PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Club Mayfair, Elandstraat 26, Bo

frankkinky
13 mei 2008, 02:09
Haarkleur/-lengte : bruin, lang
Lengte dame : 1,70 m
Postuur/Cupmaat : Slank, B-cup
Nationaliteit/Taal : Turks/Syrisch
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : ja
Service: fmc, nmc, zoenen, massage, beffen
Voordelen: knappe dame met zeer goed zoenen in haar pakket!
Nadelen:
Tijdsduur : 1.00 uur
Prijs : 200,00
Extra’s bij het bezoek: gebruik jacuzzi

Bo had ik al tijden gesignaleerd, maar omdat ik even was bevangen door het heerlijke Francoise-virus was ik nog niet gekomen aan een spannende ontmoeting met deze fraaie slanke brunette met donkere kijkers.

Nadat ik gisteren in Stout was en op mijn gezelschap wachtte was het bijn 22 uur de tijd dat Stout veranderd in Club Mayfair. De dames kwamen binnen en ja het was even moeilijk om je als man dan staande te houden.

Ik had mij voorgenomen eens met Bo kennis te maken, haar looks bevielen mij zeer zeker en ook het advies van mijn wandelvriend + de positieve geluiden van haar heerlijke collegaatje Francoise hadden mij getriggerd.

Ik maakte kennis met Bo aan een tafeltje en dat werd een prettig gesprek waarbij mijn laatste twijfel werd weggenomen en Bo stemde ermee in om samen een uur ons terug te trekken op een kamer. En zo kwamen we op kamer 6 met de bekende Griekse/Romeinse stijl waar ik de jacuzzi vol liet lopen.

Bo is een opgewekte en nuchtere slanke brunette van 23 lentes met een lekker lichaam en prima boezem, daarbij heeft ze een bijzondere mysterieuze oogopslag, waarschijnlijk door haar Zuid-Europees gemixt met Aziatisch/Midden Oostelijk bloed.

Ik de jacuzzi verliep ons gesprek goed en streelde ik haar lichaam en borsten waarna onze lippen elkaar vonden, eerst verkennend, maar al snel vol, teasend, plagerig en uitdagend. Ja, ik heb de laatste tijd geluk met de kwaliteit van zoenende dames Het was leuk, spannend en ondeugend, weer op een hele andere manier.

We besloten op het grote bed tussen de Griekse zuilen verder te gaan en dat was bijzonder lekker en goed! Bo zoent heerlijk en ook ondeugend en uitdagend waarbij je merkt dat er ook veel humor in dit lekkere ding zit.

Een heerlijke franse massage (mc) volgde waarbij ook mijn ballen heerlijk werden verwend, ik moest mij inhouden en onderbrak dan ook halverwege deze heerlijke pijpsessie om over tegaan om meer activiteit van mijn kant

Het werd misssionarisstandje waarbij ik voorzichtig Bo penetreerde en goed checkte of alles goed ging en dat ging het zeker, al snel voerde ik mijn tempo ritmisch op, en wisselde dit ook weer af, Bo genoot duidelijk wat mij goed deed, ok zoenend neukte wij verder van rustig tot heftig waarbij ik haar enkels beet pakte en haar benen wijd uit elkaar beet had, mmm een geile en lekkere neukpartij om het maar zo plat maar duidelijk te zeggen

Bo stimuleerde haar clit zelf tijdens het neuken en ik kon door de warmte en luchtvochtigheid op de kamer het net niet afmaken, maar het was zeer lekker!

Uiteindelijk al trekkend klaargekomen terwijk Bo mijn tepels verwendde en mij heerlijk vol zoende, mmmm Bo is echt een aanrader voor de echte sexliefhebber!

yankee
5 juni 2008, 09:43
Het is al weer enige tijd geleden dat ik deze dame ben tegengekomen in club Mayfair.
Na een zeer gezellig gesprek aan de toog over alles en nog wat, zeer zeker over haar reis die ze ging ondernemen naar een land wat mij bekend is.

