PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 106-3, Samantha (avond/nacht)



frankkinky
19 mei 2008, 01:29
Haarkleur/-lengte : bruin, halflang
Lengte dame : 1,65 m
Postuur/Cupmaat : superslank, natuurlijke b-cup
Nationaliteit/Taal : Mix Surinaams/Nederlandse, zeer licht getint, Nederlandse
Leeftijd : begin 20
Tatoeages/Piercings :
Service: nmc, pmc, massage, soft sm/kinky anaal bij man
Voordelen: knap en vriendelijk meisje, bij klik relaxt met tijd en kan dominant zijn, lekker lichaam, neuken en kinky zijn super!
Nadelen: beetje chaotisch, spullen altijd moeten opzoeken
Tijdsduur : 45 minuten
Prijs : 100,00
Extra’s bij het bezoek:

Bierbuikje
3 juli 2009, 23:04
Ben nog maar 1x bij haar geweest was best goed allemaal maar ja weinig ervaring nog dus ;)

renegade
25 december 2010, 10:51
Vandaag was het een grote dag voor deze slaaf, een sessie waarin ik erkening hoop te krijgen als hulpslaaf, van de echt beeldschone Meesteressen Vanessa en Samantha. Ik was bevolen door Meesteres Vanessa (Zandpad 122-3) om mij te melden bij Meesteres Samantha voor een keuring. Meesteres Vanessa heeft de onderdelen bepaald van deze keuring en die heeft Zij mij per email op gestuurd.

De instructie luidde: Je bent tussen 21:00uur en 22:00uur aan het zandpad in Utrecht en je zorgt ervoor dat je goed geschoren bent, voor en achter, goed gespoeld een lekker luchtje op hebt en een presentje bij je hebt om Meesteres Samantha te plezieren. Je kondigt je aanwezigheid aan via een sms en je wacht op antwoord van Haar. Bij binnenkomst moest ik mij voorstellen en zeggen dat ik gestuurd was door Meesteres Vanessa om gekeurd te worden.

Ik ben op tijd vertrokken omdat en een reis van 2 uur voor de boeg heb, want het laatste wat deze slaaf wil is te laat komen bij deze keuring. Er hangt voor mij veel vanaf want als ik hier niet slaag verlies ik de kans voor opname in de slavenstal van Meesteres Vanessa. En erger nog ik mag de Meesteres dan een aantal weken niet zien en moet dan maar afwachten wanneer deze Godin weer tijd voor mij heeft. Wellicht wel nooit meer, toen die gedachte zich van mij meester maakte werd de spanning nog verder opgevoerd.

Ik heb een behoorlijke mate van faalangst in dit soort situaties en daar speelde deze Domina’s goed op in. Slecht presenteren was reden tot uitsluiting, maar er was nog een andere eis verbonden aan deze keuring als ik drie maal om genade zou smeken tijdens deze sessie zou ik ook alle rechten verliezen op toetreding. En dat was natuurlijk een vrijbrief voor Meesteres Samantha want die kon lekker los gaan.

Ik kwam netjes op tijd aan en meldde mij per sms bij Meesteres Samantha. Direct kreeg ik antwoord terug en moest naar binnenkomen. Ik had deze Meesteres nog nooit gezien maar in de recensies wel veel over Haar schoonheid gelezen. En er was werkelijk geen letter van overdreven , wat een verschijning is deze Dame. Mooi lang donker haar opgebonden in een staart, zeer mooi en strak opgemaakt waardoor Haar ogen nog donkerder en amandelvormiger werden. Haar mooie bevallige benen verpakt in hoge lakrijglaarzen, een zwart slipje met daarop een lakbody. Nou ja ik was al gespannen, maar de schoonheid van deze Domina deed er nog even een schepje bovenop. Mijn maag kromp ineen en weg laatste restje zekerheid, en in mijn conversatie met Haar, hakkelde ik er lustig op los.

Ik kwam als slaaf binnen dus ruimte voor een social talk was er niet, het was tenslotte een keuring met een duidelijke opdracht.
Ik moest van Godin Vanessa, Meesteres Samantha aangeven wat de bedoeling van deze sessie/keuring en Haar mijn presentje overhandigen. De keuze voor chocolade viel duidelijk in de smaak. Tja vrouwen en chocolade die hebben iets samen. Ze bedankte mij en werd direct erg koeltjes, en sommeerde mij om me uit te kleden en mijn kleding aan de deur te hangen en dan geknield te wachten tot Zij gereed was.

