PDA

Volledige versie bekijken : Vragen & geleuter / Questions et Bavardages



Willem2
21 januari 2006, 02:01
Een voormalig Belgisch schoolhoofd wordt ervan verdacht wedstrijden te hebben georganiseerd waarbij halfnaakte scholieres met elkaar worstelden. De man, die directeur was van een andere school, zou de wedstrijden in de sporthal van een technische school in Wallonië hebben gehouden.

Tijdens de wedstrijden werden de deelneemsters bovendien gefilmd. Hierbij ging het niet alleen om meerderjarige vrouwen, maar ook om minderjarige. De wedstrijden vonden plaats buiten schooltijd. Het uitsluitend mannelijke publiek moest 100 euro entree per persoon betalen.

De directie van de school heeft aangegeven dat ze niet op de hoogte was van de worstelwedstrijden. De man verkreeg toegang tot de school via zijn zwager, die daar als gymleraar werkt.


http://images.fok.nl/upload/060120_4085_Toplessworstelen.jpg

Willem2
21 januari 2006, 02:14
Nog wat gevonden

Gerecht onderzoekt perverse vechtwedstrijden in school


DINANT - In een school in Rochefort zijn buiten medeweten van de directrice vreemde vechtwedstrijden georganiseerd waarbij de deelnemende meisjes aan het einde van de match amper nog kleren aan hadden, zo heeft de Franstalige omroep RTBF gemeld. Het gerecht onderzoekt de zaak, maar wil voorlopig geen commentaar kwijt.

De RTBF berichtte gisteravond in zijn televisiejournaal over de wedstrijden. Het parket van Dinant bevestigde vrijdag dat het de zaak sinds oktober 2005 onderzoekt. ,,Tot dusver is niemand in verdenking gesteld en is er geen reden om iemand te verdenken. Bijgevolg wenst het parket van Dinant nu geen verklaring af te leggen'', zei procureur des konings Arnould d’Aspremont Lynden. ,,Het enige dat ik kwijt kan, is dat geen enkel element op de betrokkenheid van minderjarigen wijst.''

De organisator van de vechtwedstrijden werd ondervraagd en in zijn woning werd een huiszoeking gedaan. Onderzoeksrechter Pierre Hanin, die met de zaak belast is, gaat onder meer na of de deelnemers instemden met de wedstrijden, wat het geval zou zijn voor de deelnemers die ondervraagd werden. Hanin zoekt ook uit hoeveel geld de organisator van de toernooien opstreek. Het gerecht opende een dossier op basis van een vermoeden van mensenhandel. Daar zou nog het aanzetten tot ontucht kunnen bijkomen.

Minister Arena trof maatregelen

Minister-presidente Marie Arena van de Franstalige Gemeenschap, die ook onderwijsbevoegdheden heeft, heeft in december 2005, van zodra ze weet kreeg van de feiten in het atheneum van Rochefort, maatregelen getroffen. Tegen de gewezen prefect van het atheneum werd een tuchtprocedure opgestart. De bestuurder van de school die de sleutels op eigen houtje doorspeelde, werd preventief geschorst, deelde Arena mee.

Voorts gaf ze de administratie op 16 december de opdracht klacht tegen onbekenden in te dienen. Nu is het dus aan het gerecht om de zaak volledig op te helderen, merkt de minister-presidente op.

Uit de mededeling blijkt dat één leerlinge slachtoffer van de feiten in het atheneum werd. Deze scholier krijgt extra omkadering als ze dat wenst. ,,De feiten die zich in het atheneum van Rochefort afspeelden, zijn totaal onaanvaardbaar en moeten ten strengste veroordeeld worden. Het gaat om het welzijn van onze kinderen op school'', aldus Arena.

099
11 april 2006, 17:04
Ik wil nu al een tijdje eens in Luik en Seraign gaan zien.
Maar ik lees er op de fora weinig goeds over, weet er iemand hoe het nu daar is gesteld ?

