Volledige versie bekijken : Welke partytreff ?
Hendrikdeleuter
20 mei 2008, 20:02
:luvlove:Binnenkort wil ik sinds lange tijd weer eens naar een FKK club.
Maar ik weet niet goed naar welke, in Munster zijn er meerdere, Dorsten en Xanten zijn er ook nog.
Het is moeilijk kiezen, waar is het meeste vertier?
Waar is het aanbod en zijn de diensten van onze vriendinnen het beste?
Wie heeft recent vergelijkingsmateriaal en kan een goed advies geven?
Dank ijsberen!!
Willem2
20 mei 2008, 21:06
Beste Hendrik,
Wil jij wel naar een FKK ? Of zoek jij een partytreff ?
:wink:
...
Waar is het aanbod en zijn de diensten van onze vriendinnen het beste?
Wie heeft recent vergelijkingsmateriaal en kan een goed advies geven?
Dank ijsberen!!
Tja, toch echt even zelf de meest recente berichten doorlezen... :rolleyes:
Hendrikdeleuter
21 mei 2008, 21:06
Ja, sorry ik bedoelde inderdaad een Partytreff.
De recensies lopen nogal uitéén.
Daarom hoop ik op een reactie die uit eigen ervaring kan vergelijken en suggesties voor mij heeft.
Dank ijsberen!!!
Uit eigen heel recente ervaring kan ik je het volgende meegeven.
Dorsten partytreff een waanzinnig gezellige club met over het algemeen een goede bezetting van mooie dames. Niet gaan op de dinsdag (druk).
Twee speelweides en zo nu en dan een spontane groepsorgie beneden.
Sprakel traumland Leuke club met zelfde eigenaar als dorsten.
Aparte kamers, algemene ruimte beetje groot als het heel rustig is.
Veel poolse schoonheden. Als je jezelf een beetje spontaan opstelt heb je de tijd van je leven.
Muster Pitstop Zelfde concept als dorsten, oudere dames, wel mooi, maar d twee keer dat ik er kortgeleden was niet echt spontaan.
Mijn favoriete club blijft tot nu toe dorsten.
Xanten, geen ervaring
De enige vergelijking die ik zelf kan maken is die tussen Pittstop Munster en Partytreff Dorsten.....lees m'n laatste recensie maar bij PT Dorsten, ik denk dat het kiezen dan niet meer zo moeilijk is :D , maar ja.....ieder z'n meug natuurlijk.........
GGRREEEETTTTZZZ Harry
thesickboy
23 mei 2008, 11:03
Uit eigen heel recente ervaring kan ik je het volgende meegeven.
Dorsten partytreff een waanzinnig gezellige club met over het algemeen een goede bezetting van mooie dames. ....
We kijken dan ook vol verwachting uit naar je verslagje over je bezoek aan Dorsten.
:welcome2:op het forum
TSB
Igor-Ergaster
23 mei 2008, 16:44
Igor is regelmatig bij alle 3 te vinden. Dorsten ben ik het meest geweest en daar blijf ik komen. Munster is me nog nooit tegen gevallen maar kan doordat het wat groter en rustiger is voor een wat minder spraakzame beer tegen vallen. Voor mij is het ook net iets te ver weg. Xanten heeft de dames met de meeste ervaring en de meeste Hollandse beren hierdoor hebben zo ook meer tijd voor je.
Je zult je als je zelf je best doet en vriendelijk opsteld bij geen van de clubs een buil vallen. Let wel voor €100,- de goede sex moet je zelf verdienen en plezier moet je aan mee werken.
Tip zet in de agenda of motiveer wat ervaren beren mee te krijgen.
Groetjes Igor :wink2:
Ik ben vandaag naar party treff in Munster geweest. Dit was voor mij de eerste keer, en voor mij zeker nooit meer.
Toegekomen om 21 uur en gekozen voor een "dagticket" van 150€ (dommerik)
Het was nog zeer kalm : een 6 tal vrouwen en 5 mannen.
Vrij snel mijn kans gewaacht bij Ashja (Poolse) niet echt slank of een echte schoonheid, maar kon er toch wel mee door.
Een kamer opgezocht, begon met wat flauw pijpen, kussen wilde ze niet, vingeren of beffen mocht ook niet. Na een tijdje rubbertje er over, een kwak glijmiddel erop en missionaris begonnen. Dame lag er echt verveeld bij. Na 20 minuten maar gestopt zonder klaarkomen.
Een hapje gegeten, dit was wel lekker, en daarna met een Roemeense Dame naar boven gegaan. Bij het binnenkomen in de kamer zei ze direct : 5 minuten pijpen en 5 minuten neuken, als ik haar dan vreemd aankijk geeft ze als reden dat ze nog tot 4 uur in de ochtend met mannen moet bezig zijn ... Aan deze sessie ben ik zelfs niet begonnen. Naar onder gegaan, aankleden en sleuteltje ingeleverd. Heel spijtig van het geld, maar mij zien ze hier nooit meer.
