PDA

Volledige versie bekijken : Gent / Instituut Maxima / Isabelle



dolfijne
18 januari 2006, 21:17
En ja vandaag was weer zo'n dag dat ik 'God' dank voor zo'n mooie 'creaties'.

Tijdens mijn 'middagpauze' wou ik me even rustig laten verwennen en ja was net in de buurt van dit privèhuis. Parkeergelegenheid gezocht, wat normaal in deze buurt geen probleem mag zijn. (aan beide kanten van de straat of bij de Lunchgarden)

Bij binnenkomst viel mij al direct op dat hier alles heel netjes en proper is. Ik werd door de dame des huize ontvangen in een 'ontvangstkamer' waar mij de prijzen en mogelijkheden werden uitgelegd. Prijzen vanaf 75 € dacht ik. Verder werd er mij ook iets te drinken aangeboden en werden mij de dames één voor één voorgesteld.

Ik heb gekozen voor 45 min met Isabelle, een mooie jonge dame met uitstraling, voor 125 €.

Isabelle, 26 jaar oud en schat ze zo'n 1m65 groot, slank en met haar tot op haar schouders.

Samen naar boven en op de kamer vroeg ze me als ik me wou opfrissen. Uiteraard van deze mogelijkheid gebruik gemaakt en een douche genomen.

Dan op de kamer bood ze me een massage aan. Ze gebruikte hierbij olie die al op voorhand beetje verwarmd was wat toch aangenamer is. (Heb al in het verleden meegemaakt, in andere privéhuizen, dat ze olie gebruiken die koud is.) Massage was goed maar ook weer niets bijzonders totdat de body to body begon. Mens wat heeft Isabelle mooie stevige borsten en zoooo lekker.

Nadien diverse standjes gedaan en moet zegen dit beviel me wel. Zijzelf was ook zeer actief en zeker niet gehaast. Uiteindelijk is het zelfs wat uitgelopen. Ik ben met douche voor en na iets meer dan één uur op de kamer geweest.

Indien ik nog de mogelijkheid heb zal ik zeker van haar diensten terug gebruik maken!

Eén minpunt echter is dat ze niet pijpte zonder condoom. (ik heb 't wel ook niet gevraagd ...)


Haarkleur/-lengte : tot op schouders, brunette
Lengte dame : 1 m 65
Postuur/Cupmaat : slank, stevige cup C
Nationaliteit/Taal : Belg, nederlands
Leeftijd : 26 jaar
Tatoeages/Piercings : rond de navel zon en figuur op de onderrug
Service: PMC, massage, body to body, intiem, vingeren, zoenen
Voordelen: rustig de tijd neemt, mogelijkheid voor en na douche
Nadelen: voor mij dan PMC, nu heb ook geen navraag gedaan of dit mogelijk is
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 125 €
Extra’s bij het bezoek: goede ontvangst, drankje aangeboden

Befke
30 juli 2007, 10:25
Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
Dank u wel voor uw berichten!
Befke

Hille
6 september 2007, 09:24
Ja, dame is terug van tijdje weggeweest!