Volledige versie bekijken : FKK Rheingold, Algemeen
Prima
21 september 2021, 22:22
jij was ook niet laat weg
wooley
26 september 2021, 17:44
Wooley was vanmorgen scherp en had geen zin om ver weg te gaan.
Dus effe naar rg.
Hartelijk ontvangen door Sonja en eerst maar eens ontbijt.
Spiegeleier op erg klein bord. Broodjes wel lekker vers.
Ollie was er helaas niet vandaag. Waren bij binnenkomst 8 dames en weinig beren. Daarna kwamen nog een stuk of 4 erbij dus qua dvp's deze keer prima.
Meteen bij binnenkomst Esther oftewel esta geschaakt en deze keer herkende ze me van lr.
Goede ouderwetse kamer met haar gedaan met veel Gfe sex including Tz. Was top.
Daarna wat rondgekeken en gekeken of er wat te eten waa, maar helaas alleen wat soep.
Tweede ronde met Bonnie gedaan die het laatste leven uit anaconda zoog. Daarna naar de McDonald's... ��
gignnl
26 september 2021, 19:33
Nou de Mac is niet nodig,de vervanger van Ollie heeft prima met gehakt gevulde paprika's gemaakt en daarmee is mijn maag gevuld.
Het damesaanbod is voor mij Prima,alhoewel hij er niet is:gruebel:
2 prima kamersessies met A en A ,niet te verwarren met de AA:baeh:en de dag voor mij was weer top,tot snel:freu:
wooley
26 september 2021, 20:53
Nou om 17:15 uur ging ik weg want er was niks te eten..
gignnl
26 september 2021, 21:39
Dan was je te vroeg weggegaan helaas,ik heb prima gegeten
jemame
26 september 2021, 21:41
Ik ben om 17.00 uur vertrokken , dat ben ik niet gewoon als er geen eten is !
wooley
27 september 2021, 16:45
Normally heeft Ollie smiddags wat te eten en dan vanaf 17:00 uur grillen...
Maar als je om 12:00 komt en er tot na 17:15 uur alleen wat soep is... Wat te mager voor 40 euro entree...
gignnl
28 september 2021, 14:17
Vreemd,ik kwam om 16 en toen waren er broodjes met beleg en eieren.Vanaf 17.30 was er de warme hap die tot 19.30 continu werd aangevuld
cameltoe slide
28 september 2021, 14:31
I got to know the cook Oli as a lovable employee who was so friendly, when I asked, to make me scrambled eggs with ham so that my stomach no longer growls. The polar bears who ask questions are helped by the cook Oli.
Later, Oli cooked delicious food for all of us.
wooley
30 september 2021, 15:38
Broodje en beleg met eieren is nog van ontbijt...
Normaal kookt Ollie smiddags warme hap, nu helaas vervanging die pas om 17:30 de warme maaltijd serveert.
Jammer...
middagbeer
1 oktober 2021, 12:53
Hallo ..ben op deze zonnige dag naar Reingold willich.lekker beetje fris buiten stuk of 10 vrouwen rustig.
Net aangekomen. Maken er maar een goede dag van
hanslatta
5 oktober 2021, 19:17
ik was al enkele weken niet meer geweest, reden was waardeloze bezoeken na de heropening, en naar aanleiding van een (positieve) discussie weer teruggekeerd vandaag. Ik moet zeggen dat er gelukkig verbetering is, zowel in line up, hygiene en culinair vertier. Het is nog niet de oude tent van voor corona, maar ben blij dat dit een begin is, zal komende week teurgkeren, moeten het een kans geven!
Heb goede sessie gehad met Sara, zie discussie.
Zupper
5 oktober 2021, 23:17
Werkt Isa er nog??
hanslatta
6 oktober 2021, 08:08
Werkt Isa er nog??
ja, gisteren nog gezien
mentholbear
6 oktober 2021, 10:40
Joh, dat is goed nieuws. Ik dacht dat ze met "pak en zak" was vertrokken.
cameltoe slide
6 oktober 2021, 13:53
Interesting to read that a polar bear with a Sara in the Rheingold experienced good service in the room!
In Rheingold I only know two providers of wasted time in connection with wasted money on rooms with the artist name Sara, although I did not question whether they have an identical spelling of the artist name or whether they are distinguished by an integrated "H" in the name: Sara, Sahra, Sarah ???
The Romanian Sara, early 20s, very slim with a breast size between a cherry and a tangerine
and the Armenian Sara, in her late twenties, who is not very slim and is slowly showing a noticeably thick bottom circumference and silicone in the D-size breasts. This Sara worked at Golden Time under the name Ashley and was also represented in the YingYang and Sixsens under the names: Nala and Sara(h) in the lineup.
Since these two ladies don't expect a wedding night for the money and rather meager service, I ask myself which Sara should have offered good service in the Rheingold?
Sara, Armenia (Ex-Ashley) seems to me in her late twenties to be too old to improve on her humble service. Then it will probably have been the slim Sara, Romania who had to pay her rent and thought it couldn't be wrong to give a good room to a polar bear, who then speaks and writes about her well, so a few more polar bears come to her inside Rheingold to leave money with her?
Well, I will only visit one of the two Sara in the Rheingold when several credible and known visitors to the Rheingold personally have confirmed to me that I will get an appropriate consideration for my money from one of the two women and that I have not thrown my money out the window for bad service.
Maybe there will be a third Sara in the Rheingold? Miracles happen again and again and shouldn't be ruled out.
Kurt Cobain
6 oktober 2021, 16:25
I think, it was not Sara, Armenia (Ex-Ashley), 'cause she is working at sharks now, for some weeks.
jemame
6 oktober 2021, 20:58
https://www.ladies.de/fkk-saunaclubs/goldene-zeiten
als je op ladies.de Willich ingeeft dan zie je foto's van Isa .
lollypopman
11 oktober 2021, 19:29
vorige week zaterdag 2 okt ongepland hier langs gekomen om toch een kijkje te nemen.
ik kwam rond 2130 aan en de theke zei dat er een open einde was.
er waren denk rond de 12 dames aanwezig waarvan er zeker wel 4/5 zeker mijn type waren en er goed eruit zagen.
helaas hadden ze het druk met dansen en zuipen bij de dj tafel achterin de bar met een groepje van 7 dames waarvan ik er maar 1 heb zien weggaan in een tijdsbestek van 2 uur.
ook werden meerdere malen verschillende mannen geweigerd voor een kamergang.
en zat er ook een uberbitch bij die elke keer om geld kwam schooien als ze even getwerked hadden met hun asses op de bar.
en na de pizza rond 2345 waren er nog maar 3 dames en de rest waren naar huis vertrokken en de meeste mannen ook.
open einde is dus 0000? lol
dus een zware illusie en zonder kamergang richting huis.
misschien dat de dames en sfeer overdag anders is maar hier zou ik niet in de avond voor langs komen.
ME262
17 oktober 2021, 17:13
Rheinglod is een zuster club van louder lounge en gaan bij party meiden uitwissen
ME262
Rheinglod is een zuster club van louder lounge en gaan bij party meiden uitwissen
ME262
Laten we hopen dat je uitwisselen bedoelt :cool: Luderlounge ken ik niet maar wat ik momenteel van niet schrijvende ijsberen horen is dat de feeststemming in RG heel ver weg is en een deel van de dames op louter liebeskaspers draait. Als je dan ook nog eens RG meiden in SS begint aan te treffen…..
Benieuwd of ik nu ook weer vragen krijg van een RG schatje nadat m’n aanwezig elders ook direct door gebriefd werd via het Vlaamse blok naar haar hoofdsponsor :lostit:
jemame
21 december 2021, 21:07
Vandaag heb ik uit (goede bron) vernomen dat er in Rheingold een kamer komt met jacuzzi .Ze willen zo de club naar een hoger niveau krikken , maar het zal toch afwachten zijn . Zelf zaterdag daar geweest en het was maar zwakjes, wel waren ze de binnen sauna aan het vernieuwen .Het eten was ook weer terug en het heeft gesmaakt . Ik hoop dat deze club nog een kans krijgt ,ze verdienen het !
