PDA

Volledige versie bekijken : Hup holland hup!!

Tiga
20 mei 2008, 21:11
Spannend, zou er weer een EK POOL komen?
En wat zou er te winnen zijn?

:thefinger:freu:

Keesroeiboot
20 mei 2008, 21:24
En wat zou er te winnen zijn?

:thefinger:freu:

Het is 's avonds wel fris vind Kees en zijn zomerjack heeft ie ergens in een club achter gelaten. Wat Kees betreft zou hij dan ook graag onderstaand object winnen.

http://www.stocksmode.nl/catalog/images/RL_Germany_Jack1.jpg

Groet,
Kees

Willi69
21 mei 2008, 09:38
Ich glaube, es fehlt noch das Ergebnis des Tippspiels von der WK POOL / WM TIPPSPIEL 2006 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2274)... :sleep:

Tiga
21 mei 2008, 20:48
Jetzt geht's los!

We zouden het leuk vinden als je meedoet met onze pool en hebben een aantal spelregels opgesteld. De belangrijkste staan hier opgesomd:

- Een deelnemer dient op 7 juni a.s. voor de eerste wedstrijden minimaal 10 berichten te hebben geschreven
- Je maakt een account aan met dezelfde gebruikersnaam als hier op het forum

Overige regels staan bij de pool vermeld.

Wat valt er te winnen?
Vrijkaarten!!
...en troostprijzen voor degenen die er echt niks van bakken.

Wanneer?
Na de voorronden zijn de eerste drie winnaars bekend en na de finale hebben we weer drie winnaars!!

POOL (http://www.ijsberenforum.nl/pool/)

The Joker
21 mei 2008, 21:34
Error! Gebruiker niet gevonden...

Tiga
22 mei 2008, 07:32
Wel eerst een account aanmaken he, die database kent je nog niet ;)

Cupido
23 mei 2008, 18:31
Er zou toch een SW-(imming)pool komen in GT?;)

Gr. Cupido

Tiga
25 mei 2008, 14:37
Voor de volledigheid: deelname aan de pool is gratis!! Jawohl!

Nog twee weken voor het begin dus snel inschrijven!

Willem2
25 mei 2008, 22:34
DEN HAAG - De Consumentenbond onderzocht in aanloop naar het EK-voetbal voetbalpools op internet. De conclusie is dat van de tien onderzochte pools slechts vier sites het predikaat 'goed' krijgen waar het gaat om uitleg op de site. ........................ http://www.ad.nl/economie/2316512/Uitleg_onlinepooltjes_kan_beter.html

Die van het ijsberenforum is uiteraard één van de beste :rolleyes: ;)

Toppie
25 mei 2008, 22:43
zo de winnende lijst heb ik zojuist ingevuld.

Tiga
2 juni 2008, 13:37
Voor alle beertjes die zich nog niet ingeschreven hebben voor de pool:

NU INSCHRIJVEN... GRATIS!!

HIER! (http://www.ijsberenforum.nl/pool)

En we zouden het IJsberenforum niet zijn als er niet iets te winnen valt!

:freu::freu::freu::freu:

Big30
2 juni 2008, 17:39
Ga naar voorspellen > voorspellingen wijzigen en dan zou het moet werken onder IE

Onder FireFox werkt het niet :eek:! IE ook niet 100 % :o ... .

:wink::wink:

Clan
2 juni 2008, 18:09
Is ook niet leuk meer dit, nu weet ik al wie er gaat winnen:D

rplover
2 juni 2008, 19:15
Onder FireFox werkt het niet :eek:! IE ook niet 100 % :o ... .

Eens testen met Opera, laat jullie wel iets weten ;)

:wink:
update: ça marche pas, pas du tout :heul::angryfire

Bawh, maakt ook niet uit, ben toch de enige ie niet gelooft in een overwinning van die Duitsers of Hollanders, hup Armenië hup :D:luvlove::hammer:

Tiga
2 juni 2008, 23:02
Ik gebruik IE 7 en dat werkt...

Kunnen jullie iets beter omschrijven wat er fout gaat? Thx!

Big30
2 juni 2008, 23:08
Ik gebruik IE 7 en dat werkt...

Kunnen jullie iets beter omschrijven wat er fout gaat? Thx!

Oeps! Bij een vlugge scan zag ik niet overal in het schema vlaggetjes en landen ingevuld. Ging wel om de de kwart finales :D!

Schaamrood smiley!

Wedstrijden invullen gaat dus wel, alleen die extra vragen lukt met FF niet maar dat zal ik dan maar met IE doen!

rplover
3 juni 2008, 16:28
Die extra vraag over het eerste doelpunt, kan je hierin nog iets duidelijker zijn? Ik dacht dat het het eerste doelpunt in de finale was, maar het is het eerste doelpunt van het toernooi? Dus in één der twee wedstrijden die op 7 juni gespeeld worden, of het vroegste doelpunt gescoord bekeken over alle wedstrijden?

Groetjes,

(a)R(menian)P(erfect)Lover(girl) (grapje;))

Tiga
3 juni 2008, 16:33
Die extra vraag over het eerste doelpunt, kan je hierin nog iets duidelijker zijn? Ik dacht dat het het eerste doelpunt in de finale was, maar het is het eerste doelpunt van het toernooi? Dus in één der twee wedstrijden die op 7 juni gespeeld worden, of het vroegste doelpunt gescoord bekeken over alle wedstrijden?