Luik zouden 2 raambuurten zijn en 1 tippelzone.
Ik heb gelezen dat er ondertussen 1 raambuurt dicht zou zijn.

Seraign is 1 raambuurt.

Heeft er iemand enig id van prijzen en tijden dat het daar open is ?

Wagons-Lits
12 april 2006, 06:41
099,

Daar Luik in franstalig gebied ligt (allez, wat ze daar uitkramen mag eigenlijk nauwelijks frans heten) heb je waarschijnlijk meer recensies op dialogueslib.be. Ik geloof dat je daar tegenwoordig moet inloggen om te kunnen lezen (was vroeger niet zo) maar ik neem aan dat zoiets geen al te grote problemen voor je zijn. Het is een sympathieke site van onze anderstalige mede-hobbygenoten.

W-L

Willem2
20 april 2006, 12:56
Aanval met molotovcocktail op prostituee in Charleroi


In Charleroi is een prostitué woensdag het slachtoffer geworden van een aanval met een molotovcocktail. De vrouw liep brandwonden op. Het incident gebeurde gisteravond rond 23.00 uur.

De vrouw tippelde in de rosse buurt van Charleroi. Vanuit een wagen werd de molotovcocktail naar haar gegooid, zonder aanwijsbaar motief. Het slachtoffer moest worden verzorgd in het ziekenhuis.
Vier verdachten zouden ’s nachts zijn opgepakt in Marchienne-au-Pont, waar ze een auto probeerden te stelen. Het zou gaan om drie minderjarigen en een meisje dat juist meerderjarig is. Ze zouden al eerder een autodiefstal hebben gepleegd.

kum (belga)20/04/2006

Zero
20 mei 2006, 12:23
Overzicht organisaties inzake prostitutie en vrouwenhandel

Wallonië

Sürya
Rue Trappé 9 4000 Liège
04/232.40.30

Espace P
- Rue Souverain Pont 50 4000 Liège
- 04/221.05.09
- e-mail: espacep@hotmail.com
- Rue Desandrouin 11 Bte 1 6000 Charleroi
- 071/30.98.10
- Rue Château des Balances 3b 5000 Namur
- 081/721.621

ICAR
Antenne Liège
Place Xavier Neuyeon 36 4000 Liège
Tel. 04/233.18.26
Fax 04/222.31.17
e-mail: icar@skynet.be

