Volledige versie bekijken : Gloria ( Lavinia / Lavinja LR) (Roemeense)
JackD
25 december 2007, 17:15
Naam : Deborah
Haarkleur/-lengte : Zwart / Half lang golvend
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat: Normaal / B-Cup?
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits? Engels
Leeftijd : 22 jaar?
Tatoeages/Piercings : ?
Service : ?
Extra : ?
Nadelen : ?
Erg lang getwijfeld over een kamerbezoek met deze Roemeense...
Te lang gewijfeld? Gemiste kans?
Had ik tijdens langdurig oogcontact in de bar moeten toehappen ?
Ik zal het waarschijnlijk nooit weten ...
Tijdens een kort gesprekje om 0.45 uur in het Nachtcafé bleek zij opeens van plan een sleutel te gaan halen :eek:; mijn verweer dat
dat toch echt niet (meer) de bedoeling was (begreep eigenlijk ook niet waarom zij dacht van wel) accepteerde ze met een zoen .
Even later danste ze weer vrolijk in de bar; goed opgelost door Deborah! :freu:
Jansen
26 december 2007, 23:45
Haarkleur/-lengte : Zwart / Half lang golvend
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat: Normaal / B-Cup?
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits? Engels
Leeftijd : 22 jaar?
Tatoeages/Piercings : ?
Service : ?
Extra : ?
Nadelen : ?
Ik zal het waarschijnlijk nooit weten ..
:freu:
Ja hier boven staat een prachtig verhaal ??? :confused:
En ook de service op de kamer daar kan je iets mee doen ??? :confused:
Als hij het nooit zal weten ? dan wij ook niet ? :o
Was ze wel Roemeens ??? (geintje):green_smi
P.S. Volgende keer niet te lang wachten niet geschoten:rubbel: is altijd mis.;)
Willem2
27 december 2007, 00:46
Ja hier boven staat een prachtig verhaal ??? :confused:
En ook de service op de kamer daar kan je iets mee doen ??? :confused:
Als hij het nooit zal weten ? dan wij ook niet ? :o
Was ze wel Roemeens ??? (geintje):green_smi
P.S. Volgende keer niet te lang wachten niet geschoten:rubbel: is altijd mis.;)
Een ijsbeer moet soms wel vissen om aan voedsel te komen ;)
En misschien is er nu wel een ijsbeer die deze Deborah wel een keer "gevangen" heeft en nu wel wat durft te zeggen.
:wink:
Jansen
27 december 2007, 14:29
Ik dacht alleen dat hij hier echt niet de prijs voor de beste recentie zou binnen halen.:green_smi
Willem2
27 december 2007, 15:44
Ik dacht alleen dat hij hier echt niet de prijs voor de beste recentie zou binnen halen.:green_smi
Misschien wel eens een prijs voor de ijsbeer die de meeste nieuwe dames binnenbrengt :rolleyes: :lostit::wink:
Jansen
27 december 2007, 22:39
Misschien wel eens een prijs voor de ijsbeer die de meeste nieuwe dames binnenbrengt :rolleyes: :lostit::wink:
Dan doen Sonny en ik mee voor de prijs wie de meeste dames weer weghaald.:green_smi
P.S. dit heeft allemaal niets met Deborah te maken maar zo krijgt ze toch nog recenties onder haar naam.:rofl:
Ik stop.
r0y
27 december 2007, 23:20
ik denk dat jou bovenstaande wel in de categorie voor beste recencies van de maand kan komen :D
thesickboy
27 maart 2008, 09:40
Volgens mij is dit een nieuwe Lavinia, ze heeft ook nog even in PHG gewerkt, maar het is niet deze (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=899&highlight=lavinia) dame.
Naam : Lavinia
Haarkleur/-lengte : Zwart schouderlang har
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : Normaal slank, maar niet echt strak, eerder 'romig', B-Cup
Nationaliteit/Taal : Roemeens, Engels, gebrekkig Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : nope
Service : TZ, PZC(gewwon), NMC (lekker)
Bijzonderheden : gewoon lekker
In de sauna aan de praat geraakt met deze dame, daarna samen onder de douche, vervolgens samen in de wihrlpool, vervolgens weer smamen onder de douche en uiteindelijk op de kamer.