Groetjes,

(a)R(menian)P(erfect)Lover(girl) (grapje;))

Heel simpel gesteld: het allereerste doelpunt van het hele tournooi. Waarschijnlijk wordt dit dus in de wedstrijd Zwitserland-Tsjechië gemaakt, tenzij dat 0-0 blijft...

Stel dus dat het 0-0 blijft dan ga je gewoon door met tellen. Stel je geeft 100e minuut aan dan betekent dat de 10e minuut van de 2e wedstrijd. (extra speeltijd tel ik niet mee).

janm
3 juni 2008, 21:49
Hmm bij mij komt Nederland nog niet in de kwartfinale met een doelsaldo van -2. Ik zal mijn oranjetoeter maar thuis laten en in GT uitkijken voor vliegende objecten naar mijn hoofd.
Bij mij is Duitsland niet de kampioen. Ik zal wel de enige zijn met die voorspelling.

Goedemorgenallemaal
3 juni 2008, 22:34
Ik doe niet mee, ik heb er geen verstand van en ik ga ook niet tijdens een eventuele Nederland Duitsland naar GT.
Lia wist me daar trouwens te vertellen dat Duitsland gaat winnen en ik heb een klein vermoeden gekregen dat ze op dagen dat Duitsland speelt ook niet in GT zal zijn.

Traumtänzer
5 juni 2008, 08:23
Voor alle beertjes die zich nog niet ingeschreven hebben voor de pool:

NU INSCHRIJVEN... GRATIS!!

HIER! (http://www.ijsberenforum.nl/pool)

En we zouden het IJsberenforum niet zijn als er niet iets te winnen valt!

:freu::freu::freu::freu:

Hallo Freunde,

meine Kenntnissse der niederländischen Sprache lassen sehr zu wünschen übrig. Würde gerne wissen, wofür man sich hier kostenlos einschreiben kann. Ich habe irgendetwas vonn Pool gelesen, kann es jedoch nicht zuordnen.

Um keine Fristen zu versäumen schreibe ich mich sicherheitshalber schon mal ein; ich kann mich ja wieder exmatrikulieren, oder etwa nicht???

Gruß

Euer Traumtänzer

Willi69
5 juni 2008, 14:21
Um keine Fristen zu versäumen schreibe ich mich sicherheitshalber schon mal ein; ich kann mich ja wieder exmatrikulieren, oder etwa nicht???
Einschreiben reicht diesmal nicht, es handelt sich hier um ein Tippspiel zur Fußball-EM. :D Wenn Du den Link anklickst, musst Du Dich dort unter

- Nog geen account? Klik hier om er een aan te maken!
mit Deinem Forumsnamen registrieren, der spätere Inhalt ist auch in englisch abrufbar. ;)

RAUL7
5 juni 2008, 15:14
Fout: Je account is nog niet geactiveerd!
Selecteer de activatie link in het mailtje dat je hebt ontvangen

Ik ben al 9 dagen aan het wachten op een mailtje :rolleyes:!

rplover
5 juni 2008, 18:19
Hmm bij mij komt Nederland nog niet in de kwartfinale met een doelsaldo van -2. Ik zal mijn oranjetoeter maar thuis laten en in GT uitkijken voor vliegende objecten naar mijn hoofd.
Bij mij is Duitsland niet de kampioen. Ik zal wel de enige zijn met die voorspelling.
Duitsland? maar maar maar, geeen sprake van, Kroatië verslaat Nederland in de finale. Duitsland overleeft geeneens groepsfase 1;)

Willi69
5 juni 2008, 22:04
Kroatië verslaat Nederland in de finale.
Kroatien gewinnt das Turnier, aber nicht gegen Holland. :nee:

Duitsland overleeft geeneens groepsfase 1 ;)
Stimmt, aber Holland auch nicht! :baeh:

Willem2
6 juni 2008, 18:28
Nog 1 dag om je in te schrijven......

HotHHarry
7 juni 2008, 17:04
Ik als grootste voetbal nono van deze regio, heb toch ff de pool ingevuld, een uur voor sluitingstijd :D

Ik heb totaal de ballen verstand van voetbal, ik zal waarschijnlijk geen 1 wedstrijd zien :eek:

Maar cijfertjes invullen in een lijstje kan iedereen dacht ik :rofl:

Ik ga dan ook voor die troostprijzen :teuflisch

Wil iemand misschien nog een pool beginnen met de enigste vraag.....

Op welke plaats kom HotHHarry terecht

Als het aan mij lig ben ik gedurende belangrijkste wedstrijden aanwezig in 1 van de saunaclubs, zodat alle vrouwen om mij kunnen vechten :D:D:D:D
De enigste idioot die de wedstrijd niet hoef te zien en bereid is om zich helemaal suf te :fuck::fuck::fuck::fuck::fuck:

harry
7 juni 2008, 17:54
HOLLAND...:freu::freu::freu: OLE..,OLE, OLE,OLE...

