Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, Maart 2008
Jorah Mormont
2 maart 2008, 13:14
Afgelopen vrijdag opweg terug naar Nederland was de verleiding wel heel erg groot wanneer je 30km voor Venlo opeens door een wel heel erg bekende omgeving rijdt. Ik kon het niet over mijn hart krijgen om direct naar Nederland door te rijden. Ik heb pas in Oedt besloten om naar PHG te gaan. VV zou de andere optie zijn geweest.
Ik was net voor 16:00uur binnen en trof een nog rustig PHG aan. Al redelijk veel dames, ik schat zo'n 30. Dit aantal liep in de loop van de avond op naar ik schat 50. Veel bekende gezichten bij de dames, maar ook een aantal nieuwe.
Een goed uur later komt ook Picasso1 binnen. Gezellig met hem de avond doorgebracht. Ik heb een sessie gedaan met de Roemeense Selena (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7208)en Oekrainse Nati (Natasha). (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=592)
Er waren veel Roemeense dames, maar niet de leden van de vaste kern Loredana en Kiara. Opvallend was het aanbod Poolse dames. Ik zag alleen Asha en nog een andere waarvan ik de naam niet ken. Jena uit Tsjechië was er ook. Wel weer een aantal Russisch sprekende dames.
Eten was weer goed. Kip en spare ribs.
Ik heb tegen 23:00uur Picasso1 alleen achtergelaten. Ik heb nog getwijfeld voor een derde ronde, maar de tot dan toe 9 dames van die week zat toch wel aardig in mijn eieren. Sonny was toe aan pauze:rolleyes:
Het was weer een geslaagd bezoek aan PHG. Het blijft toch wel de oude vertrouwde plek voor Sonny.
Sonny:wink:
Jansen
2 maart 2008, 15:58
Ik zag alleen Jena uit Tsjechië was er ook.
Sonny:wink:
Ik neem aan dat je Jena/Jane uit Slowakije bedoelt zij zou nog aanwezig moeten zijn.
Flurkman
4 maart 2008, 23:53
Heb ik iets gemist, of worden er geen "aanwezigheidslijsten" meer gepubliceerd...?
Nog steeds weinig Russische meisjes (ik droom 's nachts nog geregeld van Rosie)??
En geven Dominica en Veronica (beide Pools) nog geregeld acte de présence?
Graag een reactie, desnoods "ohne Gewähr"...
NB Waarom "ohne Gewähr"?? Es sind doch nicht die Lottozahlen...
Jansen
5 maart 2008, 11:53
Toch PHG geworden omdat Nicole niet aanwezig was in L.R. en Veronica in V.V.
Samen met Sonny naar PHG waar weinig ijsberen waren maar wel voldoende dames.
Veel Roemeense en Asha.Anetta,Veronica,Brooks,Naomi,Jenna.Lorena e.a.
Me terug getrokken met de nieuwe Lorena uit Duitsland maar meer Marokkaans
Zie Lorena.
Vandaag zien we wel ik denk V.V. ook samen met Sonny.
blowjob
7 maart 2008, 01:26
hallo ijsbeertjes,
Hier ben ik weer,lang van weg geweest. Ben effe op vakantie gegaan,had het nodig:thefinger
Wat is het laatste nieuws in happy garden????:D
Randy
9 maart 2008, 12:54
Al bij het binnenkomen zag ik verschillende dames langskomen waar ik even mijn nek voor verrekte. Ik was weer thuis! IJsberentenue aan, en hop de bar in.
Het was vrij rustig qua beren en dat zou het die avond verder ook wel blijven. Ik heb een 30+ dames gezien. Die ik kende: Adella, Ina, Anna, Maria, Nicoletta, allen Roemeens, Ebru (T), Dominica, Melanie, Lazarina, Elly (B), Jenna/Jana, Conny.
Grote verrassing was om Anna (R) weer te zien! Toen ik aan het uitrusten was van een sessie met Ebru, kwam ze bij me zitten, en is eigenlijk de rest van de avond niet meer weggegaan. Erg aangenaam!
Toen we terugkwamen van de kamer en zij nog aan het opfrissen was, kwam haar vriendin Maria pontificaal naast me zitten, rug naar me toe, en zei slechts 1 woord: massage! Ach vooruit, en ik heb haar even gekneed. Dat had tot gevolg dat Nicoletta en Ina ook liefjes kwamen vragen of zij... Ja hoor, lieverds. Daarna weer lekker met Anna gekletst en geknuffeld tot bijna sluitingstijd...:smkiss:
mrwize
10 maart 2008, 11:58
Hello Allemaal.
Ik zal op woensdag in fkk land zijn. Weet nog niet als ik GT of PHG zal bezoeken.
Om zeker te zijn, is Lisa ( melissa uit polen ) nog in phg ?
Bedankt voor uw antwworden.
MR wize.
P.S. sorry for spelling mistakes and so on but I ve got a hard time writng in dutch ...
Jansen
11 maart 2008, 01:13
Hello Allemaal.
Ik zal op woensdag in fkk land zijn. Weet nog niet als ik GT of PHG zal bezoeken.
Om zeker te zijn, is Lisa ( melissa uit polen ) nog in phg ?
Bedankt voor uw antwworden.
MR wize.
P.S. sorry for spelling mistakes and so on but I ve got a hard time writng in dutch ...
Melissa was twee weken terug nog wel in PHG maar zij werkt tegenwoordig niet meer elke dag wat ze in GT wel deed.
Woensdag zie meetingpoint en stuur me maar een i.m. om af te spreken en ik vertel hoe je mij herkent.;)
Ja je kan het ook aan de kamer zien die moet meestal na mij weer verbouwd worden :rofl:
Ja je kan het ook aan de kamer zien die moet meestal na mij weer verbouwd worden :rofl:
En ontsmet worden :rofl:
Willem2
11 maart 2008, 10:24
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=66772#post66772
Als hij het dan zelf doet krijgt hij nog meer seks:rolleyes:
Willem2
11 maart 2008, 12:04
Klein lijstje van dames die maandag aanwezig waren ( ongeveer 35-40 dames) : Adella, Alicia/Alison, Agelina, Anna/Anni, Anna, Asia, Chris, Dani, Emy, Eva, Georgiana, Grace, Joyce, Julia, Kira, Lazarina, Leyla, Melanie, Moni, Paulina, Sofie, Vanessa,.....
Manni1a die ook aanwezig was zal wel aanvullen en anders doet Knabbel dat wel of Rob10 of heel misschien Lindberg dan wel FTotal.
Manni1A
11 maart 2008, 12:18
Besser eine unvollständige Anwesenheitsliste (@Willi69) als gar keine mehr :green_smi
Für einen Montag war der 10. März ein außergewöhnlich guter Tag, was nicht nur an Leilas Comeback lag. Anwesende Forumler waren Willem2, Knabbel, Manni1A, Ftotal (mit Anhang) und die durch Leila spontan angelockten Theo-Loge und Lindberg.
Anwesende Mädels am Montag, dem 10.03.2008 (circa 35, D=Deutschland):
Adella (Rumänien), Alison/Alicia (Polen), Angelina (Spanien), Ani (Bulgarien), Asha/Asia (Polen), Chris (Ungarn), Dani (Türkei), Eva (Rumänien), Emmy (Thailand), Grace (Ungarn), Jasmin (Türkei, neu, EX-GT und Ex-LR), Jagoda mit Freundin (beide Polen), Joyce (D/Marokko), Kasia (Polen), Kinga (Polen), Kira (D), Julia (Rumänien), Lazarina (Bulgarien), Leila (Litauen - die Legende ist zurück), Leyla (Türkei), Maria (Rumänien), Melanie (Litauen), Paulina (Polen), Salome (Portugal/ Tschechien, neu), Sheila (Brasilien, neu), sowie ca. zehn mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Neben der guten Besetzung und dem sehr guten Essen stand ein Thema auf der Agenda: Was macht eigentlich Willi69?
