PDA

Volledige versie bekijken : Samya, Destiny

Freddy_K
10 mei 2008, 19:36
aanbod was weer bedroevend ondanks een veelbelovende anwesendheidsliste. Kwam uiteindelijk aan de praat met Destiny die er wel aardig uitziet (werkte ook in GT). Wat priet praat en ik vroeg over het feit dat ze op de lijst staat als zijnde op "Urlaub". Ze vertelde dat ze iets met haar verstandskies heeft en soms aanwezig is voorlopig. Verder geen acht op geslagen.

Op de kamer kon zoenen niet (vanwege haar verstandskies) en daar ga ik meestal van uit hoewel ik het bij haar niet verwacht had omdat het niet bepaald een topmodelletje is die ik normaal kies maar die waren er niet in Samya. Ondanks dat werkte mijn apparaat metteen totdat hij onmiddelijk ging hangen nadat de meur uit haar reet mijn neus had bereikt (zeker vergeten te douchen vanmorgen). Toen kreeg ik te horen dat PZC ook niet kon vanwege haar verstandskies. Ik vroeg waarom ze dat niet even vooraf heeft gemeld toen zei ze dat ik er niet om heb gevraagd.

Dit soort afzetterij kan ik slecht tegen. Metteen gestopt (na 5 min) en vertrokken. Mij zien ze vorolopig niet meer terug in die ballentent. Ja ik weet het ik ben verwend. Voortaan maar weer naar de service vragen van te voren.

bergm550
10 mei 2008, 21:01
Dit soort afzetterij kan ik slecht tegen. Metteen gestopt (na 5 min) en vertrokken. Mij zien ze vorolopig niet meer terug in die ballentent. Ja ik weet het ik ben verwend. Voortaan maar weer naar de service vragen van te voren.

Hallo Freddy_K,

Kan me voorstellen dat dat vervelend is. In clubs als Palace vraag ik ook altijd meteen naar de diensten van een vrouw, want dan kom ik tenminste niet meer op de kamer voor verrassingen te staan.

In Palace vragen sommige vrouwen nu 50 EUR voor tongzoenen en daar ik graag zoen, vraag ik er nu maar gemakshalve vooraf naar.

Bergm550

Dennis
10 mei 2008, 21:24
Hallo Freddy_K,

Kan me voorstellen dat dat vervelend is. In clubs als Palace vraag ik ook altijd meteen naar de diensten van een vrouw, want dan kom ik tenminste niet meer op de kamer voor verrassingen te staan.

In Palace vragen sommige vrouwen nu 50 EUR voor tongzoenen en daar ik graag zoen, vraag ik er nu maar gemakshalve vooraf naar.

Bergm550

Ik vind, en dat heb ik Freddy K ook al laten weten , dat je in een FKK mag uitgaan van PZC, NMC, beffen en (tong)zoenen. Sommige dames laten zoenen al niet toe en dat is al een grensgeval. Maar als je als dame essentiële dingen al achterwege laat, dan moet je dat duidelijk melden, anders is het misleiding! Bepaalde essentiele zaken (zoals PZC, eventueel PMC) niet doen, minder essentiele zaken (zoenen) helemaal niet doen, maar wel het geld verwachten wat behoort bij een volledige dienstverlening, dat is ronduit schandalig!

Als jij een auto koopt, verwacht je ook dat er een motor inzit. De mededeling van de verkoper "u heeft er niet omgevraagd" is dan irrelevant! Zoiets heet in juridische termen misleiding. In dit geval vind ik het ook misleidend van Destiny. Niet vragen is misschien naief. Niet doen wat verwacht mag worden is misleiding! Hopelijk komt Samya nog met een goede oplossing, anders zijn ze 2 klanten kwijt...

bergm550
10 mei 2008, 21:30
Ik vind, en dat heb ik Freddy K ook al laten weten , dat je in een FKK mag uitgaan van PZC, NMC, beffen en (tong)zoenen. Sommige dames laten zoenen al niet toe en dat is al een grensgeval. Maar als je als dame essentiële dingen al achterwege laat, dan moet je dat duidelijk melden, anders is het misleiding! Bepaalde essentiele zaken (zoals PZC, eventueel PMC) niet doen, minder essentiele zaken (zoenen) helemaal niet doen, maar wel het geld verwachten wat behoort bij een volledige dienstverlening, dat is ronduit schandalig!

Als jij een auto koopt, verwacht je ook dat er een motor inzit. De mededeling van de verkoper "u heeft er niet omgevraagd" is dan irrelevant! Zoiets heet in juridische termen misleiding. In dit geval vind ik het ook misleidend van Destiny. Niet vragen is misschien naief. Niet doen wat verwacht mag worden is misleiding! Hopelijk komt Samya nog met een goede oplossing, anders zijn ze 2 klanten kwijt...

