für bekannte Clubgänger und 5 € Gutscheine für alle,
- Sektempfang,
- die Geschäftsleitung mischte sich im Bademantel unter die Gäste und stellte kleine Mängel umgehend ab,
- viele neue Mädels, die ich gar nicht alle ausprobieren konnte, weil woods25 leider relativ früh nach Hause musste (mein Chauffeur damals).
Ich werde die Villa natürlich auch im Auge behalten und wäre euch dankbar, wenn in der Anfangszeit verstärkt die Namen der anwesenden Mädels gepostet würden, damit ich weiß, ob sich ein Besuch lohnt oder nicht. Nur wegen des Ambientes werde ich die Villa jedenfalls nicht aufsuchen. :nee:
Pim
21 januari 2008, 23:01
Ik was ook bij de opening. Het was wel een beetje druk vond ik en daar hou ik niet zo van. Ik had misschien beter de volgende dag kunnen gaan.
Ik vond het gebouw wel mooi. Heel veel geld is in de renovatie gegaan en dat is mooi gemaakt maar misschien wat overdone.
Die kleedkamer vond ik op deze drukke dag een ramp maar dat vind ik in wel meer clubs. De ventalitie is wel goed gedaan. Ik ben 1 keer naar de kamer gegaan en kreeg een kamer beneden. Dat was de eerste en de laatste keer. Dat doe ik niet meer. Geen raam en ik vond dat er daar geen goede ventilatie was. Het meisje kende ik al wel langer en dat was dan wel weer goed maar ik ben weer even haar naam vergeten :o
Ik ben redelijk vroeg naar huis gegaan maar ik kom wel weer een keer terug om de vorderingen / verbeteringen te zien.
dauerlutscher
22 januari 2008, 09:06
So, inzwischen habe ich mir die VV auch mal angesehen. Die Eindrücke in Stichworten:
Check-in ziemlich eng. Sehr freundlicher Empfang.
Schlüssel, Chipkarte, Nummernkärtchen am langen Halsband finde ich sehr unangenehm. Das hat man z.B. hier (http://www.wellneuss-online.de) viel besser gelöst: Ein Chip, am Armband getragen, öffnet und schließt den Spind und speichert die Zusatzkosten.
Umkleide übelst eng, kaum Ablagemöglichkeiten, eben total unkomfortabel, Spinde zu klein.
Toiletten sehr klein und ständig vollgepinkelt, da es keine Urinale gibt.
Duschköpfe unter der Decke finde ich ungünstig. Wer will denn bei jedem Abduschen nasse Haare bekommen?
Dann das Aha-Erlebnis: Die Bar im Wintergarten. Sehr chic, groß, hell, gefällt mir super gut. Ob der Holzboden den "Verkehr" auf die Dauer verkraftet, bezweifle ich. Durch die großen Glasfronten und das Glasdach könnte es im Sommer sehr warm dort werden.
Musik: chillige Lounge-Klänge (Buddha-Bar und Ähnliches). Sehr angenehm.
Frühstück: erbärmlich. Durchgeweichte belegte Brötchen und Joghurt.
Sauna: ein Witz. Klein, Lage ungünstig, viel zu hohe Sitzbank, Schwalldusche und Kaltwasserschlauch fehlen.
Whirlpools: sehr klein, aber mir egal, benutze ich eh nicht.
Mit dem Slogan "Spa for men" werden Erwartungen geweckt, die nicht annähernd erfüllt werden.
Garten: Baustelle. Wird sicher sehr sehr schön werden.
Getränke: Gutes Sortiment, Kaffee sehr lecker (auf Wunsch mit Keks), allerdings fehlen alkoholfreies Bier und die Möglichkeit zur Selbstbedienung.
Fazit: Für mich (noch) nicht überzeugend.
MiniME
22 januari 2008, 09:20
Dank Dauerlutscher, aber was uber die Madels???? Das "software" ist doch wichtiger als die "hardware"?
Is misschien nog te vroeg om hierover goed te kunnen oordelen. Heb zelf een tweetal goede kammersessies gehad waarvan de eerste zeker volledig in jouw plusplusplus categorie valt (Kasia).
De aanwezige nationaliteiten waren overwegend pools/roemeens/duits (voor jou lijkt me dit geen plus want volgens mij ga jij meer voor de rusinnen)
Er waren verschillende toppers uit andere clubs die een zekerheid zijn voor een goede sessie (Natasja, Cindy, Kasia...). Heb echter ook een aantal GT en PHG dames gesignaleerd die normaal gesproken minder goed zijn op de kamer.
Hopelijk kan je met deze informatie tot een betere:rubbel:-prestatie komen........
Thx Picasso, helder info. Van jou opsomming vind ik Roemeens minstens net zo goed als Russisch hoor, dus dat komt wel goed :) Duitse, en helaas steeds meer ook Poolse, dames kunnen mij minder bekoren, uitzonderingen daargelaten uiteraard.
IK weet dat deze vraag zeer moeilijk te beantwoorden is maar ik ga toch een poging wagen. Uiteindelijk ben ik ook al 1x in VV geweest....
