PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Stout Privéhuis, Bilderdijkstraat 106, Angelique



frankkinky
17 mei 2008, 13:18
Haarkleur/-lengte : donkerbruin half lang
Lengte dame : 1,68m
Postuur/Cupmaat : volslank, b-cup echt
Nationaliteit/Taal : Letland, Duits, Engels, Russisch
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings : nee
Service: fmc, zoenen, nmc, russisch, massage, beffen
Voordelen: prachtige ogen, en geniet echt tijdens de sex, passie!
Nadelen:
Tijdsduur : 45 minuten
Prijs : 95,00
Extra’s bij het bezoek:

Een tijdje terug waren Angelique en Monica in de Mayfair ondeugend mij aan het bespelen. Daarbij was Angelique humoristisch en vrolijk en gebruikte ze haar ogen goed. Ik was getriggerd ondanks dat deze leuke volslanke dame eigenlijk mijn type helemaal niet is.

Een week later onder een beetje aanmoediging van mijn wandelmaatje, Monica en Chantal, dacht ik waarom niet, en zo trokken Angelique en ik ons terug waarbij we op bed elkaar aankeken en voorzichtig werd gezoend, dan weer een beetje afhouden, totdat het ijs gebroken was en een spannend opwindend zoenspel ontwikkelde.

Een goede stevige pijpbeurt volgde waar bij Angelique ook mijn ballen goed mee nam en ook mijn tepels verwendde.

Maar toen kwam het geilste van deze stoute ontmoeting, namelijk plat gezegd, een hele geile zwetende neukpartij die maar door bleef gaan, waarbij ik mij niet aan de indruk kon onttrekken dat Angelique meerdere malen aan haar gerief kwam wat mij zo opwond om steeds door te gaan van 3x in missionarisstandje en 1x doggy en daarna weer afsluitend in missionaris. Vermoeid, bezweet en voldaan lagen wij even uit te puffen.

Voor mij een verrassende en niet alle daagse date die mij weer prima bevallen is.

Angelique is een prima en opwindend en zeker actief gezelschap, daar kan geen misverstand over bestaan!