PDA

Volledige versie bekijken : Eindhoven, Huize Yvonne, Tongelresestraat 31, Iriss (ex-Tessa, YP)



bootyfan
23 mei 2008, 18:42
Dag wandelaars, graag even uw aandacht voor een supergirl.
Toen ik midden februari 2008 voor het eerst naar YP trok voor een uurtje plezier, wilde ik eigenlijk naar een ander meisje. Deze was er echter even tussenuit en de ontvangstdame van het moment, Natasja, raadde me aan om 'het' eens met Iriss te proberen.
Ik zeg het jullie, de beste tip die ik ooit had kunnen krijgen.

Het uur dat erop volgde was voor mij een openbaring. Dit was echt 'hoe het moet zijn'. Sindsdien ben ik een echte 'Iriss-addict' geworden en bezoek ik haar praktisch wekelijks. Als ik dan terug buitenkom na één of twee uren, denk ik alweer terug aan de volgende keer...
Iriss heeft haar naam perfect gekozen. Een iris heeft ontelbaar veel kleuren. Zo heeft Iriss ook ontelbaar veel facetten. Ze is dan ook moeilijk te omschrijven, maar ik doe een poging.

Lichamelijk: een mooie brunette, halflang haar, van midden twintig, +-1,70 m lang, slank en licht sportief gebouwd, lekker gebruind lichaam, cupje C75, ogen die je helemaal doordringen.
Karakter: onmiskenbaar een Brabantse meid. Ze is heel direct, open en spontaan.
Sex: STOMEND! ... De 'klik' tussen jou en haar moet er natuurlijk wel zijn, maar dat zal wel bij elk meisje zijn. Als deze klik er is, komt alles echt vanzelf op zijn plaats. Veel is mogelijk, maar op z'n fijnst is het als je de dingen spontaan laat gebeuren, dus geen planning maken van tevoren. Gewoon beginnen met lekker zoenen en van daaruit verder op verkenning.
Eens op gang geraakt, garandeer ik je, dat ze je alle hoeken van de kamer laat zien! En... ook de 'Griekse' fans zijn welkom bij Iriss. Een kontje om van weg te dromen en ze kan er weg mee...

Binnenkort is het weer zover! Ik popel al van ongeduld en raak al helemaal opgedraaid bij deze gedachte.
Kijk zeker uit naar mijn recensie over deze date. 'I shall not spare you any details !'
Tot volgende week!
Bootyfan

PS: voor foto's en meer info kan je terecht op de site van YP:
eroticweb.nl
Er is ook een forum dat zeker de moeite is om je voor te registreren.

Big30
24 mei 2008, 01:30
PS: voor foto's en meer info kan je terecht op de site van YP:
eroticweb.nl
Er is ook een forum dat zeker de moeite is om je voor te registreren.

Website + Forum:
Website + Forum YP (http://www.eroticweb.nl/website/index.htm)

:wink::wink:
Big30

Clan
24 mei 2008, 08:54
[QUOTE=bootyfan;75720]Dag wandelaars, graag even uw aandacht voor een supergirl.
Bootyfan

Ik vrees dat ik weet wie dit is;)
De klik zal er inderdaad moeten zijn, bij mij was deze er zeker niet. Misschien dat ze er toen nog niet zo lang werkte want het is alweer even geleden.
Ik moet zeggen, een prachtige meid met idem lichaam, vandaar dat ik er ook direct voor viel:p
Op de kamer vond ik het allemaal wat zakelijk, maar voor de liefhebbers van bloedmooie vrouwen zeker een aanrader:wink:

Hmmm, vorige week was ze er in elk geval niet, of ze was bezet

bootyfan
5 juni 2008, 00:01
Ohohoh... medewandelaars, gisteren was het eindelijk weer eens zover !!!
Two houres in heaven with the devil in disguise...

Het weer zat serieus tegen. Drijfnat toegekomen bij YP, maar alvast weer eens supervriendelijk opgevangen door Natasja. Toch even moeten wachten aan de bar. Iriss zat nog even vast in het verkeer. AAAAhhh! Maar ik had nog wat geduld over. Geen probleem dus... Na een lekker koffie'tje was ik terug volledig opgekikkerd en nog beter nieuws, Iriss had arrived! :zauberkis

De kamer had ik al afgerekend, meteen al gebruik makend van de speciale korting van 10 euro. Dobbelen ook al, maar deze keer geen geluk...
'Heaven' was deze keer kamer 7, een mooi kamertje langs de bar, met een extra attractie... een grote, mooie douche!
Iriss was in vorm en had er duidelijk zin in. Nu had ze wel wat minder kledingstukken aan, vergeleken met mij, maar ik had mijn hemd nog niet uit of zij was al naakt! Even was ik weer eens sprakeloos bij het zien van al dit moois, maar ik herpakte me en mijn resterende kledij hing al snel aan de haak.