Ik denk dat elke zaak zo zijn eigenschapppen en sterke+zwakke kanten heeft, hier is reeds eerder over geschreven. VV zal op culinair gebied YY niet naar de kroon gaan steken. Daarmee wil ik niet zeggen dat het slecht was want ik vond het er netjes verzorgd uit zien.
De dames in BSH zijn beslist geen klokkijkers en de kans op een TMM in BSH is zeer klein. Andere FKK clubs hebben wel hun valkuilen voor zoekende ijsbeertjes. Aangezien veel dames die nu in VV werken uit het "circuit" komen maak je denk ik dezelfde kans op een misser dan elders. Maar......het lijkt wel alsof de clubleiding van VV hier op reageert want de eerste TMM heeft dit etablissement reeds mogen verlaten. Daarmee komen we denk ik ook op het sterke punt van VV voor zover ik dat kan inschatten: ik denk (zeker om dat alles nieuw is en men niet kan/kon proef draaien) dat er hier naar de ijsbeer geluisterd word. Bovendien straalt de tent klasse uit, moeten (heb ik van horen zeggen, verbeteren indien niet waar!!!) de dames door de medische/technische keuring. Allemaal dus iets meer niveau.
Tja, en de prijs? Volgens mij is het op dit moment overal een puinhoop. De ene dam vraagt 25 voor het 2e halfuur en de volgende 50. Het is mij en vele anderen in GT en PHG overkomen en zo is het ook bij VV.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Zo niet dan schrijf maar een IM.
Uurtje slaat naar mijn mening de spijker op zijn kop! Over het algemeen zijn de vrouwen overal wel van hetzelfde nivo, maar de selectie/handhaving/etc van het management van een club kan zomaar het verschil uitmaken tussen top of flop (zie andere threads over dit onderwerp, oa voor mij de reden van de teloorgang van Freude) zodat een bepaalde kwaliteit dames de boventoon voert en de mindere dames vanzelf "verdwijnen".
hara1d
22 januari 2008, 12:17
Ich war inzwischen 2 mal in der Villa, am Eröffnungstage war zu viel Betrieb, deshalb ungepoppt verlassen, Samstag denn noch einmal. Es ging das Gerücht es sei bis 3 Uhr geöffnet, weil "pünktlich" um 1 Uhr geschlossen wurde auch wieder ungepoppt raus :)
Neben der Dusche waren auf alle Fälle mehr Kleiderhaken montiert. Popp und Zimmertechnisch kann ich verständlicherweise keine Angaben machen.
2 Vorteile wurden meiner Meinung nach nicht oder zu wenig bemerkt:
Der Club hat eine hervorragende Lüftungsanlage, ich bin starker Raucher (40 Jahre lang half zware shag), deshalb nicht empfindlich für Rauch, neben mir wurde eine dicke Zigarre geraucht, ich konnte nicht mit der Nase herausfinden ob es eine Sumatra oder Brasil war, die Nichtrauchenden Rotbären sollten die gute Luft bemerken.
Der Club ist richtig hell beleuchtet, das sehe ich als eindeutiges Plus, z. B. im GT ist die Reihe Barhocker welche meist mit Mädels besetzt ist recht dunkel, da hat man mitunter die gleichen Erlebnisse wie wenn man bei schlechter Sicht eine Bordsteinschwalbe einsteigen lässt :)
Ich werde heute mal wieder die lange Fahrt nach Norden (14 km) antreten und nach Füllung der Parkplätze VV oder PHG besuchen.
Die Berichte über das Gebäude und den Service sind hier reichlich, es sollte mehr über die Contaktdienstleisterinnen geschrieben werden
Willem2
22 januari 2008, 12:40
..Die Berichte über das Gebäude und den Service sind hier reichlich, es sollte mehr über die Contaktdienstleisterinnen geschrieben werden
Vielleicht musst du heute dann mal poppen und danach schreiben ;):D
Hollandmale
23 januari 2008, 01:03
.....dat sommige beertjes hun oordeel baseren op 'n onrealistisch verwachtingspatroon :eek:.
Het commentaar op de faciliteiten verhult de werkelijke reden van ontevredenheid: men vindt VV tegenvallen omdat men veel dames al kent uit PHG en GT. En vooral de afwezigheid van 'n buslading kersverse Oosteuropese dames vindt men tegenvallen. HM ziet dat anders, komt zelden in PHG en GT, kent dus veel dames in VV niet. Kan alleen maar zeggen dat er afgelopen zaterdag meer dan genoeg dames waren, tevens aantrekkelijke, waarvan uit ervaringen van beertjes terplekke (of recensies naderhand) blijkt dat er zat goeie tussenlopen.
En welke nieuwe saunaclub had in de openingsweek 40 tot 50 dames dagelijks binnen ? GT in de verste verte niet (destijds 7 dames !) en YY ook al niet (hooguit 15 destijds). Datzelfde geldt voor LR en andere nieuwe clubs. Om maar te zwijgen van de grote klandizie in VV.
De parkeerplaatsen in Bruggen, Roermond en Kaarst waren het eerste jaar bij lange na niet zo vol als nu de openingsweek in Grefrath.
