PDA

Volledige versie bekijken : Lena (Duitse) ex GT Jessica

Willem2
20 oktober 2005, 11:12
Naam : Jessica

Haarkleur/-lengte : blond

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal , B-Cup

Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels

Leeftijd : 29 jaar

Tatoeages/Piercings : Ja

Service : Zoenen, beffen, PZC, NMC, FT, Anaal

Bijzonderheden : GT-LR-PHG-Theke-GT

herbert de tarbot
3 november 2005, 23:18
Eerst ff aanvullen (kan jij boven corrigeren, Willem?):

Postuur/Cupmaat : volgens mij geen siliconen

Tatoeages/Piercings : roos in de lies

Bijzonderheden : Ze heeft de neiging soms nogal professioneel te werk te gaan. Niks mis mee zolang het maar niet op afwerken gaat lijken.
Ik bezocht Jessica in januari ll. Bij mij kwam ze alleszins niet te professioneel over.

Uiterlijk is Jessica helemaal mijn ding: beetgare kont en volle benen, slank bovenlijf met mooie, keurig in een miniscuul fluoroze bikinietje verpakte B-cups, olijfgroene ogen en lange blonde haren. Ze heeft iets van Maxima, maar als volbloed republikein laat dit aspect mij koud.

Toen ik haar de bar van GT zag binnenkomen kon ik mijn ogen niet van haar afhouden, en luttele minuten later sprak ik haar dan ook aan. Ook verbaal klikte het direct, alras vertrokken we naar één van de tuinhuisjes. We spraken geen tijdslimiet af, deden gewoon ons ding in alle spontaniteit, met als ordewoord “langsam”. Volgde dik anderhalf uur tedere sex, waarbij ik elke cm² van haar heerlijke lijf verkende. Enige wanklank: ze prees ook dat van mij, hoewel daar m.i. met zo’n 10 kilo overgewicht totaal geen reden voor was, blijkbaar een standaardcompliment, toch een tikkeltje "professioneel" dus. FT werd meermaals aangeboden, doch één van mijn goede voornemens voor 2005 was nu net het néuken weer in eer te herstellen, het begon er de laatste tijd op te lijken dat ik alleen nog maar gepijpt werd. Bovendien zoent ze overheerlijk, en heeft ze een lekker spannend kutje, zalig om neuken.

Dit met een daverende apotheose bekroonde ca. 1.40u innig samenzijn moest slechts 100 € kosten. Ik was niet van plan zo lang met één meisje op de kamer te blijven, maar het was zooo lekker… Zodoende (en door het uitgebreide geklets met OTE & companen) werd zij mijn enige meisje van die middag, maar zelfs als je de 50€ entrée in aanmerking neemt, is het totaalbedrag voor zo’n bloem van een meid echt een koopje te noemen.

Jessica vertelde me dat ze meestal in het weekend werkt. Gezien mijn wandelactiviteiten vrijwel steeds aan een professionele verplaatsing gekoppeld zijn, voor mij niet direct het ideale moment, bijgevolg kon ik tot op heden niet opnieuw van haar kunsten genieten. Maar als ik de kans krijg, zal ik geen seconde aarzelen...

Azrael
15 februari 2006, 14:37
Ze heeft de neiging soms nogal professioneel te werk te gaan. Niks mis mee zolang het maar niet op afwerken gaat lijken.

Ik ben afgelopen zaterdag ook met haar meegeweest, maar ze kwam absoluut spontaan en eerlijk over, voor zover dat hier in deze club kan...:smile2:

Ze had al een aantal keren geprobeerd me mee te krijgen maar ik dacht dat het niet veel kon zijn, maar wat had ik het bij het verkeerde eind. Ze is werkelijk een topper, ze kan pijpen als de beste en het is ook een plaatje om naar te kijken. Voor mij zeker herhalingsgevaar....:rofl:

little diablo
27 november 2006, 13:19
Deze dame is de laatste tijd ook weer regelmatig aanwezig:p Weinig recencie,s over haar hier. Ik heb er maar even eentje van mij bij geplakt:teufel:

Deze meid had ik overdag al ik een paar keer gespot Door haar uitstraling viel ze mij erg op. Alles is perfect aan haar,spontane uitstraling,vriendelijke babbel,goed mooi vol figuur en stralende ogen :eek: Maar wat mij eigenlijk overhaalde was haar heerlijke geur van appeltjes,en daar wou ik weleens van proeven in de kamer aangekomen gingen al gelijk alle remmen los en begon ze me gelijk met haar sensuele uitstraling te betoveren,Ik heb haar flink moeten afremmen omdat ik het tempo dat ze had niet bij kon houden:p (in positieve zin) Ik heb een goed geil half uurtje met haar gehad waarbij de genotsvonken er afvlogen Top meid met een mooie uitstraling.