Gelukkig had ik het gister al geregeld anders was ik nu denk ik te laat geweest !! :smile2:

Gustomass
8 juni 2008, 23:29
Waarom is het toch zo lekker druk op het forum vanavond. Dat vroeg ik me gewoon af??
121 ingelogd , een mooi aantal.Hebben we niks anders te doen??
Of is iedereen een beetje gespannen voor morgenavond...
Nou deze totaal niet voetballiefhebber ijsbeer is best wel een beetje =nerveus voor morgenavond, maar dan omdat dat de avond is voor de dinsdag.
Er wordt dan een verjaardag gevierd Van De Cock in Hennef.
Nerveus waarom?? ik weet het ook niet.

Zulke verjaardagsfeestjes mogen er wel meer worden gehouden.

Sorry voor de vervuiling van dit draadje , maar ik kon het nergens anders kwijt...

Groetjes en laten we hopen dat er morgen avond wat te vieren is...

Gustomass still going strong.

Born to be wild
9 juni 2008, 13:31
www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/oranje(1).jpg

Traumtänzer
10 juni 2008, 10:00
Hallo Nachbarn,

habe mir das Spiel NL / I angesehen.

Gratulation an NL:freu::freu::freu:

tolles Spiel, tolle Tore, tolle Mannschaft.

Es war meiner Meinung nach das bisher beste Spiel dieser EM.:freu::freu::freu: und NL hat verdient, und auch in dieser Höhe verdient, gewonnen!!!

Ich freue mich schon auf das nächste Spiel.

Wir sehen uns dann im Finale (oder schon früher, wenn ich ein offenes Zeitfenster finde, am Sa, 14.06.2008 im PHG.

Bis später mal

Euer

Traumtänzer

facial
10 juni 2008, 10:13
Kijk zo moet het, meteen plankgas het toernooi beginnen en dat tegen Italie, dus vrijdag even de Fransen verslaan en dan sorry voor alle Romeense dames maar ook jullie gaan eraan. En dan hopen in de finale Duitsland te verslaan. Ik gun de Duitsers wel dat ze in de finale komen om van ons te mogen verliezen.:rofl::rofl:

Traumtänzer
10 juni 2008, 14:42
Kijk zo moet het, meteen plankgas het toernooi beginnen en dat tegen Italie, dus vrijdag even de Fransen verslaan en dan sorry voor alle Romeense dames maar ook jullie gaan eraan. En dan hopen in de finale Duitsland te verslaan. Ik gun de Duitsers wel dat ze in de finale komen om van ons te mogen verliezen.:rofl::rofl:

.... oder auch nicht

LG

TT

Toppie
10 juni 2008, 15:50
ik heb niet veel verstand van voetbal (waar wel van....) maar denk toch dat Portugal, Duitsland en Nederland er tot nu toe boven uit steken :) Kijken hoe Spanje en of Rusland het vandaag doet

Willi69
10 juni 2008, 20:23
Ik gun de Duitsers wel dat ze in de finale komen om van ons te mogen verliezen.:rofl::rofl:
http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_11_6.gif

janm
10 juni 2008, 20:24

Wacht maar, Nederland verliest met 6-2 van Frankrijk en met 2-1 van Roemenië. Of ze winnen ze allebei, worden kampioen en dan ben ik weer een domme Belg. :smile2:

carrera-gt3
10 juni 2008, 22:12
:wink:Tja België....voetballen ze eigenlijk nog wel had graag Holland nog eens tegen de Belgen gezien...

rplover
10 juni 2008, 22:29
:wink:Tja België....voetballen ze eigenlijk nog wel had graag Holland nog eens tegen de Belgen gezien...
Wacht totdat we groot zijn :teuflisch
Dembele, Defour, Witsel, Fellaini, Compagnie, Miralas, Desutter, .....

Van deze lichting hoor je nog, als we tijdig een andere trainer vinden, misschien eens Gerets weghalen bij Marseille, of en Preud'homme bij Gent.
Zolang René aan het roer blijft, zal het noppes zijn :rolleyes:

P.S. Naar 't schijnt hebben ze Tommeke ook al gecontacteerd, om de lijntjes te trekken :zauberkis

Traumtänzer
11 juni 2008, 09:57
Zitat:
Zitat von facial Beitrag anzeigen
Ik gun de Duitsers wel dat ze in de finale komen om van ons te mogen verliezen.

http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_11_6.gif

Willi69,

dem kann ich nur vollinhaltlich zustimmen. Kein weiterer Kommentar.

Traumtänzer
der davon träumt etwas von Fußball zu verstehen

rplover
11 juni 2008, 18:16
Oei, de wedstrijden vandaag zijn bijna afgelopen en de update van gisteren is geeneens gebeurd :loud::heul:
Tiga is in :sleep:gevallen, vrees ik :D;)

P.S. Ik wil gewoon "die behaarde jongen" weg van de eerste plaats :hammer:;)

Tiga
11 juni 2008, 23:20
Bijgewerkt, had me verslapen vanochtend :) :thefinger

Rex
11 juni 2008, 23:37
Bijgewerkt, had me verslapen vanochtend :) :thefinger

Volgens mij niet alleen vanochtend Tiga..........:sleep:

Heb ff naar jou voorspellingen gekeken en wat zie ik:eek::eek::eek:
Totaal aantal doelpunten van het tournooi? 1

Willem2
12 juni 2008, 00:33

Ook dat werkt hij wel even bij :green_smi
En ik ga ook nog heel wat bijwerken :lostit:

harry
12 juni 2008, 11:11

Als dat nou alles was....:rofl:, Tiga heeft Portugal en Italie in de finale gezet.....Tsja , das theoretisch nog wel mogelijk :cool: , maar om dan vervolgens Roemenie als kampioen te noteren lijkt me een gevalletje verstandsverbijstering :rofl: Maar het zal wel te maken hebben met een voorkeur voor Roemeense dames :smile2::smile2:.....................