Men gelieve al deze zaken in gedachte te houden bij het vellen van 'n snel oordeel over VV :cool:.
ron1230
23 januari 2008, 07:53
en hoe is het verders in de villa wel gezellig leuke kino
en de dames is er iets speciaals ,
of is oedt of goldentime toch nog de betere.
groet een ijsbeer.
dauerlutscher
23 januari 2008, 20:22
Dank Dauerlutscher, aber was uber die Madels????...
Später mal. Zurzeit ist die "software" extrem kurzlebig. Die girls, die ich nicht aus dem PHG kannte, waren überwiegend übergewichtig oder aus anderen Gründen für mich uninteressant.
Bin diesmal ungepoppt geblieben.
Rex
23 januari 2008, 21:27
.....Het commentaar op de faciliteiten verhult de werkelijke reden van ontevredenheid: men vindt VV tegenvallen omdat men veel dames al kent uit PHG en GT.
En welke nieuwe saunaclub had in de openingsweek 40 tot 50 dames dagelijks binnen ? GT in de verste verte niet (destijds 7 dames !) en YY ook al niet (hooguit 15 destijds). Datzelfde geldt voor LR en andere nieuwe clubs. Om maar te zwijgen van de grote klandizie in VV.
De parkeerplaatsen in Bruggen, Roermond en Kaarst waren het eerste jaar bij lange na niet zo vol als nu de openingsweek in Grefrath.
Men gelieve al deze zaken in gedachte te houden bij het vellen van 'n snel oordeel over VV :cool:.
Zeer helder standpunt HM en m.i. niettemin zeer terecht wat je stelt.
Vraag me wel af of dit puur en alleen toen die ene dag is geweest met de opening en of dat zo blijft.:confused:
Ben er zelf nog niet geweest, maar ga binnenkort wel eens ff kijken..................
Wat overigens wel enigzins opmerkelijk is, is dat er nu al zo'n 208 berichten onder deze topic staan, terwijl PHG er 211 heeft en Gt er 186,
dit zegt ook wel iets denk ik, men is er dus wel mee bezig.........................
Manni1A
23 januari 2008, 23:59
Zitat Willi69
Und bitte die komplette Anwesenheitsliste nicht vergessen...
Tiga war heute der Meinung, dass wir das mit vereinten Kräften hinkriegen :D
Ich fang dann mal an......
Anwesend waren am 23. Januar ca. 35 bis 40 Frauen. Erkannt, namentlich zugeordnet und nicht schon wieder vergessen habe ich folgende: Amalie (Rumänien), Alice (Ex-GT plus Freundin), Camilla (Polen), Cora (Polen), Constanzia (neu!!!!!!, Litauen, Ex-PHG und Ex-GT), Daniela (D), Diana (Rumänien), Dorota (Polen), Katharina (Ungarn), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Luisa (Rumänien, plus Freundin), Milana (Ungarn), Monique (D), Nancy (D/ Libanon), Natalie (neu!!!!!!!, Russland - Ex-GT und Ex-PHG), Sabrina (Weißrussland), Sissi (Polen), Sherin (D/ Albanien, diesmal ohne Francesca), Samira/Michelle (D), Tanja/Tata (D). Dazu ca 10 bis 15 mir namentlich nicht bekannte Mädels, sogar einige auch noch nie gesehene, aber immer noch kein Bus aus Polen :mad:
Manni1A :wink:
Willem2
24 januari 2008, 02:08
Toch eigenlijk wel een superdag dat je eerst met Dupke in zo'n whirlpool ligt en daarna met een echte Picasso :D;)
Tiga
24 januari 2008, 07:29
Zitat Willi69
Tiga war heute der Meinung, dass wir das mit vereinten Kräften hinkriegen :D
Anwesend waren am 23. Januar ca. 35 bis 40 Frauen. Erkannt, namentlich zugeordnet und nicht schon wieder vergessen habe ich folgende: Amalie (Rumänien), Alice (Ex-GT plus Freundin), Camilla (Polen), Cora (Polen), Constanzia (neu!!!!!!, Litauen, Ex-PHG und Ex-GT), Daniela (D), Diana (Rumänien), Dorota (Polen), Katharina (Ungarn), Laura (Lettland), Lazarina (Bulgarien), Luisa (Rumänien, plus Freundin), Milana (Ungarn), Monique (D), Nancy (D/ Libanon), Natalie (neu!!!!!!!, Russland - Ex-GT und Ex-PHG), Sabrina (Weißrussland), Sissi (Polen), Sherin (D/ Albanien, diesmal ohne Francesca), Samira/Michelle (D), Tanja/Tata (D). Dazu ca 10 bis 15 mir namentlich nicht bekannte Mädels, sogar einige auch noch nie gesehene, aber immer noch kein Bus aus Polen :mad:
Euh tja stimmt so! :) Aber wesentlicht mehr neuzugänge wie am tag der eröffnung.
Willi69
24 januari 2008, 08:36
Constanzia (neu!!!!!!, Litauen, Ex-PHG und Ex-GT)...