Saluti L Diablo

little diablo
23 december 2006, 16:11
Nu met donkere,bijna zwarte lange haren;)

Saluti L Diablo

thesickboy
27 januari 2007, 09:18
Inderdaad nu met donkere haren, ik had haar bijna niet herkend.

Afgelopen donderdag was ze er ook weer. Na enkele woorden te hebben geconverseerd doken haar handen al onder de badjas. Toch maar de boot afgehouden, kwam mij iets te profi over.
Zo te lezen zal ik de volgende keer misschien toch maar een poging wagen...

Ook nog te herkennen aan haar spleetje... tussen de tanden.

little diablo
27 januari 2007, 09:55
Inderdaad nu met donkere haren, ik had haar bijna niet herkend.

Afgelopen donderdag was ze er ook weer. Na enkele woorden te hebben geconverseerd doken haar handen al onder de badjas. Toch maar de boot afgehouden, kwam mij iets te profi over.
Zo te lezen zal ik de volgende keer misschien toch maar een poging wagen...

Ook nog te herkennen aan haar spleetje... tussen de tanden.
Ze is inderdaad wel wat profi,maar als je tijdig aan de handrem trekt;) Kan je lekker met der:fuck:

Saluti L Diablo

Rex
18 februari 2007, 20:46
Vrijdag avond kwam ik haar al een aantal keer tegen en zo ook in de jacuzzi ruimte waarop ze tegen me aan begon te rijden en vroeg of ik haar wilde verwennen. Ze was een eche anal stutte zo verzekerde ze mij. Ook wilde ze graag mijn vruchtbare sap hebben. Niet meteen toegehapt, maar een half uurtje later toch met haar mee de kamer op.

Ze begon me lekker te zoenen en heerlijk te pijpen. Haar ook nog even van de nodige verwennerij voorzien en vervolgens in verschillende standjes bereden. Omdat mijn vorige 2 sessies zeer heftig waren had ik bij Jessica langer de tijd nodig om tot een hoogtepunt te komen. Uiteindelijk mocht ze mijn sap hebben. :rubbel:
Anaal sessie heb ik overgeslagen. Vond ik niet nodig bij haar.................:rolleyes:

Leuke dame, maar niet voor herhaling vatbaar.

MiniME
29 mei 2007, 17:39
Zelfs dan zou ik nog twijfelen of ik met deze Jessica zou gaan, maar goed, samen met Cindy...........denk dat ik het wel aangedurfd had! :D

Hollandmale
11 augustus 2007, 08:36
.....dat deze Jessica inmiddels (ook) in YY werkt ?
Sinds kort is er 'n Jessica in YY die dit profiel past.

orallover
10 mei 2008, 11:46
Naam :Jessica

Nationaliteit/Taal : Duits/duits

Leeftijd : +- 30 jaar

Haarkleur/-lengte : Blond halflang

Lengte dame : +- 170 cm

Postuur/Cupmaat : slank met aande zwaartekracht onderhevige B cup

Tatoeages/Piercings : niet opgemerkt

Service: zoenen,PZC,deepthroat,FT,anaal,buitensex ...

Voordelen: profi met zeer lekkere PZCen deepthroat

Nadelen: iets slappere borsten,

Tijdsduur :30 min

Prijs :75 euro

gisteren voor het naar huis toe gaan nog een wandelingetje in de tuin gemaakt en ik zag haar daar bezig met een andere beer,zoals zij daar aan het pijpen en deepthroaten was,dat naar huis gaan kon nog wel effe wachten... dit moest ik zelf ervaren..

Enige tijd mij in een stoel in de tuin gezet tot de buitensessie achter de rug was en na een beetje gedult hebben was zij weer beschikbaar, onmiddelijk naar haar toe en sleuteltje laten halen ...
Dame is afkomstig van omgeving dusseldorf,heb nog geen stukje over haar gevonden hier maar moest dit toch zijn,...MOD verplaatsen die handel dan graag;-)

Afin de sessie op de kamer was precies zoals ik het graag heb,zeer geile,mischien iets te veel pro,maar wat een heerlijke pijpster man,man,net zoals ik het graag heb,veel afwisseling en regelmatig verdwijnt hij volledig in haar keel mmm zalig, na enige tijd alles in haar heerlijk mondje geloosd en voldaan de kamer verlaten.
Voor een zalige pijpsessie zeker een aanrader...

grtz,

orallover

ilovethaigirls
10 mei 2008, 12:31
Dame is afkomstig van omgeving dusseldorf,heb nog geen stukje over haar gevonden hier maar moest dit toch zijn,...MOD verplaatsen die handel dan graag;-)

Denk wel dat het dezelfde is als deze.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=268

timjava
21 mei 2008, 19:50
Vandaag met Jessica naar een huisje gegaan. Inmiddels is haar haar al weer wat langer en droeg ze het vandaag in een staart. Leuke meid en vooral de deepthroat was erg lekker. Ook na de sessie heeft ze nog aandacht voor je. Zeker voor herhaling vatbaar.

