PDA

Volledige versie bekijken : Irina (Lena?) (Russische)

JackD
21 mei 2008, 18:20
Naam : Irina

Haar : zwart / kort in een nog korter staartje

Lengte : 1.65m

Postuur / Cupmaat: slank / mooie A/B

Tatoeages / Piercings : rond arm / navelpiercing

Leeftijd : 24 -26 jaar?

Nationaliteit / Taal : russisch / duits, weinig engels

Service : pmc, nmc, massage

Steekwoorden : fun / beetje (prettig) gestoord

Irina's uitnodigingen voor een trio had ik 's middags vriendelijk doch beslist afgeslagen en nadat ik later in de "wandelgangen" had begrepen dat ze "slechts" pmc,nmc aanbood was ik daar in eerste instantie niet eens zo ontevreden over.

Maar met het vorderen van de avond "groeide" er toch iets voor dit meisje. :cool:

Irina was gehuld in het wit (topje, rokje, een halve "kous" aan een been, een wit doekje rond een arm) en danste vrolijk door de barruimte en later ook nog even op een tafeltje waarbij ze vrij zicht gaf op haar fijne poesje :p:p; een slipje had ze blijkbaar niet nodig gevonden. Dit meisje lijkt dus niet erg verlegen. Wat later op de avond vielen ook topje en rokje, zodat ik dat mooie lijfje inclusief twee parmantige borstjes nog beter kon bekijken. Toch maar eens een praatje maken ...
Irina meldde vrij snel inderdaad "blasen nur mit Gummi", maar op dat moment liet ik me daardoor niet meer weerhouden;ik moest en zou dat mooie lijfje gewoon eens lekker vasthouden ...

Helaas was er (weer) sprake van forse wachttijden voor de kamers, maar daar had Irina wel verschillende creatieve oplossingen voor. Ze somde de opties op: kino? sauna? toilet? tuin? Toen ik al deze opties met een duidelijk " Nein " had afgeschoten leek Irina het dan maar gewoon in de barruimte te willen doen.
Ze besprong me, reed tegen me aan, keerde zich om en draaide dat kleine kontje nog eens stevig in mijn kruis.
Daar sta je dan met je goeie gedrag :o:confused::o ...
Onder mijn half opgetrokken badjas begon er steeds meer te "groeien" voor dit meisje. Voor een ijsbeer die normaal gesproken de "Kino" mijdt wegens "te weinig privacy" was het toch een aparte ervaring. :redface:
Tijdens dit "gevecht" stond ik met mijn rug per ongeluk de lichtknopjes van het zitgedeelte van de barruimte te "bedienen"; na een keer of drie keer had ik geloof ik de iritatiegrens van een van de Thekenfrauen toch wel bereikt (Entschuldigung! :o:o) en ben ik samen met Irina maar even ergens anders gaan staan. Ze somde de opties om de wachttijden te ontlopen nog maar eens op om vervolgens als reactie op mijn volgende weigering eens "lekker" in mijn ballen te knijpen :eek::mad: en vervolgens de "aanranding" vrolijk voort te zetten.
Nog even en een sleutel was helemaal niet meer nodig …
Ze ging toch nog maar even kijken en kwam even later zowaar terug met een sleutel!

Het kamerbezoekje haalde het (natuurlijk) niet bij het "voorspel". Had ik ook eigenlijk niet verwacht.
Maar toch wel een leuk half uurtje met haar volgemaakt. Pmc dus (en toch overwoog ik een FT), Nmc was niet verkeerd en na afloop zelfs nog even een "klantentevredenheidsonderzoekje". Was ik tevreden? Had ze dingen anders moeten doen? Irina wilde het allemaal graag weten, zodat ze eventuele minpuntjes zou kunnen verbeteren(!).

Langer dan een half uur wilde ze niet op de kamer blijven, omdat ze rekening wilde houden met anderen die op een sleutel wachtten (sociaal!!), maar (waarschijnlijk vooral) ook omdat ze van op bed liggen op dat moment nogal slaperig werd. Ze ging liever weer een beetje door de bar dansen. Ik vond het op dat moment ook wel goed.
Overigens absoluut geen spijt van mijn keuze voor dit bijzondere, maar voor mij wel leuke, meisje.

Randy
25 mei 2008, 16:14
Haarkleur/-lengte : donkerbruin / kort
Lengte dame : 1.65-1.70m
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Russisch of Bulgaars? / Duits
Leeftijd : 22-26
Tatoeages/Piercings :
Service: PMC, NMC. Geen TZ, FT weet ik niet.
Voordelen: Kan heerlijk dansen, en zeer geil uit de oogjes kijken.
Nadelen:
Tijdsduur :
Prijs :
Extra’s bij het bezoek:

Eerst in PHG gezien, nu weer in 'vaste' thuisbasis LR. Dame pijpt alleen met, en zoenen doet ze ook niet. Helaas, helaas, want verder zeer uitdagend en lief. Kan heel mooi dansen, zowel op de vloer als op de bar, en mijn hormonen slaan er van op hol.

Toch vanwege servicebeperkingen niet mee de kamer opgeweest. Maar ik moet me elke keer bedwingen... :luvlove:

JackD
25 mei 2008, 16:30
PMC ... FT weet ik niet.
Ben benieuwd hoe Randy deze combinatie gaat maken ... :D

Dit zou zomaar "mijn" Irina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11491) kunnen zijn. :wink:

Randy
25 mei 2008, 18:04
Hahaha! FT zal idd moeilijk gaan bij PMC. Suf van me, dank voor de correctie! Maar ze zei echt Lena, geen Irina. Maar het paspoort en de beschrijving zijn zeer overeenkomend. Tweelingzussen? :D

@mod, samenvoegen maar, denk ik.

smp
26 mei 2008, 15:21
Later op de avond binnen gekomen en mijn oog viel op haar mooi lichaam een van de mooiste dame samen met Ilze uit Letland
een lekkere sessie gehad en mijn avond was goed .
meer moet het niet zijn .