PDA

Volledige versie bekijken : Vera (Roemeense) ex-PHG ex GD



Willem2
21 mei 2008, 23:45
Naam : Vera

Nationaliteit / taal : Roemeense /alleen engels

Leeftijd : 23jaar

Haarkleur/lengte : Zwarte haren

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing :

Service : PZC, NMC

Extra : Nieuw

JackD
25 mei 2008, 17:00
Deze Vera liep ik bijna letterlijk tegen het lijf in een smal gangetje. Het contact was snel gelegd, een afspraak was vlug gemaakt. Volgden twee (volgens Vera's tijdsberekening drie) uurtjes op kamer 8.

Vera houdt duidelijk wel van een praatje ...
Gezellig, maar om nu middenin "de grote beurt" nog te informeren naar mijn beroep was niet echt lustverhogend.
Tijdens het neuken aan je werk denken is niet leuk; andersom kan wel ... :cool:
Dit was duidelijk geen doorsnee, maar zeker toch wel leuk, kamerbezoek .

Na afloop waren we volgens Vera drie uur op de kamer geweest en dus betaalde ik voor drie uur. Pas na een blik op de klok in de barruimte besefte ik dat ze zich een uur vergist had. Iets dat we later ook even besproken hebben.
Wat mij betreft zand erover, maar geen herhaling. Misschien een incident, misschien een punt van aandacht bij dit meisje.

Manni1A
25 mei 2008, 19:06
Ich kann ja leider nicht übersetzen, was Jack D geschrieben hat, aber mein Eindruck von Vera in Kurzform:
Vera ist sehr nett, aber servicetechnisch nicht unbedingt eine Empfehlung

Willi69
26 mei 2008, 12:08
Vera ist sehr nett, aber servicetechnisch nicht unbedingt eine Empfehlung
Dafür aber sehr anhänglich... :baeh:

Manni1A
26 mei 2008, 14:24
Dafür aber sehr anhänglich... :baeh:

Um allem aus dem Weg zu gehen, fahre ich mal lieber heute in den Living Room zu Ilze :D

chrisje51
29 mei 2008, 20:05
ziet er aardig uit, had teveel drank op, niet met het koppie d'rbij, kortom zeer matig

uurtje
1 juni 2008, 08:13
Dame is inderdaad nieuw. Dat merk je aan heel veel zaken. Zeker geen keuze voor de mainstream ijsbeer. Toch had ik he behoorlijk naar mijn zin.

Jorah Mormont
15 juni 2008, 00:30
Op de EM party aan het eind van de middag het diepe ingestapt met deze Vera. Achteraf had ik het beter niet kunnen doen:rolleyes:, want deze dame speelde duidelijk "dood lichaam" Totaal geen initiatief of responce. Ik heb na 10 min minuten de sessie afgebroken:ranting2:

Sonny:wink:

Boebel
4 september 2008, 19:10
zaterdag met deze dame meegeweest naar de kamer. was goed maar servicetechnisch heb ik betere gezien.

ziet er wel lekker uit:fuck:

HW1
5 september 2008, 07:41
zaterdag met deze dame meegeweest naar de kamer. was goed maar servicetechnisch heb ik betere gezien.

ziet er wel lekker uit:fuck:

Als ik deze topic lees, lijkt het wel een beetje op de Vera die ik voor een paar maanden in YY zag. Mooie meid, maar inderdaad doorsnee service.

Boebel
5 september 2008, 17:24
AL MET AL TOCH WEL EEN LEUKE ERVARING. IETWAT TE DOORZICHTIG VWB POEN, MAAR WEL LEKKER TOCH WEL:fuck::freu:

boebel 2
5 september 2008, 17:31
ik ben er ook met meegeweest bij was ze kei goed maar dat zal wel aan mij liggen

uurtje
5 september 2008, 18:48
Leuk man, al die boebels.

is getekend,

niet boebel 3

seksenfun
5 september 2008, 20:02
En dan die blauwe achtergrond hier, het wordt hier nog een heuse HWP.

timjava
24 mei 2009, 10:31
Deze dame had mij in de middag al vast bij mijn badjas, maar ik wist mij los te wrikken. 's avonds toch maar weer op haar af gegaan. Met deze dame een heerlijk half uurtje doorgebracht. Geen spijt gehad. Je kunt er leuk mee babbelen en ze heeft vooral veel humor. De kwaliteiteit van het pijpen en de sex is redelijk. Ze steekt nogal af bij de rest van de dames met haar bleke huidskleur. Een zonnetje zou haar goed doen. Herhalingsgevaar is aanwezig.