facial
12 juni 2008, 19:56
wat jammer nou, dat duitsland niet van kroatie kon winnen nu is het al bijna afgelopen voor ze :rofl::rofl::rofl: maar ja dan gaan we wel alleen naar de finale zonder onze buren :thefinger

facial
14 juni 2008, 10:02
Na Frankrijk 4-1 en Italie 3-0 kan on niets meer gebeuren en de finale tegen waarschijnlijk POrtugal, (Duitsland is er dan al lang uit) gaan we ook even winnen ik gok op 4-0:freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:

Traumtänzer
14 juni 2008, 13:33
Na Frankrijk 4-1 en Italie 3-0 kan on niets meer gebeuren en de finale tegen waarschijnlijk POrtugal, (Duitsland is er dan al lang uit) gaan we ook even winnen ik gok op 4-0:freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:

Na na naaaa ....

Traumtänzer

Big30
15 juni 2008, 17:35
http://www.totallyupyours.com/48537b0502b64-radioverslag_nederland___frankrijk.html

facial
17 juni 2008, 16:50
Speciaal voor de Romeense dames gaan we vandaag met plezier van ze verliezen, sorry Frankrijk en Italie maar jullie kunnen naar huis Ha Ha Ha, van Basten zal hopenlijk toch wel z'n C i.p.v. B of A elftal opstellen!!!!!!!!:moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon: :moon:

harry
20 juni 2008, 10:56
:freu: Jack42, gefeliciteerd!!!! :freu::freu:

Je bent n.l. de enige ijsbeer die alle kwart-finales (ook uit en thuis) goed heeft gegokt !!! OOOHHHPPPSS......:redface: Hier zou je op zich al een vrijkaartje voor moeten krijgen!!! :smile2::smile2:

Willem2
22 juni 2008, 00:23
Ik ga eens goed drinken en ik voorzie dat ik de maand juli niet naar Duitsland ga :cool:

Willem2
22 juni 2008, 01:06
Ik ga eens goed drinken en ik voorzie dat ik de maand juli niet naar Duitsland ga :cool:

Na de (rode) kater zal Tiga maandag de standen invoeren :wink:

facial
22 juni 2008, 01:07
wis maar alles over voetbal van dit forum en laten we hopen dat guus de finale gaat winnen

Willi69
22 juni 2008, 02:13
Na Frankrijk 4-1 en Italie 3-0 kan on niets meer gebeuren en de finale tegen waarschijnlijk POrtugal, (Duitsland is er dan al lang uit) gaan we ook even winnen ik gok op 4-0 :freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:
So kann man sich täuschen... :moon: :rofl: :baeh:

bergm550
22 juni 2008, 08:48

So kann man sich täuschen... :moon: :rofl: :baeh:

Een klassiek voorbeeld waarom Nederland verloren heeft. Hoogmoed komt voor de val.

Rex
22 juni 2008, 14:27
Omdat Nederland gisteren met dikke cijfers ten onder is gegaan tegen de Russen
gun ik het Duitsland om de EK titel te mogen verzilveren.........

En als Willem nou ff oppert in GT en in PHG dat als Duitsland EM meister wordt,
dat wij dan met z'n allen gratis naar binnen mogen dan is het helemaal niet erg dat Oranje heeft verloren.............

rplover
22 juni 2008, 15:13
Ik hoorde vandaag een rasechte Nederlandse coach de volgende wijze woorden uitspreken.
"Rusland had gisteren gewoon een veel betere ploeg en veel betere spelers, als je dat niet wil beseffen, dan ken je niets van voetbal."
Iedere ploeg heeft wel een slechte wedstrijd op een EK-WK, en echte toplanden hebben dat dipje in hun niet-beslissende wedstrijden. Neem nu Duitsland, Italië, Rusland, die verloren wedstijden als het niet om de knikkers ging. Nederland had gisteren oververdiend moeten verliezen met 5-0. Zelf "pipi langmouse" kon daar helaas niets aan veranderen.
Te hopen dat Oranje dit overleeft en dat ze er binnen twee jaartjes terug mogen staan.

Mijn droomfinale nu: Duitsland-Italië uiteraard, en ik hoop echt dat Duitsland het haalt, echt waar , Lisa, ik zweer het (en geef me mijn oranje pruik terug, bitch :teuflisch)

Picasso 1
22 juni 2008, 16:34
Mijn droomfinale nu: Duitsland-Italië uiteraard, en ik hoop echt dat Duitsland het haalt, echt waar , Lisa, ik zweer het (en geef me mijn oranje pruik terug, bitch :teuflisch)

Shiiit, heeft zij je aan je haren getrokken?
Wat een bitch! :D.