Ik kreeg een halsband met riem omgedaan en de Meesteres ging zitten. Zij vertelde wat ze van mij verwachtte gedurende deze keuring en wat de straffen zouden zijn als deze slaaf Haar opdrachten niet juist zou uitvoeren. Ik zei tegen Meesteres Samantha dat ik de opdracht had om het programma voor deze keuring luid en duidelijk aan Haar voor te lezen, het kwam er nogal hakkelend uit en ongeduldig zei Ze , dat ze dat al wist.
Zo de toon was gezet, en ik kan niet zeggen dat mij dat nu echt op mijn gemak stelde. In mijn gedachte speelde ook de opmerking mee van Godin Vanessa, wat zei ze vanmiddag ook alweer?....wees fysiek en mentaal voorbereid, want Meesteres Samantha heeft de opdracht alle registers open te trekken.

Op aangeven van Meesteres Samantha mocht ik beginnen met de opdracht voor deze keuring voor te lezen:

• En ik hakkelde maar voort, ik werd gek van mezelf. Ik had mezelf nog steeds niet volledig onder contole. Dus zo goed en zo kwaad als het ging kwam de volgende tekst uit mijn strot gerold.

"Hi collega!

Voor je zie je een slaaf die bij mij in opleiding is en nu meerdere sessies heeft ondergaan bij mij van 1op1 sessies tot bisessie en een emailsessie.

Deze slaaf zegt veel ervaring te hebben, maar ik vind hem onzorgvuldig en soms licht brutaal en dat moet hem afgeleerd worden. Ik zie wel talent om hem te vormen tot 1 van mijn vaste slaven en dan zal hij veel voor mij over moeten hebben. Natuurlijk zal ik hem dan ook uitlenen aan jou waarbij ik hem opdrachten meegeef of hem gewoon aan jouw grillen overlaat.

Voor vanavond is er maar 1 ding belangrijk: Is deze slaaf goed genoeg voor mij? Ik vertrouw op je deskundigheid om hem te keuren en te kijken of hij voldoet zodat wij hem eerst tijdens een triosessie goed kunnen gebruiken voor ons plezier en sadisme. En daarna of ik hem wel als slaaf wil toevoegen aan mijn vaste slavenstal.

Zijn stopwoord is GENADE. Echter als hij tijdens deze sessie van 1,5 uur 3x GENADE roept is hij voor 1op1 sessies met mij een aantal weken niet meer welkom!

Ik wil dat je hem test op de volgende punten:
*CHECKEN OP INTIEM SCHEREN, is hij niets vergeten... en anders straffen.. *SPANKING ,*ANAAL op de manieren die u wenst ,*OVERHORING, *COCK AND BALL TORTURE, *TEPELS, BOOTWHORESHIPPING


En verder waar u zin in hebt, en pak hem gerust stevig aan en hij kan poppers hebben.
U bepaalt zelf of hij het verdient klaar te komen wat hij natuurlijk zelf moet doen....
Have fun met dit slaafje en ben benieuwd naar je oordeel over hem na de sessie wat ik dan wel van je hoor.....

Groet, Meesteres Vanessa

Na dit te hebben voorgelezen moest ik zeggen tegen Meesteres Samantha:
IK BEN NU VOOR U, IK BEN KLAAR VOOR UW MISBRUIK EN KEURING"

En dat was het teken voor Meesteres Samantha. Ze ging op de rand van het bed zitten. En ik moest geknield voor haar plaatsnemen, Mond open commandeerde ze, en ik deed dat direct.

Noem je dat open? bitste Ze me toe: Ze pakte mijn hoofd en duwde die resoluut naar achteren en spuugde mij zonder waarschuwing in mijn gezicht en liet Haar speeksel rijkelijk in mijn keel vloeien. Ik slikt dat direct door.FOUT… ik moest wachten op het commando van Meesteres Samantha om het te mogen doorslikken. Maar het was zo lekker. Maar goed de strafmaat werd ook gelijk bepaald door deze sadistische Schone, elke fout leverde mij 10 strafpunten op, die werden omgezet in zweepslagen.