Prima
21 december 2021, 21:49
een jacuzie is wel leuk , maar een paar extra meiden brengt meer klandizie , het eten wordt nu direct bereid door ollie , je mag kiezen uit verschillende gerechten ,
jemame
22 december 2021, 17:03
Neen Prima , zaterdag lag het eten weer gewoon in de bakken !
mentholbear
23 december 2021, 00:01
In het weekend ofzo wel. Maar andere dagen is nu de gehele dag de entree 25 euro, inclusief brunch tot 13 uur. Daarna moet je echter per maal betalen. Vrees dat ik dan duurder uit kom dan bij Wellcum ofzo ;)
Alle geheid op een stokje. Ik stond eergisteren bij de entree. Pizza's zijn op maandagen voor 4,50. Verder staat er op menu kaart oa pasta voor 7 euro, lapje vlees voor 13 ofzo. Geen wereld schokkende prijzen.
Maar ze zou slecht 3 a 4 dames binnen krijgen en wist niet of Isa daar tussen zou zitten.
Maar wat je zei, de relax ruimte boven is in verbouwing en dat was voor mij de druppel. Zonder de kino en nu ook de relax ruinte weg, is er geen plekje meer om me even terug te trekken voor een dutje.
Wellicht dat ik het na de verbouwing nog es probeer. En die jacuzzi... Die hadden ze imho beter openbaar kunnen doen. Trek je denk ik meer mensen mee dan een paar pannenkoekers.
hanslatta
19 januari 2022, 19:09
ze gaan het op een hoger level tillen, vanaf nu is de inkomstprijs € 50... Ben er vanmiddag geweest, de club is optisch ook op een level getild, hebben de douche ruimtes geschilderd, speelautomaten verplaatst en een zitje gemaakt en buffet was uitgebreid met lasagne pizza, pasta's en je kunt steak bestellen. ca 8 dames aanwezig, paar nieuwe, voor de rest de bekende ( oud LR).
Tja, wat zal ik zeggen, naast mij waren er maar twee andere beren en de dames klaagden nog steeds, een enkeling zei tegen mij dat ze deze week wilden afwachten en dan gaan ze verkassen. Het heeft nog steeds potentie en ze doen ook wel hun best. Ik had iig een goede kamergang en ga volgende week weer eens kijken...
jemame
19 januari 2022, 21:23
Is 2 G met booster goed om binnen te mogen ?
Firehawk
19 januari 2022, 21:50
Het is nooit een top club geweest maar toen het nog h7 was voor die laatste chef toch leuke tijden gehad daar. Jammer dat er niets meer van over is.
JonnyFontane
19 januari 2022, 21:52
Ja leuke tijden bij H7..
Heel wat gelachen daar......
rmjhexe
20 januari 2022, 09:59
Is 2 G met booster goed om binnen te mogen ?
50 Euro , dat is alles
kempie
20 januari 2022, 12:20
50 Euro , dat is alles
Voor jou is dat toch al te veel?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
mentholbear
20 januari 2022, 19:07
Ben er vanmiddag geweest, de club is optisch ook op een level getild, hebben de douche ruimtes geschilderd, speelautomaten verplaatst en een zitje gemaakt en buffet was uitgebreid met lasagne pizza, pasta's en je kunt steak bestellen.
Steak bestellen is neem ik aan apart betalen?
En weet je wat er met de sauna en relax ruimte op de 1e verdieping is gebeurd?
Het is nooit een top club geweest maar toen het nog h7 was voor die laatste chef toch leuke tijden gehad daar.
Inderdaad. Vond het een erg gemoedelijke club. En met happy hour voor 25 euro ofzo hadden ze een scherpe prijs kwaliteit verhouding.
De club had een geinige jaren '70 uitstraling met een modern tintje en zag er allemaal netjes uit.
Eten was ook altijd prima met een warm en een koud buffet, waar het eten afgedekt kon worden tegen vliegen.
Niet voor niets maakte het een poos deel uit van m'n Bermuda driehoek :rolleyes:
Husky
20 januari 2022, 19:38
Mijn Bermuda driehoek,was de driehoek van de charmante Daisy:)
Wat een heerlijk dametje, meerdere kamertjes gemaakt met deze exotische schoonheid!
brombeerzuid
20 januari 2022, 19:42
Mijn Bermuda driehoek,was de driehoek van de charmante Daisy:)
Wat een heerlijk dametje, meerdere kamertjes gemaakt met deze exotische schoonheid!
Absoluut deze tr gekke meid mis ik nu nog.
Zou voor haar weer gelijk gaan naar rheingold.
Prima
21 januari 2022, 18:29
door de inkom te verhogen naar 50 euro til je de club echt niet naar een hoger niveau .
je moet de inkom laag houden , zorgen dat je boel gasten krijgt , die binden , en dan komen er vanzelf meer klapeksters ,enz.
ik denk dat er volgende week meer nieuws komt , nl ;dat er nieuwe ekster zijn , en de lr groep opeens is verdwenen .
wanneer die meiden nix verdienen , omdat opeens de club een hoger niveau is ,gaan ze hun koffer ergens anders plaatsen ,
maar ik heb er geen verstand van he
mentholbear
21 januari 2022, 19:20
Door alleen een hoger inkom te rekenen til je inderdaad een club niet naar een hoger niveau.
Daar komt denk ik nog wat meer bij kijken. Maar ik heb er ook geen verstand van hoor :tongue:
Herr Fick
21 januari 2022, 19:36
... Daar komt denk ik nog wat meer bij kijken.
De voederbakken op de bovenverdieping zetten? Dan staan ze op een hoger niveau;)
BefBeer
21 januari 2022, 20:33
Hoger niveau en hogere verdieping zijn toch echt iets anders! :smoke:
Player
21 januari 2022, 20:50
Ik dacht dat ze gewoon 2 tarieven hanteren nu: 50€ all-in food & drinks of 25€ zonder catering. Met thematische dagen qua menu's proberen ze de op eten beluste klanten te pleasen. Op zich was Olli aantrekken in het begin een goeie zet daarvoor. Maar om daarmee een LR- bis te lanceren samen met de enkele ex-LR meiden die Lars had bij mekaar gescharreld bij de start, was op voorhand een verloren zaak. Zoals ik destijds hier schreef toen de experts het beter wisten.
Herr Fick
22 januari 2022, 06:55
Ik vind Rheingold, zoals begin december was tenminste, een heel goede club. Niet te veel herrie, mooie deernes, goede ouderwetse service, de keet is netjes opgekuist en nu zijn de verbouwingen boven blijkbaar gedaan, mooi zwembadje voor warme dagen, redelijk eten.
Ik zou vooral niet te veel zaniken in posts. Het zal de club ook niet vooruit helpen en klanten alleen maar weghouden. Ik heb soms de indruk dat sommigen op dit forum op dat laatste aansturen, ook voor andere clubs trouwens. Geen verassing dat sommige uitbaters de link met het forum verbreken.
Willem2
22 januari 2022, 10:38
Ik heb dit draadje gedoogd maar .....
sommigen kunnen ook te ver gaan :cool:
mentholbear
22 januari 2022, 10:42
en nu zijn de verbouwingen boven blijkbaar gedaan,
Wat is er boven allemaal verbouwd?
En zijn de sauna en de rust ruimte met ligbedjes er nog?
Herr Fick
22 januari 2022, 11:49
... zijn de sauna en de rust ruimte met ligbedjes er nog?
Mijn ervaringen zijn natuurlijk ietwat gedateerd. Maar, vermits de prijs weer aangepast is naar 50 € gedurende de ganse week, ga ik daar van uit.
Ik ben er zelf niet meer geweest sinds eind Nov/begin Dec. Maar als Omikron de goede richting blijft uitgaan, ga ik in Feb weer langs hoor.
pret
22 januari 2022, 18:14
Ik vind Rheingold, zoals begin december was tenminste, een heel goede club. Niet te veel herrie, mooie deernes, goede ouderwetse service, de keet is netjes opgekuist en nu zijn de verbouwingen boven blijkbaar gedaan, mooi zwembadje voor warme dagen, redelijk eten.
Ik zou vooral niet te veel zaniken in posts. Het zal de club ook niet vooruit helpen en klanten alleen maar weghouden. Ik heb soms de indruk dat sommigen op dit forum op dat laatste aansturen, ook voor andere clubs trouwens. Geen verassing dat sommige uitbaters de link met het forum verbreken.
Kritiek moet kunnen anders zullen clubs zich nooit verbeteren.
Prima
22 januari 2022, 18:17
wat doe jij hier dan , herr fick ?????
