Volledige versie bekijken : Zinloos feit van de dag.
Op 22 mei 2002 schreef ik me in op hookers.nl.
Op 22 mei 2008 schreef ik me uit op hookers.nl, en werd meteen geband voor een paar weken zodat ik me niet uit kan schrijven :confused:. Klantenbinding?
Willem2
22 mei 2008, 23:54
Op 22 mei 2008 schreef ik me uit op hookers.nl, en werd meteen geband voor een paar weken zodat ik me niet uit kan schrijven :confused:. Klantenbinding?
Je kan je niet uitschrijven op hookers. Dat kost namelijk leden en dat is niet handig hé ;)
Wie had het nu onlangs over een ezel :rolleyes:
:wink:
rplover
23 mei 2008, 14:15
Het is van uw vrienden dat je het moet hebben :confused:
Daar kan ik dus (met mijn beperkt intellect) totaal niet bij. Klantenbinding? Ik noem dat gewoon te belachelijk voor woorden.
Ze zullen misschien in de wandelgangen gehoord hebben dat je geen moderator meer bent hier, dus van generlei commerciële waarde meer voor hen :teuflisch
:wink:
hookers.nl? Daar kwam ik ooit vroeger wel eens op, maar sinds ik dit forum ken, kom ik er vrijwel nooit meer op :)
Goedemorgenallemaal
23 mei 2008, 22:51
hookers??
Ha, daar heb ik van dit forum vernomen....