rplover
22 juni 2008, 17:03
Shiiit, heeft zij je aan je haren getrokken?
Wat een bitch! :D.
Ik zal even haar woorden gebruiken, want mijn verslag, en ook haar recensie gaan nog uren op zich laten wachten, vergeef me, maar ben volop aan het schrijven ;)
Dus als voorproefje: I can be a bitch, I can dominate you, fuck you, bite you, kill you on te room, but I also van be your slut, your submissive girl, or your sweet barbie girlfriend (om Oblix te verleiden uiteraard:teuflisch, en dat is gelukt, want onze pastoor van dienst heeft Lisa en "pipi"'s huwelijk officieus ingezegend, om middernacht, buiten op het terras:baby2:
En geloof me vrij, ik heb voor het eerste gekozen (de bitch in her rules), en dat heeft ze met brio doorstaan. Wat een lekkere sletterige bitch, ze moesten dat soort vrouwen verbieden, daar raakt een mens gewoon verslaafd aan.
En bijten dat ze kan :D
O ja, Picasso, ook aan haar haartjes, "help her, she is blond", mag je doortrekken, lekker wild, hevig en geil, succes en hevigheid verzekerd :hammer:

Big30
22 juni 2008, 17:14
http://www.oasen.nl/archief/PublishingImages/2008/Grafiek_EK08_1_Alphen_klein.jpg

Er wordt gewoon te veel gezeken als we naar het voetballen kijken :D!

Was overigens een terechte nederlaag waar niets op af te dingen valt.

Born to be wild
23 juni 2008, 14:04
Misschien zijn we beter in 'vinger' voetbal

http://www.youtube.com/watch?v=fr_0iO00_h0&eurl=http://www.hln.be/hln/nl/930/Fun/index.dhtml

Willem2
23 juni 2008, 17:48
Niets is erger dan JackD. Het is te hopen dat deze spelvariant niet zal zegevieren :cool:

rplover
23 juni 2008, 18:35
Niets is erger dan JackD. Het is te hopen dat deze spelvariant niet zal zegevieren :cool:
Te gek voor woorden zijn die spelregels :green_smi.
Jack42 voorspelt ALLE kwartfinalisten goed, uit en thuis, zoals het moet, per wedstrijd, en hij zou daar 8 luttele punten voor bijgeteld krijgen (die hij trouwens nog geeneens heeft gekregen tot op heden:wand:).
Met 1-2 of 2-1, 1-1 en 0-0 te gokken kan je de top bereiken, niet als je, zoals Jack heeft bewezen, iets van voetbal kent. verdorie, en van sommige Meiden ook al, is hij dan toch te pruimen? :teuflisch
De nadruk ligt veel te veel op de gele en rode kaarten en de casinopraktijken :rolleyes:
Spijtig, want er is momenteel maar één ijsbeer die los op kop zou moeten staan.

Ok, ik kruip terug in mijn schulp, maar kon niet laten even dat te vermelden, dus Tiga, knoeien met de uitslagen, en geef Jack toch gewoon 4 punten erbij per kwartfinale, in plaats van 2, dat heeft hij oververdiend ;)

Jack42
23 juni 2008, 19:05
Te gek voor woorden zijn die spelregels :green_smi.
Jack42 voorspelt ALLE kwartfinalisten goed, uit en thuis, zoals het moet, per wedstrijd, en hij zou daar 8 luttele punten voor bijgeteld krijgen (die hij trouwens nog geeneens heeft gekregen tot op heden:wand:).
Met 1-2 of 2-1, 1-1 en 0-0 te gokken kan je de top bereiken, niet als je, zoals Jack heeft bewezen, iets van voetbal kent. verdorie, en van sommige Meiden ook al, is hij dan toch te pruimen? :teuflisch
De nadruk ligt veel te veel op de gele en rode kaarten en de casinopraktijken :rolleyes:
Spijtig, want er is momenteel maar één ijsbeer die los op kop zou moeten staan.

Ok, ik kruip terug in mijn schulp, maar kon niet laten even dat te vermelden, dus Tiga, knoeien met de uitslagen, en geef Jack toch gewoon 4 punten erbij per kwartfinale, in plaats van 2, dat heeft hij oververdiend ;)

Ik had het ook al gezien dat ik maar weinig punten kreeg voor al mijn goed voorspelde kwartfinalisten :angryfire
Misschien dat Tiga me verwisseld heeft met JackD. Dat wordt wel meer gedaan. :teuflisch
rplover bedankt voor je steun en ja hoor, ik ben echt wel te pruimen. Dat weet je onderhand toch wel. ;)

Tiga
23 juni 2008, 19:38
Ik realiseer me dat er met de puntentelling iets fout is gegaan. Waar het aan ligt weet ik nog niet. Ik zal kijken of ik het zelf kan oplossen of dat ik een work-around moet verzinnen. Dus er wordt aan gewerkt...:o

Bovenstaande is inmiddels achterhaald, de puntentelling klopt weer.

JackD
23 juni 2008, 20:30
Nou ja, zeg (1) ...:

...Niets is erger dan JackD ...Nou ja, zeg (2) ...:
... Misschien dat Tiga me verwisseld heeft met JackD. Dat wordt wel meer gedaan ...
Nou ja, zeg (3) ...:
Ik realiseer me dat er met de puntentelling iets fout is gegaan ...
Nou ja, zeg (4) ...:
Bovenstaande is inmiddels achterhaald, de puntentelling klopt weer.