Prima
22 januari 2022, 18:24
Ik dacht dat ze gewoon 2 tarieven hanteren nu: 50€ all-in food & drinks of 25€ zonder catering. Met thematische dagen qua menu's proberen ze de op eten beluste klanten te pleasen. Op zich was Olli aantrekken in het begin een goeie zet daarvoor. Maar om daarmee een LR- bis te lanceren samen met de enkele ex-LR meiden die Lars had bij mekaar gescharreld bij de start, was op voorhand een verloren zaak. Zoals ik destijds hier schreef toen de experts het beter wisten.
staat er dan een bewaker bij het eten ??? dat gaat toch niet ,,,, verschillende privileges of bediening .
gewoon lage inkom , zelf je eten en drank bestellen en betalen , klaar
is dat zo moeilijk ,? grote zuipers/vreters betelalen voor grote borden en grote glazen .
wie komt om te neuken geeft zijn geld aan de dame , en neemt brood mee (-;
Ascari
22 januari 2022, 20:41
Ok dus als iemand een club slecht vindt moet hij schrijven dat het geweldig is. Zodat mensen er zelf achter kunnen komen hoe slecht het is waarmee ze geld, reistijd, vrijetijd en plezier weg pleuren zodat een saunaclub wat geld kan verdienen.
Als ik geld wil doneren dan zijn er betere doelen dan een slecht lopende club.
Herr Fick
23 januari 2022, 07:29
wat doe jij hier dan , herr fick ?????
Iets of wat genuanceerd blijven.
Kritiek moet kunnen anders zullen clubs zich nooit verbeteren.
Correct, maar als de toon niet juist is gaat die zijn doel voorbij.
Ok dus als iemand een club slecht vindt moet hij schrijven dat het geweldig is. Zodat mensen er zelf achter kunnen komen hoe slecht het is waarmee ze geld, reistijd, vrijetijd en plezier weg pleuren zodat een saunaclub wat geld kan verdienen.
Als ik geld wil doneren dan zijn er betere doelen dan een slecht lopende club.
In feite wel want kritiek is een persoonlijke mening en zaken kunnen in realiteit heel anders zijn dan hoe ze door medeberen beschreven worden.
mentholbear
23 januari 2022, 12:55
In feite wel want kritiek is een persoonlijke mening en zaken kunnen in realiteit heel anders zijn dan hoe ze door medeberen beschreven worden.
Maar de zaken in realiteit ervaren sommigen nu eenmaal anders dan anderen. Dus de ene beer kan de dikke line up maar mager vinden (puns intended), terwijl iemand al die slanke dames juist geweldig vind. Of de ene beer vind de club een gezellige sfeer hebben, terwijl een ander het een pokke herrie en veels te druk vond.
Zelf probeer ik daarom zo objectief mogelijke info te geven. Zoals aantal gespotte dames en heren, werkzame en defecte wellness, etc.
Ook ben ik objectief betreft de voederbakken: die zijn namelijk altijd leeg als ik er ben ;)
Ben het wel met je eens dat de toon soms wel anders kan.
Ik probeer zo min mogelijk af te kraken, maar benoem wel wat ik persoonlijk prettig en minder prettig vond aan m'n bezoek. Ieder mag daar zelf mee doen wat ie wilt.
cameltoe slide
23 januari 2022, 13:28
What should I write as a polar bear? That everything is fine even though I disagree? Polar bears without information through this forum, pull information from other forums. And even if there is no information about a club at all, then polar bears visit a sauna club once and if they don't like it there, don't visit that sauna club a second time.
Club Heaven7 became Rheingold. A problem of Heaven7 was carried over to the Rheingold, some uninspired independent service providers. Women who showed no initiative in winning customers and considered the slot machines in the Rheingold to be more interesting. But whining that they don't make any money and the guests are no good.
Lars (Ex Living Room) was hired as the manager of the facility, probably also with the background that he should use his relationships with former service providers from the Living Room to win these women over to the Rheingold.
What struck me was that Raissa was no longer there at the entrance, also no longer Larissa and Jackie as waitresses in the bar. It was noticeable that there were not enough staff at the Rheingold and Raissa and Larissa helped out in the kitchen. Tensions within the staff were noticeable to guests when they weren't just preoccupied with themselves.
The self-employed service providers complained about not earning enough. At some point you could get the impression that these women could have a second job in another club because they had disappeared before midnight and only people in bathrobes could be seen, like in a gay club.
Lars was dismissed as manager in the fall. After that, there was a new lady as a replacement for Lars in the Rheingold for a short time, who caused some unrest and is probably no longer there.
The entrance fees have been changed at least twice and the concept of free food as well.
The operator of the Rheingold has not got the essential problems under control. To retain enough guests during the week to keep the women happy with the number of rooms per day. However, enough guests only come if they are satisfied with the service provided by the women and if there is something in return for the entrance fee they have paid.
A few kilometers from the Rheingold is the Happy Garden in Tönisvorst and the Villa in Grefrath. It is expected that the Villa will be open this year. By then at the latest it can be expected that dissatisfied women who offer good service will no longer have their suitcases in the Rheingold.
Shakir
23 januari 2022, 14:19
In Heaven 7 ben ik maar tweemaal geweest, inmiddels ook al vier jaar geleden. (De tijd gaat snel!)
Ik vond dat een ideaal clubje om uit te rusten na een wilde nacht in Living Room. Het viel me toen al op dat de club niet echt liep. Weinig dames, weinig gasten, kortom het was een tamme bedoening...
Vreemd, want qua ruimte en faciliteiten was de club prima voor mij. Bovendien was het er kraaknet. Ook over de kamergangen had ik absoluut geen klagen. Let wel, dat was toen!
Het zou kunnen dat een club staat of valt met de werklust van de dames. Toch zijn er ook clubs die niet bepaald te boek staan als een service walhalla, maar die wel draaien als een tierelier. Denk maar aan Samya, Mondial of Happy Garden. Waarschijnlijk ligt dit aan het type gasten die zijn voorbestemd voor dat soort feesttenten, die zijn doorgaans tevreden met een snelle beuk van 10 minuten zonder franjes.
Het publiek van een dagclub zijn eerder veeleisendere beren van middelbare leeftijd (wij dus), en dan kan je je als manager geen kot vol ongeďnteresseerde dames permitteren.
Vorig jaar had ik nog de hoop dat Rheingold een soort van Living Room II zou worden. Helaas heeft de tijd iets anders geleerd...
Soms denk ik dat er bepaalde vloek blijft rusten op een aantal panden. De kleinere clubs in Emmerich zijn nog zo'n voorbeeld, dat zal daar ook nooit wat worden.
Ascari
23 januari 2022, 15:07
Iets of wat genuanceerd blijven.
Bij jouw recencies kunnen we dus gewoon doorscrollen. Want die zijn bewust positief geschreven zodat de dames en clubs geld kunnen verdienen? Bedankt voor je eerlijkheid.
Herr Fick
23 januari 2022, 16:21
Bij jouw recencies kunnen we dus gewoon doorscrollen. Want die zijn bewust positief geschreven zodat de dames en clubs geld kunnen verdienen? Bedankt voor je eerlijkheid.
Niemand hoeft mijn posts te lezen. Ze zijn echter niet bewust positief, maar wel bewust niet te negatief. Lees die over RG maar eens.
Ik ben ondanks erg negatieve commentaren begin deze zomer RG binnengestapt omdat ik toch al in de buurt was. Maar het bleek goed mee te vallen en nadien is de club zelfs nog wat opgeknapt. Smaken zijn subjectief natuurlijk, maar had ik sommige posts klakkeloos geloofd, had ik RG nooit leren kennen of was ik uit bepaalde andere clubs weggebleven. Limbolandclub, bijvoorbeeld, werd door sommigen als een echt tranendal beschreven. Had ik daaraan geloof gehecht, had ik nooit mijn bijna beste P6-ervaring ooit met Ariana beleefd.
Ijsberen zijn uiteraard toogfilosofen. Maar toogpraat komt het café niet buiten. Berichten op internetfora staan er daarentegen voor altijd. Daarom kunnen we dus beter wat genuanceerder over een club of een DVP schrijven, vind ik.
vrije jongen
23 januari 2022, 18:38
Ik lees hier eigenlijk alleen de bevestiging dat we bij jouw berichten voortaan door kunnen scrollen.
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
Ascari
23 januari 2022, 19:32
Niemand hoeft mijn posts te lezen. Ze zijn echter niet bewust positief, maar wel bewust niet te negatief. Lees die over RG maar eens.
Ik hoef ook niet in een drol te stappen als ik naar mijn auto loop, maar ik moet er wel overheenstappen. Het probleem op dit forum is dat er groep ijsberen is dat structureel hun favoriete clubje omhoog schrijft. Deze heren zijn bij de oudgedienden bekend en hun schrijfsels worden niet serieus genomen. Echter zijn er ook nieuwe onervaren/niet goed ingevoerde leden die deze onzin lezen en voor waarheid aannemen. Mijn inziens draag je door kritische schrijvers af te zeiken bij aan de poppenkast die door sommigen wordt opgevoerd.