Lieve meid die lekker zoent, gewoontjes pijpt, zich lekker laat gaan bij het beffen maar pas echt enthousiast wordt bij het neuken, ze zoekt ook voortdurend oogcontact bij het :fuck:
Uiteindelijk héérlijk klaargekomen terwijl ze mij diep in de ogen keek met haar mooe zwarte kijkers. Het hoogtepunt van mijn dagje GT!
hara1d
27 maart 2008, 13:32
Die "Daten" sind bereits zutreffend erwähnt und richtig, sie macht es mit den Augen. Wie sie selbst sagt geht sie gut mit wenn der Gast auch ein wenig auf sie eingeht. Sollte vom Gast keinerlei Iniative ausgehen legt sie sich hin wie ein Brett, ist der Gast "fertig" sagt sie: dort ist Papier, damit kannst Dich abwischen :D
Bei mir war es großes Kino (Ostermontag), leider konnte ich sie gestern nicht aufs Zimmer begleiten weil ich schon mit Leni glücklich war.
Lavinia ist heute noch im GT, ab morgen fährt sie (mit dem Auto:o) nach Rumänien, wird in den ersten Apriltagen wieder zurück sein.
hara1d
29 maart 2008, 18:10
Ich hatte Lavinia völlig falsch verstanden als sie sagte sie fahre "nach Hause", sie meinte damit ihr deutsches Zuhause:D Sie wird Anfang April zurück im GT sein, also plant sie 4 Tage "zu Hause" zu sein (ich dachte sie fährt 4 Tage mit dem Auto bis nach Rumänien *lach), wollte sie dazu bringen einen Flug zu buchen.
2. Missverständnis gestern: sie wollte vorgestern bereits fahren und sagte um 22 Uhr noch 2 Stunden (ich denke sie macht um 24 Uhr feierabend um sich auf die lange Fahrt vorzubereiten), nein um 24 Uhr hatte sie Geburtstag
Sie bot mir einen Geburttagsfick:fuck: an und ich Dämellack kapiere es nicht :hah:
Nun ja, das wird nachgeholt
Vrijdag weer een uitstekende GFE met Lavinia gehad. Ze zei dat ze zich nu black angel wil noemen. Ze is weer helemaal de oude en kan weer pijpen als de beste.....
Mauriceyep
27 mei 2008, 21:48
naam : Lavinja, Roemeense
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : lang 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank / B -cup: erg mooie borsten
Nationaliteit/Taal : Roemeense, Duits
Leeftijd : begin 20 jaar?
Tatoeages/Piercings : daarvoor heeft ze te weinig uitgetrokken:D
Service: Zoenen goed, neuken, pijpen in orde
Nadelen: ze is niet moeders mooiste:D
Tijdsduur : 2 x half uur
Prijs : 50 euro + 75 euro
De eerste keer heeft ze van mij de bijnaam "mug" gekregen, omdat we haar niet weggejaagd kregen en eigenlijk kon ik haar grabbelactiviteiten onder mijn badjas wel waarden. Uiteindelijk heb ik haar uit armoede in de kino zelf opgezocht. Ze nam alle tijd om me geil te maken en uiteindelijk een bankje in de kino opgezocht waar ze me rustig begon te pijpen .... ineens werd het een stuk drukker in de kino:confused: Vervolgens kwam ze bovenop me zitten en hebben we in sneltreinvaart onze bestemming bereikt.
Tijdens mijn tweede bezoek hebben we het bankje links voor het filmscherm uitgekozen en hier heeft ze me werkelijk voortreffelijk en met name langdurig gepijpt. Zonder te stoppen heeft ze de laatste zaadjes die aanwezig waren, vanuit een diepe schacht nog naar boven weten te persen:D
Een derde sessie zal er een volgende keer vermoedelijk niet meer van komen, maar de moeite waard om haar eens te proberen:D
Lavinia bietet schönen GFS, ist jedoch auch die Meisterin im Zeitschinden. Aus der geplanten halben Stunde wurde mit zwei von ihr initiierten Rauchpausen, einem Telefongespräch, dem Lesen einer SMS sowie ausgiebiger Schilderung ihrer persönlichen Probleme eine ganze Stunde, wobei sie mir wahrheitswidrig auch noch weismachen wollte, dass wir die Stunde bereits um 10 Minuten überschritten hätten und ob wir nicht gleich 1,5 Std. daraus machen wollten....