Johnny99
14 juni 2009, 10:53
Zaterdag voor de 2e keer met deze sympathieke dame op kamer geweest. En dit was weer heel leuk.

Bij het verlaten van de kamer vroeg ze of ik nog andere plannen had vandaag. Nee, die had ik niet. Maar wel gekscherend gezegd dat ik om de 5 minuten een kus kwam stelen bij haar. Zo gezegd, zo gedaan. Das pas aftersales.

Wat later, zittend op het schommelbankje, kwam ze erbij zitten en kreeg ik mijn kussen voor de rest van de hele avond. Maar goed ook want Patjeboemboem ontvoerde haar later voor langere tijd op kamer.

Later nog een kusje voor onderweg. Hele leuke meid!

seksenfun
14 juni 2009, 21:10
aan het eind van de middag het diepe ingestapt met deze Vera. Achteraf had ik het beter niet kunnen doen:rolleyes:, want deze dame speelde duidelijk "dood lichaam" Totaal geen initiatief of responce.

Oeps.... Uit uiterst betrouwbare bron vernomen dat deze dame een super service levert op de kamer. Heerlijk en goed tongzoenen, beffen, vingeren, heel goed pijpen.... De dooddoener zou pas op het einde volgens. Wanneer het op het eigenlijke neuken aankomt staart ze gewoon naar een punt en neukt dus vooral geen beetje mee. Jammer want als dat effe normaal zou kunnen zou ze een toppertje kunnen zijn, aldus nog volgens zeer betrouwbare bron.

Bosco
29 juni 2009, 16:57
sessie no.1
Onderweg naar de bar staande gehouden door Vera, bij binnenkomst van PHG werd ik al begroet door haar met een kneep in m'n bil. Ik gaf er toen geen aandacht aan. Na ongeveer 2 uurtjes luieren en zwemmen hield ze mij aan. En ze vroeg aan mij wat ik ging doen, ik zei dat ik wat te drinken ging halen en vroeg of ze ook wat wilde. Ja zei ze, ik wil jouw want jij bent nog niet naar de kamer geweest vandaag en ik ook niet.....dus we zijn allebei "virgin off today". :rofl: lachend gaf ik haar gelijk en zei dat we daar snel wat aan moeten doen.

Op de kamer zonder airco aangekomen begon ze gelijk met heerlijk tongzoenen en met haar hand kleine Bosco te bespelen, vervolgens daalde ze langzaam af waar ze van zachte pijpbehandeling over ging naar een steeds hardere manier. Kleine Bosco had het helemaal naar zijn zin. Toen ik vroeg of ze zich wilde draaien zodat ik haar vleermuis kon schoonlikken, liet ze zich lachend vallen bovenop mijn neus en mond. Om haar te corrigeren blies ik met volle kracht mijn laatste adem in haar vleermuis, met gevolg dat je het zelfde geluid hoorde, als je een scheet immiteerd op je arm. Natuurlijk lagen we helemaal in een deuk van het lachen. Na 'n paar minuutjes werd het weer tijd om serious te zijn. Ik haar schitterende mooie vleermuis met grote vleugels likken en zij het betere en hardere pijpwerk. Na een tijdje draaid ze zich om en zei dat ik langzaam ben, ik antwoorde dat zij ook langzaam is en 1 van de 10 moet zijn.:rolleyes: Ze vertelde dat ze alleen komt als ik haar keihard zou neuken. Dus jasje aan en er tegenaan. Eerst missionares met lekker tongzoenen erbij en daarna op z'n :fuck:. Zij spoorde het tempo op en commandeerde dat het harder moest.....uiteindelijk kwam ze klaar ( zei ze ) :rolleyes: Ik ging helemaal stuk...ik was zeiknat van de zweet, en zij ook.....voor mijn gevoel was het 100 graden in de kamer. Toen ik zei dat het nu haar beurt was om aan de slag te gaan, vroeg ze wat ze moest doen. Cowgirl antwoorde ik. Cowgirl ? vroeg ze vragend. Ja...jij on top zei ik. Dus ze gaat op kleine Bosco zitten en vraagd lachend "is dit cowgirl ?" bevestigend antwoorde ik. Gaat ze daar ineens gillen van " HHHEEEEHAAAAA, HHHHEEEEHAAAAA HOTJIK HOTJIK " en met haar armen zwaaien alsof ze een lasso beet heeft. Daarna weer de slappe lach met als gevolg een slappe kleine Bosco. Nadat we waren uitgelachen deed ze het jasje uit en ging weer over in het hardere pijpwerk. Aangezien ze geen FT doet zit er nu een gat in het plafond van kamer 5. :D