Manni1A :wink:
Manni1A
11 maart 2008, 12:20
Klein lijstje van dames die maandag aanwezig waren ( ongeveer 35-40 dames) : Adella, Alicia/Alison, Agelina, Anna/Anni, Anna, Asia, Chris, Dani, Emy, Eva, Georgiana, Grace, Joyce, Julia, Kira, Lazarina, Leyla, Melanie, Moni, Paulina, Sofie, Vanessa,.....
Manni1a die ook aanwezig was zal wel aanvullen en anders doet Knabbel dat wel of Rob10 of heel misschien Lindberg dan wel FTotal.
Okay, ich bin 14 Minuten später dran - dafür ist meine Liste länger :thefinger
Und der geneigte Leser kann jetzt beide Listen kombinieren und wird auf die Anzahl von 35 bis 40 Mädchen kommen :D
Manni1A :wink:
Willi69
11 maart 2008, 21:33
...stand ein Thema auf der Agenda: Was macht eigentlich Willi69?
Pause! :sleep: Ich warte, bis die Eintrittspreise erhöht werden, dann sind meine Freikarten mehr wert... :D
Jansen
11 maart 2008, 22:09
Gezellige vent ;) stel je een keer voor als je in Gt ,PHG,L.R. of VV komt.
groetjes van een sloper :rofl:
Je kent me maar al te goed. Gelukkig ben ik wat jonger en heb ik minder last van Alzheimer :D
Jansen
11 maart 2008, 23:27
Je kent me maar al te goed. Gelukkig ben ik wat jonger en heb ik minder last van Alzheimer :D
Sorry schiet me even niet binnen .:o
Picasso 1
13 maart 2008, 03:41
Sorry schiet me even niet binnen .:o
Zodra je hem herkent lig je in een deuk. Duidelijkheid is snel gecreeerd als vrolijke janm je nou gewoon een mailtje stuurt waarin een specifieke situatie/gesprek tussen jullie beiden. Maar ja, sommige belgen komen niet op zulke briljante ideeen :rofl:.
The Joker
14 maart 2008, 01:20
Voor de afwisseling weer eens naar de PHG gegaan, op kosten van de ijsberen tombola :cool:.
Na een lekker ontbijt en wat relaxt te hebben viel het me op dat de dames bezetting overdag nogal magertjes was.
Na het -altijd lekkere- diner kwam Pablo de Cocktail God zijn kunsten vertonen zoals elke woensdag en zaterdag.
De huis DJ scheen in Hongarije te zitten, dus we moesten het doen met voetbal op het scherm en tussendoor de videoclips van Hit24.
Een paar cocktails verder stond er ineens zomaar pizza voor mijn neus en hadden we alweer geen tijd voor de vrouwen.
Toen ik eindelijk wat uit wilde zoeken aan de bar (er was inmiddels volop keuze, veel meer vrouwen dan mannen) draaide mijn maag zich ineens om en moest ik helaas onverrichter zake kotsmisselijk naar huis vertrekken.
Ik vermoed dat de combinatie van cocktails en pizza dodelijk was voor mijn maag, maar het kan helaas niet altijd feest zijn.
Wat in het vat (de zak) zit verzuurt gelukkig niet.:baby2:
Picasso 1
15 maart 2008, 20:24
Toen ik gisteren bij de parkeerplaats van PHG kwam om ongeveer 19uur was het opvallend hoe weinig auto´s geparkeerd stonden. Ik twijfelde of ik nog naar binnen zou gaan uit vrees voor een laag damesaantal en misschien beter door kon rijden naar VV. Maar goed, de twijfel werd volledig weggenomen toen een naar buiten komende klant me vermelde dat dit een topdag was voor de aanwezige ijsberen, nauwelijks ijsberen en ongeveer 50 dames aanwezig :freu:.
Mijn twijfel was helemaal weg :dance[1]: en ik stapte naar binnen. Inderdaad, aan de bar zag ik een groot aantal dames kijken en op dat moment zag ik nog geen gasten.
Er bleken echter wel een 20tal gasten aan het eten te zijn. De thekefrau gaf ook aan dat 50 dames aanwezig waren. Dit was nu de omgekeerde verhouding tov Villa Vertigo een week eerder (daar waren heel veel groepen ijsberen en weinig dames).
Binnen nog Buttinsky en Flipper aangetroffen waarmee het gezellig vertoeven was.
Overigens was bij het damesbestand, Roemenie erg sterk vertegenwoordigt. De duitse en poolse vertegenwoordiging was extreem laag.
Hierbij een aantal van de aanwezige dames waar ik de naam van ken:
Anja (Duitsland), Angelina (Spanien), Anna (Rumänien), Asha (Polen), Brenda (Dominikanische Republik), Denise (Libanon), Eva (Rumänien), Gina (Marokko), Helen (Dominikanische Republik), Ina (Rumänien), Jana (Slowakei), Kyra (Duitsland), Luana (Rumänien), Loredana (Rumänien)
Knabbel
16 maart 2008, 12:46
Overigens was bij het damesbestand, Roemenie erg sterk vertegenwoordigt. De duitse en poolse vertegenwoordiging was extreem laag.
Onder de duitse schonen was op zijn minst Nina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=184&highlight=nina) (met vriendin) weer aanwezig. Ze is dus weer teruggekeerd op haar oude nest. VV heeft ze geprobeerd maar niet bevallen. Mijn eerste date komende week staat al. Verdere info over haar vriendin komt wel van Tiga.
Na de laatste weken voornamelijk in GT geweest te zijn, gisteren toch maar weer eens naar PHG.
Was een zeer aangename avond met redelijk aantal en kwaliteit aan dames en weinig ijsberen.......:freu:
Er hing een goeie sfeer en ik heb me uitstekend vermaakt.
Verwacht dat het volgende week ook weer zeer aangenaam zal zijn.:rolleyes:
Ben zondag ook in PHG geweest.
De mix was écht ideaal : véél dames en weinig ijsberen! http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/e035.gif
Houden zo hoop ik. :D
Willem2
18 maart 2008, 16:07
Ben zondag ook in PHG geweest.
De mix was écht ideaal : véél dames en weinig ijsberen! http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/e035.gif
Houden zo hoop ik. :D
Dat gaat niet :nee:
Er komen en blijven alleen veel vrouwen als er ook veel ijsberen komen en eigenlijk in de verhouding 1:3 ( dus 1 vrouw : 3 ijsberen)
Dat geloven misschien enkele ijsberen weer niet. Dat geeft niet als ze dan maar iedere keer dat ze gaan ongeveer 800/900 euro achterlaten dan zullen er misschien meer vrouwen dan ijsberen blijven :rolleyes:
:wink:
Willem2
23 maart 2008, 06:33
:freu:Voor RAUL7 die al zijn recensies heeft geschreven. Ik had eigenlijk wel al meteen verwacht dat Willi69 een dameslijst had gepubliceerd ;) Valt me een beetje tegen van hem want hij zei dat er maar 1 of 2 nieuwe dames waren.Ik weet wel dat er heel wat leden ijsberen aanwezig waren waaronder oa : Knabbel, Babbel, Timjava, Pietpotent44, dupke, Bredero, Willi69, Manni1a, Carpe diem, JackD, oblix, Randy, einzelganger, Big30, little diablo, Rex, Flipper, Een ijsbeer,VanDattum, Picasso1, infas, en nog velen waar mij even de naam van ontschoten is.
Kleine dameslijst : Alini, Angelina, Anni/Anna, Anja, Anna, Bella, Brenda, Brooke, Chris, Ciara / Kiara, Dani, Denise, Dominica, Edytha, Eva, Georgiana, Gina, Grace, Ina, Irina, Isa, Jana, Jenny, Julia, Kinga, Kira/Kyra, Lazarina, Leyla(turkse), Loredana, Moni, Natalja (russische), Naomie, Nicoletta, Nina, Ola, Patricia, Sofie, Sonja, Veronika, Victoria, .........
dupke
23 maart 2008, 12:56
Na een schijnaanval van de griep donderdag en vrijdag was ik gisteren een heel stuk beter als vrijdag en heb ik op de vroege namiddag toch nog besloten om naar het paasfeestje in PHG te gaan.
