PDA

Volledige versie bekijken : Jasmine (libanese)



zeppos58
28 januari 2008, 09:50
Naam : Jasmine

Nationaliteit/taal : Libanees/Duits-Arabisch-Engels (vrij goed)

Leeftijd : achteraan de 20 maar ik ben daar slecht in :rolleyes:

Haarkleur/lengte :Zwart / lang (soms opgestoken)

Lengte : 1m74

Postuur /Cupmaat : normaal slank/A of kleine B natuur

Kleur vd ogen: Donkerbruin

Tatoeage /Piercing : niet opgemerk (niet op gelet ook) wel litteken boven haar buik (geen kijzersnede) vermoedelijk van een operatie lang geleden.

Service : uitstekend TZ PZC(nat en diep) NMC BEFFEN GFE

Extra : niet gevraagd

Nadeel: Geen

Wisselde regelmatig van kledij.
In Duitsland geboren uit Libanese ouders kent GT maar niet YY.


Ik zie hier recensies van een Jasmine, maar dat kan volgens mij nooit de Jasmine zijn waar ik vrijdag op kamer mee was.
Ze beweerd Libanees te zijn, donker bruine ogen en lang zwart haar, wel in Duitsland geboren. Sympathieke meid, ik had met haar in de sofa wat zitten kletsen o.a. over de drukte in GT en de sfeer in YY. GT bleek ze te kennen, Over YY stelde zeer veel vragen. Ik wou niet verder gaan omdat ik pas van de kamer terug was, niet tegenstaande toch een dik half uur met haar zitten kletsen.
Een tijd later zat ze in de kino haar handen te warmen aan de radiator. Ijskoud waren haar pollekes ik heb ze maar meteen op mijn warmste plek gestoken.
Het kon dus niet uitblijven en enkele minuten later lagen we in mekaar armen elkaar aan het aflikken en opgeilen. Al lekker TZ en elkaars gevoelige plekjes opgezocht.
Uiteindelijk naar de kamer getrokken waar ik meteen op een geweldig diepe en natte pijpbeurt werd getrakteerd, mmmmmmm lekker hoe ze alles aflikte en met de kunst der pijperij bewerkte.
Uit dank haar beginnen beffen, haar klitje kwam netjes naar buiten en ze hielp nog wat door haar poesje open te trekken. Duidelijk dat ze mee genoot, en als ik even stopte met likken speelde spontaan zelf met haar clitoris. Lekker geil zo door gegaan tot ze begon te schokken en haar ademhaling even stokte. Wat de normale simptonen zijn bij een orgasme. Kan natuurlijk fake zijn, maar haar poes bleek wel en tijdje overgevoelig.
Nadien weer een geweldige pijbeurt en na een tijdje draaide zelf haar grotje over mijn mond, een heerlijke 69 volgde dus. Heb haar even doen ophouden omdat de druk even te hoog werd.
Uiteidelijk toch het jasje aangetrokken en haar in doggy een lekkere neukbeurt gegeven.
Na het verwijderen van de regenjas en wat geknuffel en gestreel wederzijds begon ze opnieuw aan PZC tot mijn grote verbazing kwam ik een 2de keer. Het was een nep FT, zo van pijpen tot het einde maar net als je komt je lul lossen zodat je netjes alles in de lucht spuit, sommige meiden zijn daar zo handig in dat je zou denken dat je een echte FT had, en die rekenen dan ook een FT aan. Maar ik wist wat ik zou zeggen en doen bij de afrekening.
Na het opruimen van dat witte vocht nog wat na geknuffeld en haar nog van het nodige befwerk voorzien. Na een dik uur terug naar de kleedkamer voor de afrekening, benieuwd wat ze zou vragen. Netjes 75€ voor 1 uur zonder FT, inderdaad zeer juist mar ik heb er anderen gekend. Omdat ze zo eerlijk (maar ook heerlijk) dus maar wat extra gegeven (doe ik meestal niet maar deze verdiende dat echt). Achteraf in de bar bleef ze steeds vriendelijk en spontaan lachte ze als ze me tegen kwam. Bijna mijn standard van nooit 2 keer dezelfde op 1 dag gebroken, maar er liep zoveel lekkers rond dat ik me kon inhouden om het ook nu te houden zoals ik het gewoon ben.
Valt op dat ze niet al te veel op kamer gaat, en nog iets. Eerst had ze een roze bikini aan, later een setje in schotse ruit, en nog later liep ze in het wit. Kleed zich blijkbaar graag om.
Na 21u30 heb ik haar niet meer gezien. Denk dat ze de zaak al had verlaten.
Kortom ik had een zeer goede date met haar met een echte GFE. Als ik volgende keer weer in LR ben staat ze zeker bovenaan mijn verlanglijstje.

thesickboy
28 januari 2008, 10:50
Ik zie hier recensies van een Jasmine, maar dat kan volgens mij nooit de Jasmine zijn waar ik vrijdag op kamer mee was....


Maak je dan even een nieuw paspoortje aan?

thnx, TSB
:wink:

thesickboy
28 januari 2008, 14:28
Thnx!!!

Tiga
12 mei 2008, 10:24
Haarkleur/-lengte : Lang zwart
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat : Normaal, C
Nationaliteit/Taal : Libanese, Duits
Leeftijd : eind 20
Tatoeages/Piercings : nope
Service: uitstekend, heftige tz, pzc, nmc
Voordelen: Knappe meid met goede service
Nadelen: euh?
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50
Opmerking: is er zeer onregelmatig

Afgelopen zaterdag met deze Jasmine voor de tweede keer de kamer gedeeld (waar is het eerste bericht???). Na mijn eerste uitstekende ervaring en de wetenschap dat ze onregelmatig aanwezig is, maar meteen op haar afgegaan en weer een geweldig half uur beleefd. Heftig tongzoenend laat ze zich helemaal gaan, pzc met volle overgave net als intiem, heerlijk gewoon. Absolute aanrader.