Voor:
1 JackD (75) + 9 84 (3)
2 rob10 (78) + 5 83 (1)
3 Women Lover (74) + 8 82 (4)
4 ksie (75) + 6 81 (3)
5 Willi69 (75) + 5 80 (3)

Na:
1 Willi69 (80) + 12 92 (5)
2 rob10 (83) + 8 91 (2)
3 Jack42 (74) + 16 90 (11)
3 JackD (84) + 6 90 (1)
4 Women Lover (82) + 6 88 (3)

Jack-een beetje teleurgesteld-D had gelukkig net op tijd op <PrintScreen> gedrukt ... :teuflisch

PS: natuurlijk gun ik Vriend42 en (zelfs) Willi69 van harte hun welverdiende punten ... :D

Randy
23 juni 2008, 20:45
...
2 rob10 (83) + 8 91 (2)
3 Jack42 (74) + 16 90 (11)
3 JackD (84) + 6 90 (1)
4 Women Lover (82) + 6 88 (3)
...

Hieruit blijkt overduidelijk dat nicknames met 2 cijfers in hun nick een bovengemiddelde kans hebben deze pool te winnen. Helaas kent ook deze regel een uitzondering: Toppie33.

En Ace2 heeft ook met het kiezen van zijn nick geen gelukkige hand gehad - geen geluk in de (club)liefde, geen geluk in het spel, waar moet dat heen :thefinger

Ace2
23 juni 2008, 21:41
Hieruit blijkt overduidelijk dat nicknames met 2 cijfers in hun nick een bovengemiddelde kans hebben deze pool te winnen. Helaas kent ook deze regel een uitzondering: Toppie33.

En Ace2 heeft ook met het kiezen van zijn nick geen gelukkige hand gehad - geen geluk in de (club)liefde, geen geluk in het spel, waar moet dat heen :thefinger

Naar Thailand?

Traumtänzer
23 juni 2008, 22:06
Naar Thailand?

.....und ich fliege am Montag für 3 Wochen nach Thailand.

Gruß und Kuss

Euer Traumtänzer
der sich freut in Thailand tanzen zu dürfen

Ace2
23 juni 2008, 22:08
.....und ich fliege am Montag für 3 Wochen nach Thailand.

Gruß und Kuss

Euer Traumtänzer
der sich freut in Thailand tanzen zu dürfen

Ich will es nicht wiessen. :ranting2:

Willi69
24 juni 2008, 13:56
Na:
So sieht das schon viel besser aus! :freu: Kann ich die PHG-Freikarte schon für das Halbfinale morgen haben? :wink:

Willem2
25 juni 2008, 23:18
So sieht das schon viel besser aus! :freu: Kann ich die PHG-Freikarte schon für das Halbfinale morgen haben? :wink:

:kotz: ik ben er doodziek van........ het enige geluk is dat het niet 2-1 of 1-2 is geworden :green_smi

Het kan niet waar worden dat Duitsland met zo'n middelmatige ploeg toch weer gaat winnen :hammer:
Als het wel waar is dan fiets ik langs alle clubs die sponsor zijn.

rplover
25 juni 2008, 23:28

Dat is genoteerd, en ik rijd dan met de volgwagen, om te zien of je er wel echt LANGS fietst, en er niet binnengaat :teuflisch
En nu nog hopen dat één of andere club uit Frankfurt, Stuttgart of Berlijn meeleest, en dat ze één vrijkaartje geven, slechts één, ik zou lachen :lostit:

Euh, en Turkije had met minstens 2 doelpunten verschil moeten winnen, ze waren een klasse beter. Die Gary toch, waarom heeft die toch die verdomde uitspraak gedaan in 1986? :rolleyes:

foots
25 juni 2008, 23:31
Mag ik dan mee achterop ?

Groet, Foots :wink:

Ik denk dat Duitsland Europeens kampioen wordt want Deutchland über alles !!

En toegegeven ze hebben gewoon een betere puff dan in NL of B.

Klare sache !

Rex
26 juni 2008, 00:18
Het kan niet waar worden dat Duitsland met zo'n middelmatige ploeg toch weer gaat winnen :hammer:

Van VV naar PHG is niet zo ver, naar GT wordt het al iets lastiger, maar naar Living Room fietsen:huch:...............Ik wens je veel succes Willem.

Ik schat de kans dat Duitsland wint zondag van Rusland of van Spanje toch wel op zo'n 75%.................

Toppie
26 juni 2008, 00:27

Tja ik ben altijd de uitzondering die de regel bevestigt.

Voorbeeld: Vivian is bij alle ijsberen doorsnee op de kamer (zoals bij ene Randy) en bij de uitzondering Toppie33 is ze toppie snappie :thefinger:teuflisch

Toppie
26 juni 2008, 00:33
:kotz: ik ben er doodziek van........ het enige geluk is dat het niet 2-1 of 1-2 is geworden :green_smi

genoteerd en ik ben bang dat het toch fietsen wordt. Als je ECHT langs de clubs rijdt dan vind ik dat we je 4 jaar lang "WILLEM ZWEI DER FIETSE EUROPAMEISTER" mogen noemen :rofl:

Flurkman
26 juni 2008, 00:46
Even een blik achteruit: heb Rusland tegen Nederland zien spelen...
Louter hypothetisch : met hoeveel doelpunten verschil zou België in dezelfde omstandigheden van Nederland of van Rusland gewonnen hebben...?

NB Heb de eerstvolgende maand geen afspraken in Nederland...