Dit was mijn 4e keer in PHG dacht ik.
Vooral geleid door het grote lijstje bekende beren op het meeting point wilde ik eens gaan kijken hoe het daar uitzag na de opening van VV en zo vlak voor pasen als veel vrouwen naar huis terug keren.
Ik had eigenlijk een ramp verwacht toen ik ernaar toe reed en zou al bijna tevreden geweest zijn met een leuke babbel met de mede beertjes.
Bij binnenkomst rustig, enkele bekende beertjes en een beperkte groep vrouwen. Later op de avond rond het avond eten tegen half 8 zat de sfeer er goed in, veel schooon vrouwvolk (veel beter als YY als ik de lijst van HM zie en de verhalen van Stiffmaster lees).
Striptease, paasha(as)zin die op erotische wijze chocolade uitjes uitdeelt ... enz.
Zeer goed avond buffet met 3 vleessoorten ( al kon het lam aan het spit mij minder bekoren) met rijst, gratin, aardappel salade, boontjes met spek, salade, ... De kalkoen was daarentegen wel lekker.
Goede kamersessie gahad met Denise en voor de rest genoten van het spektakel.
Mijns inziens had PGH gisteren zeker de overhand op VV ( je komt daar nl langs en zowel bij het gaan als het terug komen zag de parking er vrij leeg uit bij VV terwijl ik toch al rond 11 terug huiswaards gekeerd ben)
Al bij al blij gisteren toch een bovenmaatse dag beleefd te hebben ondanks de afwezigheid van enkele andere bekende beertjes en het voor mij vrij onbekende damesbestand.
Willi69
23 maart 2008, 15:38
Die Geschichte der Oster-Party ist schnell erzählt: die gleichen Mädels, (fast) die gleichen Gäste, der gleiche Metzger, der gleiche Masseur, der gleiche DJ, die gleiche Musik und die gleiche Stripperin wie auf der Karnevals-Party. :sleep:
Anwesende Mädels am Samstag, dem 22.3.2008 (circa 47, D=Deutschland):
Aische (Bulgarien/Rumänien?), Alini (Brasilien), Angelina (Spanien), Ani (Bulgarien), Anja (D), Anna (Rumänien), Bella (Rumänien/Libanon), Brenda (Dominikanische Republik), Brooke/Sandy (Schottland), Chris (Ungarn), Dani (Türkei), Delia (Rumänien), Denise (Libanon), Dominica (Polen), Editha (Polen), Eva (Rumänien), Georgia (Rumänien), Gina (Marokko), Grace (Ungarn), Hannah (Russland), Ina (Rumänien), Irina (Russland), Isa (Polen), Jenny (Kuba), Julia (Rumänien), Kiara (Rumänien), Kinga (Polen), Kira (D), Lazarina (Bulgarien), Leyla (Türkei), Loredana (Rumänien), Moni (Rumänien), Nicki (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D, vollbusige :tietjes: Freundin von Nina, quatschte :loud: fast den ganzen Abend nur mit Pappnasen statt zu poppen :nee: ), Nina (D), Ola (Polen), Patrizia (Nigeria), Sally (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Russland, ging mit keinem Gast aufs Zimmer :nee: ), Sevka (Bulgarien), Sofie (Rumänien), Sonja (Polen), Veronika (Polen), Viktoria (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif Polen), Yale (Türkei) sowie ca. 5 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Willi69
23 maart 2008, 15:48
Ik had eigenlijk wel al meteen verwacht dat Willi69 een dameslijst had gepubliceerd ;)
War zu müde :sleep: nach der anstrengenden Party. :green_smi
...en nog velen waar mij even de naam van ontschoten is.
Vermutlich "übersehen" :D: Robin (Saunameister)
Kleine dameslijst: Jana
Nicht gesehen. :confused:
Natalja (russische)
Ist das die kleine blonde Freundin von Irina, gestern mit schwarzem Tüll-Rock?
Randy
23 maart 2008, 18:20
(Jana) Nicht gesehen. :confused:
Jana/Jenna was 's middags zeker aanwezig. 's Avonds niet meer gezien, maar dat kan ook door mijn eigen kamerinspecties zijn geweest. :D
Lekker dagje gisteren, 's middags vrij rustig maar 's avonds was de tent vol met beertjes. Gezellig! Ook veel bekende en onbekende dames gezien en enkelen gesproken.
Een dame (Brenda) was er van overtuigd dat ze met mij op de kamer was geweest. 'Ja, dass war in Januar, schatzi!' Knap, want toen zat ik in Thailand :D. Ze was ietwat gepikeerd, want ik had haar genegeerd (zei ze). Tsja. Uiteindelijk wel met haar de kamer opgeweest. Slimme verkooptactiek? Ach ik had een goede tijd met haar, so who cares...
Ook met Sofie (R.) de kamer gedeeld. Zij en Ina zijn vanaf vandaag enkele weken naar Roemenie.
Ook met Anna (R.) weer een lekkere sessie gedaan.:freu:
Willem2 vond dat ik wat meer moest neuken en heeft me de halve avond belaagd met 'ga eens met die, of met die'. Heb ik het nou goed gedaan? :thefinger:baeh:
...............Lekker dagje gisteren,
Willem2 vond dat ik wat meer moest neuken en heeft me de halve avond belaagd met 'ga eens met die, of met die'. Heb ik het nou goed gedaan? :thefinger:baeh:
Citaat van donderdag 20 maart uit de GT-recensie:
...............Toch waren al die mooie dames niet mijn eerste doel. Mijn eerste doel waren Willem2 en Jack42, ijsberenvrienden bij uitstek. Bij de bar gaven wij elkaar een hand en namen wat te drinken. “Met wie ga jij neuken?” vroeg Willem2 direct................
..................Wie er goed uitzag was Mercedes. Willem2 vertrouwde mij toe, tussen zijn standaardzinnen: “Wanneer ga je neuken? Wie ga je neuken?”, dat ze goed moest zijn.
............Ik ging weer eens op jacht onder de bemoedigende woorden van Willem2: “Wanneer ga je weer neuken? Wie ga je neuken? Wanneer ga je weer neuken? Ga je nog neuken?” Ik voelde mij opgejaagd.
........... Ik ging maar weer op jacht, waarbij ik Willem2 tegenkwam. “heb je al iemand gevonden om te neuken?” Zo lukt het mij natuurlijk nooit.
Watch out: naast de jagende dames is er ook een opjagende Willem2 in de clubs gesignaleerd.
dupke
24 maart 2008, 00:24
Watch out: naast de jagende dames is er ook een opjagende Willem2 in de clubs gesignaleerd.
Ja maar Ace, dat is voor Willem de enige manier om je tot nog meer schrijven aan te zetten. En eigenlijk willen we dat toch anders kwamen we niet naar een saunaclub of niet ? :wink:
Ja maar Ace, dat is voor Willem de enige manier om je tot nog meer schrijven aan te zetten. En eigenlijk willen we dat toch anders kwamen we niet naar een saunaclub of niet ? :wink:
Schrijven, jagen, opjagen of sex?
Randy
24 maart 2008, 00:28
Ja, en kies je dan een leuke uit, dan krijg je te horen: 'nee niet weer een Roemeentje', of: 'NEE, die niet, die is te jong voor je', ook al is die dame de AOW leeftijd al bedenkelijk dicht genaderd...
Freud zei: wass wil das Weib? Ik zeg: wass will der Willem2? :D
dupke
24 maart 2008, 00:32
Schrijven, jagen, opjagen of sex?
kies in jou geval maar, alles behalve opjagen :teuflisch
dupke
24 maart 2008, 00:34
Ja, en kies je dan een leuke uit, dan krijg je te horen: 'nee niet weer een Roemeentje', of: 'NEE, die niet, die is te jong voor je', ook al is die dame de AOW leeftijd al bedenkelijk dicht genaderd...