sessie no.2

Weer een kamer zonder airco, nog heter, geiler, lekkerder, en nog meer humor dan sessie no.1 met als bijzonder standje, zij staand voor het wagenwijd geopend raam en ik haar van achternemend, genietend van het uitzicht op de bloemetjes en de bijtjes.

Vera is helemaal geweldig, heerlijk lichaam, superlekker en zo gek als een deur. Herhalingsgevaar 100% :freu::lostit::luvlove:

marty01234
24 juli 2009, 13:33
Ben vorige week na lange tijd niet meer in phg te zijn geweest met haar naar een kamer geweest. Een vriend die mee reed zei is wel leuk om te doen.

Ze speelt leuk in het begin, maar ligt op het eind als zak zand in bed, van ga je gang.
Jammer.

voor mij niet voor herhaling vatbaar.

seksenfun
24 juli 2009, 14:00
Ze speelt leuk in het begin, maar ligt op het eind als zak zand in bed, van ga je gang.
Jammer.



Deze commentaar hoor je continue in de wandelgangen maar ook fluisterde men mij toe dat als je de moed er kan voor opbrengen je haar ook op het laatst van de sessie als een pluimpje zou kunnen optillen?

timjava
24 juli 2009, 18:14
maar ligt op het eind als zak zand in bed, van ga je gang.
Jammer.



Dit probleem had je met Clara (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=131381&postcount=15) ook.

Je moet de dames wel een beetje stimuleren, anders gebeurt er inderdaad niets:wink:

marty01234
26 juli 2009, 22:56
ik weet ze wel te stimuleren, echter hun mij schijnbaar niet. :bye:
de derde en vierde dame waren dan ook een toppers.:exactly[1]:

maar ach ieder z'n smaak, ze ziet er wel goed uit in indergeval.

marty01234

Bosco
20 september 2009, 13:48
My baby is back :freu:

:iloveyou:

MichelJ
17 juli 2010, 23:49
:wiederda:

Big30
18 juli 2010, 00:06
:wiederda:

Die Big30 toch ;), hij was woensdag in PHG maar tis pas dat op deze late zaterdagnacht dat MJ ons duidelijk maakt who is where and when :freu:.

Thxs MJ! Aan jou hebben we hier wat ;). Hmm Vera, is dat een Roemeense:eek:? Volgens mij was ze er woensdag ook, maar ben niet 101 % zeker.

MichelJ
18 juli 2010, 00:07
100% zeker zijn is ook genoeg :biggrin: ;)

Bosco
25 juli 2010, 12:55
=> voorlopig Golden dreams

MichelJ
25 juli 2010, 12:59
=> voorlopig Golden dreams

Kan ik mijn vrijkaartje voor GD nuttig besteden :freu:

Laursone
8 september 2010, 18:18
eine intellektuelle Rumänin - hat man ja nicht so oft.

Alles gut und nett, Cup C denk ich obwohl das täuschen kann da sie ja sehr schlank ist. ZK ja knutschen nein, sicher eine Empfehlung aber wohl eher keine Wiederholung.