Carpe diem
26 juni 2008, 22:52
VIVA ESPANJA

:freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:
Nu maar hopen dat ze zondag nog steeds zo goed zijn want dan is Spanja de terechte Europese Kampioen. Want alles is beter dan...........

Dus Hup Spanje Hup

Flurkman
27 juni 2008, 00:39
En toch had ik die Kolodin van op 30 m nog wel eens op Casillas willen zien shotten...

Willi69
27 juni 2008, 15:02
Viel Spaß! :wink:

http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_9_5.gif

facial
27 juni 2008, 15:13
Het is wel klote dat wij er al uit zijn, maar we hebben terrecht van Rusland verloren. Nu Duitsland en SPanje in de finale staan (allebei nooit verwacht) mogen we als buurland toch alleen maar hopen dat Duitsland het weer gaat flikken om kampioen te worden.:aola::aola:

Flurkman
27 juni 2008, 23:24
Voetballers zijn héél weinig gewoon: als ze 2 of 3 matchen per week moeten spelen, slaan ze al tilt. Atleten zijn het dus bepaald niet.

Vermits de finale op zondag is, en Spanje nog maar pas gisteren gespeeld heeft, zullen die Spanjaarden zondag nog heel moe zijn... Dus wint Duitsland.

Zooo erg is het dus gesteld met onze verwende en overbetaald voetballertjes...

Picasso 1
28 juni 2008, 03:10
Ik kan niet anders zeggen dan....:rofl:....:rolleyes:....:p.......:freu:

VIVA ESPAÑA!!
OLÉÉÉÉ
Hopelijk gaat mijn zeer geliefde Spanje net zoals met de russen dit doen met "die Mannschaft": 292

Om vervolgens op gepaste wijze feest te vieren door mooie duitse dames te :love: :fuck: :blow:
:D:D:D

Maar, Duitsland blijft Duitsland, en tot de allerlaatste seconde is nog helemaal niets gewonnen :rolleyes:...."das ist etwas das dieser spanier weist und auch erklären kan :rofl:"

RAUL7
29 juni 2008, 22:49
ESPAÑA

CAMPEON DE EUROPA

2008

OLÉ OLÉ OLÉ

:aola::aola::aola::aola::aola:

RAUL7
29 juni 2008, 23:00
Van VV naar PHG is niet zo ver, naar GT wordt het al iets lastiger, maar naar Living Room fietsen:huch:...............Ik wens je veel succes Willem.

Ik schat de kans dat Duitsland wint zondag van Rusland of van Spanje toch wel op zo'n 75%.................

genoteerd en ik ben bang dat het toch fietsen wordt. Als je ECHT langs de clubs rijdt dan vind ik dat we je 4 jaar lang "WILLEM ZWEI DER FIETSE EUROPAMEISTER" mogen noemen :rofl:

Het is wel klote dat wij er al uit zijn, maar we hebben terrecht van Rusland verloren. Nu Duitsland en SPanje in de finale staan (allebei nooit verwacht) mogen we als buurland toch alleen maar hopen dat Duitsland het weer gaat flikken om kampioen te worden.:aola::aola:

Voetballers zijn héél weinig gewoon: als ze 2 of 3 matchen per week moeten spelen, slaan ze al tilt. Atleten zijn het dus bepaald niet.

Vermits de finale op zondag is, en Spanje nog maar pas gisteren gespeeld heeft, zullen die Spanjaarden zondag nog heel moe zijn... Dus wint Duitsland.

Zooo erg is het dus gesteld met onze verwende en overbetaald voetballertjes...

Hopelijk verstaan deze ijsberen meer van saunaclubs dan van voetbal, zoniet heb ik medelijden met hun :smile2::smile2::smile2:!

VIVA ESPAÑA

RAUL7
29 juni 2008, 23:04

Hey Willem, nu ge niet meer moet fietsen krijgen al de Spanjaarden van het forum zeker vrijkaarten :D???

Bredero
29 juni 2008, 23:32
Hey Willem, nu ge niet meer moet fietsen krijgen al de Spanjaarden van het forum zeker vrijkaarten :D???

Ik heb het vage vermoeden dat er - bij wijze van troost? - een DUITSER met de vrijkaart aan de haal gaat. :cool: ;)
Hij ging zo ver in zijn poging deze vrijkaart te bemachtigen dat hij Spanje als finalewinnaar tipte. Als dat geen medaille voor moed en zelfopoffering waard is?

Willem2
29 juni 2008, 23:33

Ik denk dat ik de duitsers toch maar ga troosten en een fietstochtje ga plannen.
Volgens mij hebben de spanjaarden van dit forum niets te klagen gehad de laatste 2 maanden ;)

Picasso 1
30 juni 2008, 01:36
VIVA ESPAÑA

Spanje is deze keer met overtuiging en zonder angst de strijd aangegaan. Super! Top!!!

294

Bredero
30 juni 2008, 08:28
Mogelijke oplossing voor dit probleem, maar moet dit nou onder "hup holland hup" of onder de rubriek humor?

http://www.youtube.com/watch?v=mx0lLigAmAo

Willem2
30 juni 2008, 13:02
De on-officiële uitslag van de POOL is als volgt:

1. Picasso 1

2. Jack42

3. ace2
3. Willi69

Ace2
30 juni 2008, 19:17
Je haalt de voetbalkenner/liefhebber er gelijk uit. Gefeliciteerd

Toppie
30 juni 2008, 19:48
valt me tegen van je Ace2 alweer een plek afgezakt!!!!