Misschien wil die je voor je ellendigste kamerervaring van het jaar behoeden of wil die alle vrouwen voor zichzelf houden :teuflisch
Citaat uit de GT-recensie van 20 maart:
......De theorie van Willem2 was dat alle meisjes, jonger dan 25 en buiten de EG probleemgevallen waren. “Daar kun je beter van afblijven.” zei hij tegen mij. “Ik ook?” vroeg ik hem..........
Het is zelfs niet alleen opjagen meer.
En als Willem2 nog één keer mijn sexgodin Eva een levende opblaaspop noemt,
dan zal ik hem de volgende keer eens aan haar voorstellen en haar vragen hem alle hoeken van de kamer te laten zien........:baeh:
Maak je borst maar nat Willem2, dan wil je niets meer anders.:baby2:
Big30
24 maart 2008, 02:43
Die Geschichte der Oster-Party ist schnell erzählt: die gleichen Mädels, (fast) die gleichen Gäste, der gleiche Metzger, der gleiche Masseur, der gleiche DJ, die gleiche Musik und die gleiche Stripperin wie auf der Karnevals-Party. :sleep:
Das allemaal waar wat Willi69 zegt! Begrijp alleen de smiley niet, ik zou er een :freu::lostit::freu: neerzetten!
Was gewoon een ouderwets gezellig avond in PHG, niet zozeer omdat de line-up nu zo fantastisch was nou ja ik bedoel dan die van de dames.
Sfeer, ambiente en je ergens thuis voelen is moeilijk te omschrijven waarom je zo iets ervaart.
Op de een of andere manier heb je in PHG dat vertrouwde wel eens als clubhuis omschreven gevoel.
Dat gevoel kom zaterdag zelfs tot 02u aanblijven :freu:!
Op dat moment kwam ik moe maar voldaan na een zeer lange en geslaagde sessie van de kamer.
Maar nu even serieus :D. Ik begrijp wel iets van het gevoel van Willi69, want ja 80-90% van de gasten dat waren toch allemaal bekende gezichten en voor de dames lag dat percentage nog hoger.
Misschien inherent aan een clubhuis denk ik dan maar :eek:!
:wink::wink:
Willem2
24 maart 2008, 03:04
..Willem2 vond dat ik wat meer moest neuken en heeft me de halve avond belaagd met 'ga eens met die, of met die'. Heb ik het nou goed gedaan? :thefinger:baeh:
Ahum.Volgens mij vroeg ik nog het nummer van jouw thaise vrouw om haar eens even te informeren wat jij allemaal aan het uitspoken was in de PHG :cool:
Ik kan soms zeer duidelijk aan ijsberen zien dat ze weer op jacht gaan om een dame te "scoren". Willi69 loopt met zijn ceintuur van zijn badjas te draaien.Anderen gaan echt ijsberen. Weer anderen kan je amper nog een gesprek mee voeren want de ogen draaien uit hun kassen (Ace2 :rolleyes:)..... Dus dan kan je beter maar meteen direct vragen : Zo wie ga je nu weer neuken ?
En na afloop is het soms ook wel aardig om te vragen of de ijsberen het leuk hebben gehad.
Daarnaast ken ik sommige voorkeuren van ijsberen wel en kan ik ze soms wel een tip geven ( ondanks dat ik niet in iedere vijver vis )
Maar voor de rest moet je er niet te veel achter zoeken. Leven en laten leven ....
Willem2
24 maart 2008, 03:15
War zu müde :sleep: nach der anstrengenden Party. :green_smi
Schade das du vorher (Donnerstag oder Freitag nicht schon irgendwo mal :fuck: Dann war die Party viel besser für dich.
Vermutlich "übersehen" :D: Robin (Saunameister)
Robin habe ich auch mal wieder gesehen :freu:
Nicht gesehen. :confused:
Das geht ja über Jana und das hat Randy schon erklärt. Jana hat ja gesehen das ich mit einer andere Frau auf Zimmer gegangen war und ist danach verschwunden :o
Ist das die kleine blonde Freundin von Irina, gestern mit schwarzem Tüll-Rock?
Ja. Natalie / Natalja glaube ich. Vielleicht kommt ein IJsbeer noch mit einem Bericht darüber ;)
Ik kan soms zeer duidelijk aan ijsberen zien dat ze weer op jacht gaan om een dame te "scoren". Willi69 loopt met zijn ceintuur van zijn badjas te draaien.Anderen gaan echt ijsberen. Weer anderen kan je amper nog een gesprek mee voeren want de ogen draaien uit hun kassen (Ace2 :rolleyes:)..... Dus dan kan je beter maar meteen direct vragen : Zo wie ga je nu weer neuken ?
Maar voor de rest moet je er niet te veel achter zoeken. Leven en laten leven ....
Dank je, dat je aannemelijk maakt dat in andere gevallen wel een goed gesprek met mij te voeren is.
timjava
24 maart 2008, 14:30
Afgelopen zaterdag voor het eerst in PHG geweest. Rond 16.00 uur daar aangekomen. Opvallend is dat er ruim gelegenheid is om de auto te parkeren. Na aangebeld te hebben moest ik toch een tijdje voor de deur wachten voordat er open werd gedaan, maar gelukkig ging uiteindelijk toch de deur open. Nadat ik mijn badjas en handdoek (begrijp nog steeds waarom die handdoek wordt uitgereikt) in ontvangst genomen had, ben ik mij snel gaan omkleden. Eerste indruk, ziet er allemaal leuk en netjes uit. Toch is een kleedkamer op een doorloop route niet echt handig. Vervolgens maar eens op onderzoek uit. Er liepen al heel wat mooie vrouwen rond, maar ik had mezelf voorgenomen om niet direct in de verleiding te raken, waar ik later toch weer spijt van kreeg. Na mijn ronde gemaakt te hebben, en met een aantal beertjes te hebben gesproken, besloten om eerst maar even naar het voetbal te kijken. Toen het voetbal was afgelopen werd ik meteen belaagd door een van die 2 zwarte dames. Het begon nog onschuldig met het vasthouden van mijn hand, en dat werd al snel een handje onder mijn vel. Helaas voor de dames, maar dat zijn toch niet de types waar ik voor val. Na kennis gemaakt te hebben met een aantal beren van dit forum, heb ik mij gestort op het eten. En wat voor eten! Dit is eten dat ik bij GT niet gewend ben. Er was van alles wat verschillende soorten vlees, kip, groenten, salades, aardappelen, rijst, in ieder geval voor ieder wat wils. Na het eten in de bar weer een beer van het forum tegen gekomen die bij mij in de buurt blijkt te wonen en net zo gek (of slim) is om 230 kilometer te rijden voor deze club. Aan de bar werd ik aangesproken door een leuke dame, dat bleek Brenda uit de Dom.rep. na een tijdje toen bleek dat ik niet direct met haar naar de kamer wilde gaan, is zij haar eigen weg weer gegaan. Ik had nog in gedachten als ik haar weer tegen kom, zal ik met haar eens een kamer gaan verkennen, maar daar is het niet meer van gekomen. In tussentijd was het behoorlijk druk geworden in de bar met heel veel ijsberen. Wat me dan weer tegenvalt is, dat er een ijsbeer rondloopt die met een goud(kleurige) ketting rondloopt, die echt zo giganties groot is. Vervolgens ook nog een onvriendelijke/arrogante blik in zijn ogen. Ik heb het niet zo op dat soort type mensen. Ik heb dat in bijvoorbeeld GT nog nooit gezien. Daarnaast had ik ook de indruk dat er regelmatig schoenverkopers in de hal stonden, waar dan weer een paar van die meisje snel even naar toe rende. Uiteindelijk had ik al een hele tijd rondgelopen, maar ik had nog niet :fuck:. De dames die ik had gespot waren allemaal bezet of ik zag ze helemaal niet meer. Denk dat ze op de kamer waren. Vervolgens werd ik weer aangesproken door een dame. Als ik het mij goed kan herinneren heet ze Sepka (of iets dergelijks) en komt ze uit Turkije. In eerste instantie niet mijn type, dus netjes aangegeven dat ik nu geen zin heb, maar mischien later. Vervolgens kom ik haar weer tegen en hetzelfde verhaal weer. Alsof ze me aan het volgen was, kom ik haar voor de derde keer tegen. Omdat ik nog niet naar de kamer was geweest en de spanning toch wel heel erg groot werd, mocht ze een sleutel gaan halen. Op de kamer aangekomen bleek ze verkouden te zijn, dit had ik daarvoor helaas niet gemerkt, dus het zoenen maar overgeslagen. Ook het pijpen was niet om over naar huis te schrijven. Ze had wel een lekker lichaam met kleine maar toch lekker borsten. Omdat ze toch steeds bezig was om haar neus te snuiten was ik er toch wel klaar mee. Het mijn spulletje snel gedropt en hield het toen maar voor gezien. Ik heb de tijd niet bijgehouden, maar volgens mij was ik met een kwartier weer boven. Boven aan de trap wilden nieuwsgierige ijsberen weten hoe het was. Het enige wat ik nog kon zeggen was "Ik ben in ieder geval mijn kwakje kwijt". Meer was het ook niet. Na nog wat te hebben gedronken, besloten om niet nog een kamer bezoek te doen, maar weer eens lekker naar huis te gaan. Waar ik aan het begin lang moest wachten voordat ik naar binnen kon, moest ik nu weer lang wachten voordat ik naar buiten kon. Toch heeft PHG een goede indruk bij mij achter gelaten. Vervolgens weer in mijn auto gestapt om 230 kilometer af te leggen met in gedachten "ik ga zeker weer terug komen bij de PHG
seksenfun
24 maart 2008, 16:08
Mooi verslagje timjava ;)!