Ijsberen zijn uiteraard toogfilosofen. Maar toogpraat komt het café niet buiten. Berichten op internetfora staan er daarentegen voor altijd. Daarom kunnen we dus beter wat genuanceerder over een club of een DVP schrijven, vind ik.
Ik denk dat je naďef bent aanlegd. In een dorp of wijk roddelt iedereen over elkaar, vooral in de kroeg. Als ze je op het werk een viezerik vinden dan praat iedereen daarover bij het koffieapparaat maar zullen dat nooit tegen je zeggen.
jemame
23 januari 2022, 21:54
Vandaag de eerste keer dit jaar naar Rheingold geweest . Was stipt om 11 uur binnen , met mijn corona certificaat 2 + booster mocht ik binnen voor 50 euro . Vind dit toch overdreven maar ja . Denk tot 15 uur maar 3 dames waarvan 2 niet meer gezien tot 15.30 . Rond 15 uur waren ze met 8 . Eten was er ook in de bakken zoals kippenbouten ,penne en gefrituurde patatjes . Ben om 16.15 vertrokken na 2 kamers gemaakt te hebben . Voor mij een geslaagde zondag .
mentholbear
23 januari 2022, 22:48
Heb je misschien nog gezien wat er gebeurd is met de binnen sauna en rust ruimte op de 1e verdieping?
En Isa toevallig nog gespot?
mentholbear
23 januari 2022, 23:13
only people in bathrobes could be seen, like in a gay club.
Ah, you have been to Theo's as well? :asshole::roll3:
M'n lenzen waren wat droog door de warme dag, maar ik zag wel dat ze allebei een badjas aan hadden...
cameltoe slide
24 januari 2022, 15:32
Ah, you have been to Theo's as well?
...
I have already noticed the term: "Theo's" in various posts in the ijsberenforum. Unfortunately, I lack the background knowledge about which wonderful place it is supposed to be and what could be compared to the Rheingold there?
WANDELAAR5
24 januari 2022, 15:48
Mentholbear once trusted Google Maps to find a sauna club for him. He ended up in a gay sauna called Theo.
cameltoe slide
24 januari 2022, 17:33
Mentholbear once trusted Google Maps to find a sauna club for him. He ended up in a gay sauna called Theo.
Thanks a lot! Now I also know the meaning of: "Theo's" ;)
https://de.foursquare.com/v/theos-sauna-club/58f13cdd2b98444cc98ca59b
Funny that Guugle made a mistake and the mentholbear got to know something new. I didn't even know that there in Wuppertal was something interesting to look for?
https://www.werkenntdenbesten.de/puff/wuppertal
I trust myself to be able to distinguish between a hot looking receptionist inside Rheingold, like sweet Ex-Raissa, and a warm brother as a receptionist. Seeing the warm brother would immediately make me wonder where Guugle Maps could have taken me? :)
Picasso 1
24 januari 2022, 17:41
Funny that Guugle made a mistake and the mentholbear got to know something new. I didn't even know that there in Wuppertal was something interesting to look for?
I don't think it was a mistake. Google knows us better than anyone, so Mentholbear was conducted to a place according to his personal preferences.
goldene.zunge
24 januari 2022, 18:16
Gaat dit onderwerp over Theo's dan wel over Rheingold? Wellicht kunnen een groot aantal ijsberen wat recente informatie over de club en de dames meer op prijs stellen.
jemame
24 januari 2022, 21:29
Ja Mentholbear , sauna boven is een beetje opgelapt en hij was goed warm . In de rustruimte waren twee tweepersoons bedden tegen elkaar geplaatst . En Isa was aanwezig rond 15.30 maar had meer aandacht voor de gokautomaten dan voor de beren !
mentholbear
26 januari 2022, 01:24
Thanks a lot! Now I also know the meaning of: "Theo's" ;)
I didn't even know that there in Wuppertal was something interesting to look for?
Yeah, it's an inside joke of an unfortunate polar bear who entered a saunaclub he did not wanted to visit...
But in Wuppertal there is Sky where polar bears who like some curvy Latin girls can visit. I visited the place and found out it wasn't for me, becauee I prefer slim girls. Since the map I made myself in amateur style (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50101-Stay-Fresh&p=630264#post630264) wasn't very helpful as all the clubs on the forum main page(s) were pointing to roughly the same area: NRW. I was not aware of that.
So I looked on Google Maps which clubs were in the vicinity. Which got me to a saunaclub I didn't plan on visiting...
Ja Mentholbear , sauna boven is een beetje opgelapt en hij was goed warm . In de rustruimte waren twee tweepersoons bedden tegen elkaar geplaatst . En Isa was aanwezig rond 15.30 maar had meer aandacht voor de gokautomaten dan voor de beren !
Fijn dat de binnen sauna en rust ruimte er nog zijn. Alleen dat in de rustruimte 2 tweepersoonsbedden tegen elkaar aan zijn geplaatst betekent niet veel soeps voor een luie beer die een dutje wilt doen... :t1520:
Hmmm... Hoop dat die fruit afleiding van Isa een tijdelijk iets was. Want ten tijde van H7 was haar aandacht meestal bij de beren.
Is ze nog veel veranderd kwa uiterlijk?
Prima
26 januari 2022, 19:09
isa is isa , paar koronakilo erbij , maar blijft leuk en lekker .
haar vriend is de gokautomaat .
hanslatta
29 januari 2022, 10:27
ben er de laatste weken bijna een keer per week geweest, je moet idd nu € 50 lappen, en het is her en der ook wat opgepimt, de line up is wisselend, vele bekenden, tja.... vroeger heb ik daar zeker betere tijden gehad, maar ik blijf er wel komen de komende periode. Idd gewoon een kans geven...
Antartic
31 januari 2022, 12:36
Hallo Prima
ik kan FKK ReinGold in Emmerich niet bereiken.
Als ik het telefoon draai en geeft het aan dat er niemand aanwezig is.
Prima kan jij me verder zeggen hoe ik de club kan bereiken.
alvast bedankt
de duisburg spesjalist
31 januari 2022, 16:22
Hallo Prima
alvast bedankt
moet je maar het goede nr draaien :biggrin: - +4921548168958 of WhatsApp +4915147030952 o ja het adres is Siemensring 47877
Willich
uurtje
31 januari 2022, 21:10
Hallo Prima
alvast bedankt
FKK Rheingol(d) in Emmerich zal ook heel lastig op de kaart te vinden zijn denk ik zo.
mentholbear
2 februari 2022, 01:44
Inderdaad. Rheingold zit in Willich.
In Emmerich zat Club 22. In het betreffende draadje van die club staat dat het er op lijkt dat er weer een saunaclub lijkt te gaan komen en dat men er bezig is met verbouwingen.
Is het bij Rheingold 50p30 voor een kamertje?
Herr Fick
2 februari 2022, 09:28
Is het bij Rheingold 50p30 voor een kamertje?
Hangt er van af. Alleen als medeberen klagen dat de voederbakken leeg zijn moet jij bijbetalen:biggrin:
mentholbear
2 februari 2022, 15:04
Ik weet van niks :annieengel:
https://m.youtube.com/watch?v=T_x6QmuJdms
Herr Fick
11 februari 2022, 15:51
Na sinds begin december in een diepe omikron-winterslaap te zijn gevallen vond ik het gisteren wel eens tijd voor een nieuw ijsberenavontuur. Gezien mijn goede ervaringen vorig jaar zou RG de uitgekozen locatie worden.
Ik meldde mij aan om 11:15 bij de heel mooie Theke Dame. On-woke als ik ben, bedacht ik ter plekke en aantal activiteiten waarbij haar volle lippen een gewaardeerde bijdrage aan de betaalde liefde zouden kunnen leveren. Helaas wou ze enkel de plichten van gastvrouw vervullen. Snif.
Deze bevallige verschijning vertelde dat er nog maar 1 dame aanwezig was, maar dat er vanaf 12:00 meer zouden komen. Uiteindelijk bleken volgende 6 deernes van de partij: Melek (ROM), Melanie(BUL), Jane(ROM), Caro(CZE), Alina(ROM) en nog een ROM meisje. De eerste drie van bovenstaand rijtje werden in die volgorde door ondergetekende bekamerd.
