Volledige versie bekijken : May Lin (Thaise)
Ik kon nog geen recensie over haar vinden dus post hem er zelf ff op.
Naam: May Lin
Nationaliteit/Taal : Thaise, Duits
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Zwart lang
Lengte dame : 170?
Postuur/Cupmaat : Ergens tussen de B en C
Tatoeages/Piercings : geen geloof ik, navelpiercing
Service: NMC, PZC, BZC :), zoenen, FT?
Voordelen: bij de juiste klik is het een top GFE
Nadelen: kon er nog geen ontdekken
Tijdsduur : 3 uur
Prijs : standaard
hieronder mijn ervaring:
Plots zie ik dat Mai Lin terug is van de kamer en op de rugleuning van de zwarte bank gaat zitten. En ja ik had weer oogcontact en ja ze knikt naar me, maar slome toppie blijft weer zitten :( Dan gaat Randy naast haar zitten op de bank. GVD!!!! Het zal toch niet waar zijn dat ik alweer ernaast pies…. Maar al snel zag Randy mij met hele grote ogen in hun richting kijken en collegiaal als ie is (ja Ace2 (lees seksgod) zo kan het ook!!!) wenkte hij naar me dat ik erbij moest komen.
Ik stelde me netjes voor aan Mai Lin en keek in haar ogen. Ja de chemie was er! En ja ik was verkocht!
Randy probeerde nog te pronken met zijn Boedda-halsketting, maar zelfs het mooiste sierraad is minder indrukwekkend dan mijn torso ;)
"Ich lass euch beiden alleine", zei Randy wijs en na een praatje ging Mai Lin de sleutel halen.
Zimmer 21, daar zou mijn eerste ervaring met een Thaise dame plaatsvinden. We maakten samen het bed op en al snel lagen we innig te zoenen. Mai Lin deed alles goed, maar in eerste instantie was ze ietsjes gehaast. Want nadat ze me lekker gepijpt had vroeg ze "Bumsen?". "Euh nein, wir haben doch Zeit". Mai Lin begreep gelijk dat ik dit niet een halfuurtje zou worden. "Was sind deine Wünsche?" vroeg ze me met grote ogen en ik maakte haar duidelijk dat ik geen wensen had alleen maar plezier maken en haar ook een plezierige tijd geven. "Du bist Einer aus Hundert", zei ze vol ongeloof. "Das sagen alle Frauen", lachte ik. Maar Mai Lin leek het te menen ook :)
Hierna namen we dus ook alle tijd en het vrijen werd alleen maar beter. Na uitgebreid gezoend te hebben ging ik maar op onderzoek uit.
Ik geloof dat ik het als mindere god toch redelijk goed deed want Mai Lin schokte lichtjes en het voelde warm en nat aan.
Daarna weer gezoend, gepijpt en dan uiteindelijk geneukt. En dat was ook heel erg lekker. Maar aangezien ik zeker niet de snelste ben, moest Mai Lin toch behoorlijk moeite doen om mij klaar te laten komen. Tja ik kan me heel moeilijk concentreren…. Zeker als je tijdens het neuken aan zaken denkt als van welk hout is deze hut gemaakt, wat voor merk airco hangt er hier en noem maar op…..
Uiteindelijk (na drie uur dus) ben ik in good old doggy klaargekomen. Mijn eerste ervaring met een Thaise dame zat erop en dat is toch anders. Alles lijkt liever en ongedwongener te zijn. Het komt ook heel dicht in de buurt van een GFE. Kortom Mai Lin was helemaal toppie!
seksenfun
29 mei 2008, 18:09
Twee nieuwe afkortingen? :smile:
BZC: beffen zonder condoom?
GVD: wil je dat effe zelf uitleggen :D
TT Man
16 juni 2008, 15:53
Deze lange Thaise ook maar eens aan een onderzoekje onderworpen. Dacht eerst nog dat het misschien een katoi kon zijn :cool:
Lief meiske met een doorsnee service en uitstraling. Met name het beffen (inderdaad ZC) liet ze goed toe. Daarmee ook de meste tijd doorgebracht. Geen fake gekreun of fake klaarkomen bij haar. Zeer naturel allemaal. Past wel in de categorie dames waar ik op val.