RAUL7
24 maart 2008, 17:12
Hij noemde haar ook een SNOL :rolleyes: :D
little diablo
24 maart 2008, 22:01
Een zeer geslaagde dag afgelopen zaterdag. Na het vroege arriveren al meteen aangeschoven bij Rex en Randy en later de rest van de beren.
Tjonge wat was dat lang geleden in Happy:rolleyes:
Al waren er niet al te veel dames degene die er waren waren top. Vele mooie roemeentjes:p
Der was zelfs een roemeense bij waarvan bij mij het zweet uitbrak wow wat een geile verschijning, puur porno. Toch met haar niet naar de kamer geweest omdat de keuze gewoon te groot was dus me laten verleiden door Julia en de poolse Victoria.
Het eten was ook super, lam aan het spit en een goed buffet erbij. Later op de avond draaide een copie van dj tiesto de avond en nachtvol en werd er een stripshow gegeven in de lounge.
Kortom een topavond met alle ingredienten;)
Saluti L Diablo
Willem2
25 maart 2008, 02:33
Misschien wil die je voor je ellendigste kamerervaring van het jaar behoeden of wil die alle vrouwen voor zichzelf houden :teuflisch
Ik behoed inderdaad wel ijsberen voor slechte ervaringen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf nooit extreem slechte ervaringen meemaak. Dus of ik ze daadwerkelijk van iets kan behoeden :rolleyes: Als sommige ijsberen geil zijn dan is het praten tegen een muur.
Ik behoud nooit dames voor mijzelf. Ik vind dat klinklare onzin. Sterker nog ik schrijf in feite over ieder kamerbezoek. Er blijven altijd nog genoeg dames voor mij over. En zo niet volgende keer beter ( het zal dan wel aan mij hebben gelegen).
Willem2
25 maart 2008, 02:43
dan zal ik hem de volgende keer eens aan haar voorstellen en haar vragen hem alle hoeken van de kamer te laten zien........:baeh:
Maak je borst maar nat Willem2, dan wil je niets meer anders.:baby2:
Ja, maar lieve Rex het is toch gewoon een ...
SNOL :rolleyes: :D
:o Sorry voor het taalgebruik maar een ieder die haar ziet zal dat gewoon beamen ofanders andere benamingen gebruiken die feitelijk op hetzelfde neerkomen.
Het is een ware attractie als ze door de PHG loopt. En ik moet eerlijk zeggen dat ik haar graag 50 euro geef om een half uur lang door de PHG te lopen/paraderen. Ik vind het namelijk prachtig om al die geile ijsberen te zien kijken (kwijlen sommigen) ( vooral Rex met zijn glimmende oogjes). En dan loop ik er wel achteraan en vraag bijvoorbeeld aan Rex : Welke opblaaspop ga je nu weer neuken ? :D:D;);)
Willem2
25 maart 2008, 02:52
... Vervolgens werd ik weer aangesproken door een dame. Als ik het mij goed kan herinneren heet ze Sepka (of iets dergelijks) en komt ze uit Turkije. In eerste instantie niet mijn type, dus netjes aangegeven dat ik nu geen zin heb, maar mischien later. Vervolgens kom ik haar weer tegen en hetzelfde verhaal weer. Alsof ze me aan het volgen was, kom ik haar voor de derde keer tegen. Omdat ik nog niet naar de kamer was geweest en de spanning toch wel heel erg groot werd, mocht ze een sleutel gaan halen. Op de kamer aangekomen bleek ze verkouden te zijn, dit had ik daarvoor helaas niet gemerkt, dus het zoenen maar overgeslagen. Ook het pijpen was niet om over naar huis te schrijven. Ze had wel een lekker lichaam met kleine maar toch lekker borsten. Omdat ze toch steeds bezig was om haar neus te snuiten was ik er toch wel klaar mee. Het mijn spulletje snel gedropt en hield het toen maar voor gezien. Ik heb de tijd niet bijgehouden, maar volgens mij was ik met een kwartier weer boven. Boven aan de trap wilden nieuwsgierige ijsberen weten hoe het was. Het enige wat ik nog kon zeggen was "Ik ben in ieder geval mijn kwakje kwijt". Meer was het ook niet. .....
Ze heet :
......
Anwesende Mädels am Samstag, dem 22.3.2008 (circa 47, D=Deutschland):
........ Sevka (Bulgarien), .....
En er is nog geen paspoort van....... dus AUB open een nieuwe topic ;)
JackD
25 maart 2008, 05:20
Zaterdag 22 Maart
Planet Happy Garden
Osterparty / Bunnyparty
JackD(?)
Vraagteken?:
JackD's aanwezigheid bleef inderdaad erg lang een vraagteken. In verband met enige "aanreis-problematiek" leek het geplande bezoek in het water te vallen, maar na het inschakelen van hulptroepen in de persoon van "de hond van W2" voor de heenreis en de, als vanouds, door W2 verzorgde terugreis kwam alles toch nog goed. Nogmaals bedankt, heren!
Twijfels?:
Zo veel te doen en zo weinig tijd. Wie van mijn "shortlist" (o.a. Grace, Isa, Julia, Nina, Sofie, Veronika) zouden de gelukkigen(?) worden? Twijfels, twijfels; het leven van een ijsbeer is zo makkelijk nog niet.
Uiteindelijk aangename uurtjes doorgebracht met Veronika (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2256) en Sofie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9491).
Wel een beetje jammer dat ik op de kamer met Sofie moest meeluisteren met een discussie over de nederlandse file-problematiek die op dat moment in de hal gevoerd werd ... Leidde toch een beetje af. :mad:
Spijt?:
Grace (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4494) laten zitten; wat een heerlijk ondeugend koppie heeft dat meisje toch .
Getuige de afscheidszoenen overigens "no hard feelings". Good for you, Grace! :freu:
Druk?:
Vooral door de aanwezigheid van veel mede-formumleden was het gezellig druk. De verhouding ijsbeertjes/-berinnetjes was m.i. goed.
Douches?:
Soms koud, dan weer gloeiend heet; misschien tijd voor een loodgieter?