Da ich solche Methoden nicht mag, wird es trotz der guten Leistung zu keiner Wiederholung kommen.
heb nog nooit last gehad van tijdrekken bij deze dame. Is altijd erg vriendelijk en geeft lekkere pijpbeurten weg....
thesickboy
5 juni 2008, 11:44
Ik heb deze topic gestart en kan mij deze dame nu met de beste wil van de wereld NIET meer herinneren. Nog maar twee maanden geleden en ze is gewoon wég...foetsie...
Geen onvergeetelijke dame dus...;)
Zegt dat iets over de dame of over je geheugen? :teuflisch
Mij overkwam het ook laatst, bij een eveneens Roemeense dame... :o
thesickboy
5 juni 2008, 15:26
Zegt dat iets over de dame of over je geheugen? :teuflisch
Ik vrees dat het iets zegt over beide...:smile2:
Geheugen TSB = Zeef :hammer:
Mauriceyep
6 juni 2008, 18:02
Ik vrees dat het iets zegt over beide...:smile2:
Geheugen TSB = Zeef :hammer: :wink:
Misschien heeft het niets met jouw geheugen te maken!
Ik ben er twee keer mee in de kino geweest, uitgebreid heeft ze naast me gezeten, ik heb haar 4x haar naam gevraagd en toen ik de recensie ging schrijven, moest ik Randy gaan mailen of hij haar naam misschien wist (en toen ik hem schreef dat het een Lelijke Roemeense was, wist hij het meteen:D!)
misschien kun je het beter bij de Ukrainse schoonheden houden dan... maar moet toegeven dat er mooiere Roemeense schoonheden rondlopen in GT.
MiniME
6 juni 2008, 21:16
Vorige week vroeg deze dame elk uur wel aan me waar MY nu bleef, dus ze is hem in ieder geval nog lang niet vergeten! :D
....
(en toen ik hem schreef dat het een Lelijke Roemeense was, wist hij het meteen:D!)
Dat je een slecht geheugen heb, bewijs je nu voor de 5e keer (4x haar naam vergeten, how low can you go... :wand:).
Je hebt niet geschreven dat ze lelijk was (dat is ze ook niet) alleen dat haar gebit niet mooi is (en dat klopt wel).
MY, je hebt een TSB geheugen! :eek::thefinger:teuflisch
Randy, met een supergeheugen voor dames :freu::freu::freu:
Mauriceyep
6 juni 2008, 21:39
Je hebt niet geschreven dat ze lelijk was
Sorry voor mijn onvolledige vraag:D
Zeg maar sorry tegen die lieve Lavinja! :D
audidriver1
24 juni 2008, 10:17
Hallo allemaal ik ben nieuw op de site maar velen zullen mij al eens gezien hebben ik ben regelmatig te vinden in GT en VV mijn laatste kamerervaring was met Lavinia in GT na een hoop teleurgestelde blikken van haar "vriendinnen" me door haar en Julie laten verleiden tot wederom een trio "was al weer een paar weken geleden" . Niets dan lof over deze twee dames ze waren niet te beroerd om met elkaar te spelen en daarbij werd ik ook absoluut niet over het hoofd gezien. Misschien een aanrader voor medeijsberen.
TIP:De dames tonen s'middags weinig intresse maar in de avond is het de omgekeerde wereld!!!!!!!!!!!
HotHHarry
3 juli 2008, 02:54
Lavinja.... een gevalletje apart
Ik had ze eerder op de avond al gezien in de whirlpool, ze zat daar met een Duitser, die uiteindelijk geen intresse in haar had :huch:, we hadden toen al leuk oogcontact gehad, maar toen ze lachte zag ook ik haar slechte gebit :o
Op een gegeven moment verdween ze uit de whirlpool, en ik had verder niet meer aan haar gedacht...