Irritant waren wel de sms'jes en telefoontjes tussendoor. Heb haar dat ook direct duidelijk gemaakt, waarna de telefoon meteen uit werd gezet. Wat denk je? Ging haar tweede telefoon. Ze vroeg of die aan mocht blijven. :nee: Ok geen probleem. Maar ik heb hem wel onder het matras gelegd:smile2: Vervolgesn flink in missionaris liggen neuken. Afgemaakt in :fuck:
Weinig herhalingsgevaar. Klik was er niet echt.
jaccoone
29 juni 2008, 19:21
Tja, Meylin.... Dit vind ik nou moeilijk om onder woorden te brengen wat ik van haar vind. Alleen een beschrijving van de technische details van het samenzijn met haar, is niet voldoende. Dus ik zal proberen uit te leggen, waarom ik vind dat Meylin een bijzondere vrouw is.
Allereerst wil ik stellen, dat er bij Meylin sprake moet zijn van een wederzijdse "klik". Zij is niet een vrouw om even vlug over heen te gaan. Daar kun je in de bar al achter komen, door eerst eens een praatje met haar te maken. Kom je er dan achter, dat de "klik" er niet echt is, ga dan niet met haar naar een kamer. ;)
In de kleedkamer, kwam ik haar de eerste keer tegen toen ze, samen met Kim net binnenkwam. Zij liep voorop en omdat ik zoveel goede verhalen over Kim had gehoord en ik daarom al besloten had met Kim naar de kamer te gaan, hoopte ik stiekem dat zij Kim was. Ik liet het niet merken, maar was enigszins teleurgesteld, toen Extince over de andere dame zei: "dat is Kim, grijp je kans".
Dat ik me niet laat kennen en toch eerst met Kim naar kamer ben gegaan, neemt niet weg dat ik ook al had besloten, nader kennis te gaan maken met Meylin. :cool:
Mijn sessie met Kim heb ik uitvoerig elders beschreven en had dusdanig veel energie gevergd, dat ik een tijdje nodig had om te herstellen. :rolleyes:
Dus eerst lekker aan de barbecue gezeten en nadien goed zitten uitbuiken, toen Extince eindelijk weer terug kwam van zijn urenlange afspraak(je) met hongaarse Mati. Ik zat op een bankje links van de bar en had al een paar keer vluchtig oogcontact gehad met Meylin, toen Extince opeens zei: "nou dan zal ik jullie wel even koppelen". Hij pakte mijn en haar hand en legde die in elkaar. Zowel Meylin als ik wisten even niet wat we met die situatie aanmoesten en keken elkaar wat hulpeloos aan. Extince zei nog iets in de trant van, dat jullie goed bij elkaar passen en ging toen staan babbelen met Kim.
"Wie gehst", kon ik met moeite uitbrengen.:o "Gut, und bei dir?" antwoordde ze gelukkig. We stelden ons aan elkaar voor en toen was de ergste verlegenheid verdwenen. Er ontstond een leuk gesprek met haar en al vlug had ik het gevoel of ik haar al jaren kende! De "klik" was er dus...;)
Meylin is een dame met een hele warme, sensuele uitstraling en is in staat om je het gevoel te geven, voor even alleen op de wereld (met zijn tweeën welteverstaan :D ) te zijn.
De sessie met haar op de kamer heb ik min of meer in een roes doorgebracht. Zeker een half uur hebben we al zoenend en knuffelend in elkaars armen gelegen en alle sexuele handelingen die hebben plaats gevonden, gebeurden volledig automatisch. Nogmaals, alsof we elkaar al jaren kenden, wisten we zonder iets te zeggen, elkaar tot een fantastisch hoogtepunt te brengen.
Na de "daad" hebben we nog een hele tijd in elkaars armen liggen bijkomen, lekker babbelend over van alles, afgewisseld met diverse zoenpartijen.
Kortom een fantastische ervaring, met een hele lieve vrouw, waar ik zomaar verliefd op zou kunnen worden, ware het niet dat ik verstandig genoeg ben, om het niet zover te laten komen.