DJ?:
Weer werd ik verdreven van mijn favoriete hangplekje. Misschien moet iemand de DJ toch eens iets uitleggen over het aanpassen van muziekkeuze en -volume aan de situatie; m.a.w. als er niet gedanst wordt (lees: als Chris, Grace en het "klasje" bezig zijn met andere "zaken") en er in de bar alleen maar ijsberen proberen te communiceren kunnen de "beats" toch wel een beetje minder?
Of word ik gewoon te oud voor dit soort dingen? (antwoord niet gewenst!)
Dansen?:
De gebruikelijk roemeense voetjes van de vloer vielen deze keer helaas nogal snel stil; Chris had geloof ik niet helemaal haar dag.
Maar toch wel even genoten van het showtje van "mijn meisjes" Grace en Sofie.
Conclusie?:
Absoluut geen verkeerde dag in het Oedtse ... :bounce: :ebounce: :bounce: :ebounce: :bounce: :ebounce:
Ik was zaterdag ook nog op het feest van de PHG. Ik arriveerde pas laat want ik had daarvoor allerlei andere dingen te doen. Ik vond het wel gezellig om al die ijsberen weer een keer te zien. Ik kende er in ieder geval een hele hoop. Het vervelende vond ik alleen die keiharde muziek. Je kan daardoor slecht met elkaar communiceren ( eigenlijk onmogelijk) Daardoor ben ik maar twee keer voor ene langere periode naar de kamer gevlucht. De eerste keer met Veronika en de tweede keer met één van die poolse zusjes.
Ja, maar lieve Rex het is toch gewoon een ...
En dan loop ik er wel achteraan en vraag bijvoorbeeld aan Rex : Welke opblaaspop ga je nu weer neuken ? :D:D;);)
Toch wel bijzonder dan, dat de door jou genoemde opblaaspop ( in casu Eva) vrijdag 18 kamersessies er op had zitten en zaterdag 16................:confused:
Tja, ben blijkbaar niet de enige die van lekkere poppetjes houd..........:fuck:
Jansen
26 maart 2008, 01:06
Toch wel bijzonder dan dat die door jou genoemde opblaaspop ( in casu Eva) vrijdag 18 kamersessies er op had zitten en zaterdag 16................:confused:
Toch uitkijken dat je ze niet te hard prikt :eek: ze is al een paar keer geplakt.
Wanneer ik nou heel geil ben dan pak ik haar ook nog wel een keer
Lekkere worst van de HEMA vet vrij papierke erom;
(dan kan je van deze oliepop niet zeggen)
:rofl::rofl::rofl:
Babbel
26 maart 2008, 19:55
Ik heb mij afgelopen zaterdag heel goed vermaakt. Het was weer ouderwets beregezellig ( en dat volgens dit eekhoorntje :D ).
Ik begrijp dus de kritiek van de hausmeisbär niet zo. Ik was er al vroeg om een uur of 1 uur en ben tot ver na middernacht gebleven. De meeste eekhoorntjes lagen al op één oor maar ik was nog steeds actief :lostit:
In de tussentijd heb ik mij vermaakt. Ik vond die show 's avonds wel weer grappig. Al die bekende ijsberen weer een keer ontmoeten was ook weer leuk. De cocktails smaakten ook weer goed. Paar keer naar de buitensauna geweest. En 's avonds met JackD naar dansende roemeense dames gekeken. Hetaantal vrouwen was misschien niet heel hoog maar in verhouding was het allemaal best aardig.
De kans is groot dat ik er het volgende feest op 1 mei weer bij ben. Dat werd mij medegedeeld door Tanja en Janine bij het weggaan.
foots
27 maart 2008, 00:06
Let wel even op want 1 mei is in Duitsland "ARBEITSTAG" dus tis maar even dat je het weet en dan verwachten de dames dat jij werkt en dat hun languit kunnen gaan liggen.
Zelf vindt ik niets mooier dan een hard werkende vrouw, dus ik ga 1 mei naar de GT maar dan in Wenen.
Groet, Foots
pietpotent44
27 maart 2008, 09:37
Ook onder het motto 'beter laat dan nooit' alsnog mijn recensie over PHG, de
'bunny party', waar ik voor het eerst kennis maakte met de harde kern
van het ijsberenforum :D onder aanvoering van 'the 1 & only' Willem2 ;)
en verder de beertjes Knabbel, Bredero, Henk (Spermatank?), Obelix, Little Diablo, en nog een aantal waarvan ik de naam alweer vergeten ben :rolleyes:.
Ik ben met 1 dame meegeweest, een oude bekende: Poolse Sonja. Ik vind haar zeer oke, altijd lief en mooie verschijning, mooi lang haar. Ze is (bijna) 24, en kende me gelukkig nog wel, was wel weer een tijdje geleden :D.
Omdat ik mijn nieuwsgiereigheid over VV niet kon bedwingen, daar ook nog heen geweest, zijn mijn recensie bij VV.
Happy Garden blijft gewoon een goeie tent vind ik, hoewel het wel iets minder is dan pakweg 2 jaar geleden. Misschien ook vanwege toenemende concurrentie, groot verloop van dames. En wat mij betreft mogen er ook best wat meer 30+ dames bij :D, 90% van de dames is begin 20 denk ik. Piet houdt wel van een beetje belegen :thefinger
Maar al met al zeer de moeite waard om heen te gaan, als je eens een dagje vrij hebt :D.
En leuk om zoveel ijsbeertjes eens in levende lijve te zien :hah:.
En wat mij betreft mogen er ook best wat meer 30+ dames bij :D, 90% van de dames is begin 20 denk ik. Piet houdt wel van een beetje belegen :thefinger
Die vind je in de kaartclub of bij de fietsbond. Mijn grootmoe is ook nog beschikbaar. Ze is belegen alleen moet je wat stof wegvegen. :kotz:
Willem2
27 maart 2008, 18:40
Die vind je in de kaartclub of bij de fietsbond. Mijn grootmoe is ook nog beschikbaar. Ze is belegen alleen moet je wat stof wegvegen. :kotz:
Klinklare onzin. Iedere gek zijn gebrek. Ik geef PietPotent groot gelijk. Ook ik vind de oudere dames vaak gewoon lekkerder. Ze geven vaak een veel betere totaal service.
Zaterdag 3 dames gehad en de oudste was eigenlijk de beste. Maar ik heb ook voor janm en mijn eigen genoegen een jong blaadje genomen. Hmmm en die had me toch een lekker kontje.... maar toch waarschijnlijk eenmalig.
Later meer :wink:
uurtje
27 maart 2008, 18:57
Inderdaad. Ik kan zo een hele rij dames (niet meer allemaal aktief) opnoemen die 30+ zijn en een super service geven: Babsi (BSH), Anastacia (ex PHG), Sina (VV, ex Mimi PHG), Mia (VV), Nikita (GT), Teresa (VV), Anita (ex PHG), Mariana (YY) en ga zo maar door. Leeftijd hoeft uiteraard niet altijd garantie voor goede service te zijn maar dit mes snijdt aan beide kanten.
Willi69
27 maart 2008, 20:21
Um mal andere Mädels und andere Gäste zu sehen, bin ich gestern spontan mitten in der Woche ins PHG gefahren. :rolleyes: Das hat auch gut funktioniert. :D Aufgefallen sind mir zwei junge schlanke deutsche Mädels (Freundinnen), auffällige Tattoos am Bauch, ich glaube Anastasia und ?. :eek: Kennt die jemand näher?
Anwesende Mädels am Mittwoch, dem 26.3.2008 (circa 37, D=Deutschland):
Adella (Rumänien), Aische (Bulgarien/Rumänien?), Alini (Brasilien), Anastasia? (http://www.kneller-gifs.de/anims_x8/t/a_t_nu06.gif D) & Freundin, Angelina (Spanien), Ani (Bulgarien), Anja (D), Anna (Rumänien), Brooke (Schottland), Chris (Ungarn), Dani (Türkei), Delia (Rumänien), Dilara (Türkei), Emmy (Thailand), Grace (Ungarn), Irina (Russland), Jill (D), Kiara (Rumänien), Kim (Litauen), Kinga (Polen), Larissa (Polen), Luana/Maya (Rumänien), Monique (Rumänien), Natalja? (Russland), keine Mädels mit O-Z ;) sowie ca. 12 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels, darunter diverse Latinas und Farbige (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit).