De mooie pocket DVP Melek en de immer guitige Melanie kende ik al van vorige gelegenheden en ook gisteren bekommerden beide dames zich met al hun aangeboren talenten over Herr Fick gedurende telkens een half uurtje.
Alvorens de zaak te verlaten heb ik nog een kamer gemaakt met de elegante Jane. Jane is zeker 1,75 met ellenlange benen en met heerlijk zachte rondingen, heel mooi lang blond haar, een prachtig gezicht en grijze ogen. Het half uurtje werd een geile afsluiter van de dag. Ook zij besteedde met overgave haar natuurlijke rijkdommen ter verwenning van de opsteller dezes.
Alle drie de dames vroegen €50 kostenvergoeding en ik kan niets bedenken wat ze niet wilden doen voor mij of wat ik niet voor hen mocht doen.
Als je er netjes geschoren bijloopt, je BMI niet helemaal de pan uit swingt, je adem wat Tic-Tac fris is en je nog de meerderheid van je tanden in een ietwat ordelijke opstelling in je mond hebt dan wordt je volgens mij trouwens nooit ontgoocheld door DVP’s in een saunaclub.
Het eten bestond uit ontbijtbuffet waarnaast eieren naar keuze bij de kok konden besteld worden. Vanaf ongeveer 13:00 waren vegetarische penne en een aardappel-paprikagerecht constant ter beschikking in de bain-marie. Omdat het gisteren American Food themadag was konden allerlei prima hamburgers chicken wings, nuggets etc. naar wens bijbesteld worden.
Ik had afgesproken met een heel ervaren forum-medebeer en tussen de bedrijven door was het uiteraard leuk om ervaringen uit de P6 wereld uit te wisselen.
Speciaal voor Menthol ben ik de sauna gaan controleren. De werken zijn beëindigd en de vroegere kleine ligbedjes zijn vervangen door 2 tweepersoonsexemplaren die opgemaakt zijn zoals de bedden in de kamers. Jammer misschien dat er nu ook een tafel en een aantal stoelen staan want als daar een groepje zit te keuvelen is het wellicht niet mogelijk om even een uiltje te knappen.
De club ligt er werkelijk kraaknet bij en ik kijk al uit naar de zomerdagen aan het zwembad.
RG is natuurlijk een club die je wat moet liggen. 6 DVP’s is niet veel maar er waren ook niet erg veel beren zodat er steeds wel een leuke dame vrij was. En omdat er niet veel dames werken hebben de aanwezige deernes toch wel wat kamers kunnen maken. Of de club daarmee kan overleven weet ik niet, maar alle dames werken er al een tijdje, dus zo slecht zal het niet lopen. Er is niks mis met partyclubs maar in een zaak met niet al te veel dames vermijd je ook lawaaierige groepjes of patsers. Daardoor kan je wellicht een ander, wat bezadigder berenpubliek aantrekken.
Ik ben alleszins goed verzadigd naar mijn budgetpaleis teruggekeerd om aldaar mijn winterslaap voor enige weken te hervatten. Waarschijnlijk wordt mijn volgende ijsberenavontuur het verzilveren van mijn vrijkaart bij PHG (ja, inderdaad tussen de patsergroepen)en dit ten laatste op 8 april. Als het weer wat mee zit wordt dat misschien wel een leuke motorrit.
WA
11 februari 2022, 16:34
gezien wat namen van aanwezige dvp' vroeg ik me af, ..... Stond de tequila of Belvedere al op tafel?
Herr Fick
11 februari 2022, 17:19
gezien wat namen van aanwezige dvp' vroeg ik me af, ..... Stond de tequila of Belvedere al op tafel?
Geen Tequila gezien en Belvedčre ken ik niet, hoor. De kok heeft wel een soort pannenkoeken (neen geen beren die urenlang kameren) met siroop aan de dames gegeven.
Kurt Cobain
11 februari 2022, 23:22
Belvedčre ken ik niet,
Vodka aus Polen.
ME262
14 februari 2022, 15:17
Deze week maar een 6 tal dames aanwezig
Want een 6 tal dames zijn naar phg verhuis en nog enkele op vakantie
blauwebeer
14 februari 2022, 17:53
Deze week maar een 6 tal dames aanwezig.
Exact hetzelfde aantal als vorige week. :eek:
jemame
6 maart 2022, 21:21
Vandaag weer eens in Rheingold beland . Was om 11 uur binnen en er waren 2 dames ,Adina en Johanna . Johanna werd onmiddellijk ingepalmd door een medebeer zoals gewoonlijk , en dan maar na een uurtje met Adina op de kamer beland en het heeft deugd gedaan . rond 14 uur nog 3 dames Paula , Isa en Eveline . in de loop van de namiddag ook met Paula en Isa een kamertje gemaakt en deze waren ook als vanouds . Maar toch zal ik Rheingold voorlopig links laten liggen , en dat heeft alles te maken met de masseur Picasso die er nu werkt . Die heeft mij in het verleden zo bedonderd dat ik zijn kop niet meer kan zien ,dit is uit de tijd van een saunaclub in Merzenich , ben de naam effe kwijt . Sorry Rheingold jullie waren al minstens 15 jaar mijn favoriet samen met jullie voorgangers Heaven 7 .
O ja weet het weer , het was Planet Eden in Merzenich.
schoolmeester
7 maart 2022, 04:42
Planet Eden, met dat mooie grote zwembad.
Helaas, verleden tijd.....
bootyfan
29 maart 2022, 11:45
Weet iemand of de Bulgaarse Bonny/Bonnie hier nog ooit aanwezig is?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
rmjhexe
29 maart 2022, 19:46
En even bellen , was dat niks? Verleden week verhuurde ze haar lichaam nog in willich .
jemame
29 maart 2022, 20:25
En even bellen , was dat niks? Verleden week verhuurde ze haar lichaam nog in willich .
Zondag was ze er niet , maar zou volgende week terugkomen .
Stille genieter
24 april 2022, 16:23
Van de zomer een paar keer deze club bezocht die me wel beviel. Leuke was dat er toen ook wat ex lr meiden aanwezig waren. Nu al geruime tijd hier niet meer geweest. Weet iemand of er nog wat te zien is en of de ex lr meisjes er nog werken? Als ik naar de club bel krijg ik maar een vaag antwoord dat er enkele nieuwe meisjes zijn….
mentholbear
25 april 2022, 23:44
Ben ook wel benieuwd. Hopelijk dat het gauw wat warmer wordt, zodat hun zwembad ook weer een optie is.
jemame
26 april 2022, 21:02
Zondag van 11.15 uur tot 16.00 uur daar geweest ,was droevig met maar 2 dames ! Begin van het einde denk ik .
mentholbear
28 april 2022, 14:59
Bedankt voor het delen. Hopelijk dat ze de zomer halen. Als het zwembad proper is, wil ik wel een duik wagen.
Maar probleem lijkt me de entree prijs voor 50 euro. Voor 55 entree (weliswaar happy hour) zit je bij club Voldermort ook in een zwembad. Die is ook nog eens verwarmd en heeft daarnaast nog jacuzzi en stoomcabine in het aanbod. Of Penelope voor 25 euro met een zwembad.
Als ook de line up beperkter is, komen er weinig gasten langs. Kan me nog de verhalen herinneren hoe ten tijde van H7 er mannen gratis binnen kwamen voor alleen een snel ontbijt. Sommigen zelfs zonder zich om te kleden. Het lijken net een stelletje Hollanders :roll:
Stille genieter
1 mei 2022, 20:38
Amai 2 dames hopelijk was dat maar een moment opname en niet de dagelijkse trend. Wilde volgend weekend er is gaan kijken maar zal maar eerst is bellen s morgens voor ik vertrek dan. Bedankt voor je antwoord in elk geval Jemame
hanslatta
22 mei 2022, 18:56
afgelopen woensdag na enkele weken weer eens bezocht en de line up was aanzienlijk verbeterd, paar oude bekende en een nieuwe blonde dame die erg mooi was... uiteraard omringd door beren dus is me niet gelukt om haar te strikken, survival of the fittest zullen we maar zeggen...Er was sfeer, hygiene , eten, pool . Dus volgende week ben ik weer van de partij.
Stille genieter
22 mei 2022, 21:26
Ik was er van de week ook nog is en klopt idd wat Hanslatta zegt. Er waren een tiental vrouwen waarvan enkele nieuwe. De nieuwe blonde Angel als ik me niet vergis zag er idd heel goed uit. Ik denk dat ze Duits is maar was in elk geval goed bezet. Later op de dag waren er toch voldoende beren aanwezig zodat de vrouwen ook content waren. Verder was het eten goed verzorgd.