Hendrikdeleuter
12 juli 2008, 15:11
Hier dan mijn ervaring: uiteindelijk besloot ik een paar weken geleden naar Dorsten te gaan. Dat was op eene donderdagmiddag, er waren ruim voldoende meisjes aanwezig, maar niet allemaal even aantrekkelijk.
Viel met mijn neus in boter, toen ik uit de kleedkamer kwam, viel ik midden in een sessie rudelbumsen, werd van de kruk gehaald en moest meedoen.
Tsja dat is toch niet zo mijn ding.
Lekker tussen buiten relaxen, het weer was toen nog goed.
Een aantal keren het grote bed gedeeld o.a. met een donkerharige met zeker een cup DD. Dat was prima. Duurde een beetje (te) lang kennelijk want Roberto sprak haar daarna aan. Dat vond ik wat minder.
Deze week naar PHG geweest en dat bevalt me toch een stuk beter, de sfeer is toch wat minder op het afwerken gericht. En je hebt meer privacy. Maar ja niet iedereen is hetzelfde.
Uiteindelijk bevalt me de FKK-club toch beter als de Partytreff.
Het hangt denk ik ook van de stemming af, uiteindelijk kun je overal plezier maken.
zoekhoertjes
5 december 2008, 06:49
kan je infomeren over xanten je moet geen fotomodellen verwachten maar wel echte nymfo,s ben er nu 2 x geweest en heb me uitstekend vermaakt liep als jan wouters naar buiten en kon geen kut meer zien en dat alles voor maar 100 euries
aboner
27 december 2008, 18:35
Wie van de ijsberen weet een leuk party adres in de regio Aachen ??
Alvast bedankt
Willi69
27 december 2008, 19:13
Wie van de ijsberen weet een leuk party adres in de regio Aachen ??
Siehe oben in dem Thread Partytreffs in NRW/Limburg (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6535) die Adressen in Düren / Würselen / Titz-Rödingen / Aldenhoven... :wink:
Hard
24 februari 2009, 16:44
Hallo,
Waar kan ik het beste heen gaan dorsten of nettal?
bedankt
HArd
Willem2
24 februari 2009, 16:49
Hallo,
Waar kan ik het beste heen gaan dorsten of nettal?
bedankt
HArd
Willich - Kerpen - Xanten - Wuppertal of Mettman :rolleyes:;)
xam1153
24 februari 2009, 21:03
Willich, Wuppertal en Mettman ben ik nooit geweest dus weet ik niet.
Xanten en Dorsten is "meiner Meinung nach" niet veel soeps meer.
Kerpen was afgelopen zaterdag wel leuk en geil, maar dan alleen door de dames rond Wendy Somer.
Best geile shows en nog geilere GB's, maar je moet er wel van houden.
XAM
Hard
26 februari 2009, 16:24
Dus ik kan op dit moment beter naar Xanten gaan dan naar Dosten, maar wat is het beste (planning is om as dinsdag overdag te gaan).
thx
Hard
thesickboy
26 februari 2009, 16:33
Dus ik kan op dit moment beter naar Xanten gaan dan naar Dosten, maar wat is het beste (planning is om as dinsdag overdag te gaan).
thx
Hard
Als het je eerste keer in een PT is dan loop je in Dorsten de laatste tijd veel kans om genaaid te worden (en niet op de wijze zoals je het graag hebt). Over Xanten zijn de meningen verdeeld met een paar die-hard fans en en paar 'non-believers'.
Willich lijkt mij geen slechte keuze te zijn voor een beginneling. Prijs kwaliteit zit het wel snor. De service is OK en voor 100EUR voor 3u ben je eens deftig van de grond geweest.
Smittie
26 februari 2009, 19:13
thx
Hard
Met Sick eens.
Xanten beter dan Dorsten, zeker voor eerste keer.
Willich nog nooit geweest, dus kan daarover geen oordeel geven. Wel andere PT's bezocht, noordelijk van Dorsten.
Xanten heeft niet moeders mooiste in huis, maar je hebt wel hele dag toegang voor 100 euro (incl. drankjes en eten). Sfeer is gemoedelijk en ongedwongen, zeker als je zelf ook durft te praten en gezellig mee doet. Medewandelaars spreken veelal Nederlands. Dames spreken vooral Duits (enkelen doen hun best om je "nederlandse duits" te verstaan). Ga misschien zelf ook dinsdag die richting op (als werk het toelaat) en merk wel of je er bent.
Het is bij elke PT vooral een zaak of het concept je "ligt" (bv, samen op de wiese actief zijn) en wat je er zelf van maakt. Het is een kwestie van geven (+ respect tonen voor dames) en ontvangen (wie goed doet, goed ontmoet).
