PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privéhuis, Bilderdijkstraat 106, Iris



frankkinky
13 mei 2008, 02:22
Haarkleur/-lengte : blond, lang
Lengte dame : 1,60m
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup echt
Nationaliteit/Taal : Nederlandse
Leeftijd : 19
Tatoeages/Piercings :
Service: fmc, fzc, nmc, massage, zoenen,
Voordelen: super GFE ervaring!
Nadelen:
Tijdsduur : 1.00
Prijs : 130,00
Extra’s bij het bezoek: jacuzzi kost 15,00 extra

yankee
5 juni 2008, 09:38
Wat is dit een leuke meid zeg!!!

Iris is een jonge dame, met een perfect figuur, lange blonde haren en een mooi en fijn gezicht met ogen die boekdelen spreken. Prachtig lichaam met kleine parmantige gevoelige borstjes.
We kennen die meiden wel als we gezellig op een terrasje of in een cafe zitten achter ons drankje; jonge uitdagende meiden in strakke jeans die voorbij lopen. Mijn gedachte is dan vaak een wens.
En ja afgelopen week kreeg ik de kans om met zo'n jonge meid af te spreken.

Op het mij zo bekende bankje in kamer ..... leerde we elkaar wat beter kennen, langzaam kroop Iris naar me toe.
Snel lagen we kroelend, strelend en zoenend in elkaars armen en onder haar doorzichtige shirt voelde ik haar jonge lichaam; zacht als dons. Heel even waande deze oude levensgenieter zich op een andere planeet.
Zeer zeker toen dit alles een vervolg kreeg in het warme bad, teder, meisjesachtig vleide Iris zich tegen me aan en streelde de juiste delen van mijn lichaam. Ik kon dit uren vol gaan houden.
Geen "alle hoeken van de kamer laten zien" sex, maar liefdevolle, tedere GFE sex, die ik de laatste tijd zelden heb meegemaakt.
Haar sexuele handelingen zijn zoals je van een jonge wereldse meid mag verwachten.

Rustig zittend achter een goed glas, wil ik Iris nog wel eens voorbij zien lopen in haar jeans en mijn wens zit al in mijn gedachte

Yankee

Snoepveter
6 juni 2008, 23:13
Wat is dit een leuke meid zeg!!!

Iris is een jonge dame, met een perfect figuur, lange blonde haren en een mooi en fijn gezicht met ogen die boekdelen spreken. Prachtig lichaam met kleine parmantige gevoelige borstjes.
We kennen die meiden wel als we gezellig op een terrasje of in een cafe zitten achter ons drankje; jonge uitdagende meiden in strakke jeans die voorbij lopen. Mijn gedachte is dan vaak een wens.
En ja afgelopen week kreeg ik de kans om met zo'n jonge meid af te spreken.

Op het mij zo bekende bankje in kamer ..... leerde we elkaar wat beter kennen, langzaam kroop Iris naar me toe.
Snel lagen we kroelend, strelend en zoenend in elkaars armen en onder haar doorzichtige shirt voelde ik haar jonge lichaam; zacht als dons. Heel even waande deze oude levensgenieter zich op een andere planeet.
Zeer zeker toen dit alles een vervolg kreeg in het warme bad, teder, meisjesachtig vleide Iris zich tegen me aan en streelde de juiste delen van mijn lichaam. Ik kon dit uren vol gaan houden.
Geen "alle hoeken van de kamer laten zien" sex, maar liefdevolle, tedere GFE sex, die ik de laatste tijd zelden heb meegemaakt.
Haar sexuele handelingen zijn zoals je van een jonge wereldse meid mag verwachten.

Rustig zittend achter een goed glas, wil ik Iris nog wel eens voorbij zien lopen in haar jeans en mijn wens zit al in mijn gedachte

Yankee


Blij dat je zo'n goede ervaring met haar heb gehad.
Die heb ik niet echt moet ik zeggen. Ben zo''n 3 maanden geleden met haar geweest. Mijn ervaring: niet te fris ruiken (zweterig), niet goed geschoren van onderen (doe het wel of doe het niet), continue roken, weg tussendoor om te bellen met haar vriend (hij klaagt dat ik dit werk doe), iets te weinig vrouwelijk figuur (een kwestie van smaak ja, te weinig heupen en billen vind ik killing), iets te bruin zonnebank kleurtje. Verder wel vriendelijk en zo maar wat mij betreft geen herhalingsgevaar... Ze zei dat ze me een lekker ding vond (ongeveer 10 keer gehoord) Nou ik haar niet....:mad:

Ieder zijn ding....:smile2:

frankkinky
5 augustus 2008, 22:09
Het was even geleden dat ik bij Stout/Mayfair op de kamer was geweest, mijn favoriete dames zijn tijdelijk gestopt of even elders aan het werk, en zo moet ik mij opnieuw orienteren.

Iris stond hoog op mijn lijstje maar had juist langer gewacht daar ik haar nog wel jong vond etc. Nu viel mij haar looks en goede recensies eerder op en vond ik haar ook leuk in de omgang, spontaan en sympathiek.

Maar Iris is niet heel vaak aanwezig dus het was er nog niet van gekomen tot gisterenavond toen ik de Mayfair binnenstapte met een wandelvriend en bleek dat Iris voor het eerst een keer meedraaide in de club. Een andere klant was me voor en even later maakte ik beter kennis met de leuke blondine. Omdat het nog niet duidelijk was hoe laat we zouden vertrekken (wandelvriend en ik) duurde het even voordat ik met Iris naar boven ging. Kamer 11 werd het, lekker koel en de jacuzzi liep vol.

Iris is een zeer aantrekkelijke blondine met een gezegend natuurlijk lijf en alles in de juiste proporties. En ietwat onwennig kropen we bij elkaar op bed, we waren beide moe. Ik genoot van haar zoenen en kussen over het lichaam, haar tongpiercing maakte dit nog spannender, en haar glimlach was mooi maar maakte me soms ook wat onzeker. Het is gewoon een schat van een meid echt een leuke girl-next-doortype, die je gewoon als buurmeisje wil hebben en je dag al opvrolijkt als ze je met haar mooie lach gedag zegt.

We besloten na een lekkere zoen- en pijpsessie op bed door te gaan in de jacuzzi, het water wat een lust voor mijn vermoeide lichaam, en ik knapte direct op maar werd er ook loom van, en dat had zijn uitwerking ook op het bed waar ik niet in mijn normale goede doen was en daar kon Iris niets aan doen, we neukten in 2 standjes, Iris ontop en in missionarisstandje, het was apart en lekker.

En bij een betere vorm van mij en Iris als we beide niet vermoeid zijn wil ik overdag bij Stout haar zeker nog een keer voor een herhaling meemaken