Dennis46
24 mei 2022, 11:30
Snap eigenlijk niet waarom deze tent niet goed loopt. Heb er in het verleden toch best mooie middagjes gehad. (H7)
Is toch best een mooie tent.
WANDELAAR5
24 mei 2022, 11:57
Te weinig mannelijke bezoekers die kamers maken -> DVPs gaan weg
Te weinig goede DVPs -> mannen gaan naar elders.
Dat is de spiraal omlaag waar sommige clubs in zitten. En ik ben bang dat wanneer Golden Gate en YinYang openen, dit effect nog eens versterkt wordt.
Dat is de spiraal omlaag waar sommige clubs in zitten. En ik ben bang dat wanneer Golden Gate en YinYang openen, dit effect nog eens versterkt wordt.
Als ze toch niet functioneren kunnen ze beter ook sluiten zodoende blijven de beste overeind.
WANDELAAR5
24 mei 2022, 12:18
Ik zou het toch jammer vinden als Babylon zou sluiten. En volgens mij zijn er ook nog genoeg beren met nostalgische gevoelens voor verdwenen clubs.
Maar in essentie heb je wel gelijk. Net zoals overal in het zakenleven: survival of the fittest en exit voor bedrijven als Nokia en Kodak.
Ik zou het toch jammer vinden als Babylon zou sluiten. En volgens mij zijn er ook nog genoeg beren met nostalgische gevoelens voor verdwenen clubs.
Maar in essentie heb je wel gelijk. Net zoals overal in het zakenleven: survival of the fittest en exit voor bedrijven als Nokia en Kodak.
Ik heb ook nog nostalgische gevoelens voor Vertigo. Gelukkig gaat die weer open onder een nieuwe naam.
Sjaaksnaak
24 mei 2022, 18:37
Ik heb vooral nostalgische gevoelens voor GoldenTime. Die liep volgens mij als een tierelier….
Jammer dat het zo gelopen is daar…
Levitrus
25 mei 2022, 07:02
Dat is de spiraal omlaag waar sommige clubs in zitten.
H7 draaide prima omdat een aantal zaken goed geregeld waren:
- prijsgunstige entree (minstens met een HH);
- goeie catering (eten en regelmatig gratis bier bv.);
- leuke (bv. Larissa, Sabina, Betty in vervlogen tijden) line-up (met de FKK-dagen als kers op de taart);
- verzorgde accommodatie
Investeer als club dus een tijdlang in een aantal van die zaken (trek knappe dames aan, promoot FKK/stel FKK-dagen in, voer een HH in, regel vrijkaartjes op IJbf, etc). Naast een neerwaartse spiraal is er ook een opwaartse mogelijk.
Maar ik ben maar 1 van de vele stuurlui aan wal :rolleyes:
Herr Fick
25 mei 2022, 07:28
afgelopen woensdag na enkele weken weer eens bezocht en de line up was aanzienlijk verbeterd, paar oude bekende en een nieuwe blonde dame die erg mooi was... uiteraard omringd door beren dus is me niet gelukt om haar te strikken, survival of the fittest zullen we maar zeggen...Er was sfeer, hygiene , eten, pool . Dus volgende week ben ik weer van de partij.
Ik was er van de week ook nog is en klopt idd wat Hanslatta zegt. Er waren een tiental vrouwen waarvan enkele nieuwe. De nieuwe blonde Angel als ik me niet vergis zag er idd heel goed uit. Ik denk dat ze Duits is maar was in elk geval goed bezet. Later op de dag waren er toch voldoende beren aanwezig zodat de vrouwen ook content waren. Verder was het eten goed verzorgd.
Nu terug over RG.
Blijkbaar gaat het niet zo slecht als ik bovenstaande posts mag geloven.
Binnenkort ga ik er weer op beren-bezoek:)
WANDELAAR5
25 mei 2022, 07:32
Dat klopt uiteraard Levitrus. Alleen dat aantrekken van knappe dames en ze vasthouden totdat er meer mannen komen lukt de meeste clubs niet. Of de dames maken het zelf kapot met massale upselling. En de clubs waar het wel lukt zoals AcaGold, Sixsens en Venus draaien goed.
mentholbear
25 mei 2022, 14:24
Ik zou het ook jammer vinden clubs sluiten en er alleen de 'grote goeie' overblijven. Want wat voor de 1 goed is, hoeft dat voor een ander niet te zijn.
Zo hou ik van een rustige relaxte club, doch met goeie voorzieningen zoals bij H7 dat was.
Zo hou je een niche. Anders hou je net als bij mobieltjes alleen de grote Apple, Samsung enzo over. Sommigen vinden het wel fijn om een ouwe Nokia te kunnen gebruiken. Kijk maar naar onze minister president ;)
satanic surfer
25 mei 2022, 17:07
Heaven7 delfde zelf z´n eigen graf met een onwaarschijnlijk domme entreepolitiek. Eerst gratis entree meen ´k of 10 Euro ofzo...Ja, daarmee ga je een clienteel aantrekken waardoor er -tig absolute topdames zullen aantreden :rolleyes:. Omdat voor noppes natuurlijk niet eeuwig houdbaar was/is moesten ze stelselmatig ietwat de entree opdrijven wat maakt(e) dat er minder heren kwamen (die profiteerposse verhuist asap als er ergens een goedkoper of aantrekkelijker alternatief is elders om daar voor minimale knaken te kunnen vegeteren/profiteren grotendeels zonder noemenswaardig te spenderen bij de dames)...Tengevolge moesten die dames het met minder en minder bezoekers stellen, zakt hun laune naar een vriespunt en wordt de upsellkaart getrokken om het gebrek aan clandisie te proberen te compenseren en at the end of the day taaien de dames die an sich attractief genoeg waren/zijn richting elders en is de club quasi in semidode modus en dus einde verhaal...Dat zag men al van anderhalve kilometer aankomen met zulk een entreepolitiek, eigener Schuld.
Stille genieter
6 juni 2022, 15:11
Zaterdag hier nog is langs geweest. Zal wel een deel aan het mooi weer liggen maar heb het er lang niet meer zo druk geweten. Waren toch een 16tal vrouwen en altijd beren genoeg. Toch kon je de vrouwen nog boeken of kon je er eerst wat mee dollen in t zwembad. Er waren ook enkele nieuwe, mooie vrouwen aanwezig. Het eten was ook goed verzorgd. Was blij er nog is een leuke ontspannende dag te hebben gehad. Hopelijk krijgen we nog veel mooie zonnige dagen deze zomer ����
jemame
28 juli 2022, 22:06
Iemand noch een update van Rheingold ? Wie is er nog te vinden van de oude garde ?
Dekkoster
29 juli 2022, 14:41
Ik heb dezelfde vraag.
De Heaven 7 is Rheingold geworden of is het een nieuwe? Hoe is de line-up? Hoe is de dienstverlening? Hoe zijn de voorzieningen? Deze vragen zijn belangrijk omdat de toegangsprijs hoger is dan de heaven 7.
Firehawk
29 juli 2022, 18:25
Ja h7 is rheingold geworden. Ben er zelf ook nooit meer geweest sinds het rheingold is. Volgens mij is het huilen met de pet op.
Dekkoster
29 juli 2022, 19:00
Volgens mij is het huilen met de pet op.
Wat bedoel je precies?
WANDELAAR5
29 juli 2022, 19:03
22 mei en 6 juni best positieve verhalen van 2 ijsberen…
Badslippers
29 juli 2022, 19:59
Wat bedoel je precies?
Dat het niet al te best is.
JonnyFontane
29 juli 2022, 20:46
Of te wel.....het is Kilo Utrecht Tango
https://youtu.be/a6uDFBdePEQ
JonnyFontane
29 juli 2022, 20:50
Of te wel.....het is Kilo Utrecht Tango
https://youtu.be/a6uDFBdePEQ
jemame
1 augustus 2022, 21:48
Gisteren zondag zelf nog maar eens naar RG geweest . Ik zal het kort houden , gewoon triestig ! 6 dames waarvan 2 doenbaar , de rest niet voor aan te zien . Eten trok ook op niets , en ik zal er voorlopig wegblijven .
JonnyFontane
1 augustus 2022, 22:02
Kilo Utrecht Tango met peren dus......
mentholbear
1 augustus 2022, 22:44
Ik zal het kort houden , gewoon triestig ! 6 dames waarvan 2 doenbaar , de rest niet voor aan te zien . Eten trok ook op niets ,
Echt jammer om dit te lezen. Destijds in H7 zat het er ook niet stampens vol met dames. Zo een 10 a 15, waarvan er 2 a 4 in m'n straatje pasten.