woef
14 december 2008, 13:51
deze week ook weer eens met jessica op stal geweest.
is in ieder geval weer op en top blond (donkerblond iig)

zag er weer piekfijn uit. echt een plaatje om te zien.

jessica heeft een bijzondere (wel wat prijzige) service.

een full contact blowjob met prostaat milking......een aanrader, ze kan het geweldig.

timjava
21 maart 2010, 10:48
Jessica was gisteren achter de theke in LR werkzaam. Ze is van plan om dat voorlopig te blijven doen.

timjava
21 augustus 2011, 09:50
Jessica was gisteren achter de theke in LR werkzaam. Ze is van plan om dat voorlopig te blijven doen.

Jessica liep weer rond in GT nu weer voor de theke.

Cupido
21 augustus 2011, 20:43
och dat doet ze al weer een hele tijd, zo vanaf april denk ik!! En ze ziet er nog steeds goed uit!!

bad pritt
6 januari 2012, 14:11
Denk dat ze nu voorlopig op de vulkanstrasse zit...hele leuke meid...saunaklub service zonder de entreekosten.

gignnl
6 januari 2012, 19:00
Denk dat jouw Jessica toch iemand anders is,immers ze heeft kort blond haar en is 22.De Jessica die ik jarenlang in GT heb aangeduwd is in de 30 en blond haar tot op cq over de schouders.

woef
11 december 2012, 09:24
zag haar lopen van de week in GT. cupje D, hagelnieuw.

was nog een beetje onwennig zo te zien maar zag er goed uit.
een mooie completering voor de mooie dame!

Limburger
5 juni 2015, 00:58
Werkt tegenwoordig bij GT in de bediening achter de bar en in de eettent.

satanic surfer
4 april 2016, 16:55
==> Magnum

cassenoisette
27 augustus 2016, 05:45
==> Magnum
Alias Lena

mynasch
27 augustus 2016, 08:38
als dvp of achter de bar?

satanic surfer
27 augustus 2016, 09:48
al geruime tijd als DVP boekbaar in Magnum...

Megaboob
9 april 2017, 14:41
Uit mijn Magnum bereicht van 8-4-2017:

Na enige tijd kwam ik Lena/Jessica dan tegen in de “rookruimte”, en hadden we een leuk gesprekje, waarna we besloten om er een kamergang van te maken. Uiteraard zagen de mede ijsberen dat en hoorde ik de commentaren al dat ik weer achten de tieten aanzat, tja logisch met mijn nickname1 Lena ziet er echter nog zeer patent uit voor haar leeftijd, alles is behoorlijk strak, mooi slank, en een leuk koppie met zeer mooie grote ogen.

Op de kamer aangekomen begonnen met voorzichtig tongzoenen, niet voluit helaas, maar wel opwindend, en daarna werden mijn tepels verwend door haar wat ze erg lekker deed, en ik was al behoorlijk stijf. Even haar lekkere borsten (zacht) gevoeld en gelikt (prima gedaan door de dokter), en daarna zakte ze af naar mijn jongeheer, die echt heerlijk en afwisselend gepijpt werd. Ja, deze dame heeft ervaring, en weet hoe ze een man moet verwennen, dat was duidelijk te merken. Zeer goed afwisselend, het deed me zelfs een beetje aan good old Lisa in GT denken, die kon dat ook zo lekker. Zeker van de hogere categorie. Toch wilde ik ook even neuken met deze mooie dame, en aldus geschiedde. Ze is nog steeds behoorlijk strak, ondanks dat het een “MILF” is en het tempo was goed. Ze vroeg of ik in was voor anaal, maar dat is niet mijn ding, en daarna gaf ik aan er graag een uur van te maken, en lekker door haar gepijpt te willen worde tot het einde. Dat deed ze dan ook, en het was echt een heerlijke pijpbeurt, waarbij het sperma wederom uit mijn tenen leek te komen. Een behoorlijke kwak, mondje zat aardig vol, en we konden er allebei wel om lachen. Na het schoonmaken nog even nagepraat over haar GT tijd, en het uurtje netjes volgemaakt. Bij het afrekenen wederom hetzelfde, ik had alleen 140 euro, en ze vroeg wel netjes of ik die 15 euro (zij was wel correct met 125 euro) mocht houden. Door het lekkere pijpen gunde ik haar dat wel, dus vertrok ze met een tongzoen en een glunderende lach.

Prima sessie met deze mooie dame.

Megaboob

Big30
11 juni 2017, 18:04
Dame door gignnl in YY gespot.

JonnyFontane
18 juni 2017, 21:29
Bij deze bevestigd.....
Vandaag een kamertje mee gedaan.
Leuke dame....

gignnl
18 juni 2017, 22:21