Bo is een leuke slanke dame met lang zwart haar, tot over haar schouders en een sprekend gezicht, donkere ogen en zwoele lippen.
Haar body is mooi met passende borsten, onder haar ranke lijf een paar lange benen.

Op de kamer ging ons gesprek verder en Bo vertelde ook dat ze enige tijd raamwerk had gedaan. In bad begon Bo haar opwarmingstechnieken te gebruiken, langzaam verstrengelde onze lichamen in elkaar en na enige tijd snel het bed opgezocht.
Haar franse massage was goed, niet spectaculair maar goed, evenals het intieme gedeelte.
Gezellige date met een knappe jonge dame

Yankee

frankkinky
6 augustus 2008, 00:55
Tja, het was even geleden dat ik in de Mayfair was en ditmaal moest ik even wennen nu mijn favoriete dame Francoise er niet was, hoewel ik natuurlijk genoeg andere dames ken. Zo kwam Samira van Stout gezellig bij ons aan de bar zitten, en dacht ik dat zij wel met mijn wandelvriend naar de kamer zou gaan dus ik hield mij wat afzijdig, later bleek dat dus niet nodig geweest te zijn Afijn, ik informeerde even bij de receptie en daar kreeg ik te horen dat Bo en Katja nog kwamen. Katja had ik net 2x meegemaakt binnen 1,5 week tijd en Bo had ik nog zeer goede herinneringen aan en toen ze binnenkwam in een zeer sexy zwart niemandalletje wist ik genoeg. Ze dag er fantastisch en sexy uit, plagerig gaf ze mij een knipoog en stak even haar tong naar mij uit. 10 minuten later zat ik bij haar aan het tafeltje waar we gezellig bijkletste en wat zaten te dollen om vervolgens naar mijn favoriete kamer 3 te gaan met extra grote en diepe jacuzzi die altijd kant en klaar gevuld is met licht stromend water

Bo ging nog even snel naar toilet (klein minpuntje omdat ze dit de vorige x en nu ook 2x deed), maar ja de 1 moet wat vaker dan de ander zullen we maar zeggen

Ik kleedde mij uit en ging in het heerlijke warme water zitten en kwam helemaal tot rust waarna Bo binnenkwam en snel erbij kwam en mij vrij snel hartstochtelijk en lekker begon te zoenen, ook teasend en uitdagend, zuigend op mijn onderlip en proberen mijn tong te pakken te krijgen zachtjes met haar tanden.

Haar harde tepels en borsten wreven tegen mijn borstkas aan tijdens het zoenen en haar handen zochten naar mijn inmiddels hard geworden lul onder het water, zachtjes begon Bo te schuiven met haar kutje over mijn lul, onderwijl zoenend, mmm geil Na een kwartiertje besloten we de jacuzzi uit te gaan en na afgedroogd te zijn naar het grote ronde bed te gaan.

Bo had er duidelijk zin in, lachte ondeugend en haar donkere ogen daagde mij uit, ook goed te merken aan haar glimlach en teasend gedrag. Weer begon ze mij uitdagend te zoenen en vonden haar lippen ook mijn tepels en even later daalde ze af waarbij ze mijn harde lul begon te pijpen en ook lekker aan mijn ballen zoog, mmm ik streelde haar billen en klitje zoals ze toen zijdelings op haar knieen naast mij zat. Ik werd geil en wilde neuken en Bo klom on top en bereed mij, daarna missionarisstandje omdat Bo wilde afsluiten in haar favoriete standje doggy, echter daar zijn we nooit meer aan toegekomen omdat in missionarisstandje we zo lekker neukten dat ik voor mijn doen vrij vlot klaar kwam

Daarn nog even zoenend en toen ging ik de jacuzzi in terwijl Bo voor de 2e keer naar het toilet ging, toen ze terugkwam was het tijd, het heerlijke uurtje was omgevlogen

frankkinky
19 februari 2009, 23:32
deze beauty werkt nu in het privehuis dus bij Stout