PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 142-1, Justine (avond/nacht)



frankkinky
17 mei 2008, 13:58
Haarkleur/-lengte : blond, halflang
Lengte dame : 1,58 m
Postuur/Cupmaat : tenger/slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings : ja
Service: fmc, nmc, anaal bij man, massage, soft-sm
Voordelen: zeer schone en actieve dame
Nadelen:
Tijdsduur : 35 minuten
Prijs : 100,00
Extra’s bij het bezoek:


Deze slanke kleine blondine dacht ik al te herkennen van bootje 104, toen twijfelde ik, maar nu liep ik dicht voorbij en haar ogen en lach trokken mij aan.

Half Duitse, half Poolse, vertelde deze 29 jarige blondine te zijn.
Superslank lichaam met spannede tattoo boven haar billen en felle sprekende blauwe ogen en lange zwarte laklaarzen gaven mij al enige hoop. Het tarief niet, net als die nieuwe knappe meiden van 112-2 (Yvette) en 138-3 (Janet) durfde ze gerust 150 Euries te vragen voor soft kinky met sex, ja ik ben gekke Henkie niet, werd dus 100 voor 30 minuten waar later de sex nog er bij in geschoten is, maar dat gaf niet want het kinkygedeelte wat totaal nieuw apart en supergeil!

Ik werd eerst met mijn tepels geteasd en met een dildo anaal verkend en dat werd al snel opgevoerd! Met wat poppers en de echt zichtbare lol die Justine in dit spelletje had werd ik al erg geil, haar ogen werden feller en straalde, en ze ging ook steeds feller tekeer en moedigde mij aan in overigens prima Engels!

En toen kwam de verrassing er werd een soort zachte dildo ingebracht met een blaasballetje, met 1 handknijp werd er lucht in de dildo geperst waardoor de dildo uitzette een zeer spannend en geile en apart gevoel! Al snel deed ze dit meerdere malen, ik kronkelde van genot voor Justine het sein door te gaan tot het moment dat ik niet meer wist wat ik voelde en of het lekker was of niet, 1 ding was zeker ik werd er bloedgeil van!!!!

Totdat ik genade riep en Justine alle lucht liet ontsnappen, ik voelde mij bevrijd maar ook tintelend en van slag, mijn benen waren slap wat een intens gevoel!! Inmiddels was ik al klaar getrokken tijdens deze behandeling, mmmm. Ja dit smaakt duidelijk naar meer!!!

Justine werkt in de avond-nacht.

frankkinky
7 september 2008, 18:16
Nu voor de 3e maal bij Justine geweest en ook voor combi sex-kinky gekozen, maar het anale werk van haar bij mij vind ik nog steeds het geilste, vooral met dat ene speeltjes (soort opblaasbare butplug), elk knijp geeft een zeer geil en steeds intenser wordende gevoel waarbij Justine erg opgewonden en lyrisch raakt aan haar blik in haar ogen te zien en haar enthousiasme die echt niet gespeeld is.

Inmiddels heb ik een soort gelijk speeltje ook bij Vanessa (de Zandpadkoningin van ZP. 146-4) meegemaakt.

Justine ziet mij nog wel een keer terug, hoewel als andere ook dat of soort gelijke speeltjes krijgt komt er concurrentie, want Emma van 144-1 (zie SM-kelder) heb ik vorige week ook hiermee laten spelen.

frankkinky
30 september 2008, 16:46
Bij het opdraaien van het Zandpad zag ik deze mooie slanke verschijning Katarina staan in mooie zwarte kousen en lingerie. Ze was me al eerder opgevallen maar het feit dat hier nog geen recensies stonden en mijn 6e zintuig mij nog even tegenhield hadden dus nog niet tot een bezoek geleid.

Ditmaal had zij echter bezoek van een dame die ik frequent bezoek, namelijk Justine van 142-1. Na even eerst Vanessa begroet te hebben op 146-3 en ik op 130-2 twijfelde bij Nadia totdat ik vrij op zeker daar opnieuw een verdachte figuur op wacht zag staan in zijn auto heb ik die nog even gemeden

Bij mijn 2e ronde was Justine terug op haar kamer en besloot ik bij haar naar binnen te gaan voor een voorstel voor een trio met de blonde schone van 140-2, en dat ging Justine even overleggen. Katarina bleek de naam van de Poolse beauty en ze kwam met schitterende blauwe ogen en een sympathieke lach binnen. WOW! van dichtbij was ze nog knapper! Vanessa van 146-3 en Monica 166-1 krijgen qua looks echte concurrentie!

Katarina is slank, mooie slanke benen, heerlijke billen en een natuurlijke b-cup met daarbij een knap gezicht met prachtige felblauwe grote ogen een een prachtige lach en gebit. Haar heerlijke lichaam is mooi zonnebank gebruind.

Justin overlegde met Katarina wat de bedoeling was, namelijk dat ik anaal verwend werd door Justin door de op haar speciale wijze (vingers en daarna haar heerlijk opblaasbare butplugje), terwijl Katarina met mijn tepels speelde en mij aankeek, aan de ene kant geil aan de andere kant ook best verwarrend met 2 paar ogen waarvan die van Katarina nog eens nu vreemde ogen waren die toekeken en dit soort handelingen duidelijk nieuw voor haar waren, ze keek nieuwsgierig naar wat Justine deed, ook via de spiegel , maar trok geen raar of afkeurend gezicht, sterker nog ze scheen het wel interessant te vinden. Justin beval Katarina mijn tepels steviger aan te pakken en na de anale behandeling met haar vingers werd vakkundig het opblaasbare buttplugje ingebracht door Justine en vroeg ze of ik pump nr 1 kon ontvangen, ik hoefde maar te knikken en toen had ik hem al te pakken, een geil gevoel maakte mij meester ook om dat de bloedmooi Katarina (die iets weg heeft van Michelle/Nicole van saunaclub Yin Yang in Roermond en saunaclub Living Room in Kaarst (Duitsland), mij aankeek strak in de ogen. En zo werd het opgevoerd naar pump nr. 2, 3, 4 en 5... Teen vroeg ik of Katarina het wilde overnemen van Justine en dat wilde ze wel en zo na een korte instructie vroeg Justine al spelend met mijn tepels of ik pum nr. 6 wilde ontvangen, ik knikte ja waarna Justine de opdracht gaf aan Katarina die op het pompje drukte, mmm een schok ging door mijn lichaam en Katarina beviel dit wel en reageerde steeds sneller op de commando's of antwoorden van mij als ik een volgende pompbeweging wilde ontvangen. Erg geil maar ook mdat er 2 dames toekeken kon ik niet helemaal me zelf zijn zodat ik moeite had met klaarkomen, wat uiteindelijk wel lukte.

Justine zal mij natuurlijk weer zien voor haar kinkygames en Katarina heeft mij verbluft met haar schoonheid en lach zodat zij mij ook zeker nog alleen gaat zien voor een heerlijke sexsessie!

frankkinky
27 november 2008, 00:43
dame gestopt op het pad, zou in Spanje zitten volgens geruchten:o