Willem2
28 maart 2008, 00:46
...opblaaspop ( in casu Eva) ....
Lars and the Real Girl (http://www.movie2movie.nl/index.php?item=189&film=63409)
nu in de bioscoop :D;)
The Joker
29 maart 2008, 05:01
Donnerstag, der 1. Mai 2008 (in Deutschland dieses Jahr zugleich Maifeiertag, Christi Himmelfahrt :kreuz: und Vatertag :prost: ) im PHG:
Statt Eisbärenkostüm ist auch Abendgarderobe möglich!
13. Goede tijden, slechte tijden
Aanbevolen kunnen worden dinsdag tot donderdag of zaterdag. Zeker te vermijden zijn carnaval en vaderdag!
Hoe moeten we dit met elkaar rijmen?
Willem2
29 maart 2008, 05:10
@ Sir Wankalot
Dat er nu genoeg clubs zijn om alle vaders te herbergen :D;)
Willi69
29 maart 2008, 11:21
Richtig, die Information ist etwas veraltet und stammt noch aus der Zeit, als das PHG der einzige Club im weiten Umkreis war. ;)
Und, je weniger Gäste kommen, desto größer sind meine Chancen, im Spiel zu gewinnen! :thefinger
The Joker
29 maart 2008, 15:52
Maar is het nu juist extreem druk qua ijsberen op vaderdag of erg rustig omdat ze thuis moeten blijven van hun kinderen :thefinger ?
Willem2
29 maart 2008, 16:34
Maar is het nu juist extreem druk qua ijsberen op vaderdag of erg rustig omdat ze thuis moeten blijven van hun kinderen :thefinger ?
In vroegere tijden was het extreem druk omdat ze op vaderdag mogen doen en laten wat ze willen. In nederland ga je dan als vader met het gezin wat doen in Duitsland ga je dan de bloemetjes buiten zetten.
Het kan nog wel eens heel druk zijn maar dat is geen wetmatigheid meer.
Ik weet ieder jaar niet wat ik voor vaderdag moet vragen, maar nu weet ik het. Ik zal het eens aan moeders de vrouw voorleggen, een entreebewijs voor een saunaclub naar keuze:D
foots
30 maart 2008, 17:23
Heren, beren,
Na vorige week de "ontgroening" in Golden Time, waar de dames heet en het eten matig is nu voor de eerste keer naar Oedt. Kwam inderdaad ook langs Villa Vertigo en daar was het zo te zien niet druk, maar daar ga ik volgende keer naar toe denk ik.
Ik parkeerde mijn auto op de voorste parkeerplaats en die was vrijwel leeg. Ik naar binnen, kreeg een uitleg en na de donatie van een oranje briefje kreeg ik het zo begeerde berenvel.
Het was net voor half acht en ik kleedde mij om en liep in een soort van cafe binnen. Daar waren ze al druk bezig met het buffet en dat zag er een stuk beter uit dan Golden Time. Ook stonden een aantal leuk uitziende dames met de armen op het hek naar de rij beren beneden te kijken die al in de rij stonden.
Ik ook naar beneden en in de rij, ze hadden wild zwijn, leberkase, kip, aardappel gratin, rode kool, preisselberen (geen idee wat dat in het NL is) bami, salade etc. Het zwijn werd door de kok opgeschept en de rest mocht je zelf nemen. Aan de bar beneden gaan zitten en zelf een cola getapt. Was erg lekker, vooral het zwijn en de priesselberen met de aardappelgratin. Ok, ik geeft het maar toe ik ben een freetzak en ik ben dol op de Duitse en Oostenrijkse keuken, dus ik na mijn ruime portie nog een stuk zwijn gehaald. Er was geen rij meer en uiteraard nog even met de kok gekletst en die vertelde me dat mijn lievelingseten "hirschbraten" ofwel hertegebraad ook wel eens op het menu stond. Dat is tenminste waar voor je geld !
Afijn uiteraard te veel gegeten, dus uitbuiken door een rondje te lopen. In de rij voor het eten stonden een aantal mooie dames achter mij en deze bleken van Roemenië te zijn. Nou heb ik iets persoonlijks tegen Roemenië dus ik vertelde mijn vervelende ervaring tegen de dames.
Op mijn rondje wat in PHG een gang is met aan de ene kant dat cafe, dan de kleedkamerhokjes, en dan de entreehal en dan de bar. In de bar was het druk met beren en erg rokerig. Het groepje dames kwam ik uiteraard weer tegen bij de douches en ik had zin in een prachige blonde van dat groepje.
Ik was ook nog een 3 jongens tegengekomen die bleken zo ongeveer mijn buurjongens te zijn en grappig was dat ze geen engels of duits konden en dat we veel lol hadden, ondanks dat ik hun vader had kunnen zijn. Ik vraag aan die leuke blonde of ze uit Polen komt, maar nee ze kwam ook uit Roemenie net als de andere dames van het groepje. Ik vertaalde de jongens dat de dames uit allemaal uit Roemenie kwamen en dat van oorsprong zigeuners zijn.
Nou toen had ik het gefreten, de dames vonden mij blijkbaar verschrikkelijk, want ik dacht dat ze uit Polen kwamen en ik had het woord zigeuner gebruikt en dat hadden ze verstaan, dus ze waren allemaal behoorlijk over de plas. Afijn, die blonde had geen trek in mij en de hele groep leek wel tegen mij.
Nog maar een lijntje gelopen, en nog maar een lijntje gelopen, maar er waren veel beren en weinig dames. Tegen half 11 had ik nog steeds niets gedaan en de spoeling was behoorlijk dun geworden. Ik had nog wel leuke gezien, maar die waren slapen denk ik. Toen liep er een mooie langharige "Karina" rond in de bar, zij was ook bij het groepje Roemeense, maar zij wilde nog wel ondanks de tegenwerpingen van een andere. Net toen zij de sleutel ging halen kwam er een voor mij oogverblindende Dominicaanse binnen, maar ja dan is het net te laat. Klote, want die had ik zeker liefer "gepopt".
Nou naar de kamer, maar ze was erg voorzichtig en weinig spannend, maar vooruit ik was het kwijt en dat telde toch, want een dag niet geneukt is een dag niet geleefd.
Nou nog een tijdje op en neer gelopen, een erg onhandige indeling van het interieur en geen kino. Wel een zwembad, maar daar doe je met 10 graden buiten niet veel mee.
De spoeling bleef erg dun en op advies van de andere jonge beer een turkse jongedame "Dilara" meegenomen. Dit was vrij kort achter de andere en ondanks haar verwoede poging om en nog een sapje uit te persen lukt dat mij toch niet meer.
Had zelf die Domincaanse op het oog en deze leek mij erg geil, maar ervaren beer Rex kon haar niet aanraden. Awel adviezen van een ander zijn persoonlijk en ik ga de volgende keer gewoon mijn "eigen" weg. Heb zelf voldoende ervaring dacht ik zo.
Helaas de fles is leeg en de Dominicaanse bleef onaangetast door mij. Planet Happy Garden is goed van eten, vreemd van indeling, deze keer weinig dames en de gekozen dames vielen mij deze keer tegen. Jammer, maar da's het leven,soms valt het mee soms en soms zit het tegen.
Het was wel leuk en ik ga zeker nog eens terug, ik begrijp nu wel dat je soms in de Golden Time en soms in de Happy Garden wil zijn.
Groet, Foots
Willi69
30 maart 2008, 17:45
preisselberen (geen idee wat dat in het NL is)
=> http://www.uitmuntend.de/woordenboek.html?search=preiselbeeren ;)
ik begrijp nu wel dat je soms in de Golden Time en soms in de Happy Garden wil zijn.