Zero
6 januari 2007, 14:26
Aarlen Arlon Arlon Luxembourg
Aat Ath Ath Hainaut
Amel Amblève Verviers Liège
Bastenaken Bastogne Bastogne Luxembourg
Beert Brages Halle-Vilvoorde Vlaams-Brabant
Bergen Mons Mons Hainaut
Bettenhoven Bettincourt Waremme Liège
Bevekom Beauvechin Nivelles Brabant Wallon
Bever Biévène Halle-Vilvoorde Vlaams-Brabant
Bierk Bierghes Nivelles Brabant Wallon
Bitsingen Bassenge Liège Liège
Bolbeek Bombaye Liège Liège
Borgworm Waremme Waremme Liège
Brussel Bruxelles Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Büllingen Bullange Verviers Liège
Bütgenbach Butgenbach Verviers Liège
Deurne Tourinnes-la-Grosse Nivelles Brabant Wallon
Doornik Tournai Tournai Hainaut
Dottenijs Dottignies Mouscron Hainaut
Edingen Enghien Soignies Hainaut
Eerken Archennes Nivelles Brabant Wallon
Eigenbrakel Braine-l'Alleud Nivelles Brabant Wallon
Elch Othée Liège Liège
Elsene Ixelles Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Elzele Ellezelles Ath Hainaut
Galmaarden Gammerages Halle-Vilvoorde Vlaams-Brabant
Geldenaken Jodoigne Nivelles Brabant Wallon
Gellingen Ghislenghien Ath Hainaut
Genepiën Genappe Nivelles Brabant Wallon
Geten Jauche Nivelles Brabant-Wallon
Glaaien Glons Liège Liège
Goetsenhoven Gossoncourt Leuven Vlaams-Brabant
Graven Grez-Doiceau Nivelles Brabant Wallon
Gulke Goé Verviers Liège
Halle Hal Halle-Vilvoorde Vlaams-Brabant
Hannuit Hannut Waremme Liège
Hendrik-Kapelle Henri-Chapelle Verviers Liège
Hoei Huy Huy Liège
Homburg Hombourg Verviers Liège
Hove Hoves Soignies Hainaut
Itter Ittre Nivelles Brabant Wallon
Jurbeke Jurbise Mons Hainaut
Kasteelbrakel Braine-le-Château Nivelles Brabant Wallon
Kelmis La Calamine Verviers Liège
Klabbeek Clabecq Nivelles Brabant Wallon
Komen-Waasten Comines-Warneton Mouscron Hainaut
Lessen Lessines Soignies Hainaut
Lessenbos Bois-de-Lessines Soignies Hainaut
Lettelingen Petit-Enghien Soignies Hainaut
Liek Oleye Waremme Liège
Lieze Lixhe Verviers Liège
Lijsem Lincent Waremme Liège
Limburg Limbourg Verviers Liège
Linsmeel Linsmeau Nivelles Brabant Wallon
Luik Liège Liège Liège
Malen Mélin Nivelles Brabant Wallon
Mark Marcq Soignies Hainaut
Moeskroen Mouscron Mouscron Hainaut
Namen Namur Namur Namur
Neerwaasten Bas-Warneton Mouscron Hainaut
Nijvel Nivelles Nivelles Brabant Wallon
Nudorp Wihogne Liège Liège
Oerle Oreye Waremme Liège
Oostkerk Oisquercq Nivelles Brabant Wallon
Opgeldenaken Jodoigne-Souveraine Nivelles Brabant Wallon
Opzullik Silly Soignies Hainaut
Oudergem Auderghem Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Papegem Papignies Soignies Hainaut
Pellen Pellaines Waremme Liège
Perwijs Perwez Nivelles Brabant Wallon
Petrem Piétrain Nivelles Brabant Wallon
Raatshoven Racour Waremme Liège
Roosbeek Rebecq-Rognon Nivelles Brabant Wallon
Roost-Krenwick Rosoux-Crenwick Waremme Liège
Rozenaken Russeignies Tournai Hainaut
Rukkelingen-aan-de-Jeker Roclenge-sur-Geer Liège Liège
Sankt-Vith Saint-Vith Verviers Liège
Schaarbeek Schaerbeek Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
's Gravenbrakel Braine-le-Comte Soignies Hainaut
Sint-Agatha-Berchem Berchem-Sainte-Agathe Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Sint-Genesius-Rode Rhode-Saint-Genèse Halle-Vilvoorde Vlaams-Brabant
Sint-Gillis Saint-Gilles Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Sint-Jans-Geest Saint-Jean-Geest Nivelles Brabant Wallon
Sint-Jans-Molenbeek Molenbeek-Saint-Jean Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Sint-Joost-ten-Node Saint-Josse-ten-Noode Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Sint-Lambrechts-Woluwe Woluwe-Saint-Lambert Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Sint-Pieters-Woluwe Woluwe-Saint-Pierre Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Sint-Remigius-Geest Saint-Remy-Geest Nivelles Brabant Wallon
Sint-Renelde Saintes Nivelles Brabant Wallon
Sluizen l'Écluse Nivelles Brabant Wallon
Steenkerke Steenkerque Nivelles Brabant Wallon
Terhulpen La Hulpe Nivelles Brabant Wallon
Ternaaien Lanaye Verviers Liège
Truielingen Trognée Waremme Liège
Tubeke Tubize Nivelles Brabant Wallon
Twee Akren Deux-Acren Soignies Hainaut
Ukkel Uccle Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Vloesberg Flobecq Nivelles Brabant Wallon
Vorst Forest Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Waasmont Wamont Leuven Vlaams-Brabant
Walshoutem Houtain-l'Évêque Leuven Vlaams-Brabant
Watermaal-Bosvoorde Watermael-Boitsfort Brussel-Hoofdstad Brussel Hoofdstelijk Gewest
Waver Wavre Nivelles Brabant Wallon
Weerst Warsage Liège Liège
Weismes Waimes Verviers Liège
Wezet Visé Liège Liège
Woelingen Ollignies Nivelles Brabant Wallon
Wouteringen Otrange Waremme Liège
Woutersbrakel Wauthier-Braine Nivelles Brabant Wallon
Zinnik Soignies Soignies Hainaut
Zittert-Lummen Zétrud-Lumay Nivelles Brabant Wallon
Zullik Bassilly Soignies Hainaut

