PDA

Volledige versie bekijken : Sabine



Babylon
14 mei 2008, 16:31
Zauberhaftes zierliches blondes Model (http://http://babylon-privatclub.info/cms/front_content.php?idart=62&idcat=2&lang=1&client=1)

Sabine ist 23 Jahre jung, blond, 170 cm groß und 56 kg leicht.
Sabine hat braune Augen und eine Körbchengröße von 75C.
Sabine ist glatt rasiert.








233

facial
19 augustus 2008, 13:08
Weet er misschien iemand wanneer deze Sabine werkt dagen en tijd, ziet er erg lekker uit om te :fuck::blow2::blow:

Babylon
19 augustus 2008, 13:54
Sabine ist täglich im Club ab 12.00 Uhr, an manchen Tagen bis 20.00 Uhr, manchmal auch bis 24.00 Uhr.
Am besten kurz im Club anrufen! :D

Het Rode Mannetje
4 september 2008, 22:20
Ik ben ook een keer met deze Sabine geweest. Nadat ik die foto's gezien had op de website vond ik het wel waard om er eens een kijkje te nemen. Hettoeval was dat zij de deur open deed en dat ik niet veel later ook van haar een rondleiding kreeg. En van het één kwam het ander. Ik kreeg al een voorbehandeling op de bank en die was buitengewoon goed. Daarna op de kamer het karwei afgemaakt. Ze zoent ook goed. Neuken in verschillende standjes. Niks mis mee. Eigenlijk gewoon erg goed

Wagons-Lits
9 oktober 2008, 13:09
200% mee eens

Een prachtige meid om te zien, vriendelijk in de omgang en een uiterst goede service op de kamer. 'k was een beetje bang voor een 'Optikfick' maar dat was helemaal niet nodig (tot nu toe nooit in Babylon, trouwens). Echt goed !

herhalings'gevaar' : zeker weten


W-L

Tiga
18 oktober 2008, 09:32
Gisteren op het oktoberfeest met deze dame naar de kamer geweest. Het is toch echt een absoluut hoogtepunt van de club. We liepen de kamer in war nogal wat dildo's liggen. Ik liep er op af op mijn te ontdoen van sleutel en glas water. Ze zag dat ik er heen liep en zei meteen: nein das mach ich nicht. Ik keek haar aan en begon te lachen, gebarend dat ik alleen mijn spullen wilde wegleggen. We kwamen niet meer bij. Blijkbaar zijn er genoeg mannen die meteen met deze spullen aan de gang willen.

De service was zoals vanouds. Heerlijk pijpen, intiem in verschillende standjes en naderhand nog even nagekletst onder het genot van een sigaret. Sabine; immer wieder...

Knabbel
19 oktober 2008, 09:39
Heerlijk pijpen, intiem in verschillende standjes en naderhand nog even nagekletst onder het genot van een sigaret.

Dat pijpen snap ik, maar sinds wanneer rook jij? :kotz:

Tiga
20 oktober 2008, 18:20
Dat pijpen snap ik, maar sinds wanneer rook jij? :kotz:

Sinds ze een nieuwe paus gevonden hebben, en jij?

Knabbel
20 oktober 2008, 18:34
Sinds ze een nieuwe paus gevonden hebben, en jij?

Kijk jij maar uit dat je niet roomser wordt dan de paus. Ik mocht niet roken van mijn moeder, en gelukkig wist ze niets van saunaclubs. Trek ik dus toch niet altijd aan het kortste eind. Overigens wel grappig een sigaret: is het enige in een club waar je aan trekt en korter wordt :D

Bluefox
29 oktober 2008, 08:28
Sabine sieht (genau wie die anderen Girls auf der Homepage) mindestens so gut aus wie auf den Fotos.

Sehr nett (nicht nur anzusehen), top um mich bemüht und aus sonst klasse.
Auch wenn die berühmte Chemie zwischen uns nicht sooo gestimmt hat (liegt wohl eher an mir) in jedem Fall zu empfehlen.

Wagons-Lits
27 december 2008, 09:29
Ik bof - denk ik.

Het gaat chemisch prima tussen Sabine en ondergetekende. Voor mij is ze de vrolijkste dame van de boite, excuseer: de zaak en dan dat goddelijke lichaam ... Zowel in de publieke ruimte als op de kamer een prima service ontvangen, inclusief after-service op de rest van de dag - alles met een welgemeende glimlach. Zo'n zoeteke, daar alleen zou ik voor terug komen.


herhalingsgevaar: ooh yes ...


W-L

Padre Putas
15 februari 2009, 18:12
Sabine sieht (genau wie die anderen Girls auf der Homepage) mindestens so gut aus wie auf den Fotos.

Das stimmt! Ich bin am Babylon am letzten Sommer zweimal gewesen und bin persönlich generell derselben Meinung. Über Sabine meine ich besonders, dass sie auf den Bilder nicht halb so hübsch aussieht, als sie wirklich ist. Ich hätte tatsächlich nicht fähig gewesen, Sie dank der Bilder zu identifizieren.

Meiner Meinung nach ist sie nicht nur eine echte Pin-Up, sondern auch (und zwar wichtiger für mich) eine sehr nette Person. Ausserdem ist Sie sexuell sehr aktiv. Meinen Bericht kannst du auf Youppie.net lesen (auf Französich).

Wagons-Lits
16 februari 2009, 11:44
Jammer alleen dat ze - volgens zeggen - even pauze heeft genomen.


W-L

woods25
13 april 2009, 09:56
Laut HP soll Sie morgen den 14 April wieder in Babylon sein.
Gruß
woods25:wink:

Wagons-Lits
13 april 2009, 17:47
Danke !
(ist ja das suessten Maedel Koelns ;-)

(Es waere nur besser wenn ich da auch waere ... )


W-L

limbo11
17 april 2009, 07:53
Volgens Freierforum is ze nog steeds in Samya

bootyfan
17 april 2009, 09:20
En op de site van Babylon wordt ook nog eens aangekondigd 'Anal nach Tagesform'...
:muahaha: Bij mijn 'gewonnen' bezoekje eens zien of ik mijn naam nog eens kan waarmaken bij deze meer dan smakelijke deerne ...

Wordt zeker vervolgd...

Bootyfan :cool:

dudeumberto
17 april 2009, 10:14
Als zij nog steeds Leni heet in Samya, dan is zij vandaag weer vanaf 15.00 uur aanwezig. Ik hoop dat zij op 30 april er ook is, want ik wil deze droomvrouw graag uitproberen :fuck:

Tiga
23 juni 2009, 17:14
Deze schone schijnt weer terug te zijn in Babylon!

Wagons-Lits
3 juli 2009, 19:48
Deze schone schijnt weer terug te zijn in Babylon!

Zekers,

Ze is weer terug - en razend populair. Afgelopen woensdag had ze geen 10 minuten rust tussen de sessies. Ze was veruit de drukst bezette meid van de tent. 'k geef toe: ze zag er ook weer goddelijk uit.

W-L