PDA

Volledige versie bekijken : Marta, Polin

flens
11 mei 2008, 22:48
Naam : Marta / Martha

Nationaliteit / taal : Poolse / duits

Leeftijd : 20-25jaar

Haarkleur/lengte : Bruine lange haren

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : zeer slank / A/B-cup

Tatoeage / Piercing :

Service : PZC, NMC, zoenen

Extra :

Marta hatte nach ihren Worten ihren zweiten Tag im GT. Sie ist ca. 1,60 m klein, hat braune, längere Haare, ist ca. 20-25 Jahre alt,hat einen A oder B-Cup, ist sehr schlank und hat ein sympahtisches Gesicht. Sie ist Polin, spricht aber passabel deutsch.

Auf der überheizten Blockhütte, die nur langsam klimatisiert werden konnte, begann sie mit etwas Schmuserei und leider nur kurzem FN. Nun verteilte Marta auch Zungenküsse und die sogar recht tief. Ihre Haare waren machmal fast in meinem Mund, weil sie diese nicht zurückgebunden hatte. Das Schöne endete nun mit einem innigen Ritt, wobei Marta währenddessen auch weiter mit ZK nicht geizte.

Insgesamt ordentliche Nummer, die aber sicher deutlich kürzer als eine halbe Stunde dauerte. Aber das ist das auch irgendwie das Normale......Note 3+

flensi

Pim
25 mei 2008, 23:25
Ik ben met deze Martha op een kamer geweest. Daarmee kan je heerlijk knuffelen. Klein maar fijn dametje.
Ze schijnt trouwens 22 te zijn en ik schat haar ietsje groter dan 1.60m. Voor de rest tenger postuur en niet meer zulke lange haren zoals omschreven.

Rolliman
15 december 2008, 17:48
Ich war gestern auch mit einer polnischen Marta auf dem Zimmer. Beschreibung passt, allerding war "meine" Marta von gestern blond. Ein sehr liebes und warmes Lächeln. Sehr warmherzig und der Sex mit ihr war schon was wie gf6.
Sehr gerne wieder.

Masterbeer
20 december 2008, 12:46
Marta is inderdaad blond nu, een heerlijk verschijning met heerlijke sex! De eerste keer, drie weken terug, was ze behoorlijk afstandelijk, maar deze week was dat meer da goed gemaakt. Herhalingsgevaar grotelijks aanwezig!

Carlsberg
9 januari 2009, 12:19
Is ze nog steeds in de GT want op 22 jan plan ik een nieuwe bezoekje aan de GT en die staat met stip op nr 1 bij mij !!!

Iceman
12 januari 2009, 18:50
Is ze nog steeds in de GT want op 22 jan plan ik een nieuwe bezoekje aan de GT en die staat met stip op nr 1 bij mij !!!

@ Carlsberg.......

Gisteren (zondag) was ze weer de gehele dag in GT ;)

Masterbeer
15 januari 2009, 23:58
Martha is volgens haar eigen zeggen slechts tot 18u in GT.

Carlsberg
19 januari 2009, 11:23
Dat heeft ze me ook al verteld, maar ik zag ze wel rond 21u nog steeds rondlopen in de GT.
Donderdag plan ik mijn eerste vrijpartij met deze schoonheid.
Heeft iemand al ervaring met haar?

Carls.

Carlsberg
19 januari 2009, 14:09
Btw, heeft ze een volledig kaal poesje?

Rolliman
19 januari 2009, 16:11
Marta is a very nice woman with a warm heart, and sex with her was like really gf6. a few weeks ago, had a nice time with her.

Carlsberg
20 januari 2009, 10:15
Thx Rollyman for the update.
The problem will be my German and Polish are awful..So I've to speak language of love :fuck:

Btw, what services is she giving?

Rolliman
23 januari 2009, 16:29
Thx Rollyman for the update.
The problem will be my German and Polish are awful..So I've to speak language of love :fuck:

Btw, what services is she giving?

This Question I can't answer, because in cause of my handicap I need a few services which are a little bit different to the normal services.

Jorah Mormont
1 februari 2010, 14:45
Zoals ook haar draadje, is Martha een onopvallend meisje in Golden Time. Al ruim een jaar is er niet meer over haar geschreven. Toch heb ik haar meerdere malen in Golden Time gezien en elke keer liep ik met de gedachten "Met haar wil ik wel op de kamer" Om één of andere redenen is het er nooit van gekomen.

Sinds gisteren weet ik wie Martha werkelijk is en wat ze in haar mars heeft. Het begon allemaal in de kino. Ik lag er samen met Picasso1 en Martha was druk bezig haar vrouwelijke collega te masseren. Terwijl ik er naast lag te kijken en haar massagetechnieken gade sloeg, werd ik helemaal in haar bezigheden meegezogen. Ik kon niet anders concluderen dat Martha een volleerd masseuse moest zijn. "dat wil ik ook" waren mijn gedachten, en al snel liet ik haar dit blijken.

Toen ze klaar was met haar collega te masseren ging ze voor ons een sleutel halen. Ondanks haar zeer goede massage kwaliteiten liet ik me toch niet door haar masseren. Eenmaal op de kamer draaide ik de rollen om. Ik had spontaan zin om eerst Martha te masseren. En zo geschiedde dat we samen pas ruim drie kwartier later aan de sexuele handelingen konden beginnen. Martha was uiterst ontspannen en in deze hoedanigheid begon ik haar oraal te verwennen. Met een dame is deze stemming duurt het niet lang voordat haar threshold wordt bereikt. Nu vond ze het wel genoeg, ik had naar haar zin genoeg gegeven en ze stond erop dat ik verwend moest worden.

Mijn investering wierp zijn vruchten af. Martha ging er volledig voor om mij minstens net zo te laten genieten als zij had ondervonden. Ze kwam op mij liggen en ik werd blootgesteld aan een intensieve TZ marathon. Daarna volgde een pijpbeurt, waarbij Martha een meisje is welke het voor mijn gevoel helemaal perfect deed. Haar doel mij tot een orgasme te brengen bereikte ze met diep cowgirl neuken en tegelijkertijd heerlijk tongzoenen.
We waren allebei zo uitgeblust naar deze sexuele escapades, dat ik van haar niet meer kon verwachten mij ook nog eens te masseren. Martha was op en wilde naar huis. Na ruim anderhalf uur leverde ze de sleutel van onze kamer weer in.

Martha heeft mij op alle fronten bekoren. Deze toch wel stille meid heeft veel indruk op mij gemaakt. Ik zal haar zeker nog eens een keer uitnodigen voor een bezoek aan de kamer.

Sonny:wink2:

Masterbeer
31 maart 2010, 10:06
Marta (inderdaad, 5 letters) is een schatje en inmiddels 'n kwart eeuw.......

Robin
1 april 2010, 01:28
Hi,

die gute Marta macht erst mal Pause und fährt für eine Weile in die Heimat! Werde gerne berichten, wenn Sie wieder an Bord ist!:cool:

Bis die Tage
Gruß Robin

Goedemorgenallemaal
27 juni 2010, 22:11
Hi,

die gute Marta macht erst mal Pause und fährt für eine Weile in die Heimat! Werde gerne berichten, wenn Sie wieder an Bord ist!:cool:

Bis die Tage
Gruß Robin

Sie ist wieder zurück....
Heb vandaag met haar gekamerd.