Laursone
8 september 2010, 18:38
Leeftijd : 23jaar

Jahrgang 1982
und ganz sicher C natur

Bosco
12 september 2010, 14:09
Jahrgang 1982
und ganz sicher C natur

2 mal Fehler :hammer:

madiwodovr
15 september 2010, 23:17
Vanavond met Vera naar boven geweest. Louter positieve ervaring opgedaan. Het voorspel was leuk, doordat ze beneden al een beetje uitdagend deed en we even aan de bar hadden gepraat. Vervolgens boven gingen de trossen los. Eerst gewoon zoenen en langzamerhand ging ze naar benden. Daar werd mij gevraagd wat mijn voorkeuren waren en vervolgens werd dat keurig in uitvoering gebracht. Vervolgens op een gegeven moment sexen. Omdat ze niet de eerste was van de avond kon ik het wat langer vol houden. Dus meerdere standjes hebben we gedaan. Missionaris, zij boven en op z'n hondjes. Heerlijk!!! Gewoon echt een aanrader. Ik lees onderstaande berichten en concludeer dat sommigen wat tegenvallende berichten hebben. Wellicht moet je haar dan een beetje sturen of iets anders benaderen, want ik vond haar echt wel goed.

Kans op herhaling is zeker aanwezig. :biggrin:

Stiffmaster
20 september 2010, 19:43
Ook met Vera heeft Stiffie zaterdag de kamer gedeeld, had ik eerst voor een tijdje terug het fatsoen naar Bosco toe om haar met rust te laten, nu was ze echt aan de beurt, ik vind haar zeker lief en aardig en de rest is meer dan goed te noemen, deze dame zal zeker nog eens met Stiffie de kamer delen, om met haar woorden te praten, WHATTTTTTTTTTT :baeh:

Bosco
20 september 2010, 20:24
Niks sorry stiff, ze zit daar niet voor de kat z'n kut. ;)
Hoe vaker je gaat, des te beter voor haar. :biggrin:

Jimbo1
24 september 2010, 09:41
Vera stuift met een noodgang mijn top3 lijst in en zal met Melissa moeten strijden om de 1e plaats. Als je een klik met haar hebt is het een enorm leuke meid waarmee je een geweldige tijd kunt hebben. Geheel tegen mijn voornemens in twee keer met haar op de kamer belandt en vooral de tweede keer voornamelijk besteed aan kletsen. I know, dat is voor velen niet de reden om te gaan kameren maar het was voor mij dubbel en dwars een goede investering. Veel gelachen en gepraat, ook over privé zaken die ik hier privé zal laten.

Vera is mooi, erg intelligent, ook zeker professioneel maar dat probeert ze ook niet te verbloemen. Ze weet hoe het werkt in deze business, is lief als je dat wilt maar ook stout als je dat wilt :) Kortom, dit is een echt Jimbo1 meisje, ik hoop dat ze nog lang in GD zal blijven. Prestaties op de kamer zijn goed, maar daar bovenop is het gewoon erg leuk gezelschap.

Ze gaf me (onbedoeld) bijna een ferme kaakslag tijdens het rollebollen op bed zodat ze nu voor lange tijd bij mij in het krijt staat :)

Vera, we'll meet again!

Stiffmaster
24 september 2010, 11:36
.
Vera stuift met een noodgang mijn top3 lijst in en zal met Melissa moeten strijden om de 1e plaats. Nu wordt Stiffie toch nieuwsgierig wie dan de derde topper in jouw top3 mag zijn :gruebel:

Ze gaf me (onbedoeld) bijna een ferme kaakslag tijdens het rollebollen op bed zodat ze nu voor lange tijd bij mij in het krijt staat :)Jimbo1 houd stiekum van een beetje SM :biggrin:

Vera, we'll meet again!

