Haarkleur/-lengte : krullend zwart haar, over schouders
Lengte dame : ong 1.65m
Postuur/Cupmaat : Slank / B
Nationaliteit/Taal : Half Turks, half Bulgaars / Duits
Leeftijd : 20 zei ze ;)
Tatoeages/Piercings : vast wel maar gemist :confused:
Service: TZ, PZC, beffen, NMC. FT weet ik niet.
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek:
Een prachtige krullebol, mooie zwarte ogen, lekker lachen en een mooi lijf. In gesprek met 2 beertjes zie ik haar achter de bar verschijnen en we kijken elkaar aan. Ik zwaai en ze kijkt vragend. Wenken dan maar. 'Moment, ich komme gleich'. Ik zie haar een drankje inschenken en dan komt ze naar me toe en staat naast me. Ik stel me voor, zij ook, en ze monstert de 2 andere beertjes, een licht misprijzende trek verschijnt op haar fraaie gezichtje en schielijk wendt ze zich tot mij. "God's gift to women", zie ik haar denken. "Randy's money to Nadia" denk ik zelf. Dus al snel gaat ze om een sleutel.
Ze komt terug, we moeten even wachten, alle kamers bezet, geen punt, we wachten, drinken, voorzichtig een knuffel uitwisselend. Ze gaat nog eens kijken en komt met sleutel terug.
Op de kamer kletsen we eerst wat, en onze handen gaan op onderzoek uit, onze monden vinden elkaar ook al snel. Rustig maar intiem wisselen we uit wat woorden niet kunnen zeggen. Heerlijk. Nadia houdt ook wel van lekker zoenen en daar nemen we dan ook de tijd voor. Haar handje doet ondeugende dingen met kleine Randy en na een tijdje gaat haar hoofd ook die kant op. Niet alleen kleine Randy, maar ook zijn ronde vriendjes krijgen haar volle aandacht en dat voelt meer dan aangenaam! Ik doe mijn ogen dicht en geniet gewoon lekker lui.
Maar na een tijdje manoevreer ik haar onderlijf boven mijn gezicht en zo gaan we in 69 verder. Ze heeft een heerlijk smakend poesje, maar na een tijdje worden haar strelingen me iets te machtig en draai ik mezelf en haar om om kleine Randy wat rust te gunnen. Ik bef haar nog een tijdje met plezier door en dan wordt het gummi zeit. Via wat standjes komt het dan tot de ontlading, waarna ik lekker tegen haar aanliggend uitpuf. We kletsen nog wat na en gaan dan gezamenlijk douchen. En zo komt er aan dit heerlijke uur ook weer een einde.
Kortom, lieve mooie dame, lekkere sex, leuke babbels. Wat wil je nog meer?