Ik kreeg poppers toegediend en daar waren twee eisen aan verbonden. Iedere keer als ik ze kreeg toegediend moest ik de Meesteres aankijken en Haar bedanken voor het feit dat Ze mij deze gunst verleende. Nu ben ik ooit opgevoed met het feit nooit je Meesteres aan te kijken, dus dat ging bij de volgende keer toedienen gelijk mis en had mijn eerste strafpunten te pakken. En ik moet zeggen op dat moment interresseert je dat niet zo want je bent bedwelmd, niet alleen door de poppers maar ook door die mooie ogen die je heel doordringend aankijken.En de blik die je vervolgens hebt op Haar mooie volle stevige borsten die net uit lakbody priemen.

Hier wil ik even een klein uitstapje maken, want ik vind de combinatie van deze jonge Domina met haar betoverende uiterlijk en haar natuurlijk sadistische karakter een waanzinnige combinatie. Ik heb een aantal keren diep in mezelf moeten graven om niet om genade te vragen. Uiteraard stond voor mij alles in het teken te slagen om Goddes Vanessa te mogen dienen. Maar je moet en zal meegaan in die twee zwarte meren van ogen van deze Meeteres. En dus keek op dit soort momenten haar diep in de ogen. Want je dan ziet zal elke normale man angst inboezemen. De wreedheid, wellust en het sadisme is overweldigend.

Weer terug naar de sessie. Als standaard slavenhouding moet ik op mijn knieen gaan zitten rechtop en handen op de rug. Ik moet in deze houdig achter Haar aan lopen, want Ze gaat naar een stoel aan de andere kant van de ruimte. Dat gaf mij mooi de gelegenhie, voor het eerst, Haar lichaam goed in mij op te nemen. Wat een benen en wat een mooie ronde kont.
Strak, stevig en gehuld in een mooie kleine zwarte slip. Wat een ontzetten geil gezicht. Ik had dan ook geen haast en probeerde wat tijd te rekken om dit beeld even vast te kunnen houden.

Veel te vlug voor mijn gevoel kwamen we bij de stoel aan en ging Ze zitten. Ze begon mijn tepels te strelen en ik dacht op dat moment, heerlijk zo een keuring. Maar deze gedachten werden in eens ruw verstoord want ik voelde een snerpende pijn in mijn tepels. Klaarblijkelijk was ik even afgeleid en dat beviel de Meesteres uiteraard niet. Ze zette dan ook resoluut haar nagels in mijn tepels. Shit ik was weer terug op aarde. pfff

De keuren van het scheren doorstond ik trouwens met glans dus de eerste punten waren binnen, maar stond er door de foutjes nog wel achter dus moest ik alle zeilen bijzetten.

Een onderdeel van deze keuring was bootwhoreshipping, zo commandeerde de Meesteres mij langzaam Haar laarzen te likken en ik moest tijdens het likken Haar blijven aankijken. Nou dat ging meteen al mis vergat te kijken, en hup weer tien slagen erbij. Op deze manier begon de teller aardig op te lopen. Vol overgave likte ik Haar hakken voeten en schachten van de laarzen. Het was deze Domina allemaal nog niet genoeg en kreeg weer poppers toegdiend en ja dit keer keek ik wel en bedankte Haar direct.

De Meesteres reageerde hier meteen op door te zeggen dat er wellicht toch nog hoop voor mij is, want Ze had er in het begon een hard hoofd in, dat ik wel te trainen zou zijn. En dus een geschikte slaaf. Nu wist ik dat ik nog harder moest werken.

Ik moest verder gaan met het likken en mij toeleggen op het deepthroaten van de neuzen van Haar laarzen.Tijdens dit likken en adoreren van Haar laarzen kon ook gelijk naar Haar mooie slanke benen kijken en hoe gaaf ze eruit zien. Ik moest Haar benen vasthouden tijdens het schoonlikken van Haar laarzen en dat is bepaald geen straf hoor. Je komt maar weinig in de gelegenheid om zulke mooie benen te mogen vasthouden.


Ik kreeg een stopteken en moest mijn mond opendoen dat betekende hoofd zover mogelijk naar achter. Waarop de Meesteres je onderspuigd en Haar slijm in je keel laat lopen. Ik wachtte op het commando : SLIKKEN…..deed dat en bedankte de Meesteres voor deze traktatie.

