Inloggen

Volledige versie bekijken : Löhne, Mahal Kita

soarer
9 mei 2008, 11:18
Iets voor de Thailandganger met heimwee? Vrees van niet..:o

Enkele jaren geleden werd op het owlforum redelijk positief geschreven over deze thaise club. Serviceniveau hoog bij een all-in prijs. Soarer's besluit stond toen vast, dit moet ik es bezoeken.
Was er nog niet van gekomen door eerst een razzia en vervolgens behoorlijk negatieve berichten op genoemd forum. Die werden er de laatste tijd niet beter op overigens.......

Gisteren na een middag volle zon in Zeus toch de 60 km korte reis aanvaard naar:

Mahal Kita
Koblenzer Strasse 111
32584 Löhne
website: geen

Dagelijks geopend van 12.00 tot 04.00

Prijzen:
entree: geen
service: 80 euro voor een half uur, 120 euro voor een uur.
overnachtingsservice is mogelijk.
fris: 5 euro, bier 10 euro, gedestilleerd 10+

Je kan het pand niet missen. Gevelverlichting met de naam schreeuwt je tegemoet. Daarnaast decentere verwijzingen naar bar en hotel.
Club is gevestigd in de kelder links van het pand. Aanbellen en je komt in een bar van ongeveer 40 m2, daarnaast nog een kleinere ruimte, ingericht volgens bekend Duits model (muurbanken, lange tafels, tv in de hoek). Alles opgezet in de degelijke meubelkwaliteit waar Löhne bekend om schijnt te zijn. Afgezien van wat prullaria doet niets aan Thailand denken.

Binnen een 8-tal dames. Schijnt 's nachts drukker te worden. Qua looks niet bepaald geweldig. Kleding varierend van smaakvolle avondkledij tot de bekende t-shirt met mc-hammer broek en slippers.

Met mij nog 1 duitse beer aanwezig. Had de raad van mamasan nodig hoe hij aan zijn liefje in Thailand een fiks bedrag kon doen toekomen. Was daarvoor duidelijk op het aangewezen adres, clubbreed meer kennis aanwezig dan bij de Duitse Bank :D.

Cola besteld en es rustig gaan zitten. Nou ja rustig...
Binnen 20 minuten aangesproken door een 3-tal dames. Redelijk handtastelijk, dames drukken zich tegen je aan. Mijn linkerarm maakte ongewild kennis met een 6-tal keiharde implantaten. Brrr.
Communicatie moeizaam, dames blijven vriendelijk lachen maar begrijpen maar een fractie van wat je zegt (duits/engels).
Daar ik geen keuze maakte, werd grof geschut ingezet (voor elk wat wils nietwaar) en maakte ik kennis met een overduidelijk voormalig heer. Da's nou bepaald niet wat ik zoek :hammer:.

Vervolgens werd ik weer met rust gelaten. Voorgenomen na het informeren naar de prijzen bij mamasan es naast een rustig boekje lezende thaise te gaan zitten.
Service volgens redlightaddressbook.net "Keine Aufpreise, alle Spielarten die das Mädchen anbietet sind inclusive".
Volgens mamasan: standaardkamer prijs betekent alles mit gummi. Voor extra's zoals kussen, FO, AV bepaalt het meisje, als ze het al aanbied, zelf haar prijs.
Bij de dame van mijn keuze kwam het standaardpakket a la Zeus neer op een verhoging van 80 naar 140 euro :eek:. Voor een uurtje werd dan 180 euro gevraagd. Naar de andere extra's heb ik maar niet meer geinformeerd. :o. Dame vond mijn vragen al een beetje raar :huch: .
Hiervoor was ik niet naar Löhne gereisd.

Kortom, cola afgerekend, illusie armer en de 270 km naar huis.

Soarer, bladert nu maar door de reisgidsen van Thailand.

foots
9 mei 2008, 13:08
Eigenlijk kan ik niet zinnigs toevoegen, maar ik kan het even niet laten om:

Mahal kita is Philipijns voor "Ik hou van jou". ::luvlove:

Mahal betekent trouwens ook "duur" en dat is je eerste reactie als je daar iets wil kopen natuurlijk;). Is misschien ook weer niet toevallig.:teuflisch

Philipijnen is echt heel anders dan Thailand. (Niet beter of slechter of zo). Philijpijnen is streng katholiek en een klein deel moslim. Dames zijn doorgaans erg preuts en verlegen:eek:, behalve in Angeles City:p. Thailand is boedistisch en daar zijn de dames nog veel moeilijker te peilen dan waar ook ter wereld. Maar geweldige sex soms !:fuck:

Philipino's spreken vrijwel allemaal prima engels, Thai praten vreemd engels als ze het al kunnen.

Afijn laat ik maar stoppen, ik vind Thaise leuk:freu:, maar Philipina's zijn TOP. Het allerbeste land en volk ter wereld, voor mij dan hé:lostit:.

Groet, Foots :wink:

Het zal een Philipijnse club zijn dan denk ik gezien de naam :zauberkis.

soarer
9 mei 2008, 19:34
:thefinger
Mooie uiteenzetting. Maar toch echt thais.

Soarer, de teleurstelling nog niet te boven :huch:

blijemotorrijder
13 juni 2008, 10:15
In de jaren 2000 tot 2004 kwam ik redelijk veel bij deze club en toen was FO absoluut de norm en bij de meeste dames ook een FT zonder meerprijs.
De club is helaas dus erg afgezakt.
Maar ja ik kwam er toch al niet meer nadat ik F39 en GT ontdekt heb.