S
Hard
27 februari 2009, 11:23
We waren aan het denken om dinsdag as rond een uur of 10 vertrekken, eerste planning was dorsten, maar nu weet ik het even niet. Mettman ligt maar. 84km van ons vandaan(Roermond limburg).
De keuze is echt moeilijk nu. Xanten is ook maa 99km. Ik ben wel eens in Aken geweest (120 euro voor 3x met een dame). Ik ben zelf 24 jaar.
Wat te doen, wat te doen...
Hard
27 februari 2009, 11:26
Zowel Xanten als mettman liggen maar 100km van mij vandaag. Ik weet nog steeds niet waarheen... Anders maar 3x in duisburg bij de vulkanstrasse.... of xanten of Mettman?
wat te doen wat te doen..
Hard
27 februari 2009, 11:55
:D
That's a Hard decision to make...:rolleyes:
Smittie
27 februari 2009, 12:37
Even een aanvulling op mijn vorige bericht en na het lezen van je leeftijd. In Xanten zijn een aantal dames minstens ruim de 30 gepasseerd (op een oude fiets moet je het leren). De overigen (die ik er meestal trof) waren ook zeker midden 20. Dus ik weet niet of dit jouw types zijn. De vriendelijkheid/gezelligheid heeft niets met de leeftijd te maken, is over het algemeen goed. Zowel jong als oud zijn altijd gezellig om mee te praten/dollen. Ook de overdag door de week aanwezige ijsbeertjes zijn meestal van een iets oudere lichting (begint bij eind 20 en loopt door tot 50+). Het blijft steeds (dat geldt voor elke PT zoals al eerder vermeld), het is maar wat je er zelf van maakt.
Enige voordeel van Xanten t.o.v. Mettmann enWillich is dat er geen tijdslimet is (dus niet x euro voor x uren). Op het forum zie ik ook vaak berichten over een andere PT bij jou in de buurt (http://www.partytreff-bar-zur-linde.de) . Lijkt dat hier wat jongere dames aanwezig zijn, maar heb met deze ook geen ervaring.
Ik weet het, nu wordt de keus nog moeilijker, maar lees de reacties op de IJsberenforum en Hookers over de verschillende PT's. Tenslotte is het bijna weekend en kun je rustig je keuze maken.
Veel wijsheid gewenst voor het maken van een goede keuze.
S
Hard
27 februari 2009, 16:42
Ik denk dat ik naar Zur linde ga (maar 22km). Wat is trouwens Golden Time in brugge? Moet je heir per keer betalen?
Momfer
27 februari 2009, 16:45
Wat is trouwens Golden Time in brugge? Moet je heir per keer betalen?
Lees dit eens door: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=18
PartyGoof
27 februari 2009, 17:20
Bar zu linde was inderdaad leuk, 69,-- voor 6 uren. Maar gezien het tijdstip is Mettmann zeker aan te raden. Je hebt daar de Fruh-party van 10 - 16 voor 80 Euri's, (verblijf max 3 uur) De entourage bij Mettmann is wat frisser. Aparte ruimte voor rokers en niet rokers. Wat meer ruimte om te bewegen.
Bij Bar zu linde weet je op voorhand niet wie er is, je kunt wel bellen. Bij Mettmann staat het op de site. Als je niet te ver wilt rijden moet je zeker naar Bar zu Linde gaan, is zeker niets mis mee. Als je echter nog geen partytreff hebt bezocht, kan het voordeliger zijn om eerst een partytreff te op te zoeken waar je iets meer bewegingsruimte en parkeerruimte hebt. Ben zeker benieuwd naar je verslag :wink:.
Hard
28 februari 2009, 12:31
Heb je bij Barzulinde ook eten en drinken? Hebben ze al een saune en whirlpool? Doen ze daar slikken en anaal?
Kun je bij mettman niet mee betalen om langer te blijven?
PartyGoof
28 februari 2009, 15:12
Ja, ook bij bar zu linde kan je eten en drinken. Toen ik daar was en vroeg wie anaal deed, bleek toen alleen Nicole dit te doen. (Is trouwens de topper van daar......:fuck:) Uit recenties kun je lezen dat zij dit inderdaad doet. In een van de laatste recenties blijkt dat er nog iemand werkt die dit doet. Weet alleen de naam niet meer.:huch:. Whirpool en sauna waren toen niet in gebruik maar wel aanwezig.
Bij Mettmann bij de fruh-party kun je niet langer blijven. Ik heb dit toen ook gevraagd. Dan zou je na 17:00 uur moeten gaan. In 3 uur kun je echter ook heel wat vitaminen kwijt aan de dames. :rubbel: Op woensdag is in Mettmann anaal-dag ;)