Jimbo1
24 september 2010, 12:16
Nu wordt Stiffie toch nieuwsgierig wie dan de derde topper in jouw top3 mag zijn
Daar staat de Poolse Kate die tussen het praten door ook nog tijd ziet om je op een andere manier te verwennen

Jimbo1 houd stiekum van een beetje SM
Die opmerking is geheel voor jouw rekening :) Laten we het zo zeggen: het was mijn eerste ervaring met lichamelijk geweld in een club en idd, niet slecht bevallen :)

madiwodovr
27 september 2010, 00:40
:biggrin:Vandaag even punten gescoord bij Vera!!! What...?! Ja hoor. Ik had onthouden dat het haar verjaardag was en dus heb ik haar even de felicitaties overgebracht. Uiteraard ook van haar grootste fan Saabiejojo... Naja, ze vroeg zelfs of Saabie er niet was. Ze was zelfs een beetje teleurgesteld dat haar liefje niet mee was. Moest Ronnie de klus maar klaren en die heeft haar wel een verjaardagscadeautje gegeven in de vorm van een afgevuurd kogeltje...

Golden Dreams
11 november 2010, 12:17
Deze Roemeense dame is weer terug van weg geweest, en zit met smart op jullie te wachten ;)

Dalton
11 november 2010, 13:11
Maak het bed maar warm ik kom eraan:freu::freu::freu:

protester
14 december 2010, 13:38
Enkele weken een topdag met deze dame gehad. Prima vermaak op de kamer en een super aftersales. Kan iemand mij vertellen wanneer deze dame weer in GD komt of waar ze naar toe is?

Golden Dreams
14 december 2010, 13:43
Als ze weer terug is, laten we het zeker weten. Op dit moment zit ze in haar thuisland.


Enkele weken een topdag met deze dame gehad. Prima vermaak op de kamer en een super aftersales. Kan iemand mij vertellen wanneer deze dame weer in GD komt of waar ze naar toe is?

Golden Dreams
19 februari 2011, 22:34
Vera is weer terug van haar welverdiende vakantie!!!

protester
25 februari 2011, 09:16
Vera is weer terug van haar welverdiende vakantie!!!

En dat heb ik geweten ook :biggrin:. Wat een vrouw :luvlove:.

Vera weet een man te plezieren. In en aan de bar altijd tijd voor een gesprek en geeft je hierbij alle aandacht. Op de kamer echt ge............. :hammer:, tja dat hou ik lekker voor mijzelf.

Super is het, elke keer anders en afwisselend. Wat moet ik nog zeggen (ben eigenlijk nog sprakeloos), voor mij kan het niet beter!

MiniME
3 maart 2011, 20:37
Optisch aantrekkelijke dame, ook vriendelijk in de omgang. Door matige sessie met Lucia helaas geen trek meer in nog een sessie, dus geen kamerervaring mee opgedaan. Als ik Sonny zijn verhaal zo lees, misschien maar goed ook...?

Golden Dreams
9 mei 2011, 12:12
Vera is back from holiday :)

charlieh47
4 juni 2011, 12:02
paar weken terug Bij GD geweest en tot mijn stomme verbazing zat daar Vera weer aan de bar.Madam was even 2 maanden met vakantie geweest.
Heb goede ervaring met haar. zeer spraakzaam net als ik mag graag kletsen met deze dame. ze houdt wel van een geintje.
daarna met haar een uurtje naar de kamer geweest, vindt haar een topper. heeft gewoon een lekker lijfje en zoent heerlijk.
was voor mij met haar ook niet de eerste keer. en zal ook niet de laatste keer zijn. ze weet waar een man van houdt.

Boy69
5 juni 2011, 10:07
Donderdag heb ik met haar mogen kameren.
Ik heb maar 3 woorden voor nodig om mijn ervaring met Vera te beschrijven:

Zeer goede service !

charlieh47
20 juli 2011, 13:01
is vera trouwens al terug? want ze was weer op vakantie.

Golden Dreams
20 juli 2011, 14:42
Vera komt ( volgens haar sms ) in 2 a 2 weken weer aanwaaien :)

Golden Dreams
22 augustus 2011, 15:53
Vera is weer terug van weggeweest, en heeft een sexy vriendin ( Liana / 1.65m / half lang donker haar / kleine C cup / 20jr ) ( MJ type ;) ) meegenomen uit Roemenië!

Jimbo1
22 augustus 2011, 16:00
Vera is weer terug van weggeweest, en heeft een sexy vriendin ( Liana / 1.65m / half lang donker haar / kleine C cup / 20jr ) ( MJ type ;) ) meegenomen uit Roemenië!