Willi69
30 juni 2008, 20:15
Danke für die Freikarte :freu:, aber ich glaube, die Tabelle stimmt hinten und vorne nicht! :nee: Wieso kann man Minus-Punkte bekommen, und wieso ist als Ergebnis des Endspiels ein 0:0 eingetragen? :eek: :confused:

rplover
30 juni 2008, 21:16
Picasso1, een dikke proficiat.
Oververdiend. De beste ploeg met de beste speler, Iniesta. En dan hebben ze hun topspeler nog thuisgelaten ook :confused:
Alleen begrijp ik niet goed dat onze andere "halve Espagnol" daar ineens -36 punten toebedeeld krijgt. En daarmee zakt van plaats 3 naar plaats 21 :eek::eek::eek:
Raul7, ook een dikke proficiat daarvoor :teuflisch

Tiga
30 juni 2008, 21:18
Die minuspunkte kamen durch ein rechnungsfehler wodurhc manche spieler auf einmal viele punkte bekommen haben, das habe ich dan erneut berechnen lassen und damit sind die punkte wieder minus geworden.

Picasso 1
30 juni 2008, 21:34
Logisch. Kijk maar eens goed naar de naam én waar ie vandaan komt.

Hierbij on-officieel gefeliciteerd! Kun je weer wat gaan kladderen met je penceel :D.

Waar die naam vandaan komt? Uit hetzelfde land als de schilder van dit kunstwerkje, rarara :rolleyes:.

295

Ook ik ga nu binnenkort scoren bij de duitses ;).

Je haalt de voetbalkenner/liefhebber er gelijk uit. Gefeliciteerd

Wat een eer van de sexgod himself! :D.
Ik vindt het zo tof van je dat ik maar de vrijkaart van GT als eerste keus inpik :teuflisch

Picasso 1
30 juni 2008, 21:56
Picasso1, een dikke proficiat.
Oververdiend. De beste ploeg met de beste speler, Iniesta. En dan hebben ze hun topspeler nog thuisgelaten ook :confused:
Alleen begrijp ik niet goed dat onze andere "halve Espagnol" daar ineens -36 punten toebedeeld krijgt. En daarmee zakt van plaats 3 naar plaats 21 :eek::eek::eek:

Gracias, gracias, muchas gracias.
Ik vond het al vreemd dat die "halve Eddy Merckx" me een paar dagen geleden zomaar voorbij fietste :rofl:.
Raul7, felicidades con tu puesto 3x7 :teuflisch.

RAUL7
1 juli 2008, 16:19
Raul7, felicidades con tu puesto 3x7 :teuflisch.

Picasso die denkt dat hij nu miljonair is met zijn eerste plaats :smile2::smile2::smile2:, misschien 50 miljoen € gewonnen :p! :thefinger!

RAUL7
1 juli 2008, 16:24
En daarmee zakt van plaats 3 naar plaats 21 :eek::eek::eek:

Bedankt, gij ook een dikke proficiat met uw 11de plaats :rofl:!
Wa hebt gij gewonnen :rolleyes:? Een fietstocht door Duitsland samen met Willem2 :eek:! :thefinger

rplover
1 juli 2008, 17:21
Bedankt, gij ook een dikke proficiat met uw 11de plaats :rofl:!
Wa hebt gij gewonnen :rolleyes:? Een fietstocht door Duitsland samen met Willem2 :eek:! :thefinger
Tja, wie had nu gedacht dat die Hollanders zich gingen laten inpakken door (zo blijkt nadien) een bende Russische amateurs. Jullie hebben er wel brandhout van gemaakt. Anders was ik zeker op plaats 10 geëindigd :teuflisch;)
Ik, fietsen, ik zal wel eens zwaaien vanuit het restaurant van de Villa als Willem daar voorbij fietst :wink::wink::wink:

Hij mag wel mijn fiets lenen (die van mijn avatar), hij zal dan wel 'avanceren'

Jack42
1 juli 2008, 18:11
Picasso 1 gefeliciteerd met je overwiningen.
Ten eerste met Spanje, die hebben het EK dik verdiend gewonnen.
Ten tweede met je overwinning in de EK pool :freu:

@Ace2

Soms is het niet erg om tweede te worden :teuflisch
Ik heb mooi een vrijkaartje van mijn favoriete club gescoord met een tweede plaats :lostit:

@Forumleiding

Bedankt voor het mogelijk maken en voor alle moeite die er voor gedaan is!

Knabbel
7 juli 2008, 20:17
Nog even tweeledig als mosterd na de maaltijd:

Hoe Schweinsteiger nog even door de Spanjaarden in de zeik wordt genomen, heerlijk...

Bron: Dumpert

http://www.dumpert.nl/mediabase/171511/4ff25194/spanje_pwnd_schweinsteiger.html

Let op: Bij het voor de 2e keer langslopen van de spelers loopt heel stiekum Picasso1 als 11e man mee.
Hij probeert zich nog te verbergen door te bukken :teuflisch

Picasso 1
7 juli 2008, 20:58
Net zoals ik een club vrijkaart heb ontvangen ivm de winst van de EK pool, hebben andere spanjaarden ook recht op hoersubsidie :rofl:

http://nl.youtube.com/watch?v=vNRzibPilm4&NR=1