Hmm, ich kenne nur eine russische Ex-GT/PHG-Constanzia... :rolleyes:
Willi69
24 januari 2008, 08:38
Toch eigenlijk wel een superdag dat je eerst met Dupke in zo'n whirlpool ligt en daarna met een echte Picasso :D;)
Hat er Dich auch gepinselt? :p
dupke
24 januari 2008, 09:58
Gisteren nog maar eens naar VV getrokken voor een waarde oordeel van deze club.
1e maal op de openingsdag daar geweest, druk druk druk met dames en me goed vermaakt maar een vertekend beeld van deze club gekregen natuurlijk.
2e maal ... op de 2e openingsdag:eek: stond ik rond 1u30 op de stoep.
Zo druk als het de eerste dag was .... zo weinig dames en beren aanwezig de 2e dag.... shit weer een vertekend beeld zeker van de club.
Ik vond mijn draai er niet, geen bekende mede beren en al dat schoons van de dag ervoor.... dat sliep waarschijnlijk nog of had andere oorden opgezocht.
Slecht eten , enige goede punt: de leiding nam de reeds gekregen kritiek (we zijn toch nooit tevreden hé) zeer na ter harte en was al volop bezig met verbeteringen.:freu:
3e keer goede keer zeker, gisteren dan nogmaals de gps op Grefrath gezet...
Bij aankomst al van in de kleedkamer aan de praat met een maatje.... mooi zo lijkt wel een bijeenkomst van Belgen daar.
Koffietje slurpen om echt wakker te worden, praatje maken met Nicole uit GT (schat van een vrouw) en dan rond half 3, de fout van m'n leven gemaakt.
Dupke komt nooit zo vroeg op oorlogssterkte en Nicole vondt het stilaan tijd om aan het werk te gaan, dus laat ik de schat door mijn vingers glippen.
Vervolgens wat rondhangen, bijpraten met de forum leden, badje nemen samen met Willem , en een paar uurtjes later lag niet alleen het eerste maar ook het 2e bubbelbad in panne voor korte tijd. Zat jij daar voor iets tussen Willem ?:eek:
Na het avondmaal ( goed deze keer: kippebil, groenten gratin en vleesbrood, rijst...) een goed uurtje op kamer met kleine duitse Tanja :luvlove:
Tegen achten vond ik het nogal leeglopen met dames, de rest van de avond zitten zoeken achten Nicole ( zie mijn foutje boven). Ofwel was ze als zoals wel meerdere vrouwen reeds vertrokken , ofwel heeft een mij onbekend mede beertje een supersessie gehad :fuck:
Later op de avond eten: 2e lading warm eten met kipfilet :freu: en tegen tienen 2x pizza...
Moe maar voldaan 's avonds laat terug thuis aangekomen:wink:
Manni1A
24 januari 2008, 10:18
Hmm, ich kenne nur eine russische Ex-GT/PHG-Constanzia... :rolleyes:
Hmmmmm, eigentlich hat sie sich mal aus Litauen kommend vorgestellt. Dann, zu der Zeit, als sie mit mir im PHG noch gesprochen hat, ist sie mal auf Russland umgeschwenkt. Den aktuellen Stand kenne ich mangels aktueller Konversation nicht. Allerdings bleibe ich in Erinnerung der guten, alten Zeiten bei Litauen ;)
Laursone
24 januari 2008, 11:02
Kostanzia aus Litauen!
aus Klaipeda wenn ich mich richtig erinnere, aber bin mir da nicht sicher.
Der Name schreibt sich auch ohne "n". Früher jedenfalls hat sie da Wert drauf gelegt.
Sie arbeitete vor GT/PHG gute 2 Jahre in der Freude 39.
Ziemlich launisch, und ein merkwürdiges Französisch
Big30
24 januari 2008, 19:28
Anwesend waren am 23. Januar ca. 35 bis 40 Frauen. Erkannt, namentlich zugeordnet und nicht schon wieder vergessen habe ich folgende: Amalie (Rumänien),
Amalia heisst in VV Denisa. Alisa und Francesca (oft zusammen und beide aus Ro) waren auch da.
Manni1A
24 januari 2008, 20:36
Kostanzia aus Litauen!
aus Klaipeda wenn ich mich richtig erinnere, aber bin mir da nicht sicher.
Der Name schreibt sich auch ohne "n". Früher jedenfalls hat sie da Wert drauf gelegt.
Richtig, auf das fehlende "n" hat sie immer Wert gelegt
Ziemlich launisch,
kann ich derzeit gut bestätigen :green_smi
und ein merkwürdiges Französisch
das kann ich wiederum gar nicht bestätigen :D
ich finde (fand) ihr Französisch vor einem Jahr genial :smile:
Willem2
24 januari 2008, 22:13
Soms vinden ijsberen dit belangrijk.......
http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_3.gif
Dat was gisteren zeer goed verzorgd.
Bij binnenkomst om een uur of 2 lagen er gesmeerde broodjes met verschillend beleg. Op verschillende plekken lag fruit. Daarnaast lag er redelijk veel snoep op schaaltjes.