099
20 januari 2007, 20:10
Van Mons=Bergen
Naar Butzenstr. 41, Tönisvorst
Afstand 258,2 km.
Reisduur 02:27


Van Namur=Namen
Naar Butzenstr. 41, Tönisvorst
Afstand 193,9 km.
Reisduur 01:55


Van Liège=Luik
Naar Butzenstr. 41, Tönisvorst
Afstand 131,9 km.
Reisduur 01:23


Van Arlon=Aarlen
Naar Butzenstr. 41, Tönisvorst
Afstand 236,5 km.
Reisduur 02:37


Van Wavre=Waver
Naar Butzenstr. 41, Tönisvorst
Afstand 215,9 km.
Reisduur 02:06

099
20 januari 2007, 20:20
Van Mons
Naar Heidweg 1, Brüggen
Afstand 222,5 km.
Reisduur 02:21

Van Namur
Naar Heidweg 1, Brüggen
Afstand 158,2 km.
Reisduur 01:48

Van Liège
Naar Heidweg 1, Brüggen
Afstand 96 km.
Reisduur 01:16

Van Arlon
Naar Heidweg 1, Brüggen
Afstand 219,6 km.
Reisduur 02:38

Van Wavre
Naar Heidweg 1, Brüggen
Afstand 176,4 km.
Reisduur 01:58

099
20 januari 2007, 20:31
Van Mons
Naar Heinsbergerweg 230, Roermond
Afstand 205,8 km.
Reisduur 02:02

Van Namur
Naar Heinsbergerweg 230, Roermond
Afstand 139,5 km.
Reisduur 01:29

Van Liège
Naar Heinsbergerweg 230, Roermond
Afstand 79,2 km.
Reisduur 00:53

Van Arlon
Naar Heinsbergerweg 230, Roermond
Afstand 202,7 km.
Reisduur 02:12

Van Wavre
Naar Heinsbergerweg 230, Roermond
Afstand 159,9 km.
Reisduur 01:36

Willem2
7 september 2008, 23:40
http://www.l1.nl//L1NWS/_rp_links4_firstElementId/1_2845601/_rp_links4_hasclickpage/1_1013/_pid/links4

Anvers
22 juli 2009, 03:09
Volgens mijn gegevens is ALLES gesloten in LUIK en vallen we enkel terug op Seraing, rue Philippe Marnix ! :wink:

Flurkman
28 mei 2016, 22:34
"Mannekes"...
Ontbreekt hier een thread(je) over Josephine/Charlotte (ex-Babylon!!!), of vergis ik me ???

NB Is de laatste tijd actief in Liege (privé)... (zie ook youppie.net)

Zie ook via "quartierrouge"

Flurkman
12 november 2017, 16:16
Deze Josephine/Charlotte is/was nog steeds actief in Luik.
Mogelijk is ze nu tijdelijk uit de running want haar laatste add op quartierrouge dateert van 20 okt (vakantie?).

