PDA

Volledige versie bekijken : Meggy (Tunesië)



Willem2
11 mei 2008, 20:57
Naam : Meggy

Nationaliteit / taal : Tunesische / Duits / engels

Leeftijd : 22-25jaar

Haarkleur/lengte: Bruin halflang haar

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cupje

Tatoeage /Piercing : nee

Service : PZC, NMC

Extra : Deze dame heb ik ook al in PHG / VV ontmoet. Ze had er niet veel zin in zaterdag.

Manni1A
11 mei 2008, 23:30
Bei dieser Dame handelt es sich übrigens um die früher im PHG aktive Sarah - mein größter Flop im PHG (dazu habe ich mal ein längeres Stück im Rheinforum geschrieben...).

Aber lecker sieht sie immer noch aus :rubbel:

smp
26 mei 2008, 15:19
wat een afgang had niet veel zin en toch aandringen om op de kamer te gaan .

Snoepveter
5 juni 2008, 22:54
Heren,

Ik heb me afgelopen maandag (2 juni jl) laten verleiden om met deze dame te gaan stoeien. Ik was om een uur of 6 binnengekomen en ze kwam voor mijn gevoel 'uit het niets' naast me staan. Ze vertelde wie ze was en dat ze om 21:00 uur binnen was gekomen. Ze vroeg me om met haar naar het einde van de bar te lopen om daar een beetje prive te kunnen praten. Het was broeierig warm en er werd zoals gewoonlijk veel gerookt. Vandaar dat ik het een goed idee vond om me met haar op de bank te vleien (ze heeft een mooi gezicht en is slank dus...)met het raam wagenwijd open. Ze vroeg me na zo'n 10 minuten om naar de kamer te gaan. Ik dacht ach waarom niet...Op de kamer aangekomen kreeg ik al gauw argwaan omdat ze vroeg hoelang ik met haar wilde blijven. Ik zei dat ik dat nog niet wist. Ze heeft zich vervolgens op een onnavolgbare manier 'opgepept' en daarna heeft ze zich bijzonder goed van haar taak gekweten. De manier waarop dit ging ('na een paar mannen moet ik me oppeppen anders krijg ik het niet meer voor elkaar') zinde me niet. Vervolgens zinspeelde ze erop om samen de hele avond op de kamer te blijven....NO way...

Kortom: niet slecht kwa actie op de kamer, maar de manier waarop het gestalte kreeg en de verhalen erom heen heb ik ervaren als een 'downer'. Geen spontaniteit. Ze vertelde dat ze nog studeerde en dit werk 'erbij doet'.

Herhalingsfactor: zero :wink:

knwuchtig
25 juli 2008, 00:37
Am Mittwochabend war ich mal wieder im LR.

Nach einer sehr herzlichen Begrüßung von Ela hab ich mich erst einmal umgesehen.
Nur wenig Männer anwesend aber eine Menge Frauen. Für meinen Geschmack allerdings kaum optische Highlights. Margarita war zwar anwesend allerdings dauergebucht.

Da Meggy wirklich gut aussieht habe ich mich verleiten lassen und ging mit ihr aufs Zimmer. Es war nicht schlecht aber sie ging leider nicht richtig mit. Ihre Motivation war eher schwach.

Leider muß ich sagen, neben einer guten Figur ist da nicht viel.

Wiederholungsfaktor auch bei mir zero.

PS: Beim AST hat sie mir noch vollkommen unerwartet so einiges erzählt. Studentin ist sie sicherlich nicht.

Gruß

Knwuchtig