Het avondeten kwam vroeg om een uur of 6. (daarna nog een shift )
Het bestond uit drie grote bakken sla, bloemkool/brocolli schotel met kaas en aardappelen, rijst met doperwten, kippepoot met vleugel, gehaktbrood en twee soorten saus.
Om een uur of 10 was er ook nog pizza.
The Joker
24 januari 2008, 22:38
Soms vinden ijsberen dit belangrijk.......
http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_4_3.gif
SOMS? :motz:
Het eten is de hoofdreden om naar een saunaclub te gaan!
Zo te zien is er voortuitgang bij de catering van VV.
Lopen de meiden er trouwens qua kleding net zo bij als in PHG of moet iedereen net als YY verplicht in bikini?
Iemand trouwens al getest of de WIFI goed werkt?
Rob10
24 januari 2008, 22:53
Ik heb er nog geen paspoort van gezien, maar ze schijnt goed haar best te doen:D
thesickboy
25 januari 2008, 09:31
Bij aankomst in VV werd ik gelijk met de rode loper ontvangen… direct werd de champagne aangerukt, een horde gewillige vrouwen kroop onmiddellijk over mijn goddelijke lichaam, een bacchanaal en bijhorende orgie gingen van start… tot zover de dromen, nu even de realiteit…:cool:
Als eerste klant van de dag werd ik vriendelijk ontvangen en kreeg een uitgebreide rondleiding van de thekevrouw. Zo vroeg op de dag waren er al 12 dames aanwezig, dit groeide kort na de middag aan tot 25 en in de loop van de avond zo’n 40à50 schat ik.
Wie kritisch doet over de accommodatie van deze club is naar mijn bescheiden mening een mierenneuker want deze keet is gewoonweg TOP! Stijlvolle open ruimtes met hoge plafonds en kamers die in een vijfsterrenhotel niet zouden misstaan.
De enige minpuntjes die ik kon ontdekken is dat de vloer in de kleedkamer glad wordt wanneer hij nat is en dat de toiletten wel eens wat meer gepoetst zouden mogen worden, maar voor de rest… mierenneukerij!
Het werd uiteindelijk een bijzonder gezellige dag met veel bekende beertjes en gewillige vrouwtjes. M’n kamerbezoekjes met Lazarina en Sabrina (beiden top) zorgden voor een meer dan geslaagde dag!
TSB
thesickboy
25 januari 2008, 09:33
Kut, dat ben ik dus vergeten:wand:. M'n notebook lag in de auto met als bedoeling om het eens te testen..
Komop jongens, wie post het eerste bericht op dit forum vanuit VV?
Jorah Mormont
25 januari 2008, 09:48
Kut, dat ben ik dus vergeten:wand:. M'n notebook lag in de auto met als bedoeling om het eens te testen..
Komop jongens, wie post het eerste bericht op dit forum vanuit VV?
http://vakantie.paginablog.nl/vakantie/WIFI-LOGO1.jpg
Wat ik zo gezien heb werkt het prima. Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar zag enkele personen met Laptop op internet zitten. Ook Tiga zat afgelopen woensdag via pda and wifi on-line.
Sonny:wink:
bitchhunter
25 januari 2008, 11:04
:D:D
WiFi? Ich hab eine bessere Idee: 187
hara1d
25 januari 2008, 11:38
wer aus Russland kommt braucht ein Visum für die EU, wer aus dem Baltikum kommt braucht nicht einmal einen Passport (Personalausweis reicht).
Ich glaube (ich weiß nichts) dass ein Baltischer Passport billiger ist als ein Visum für die EU, außerdem ist keine Einladung und Aufenthaltserlaubis erforderlich.
Also lohnt es sich statt "Privet" "Dobri Den" zu sagen, weil das Baltikum ehemals zur Russischen Föderation gehörte gibt es viele Balten die praktisch nur russisch sprechen.
Co(n)stanzia ist wählerisch, ich sprach sie mal mit "Conny" an und hatte schon "verschissen". Einmal mischte sie sich in eine Diskussion mit Elena (Theke GT) und einem Gast ein (dieser war wohl mit einem Mädel nicht zufrieden). Originalton Conny: hat man Dich schon einmal freihändig und gaaaanz langsam geblasen? Nimm das nächste mal mich und Du wirst zufrieden sein :D
Das machte Conny für mich interessanter! Gestern abend war sie mal wieder im GT und einigermaßen nett zu mir (leider nur in der Umkleide)- vielleicht wird es mal etwas mit Conny:thefinger
hara1d
25 januari 2008, 19:06
Ein WLAN ist zumindest in der Bar im neuen Anbau nicht zu finden, also kein WiFi, BiFi gibt es auch nicht, ich bekam aber 2 Kekse zum Kaffee (Bikeks).
Es wäre auch der erste Club der es mit Wlan "gebacken" bekommt.:D
Im Gt gibt es nur in einem kleinen Bereich Empfang mit max 500 kbits.