Maar in GT weet ik dat ik in elk geval één of twee uurtjes, (of meer :rolleyes: ) stapelverliefd op deze lieve dame kan en mag zijn... :)
Groet, Jaccoone
jojay
16 november 2008, 10:41
Afgelopen donderdag Mei Lin tegen het bevallig lijf gelopen, ze zat wat op de leuning van de bank en ik liep langs en dacht Yes die is voor mij. Na wat kennis maken maar gevraagd of ze de sleutel wilde halen en naar de kamer
Daar eerst een tijdje tegen over elkaar gelegen en gepraat over thailand. Zij komt uit Korat en daar was ik al eerder geweest dus hadden we wat over te praten. Ze is al 8 jaar in duitsland en spreekt dan ook zeer goed duits (beter dan ik in iedergeval). Langzaam wat meer lichamelijk contact en zoenen was zacht en heerlijk met passie. Na verloop vantijd werd mijn helelichaam bezocht waarna ze overging op een heerlijke pijpbeurt. D'r borsten zijn dan wel niet echt maar ik vond ze prachtig en heb er heerlijk mee liggen spelen. Op een gegeven moment gummy er over en eerst in missionaris. Maar ja dat is niet mijn favoriet want dan zie ik te weinig dus maar geswitched in doggie. Dat een tijdje vol gehouden en in een mooi gezamelijk ritme afgemaakt.
Erg leuke ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is. Al met al ruim een half uur op de kamer.
lustman
21 december 2008, 00:10
Men 4de en laatste sessie gehad met deze Thaise. Het was super.:freu: De klik was er + de g.f.e. zalig gewoon :p
ksie
21 december 2008, 21:39
Ik heb vandaag een goede tijd doorgebracht met Mei Lin. Het is een leuke meid en ze probeert het echt naar je zin te maken. Naast tz, pzc en nmc heb ik ook nog een heerlijke massage van haar gehad.
Ze vertrekt morgen en komt dan begin 2009 weer terug
lustman
15 februari 2009, 21:52
. ... en komt dan begin 2009 weer terug
En terug is ze. :freu: Men tweede sessie was met Maylin. Tja , ga de details besparen. Het werd een zalig uurtje. :p
lustman
24 mei 2009, 09:14
Als afsluiter gekamerd met deze prachtige Thaise parel. Schitterend gewoonweg. :luvlove:
MichelJ
5 juli 2009, 20:26
Vanmiddag ook met Mai Lin gekamerd, is een erg lieve, vriendelijke vrouw. De sessie was niet echt super, maar toch een leuk half uurtje. Geen direct herhalingsgevaar
lustman
10 februari 2010, 09:43
Na het hevigere werk was het moment gekomen om het wat rustiger aan te doen. Lang geleden dat ik May Lin nog eens trof in GT. Zeer goede sessie met deze Aziatische parel. :angel2-1:
creamontop
10 februari 2010, 11:12
Heb daar (tijdens mijn brilverliesdag) een thaise bezig gezien in de "bioskoop"-ruimte.... JEEEZES was net een stoomlokomotief die de TGV tussen Parijs en Amsterdam wou inhalen. Die kerel die onder haar lag, zijn "ding" ging er wel 3 keer in en uit per seconde, en dit "minutenlang" .... er kwam gewoon geen eind aan haar energie.
ze spreekt aardig mondje Duits, en heeft nogal vrij groot tepelhof. Zit continu te jagen om te mogen Pijpen ook in de bios.
Nu ... mij hoef je Thaise niet leren kennen..... luv you vely much Tilaaak !!!:betrunken:
thesickboy
10 februari 2010, 13:35
, en heeft nogal vrij groot tepelhof.
Dat zal allicht Lulu zijn...
Ik heb in het verleden ook nog een recensie geschreven over May Lin maar die blijkt niet meer online te staan (ofwel denk ik dat ik er eentje geschreven heb).
Niet dat het zo bijzonder was: Wat ik mij nog herinner: Het was lief en het was lekker maar een beetje te emotieloos en te 'vlak' naar mijn smaak.
Ciao!
lustman
15 maart 2010, 17:12
Een geweldig uurtje doorgebracht met May lin. Deze mooie dame kan ook nog lekker masseren. Verder liep alles gesmeerd. :hah:
boristoris
15 maart 2010, 18:49
Zo'n 4 maanden terug een trio met May-Lin en Lulu gedaan. Ik zag May-Lin alleen aan de bar en liep in de Kino op het duo af toen zij zich op het achterste bed nestelden. Het was de eerste van de dag, dus om haastwerk te voorkomen een uurtje geboekt (100 p.p.).