Damn! Net gemist! :(

Golden Dreams
22 augustus 2011, 16:19
Wordt van de week weer even plek maken in de agenda ;)

Jimbo1
22 augustus 2011, 19:33
Wordt van de week weer even plek maken in de agenda ;)
Not gonna happen.. :-(

charlieh47
16 september 2011, 12:17
donderdag avond toch even naar Gd geweest. tegen 19.15 reed ik de parkeerplaats op. weinig auto's stonden er. dus dacht gelijk alle keus voor mij vanavond.
mij snel in het ijsbeerpak gehezen en naar binnen gelopen. gelijk vooraan zat issabel, even begroet en met haar gesproken.
Aan de bar zat vera. waar ik vaker mee gekamerd heb. heb gewoon iets met die dame. leuke gesprekken, beetje klieren van beide kanten. en deze dame heeft een perfecte service. zij kwam met het voorstel om even ergens anders te gaan zitten om dat er meer dames vlak bij zaten.
zijn maar achter op een bank gaan liggen. knuffelgehalte 100%, soms een lekkere zoen, want ze houdt niet van om beneden te zoenen.
dus maar een kamer opgezocht. was wel even schrikken toen ik gelijk mij zelf vol in de nieuwe spiegelwand zag haha.
toen maar lekker tegen elkaar aan gaan liggen en vrijen. dan komt Vera hellemaal los. ze bespeelt je echt perfect.
en ze daagt je uit en dan probeer haar maar eens uit te dagen. ze neemt de tijd en het is ontspannend, tijdens een inspanning.
maar kleine charlie begon dan ook al snel te steigeren , dus de condoom ging er maar snel om.
na dat we beide het hoogte punt bereikt hadden zoenden we lekker verder en wou Vera gewoon meer. ik kreeg me toch een pijp beurt er over heen, dat ik een kramp aanval kreeg in mijn linker kuit. zelfs daar weet zij raad mee. na deze aanval nog maar een keer in doggy styl haar genomen.
en zo het uur of iets langer lekker vol gemaakt. bij deze dame is het herhaalingsgevaar 100%. Vera is voor mij , mijn grote favoriet.
omdat sevice en het alles er om heen gewoon perfect is.
zijn toen maar naar beneden gegaan en na beide gedoucht te hebben, nog heerlijk samen met vera, issabel en dehlia op een bank gezeten en lol maken.
dan is het heerlijk dat 3 van deze prachtvrouwen tegen je aan liggen,
het was weer een leuke avond en een goed begin van mijn vakantie. tot snel.

Jimbo1
19 september 2011, 13:30
Ik was afgelopen donderdag ook in Golden Dreams en tot mijn vreugde zag ik Vera daar weer. Omdat Laura mijn volle aandacht had niet met haar gekamerd maar wel een leuke tijd met haar gekletst en geouwedeeveepeet. Wanneer je door haar wat arrogante uitstraling heenprikt is Vera uitermate leuk gezelschap, ze heeft een soort humor waar ik erg van hou. Nog even een trio met haar en Laura overwogen maar ze werd weggekaapt (waarsch. door charlie47). Vanwege ervaringen in het verleden komt ze weer op mijn to-do lijstje.

charlieh47
21 september 2011, 12:56
jimbo1, om hier nog even op de reageren.......ja ik was het wie Vera voor je neus weg kaapte, maar zag geen bordje van gereserveerd staan.
sorry voor dit.

Jimbo1
21 september 2011, 14:40
jimbo1, om hier nog even op de reageren.......ja ik was het wie Vera voor je neus weg kaapte, maar zag geen bordje van gereserveerd staan.
sorry voor dit.

Geen probleem hoor, ik had m'n handen toch al vol ;)

jeegee
26 september 2011, 19:27
Moet na de discussie gelezen te hebben toch even reageren. Mijn ervaring met Vera is (tot mijn spijt) niet bijster goed. Vera had al mijn aandacht en ik was er zeer op gebrand om met haar te kameren, maar ze drong voortdurend aan op een triootje met een collega van haar. Ze begreep niet (of wilde er niet aan) dat mij dat niet interesseerde en bleef maar aandringen. Ik ben maar afgehaakt. Misschien wilde ze mij wel niet. Kan ook natuurlijk... Maar de volgende keer zal ik haar vriendelijk goeiendag zeggen. (Ik)zeg nooit nooit...