Diesen Bericht schreibe ich mit meinem UMTS-Modem, da auch der Empfang von UMTS schlecht ist mit GPRS (Analmodemqualität):rofl:
Nachtrag: Im Altbau an der Bar sind 2 WlanVerbindungen zu bekommen, eines heißt "HiFidelio Pro", wird mit 68% auf Kanal 10 empfangen und es ist KEIN Internetzugang möglich.
das 2. heißt "Net1", sendet auf Kanal 6 und bietet einen Zugang mit 560 kbits Empfang und 485 kbits Senden.
Auf den Zimmern, besonders im Keller sowie im Garten ist also kein Empfang möglich!
Leider scheint man nichts von Repeatern gehört zu haben. Ein Repeater besitzt die gleiche Hardware wie ein Access-Point, wird jedoch nur zur Konfiguration mit einem Netzwerk verbunden, dann empfängt er ein schwaches Netz und verbessert die Reichweite.
Wichtig: in USA ist die Sendeleistung mehr begrenzt als in Europa! Man sollte sich Geräte mit 300 m Reichweite im Freien und 100 m im Gebäude besorgen. Dann kommt man evtl. mit einem Gerät aus.
Ich bin grundsätzlich bereit hier zu helfen weil ich in der Nähe wohne.
Jansen
25 januari 2008, 21:32
Omdat ik Sonny aan de telefoon had reed ik zonder dat ik het in de gaten had V.V. voorbij en na 5 min. de parkeerplaats van PHG op.
Zo zie maar weer dat dat het spreekwoord van "Paard ruikt de stal" ook bij mij
weer eens van toepassing was.
Dus ik snel weer omgekeerd en terug gereden naar V.V. waar ik verwacht werd door mijn uitnodiging ( Tombola)die vermeld stond op de gastenlijst.
Na een douche kwam ik Sonny tegen met 2 Roemeense dames om hem heen.
Hij heeft mij de club laten zien en na een drankje kwam ook Big30,Thesickboy,Willem2 en Tiga bij ons zitten.
Ook dupke en Picasso waren inmiddels ook binnen en het was een echte berentuin aan het worden.
Maar mijn Franceska (Veronica ) was niet aanwezig :eek:
Sonny ging naar de kamer en had zo,n geweldige sessie dat zijn meisje gewoon in slaap was gevallen :rofl:
Na wat rond gekeken te hebben met Picasso werd het tijd om van bil te gaan.
Ik kon niet tot een goede keuze komen en Louisa was net gestrikt voor een kamer uurtje.
Na even met een oude bekende ( Milana ) gesproken te hebben die ook een goede band heeft met C. heb ik haar maar een sleutel laten halen.
We kennen elkaar al meer dan 3 jaar maar nooit samen in PHG naar de kamer geweest.
Ook Catharina keek haar ogen uit, en Milana zei na het kamer bezoek dat ze het de volgende ochtend aan Maggie ging vertellen dat ze de ex van C. gestrikt had.;)
Na nog even met sonny en picasso te hebben gesproken weer afgereisd naar Holland.
Het was voor mij een mooie gratis entree avond in een mooie club.
Ik vond het jammer dat er weinig mooie dames aanwezig waren en ook mijn favorietje Franceska er niet was.
Ik zal hier zeker nog vaker naar terug gaan maar mis toch ook wel een Beetje PHG tijdens deze avond daar.
Hollandmale
27 januari 2008, 11:27
....., want het was erg rustig vandaag tijdens mijn bezoek vandaag van ca 17 tot 22 uur (volgens Maggie bij binnenkomst ca 28 dames en dat kon best kloppen,.....Inderdaad was het gisteren 'n stuk rustiger in VV dan vorige zaterdag. Rond 13.30 binnen: 10 dames en evenzovele beertjes hadden zeeen van ruimte (echo-echo). Daarom eerst maar 'ns uitgebreid ontbeten, gedoucht en koffie gedronken, waarna langdurig bijgekletst met 'n YY-beertje. Pas tegen het eind van de middag werd het drukker met dames, waarmee de teller na etenstijd toch nog 35 aangaf. Toen waren er inmiddels ook meer beertjes, onder wie 5 oude bekenden, die HM deels al behoorlijk lang niet meer had gesproken :eek:.
In de loop van de middag rondgekeken en enkele lekkere dames gespot. Een mooie kleine slanke Poolse MILF met 'n paar flinke borsten, korter bobgeknipt blond haar, tussendoor achter de spelcomputer in de rechterbar, dacht Oriona te verstaan. Haar veel jongere en grotere blonde Poolse vriendin die wat later binnenkwam, Chanel genaamd, was er vorige zaterdag ook. Verder een lekker buurmeisjes-
typje, 'n wat grotere Duitse brunette, halflang haar, prachtlijf, heerlijk kontje, blijkt goed te tongzoenen, Micky genaamd. En 'n mooie grote curvy Poolse, lang blond haar, knalrood kort bloot jurkje, Sissy genaamd. B30's Denisa was ook weer present, mooie Laura ook :smkiss:.