Eerst eens uitgebreid begonnen met wat geknuffel en gezoen :love:. Djeezus! Dit bracht ons al in hogere sferen...
Even opschuiven naar het bed, Iriss op handen en knieën erop met haar prachtige 'booty' naar de spiegel toe. Ik bleef zo even voor haar staan en liet me een pijpbeurt welgevallen om 'U' tegen te zeggen. Haar mondje en het spectaculaire uitzicht zorgden echter al gauw voor een aanpassing van het scenario. Iriss vleide zich neer op het bed, MAN! wat ziet ze er toch heerlijk uit! Lekker gebruind, verleidelijke blik en een duivels glimlachje. ONmogelijk om hieraan te weerstaan! Ik geloof dat ik elk plekje van haar heerlijke lijfje geproefd heb... Nog wat 69-en... Ik zeg het jullie, zo krijgt ze me telkens op het puntje van mijn stoel! Toen ging het eerste doompje erover en liet Iriss zich lekker langzaam over me zakken. De souplesse waarmee ze op en neer ging... super... maar nu al komen zou zonde zijn.
Even pauze...
We gaan langs elkaar liggen, 'lepeltje', en genieten van elkaar... Ik op zoek naar haar 'gevoelige' plekjes. Ze geniet duidelijk als ik met mijn vingers zachtjes over haar huid beweeg, langs de welving van haar bips naar boven, langs haar taille en verder. Ondertussen zachte kusjes op haar rug, haar schouders, nek... en uiteindelijk vind ik haar mond terug. Zoenen met Iriss, het heeft een opzwepend effect op me!
Het tweede uur moet nu al een heel stuk gevorderd zijn. We beginnen praktisch terug waar we gestopt waren. Ik bef haar, zij pijpt mij, we neuken... bijna klaar voor het sluitstuk van vandaag.
Lekker samen onder de douche. Het warme water zorgt voor dat extra effect. Terwijl we er samen onder staan, brengt Iriss me tot bij haar kontje en helpt me om langzaam bij haar binnen te dringen. Wow, ongelooflijk lekker!
Langzaam, dieper, dieper, sneller, sneller, :fuck: met een onhoudbare kadans gingen we door tot uiteindelijk ... daar was het...
Twee uren van genieten, teasen, opwinden, verwennen resulteren in een mega-orgasme!
Trillend op onze benen wassen we elkaar nog en drogen ons af.

Zo, de uren zijn gevlogen en we kleden ons terug aan. Nog even wat gebabbeld en gekust en toen...
Toen vond ik me half in trance terug op straat. Onderweg droomde ik van wat ik allemaal net beleefd had en ....
ja hoor... wanneer ik haar weer zou zien. Tja, serieus verslaafd aan deze drug, de IRISS-drug !

Greetz, beste medewandelaars, en tot een volgende...
Bootyfan :cool:

bootyfan
7 november 2008, 12:52
Medewandelaars,

Een zwarte dag in mijn leven.... Iriss heeft zich definitief teruggetrokken uit de sector.
Geen verhuis naar een andere locatie, maar gekozen voor een andere job, een ander leven, familie...
Ik wens haar alle geluk toe en hoop dat ze af en toe nog eens aan me denkt.
Vergeten zal ik haar alleszins niet!

:heul:

Bootyfan

CLUBSPORT
17 maart 2009, 22:50
in het verleden heb ik haar wel eens zien zitten terwijl ik aan de bar zat

bootyfan
18 maart 2009, 00:57
in het verleden heb ik haar wel eens zien zitten terwijl ik aan de bar zat

Het zal echter bij 'het verleden' blijven...
Ik heb recent nog contact gehad met haar en ze is nog steeds op het zgn rechte pad. Dus een terugkomst zit er niet in.

Bootyfan

maudje
2 oktober 2009, 07:44
Het zal echter bij 'het verleden' blijven...
Ik heb recent nog contact gehad met haar en ze is nog steeds op het zgn rechte pad. Dus een terugkomst zit er niet in.

Bootyfan


Toch wel Bootyfan....

kater
2 oktober 2009, 17:30
Als of Booty dat nog niet wist :biggrin::biggrin::biggrin:

bootyfan
5 oktober 2009, 19:29
Als of Booty dat nog niet wist :biggrin::biggrin::biggrin:

oh yeah ! I Know !
:cool:

Bief2
8 oktober 2009, 09:45
Link naar Tessa (ex-Iriss) met info en foto's (http://demeisjesvandehofstraat.nl/hofstraat/Tessa.html)

maudje
4 december 2009, 00:17
Iriss, die terug kwam bij YP onder de naam Tessa is verhuisd naar Huize Yvonne, tongelresestraat 319. Daar is ze werkzaam onder de naam Iriss. Op woensdag middag en donderdagavaond en in de even weken op zaterdagmiddag of avond. Net hoe het valt.

Foto's en omschrijvingen zullen op de site van Huize Yvonne komen te staan.

gignnl
3 februari 2010, 22:11
is ze dit toevallig heren?
http://www.kinky.nl/Advertentie_Lekker_geil_meisje_ontvangt_in_Eindhov en.aspx?id=99027&show=home