Tot dat ik ze laat op de avond tegenkwam in de Kino, ik lag daar lui achterover op 1 van de achterste bedden, lekker een beetje te relaxen alvorens naar huis te gaan.
Er waren al een paar dames langs geweest die dachten dat ze aan mij een makkelijke prooi hadden, maar die heb ik vriendelijk afgewezen :smile2:
Er was er zelf 1 bij die geen tieten had :eek:
Op een gegeven moment kwam Lavinja binnen, keek niet eens rond, maar kroop direct naast mij op het bed en ging languit liggen kijken naar de film :rolleyes:, en keek niet eens naar mij of 1 van de andere aanwezige ijsberen..
Maar na een minuut of 5 keek ze me aan en vroeg hee are you still here ?, ik wilde eerst sarcasties zeggen van nee, ik ben al thuis :rolleyes:, maar dat slikte ik in en dacht laat ik het spelletje maar mee spelen...
Ik zei : Ofcourse, [I][B]i am waiting for the main movie TOM & JERRY .
Na een heleboel heen en weer geouwehoer en getease, begon ze me natuurlijk te pijpen... Tja zeg dan maar eens nee :o Volgens mij hadden we redelijk veel bekijks, dit kwam omdat naast mij ook al een koppeltje bezig was, 1 van de dames die ik eerder daar op het bed had afgewezen, en toen maar mijn buurman had aangerand...
Bij elkaar de laatste drie kwartier van de dag volgemaakt met deze dame, daarna mocht ik nog ff onder de douche en werden we vriendelijk verzocht het pand te verlaten...
Al met al een leuke sessie met deze dame gehad, zeker voor herhaling vatbaar :D:D
thesickboy
3 juli 2008, 07:26
Ik heb deze topic gestart en kan mij deze dame nu met de beste wil van de wereld NIET meer herinneren. Nog maar twee maanden geleden en ze is gewoon wég...foetsie...
Geen onvergeetelijke dame dus...;)
Toen ik onder de douche stond lachte er een dame zéér vriendelijk naar mij en er was een vonk van herkenning. Pas in de auto ging er een lichtje branden.... Lavinia...:o
hara1d
3 juli 2008, 13:20
Lavinia war gestern im LR, wie lange sie dort bleibt weiß ich nicht
hara1d
21 juli 2008, 12:47
ist seit Wochen im LR, aub verplaatsen
infrared
11 augustus 2008, 22:37
Lavinia war gestern im LR, wie lange sie dort bleibt weiß ich nicht
Is inderdaad nog steeds in Living Room te bewonderen (vorige week en de week daarvoor ook).
Ze heeft hele mooie ogen, een lekkere kont en is een tikkeltje arrogant (niet te)
En dan word ik geil... :D
:fuck: 2 x 1 uur :teuflisch
Willem2
11 augustus 2008, 23:08
Ik zal het waarschijnlijk nooit weten ...
En hij kwam het zondag wel te weten want toen heeft hij zijn Deborah weer ontmoet in Living Room. Ze werkt echter al wel een hele tijd onder de naam Lavinia in GT/ LR ( nu dus die laatste club)
JackD
14 augustus 2008, 18:00
Direct na aankomst in L.R. trof ik deze Lavinia in de kleedruimte; we groetten elkaar en het "malen" begon .. ik ken haar ergens van .., maar waar van??? Uren gingen voorbij, maar de mist verdween niet en de aanwezige forumleden konden mij ook al niet helpen.
Na een tweede begroeting moest ik het dan toch maar gewoon vragen. Het antwoord bleef lang uit, ze vond het spelletje blijkbaar wel leuk, maar uiteindelijk wist ze me te vertellen dat we enige tijd geleden "gekamerd" hadden in PHG waar zij onder de naam Deborah gewerkt zou hebben. Een ernstige vorm van "ijsberen-amnesie" dus; shame on you, JackD! :o
Na uitgebreide excuses, geprobeerd met een kamerbezoek het geheugen op te frissen. Wel een leuk uurtje doorgebacht in kamer 2, maar herinneringen kwamen (nog) niet. Pas later op de avond trokken de mistflarden enigszins weg ...... Deborah, PHG, Nachtcafé, gesprekje aan het einde van de avond, geen kamerbezoek! (shame on you, Lavinia!)