Ik moest vervolgens in mijn standaard slavenhouding naar de andere kant van het bed lopen.
En kreeg weer poppers toegediend en keek weer naar Haar mooie ogen en borsten. Bedankte Haar en keek weer naar beneden. FOUT !, ik had te vlug naar beneden gekeken. Ze snauwde dat Zij bepaalde hoeveel poppers ik nam en moest weer snuiven. Dat miste zijn effect niet en was helemaal rozig.

Ik moest voorover op de bedrand gaan liggen knieen op de grond en benen wijd.
De Meesteres pakte een aantal verschillende zweepjes en bats.
De Meesteres informeerde of ik nog wist waar de teller op stond. Dat was veertig slagen.
Ik moest meetellen en de slagen regende neer op mijn billen en benen. Je kon merken dat de Meesteres uit was op genade, de eerste slagen vielen mee, maar daarna ging het steeds harder en sneller en dus pijnlijker. Bij de laaste slagen sprongen de tranen in mijn ogen. Deze mooie Domina is een echte sadiste. En ik mocht niet uit het oog verliezen waar ik dit allemaal voor doe, om in de gunst te komen bij de ook al zo mooie Godin Vanessa.
In deze ronde in ieder geval niet om genade gevraagd.

Ik moest weer achter Meesteres Samantha aan lopen en had hierdoor weer een mooi zicht op Haar waanzinnge bilpartij. Als ik daar toch eens mijn neus in mag steken. Hierdoor voelde ik niet de schaafplekken die inmiddels op mijn knieen waren ontstaan, deze irritatie verbijtend want wilde perse slagen.

We waren weer aan de andere kant het bed aangekomen en ik moest op het bed gaan liggen. Mijn polsen werden vastgezet en de Meesteres kwam boven mij staan. Jezus want een uitzicht. Zo boven mij staand waren haar benen nog langer en zag ik in Haar blik iets onheilspellends. Ik moest opsommen welke punten van de keuringslijst inmiddels hadden afgewerkt. Ik zei spanking, nou daar was Ze dus nog niet klaar mee dat bleek later.

We kwamen dus uit bij de tepeltorture, Ze liet zich met een plof op mij vallen. En zat met Haar knieen aan weerszijde van mijn lichaam. Haar Meesteressenkut drukte zich strak op mijn buik, wat een geil gevoel. Ze keek mij aan en ik moest haar aankijken, Ze begon heel teder mijn tepels te strelen. Maar ik wist inmiddels waar dit op uit ging draaien. En Ja hoor de eerste pijn scheuten trokken door mijn lijf. Haar nagels begroeven zich diep in mijn vlees. Ze stopte even, heel even, en pakte mijn beide tepels weer direct vast om er hard in te knijpen en ze gelijk om te draaien. Ik keek deze sadiste in Haar ogen en dacht maar alleen maar’’ ik moet slagen, ik doe dit voor Godin Vanessa’’.

De beide Meesteressen hadden de zaken goed voorbereid en konden goed inschatten hoe ik zou reageren. Meesteres Samantha vroeg waar ik nu aan dacht en wat mijn grootste angst was op dit moment. Ik zei oprecht dat mijn gedachten bij Godin Vanessa waren en mijn grootste angst was om niet te slagen voor deze keuring. Meesteres Samantha schaterde het uit van het lachen. “wat ben jij een domme slaaf zeg”. Je gaat je grootste angst toch niet vertellen …….dat ga ik tegen je gebruiken sukkel. Ik reageerde niet snel genoeg en ze sloeg me in mijn gezicht en om dat nog wat kracht bij te zetten spuugde ze mijn gezicht vol.

Ze pakte resoluut een aantal klemmen en ik moest weer poppers snuiven. Ze was me echt aan het testen hoeveel ik kon hebben. Vervelend is dat je nooit weet waneer het genoeg is voor deze Domina en dus maar 1 ding kan doen en dat is snuiven. Ze pakte twee grote blauwe klemmen zette ze op mijn tepels en reeg mijn slavenriem er doorheen ging staan en begon aan de klemmen te trekken. Ik moest Haar blijven aankijken, terwijl Ze langzaan aan het koord begon te trekken. Eerste langzaam maar steeds steviger Ze zag dat dit effect had maar wilde een stapje verder gaan en gaf nu rukjes aan het touw waardoor ik de pijnscheuten steeds minder kon opvangen Ze zag dit en zag de verbeten blik in mijn ogen, en moest hier hartelijk om lachen. DENK EROM VOOR WIE JE DIT DOET SLAAF!! Was haar enige reactie. Nou ja en die smalende lach en blik in Haar ogen dan.
Toen ineens een geweldige pijnscheut en Ze trok de klemmen in 1 ruk van mijn tepels. En Ze liet met een plof weer op mijn lichaam zakken. Dat is ondanks de pijn en mijn gedachtes aan Godin Vanessa toch wel super moment. Het genot van het kijken in Haar ogen de aanraking en aanblik van Haar mooie borsten maakte alles weer even goed.