Golden Dreams
12 maart 2012, 17:46
Voor alle liefhebbers van deze sexy dame ( en Bosco )... Ze is weer aanwezig :)

MichelJ
12 maart 2012, 17:49
Voor alle liefhebbers van deze sexy dame ( en Bosco )... Ze is weer aanwezig :)

Mijn broer is een aardige gozer, maar dat ijsberen liefhebber van hem zijn............... :biggrin:

egon, Dr. Rammler
12 maart 2012, 22:11
Voor alle liefhebbers van deze sexy dame ( en Bosco )... Ze is weer aanwezig :)

lass man für mich ist die auch gut :biggrin:;)

Golden Dreams
19 augustus 2012, 12:37
Vera is na een kleine vakantie, weer terug @ Golden Dreams!

Jimbo1
7 september 2012, 10:40
Gisteren weer een uitermate aangename dag doorgebracht in Golden Dreams (Algemeen verslag volgt later). Praktisch de hele dag in het gezelschap van Vera doorgebracht die na enkele maanden Roemenië weer is teruggekeerd. Bij binnenkomst zag ik haar al zitten, ben even naar haar toegelopen om hallo te zeggen en niet meer bij haar weggeweest. Vera weet me steeds weer te verrassen. Intelligente en leuke gesprekspartner die, wanneer je van haar humor houdt, erg aangenaam gezelschap is. Ondanks het feit dat er ook andere van mijn favorieten (Fernanda, Liana) aanwezig waren het toch maar bij een Vera-dagje gehouden en daar geen seconde spijt van gehad. Twee keer met haar gekamerd en genoten van haar kwaliteiten aldaar maar eigenlijk nog veel meer genoten van haar gezelschap. Een 10 met een griffel en een dikke zoen van de meester.

Jimbo1
24 september 2012, 15:05
Het stond eigenlijk niet in de planning, maar vanaf binnenkomst (13:00u) tot vertrek (23:30u) eigenlijk continue in het gezelschap van Vera doorgebracht. Het overkomt me in GD veel vaker dat ik de hele dag aan 1 dame blijf 'hangen' en, eerlijk gezegd, er zijn veel ergere dingen te bedenken dan aan Vera te blijven hangen. Vera was de eerste die ik tegenkwam, ben bij haar gaan zitten er er niet meer weggeweest. 's Middags een sessie van 2 uur en deze 's avonds nog weer eens herhaald. Vera is op en top een professional, erg goed in de pre- en aftersales en op de kamer precies die dame die jij wilt dat ze is. Als vaker gezegd: je moet met haar klikken en een beetje dezelfde humor hebben, dan heb je een toptijd met haar. Ik hoop dat ze nog lang in Schüttorf blijft.

MichelJ
14 oktober 2012, 21:33
...en heeft een sexy vriendin ( Liana / 1.65m / half lang donker haar / kleine C cup / 20jr ) ( MJ type ;) ) meegenomen uit Roemenië!

Inderdaad een leuk ding die Liana :biggrin:

Golden Dreams
4 februari 2013, 12:40
Ook Vera is weer terug in Golden Dreams :)

Golden Dreams
7 juni 2013, 18:45
Weer terug in GD

StrikerXMF
9 juni 2013, 12:39
Die Jimbo weet het altijd zo leuk te brengen. Ik hoop niet dat het een teleurstelling wordt. Ik heb twee nieuwe klikkers gepakt en ik stap zo de auto in richting het paradijs. BBQ vandaag?

Jimbo1
16 juni 2013, 12:39
She's back. Better than before, stronger than before and more beautiful than before. Zo'n 8 uur in haar gezelschap doorgebracht, het hadden er ook meer mogen zijn wat mij betreft. Op 2 juli vertrekt ze weer richting Roemenië, om dab hopenlijk in Augustus weer terug te zijn in GD. Can't wait...