Ik ben het met je eens. Maar dit gebeurt nu eenmaal in de clubs, en daar gelden andere regels dan daarbuiten. Ik vind het ook erg storend dat bepaalde vrouwen dit doen, want als ik dit bij mijn klanten op kantoor zou doen, zou ik meteen voor de rechter staan.

Maar als me zo'n ervaring in een club gebeurt met een vrouw, dan probeer ik gewoon het half uur vol te maken, en dan betaal ik de 50 EUR. Maar ik zal dan niet meer naar deze vrouw terugkeren. Ik klaag uit principe nooit bij de clubleiding over een vrouw, want dit soort vrouwen vernielen al heel snel hun eigen reputatie, daar mannen ook elkaars ervaringen delen, dus deze vrouw zal dan weinig stamklanten opbouwen.

Freddy_K
10 mei 2008, 21:58
Maar als me zo'n ervaring in een club gebeurt met een vrouw, dan probeer ik gewoon het half uur vol te maken, en dan betaal ik de 50 EUR. Maar ik zal dan niet meer naar deze vrouw terugkeren.

ja maar de stemming is dan wel verdwenen. En het was toch wel gezellig toen we naar de kamer gingen. Ik had moeten klagen toen ik vetrok maar dat heb ik 1 maal eerder gedaan (ook bij Samya) en dat is me toen slecht bevallen.

Voortaan gewoon vragen van te voren wat de service is.

Dit bericht klinkt misschien wat zeurderig maar ik was pist off en wilde het even kwijt. Het kan je middag bederven en is daarom mogelijk een goede tip voor anderen om ook naar de service te vragen vooraf. Zonde ... ik had de dag in GT kunnen doorbrengen ...

bergm550
10 mei 2008, 22:04
ja maar de stemming is dan wel verdwenen. En het was toch wel gezellig toen we naar de kamer gingen. Ik had moeten klagen toen ik vetrok maar dat heb ik 1 maal eerder gedaan (ook bij Samya) en dat is me toen slecht bevallen.

Dit bericht klinkt misschien wat zeurderig maar ik was pist off en wilde het even kwijt. Het kan je middag bederven en is daarom mogelijk een goede tip voor anderen om ook naar de service te vragen vooraf. Zonde ... ik had de dag in GT kunnen doorbrengen ...

Ik kan het me goed voorstellen dat je er kwaad over was. Dan biedt het forum uitkomst, want dan kun je het even van je af schrijven. Dat lucht vaak op. Doe ik ook vaak.

De Cock
11 mei 2008, 02:13

Je het het over slecht bevallen wat dan.... het melden van je ontevredenheid ?

Had je het bij het weggaan gemeld? wat zei de dame bij de uitgang dan? anders had je een van de broers moeten vragen.

Ben reeds een 4-5x in Samya geweest en altijd goed bevallen ja ik ken ook maar een dame erg goed en een vriendin van deze dame :bowlol:.

Ben erg benieuwd naar wat je precies bedoeld.

Groet,

De Cock.

Freddy_K
11 mei 2008, 07:44
Je het het over slecht bevallen wat dan.... het melden van je ontevredenheid ?

Had je het bij het weggaan gemeld? wat zei de dame bij de uitgang dan? anders had je een van de broers moeten vragen.

Ben reeds een 4-5x in Samya geweest en altijd goed bevallen ja ik ken ook maar een dame erg goed en een vriendin van deze dame :bowlol:.

Ben erg benieuwd naar wat je precies bedoeld.

Groet,

De Cock.

er is verder toen niks gedaan. Ik heb 1 keer eerder een ontevredenheid gemeld maar daar is niks mee gedaan. Ik had eerder gebeld voor de aanwezigheid van meisjes die er niet bleken te zijn. Heb dat gemeld en het verhaal was dat ze alweer waren vertrokken en of ik geen ander meisje kon vinden. Aanbod in Samya is soms redelijk bij tijd en wijlen goed maar meestal heb je geluk als er 1 hottie is. Daar bel ik dan voor.

Gisteren had ik geen zin in een scene. Achteraf gezien had ik haar niet moeten betalen en dan kijken wat er zou gebeuren. Op het moment zelf heb ik het echter anders gedaan. Ik vind het een vervelende situatie om te gaan klagen bij de balie maar ja tis wel de beste manier om het op te lossen. Volgende keer als ik word afgezet los ik het anders op.

Ik heb deze negatieve ervaring hier gemeld maar ik schrijf meestal positieve ervaringen. Daarmee sluit ik dit maar af.