Ze streelde weer mijn tepels en maakte zelfs Haar vingers even nat en bleef mij daarbij heel diep aankijken. Ze mocht op dat ,moment alles met me doen……dacht ik. Maar dan toch weer die stekende pijn en die sadistische lach. Ik dacht even Ze laat ze nu wel los maar nee, Ze kirde zachtjes in mijn oor’’Weet voor wie je dit doet slaaf’’ en vervolgens nam ze mijn tepels in haar mond en tussen haar tanden…….ik ging met Haar mond mee om zo de pijn wat te verlichten maar dat hielp niet echt. Ze keek me veel betekenend aan en vroeg heb je mij al iets te zeggen slaaf?.......ik antwoorde niet snel genoeg dus pakte Ze mijn andere tepel in tussen haar tanden en begon te knabbelen bijten en trekken. Ik kon het niet laten te kermen en proberen hier onderuit te komen maar helaas ….pffffff.
Nog niets te zeggen? vroeg Ze nogmaals..oke hoor geen probleem. Ze lachte weer heel sadistisch en pakte klemmen en zei: Oh ja voor je gaat kermen Ik weet dat dit heel gemene klemmen zijn hoor. Dus schaam je niet , en een schaterlach volgde.

Ik begon mij nu serieus af te vragen of ik deze ronde wel zou overleven zonder genade te vragen. Veel tijd verder na te denken kreeg ik niet. Ze pakte mijn linker tepel en zette er zonder na te denken drie getande metalen klemmen op, en ook mijn rechtertepel moest eraan geloven. Ik moest Haar weer aan blijven kijken want Ze wilde perse mijn reactie en die pijn in mijn ogen zien. Ze sloeg een aantal keren tegen de klemmen en ik kermde. Ze pakte de poppers en moest heel diep inhaleren. Ik keek Haar aan en bedankte Haar zoals het hoorde Oh shit dat beloofde niet veel goeds. Wat ik niet had gezien was dat Ze een zweepje had gepakt. Ze ging boven mij staan, maar had nu iets minder aandacht voor Haar schoonheid, want ik voelde Haar drang om mij te laten smeken om genade. De Meesteres commandeerde mij Haar aan te kijken en ze begon eerst voorzichtig en later steeds harder op de klemmen te slaan. Ik kermde het uit, de pijn , de schoonheid van deze Meesteres die boven je staat en de gedachtes aan Godin Vanessa….. Jezus wat een rit.

Uiteindelijk sprak Meesteres Samantha Haar bewondering uit want ook dit onderdeel had ik niet om genade gesmeekt. Ik kon een glimlach niet onderdrukken. Maar zeg dat niet tegen mijn tepels want die zijn het daar volstrekt meer oneens. Ze worden elke minuut van de dag herinnert aan de behandeling van gisteren. Ze zijn Hypergevoelig en staan strak vooruit.

Meesteres vroeg mij weer de checklist na te lopen om te zien wat W/we allemaal al hadden gehad. Ik noemde de onderdelen op, maar bij ‘spanking’zei ze jaja dacht het niet slaafje.
Ik moest een getal noemen onder de tien. Ik zei negen. Oke zei Ze dat betekend dus negentig slagen met zweep en bat. Ze legde uit je hebt er al veertig gehad dus dat zijn er nog vijftig en wel meetellen graag SLAAF. Maar eerst moest ik weer poppers snuiven.