Gelukkig kon ik de feiten later op dit forum nog eens teruglezen; altijd nuttig zo'n recensie ..
Lavinia bleek later in de bar wel gecharmeerd van het nederlandse ijsberen-gezelschap. Dit "plakken" was eerst wel leuk, maar werd later op sommige momenten helaas een beetje vervelend. Toch niet verkeerd, deze Lavinia.
Het Rode Mannetje
11 september 2008, 22:09
Heb dit meisje ontmoet in de whirlpool. Na wat oogcontact over en weer kwam ze steeds dichterbij. Ze hield er wel van dat haar rug werd gemasseerd en haar voetjes ;) Heeft voor zo'n klein meisje een behoorlijke voorgevel. Na wat gespeel, gefriemel en gezoen in het water naar de kamer gegaan. Daar ging het gewoon lekker verder. Ze geeft gewoon goede service en daar kunnen nog wel wat roemeense dames in Living Room een voorbeeld aan nemen.
thesickboy
19 september 2008, 08:49
Lavinia (ik herinnerde mij haar naam!) stond gisteren in LR met haar (overigens bevallige) kont te draaien. Nog even getwijfeld over een herhalingssessie maar andere dames en beren trokken toch meer mijn aandacht. Wel een vriendelijk meisje, nog even staan kletsen onder de douche (we blijken elkaar steeds te ontmoeten onder een douche) waar ze vriendelijk mijn rug waste. Ze wou ook de voorkant doen maar daarvoor vriendelijk bedankt...
Pollito
20 september 2008, 11:12
Deze meid geeft prima service, heeft wel een beetje wisselend karakter, dus gewoon vantevoren checken of de chemie er is.
Schijnbaar is ze verder op vakantie van 20 sep to begin October.
Svedberg991
25 maart 2009, 03:24
Bij elkaar de laatste drie kwartier van de dag volgemaakt met deze dame, daarna mocht ik nog ff onder de douche en werden we vriendelijk verzocht het pand te verlaten. Al met al een leuke sessie met deze dame gehad, zeker voor herhaling vatbaar .
------------------------------
Sprechen Plaats Liebe (http://www.bestewaardebonnen.nl/Categorieen/Dating/)
lumiere
6 mei 2009, 10:18
Gisteren eindelijk weer eens in LR gaan kijken. Het was erg rustig, bijna de hele dag bleken de dames in de meerderheid. Mijn keuze was wat lastig te maken; er liepen verschillende 'Lumiere' meisjes rond. En allemaal wilden ze wel mijn lichtpuntje zijn :freu:
Uiteindelijk gekozen voor Roemeense Lavinia. Zonder in details te treden kan ik zeggen dat het me goed bevallen is. Maar eigenlijk wist ik al dat dat zou gebeuren... Het was een hernieuwde kennismaking op kamer 1.
Aardig meisje, ik zal haar zeker weer een keer uitnodigen voor een kamerbezoekje!
Pistol Pete
6 mei 2009, 12:13
Eergisteren (maandag 4 mei) kwam het er dan eindelijk van. Ik had Lavinia al gespot op vrijdag en zaterdag maar toen zat ze uren behoorlijk vastgenageld aan een andere klant op de bank in de bar. Heb dr toen wel even goed kunnen bekijken. Het was een meisje met een hoog gehalte aan de JJ-factor. So....:p:p:p
Maandag dus, eerst ff gekletst maar de dame wist wel van wanten....Vrij snel een beslissing genomen, compleet pakket met eerst ff whirlpoolen. Was zeker aangenaam.