Als ik er ooit eens geraak weet ik het te melden, want : gewéldige madame!

Freddy_K
6 maart 2018, 18:53
ik ben in zo'n melige stemming na dat bericht over Deborah De Robertis

toen heb ik meteen maar even wat aan mn Frans gedaan, en met succes, luister maar: « Je suis l'origine / Je suis toutes les femmes / Tu ne m'as pas vue / Je veux que tu me reconnaisses / Vierge comme l'eau / Créatrice du sperme »

https://www.youtube.com/watch?v=uMVrEgzUGdk

Freddy_K
15 december 2019, 19:36
ik maak deze thread even tot algemene comment thread :) ik wilde weer eens even klagen .... hehe .... ik ging vandaag weer eens op pad. Kan het moeilijk nog opbrengen maar dacht ik ga in de buurt, even naar Luik. Had een lijstje gemaakt. Maar het gaat hier allemaal zo lastig. Ik belde een dame maar die zegt dan dat ik moet SMS'sen. Thuis doe ik dat met https://messages.google.com/web/authentication?redirected=true en dat gaat goed maar het is al een teken dat er een probleem is. Toen ik ging SMS'sen zag ik dat ik in Juni ook al met ditzelfde nummer had ge SMSst. Toen, in Juni 2019, kreeg ik een heel andere dame voorgeschoteld. Maar dit keer ging het om deze: https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/nous-pouvons-passer-un-bon-moment-ensemble-emilie.html

ja echt onder de indruk was ik niet maar de video was niet onaardig en ze scheen bereid tot een beetje kinky sex speeltjes.

Maar al het contact gaat via SMS. Je krijgt dan de straatnaam maar niet het nummer. Als je aankomt moet je weer SMS-sen. Nu moet ik dat allemaal met die dikke vinger intikken op mn phone omdat ik niet langer achter mn desktop zit. Echt verschrikkelijk vind ik dat. Dan krijg je eerst geen reactie ondanks dat ik op tijd was. Dan zegt ze dat ze in 30min vrij is. Ik vraag waar ik dan precies moet wezen. Geen reactie. Inmiddels moet ik pissen dus maar even de stad deels uitrijden om ergens in de berm te pissen. Kom ongeveer 30min later aan en SMS welk nummer ik moet wezen. Ze geeft me 290 en ik sta bij nummer 40. Ik heb ernstige twijfels of er wel een nummer 290 is. Ik had enkel de straat ingetyped in mijn tomtom app (die app sucks) en als je dan een nummer wil toevoegen later lijkt gewoon onmogelijk. En het is ook nog eens een erg ingewikkeld gespelde Franse naam. Dan maar mijn systeem in mn auto op Frans gezet. Nou hij pakte op een gegeven moment de straatnaam en nummer. Straat bleek nog stuk door te gaan de berg op. Lagen 2 flats. 1 van de flats was 290 echter bij beide flats waren alleen gereserveerde parkeerplaatsen. Dus auto 500m verderop geplaatst langst de straat wat denk ik ook niet mocht. Ik erheen lopen en aangekomen weer ge-SMS-st. Ik sta beneden hoor!. Geen reactie. 5min wachten. Dan maar weer terug naar de auto, ik was het nu ook wel zat. Bijna bij de auto belt ze mij. Ok ik weer terug lopen. Daar gekomen ge-SMS-st, ik ben er. Na 5min belt ze weer met de instructies hoe ik naar haar appartement kom.

Nou ik zag in 1 oogopslag dat dit niet de dame is waar ik 100€ voor ga betalen. Weet niet op het ze was. Mogelijk 10 jaar geleden. Zo blijf je lekker bezig. Echt moeilijk altijd in Luik. Heb het helemaal gehad. Wat een gedoe daar toch steeds. In die tijd kon ik helemaal naar Berlijn rijden en terug. :tongue: klaaagg