De begon te slaan en ik telde dapper mee 1,2,3,etc. Ze stopte plotseling en zei weet je wat slaafje? Je had er al 40 dus daar beginnen we met tellen dus pts 41 klets 42.
Ze wisselde van tempo en ging er echt op los. Ik kon merken dat Ze genade wilde horen. Ik telde nog steeds mee maar het meer kermen dan tellen. Ze stopte heel even om te controleren of ik toch niet om genade wilde smeken. Ik kermde nee ik doe dit niet voor mezelf maar voor Godin Vanessa. Oke zei ze droog, snuiven slet en ik inhaleerde de poppers bedankte de Meesteres en ik leunde weer naar voren voor de laatste twintig slagen.
De slagen gingen met een ongekend vennijn en een zeer hoog tempo waardoor tellen en ademhalen erg moeilijk werden. Ik kon de slagen niet meer opvangen en moest ze laten komen , ik moest het over me heen laten komen, gaf mij over en kermde alleen nog maar .
En eindelijk , was daar de laatste slag. Hier hoopte ik even op wat rust maar helaas deze Meesteres kent weinig genade. En Ze gaf mij de poppers in handen en ik moest haar volgen naar de stoel, aan de andere kant van de kamer.


Nog even een tussenstap Deze Meesteres had een heel hoog werktempo , maar dat komt omdat de Meesteressen mijn conditiewilde testen en niet om de zaak af te raffelen. Verre van dat zelfs want we hadden afgesproken om een keuring van anderhalf uur te doen. En deze keuring heeft bijna twee uur geduurd. Meesteres Samantha gaf mij weinig rust, juist om deze reden. Dat wilde ik hier zeker benoemd hebben. Zeker omdat de Meesteres zich niet goed voelde en het voor Haar net intensief is als voor de submissive.


Ik moest aangeven wat het volgende punt van de keuring was, in dit geval anale controle en oprekken. Ze ging op de stoel zitten en ik kreeg de volgende ronde poppers toegediend.
Nu ga je deze pik pijpen zoals jij graag gepijpt wil worden slet gebood Ze. Ook hier moest ik de Meesteres blijven aankijken. Het ging Haar niet diep genoeg en ze beval mij te deepthroaten ,’’ zo diep als je kunt slet bitste Ze me toe. Ik keek haar aan en de pik gleed steeds dieper mijn keel in. Ik moest even kokhalzen en dat wilde Meesteres Samantha pertinent niet hebben. Dus ze maande mij voorzichtiger te zijn. Ik mocht tijdens deze pijpsessie Haar mooie benen en laarzen vasthouden. Ik Voelde die mooie zachte huid, Jezus wat voelde dat heerlijk. Naverloop van tijd vond Ze het genoeg en moest ik mijn mond weer open doen en kreeg weer speeksel toegediend. En zowel Godin Vanessa als ook Meesteres Samantha smaken heerlijk. Ik bedankte haar en moest voorover gaan staan, maar niet voordat ik zelf wat poppers moest nemen.

Ik werd hard en stevig genomen door deze mooie Dominante, en Ze beval mij oogcontact te houden via de spiegel die voor O/ons aan de muur hing. Wat is dat toch supergeil, Ze pakte mijn heupen keek me diep in mijn ogen ragde flink door. Plotseling stopte Ze en vroeg wat het tweede deel van dit onderdeel was. Ik antwoordde: dat ik verder anaal moest worden getest en opgerekt. Ze pakte een opblaasbare butplug en vroeg mij herken je deze? Dat vroeg Ze niet zonder reden, want ik had die middag een email sessie met Godin Vanessa gehad. Daarin moest ik aangeven hoeveel pompbewegingen ik kon hebben. In die emailsessie waren we uiteindelijk op 27 uitgekomen.

Nu was de opdracht wel duidelijk, de 27 overtreffen . Meesteres Samantha benadrukte nog even dat ik dit alles deed voor Godin Vanessa. Maar die laatste vijf waren voor Haar .En ik was me daar ook zeer van bewust.
Ze plaatste de plug en begon te pompen en ik moest uiteraard meetellen. Er werd mij weinig rust gegund en we ging in een stevig tempo naar de 27 slagen. Even rust wat poppers en weer door uiteindelijk zaten we op 37 pompbewegingen. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de Meesteres mij hier heeft gespaard, want het ware heel tedere en zachte pompbewegingen.
Maar Ze gaf aan dat dit onderdeel pas was geslaagd als ze haar vuist in mijn kont had geplant.