Maar het eten was er altijd op orde.
Misschien deze of komende maand toch een poging wagen als het lekker zonnig weer is en je van het zwembad gebruik kunt maken.
Herr Fick
2 augustus 2022, 07:55
Ja, wat jammer. Ik heb er nochtans relatief recent een aantal heel goeie kamers beleefd met Melek, Melanie, Jane, Maria, Sarah, ... en daarbij ook nog lekker gesmuld. Blijkbaar was het in Mei/Jun nog best OK.
Prima
2 augustus 2022, 12:07
ja ja melek en jane zijn echt de moeite waard ,en de zonde ook
joanna ia ook lekker ,maar krijgt wel kapsones , is volgens betrouwbare bron in aca
eveline is zoals het weer , vandaar rustig ,morgen storm , en met stormachtige dagen is het een tornado in bed.
dan gulia , dat is echt het non plus ultra , maat vaak bezet voor vele uren , heb je haar gestrikt ,dan is het feest.
mickey was er ook tijd geleden , maar die is leiver lui dan moe ,
Achilles
2 augustus 2022, 21:31
Ik begrijp niet dat een prima ex-LR meid in die omstandigheden blijft voortploeteren...
Herr Fick
2 augustus 2022, 21:43
Ik begrijp niet dat een prima ex-LR meid in die omstandigheden blijft voortploeteren...
Omdat ik er af en toe passeer.
Prima
3 augustus 2022, 20:04
sommige meiden vinden stabiliteit vrtrouwdheid belangrijk , en dat ze daardoor weing omzet maken is een gevolg.
maar 1000 % , als lr opend staan ze daar allemaal op de stoep wachten
rmjhexe
3 augustus 2022, 20:12
Enigste reden dat deze hoertjes nog in h7 zitten is dat ze voor een appel en een ei in het achtergelegen hoertjeshotel kunnen slapen.
Prima
5 augustus 2022, 19:45
uit betrouwbare (nee zeer betrouwbare () bron ,vernomen , dat ruby ex lr nu ook rondhuppeld in rheingold .
ruby met veel plakplaatjes ,en een beest in bed ,
Herr Fick
4 oktober 2022, 13:47
Vorige week ben ik na vele maanden nog eens bij RG geweest, een club waar je nog maar weinig over kan lezen.
Inkom bij RG is nog steeds €50 voor een zeer nette club en prima catering. Dat is eigenlijk een prikkie als je het vergelijkt met BB , SS of GG en je riskeert geen bekkenbreuk zoals bij AG als je in een fauteuil plaatsneemt. De buitensauna stond uit. Kamerprijs is eveneens nog steeds 50 4 30 of 100 4 60 voor ouderwetse dienstverlening.
Er waren vorige vrijdag een 8-tal dames aanwezig: ouwe getrouwen BUL-Melanie en ROM-Sarah (beiden terug van PHG) , BUL-Bonny (terug van GG), ROM-Lina (+15kg), ROM-Maria en nog drie helaas niet zo knappe anderen. ROM-Melek en ROM-Jane zijn verkast naar GG.
Een CZE-dame die er vroeger als DVP was is nu stafmedewerkster. Ik denk dat er op een ganse namiddag ongeveer evenveel beren present tekenden. Er is ook een masseur aanwezig.
Ik heb door drie uitstekende kamers (Melanie, Sarah en Maria) en heel lekker eten een leuke namiddag beleefd in een kraaknette club, maar er komen desondanks inderdaad wel erg weinig bezoekers en het geheel is dus helaas misschien wel wat sfeerloos.
mentholbear
20 oktober 2022, 23:45
HEAVENLY
Al in 2019 zitten denken om de volgende zomer een SC roadtrip vakantie te maken richting Zwitserland of Berlijn. Helaas ging dat door wereldwijde omstandigheden niet door.
Deze zomer kon het eindelijk weer, maar geen puf meer om zo een lange reis te maken, en besloten het bij de clubs in/bij NRW te houden.
Maar welke clubs aan te doen? Overdag wilde ik ergens kunnen relaxen en 's avond naar een 'hotel' waar ze van die lekkere zachte warme kruiken hebben ;)
Aangezien het nog mooi weer was en ik de club lang niet meer bezocht had tufte ik de 5e van de 9e richting Willich. Voor 5 tientjes kreeg ik toegang tot Rheingold om overdag hier naast het zwembad te vertoeven.
De dames rekenen er over het algemeen 50p30 en hadden bij mij niet meer zo een groen hartje als vroeger.
Alles was verder beetje hetzelfde als ten tijde van Heaven 7. Wel heeft de grote rust ruimte boven naast de sauna nu 2 grote bedden. Zou dat nu de kino ruimte zijn? Er werd in elk geval geen porno gedraaid en was ideaal om er even een dutje te doen.
Ontbijt was ook ok en je kunt op bestelling (inbegrepen bij entree) een ommeletje krijgen. Als 1 van de weinige clubs waar naast het warme buffet, ook het koude buffet afgedekt is tegen vliegen en wespen. Ook staat de post mix tap er nog waar je makkelijk zelf wat kunt nemen. Verder was de club zelf proper als voorheen. Beetje weemoedig keek ik in het 'bloemetjes kamer' wat voorheen de kino Was. Lekker dames wezen masseren daar...
Door de dag heen lekker genoten van het zonnetje en afkoelen in het onverwarmde zwembad. En natuurlijk van het uitzicht op de deernes die ook van het zonnetje en het zwembad kwamen genieten. Dat laatste zie je helaas niet vaak meer.
Er waren circa 9 dames en iets minder heren die ook van het mooie weer kwamen genieten.
Zelf met Jelena een heerlijk kamertje gehad en geweldig genoten van Duitse Sarah in een uitgelopen kamergang. Ik had gepland om Happy Hour van HG te halen, maar Sarah was zo lekker dat ze de moeite waard was om langer te blijven.
Rond 16:30 pas vertrokken en o.a. het middag en avond buffet niet meer meegemaakt. RG lijkt me meer een overdag club en er zullen denk ik later op de dag amper dames bijkomen. Doch, ik had nostalgische gevoelens gedurende het verblijf in m'n voormalige Bermuda driehoekpuntje en weer een HEAVENLY dagje gehad
Tegen de avond trok ik richting mijn overnachtingsplek: Hotel Happy!
Herr Fick
21 oktober 2022, 14:29
...tufte ik de 5e van de 9e richting Willich. !
Leuk verslagje maar ... wat hebben we er aan, Menthol? We zijn bijna twee maanden verder. Het weer is anders, het zwembad is wellicht niet meer bruikbaar, er werkt ondertussen een ROM Sarah i.p.v. een Duitse, etc:confused:
brombeerzuid
21 oktober 2022, 14:32
Ik zou er morgen maar niet naar toe gaan ,want er is een grote party dan.
Ze verwachten een 300 man/vrouw/ paartjes van een swingerforum!!!!
Eddy_V
21 oktober 2022, 14:32
Leuk verslagje maar ... wat hebben we er aan, Menthol? We zijn bijna twee maanden verder
Dementolbeer vergeet wel vaker iets, deze had ie kennelijk ook nog op z’n nachtkastje liggen.
En aangezien hij niet vaak thuis slaapt…
Eddy_V
21 oktober 2022, 14:34
Oei… dan zijn ze de eerste dagen daarna ook nog gesloten om de boel op te ruimen en te renoveren
Giodude
21 oktober 2022, 16:47
It giet oan
Die ligt toch op de route naar huis.
Oei… dan zijn ze de eerste dagen daarna ook nog gesloten om de boel op te ruimen en te renoveren
_Viezerik :tongue:
pret
25 november 2022, 16:11
In verband met een recente overval is deze club tot nader order gesloten.
JonnyFontane
25 november 2022, 16:20
Oei....
pret
25 november 2022, 16:21
Ze openen al morgen de deuren :freu:
Firehawk
25 november 2022, 16:27
In verband met een recente overval is deze club tot nader order gesloten.
Valt daar wat te halen dan?
de duisburg spesjalist
25 november 2022, 16:30
Ze openen al morgen de deuren :freu:
https://images2.imgbox.com/1b/a0/w5g4RaWQ_o.jpg
Willem2
25 november 2022, 17:57
Had ik die rubriek maar gesloten gehouden.
Wat een gedoe...