Verdere herkende dames: de Roemeense zusjes Alisa en Francesca, beide donker, beide klein, beide jong, beide drukbezet. Hongaarse Katharina lijkt VV voorlopig haar vaste honk te maken. Witrussische Sabrina valt maar af te wachten, ze was er wel, maar is nogal 'n clubhopster. Mandy bevalt de voorlopig gratis entree en pikt genoeg kamertjes mee, op basis van haar topservice. Duits-Libanese
Nancy ziet er goed uit, maar is geen HM-meisje :nee:. Turkse Samyra was er ook weer en hengelde 'n medebeertje aan de haak :green_smi.
Rond 18.00 gegeten: goedgevulde erwtensoep, pommes parisienne, kalkoenfilets, sucadelapjes (!), salade en dressing. Later werd alles bijgevuld, met Spätzle ipv aardappeltjes. Rond 20.30 kon je nog steeds volop opscheppen, terwijl rond 23.00 de pizza's kwamen. Met de kritiek op het eten van de openingsdag heeft VV duidelijk wat gedaan, je kon je gisteravond tamelijk klem eten en het was smakelijk :smile:.
Diverse beertjes waren niet echt tevreden over het damesbestand en vroegen zich af hoe zich dat verder gaat ontwikkelen. Maar het aloude motto in diverse FAQ's werd weer bewaarheid: bedenk dat je maar 1 goede dame nodig hebt voor 'n geslaagd bezoek. Die dame vond HM rond 22.45 in de persoon van Poolse Chanel*, met als resultaat 'n echte GFE-sessie, afgesloten met 'n heerlijke FT :blow2:.
Met 'n lekker gevoel de auto ingestapt, heb me prima vermaakt in Grefrath :wink:.
*Paspoort en recensie volgt later.
mr rocky
27 januari 2008, 11:39
Diverse beertjes waren niet echt tevreden over het damesbestand en vroegen zich af hoe zich dat verder gaat ontwikkelen. Maar het aloude motto in diverse FAQ's werd weer bewaarheid: bedenk dat je maar 1 goede dame nodig hebt voor 'n geslaagd bezoek.
Geheel mee eens, dat je maar 1 goede dame nodig hebt, maar het zou leuker zijn als er meerdere dames van je smaak bijzitten ,zodat je of nog een tweede sessie kunt doen of nog wat hebt om voor terug te komen.:lostit:
en als die 1 goede dame er niet bijzit, dan kan ik me voorstellen, zeker als je van ver komt, dat je een ontevreden gevoel hebt.
:roll:
Flipper
27 januari 2008, 12:10
Ik vond het qua dames niet super maar ik heb er toch zeker een 2-3 gezien waar het goed mee zou kunnen, :D. Eten was IDD goed gisteren, ook grote basjassen, genoeg haakjes.. Lekkere snoep.. Goeie cocktails..
Qua dames, dat komt wel als er wat meer stabiliteit in de regio komt zeg maar. Mja als je van romige milfen houd kom je niets te kort...
Ik moet zeggen ik was deze keer toch aangenaam verrast ...
The Joker
27 januari 2008, 22:15
Ik hoorde ff terug dat VV 1x in de maand een soort VIP night zou houden waarbij alle mannen verplicht in smoking komen en de vrouwen in avondjurk.
Iemand van de ijsberen hier meer over gehoord of was dit alleen eenmalig op oudjaarsnacht?
zeppos58
28 januari 2008, 09:58
Ik hoorde ff terug dat VV 1x in de maand een soort VIP night zou houden waarbij alle mannen verplicht in smoking komen en de vrouwen in avondjurk.
Iemand van de ijsberen hier meer over gehoord of was dit alleen eenmalig op oudjaarsnacht?
Dan gaan ze mij niet zien op zulk een dag, ik zie liever "bloot" vlees :rolleyes:
TT Man
28 januari 2008, 10:39
Geheel mee eens, dat je maar 1 goede dame nodig hebt, maar het zou leuker zijn als er meerdere dames van je smaak bijzitten ,zodat je of nog een tweede sessie kunt doen of nog wat hebt om voor terug te komen.:lostit:
en als die 1 goede dame er niet bijzit, dan kan ik me voorstellen, zeker als je van ver komt, dat je een ontevreden gevoel hebt.
Ik ben het voor 100% eens met Rocky. Mooi gezegde dat je maar één goede dame nodig hebt, maar als dat nu eens een hele gewilde dame is die continue bezet is? Dan zit je wel de heel tijd te wachten, te azen en te jagen, zodat je die ene goede sessie kunt hebben. Nee, dan maar liever een wat meer uitgebreid aanbod van dames.
thesickboy
28 januari 2008, 11:43
Ik ben het voor 100% eens met Rocky. Mooi gezegde dat je maar één goede dame nodig hebt, maar als dat nu eens een hele gewilde dame is die continue bezet is? Dan zit je wel de heel tijd te wachten, te azen en te jagen, zodat je die ene goede sessie kunt hebben. Nee, dan maar liever een wat meer uitgebreid aanbod van dames.
We zullen het gezegde dan een klein beetje wijzigen: Je hebt maar één beschikbare goede dame nodig....:cool:
TT Man
28 januari 2008, 12:27
Ja ik ben een mierenneuker :smile2:
thesickboy
28 januari 2008, 12:36
Ja ik ben een mierenneuker :smile2:
It takes one to know one....;)
Willem2
28 januari 2008, 13:03
Ik vond het qua dames niet super maar ik heb er toch zeker een 2-3 gezien waar het goed mee zou kunnen, :D.