Daarna terechtgekomen op kamer 2. De vrijpartij was ook een genot maar de klik bleek niet optimaal te zijn. Lavinia is zeker een knappe meid en nog lief ook. In de sex vond ik dr iets te veel op de automatische piloot, er was weinig beleving. Nu vraag ik wel veel, ik weet het maar voor minder ga ik eigenlijk niet (meer) verwend als ik inmiddels ben. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Nu was het na een uurtje over en had ik het gevoel dat niet alles er uit gehaald is (letterlijk en figuurlijk.._). :ranting2:
Herhalingsgevaar? Ik weet het niet, zeg nooit nooit, zeker niet tegen een dame met de JJ-factor. Maar de concurretnie is wel erg groot zodat ik denk dat het voorlopig niet zal gebeuren.:redface::redface:
hara1d
10 juni 2009, 12:37
ist seit Wochen wieder eine "feste Größe" im LR. Früher sagten die Eisbären sie seit etwas "romig", nun ist sie sehr schlank, aus dem Knackarsch wurde ein Killerarsch :thefinger.
Ein näheres Wiedersehen war wegen der hohen Dichte an TopActs (für meinen Geschmack) Leni, Alida, Anna geplant, aber bisher nicht realisiert.
Gestern war zunächst nix für "Papas Jung" in Sicht, als Lavinia mit einem Einteiler und um die Hüfte in ein Handtuch gewickelt in der Bar erschien sah es aus wie ein langes Abendkleid, wow, kleine "Grand Dame". Nett begrüßt und klar die Schlüsselfrage gestellt. Lavinia ist eine sehr gute Bläserin, hat dabei einen langen Atem (wie eine Nichtraucherin). Da sie nun sehr schlank und recht gelenkig ist (Bei einem Stellenangebot nennt man das "dynamisch und flexibel :D) komme ich gut an Ihre "Spielsachen" heran, VGFS vom feinsten. :lostit::freu::wink::smile2:
hara1d
22 augustus 2009, 15:36
sah ich gestern in der Residenz,:hia[1]: immer noch zu dünn, jedoch gut gelaunt, endlich hat sie einen Club gefunden der praktisch keine Schlüsselwartezeiten hat. Das Wiedersehen gebührend gefeiert, wir beide haben nix verlernt, volle Punktzahl. :littleangel:
@dmins, a.u.b. verplaatsen
hara1d
6 september 2009, 15:53
kann wieder ins LR verplaatst werden, feierte gestern den Geburtstag eines Eisbären dort mit reichlich Schampus:dance[1]:
Mauriceyep
6 september 2009, 16:27
Ze was vrijdag nog in PSR. Volgens eigen zeggen was ze hier nu een week of 6 en het beviel haar goed, dus we zullen zien waar ze volgende week is (het kan natuurlijk zijn dat ze door mijn aanwezigheid is gevlucht ;))
Pistol Pete
6 september 2009, 16:31
Lavinia zit regelmatig in LR en PSR. Ik geloof dat ze ook wel eens in Samya of Dolce vita is geweest de laatste maanden. Het heeft dus geen zin om constant de locatie aan te passen. Gisteren was ze gewoon weer in LR.
seksenfun
2 oktober 2009, 18:50
Lavinia (Gloria in PSR) staat (weer) hier. Was zij enkel voor het feestje in PSR? Weet iemand meer?
MiniME
3 oktober 2009, 10:47
Dit lieve 40-kilo meisje werkt de laatste tijd met name in PSR. Is trouwens ook goed in trio's kwam ik achter :rolleyes:
Lazerus
27 februari 2010, 18:11
hat ihren standort wieder gewechselt. werkelt jetzt wieder im living-room.... letzten mittwoch dort vor ort gesehen.......
dauerlutscher
18 maart 2010, 21:01
Seit mindestens 2 Wochen wieder in der PSR.
seksenfun
28 september 2011, 20:28
Al lang weer weg in PSR :smoke:.
seksenfun
22 juni 2013, 23:23
Niemand ze meer gezien in die bijna 2 jaar? Ze werkt nu achter de bar in Sharks. Ze was verbaasd me daar te zien. Haar eerste dagen. Nog in de leer. Ze wist wel even weer wat werken was natuurlijk :smoke:.