Herr Fick
26 november 2022, 08:59
Blij dat het weer open gaat:)
jemame
4 december 2022, 21:39
Ik ben er vandaag geweest van 11.30 uur tot 13.30 uur en tot 12 uur alleen met 2 vrouwen . Inkom 35 € zonder eten , helemaal niets ook geen ontbijt .Ja een mandje met 6 appelen . Na 12.30 kwam er nog een dame bij en totaal 4 beren . triest als je zo een club moet runnen !
mentholbear
5 december 2022, 11:48
Verdraaid, had ik je berichtje maar gelezen. Stond vandaag ook voor de deur en zeiden voorlopig geen kok, dus ook geen eten. Met slechts 1 dame zou ik nog de gok nemen. Maar zonder eten komt deze veelvraat de dag niet door. Ben maar doorgereden naar Oceans.
Husky
5 december 2022, 12:06
Ik leef met je mee mentholbear:gruebel:
Waar zijn de tijden gebleven waar ik lag te rollebollen met Daisy, en de vele anderen schoonheden maar vooral vriendelijke dames :heul:
jemame
22 januari 2023, 12:29
Ben vorige week even in Rheingold geweest , club is gewoon dood . Niets te beleven niets te eten frisdrank automaten deden het ook niet meer . 3 dames maar niet mijn goesting .
schoolmeester
22 januari 2023, 18:19
Met 3 aanwezige dames kan je toch geen saunaclub draaiende houden.
Aflopende zaak.
mentholbear
22 januari 2023, 22:51
Wat Husky al zei, echt jammer dit. Kan me de leuke tijden van H7 nog herinneren. Lekker eten, leuke dames als Isa, Maya, Bella en Raissa, luieren in hun warme mens room boven...
Kwillem1
1 februari 2023, 07:35
https://www.joyclub.com/nl/event/1369863.swingerbrunch_wellness_spa_willich.html
Deze zien passeren op joyclub.
Ze willen er misschien een parenclub van maken. Of hebben ze zo iets in het verleden nog gedaan?
Lijkt me wel leuk om eens mee te maken.
mentholbear
1 februari 2023, 10:51
Kan me herinneren ten tijde van H7 dat er wel es disco feestjes in de avond waren waar men met gewone kleding binnen rondliep. Maar parenclub dagen kan ik me niet herinneren.
cameltoe slide
1 februari 2023, 12:20
Spreken we al over deze club in de verleden tijd?
Voor mij is deze club een schoolvoorbeeld van het ontbreken van een concept bij een exploitant. Verandering van manager, verandering van personeel, verandering van het voedselaanbod, verandering van de toegangsprijs en de diensten van de club voor de gast. Ontevreden vrouwelijke winkelbedienden van liefdesdiensten. Ontevreden gasten.
Ik herken voormalige vrouwelijke winkelbedienden van liefdesdiensten in andere clubs, ik zag de voormalige fysiotherapeut weer in een ander huis in de buurt, de voormalige manager lijkt het goed te doen omdat hij zijn privéplezier nastreeft als gast in andere clubs.
De trein lijkt als saunaclub naar de Rheingold te zijn vertrokken. Waarom zou de swingerclub op deze plek succesvoller moeten zijn? Misschien omdat het de laatste kans is om met het pand geld te verdienen op het gebied van seksuele dienstverlening?
Ricardo Banana
1 februari 2023, 15:20
https://www.joyclub.com/nl/event/1369863.swingerbrunch_wellness_spa_willich.html
Ze willen er misschien een parenclub van maken. Of hebben ze zo iets in het verleden nog gedaan?
Is niet de eerste keer.
Misschien ga ik er wel naar toe.
Porno couple komt ook.
hondapan
7 februari 2023, 18:27
Was vandaag in de buurt maar kwam aan een gesloten deur. Aanwezige tuinman zei: Renovierungsarbeiten. Wel zo netjes als je dat op de website zou zetten!
rob45
7 februari 2023, 18:29
Gelukkig was je in de buurt, je zal er maar speciaal voor rijden ..
cameltoe slide
7 februari 2023, 23:56
Was vandaag in de buurt maar kwam aan een gesloten deur. Aanwezige tuinman zei: Renovierungsarbeiten.
De enige dame van het personeel die daar was, was waarschijnlijk aan het winkelen voor toiletpapier. Dan is er niemand in het pand aanwezig. In dergelijke situaties zal de Rheingold wegens renovatie gesloten zijn. :biggrin:
Wel zo netjes als je dat op de website zou zetten!
De exploitant van de Rheingold lijkt de interesse te hebben verloren om u, mij en andere ijsberen tijdig te informeren. Het eerste teken dat de vis niet meer vers is en gaat stinken. :angst:
Kwillem1
10 februari 2023, 18:19
Het adres is plots gewijzigd naar Biggi's Swinger Lounge.
Op 26/2 en 4/3 staat het feestje weer wel in Rheingold gepland. Maar misschien wijzigen ze dat ook nog.
vanKees
6 maart 2023, 06:12
Für Alle, die von einem Saunaclub "träumen"!
http://www.rotlicht-immobilien24.com/Duesseldorf-Saunaclub-zu-vermieten
vanKees
stimpy3
6 maart 2023, 13:21
9000 euro per maand huur zo te zien exclusief GWL. Bij een inkom van 50 euro komt dat neer op 180 bezoekers per maand, gemiddeld 6 per dag. En dan heb je nog geen personeel en geen verwarming of gevulde voederbakken. Moet zeggen dat ik 9000 euro/maand pacht nog best prijzig vind, maar goed, bedrijfsruimte...
Badslippers begint zijn SC binnenkort hier.
schoolmeester
6 maart 2023, 14:50
De club gaat heten: het badslippertje.
jemame
6 maart 2023, 21:38
Met 10 goede dames ben ik daar !
Cheryl
7 maart 2023, 15:21
Zou best een van die Dames willen zijn !!
mentholbear
8 maart 2023, 13:51
Hou er rekening mee dat in Duitsland moet je je wel later registreren als prostituee.
cameltoe slide
8 maart 2023, 22:15
Dan ontbreken er nog maar negen vrouwen voor de heropening van saunaclub Rheingold.2.0 en de sponsor die de tas vol geld brengt. Het lukt gegarandeerd dit jaar! ;) :)
pcenter
18 maart 2023, 15:51
http://www.rotlicht-immobilien24.com/Duesseldorf-Saunaclub-zu-vermieten
Blijkbaar vermietet, we shall see
mentholbear
19 maart 2023, 00:33
Hopelijk blijft het een saunaclub en zitten we straks met het mooie weer wederom naast het zwembad met een drankje en mooie dames erbij... :rolleyes:
cameltoe slide
19 maart 2023, 03:08
Laten we ons verbazen welk bedrijfsidee wordt geďmplementeerd. Zaken doen is er in de directe omgeving niet makkelijker op geworden en de concurrentie slaapt nooit.
Porno_Couple
28 april 2024, 09:45
We waren gisteren voor het eerst daar. Mooie locatie, gelegen op 30 minuten afstand van Venlo. Momenteel worden er nog swinger party's gehouden in het weekend, maar binnen enkele weken hopen ze open te gaan. Ontvangstdame heeft in veel saunaclubs gewerkt. We gaan er zeker nog vaak komen.Ook als het een saunaclub is. Het concept wordt ongeveer het zelfde als beachclub Dormagen. Zeer goed concept. 4 Mei gaat de tuin open met een grote party deze is ook voor solo heren. Let wel op aanmelden via joyclub.
Porno_Couple
28 april 2024, 09:51
https://www.joyclub.com/nl/event/1532667.season_opening_house_pool_party_night_will ich.html#guest_list
https://www.joyclub.com/nl/event/1532667.season_opening_house_pool_party_night_will ich.html#guest_list39244
mentholbear
28 april 2024, 11:02
Het concept wordt ongeveer het zelfde als beachclub Dormagen..
Ik ben niet bekend met deze club. Wat houdt hun concept in?
Porno_Couple
28 april 2024, 12:27
Ze zullen tot alles is opgestart ook wel swingerfeesten geven (zaterdagen). Uiteindelijk draait alles om geld. Aankomende zaterdag hebben ze daar weer een swingerfeest. Je moet het gewoon uitproberen; wij komen al jaren op swingerfeesten, in saunaclubs en op het SKW. Alles heeft zijn eigen charme en ik denk dat je alles moet uitproberen om er over mee te kunnen praten. Deze zaterdag organiseren ze ook weer een feest met ongeveer 120 gasten (teller zal wel op 250 eindigen via joyclub), zowel individuen, dames en heren, als koppels.