Eerst wat zoenen en pijpen in de Kino, heerlijk die twee Thaise hoofdjes rond je ding. Toen (de wat oudere) Lulu de sleutel haalde lekker doorgeknuffeld met May-lin en op de kamer eerst maar even een duo-massage. Lulu is wat geiler en actiever, May-lin was de rustige. De dames wisten hem goed te raken en na diverse standjes en wissels na 3 kwartier via de missionarisstand May-lin gevuld. Lekkere nabehandeling van beiden. Lulu beetje te gemaakt. Herhaling weet ik niet, hangt denk ik van mijn stemming af.
lustman
15 maart 2010, 20:24
Zo'n 4 maanden terug een trio met May-Lin en Lulu gedaan.
Een sessie met the beauty and the beast dus. :smile2: Cool man en na vier maanden post je nu je eerste bericht. :gruebel: Hopelijk volgen er nog.....
lustman
2 april 2010, 22:11
De verleiding was te groot om deze Thaise schoonheid links te laten liggen. Men openingssessie van de dag : zeer geslaagd.
lustman
14 april 2010, 22:47
Om men imago wat op te poetsen , koos ik als afsluiter voor een GFE-sessie met May Lin. Zoals gewoonlijk : zalig. :angel2-1: We houden erg van elkaar voor 30 min , meer hoeft dat niet te zijn. :capito[1]:
hans855
10 oktober 2010, 08:50
gister ook met haar een zeer zalige tijd op de kamer doorgebracht.
herhalingsgevaar is zeer groot.
gr.hans855
lustman
13 november 2010, 00:21
Besloten om met haar wat druk van de ketel te laten. Eerste sessie van de dag werd : May Lin. Intense GFE. :annieengel:
gerrit11
13 november 2010, 08:11
gister deze May-Lin zien staan tussen wat andere thais en was de enige die er topless bij stond.
lekkere tietjes (nep) en ze zag er t mooist uit.
ff appart genomen en gevraagd of er een sleutel kon komen.:smile:
Tja, t was vrij druk dus moeste ff wachten.
daarna naar een kamer en zoals t een thaise beaamd een lekkere pijp sessie.
Verder een mooi lijf en poes smaakte goed, tja een geile ervaring, speelde tijdens de penetratie met der poes, humm..:)
volgende keer weer eens, aardige meid..
Vince
26 november 2010, 14:31
Absoluten top!
"de souza"
19 december 2014, 23:21
Sinds deze week , back in business!!!
Davedv
28 december 2014, 21:57
Ze was vandaag ook aanwezig, uurtje mee op de kamer geweest, service van Thais niveau.
Naar eigen zeggen was ze sam-sip (30), maar dat is ze denk ik dan al voor het 4e jaar of zo :biggrin:
Altijd fijn om 'thuis' weer eens een Thaise dame te treffen.
seqoya
15 januari 2015, 08:58
Gisteren op aanraden van een psv-er met deze leuke thaise naar de kamer geweest en moet zeggen was de tip van het jaar! Top gfe gehad en wat kan deze dame pijpen..pffffff Ze bleek ook mijn neef Ace te kennen maar ja die is bekend bij de hele thaise gemeenschap in nederland en duitsland..
Dat weerhield hem niet om te vragen wie het beste op de kamer was...maar een vraag die hij dus beter niet had kunnen stellen aangezien hij weer het onderdelf moest spitten bij zijn neefje ;) hahahahahaha
Maar echt deze dame is top en hoop dat ze nog lang in gt mag blijven !!
Boobies
18 september 2015, 11:27
Is deze Thaise parel nog werkzaam in GT Is lang geleden dat ik nog eens van haar uitstekende service kon genieten
hugging_pall
30 mei 2016, 12:41
Begrepen van Sui (vriendin van May Lin) dat ze enige tijd geleden gestopt is omdat ze een goede baan gevonden heeft. (???) Wel jammer want ik vond haar toenmalige baan juist heel goed bij d'r passen :biggrin:
Helaas mag ze nu in de oude doos....wel met de goede herinneringen!