Tsja, in tegenstelling tot vorige week was het gisteren avond zeer matig.
Waar ik normaal gesproken toch zeker een keuze kan maken uit minimaal 10 meiden, waren dit er gisteren slechts 3...................:baby2:
Helaas valt het zo nu en dan gewoon niet te peilen...................:confused:
Houtman
30 maart 2008, 23:53
Ik las uw bericht toevallig. Ik heb nog nooit zo'n club bezocht. Is het maar afwachten of je iets krijgt? Is het vergelijkbaar met en groep apen waarbij de mannetjes om een vrouwtje vechten? Ik bedoel: heb je daar echt concurrentie? En, als het dan toch lukt, betaal je dan nog extra voor privemomenten? En mijn laatste vraag: is het denkbaar, als je daar vroeg op de stoep staat, dat je met vier meiden het bed kunt delen? Sorry dat ik zo veel vraag, maar er wordt gewoon zo weinig info over gegeven.
groet
Rene
mr rocky
30 maart 2008, 23:54
. Tegen half 11 had ik nog steeds niets gedaan en de spoeling was behoorlijk dun geworden. Ik had nog wel leuke gezien, maar die waren slapen denk ik. Toen liep er een mooie langharige "Karina" rond in de bar, zij was ook bij het groepje Roemeense, maar zij wilde nog wel ondanks de tegenwerpingen van een andere.
Nou naar de kamer, maar ze was erg voorzichtig en weinig spannend, maar vooruit ik was het kwijt en dat telde toch, want een dag niet geneukt is een dag niet geleefd.
Ik ben eerder tegen 18.00 uur met Karina op mijn favoriete kamer 15 beland en had er een uitstekende sessie van 2 uur mee. Enig nadeel was dat ze bij het afrekenen met de mededeling kwam, dat ze 100 euro per uur telt. :angryfire . Bij mijn sessie met haar was ze niet zo voorzichtig en ik vond het wel spannend , het was met haar in cowgirl positie erg heftig en het uitzicht op haar heerlijke kontje in doggy positie was gewoonweg geweldig met hierbij ook veel actie van haar kant. Misschien heb ik haar dan toch wel enigzins uitgeput. Ik moet zeggen, dat ik zelf eigenlijk vrij lui was en haar het meeste werk heb laten doen:teuflisch
Vrij drukbezette (jonge)dame trouwens (later nog maar weinig en kort tegengekomen in de bar). :freu:
Voor mij bestaat er best herhalingsgevaar, maar ze was geloof ik ook een beetje boos op me omdat ik haar wat zuigplekken had bezorgd:smile2:
Willi69
31 maart 2008, 12:21
Sorry dat ik zo veel vraag, maar er wordt gewoon zo weinig info over gegeven.
Please see the Club-FAQ (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=24). ;)
Randy
31 maart 2008, 12:31
...
En, als het dan toch lukt, betaal je dan nog extra voor privemomenten? En mijn laatste vraag: is het denkbaar, als je daar vroeg op de stoep staat, dat je met vier meiden het bed kunt delen?
...
Die 1e vraag begrijp ik niet?
Die laatste: zolang je betaalt, kun je met heeeeeel veeeeeel dames tegelijk of na elkaar de kamer op. Je betaalt per dame, dus als je er 4 tegelijk meeneemt is dat voor een half uur minimaal EUR 200...
:welcome2: op het forum, en lees even rond. Veel gevraagde info staat per club ook in de FAQs.
Daar kan je ook het verschil tussen een partytreff en een saunaclub/FKK zien.
Carpe diem
31 maart 2008, 13:57
Ik ben eerder tegen 18.00 uur met Karina op mijn favoriete kamer 15 beland en had er een uitstekende sessie van 2 uur mee. Enig nadeel was dat ze bij het afrekenen met de mededeling kwam, dat ze 100 euro per uur telt.
Er zijn meerdere dames in PHG die dit tarief hanteren van 100 euro per uur.
Ik moet er wel bij zeggen dat de dames mij van te voren het mededeelde op de kamer dat hun tarief omhoog is gegaan. Ik kon nog kiezen of ik dit wel of niet wilde doen. Dus ik had toen maar voor 30 min gekozen maar eigenlijk wilde ik ook niet langer op kamer blijven :hah:
Opzich heb ik geen probleem mee dat de tarieven eens omhoog bijgesteld gaan worden voor de dames maar dan moet het wel door de leiding gedaan worden van de PHG.
Ik doe trouwens veel aan ontwikkelingshulp dus ik betaal het graag.:smile2:
Greetz
Willem2
31 maart 2008, 14:13
Opzich heb ik geen probleem mee dat de tarieven eens omhoog bijgesteld gaan worden voor de dames ....
OK. Die is dan voor jouw rekening ;)
...maar dan moet het wel door de leiding gedaan worden van de PHG.
Niet OK. Kan helemaal niet. De dames zijn vrije onderneemsters dus bepalen zelf hun prijs. Dat het in de praktijk anders verloopt tja .... Maar een club kan niet vantevoren aangeven wat de prijzen zijn. Ze kunnen alleen een globale prijsindicatie aangeven.
Er zijn trouwens ook dames die onder de prijs werken :eek:
Ik doe trouwens veel aan ontwikkelingshulp dus ik betaal het graag.:smile2:
Greetz
Prima. Maar volgens mij heb jij de laatste tijd wel problemen met dames die wel heel makkelijk die 40 minuten in een uur omzetten. En dat vind jij ook niet leuk :o
PS Levensgevaarlijk prijsdiscussies. Ken uw klassiekers :o
paul22
31 maart 2008, 14:15
Is het maar afwachten of je iets krijgt? Rene
Er zijn altijd dames beschikbaar, Jij kunt dus altijd met 4 meiden het bed delen.
Graag zelfs wat de dames betreft (hopelijk realiseer je je dat elke meid minstens 50,- kost).
Is het vergelijkbaar met en groep apen waarbij de mannetjes om een vrouwtje vechten? Ik bedoel: heb je daar echt concurrentie? Rene
Binnen elke club zijn er enkele Dames die door service of uiterlijk boven de massa uitsteken. Er wordt niet gevochten maar zorgen dat je de eerste bent is belangrijk. Deze kleine groep Dames is dus wel in de Club maar onbereikbaar/steeds bezet.(elke Dame moet je voor elk 'privemoment' betalen .het begint bij 50,-):cool:
OK. Die is dan voor jouw rekening ;)
Niet OK. Kan helemaal niet. De dames zijn vrije onderneemsters dus bepalen zelf hun prijs. Dat het in de praktijk anders verloopt tja .... Maar een club kan niet vantevoren aangeven wat de prijzen zijn. Ze kunnen alleen een globale prijsindicatie aangeven.
Er zijn trouwens ook dames die onder de prijs werken :eek:
Willem.
Een beetje vervelend dat er door de gastvrouw aan de telefoon wordt verteld wat de "standaard" prijzen zijn. Ik had de laatste keren met Sabrina ook al een tarief van € 100,- voor een uur, maar dit komt een beetje door mijzelf, omdat ik dit standaard gaf voor bewezen diensten.:D
De kamer afstoffen valt ook niet mee;)
Tsja, in tegenstelling tot vorige week was het gisteren avond zeer matig.
Waar ik normaal gesproken toch zeker een keuze kan maken uit minimaal 10 meiden, waren dit er gisteren slechts 3...................:baby2:
Helaas valt het zo nu en dan gewoon niet te peilen...................:confused:
Inderdaad weinig volk gisteren.
Ik schat max 20 dames en 30 beertjes.
Meeste dames 30+ en niet echt mijn merk.
Ik zag het even niet meer zitten.
Maar plots verscheen uit het niets de mooie Julia.
Ze maakte mijn dag nog goed.
Leuk is wel dat bij zo'n kalmte de meisjes alle tijd voor je maken.