Ik moest in het midden op bed gaan liggen en mijn polsen werden weer vast gezet. Ze beval mijn benen op te trekken en plantte direct twee vingers bij me naar binnen. Ik keek Haar in die mooie bedwelmende ogen en zag een wellustige blik. Zonder ook maar enige vorm van verder waarschuwing schoof Ze al masserend haar vuist diep in mijn kont. Wat blijft dat toch gaaf en super geil en dat nog wel met zo een mooie Meesteres die er plezier in heeft jou zo te penetreren. Gewoonweg waanzinnig. Kortom weer voor een onderdeel geslaagd.

De checklist weer doornemend bleef er nog maar een test over de pik en balzakfoltering. Meesteres Samantha was weer boven mij gaan staan en beval mij Haar aan te kijken. Ze tilde Haar laars op en ik dacht Ze plaatst deze op mijn pik, zooooo zat ik daar even fout…….Ze zette zonder pardon haar hak op mijn tepel en drukte deze zowat door mijn borstkas heen.
Mijn van pijn vertrokken gezicht was voor deze Domina reden om het uit te schateren.

Vervolgens schopte Ze mij in mijn kruis en zette die hoge hak in mijn ballen. Weer een kreun maar was vast van plan om niet op te geven en niet om genade te vragen. Op dit soort momenten was ik echt bij Godin Vanessa dat sterkte mij ontzettend. Meesteres Samantha deed er nog een schepje boven op en ging vol op mijn pik staan. Draaide met Haar voet en lachte sadistisch.

Maar zo zei Ze: Ze ging een slot offensief inzetten en ik moest mij schrap zetten. Want nu ging het erom. Wel of geen genade. Ze bond mijn enkels bij elkaar. De gehele tijd bleef ik Haar aan kijken en volgen. Zo had ik een mooi uitzicht op Haar borsten toen Ze voorover boog, Haar benen en billen als Ze voorbij liep. De pinnige wijze waarop Ze de touwen aan het bed vastmaakte en mij aankeek deden mij rillen. Ze kwam dreigend op mijn af liet me poppers snuiven en deed me een blinddoek voor. Voor ik het wist had ik een paar klappen op mijn ballen en pik te pakken.toen pakte ze mijn halsbandriem, wat eigenlijk een dik touw is. Ze wikkelde dat strak om mijn pik en ballen om dat dan in ene ruk er weer af te trekken. Dat was een pijnscheut die echt door je hele lijf heen rolt . En natuurlijk was deze Meesteres met die ene keer niet tevreden en deed Ze het nogmaals. Echter nu moest ik zelf aftellen en dan gaf ze een gigantische ruk en wederom die rollende pijnscheut.

Ik voelde hoe Ze mijn pik en ballen streelde en diverse naalden plaatste. Ze praatte lieve en zachte toon tegen me, dat Ze toch wel waardering had hoe ik dit allemaal heb doorstaan. Voor mij is dit echt veel mooier dan klaarkomen, een compliment van een Meesteres na deze beproeving. MAARRR Ze zei vervolgens, en Haar stem werd weer strak, Ze zei veelbetekenend: dit gaat pijn doen dus bereid je voor. Pijn? Had ik nog niet genoeg gehad? Voor ik het wist zaten er allemaal klemmen op mijn pik en balzak en moest ik gaan staan. Ik mocht tegen de kast deur leunen. Ze vroeg me met een stem van ingehouden pret,’’slaafje weet je wat er nu gaat gebeuren? Ik zei dat ik het snapte ja. ‘’Mooi zo”’ zei Ze en ik voelde gelijk de eerste klap neerdalen op de klemmen. Een voor een sloeg Ze de klemmen eraf. Ik kermde, jazeker wel ik dacht aan Godin Vanessa ik ga niet smeken om genade..en weten julie wat? Die laatse klap, die laatste klem, dat was pure bevrijding, pure trots wat ik had geen enkele keer gesmeekt.


Ik kan nu alleen maar hopen dat de Meesteressen mijn inzet voldoende vinden. Ze gaan nu samen overleggen of Ze met mij verder gaan en zo ja hoe.

Ik heb in ieder geval een diep gevoel van respect en genegenheid voor deze Dominantes. En hoop a.s. donderdag met beide Godinnen in Den Haag in 2 SM ruimtes (zie http://frankkinky.erolog.nl/category/meesteres-vanessa/ ) te mogen spelen, alleen met hun of in een bisessie met andere slaven, natuurlijk wat Zij willen.