.......
Ik moet zeggen ik was deze keer toch aangenaam verrast ...
We zullen het gezegde dan een klein beetje wijzigen: Je hebt maar één beschikbare goede dame nodig....:cool:
Volgens mij heb ik dit toch al wel vaak gezegd :cool: :rolleyes:;)
Er zit altijd wel een dame tussen. Het gaat vaak veel meer om de verhouding tussen dames en ijsberen.
En soms kunnen er heel veel vrije dames rondlopen en toch kan ik dan niet kiezen...........
En hoe vaker een dame op een avond naar de kamer loopt, hoe meer mijn zin afneemt :o......
Willem2
28 januari 2008, 13:06
Dat was een éénmalige actie ; een swingertreffparty.
Ik heb nog geen verdere plannen gehoord van een VIP-zondag die men wilde gaan invoeren.
paul22
28 januari 2008, 15:15
Dat was een éénmalige actie ; een swingertreffparty.
Ik heb nog geen verdere plannen gehoord van een VIP-zondag die men wilde gaan invoeren.
Van 30-08-2008 en 31-12-2008 weet ik dat er weer een swinger party zal zijn.;)
http://www.partypikant.de/site/2088499146201248/home/ruhrgebiet/die_party/ort__termine/
Willi69
28 januari 2008, 19:05
nur wir können auch noch nicht für jeden seine top frau besorgen
Musst Du halt wieder die Seiten wechseln... :D :smkiss:
Jeannette-Melanie
29 januari 2008, 00:30
selber schuld wer mich damals nicht wollte:baeh:
sunny
29 januari 2008, 00:39
Willi, alternativ könntest Du ja Deinem "Hausmeister"-Titel mal alle Ehre machen, und DU wechselst die Seiten :smile2:........................., dann biste auch wieder auf Jeanette-Melanies ihrer :rofl::rofl::rofl:
Viele Grüße
Sunny (der sich die VV evtl. dann mal nach Karneval auch mal endlich "live" ansehen wird)
gignnl
31 januari 2008, 14:38
gisteren ook maar eens een kijkje gaan nemen in vv.de weg kwam me zeer bekend voor voor gt/yy reed ik blindelings naar een ander warm plekje vlakbij.
van buiten zag het er netjes uit,er word duidelijk nog gesleuteld aan de finishing touch.leuke ontvangst met vriendelijke uitleg.kleedkamers ook netjes alleen de douches,nauwelijks ruimte om je af te drogen.
het pand is behoorlijk groot maar door de 2 afgescheiden bars is er toch een andere wat ome sfeer.heb 3 gt dames ontmoet die het hier maar weer voor gezien hielden.damesaanbod was redelijk heb diverse optiks gezien maar die waren zo bezet.ook een bioscoop is er maar de activiteit die er in gt is is hier niet te vinden.
eten was verder prima.ook een snelle bediening en genoeg personeel voor schoonmaak.
credo mooie zaak maar een andere sfeer als in gt/yy.
Rex
31 januari 2008, 22:05
Gisteren voor de eerste keer eens wezen kijken in VV. Ik parkeerde mijn auto op het terrein en liep naar de voordeur,
maar tot mijn grote verbazing zag ik dat ik naar de andere kant moest om binnen te komen, heel apart.....:confused:
Na wel 5x te hebben gebeld ( ik wilde bijna weggaan) werd er eindelijk open gedaan door een verzorgde aardige vrouw.:rolleyes:
Binnenin ziet er naar mijn bescheiden mening erg mooi en verzorgd uit.
Kan niet anders zeggen dan dat ze werkelijk hun best gedaan hebben om deze beginnende club er pikobello uit te laten zien.
Daarin zijn ze wat mij betreft geslaagd.:freu: Hier en daar nog wat laatste puntjes op de i, maar goed ze zijn voor 99% klaar.
Kwa dames vond ik het gisteren wat magertjes, maar heb uiteindelijk toch 2 dames weten te strikken voor een (honds) dolle rit met Rex.........:fuck:
Eerste meid was een Poolse, meen dat ze Micky heette, vond haar kwaliteiten aan de magere kant, snel afraffelen en zorgen dat je snel komt, zodat ze het liefst zo snel mogelijk weer van je af is.................:wand:
Tweede dame was een oude bekende uit PHG, die in VV onder een andere naam werkt.
Ik vond haar altijd al een leuke en lekkere meid, maar gek genoeg had ik in PHG nooit zin in haar.
Gisteren dacht ik hier anders over en heb een goeie ervaring met haar gehad.:rolleyes:
Later op de avond nog wat zitten babbelen met Stephan, die me het een en ander uitlegde over zijn aanpak voor de toekomst van VV;
zeer interessant gesprek gehad.
Al met al een niet onverdienstelijke avond geweest in VV en ik verwacht er zeker nog wel een keer te komen.......................:wink: