PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Laan van NOI 200a, Diane's Secret, Anais



satjack
19 mei 2008, 22:37
Haarkleur/-lengte : zwart
kleur ogen: bruin
Lengte dame : 1,60 m
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup (echt)
Nationaliteit/Taal : Nederlandse
Leeftijd : 24
Tatoeages/Piercings : ja
Service: Frans mc, Nmc, beffen, zoenen
Voordelen: Slimme meid die weet waar ze mee bezig is.
Nadelen: verslavend
Tijdsduur : 0.45
Prijs : 95,00
Extra’s bij het bezoek:


2 weken geleden ook nog even bij Tamara geweest:


Vanavond had ik gewoon weer even zin in 3 kwartier lekkere sex dus even naar de Laan gelopen

Zag even niks naar mijn zin maar wist dat Tamara er was met haar lekkere strakke ronde kontje

Dus besloten om dan ook even met Tamara naar boven te gaan waar ik weer geen spijt van heb gehad.

Bij Tamara wist ik van te voren , dat ik niet het lange voorspel zou krijgen wat ik normaal wel met Alex beleef en we gingen we dan ook al snel tot actie over.

In mijn vorige recensies staat al genoeg dus ga hier verder geen woorden aan vuil maken,, het was gewoon lekkere hete sex met Tamara.

We hadden nog 10 minuutjes over dus nog even gezellig gebabbeld met Tamara maar uiteraard zijn deze van persoonlijke aard en zoals gewoonlijk blijven die ten alle tijde tussen de dame en mij

Tamara het was weer heerlijk en zie je weer snel

satjack
20 juni 2008, 10:35
Afgelopen zondag was het weer eens zover en had ik gewoon weer zin in lekkere Tamara, ze had er vandaag weer zin in want trok me mee naar boven en zij betaal straks maar hehehe.

Boven waren we zoals gewoonlijk weer snel uit de kleren en na de wasbeurt verhuisden we naar het bed waar we eerst weer mekaar begonnen te strelen en te zoen maar al gauw ging Tamara over naar het betere werk en verwende me weer heerlijk en hierna wou ik haar ook nog even verwennen wat ze maar weer al te graag wou

nadat we uit eindelijk weer alle oefeningen hadden gedaan was ik weer uitgeput en moest dan ook even bij komen van Tamara want als die er zin in heeft dan weet je dat je heel hard moet werken

Beneden nog even afgerekend en uiteraard nog wat gedronken bij Gina.

Tamara het was weer super en ik ga je weer snel zien.

bellajunk
9 juli 2008, 18:14
Moderator:
Dame heeft nu ANAIS
http://www.ds-girls.com/anais.html